Talinnan huorat

rikki !

Miehen tilit tyhjennetty Tallinnassa.
Missä muualla näin tehdään kuin huorabaareissa ?
Voisin kuristaa sen paskan valehtelijan !
Rikkoi meidän perheen !
Toivottavasti se tavara jota sai oli sen arvoista...

78

20650

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

      Älä ainakaan suostu seksiin ilman suojausta.
      Siellä on hiv-luvut aivan eri luokkaa kuin täällä meille. Vaadi mies testeihin.

      • rikki !

        Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ?
        Pelkään oman terveyteni puolesta ja en tajua
        miten joku voi olla niin tyhmä !


      • että on
        rikki ! kirjoitti:

        Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ?
        Pelkään oman terveyteni puolesta ja en tajua
        miten joku voi olla niin tyhmä !

        tauteja ja loisia jonka tartunnan pystyy toteamaan muutamassa viikossa mutta HIV vie sen 4 kuukautta. Aikoinaan ex-mieheni kävi työmatkoillaan itä-naapurissa ja tuliaisiksi sain kaikki mahdolliset mitä esiintyi 80 luvulla. Onneksi HIV.iä en saanut sentään. Liitto loppui mutta kaikkineen hirveän repivä tapahtuma elämässäni. Nyt lähes 30 vuotta myöhemmin, olen joo päässyt yli, mutta arpia ei paikkaa koskaa mikään, aina sattuu kun näitä juttuja luen ja niihin törmään jo pelkästään ammattinikin puolesta. Vaikka ihme tapahtuisi, etkä olisi saanut tartuntaa, niin silti sinulle on suuri syy jättää mies. Et ole hänen arvoisensa!


      • ...
        että on kirjoitti:

        tauteja ja loisia jonka tartunnan pystyy toteamaan muutamassa viikossa mutta HIV vie sen 4 kuukautta. Aikoinaan ex-mieheni kävi työmatkoillaan itä-naapurissa ja tuliaisiksi sain kaikki mahdolliset mitä esiintyi 80 luvulla. Onneksi HIV.iä en saanut sentään. Liitto loppui mutta kaikkineen hirveän repivä tapahtuma elämässäni. Nyt lähes 30 vuotta myöhemmin, olen joo päässyt yli, mutta arpia ei paikkaa koskaa mikään, aina sattuu kun näitä juttuja luen ja niihin törmään jo pelkästään ammattinikin puolesta. Vaikka ihme tapahtuisi, etkä olisi saanut tartuntaa, niin silti sinulle on suuri syy jättää mies. Et ole hänen arvoisensa!

        Työtään huorat sielläkin tekee, ja jos tekee työn huonosti ei tule rahaa. Provisioo kun tekevät. Hyvin osaavat hommansa koska se on pitkälti miehen puhuttamista , loppu sujuukin jo itsestään. Hyi kuinka alkoi taas oksettamaan pelkkä ajatus.


      • suihinottaja
        ... kirjoitti:

        Työtään huorat sielläkin tekee, ja jos tekee työn huonosti ei tule rahaa. Provisioo kun tekevät. Hyvin osaavat hommansa koska se on pitkälti miehen puhuttamista , loppu sujuukin jo itsestään. Hyi kuinka alkoi taas oksettamaan pelkkä ajatus.

        minä tykkään huorista haluan panna huoria ahahahahahuh te puhutte ihan paskaa huorat on hyviä panee :)


      • kronttia
        että on kirjoitti:

        tauteja ja loisia jonka tartunnan pystyy toteamaan muutamassa viikossa mutta HIV vie sen 4 kuukautta. Aikoinaan ex-mieheni kävi työmatkoillaan itä-naapurissa ja tuliaisiksi sain kaikki mahdolliset mitä esiintyi 80 luvulla. Onneksi HIV.iä en saanut sentään. Liitto loppui mutta kaikkineen hirveän repivä tapahtuma elämässäni. Nyt lähes 30 vuotta myöhemmin, olen joo päässyt yli, mutta arpia ei paikkaa koskaa mikään, aina sattuu kun näitä juttuja luen ja niihin törmään jo pelkästään ammattinikin puolesta. Vaikka ihme tapahtuisi, etkä olisi saanut tartuntaa, niin silti sinulle on suuri syy jättää mies. Et ole hänen arvoisensa!

        Mitä niistä satiaisista tuohan ne toiset koiriakin tuliaisina


    • sellainen...

      huorapukki...niiltä huorilta ei muuta saa kun tauteja ja sinäkin ansaitset jotain niin paljon parempaa!!

      • jätä meille

        Älä vaan jätä meidän sinkkunaisten riesaksi, onpahan yksi huono mies vähemmän markkinoilla.
        Niitähän tuolla liikkuu sakeana jo muutenkin.

        Siis ei mikään ihme, että varatut miehet, jotka eivät ole päätyneet kirpputorille, kiinnostavat.


      • sepe 454

        katkeraa tulevien vanhojenpiikojen tilitystä. Käyttäkää itsekkäästi omaa päätänne ja ajatteluanne. älkääkä provosoituko katkerien kanssasisarienne vuodatuksista. Olen käynyt Tallinnassa n 14x vuodessa työn vuoksi, eikä ole tullut pieneen mieleenkään käydä siellä huorissa. En ole myöskään homo. Että tervettä järkeä vaan teille, niin mukavaa kun kimppa rypeminen teistä tuntuu olevankin :-)


    • suuri osa

      ukkomiehistä paineitaan purkamassa. Työni puolesta olen sen pelin nähnyt. Harvoin näkee miehiä, jotka miesporukassa reissatessaan eivät tilaa tyttöä huoneeseensa. Olen ihmetellyt kuinka vähän asiasta puhutaan, vaikka terveysriski on ilmeinen.

      • kävijä m vuodesta 91

        aika paha yleistys "Harvoin näkee miehiä, jotka miesporukassa reissatessaan eivät tilaa tyttöä huoneeseensa"

        Olen itse käynyt vuodesta 91, noin 50-60 kertaa, ja noin 30-40 hotelliyöpymistä, niin enpä tilannut kertaakaan.


      • kuutar

        Että miesporukalla Tallinnaan mennään juuri naisten takia. Onpa jotkut ukkomiehet ottaneet muijansa mukaan, lykänneet tämän jalkojen hoitoon ja itse naisiin. Järjestetään muka seminaareja Tallinnassa jne. Tunnen eräänkin ukkomiehen, joka ravaa kymmeniä kertoja vuodessa Tallinnassa tyhjentämässä pallejaan, kun vaimo asuu niin kaukan ja Viroon on mukavan lyhyt matka. Suurin osa Tallinnan huorien asiakkaista on juuri keski-ikäisiä ukkomiehiä, jotka ovat jääneet koukkuun seksityöläisten vuoksi. Ja suomalainen mieshän vetää paljaalla, vaikka kupan saisi.


      • vaihtoehtoa
        kävijä m vuodesta 91 kirjoitti:

        aika paha yleistys "Harvoin näkee miehiä, jotka miesporukassa reissatessaan eivät tilaa tyttöä huoneeseensa"

        Olen itse käynyt vuodesta 91, noin 50-60 kertaa, ja noin 30-40 hotelliyöpymistä, niin enpä tilannut kertaakaan.

        olet homo tai poikkeus, sehän toki vahvistaa säännön. Kysy keneltä tahansa esim. Virussa työskenneeltä.


      • viruloine
        vaihtoehtoa kirjoitti:

        olet homo tai poikkeus, sehän toki vahvistaa säännön. Kysy keneltä tahansa esim. Virussa työskenneeltä.

        Noniin, pakko osallistua keskusteluun. Itse olen työskennellyt paljon Virossa ja nyt olen jo asunut täällä tallinnassa hetken. EN ole käynyt kertaakaan huorissa tai strippiklubilla. Lähinnä vituttaa suomalaiset persekänniporukat. En ole homo, enkä myöskään poikkeus. Suurin osa miehistä ei käy huorissa, piste. Yleensä se on niin että ne jotka käyvät vetämässä perseet ja menevät huoriin, haluavat mainostaa sitä. Se on niin perkeleen reteetä touhua kun saa rypeä oikein kunnolla. Ja sitten kun ollaan taas ruodussa niin oma olo paranee kummasti kun todistelee itselleen ja muille että "kaikkihan siellä huorissa käy"

        Kai äijäporukoitakin on eri luonteisia. Ehkä joku takatukkaklubi peräseinäjoelta onkin sellainen jengi että joka iikka laahaa tatti pystyssä ja silmät viinasta kierossa vähempiosaisia naisia huoneisiinsa.

        Minulla ei ole mitään prostituutiota vastaan, päinvastoin. On mielestäni helvetin hienoa että sitäkin työtä tehdään, vähentää kovasti seksirikoksia yms... Sitä en sen sijaan ole voinut millään koskaan ymmärtää että käytetään esim venäläisten työttömien yksinhuoltajaäitien tai narkomaanien ahdinkoa hyväksi ja TINGATAAN suihinottoja tai pikapanoja muutamaan euroon. Hyi saatana mitä jätkiä. Tämän jälkeen vedetään päiväkänni ja huudetaan terassilla kuinka hyvää pillua oli miten imuri kävi. Virolaiset kun ei ymmärrä suomea, haloo? Kyllä välillä hävettää enkä enään yhtään ihmettele suomalaisten mainetta, PELLET!


      • 15
        viruloine kirjoitti:

        Noniin, pakko osallistua keskusteluun. Itse olen työskennellyt paljon Virossa ja nyt olen jo asunut täällä tallinnassa hetken. EN ole käynyt kertaakaan huorissa tai strippiklubilla. Lähinnä vituttaa suomalaiset persekänniporukat. En ole homo, enkä myöskään poikkeus. Suurin osa miehistä ei käy huorissa, piste. Yleensä se on niin että ne jotka käyvät vetämässä perseet ja menevät huoriin, haluavat mainostaa sitä. Se on niin perkeleen reteetä touhua kun saa rypeä oikein kunnolla. Ja sitten kun ollaan taas ruodussa niin oma olo paranee kummasti kun todistelee itselleen ja muille että "kaikkihan siellä huorissa käy"

        Kai äijäporukoitakin on eri luonteisia. Ehkä joku takatukkaklubi peräseinäjoelta onkin sellainen jengi että joka iikka laahaa tatti pystyssä ja silmät viinasta kierossa vähempiosaisia naisia huoneisiinsa.

        Minulla ei ole mitään prostituutiota vastaan, päinvastoin. On mielestäni helvetin hienoa että sitäkin työtä tehdään, vähentää kovasti seksirikoksia yms... Sitä en sen sijaan ole voinut millään koskaan ymmärtää että käytetään esim venäläisten työttömien yksinhuoltajaäitien tai narkomaanien ahdinkoa hyväksi ja TINGATAAN suihinottoja tai pikapanoja muutamaan euroon. Hyi saatana mitä jätkiä. Tämän jälkeen vedetään päiväkänni ja huudetaan terassilla kuinka hyvää pillua oli miten imuri kävi. Virolaiset kun ei ymmärrä suomea, haloo? Kyllä välillä hävettää enkä enään yhtään ihmettele suomalaisten mainetta, PELLET!

        jäårkevä mies, joka puhuu järkeä. Itse olen nainen ja olen ihan samaa mieltä, että turha on yleistää, että kaikki käyvät.
        Ja just noin, itsekin inhoan yli kaiken Suomalaisia kännikaloja, niin miehiä kuin naisiakin, oikein hävetä saa kun tekevät itsetään oikein pellejä. Jos kerran täytyy käyttäytyä idioottimaisesti, miksi ihmeessä pitää matkustaa?? Pysyisivät kotona neljän seinän sisällä.
        Ja edellisen miehen kirjoitukseen yhtyen, sanon saman, hyi saatama mitä jätkiä, todella.... vetäisivät käteensä....


      • Jepni42
        viruloine kirjoitti:

        Noniin, pakko osallistua keskusteluun. Itse olen työskennellyt paljon Virossa ja nyt olen jo asunut täällä tallinnassa hetken. EN ole käynyt kertaakaan huorissa tai strippiklubilla. Lähinnä vituttaa suomalaiset persekänniporukat. En ole homo, enkä myöskään poikkeus. Suurin osa miehistä ei käy huorissa, piste. Yleensä se on niin että ne jotka käyvät vetämässä perseet ja menevät huoriin, haluavat mainostaa sitä. Se on niin perkeleen reteetä touhua kun saa rypeä oikein kunnolla. Ja sitten kun ollaan taas ruodussa niin oma olo paranee kummasti kun todistelee itselleen ja muille että "kaikkihan siellä huorissa käy"

        Kai äijäporukoitakin on eri luonteisia. Ehkä joku takatukkaklubi peräseinäjoelta onkin sellainen jengi että joka iikka laahaa tatti pystyssä ja silmät viinasta kierossa vähempiosaisia naisia huoneisiinsa.

        Minulla ei ole mitään prostituutiota vastaan, päinvastoin. On mielestäni helvetin hienoa että sitäkin työtä tehdään, vähentää kovasti seksirikoksia yms... Sitä en sen sijaan ole voinut millään koskaan ymmärtää että käytetään esim venäläisten työttömien yksinhuoltajaäitien tai narkomaanien ahdinkoa hyväksi ja TINGATAAN suihinottoja tai pikapanoja muutamaan euroon. Hyi saatana mitä jätkiä. Tämän jälkeen vedetään päiväkänni ja huudetaan terassilla kuinka hyvää pillua oli miten imuri kävi. Virolaiset kun ei ymmärrä suomea, haloo? Kyllä välillä hävettää enkä enään yhtään ihmettele suomalaisten mainetta, PELLET!

        Huoraaminen ei ole minustakaan moraalisesti väärin. Ihminen saa itseään myydä, jos hän haluaa. Ainut, mikä bisneksessä on väärin on pakotettu toiminta ja se, että et itse saa palveluista hyvitystä 100%.

        En kova viron reissaaja ole, mutta muutaman kerran kun siellä ollut, niin ei ole tullut maksullista naista tilattua. Laivareissun yhteydessä kun maissa käy, niin mielummin tekee jotain muutakin kuin käy pumppaamassa jotain barbia.

        Eniten näissä kyllä raapii, että kun käydään virossa, thaimaassa yms...Käyttäisi niitä saatanan kumeja. Sitten tuodaan taudit suomeen ja annetaan avopuolisolle...Joissain tapauksissa synnytetään HIV-Postiviinen lapsi.

        Jos oikeasti. Sukupuoleen katsomatta haluaisi panna ilman kumia, niin käy siellä testeissä sen jälkeen. Siinä kohti, kun parisuhteen toinen osapuoli alkaa elintään raapia, tai joutuu testata niin homma paljastuu kuitenkin.

        "heikentää vastustuskykyä entisestään pitkällä juoksulla. Ei suojaa miltää herpes, Hiv, hepatiitti!!!! Vitjan idiootti. Murhasta saisi sutkin tuomita, jos hiviä levittelet." Kaikista sukupuoli taudeista pitäisi tuomio antaa, jos tauteja levittelee...Eli siis moni nainenkin kantaa kuppaa ja klamya. Sitten seurustelet sellaisen naikkosen kanssa ja saat häneltä taudin. Ei muuta kuin akka pellolle ja hoitamaan tautia. Kyllä naisetkin osaa näitä tauteja levittää...Känniääliöinen tiukan kaman perässä oleva taas tekee sen paremmin ja nopeammin...


      • ...

        Sulla on sitten aika pienet piirit, sellaset junttipiirit. Minä olen käynyt miesporukassa Tallinnassa monta kymmentä kertaa eikä KOSKAAN ole yksikään mies huoraa huoneeseensa ottanut.


      • rraakki
        15 kirjoitti:

        jäårkevä mies, joka puhuu järkeä. Itse olen nainen ja olen ihan samaa mieltä, että turha on yleistää, että kaikki käyvät.
        Ja just noin, itsekin inhoan yli kaiken Suomalaisia kännikaloja, niin miehiä kuin naisiakin, oikein hävetä saa kun tekevät itsetään oikein pellejä. Jos kerran täytyy käyttäytyä idioottimaisesti, miksi ihmeessä pitää matkustaa?? Pysyisivät kotona neljän seinän sisällä.
        Ja edellisen miehen kirjoitukseen yhtyen, sanon saman, hyi saatama mitä jätkiä, todella.... vetäisivät käteensä....

        Olet ihan oikeassa, itse olen kiertänyt libya kuuba moskova 20 v töissä ja kolme tervettä lasta vaimonkans kotona.eikä ole tullut mieleenkään käydä vieraissa koska se oma kulta ja lasten äiti on paras. olen nyt 65v ja jään kotiin. huorat ei hurmaa eikä maailma pelota mut olen työni tehnyt


      • 20
        kävijä m vuodesta 91 kirjoitti:

        aika paha yleistys "Harvoin näkee miehiä, jotka miesporukassa reissatessaan eivät tilaa tyttöä huoneeseensa"

        Olen itse käynyt vuodesta 91, noin 50-60 kertaa, ja noin 30-40 hotelliyöpymistä, niin enpä tilannut kertaakaan.

        sama juttu noin.... 20-v kuljettu säännöllisen epäsäännöllisesti työ- ja vapaa-aikanakin pitkin poikin Viroa/Latviaa/Liettuaakin. Euroakaan ei ole tarvinnut pimpsaan reissuilla laittaa vaikka on joskus ollut kosteitakin iltoja.
        Ei pidä liikaa yleistää!!
        Olen hetero, en impotentti, en juoppo, kihloissa saman naisen kanssa kohta 25v.


      • samaskutti
        viruloine kirjoitti:

        Noniin, pakko osallistua keskusteluun. Itse olen työskennellyt paljon Virossa ja nyt olen jo asunut täällä tallinnassa hetken. EN ole käynyt kertaakaan huorissa tai strippiklubilla. Lähinnä vituttaa suomalaiset persekänniporukat. En ole homo, enkä myöskään poikkeus. Suurin osa miehistä ei käy huorissa, piste. Yleensä se on niin että ne jotka käyvät vetämässä perseet ja menevät huoriin, haluavat mainostaa sitä. Se on niin perkeleen reteetä touhua kun saa rypeä oikein kunnolla. Ja sitten kun ollaan taas ruodussa niin oma olo paranee kummasti kun todistelee itselleen ja muille että "kaikkihan siellä huorissa käy"

        Kai äijäporukoitakin on eri luonteisia. Ehkä joku takatukkaklubi peräseinäjoelta onkin sellainen jengi että joka iikka laahaa tatti pystyssä ja silmät viinasta kierossa vähempiosaisia naisia huoneisiinsa.

        Minulla ei ole mitään prostituutiota vastaan, päinvastoin. On mielestäni helvetin hienoa että sitäkin työtä tehdään, vähentää kovasti seksirikoksia yms... Sitä en sen sijaan ole voinut millään koskaan ymmärtää että käytetään esim venäläisten työttömien yksinhuoltajaäitien tai narkomaanien ahdinkoa hyväksi ja TINGATAAN suihinottoja tai pikapanoja muutamaan euroon. Hyi saatana mitä jätkiä. Tämän jälkeen vedetään päiväkänni ja huudetaan terassilla kuinka hyvää pillua oli miten imuri kävi. Virolaiset kun ei ymmärrä suomea, haloo? Kyllä välillä hävettää enkä enään yhtään ihmettele suomalaisten mainetta, PELLET!

        Haista vittu!!!!


      • Häät
        20 kirjoitti:

        sama juttu noin.... 20-v kuljettu säännöllisen epäsäännöllisesti työ- ja vapaa-aikanakin pitkin poikin Viroa/Latviaa/Liettuaakin. Euroakaan ei ole tarvinnut pimpsaan reissuilla laittaa vaikka on joskus ollut kosteitakin iltoja.
        Ei pidä liikaa yleistää!!
        Olen hetero, en impotentti, en juoppo, kihloissa saman naisen kanssa kohta 25v.

        Miket ole jo menny naimisiin.


      • Alaluokkahan siellä
        viruloine kirjoitti:

        Noniin, pakko osallistua keskusteluun. Itse olen työskennellyt paljon Virossa ja nyt olen jo asunut täällä tallinnassa hetken. EN ole käynyt kertaakaan huorissa tai strippiklubilla. Lähinnä vituttaa suomalaiset persekänniporukat. En ole homo, enkä myöskään poikkeus. Suurin osa miehistä ei käy huorissa, piste. Yleensä se on niin että ne jotka käyvät vetämässä perseet ja menevät huoriin, haluavat mainostaa sitä. Se on niin perkeleen reteetä touhua kun saa rypeä oikein kunnolla. Ja sitten kun ollaan taas ruodussa niin oma olo paranee kummasti kun todistelee itselleen ja muille että "kaikkihan siellä huorissa käy"

        Kai äijäporukoitakin on eri luonteisia. Ehkä joku takatukkaklubi peräseinäjoelta onkin sellainen jengi että joka iikka laahaa tatti pystyssä ja silmät viinasta kierossa vähempiosaisia naisia huoneisiinsa.

        Minulla ei ole mitään prostituutiota vastaan, päinvastoin. On mielestäni helvetin hienoa että sitäkin työtä tehdään, vähentää kovasti seksirikoksia yms... Sitä en sen sijaan ole voinut millään koskaan ymmärtää että käytetään esim venäläisten työttömien yksinhuoltajaäitien tai narkomaanien ahdinkoa hyväksi ja TINGATAAN suihinottoja tai pikapanoja muutamaan euroon. Hyi saatana mitä jätkiä. Tämän jälkeen vedetään päiväkänni ja huudetaan terassilla kuinka hyvää pillua oli miten imuri kävi. Virolaiset kun ei ymmärrä suomea, haloo? Kyllä välillä hävettää enkä enään yhtään ihmettele suomalaisten mainetta, PELLET!

        lähinnä piehtaroi..


      • Anonyymi
        kuutar kirjoitti:

        Että miesporukalla Tallinnaan mennään juuri naisten takia. Onpa jotkut ukkomiehet ottaneet muijansa mukaan, lykänneet tämän jalkojen hoitoon ja itse naisiin. Järjestetään muka seminaareja Tallinnassa jne. Tunnen eräänkin ukkomiehen, joka ravaa kymmeniä kertoja vuodessa Tallinnassa tyhjentämässä pallejaan, kun vaimo asuu niin kaukan ja Viroon on mukavan lyhyt matka. Suurin osa Tallinnan huorien asiakkaista on juuri keski-ikäisiä ukkomiehiä, jotka ovat jääneet koukkuun seksityöläisten vuoksi. Ja suomalainen mieshän vetää paljaalla, vaikka kupan saisi.

        Miten pallin voi tyhjentää? Sehän on istuin.


    • virossa kaikki on mahdollista

      "Miehen tilit tyhjennetty Tallinnassa.
      Missä muualla näin tehdään kuin huorabaareissa ? "

      no ihan missä vain, jos on tarpeeksi kännissä. strippibaarit tosi ovat ykkösmesta tähän.

    • Apuva12348

      Enpa ole kuullut etta maksullista seksia saisi ilman kumia nykyaikana ... joten see siita tautivaarasta.

      • nainen%

        heikentää vastustuskykyä entisestään pitkällä juoksulla. Ei suojaa miltää herpes, Hiv, hepatiitti!!!! Vitjan idiootti. Murhasta saisi sutkin tuomita, jos hiviä levittelet.


      • sitä pitkälle...
        nainen% kirjoitti:

        heikentää vastustuskykyä entisestään pitkällä juoksulla. Ei suojaa miltää herpes, Hiv, hepatiitti!!!! Vitjan idiootti. Murhasta saisi sutkin tuomita, jos hiviä levittelet.

        juosta, jos HIV kaivaa luustossa. Eikö siinä käy luonnollinen valinta paikalleen. Tuo kuurin otto etukäteen on hyvä juttu... kannatusta sille. Länsisatamaan automaatti...


      • marpu

        Ja varmaan ajattelet, että kuppa tai HIV näkyy naamasta? Hoitamattomina, pitkälle edenneinä saattaavat kyllä, mutta oletko täysi ääliö, vastuuton, kun tuollaista lauot? "Siistin oloinen ja -näköinen prostu..." Hyi h......., idiootti!


      • 7+12
        sitä pitkälle... kirjoitti:

        juosta, jos HIV kaivaa luustossa. Eikö siinä käy luonnollinen valinta paikalleen. Tuo kuurin otto etukäteen on hyvä juttu... kannatusta sille. Länsisatamaan automaatti...

        No jo on harvinaisen tyhmää toimintaa.


    • HUIle

      saako postimyynnistä huoria?

      • 9+16

        Varmaan saa, mutta jos sulla on PayPal tili käytä sitä silloin visakortin tiedot pysyy salaisena


    • missä äly?

      Kyllä miehet voi olla sitten TYHMIÄ !!!!!!

      • HHIIVV

        2 vuotta sitten tuttuni toi Virosta tullessaan HIV:n, jota kantaa hänen vaimonsakin tänä päivänä. Että näin...


      • ens viikolla Tartto

        voikii olla tyhmiä. Ne onkin aviomiehii. Joku "toinen tyhmä" ne alttarilla raahaa. Täällä on niin asiallista tekstiä, että taidanpa seuraavalla reissulla käydä siellä huorissa.


      • sjuksköterska
        ens viikolla Tartto kirjoitti:

        voikii olla tyhmiä. Ne onkin aviomiehii. Joku "toinen tyhmä" ne alttarilla raahaa. Täällä on niin asiallista tekstiä, että taidanpa seuraavalla reissulla käydä siellä huorissa.

        Ulkoapäin et näe, kuka on tautivapaa.Lisäksi HIV- kantaja voi ollla 10 vuottakin tietämätön omasta tartunnnastaan.Vain hullu ottaa riskin tartunnasta. Lisäksi ihmettelen: Suomi on pullollaan halukkaita siistejä ilmaisia naisia.Silti pitää päästä maksullisia tautipesiä panemaan. Toivoo vaan ,että ei-toivotut kylkiäiset saam kärsiä se, joka niitä hankkii. Surkeita luusereita ja inisijöitä tollaset paskapillun perässä juoksijat.


      • 25
        sjuksköterska kirjoitti:

        Ulkoapäin et näe, kuka on tautivapaa.Lisäksi HIV- kantaja voi ollla 10 vuottakin tietämätön omasta tartunnnastaan.Vain hullu ottaa riskin tartunnasta. Lisäksi ihmettelen: Suomi on pullollaan halukkaita siistejä ilmaisia naisia.Silti pitää päästä maksullisia tautipesiä panemaan. Toivoo vaan ,että ei-toivotut kylkiäiset saam kärsiä se, joka niitä hankkii. Surkeita luusereita ja inisijöitä tollaset paskapillun perässä juoksijat.

        käydä huorilla Tallinnassa, nykyukkomiehet iskevät näisiä laivalla, tää ilmiö on nyt ns in..
        Hyi,mikä porukkaa


      • Latinot :)
        sjuksköterska kirjoitti:

        Ulkoapäin et näe, kuka on tautivapaa.Lisäksi HIV- kantaja voi ollla 10 vuottakin tietämätön omasta tartunnnastaan.Vain hullu ottaa riskin tartunnasta. Lisäksi ihmettelen: Suomi on pullollaan halukkaita siistejä ilmaisia naisia.Silti pitää päästä maksullisia tautipesiä panemaan. Toivoo vaan ,että ei-toivotut kylkiäiset saam kärsiä se, joka niitä hankkii. Surkeita luusereita ja inisijöitä tollaset paskapillun perässä juoksijat.

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)


      • Miestä kerrakseen
        25 kirjoitti:

        käydä huorilla Tallinnassa, nykyukkomiehet iskevät näisiä laivalla, tää ilmiö on nyt ns in..
        Hyi,mikä porukkaa

        ihan ilmaiseksi suominaisilta :)


      • Miestä kerrakseen
        Latinot :) kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)

        on ihan samanlaista suominaisillakin.


      • Halvalla ei saa hyvä
        Latinot :) kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)

        Olkoot, mutta ne on ilmaisia.


      • mnoga
        Latinot :) kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)

        ja sinun nainen hyvä huntu turvanpäällä ei näe onko muotoja vai ei eikä naamaa aivan sama ketä nai tai antaa suihin


      • mnoga
        Latinot :) kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)

        ja siunko on pakko olla suomessa go home latino


      • Äly
        Latinot :) kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ole mistään kotoisin :)

        Älykkyden huippu.


    • rakkausturisti

      kyllä se on sen arvosta,kannattais viellä maksaa jopa luotolla

    • huorat hirteen!

      ON niitä huoria suomessakin jotka pussit tyhjentää,yhdelle Lahtelaiselle miehensä tappaneelle luin tappotuomion ja niinhän ne kaikki huorat sais polkee maanrakoon ja tehä vaik parkkipaikkoja niistä niin sais räkiä niiden päälle!!

    • Mies minäkin 72

      Palstoilta on saanut lukea mm Suomen thai tyttöjen silopilluista ja itä naapurin ihanista naisista.. pöh! Mahtaa silopillut olla kovassa käytössä, ja sellaisella käytöllä ne kyllä kuluukin.. Taudit ovat suuri riski kondomista huolimatta, vaimoille / seurustelukumppaneille ei tietysti kerrota mahdollisesta riskistä mitään. Hävettää suomalaisten miesten puolesta.

    • akka joka jäi kotiin

      Kyllä näitä suomalaisiakin" huoria" riittää Tallinnan laivoilla . Meillä ukko meni risteilylle ja petti ja ihan suomalainen "huora" oli kyseessä. Mä ainakin pidän täysin huorana luulisi, että täysin vapaitakin miehiä vielä löytyy, ettei tarvitse varattujen kanssa vehdata.

      • T.T:

        Mutta näille suomihuorille pitää olla juuri varattu mies, että saavat olemattomat itsetuntonsa nousuun, koska näin kokevat olevansa tosi haluttuja.
        Vapaita ne ei haluakaan juuri edellä mainitun vuoksi...............


      • Njää

        Ehkäpä sun miehes iski sen naisen eikä kertonu olevansa varattu. Ei se yksistään tee siitä naisesta huoraa. Äläpä yleistä huora.


      • naruska2

        Lue Suhteet, uskottomuus Petetty nimimerkillä naruska2


    • reissaaja10

      ei ne miesten rahat aina hu..ien taskuun mene..vaan ihan ravintolassakin takeista varastetaan rahat...ystävälleni kävi näin..kaikki toki mahdollista..

    • kaik män

      no jos reissaavat, mut on sellasia, jotka jättää perheensä, vaikka olis ollu vuosikymmeniä aviossa, ja antavat näille kaiken omakotitalot sun muut, kyllä miehetkin osaa olla julmia todella...

    • tarkka-Teppo

      tilinne tyhjennyspaikkoja on muitakin kuin h-baarit......

    • omituinen otus

      enpä jaksanut lukee koko ketjua loppuun, mutta totean tähän että jos suomalaiset naiset antaisi hiukan pienemmällä kriteerilla niin ei sinne viroon varmaan kukaan huoriin lähtis.
      se on hienoa panna aina sitä omaa eukkoo kotona joka lukee seksin aikana seiskaa tai sitten on pää kipee!!!!
      ja kyllä jumaloin suomalaisia naisia, vaan nepä eivät ikinä tälläistä "poikkeusta" huomaa.

    • Perkele

      Saatanan vitut perkele huorat homon paskat saatana!!!!!!!

    • marpu

      Asun nykyään Tallinnassa ja koen loukkaavaksi sen, että tallinalaiset huorat tulevat keskellä kirkasta päivää kauputtelemaan tavaraansa vanhankaupungin baareissa. Minusta on sietämätöntä, jos istun yksin tai kaverin kanssa tuopilla, että vosu tulee ehdottelemaan maksullista panoa. Kyllä minä pillun puutteessani edelleen etsin mieluisan kumppanin itse eikä se ole huora!!! :p

    • itäihmeet

      mieheni kävi itäpuolella turistina, ja tunnusti että huorissa tuli käytyä (luojan kiitos en saanut siltä reissulta mitään tuliaisia, en kutiavia enkä muitakaan) linja-auto lastillinen oli miehiä liikkeellä, eikä yksikään ollut jättänyt huorissa käymättä. menneet porukalla huora-baariin (ei siis strippari paikkaan) ja sieltä jokaiselle oma maksullinen (jopa isällä ja pojalla oli ollut omat naisensa samassa hotellihuoneessa) hirveä känni päällä tietenkin jokaisella, muutama oli empinyt, jolloin vanhat konkarit olivat yllyttäneet ja maksaneet empijöille naiset... joukossa tyhmyys tiivistyy ja on vaikea erottua porukasta olemalla "se joka on vaimon tossun alla"... sairasta minusta... ja vaikka en niitä tauteja saanutkaan, niin sydän siinä särkyi, että oma mies kykenee olemaan jotain noin saastaista ja likaista... en silti yleistä, vaan uskon että suurin osa miehistä ei käytä kyseisiä palveluita ja käännetyksi voi kyllä tulla vaikka sataman terminaalissa. mutta milläpä sen todistaa, missä se on ryöstetty.

      • Anonyymi

        Ihan kuin suomen huorasta ja itsesta kerroit, tsuhnan huora


    • geenipaholainen

      Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ?
      Pelkään oman terveyteni puolesta ja en tajua
      miten joku voi olla niin tyhmä !

      Itse asiaan .Menette heti testeihin molemmat .Jos ette ole käyneet
      jo.Kerrotte miehen Viroreissusta.
      Vaadit miestäsi olemaan paikalla kuulemassa samaan aikaan testituloksia.

    • ime paskaa

      alko taas vituttaa tollanen valitus mitä te naiset valitatte,ooteko todolla sitä mieltä että miehet tuo kaikki sukupuoli taudit? H.A.I.S.T.A.K.A.A-V.I.T.T.U te olette hyväks käytäjii melkeen kaikki.

      • ja kusta

        Näin se on. Naiset saa liikaa valtaa pihtaamalla. Huoran vittuja ne on kaikki.


    • Peetu jal
    • jouluksi viroon

      kyllä se aina sun tavaran voittaa

    • es jonne222
    • KONDOMI AINA!!!!

      Olen mies 55v ja paljon käynyt ulkomailla monissa paikoissa. Pidän itsestäni senverran huolta ja rakastan jälkikasvuani niin paljon etten todellakaan mene panemaan likaista hiv huoraa missään tilanteessa, en siis todellakaan! En halua mitään tauteja yleisistä huorista jotka makaavat kaikien kanssa monesti päivässä, YÖK!!! Voi tätä sairasta maailmaa jos miesten ja naisten ainut syy ulkomaille menoon on naiminen? Valitsen tarkoin naisen johon tutustun täällä kotimaassa ja kun harrastamme seksiä niin aina käytän kondomia, paljaalta en tohdi ketään panna sillä tieto vakavasta hivistä on liian järkyttävä tuomio muutamasta minuutista.

    • Himonussija

      olen 47v mies ja reissannut viimmeiset 15v ulkomailla etupäässä työkomennuksilla. Olen nussinut tuona aikana noin 100-150 ilotyttöä ja kivaa on ollut eikä tauteja ole tarttunut!!! SILLÄ KÄYTÄN AINA KONDOMIA!!! enkä nuole ilolinnun tavaraa enkä anna omaanikaan imeä ilman kumia. Vaikka joskus on tehnyt mieli...:) Olen sika, härski, sovinisti ja vaikka mitä mutta tyhmä en ole!
      EN VETELE PALJAALLA IKINÄ.

      • Anonyymi

        Tsuhna irstas ja kuin aina valehteljat, voisit nussia omia huoria uomessa


    • naruska2

      Lue Suhteet, uskottomuus, Petetty nimimerkillä naruska2.

      • Rasittavaa

        Sama levy jäi nyt päälle !!


      • Vinyyliittääkö
        Rasittavaa kirjoitti:

        Sama levy jäi nyt päälle !!

        Mikä levy?


    • OIkeudenmukaisuus

      Ihana huomata, että fiksuja, "täydellisiä" (ei huoria, pettämistä) miehiä on olemassa!

    • 5813

      Huorat tekee vain työtään.

      • Anonyymi

        Karvaista suomen huoran vi...teille, tsuhnat ja kaikki taudit paalle, hirviot


    • Anonyymi

      Karvaista suomen huoran vi... teille ja kaikki taudit paalle, tsuhna

    • Anonyymi

      Ihan sarjakuristajan ja sarjahukuttajan huoria saisit, myyvat itsea muutkin huorat kaikialla

    • Anonyymi

      Antakaa hänen rauhassa olla, ja, pankaa, vaikka, toisianne, N

    • Anonyymi

      Jos aviomiehet käy pettämässä virossa niin niiden vaimot käy panemassa vieraita etelänmatkoilla joihin ei miehiä oteta.

    • Ihme narinaa. Mä oon varmaan Suomen rumimpia miehiä mutta aina on saanut. Käytöstavat ja käteinen auttaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe