Elivo Kirkas Iho- kapselit

tokiohotel4ever

"Elivo Kirkas Iho-kapselit puhdistavat ihon epäpuhtauksia ja finnejä sisältäpäin. Neljä kliinistä tutkimusta osooittavat, että 2-8 viikon jälkeen valmisteen alkoittamisesta 76%:lla koehenkilöistä oli vähemmän näppyjä, ihon rasvaisuutta ja punoitusta.

Yksi kapseli päivässä riittää. Kysy Elivo Kirkas Iho-kapseleista apteekista."

ootteko kokeillu? kannattaisko kokeilla? =) oon 15-vuotias tyttö.

65

37322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

      on humpuukia..ite söin bactosania 2pkkttii ei auttanu yhtää..vasta e-pillerit..suosittelen sullekin diane novaa tai yasmineita...

      • sisältäpäin

        akne ,mustapäät,finninaamat,kaikki paranee sisältäpäin,syömällä oikeita aineita,olet oikeilla jäljillä, tokiohotel


      • -Mä-
        sisältäpäin kirjoitti:

        akne ,mustapäät,finninaamat,kaikki paranee sisältäpäin,syömällä oikeita aineita,olet oikeilla jäljillä, tokiohotel

        akne parane syömällä edelleenkään. Jos tosissasi noin väität, et tiedä, mitä akne on.


      • mäkin oon
        -Mä- kirjoitti:

        akne parane syömällä edelleenkään. Jos tosissasi noin väität, et tiedä, mitä akne on.

        miettinyt ostaa k.o tuotetta, mutta ne ole varma löytyykö tältä pieneltä paikkakunnalta, apteekista tai terveystalosta? onko kellään kokemuksia onksia kyseisestä kapselista? vaikutti kyllä mainoksen perusteella (haha oon mainosten uhri:D) kyllä ihan kelpo tuotteelta. Itelläni on lievä akne, ja oon todella hermostunut siihen!


      • myyvät
        mäkin oon kirjoitti:

        miettinyt ostaa k.o tuotetta, mutta ne ole varma löytyykö tältä pieneltä paikkakunnalta, apteekista tai terveystalosta? onko kellään kokemuksia onksia kyseisestä kapselista? vaikutti kyllä mainoksen perusteella (haha oon mainosten uhri:D) kyllä ihan kelpo tuotteelta. Itelläni on lievä akne, ja oon todella hermostunut siihen!

        Tuotetta myös netissä
        http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/2021327


      • johki29

      • sinturi
        -Mä- kirjoitti:

        akne parane syömällä edelleenkään. Jos tosissasi noin väität, et tiedä, mitä akne on.

        Itse et taida tietää mitään. Aknen hoidossa on myös tärkeää muistaa oikeanlaiset elämäntavat, joihin kuuluu myös oikea ruokavalio. Ei kannata ihmetellä että miksei iho parane jos syöt epäterveellisesti.


      • tyttöööö87
        sinturi kirjoitti:

        Itse et taida tietää mitään. Aknen hoidossa on myös tärkeää muistaa oikeanlaiset elämäntavat, joihin kuuluu myös oikea ruokavalio. Ei kannata ihmetellä että miksei iho parane jos syöt epäterveellisesti.

        Kyllä mullakin on terveellinen ja oikea oppinen ruokavalio, juon vettä vähintää 2l joka päivä, lenkkeilen joka päivä, en oo koskaan polttanu ja alkoholiakin käytän harvoin, enkä meikkaa hirveitä pakkeileita, kasvohoidossa käyn säännöllisesti mutta siltikään ihoni ei ole hirveän hyvässä kunnossa mut ei tosin mitään akneakaan ole..finnejä tulee joskus enemmän joskus vähemmän. tänään sitten ostin elivoa jos saisi vähän tasaisemmaksi tätä naaman ihoa. olen noin kuukauden käyttänyt jojobaöljyä kasvorasvan tilalla aamuin illoin. se on ehkä vähän laittanut kuriin epäpuhtauksia kasvoissani.


      • mimosari
        sinturi kirjoitti:

        Itse et taida tietää mitään. Aknen hoidossa on myös tärkeää muistaa oikeanlaiset elämäntavat, joihin kuuluu myös oikea ruokavalio. Ei kannata ihmetellä että miksei iho parane jos syöt epäterveellisesti.

        Kyllähän se niin on, että monilla ihmisillä, jotka oikeasti ovat koko elämänsäkkin syöneet terveellisesti saattaa olla todella paha akne. Se on nähty moneen kertaan. Ei se ruokavalio siinä auta sen enempää.


    • M.J.K

      Itekkin vois tota elivoa kokeilla, mutta saakos sitä ilman reseptiä? missään ei ainakaan sanota että onko reseptivalmiste vai ei... Ite oon käyttäny muutamiin naamassani esiintyviin finneihin brevoxyliä, joka on toiminukkin mut ei jaksais aina vetää jotain voiteita naamaan kun tuppas kuivattaan aikalailla.

      • Bactosanin käyttäjä

        Olen nyt käyttänyt Bactosania pari viikkoa. Vielä ei mitään vaikutusta (tietenkään). Mutta onko Bactosanilla ja Elivolla jotakin suurta eroa tuloksissa? Samanlaisia vaikutuksia pakkauksissa ainakin luvataan.

        Ja mitä luuletta tuleeko sama hyöty jos nyt syön 1 paketin Bactosania ja vaihdan sitten Elivoon. (Siis perjaatteessa että alkaakohan Elivo sitten vaikuttaa uudestaan vai "jatkaako" se Bactosanin vaikutusta?) :)


    • nippsu

      Mä olen nyt syönyt elivo kirkas iho kapseleita reilut pari viikkoa, ja voin kyllä sanoa, että iho on kirkastunu ainaki jonkun verran! Joko sitten itse kuvittelen sen, tai sitten tuote todella toimii!
      Aluks naamaan tuli aika paljon finnejä, siis enemmän kuin normaalisti. Se johtui varmaan siitä, että epäpuhtaudet nousivat pintaan tuotteen ansiosta.
      Mut nyt tilanne on parantunut. Finnit ovat lähteneet eikä uusia finnejä ole tullut ainakaan tähän mennessä. Mun mielestä siis tuote on toiminu ihan hyvin, ja mielenkiinnolla odotan tuloksia pidemmän käytön jälkeen!
      Kannattaa kokeilla:)

      Ja ainiin, tuotetta saa apteekeista ilman reseptiä!

      • maryleee

        Itse syön jo toista pakettia tuota tuotetta ja itse olen kyllä huomannut parannusta varsinkin ihon "laatuun". Ennen kärsin todella ihon kuivumisesta ja nyt iho tuntuu pehmeältä ja kostealta. Eikai nykypäivänä mitä tahansa humpuukia markkinoille päästetä, apteekin hyllylle varsinkaan. Kyllä suosittelen jos vaan riittää kärsivällisyys pitkäaikaiseen hoitoon sillä yhden yön tuloksia tuolla ei kyllä saa. :)


    • ---

      Oon syönyt niitä n. kuukauden ja tuntuu toimivan! Kannattaa kokeilla kun hintakaan ei ole paha, yhessä paketissa on 40 kapselia ja maksaa n.23 €.

      • myöss

        auttaako tuote myös ihon rasvaisuuteen ja mustapäihin? :P


      • hemuli-tyttö
        myöss kirjoitti:

        auttaako tuote myös ihon rasvaisuuteen ja mustapäihin? :P

        osaakos joku sanoa, että minkäs takia noita ei saa raskauden aikana käyttää? tai jos on tuollaisen kuurin vetänyt nii kannattaakohan odottaa tovi lopetuksen jälkeen ennen kuin hankkiutuu raskaaksi?


      • sen takia
        hemuli-tyttö kirjoitti:

        osaakos joku sanoa, että minkäs takia noita ei saa raskauden aikana käyttää? tai jos on tuollaisen kuurin vetänyt nii kannattaakohan odottaa tovi lopetuksen jälkeen ennen kuin hankkiutuu raskaaksi?

        Kysyin asiaa Elivon nettisivuilta löytyvällä yhteydenottopyynnöllä. Sain vastauksen että kapseleita ei suositella siksi raskauden aikana käyttettäviksi, että niistä ei ole tutkimustietoa raskauden aikaisesta käytöstä. Eli tuskin mitään katastrofaalista tapahtuu jos tulee raskaaksi ja on niitä samaan aikaan tullut vahingossa jonkin aikaa käyttäneeksi.


    • saraaikuien_nainen

      Elivo Kirkas Iho-kapselit.Millä tavalla ne kirkastavat ihon? Vaalentaaksen jotenki?

      • Olivo

        Söin yhden elivo pakkauksen noin 2kuukautta sitten ja ihoni muuttui paremmaksi. Ei tullut finnejä ja muita epäpuhtauksia. Nyt kun pidin taukoa niin finnit palautui takaisin. Käyn heti ostamassa uudestaan kirkas iho pakkauksen sillä se toimii minulla. Olen aikaisemmin kokeillut yhden paketin Bactosania ja se ei auttanut yhtään.


      • Elken

        Ihon kirkastumisella tarkoitetaan sitä, että ihon väri paranenee, ei ole väriltää harmahtava tai punertava myös epäpuhtaudet vähenevät.


    • 123

      Onko kenelläkään tullut mitään sivuvaikutuksia? Jos on, niin millaisia?

    • ihmeessä!

      Syön nyt kolmatta pakettia kirkas iho kapselia ja voin sanoa että ihoni ei ole ollut VUOSIIN näin hyvässä kunnossa. Olen 22-vuotias ja viime vuodet leuassa ja poskissa on ollut kokoajan muutamia kipeitä finnejä ja ihonalaisia patteja. Aina kun vanha parani tuli jo uutta tilalle. Nyt tulee ihan satunnaisesti jotain pieniä finnejä mutta ne lähtevät nopeasti pois ja ihonsisäisiä patteja ei ole tullut kertaakaan. Ihohuokoset on selkeesti supistunut. Kyllähän ne maksavat sen 20€ kuussa mutta ovat minulla olleet todellakin hintansa väärti.

      • aloittaja..

        ostin noita eilen. tyhmä kysymys mutta pitääkö se kapselin kuorikin syödä vai vaan se jauhe? :D


    • kysyisin...

      eli minkä kokoisia noi kapselit on ja täytyykö ne nielaista kokonaisina? itsellä kun on vaikeuksia lääkkeitten nielemisen kanssa, että aina saa buranaakin pistää moneen osaan.

      • ...

        Kapselit pitää nielaista kokonaan ja siis kuorineen.


      • syödä
        ... kirjoitti:

        Kapselit pitää nielaista kokonaan ja siis kuorineen.

        pelkän jauheen esim. ruoan seassa.. vaikuttava ravintolisähän tulee nimenomaan jauheesta mutta saattaa maistua pahalle...


      • hoitoalan ammattilainen
        syödä kirjoitti:

        pelkän jauheen esim. ruoan seassa.. vaikuttava ravintolisähän tulee nimenomaan jauheesta mutta saattaa maistua pahalle...

        eli koko kapseli kannattaa nielaista, jos laittaa jauheen esim. ruuan sekaan, ei siitä ole mitää hyötyä kun se ei pääsen imeytymään sinne mihin sen on tarkoitus imeytyä. kapselin tarkoitushan on että kapseli sulaa silloin kun se on oikeassa paikassa elimistöä josta jauhe pääsee imeytymään juuri sinne minne sen pitääkin imeytyä


      • Don't let me get me
        hoitoalan ammattilainen kirjoitti:

        eli koko kapseli kannattaa nielaista, jos laittaa jauheen esim. ruuan sekaan, ei siitä ole mitää hyötyä kun se ei pääsen imeytymään sinne mihin sen on tarkoitus imeytyä. kapselin tarkoitushan on että kapseli sulaa silloin kun se on oikeassa paikassa elimistöä josta jauhe pääsee imeytymään juuri sinne minne sen pitääkin imeytyä

        Ei nämäkään mitään ihmepillereitä oo joissa on tietokone joka tietää milloin kapseli alkaa hajoamaan ja tietää olevansa oikeassa paikassa elimistöä jolloin vaikutus alkaa. Imeytyy ruuan mukana samanlailla.
        tiedän, että lääkkeillä on erilaisia vaikutuksia esim. depot, kapselit, tabletit jne... Niillä on lähinnä se vaikutus että, esim. depot-tabletti alkaa vaikuttamaan hitaammin ja pitempään= päästää lääkeainetta hitaasti elimistöön.
        Tämä tuotehan on luontaistuote. No tosi hienoa jos se on auttanut joitakuita. Ite oon saanut joitakin hyötyjä joskus maitohappobakteerikapseleista sekä sinkkitableteista.


      • Ilo-Pilleri
        Don't let me get me kirjoitti:

        Ei nämäkään mitään ihmepillereitä oo joissa on tietokone joka tietää milloin kapseli alkaa hajoamaan ja tietää olevansa oikeassa paikassa elimistöä jolloin vaikutus alkaa. Imeytyy ruuan mukana samanlailla.
        tiedän, että lääkkeillä on erilaisia vaikutuksia esim. depot, kapselit, tabletit jne... Niillä on lähinnä se vaikutus että, esim. depot-tabletti alkaa vaikuttamaan hitaammin ja pitempään= päästää lääkeainetta hitaasti elimistöön.
        Tämä tuotehan on luontaistuote. No tosi hienoa jos se on auttanut joitakuita. Ite oon saanut joitakin hyötyjä joskus maitohappobakteerikapseleista sekä sinkkitableteista.

        No joo, mutta kyllä se kapselin rakenne on aika tarkkaan suunniteltu juuri hajoamaan oikeassa kohdassa elimistöä (ohutsuolessa) ja vapauttamaan vaikuttava aine kohdennetusti. Mahalaukun alhainen pH esimerkiksi voisi muuttaa molekyylien/ionien rakennetta siten, että ne eivät olisikaan biologisesti aktiivisessa muodossa, tai muuta vastaavaa.


    • joten ne

      ketkä ei kestä laktoosia ei voi ottaa?

    • tyttö20v

      Söin kyseisiä tabletteja 2-3 kk eikä MITÄÄN vaikutusta, paitsi ehkä huonompaan suuntaan.

    • Hansk

      itse en kyllä ainakaan vielä ole mitään vaikutusta huomannut. Olen syönyt Elivoa sellaiset kolme viikkoa. Tiedättekö mikä OIKEASTI auttaa finneihin ja muihin epäpuhtauksiin?

      • Semppe

        Moi,
        oon jo yli 20v poika, jolle tuli erittäin paljo finnejä kuin tyhjästä. Kärsin vuoden pahoista iho-ongelmista, kunnes rupesin käyttämään Elivoa. Ensimmäisen paketillisen jälkeen eroa ei hirveästi ollut. Toisen paketillisen jälkeen iho oli jo todella hyvässä kunnossa. Kolmannen paketillisen jälkeen kasvoissani tuskin enää näkyi edes mitään näppyä, eikä uusia finnejä tullut laisinkaan. Erittäin hyvä tuote ja suosittelen kaikille. Ei kannata odottaa supertuloksia parin viikon jälkeen, vaan tehot alkavat näkyä radikaalisti vasta muutaman paketin jälkeen. Ainakin minulla kävi näin.

        Hansk:
        Kolmen viikon Elivon syönti ei vaikuttanut minuun myöskään mitenkään, mutta seitsemän viikon jälkeen ihoni oli jo todella hyvässä kunnossa erittäin pahan aknen jälkeen.


      • jatkuvassa käytössä?
        Semppe kirjoitti:

        Moi,
        oon jo yli 20v poika, jolle tuli erittäin paljo finnejä kuin tyhjästä. Kärsin vuoden pahoista iho-ongelmista, kunnes rupesin käyttämään Elivoa. Ensimmäisen paketillisen jälkeen eroa ei hirveästi ollut. Toisen paketillisen jälkeen iho oli jo todella hyvässä kunnossa. Kolmannen paketillisen jälkeen kasvoissani tuskin enää näkyi edes mitään näppyä, eikä uusia finnejä tullut laisinkaan. Erittäin hyvä tuote ja suosittelen kaikille. Ei kannata odottaa supertuloksia parin viikon jälkeen, vaan tehot alkavat näkyä radikaalisti vasta muutaman paketin jälkeen. Ainakin minulla kävi näin.

        Hansk:
        Kolmen viikon Elivon syönti ei vaikuttanut minuun myöskään mitenkään, mutta seitsemän viikon jälkeen ihoni oli jo todella hyvässä kunnossa erittäin pahan aknen jälkeen.

        Noita kapseleita, vai syötö edelleen.


      • Semppe
        jatkuvassa käytössä? kirjoitti:

        Noita kapseleita, vai syötö edelleen.

        Tervehdys,
        söin aluksi kolme (40 kpl pakkauksia) paketillista putkeen (1. paketti ei vaikuttanut, 2. paketti vaikutti jo PALJON ja 3. jälkeen olin jo selviytynyt tosi karseasta akneongelmasta). Joskus tosin oikein kiireisinä päivinä, kun en kerennyt puhdistaa ihoa tai jouduin syömään jatkuvasti huonosti työn puolesta, otin kaksikin tablettia vaikka ohjeessa kehotetaan yhteen. Nykyään syön Kirkasta Ihoa EDELLEEN viikottain, en kuitenkaan aina annostuksen mukaan tablettia päivässä, vaan nappailen niitä silloin tällöin muutaman kerran viikossa.

        Mulla on elämäntapa (ammatti) jonka takia joudun elämään usein pitkiä aikoja (työviikkoja) huonosti eli syömään paljon iholle ei-niin-terveellisia juttuja kuten paljon vehnää, soijaa, hiilihydraattipitoisia tuotteita, roskaruokaa yms. ja tietty näinä ajan jaksoina myös urheilu sekä muu kuntoilu jää tietty vähälle. Omaan ilmeisesti hieman herkän ihon, ja pienetkin huonot tavat saavat sen nopeasti kukoistamaan, joten syön Elivon Kirkasta Ihoa jatkuvasti. En välttämättä tablettia päivässä enää, mutta aina muutaman kerran viikossa. Niissä ei ole pitkäaikaisvaikutuksia, koska ovat melkeinpä puhtaasti (ellei puhtaasti?) luonnontuotteita, enkä ole kokenut mitää sivuvaikutuksia vaikka käytänkin kirkasta ihoa säännöllisesti.

        Moni täällä selvästikin luulee että kun on käyttänyt 2 pakettia kirkasta ihoa, sen pitäisi pitää sun iho ikuisesti hyvässä kunnossa vaikka jengi syö edelleen huonosti eikä liiku tarpeeksi. Elivo Kirkas Iho on sitä varten että se huolehtii mun ihosta, silloin kun mä en kerkeä, ja näin mun iho pysyy päivästä toiseen hyvässä kunnossa ilman että mun täytyy rasittaa sitä voiteilla, geeleillä tai edes kasvovesillä. Kolmannen Elivo-paketin jälkeen en ole käyttänyt kasvovesiä ollenkaan, ja ihovoidettakin hyvin harvoin. Ei tarvitse enää syödä sinkkiä, omega-3:sta ja muita valmisteita yrittääkseen saada ihon kuntoon. Ja oikeasti olen käynyt läpi kaikenmaailman kasvovedet, puhdistusaineet, suolavedet, kasvogeelit, kasvoshampoot, vitamiinit, öljyt jne. kalliista halvimpaan.

        Ainoa syy miksi en käyttäisi (tai miksi jengi täällä ei haluisi käyttää) Elivoa säännöllisesti on hinta. 40 tabletin paketti maksaa n. 25 euroa. Se on esim. opiskelijalle aika paha sijoitus näinä päivinä, mutta kun ajattelee ihan loogisesti että yksi tabletti maksaa näin ollen 60 senttiä. Mun mielestä 60 senttiä päivässä ei ole kovin paha hinta siitä että mulla on 24 tuntia hyvä itsetunto siitä että mun iho näyttää saamarin hyvältä. Ihmiset saattavat tuhlata yhtenä baari-iltana 80 euroa, syödä kuukaudessa 40 euron edestä pitsaa tai vain tuhlata vaatteisiin satoja euroja. Mä jätän muutamat pitsat ostamatta ja yhdet pikkujoulut käymättä ja mun iho on taas kunnossa seuraavan kuukauden. Totally worth it! :)


      • daijuli
        Semppe kirjoitti:

        Tervehdys,
        söin aluksi kolme (40 kpl pakkauksia) paketillista putkeen (1. paketti ei vaikuttanut, 2. paketti vaikutti jo PALJON ja 3. jälkeen olin jo selviytynyt tosi karseasta akneongelmasta). Joskus tosin oikein kiireisinä päivinä, kun en kerennyt puhdistaa ihoa tai jouduin syömään jatkuvasti huonosti työn puolesta, otin kaksikin tablettia vaikka ohjeessa kehotetaan yhteen. Nykyään syön Kirkasta Ihoa EDELLEEN viikottain, en kuitenkaan aina annostuksen mukaan tablettia päivässä, vaan nappailen niitä silloin tällöin muutaman kerran viikossa.

        Mulla on elämäntapa (ammatti) jonka takia joudun elämään usein pitkiä aikoja (työviikkoja) huonosti eli syömään paljon iholle ei-niin-terveellisia juttuja kuten paljon vehnää, soijaa, hiilihydraattipitoisia tuotteita, roskaruokaa yms. ja tietty näinä ajan jaksoina myös urheilu sekä muu kuntoilu jää tietty vähälle. Omaan ilmeisesti hieman herkän ihon, ja pienetkin huonot tavat saavat sen nopeasti kukoistamaan, joten syön Elivon Kirkasta Ihoa jatkuvasti. En välttämättä tablettia päivässä enää, mutta aina muutaman kerran viikossa. Niissä ei ole pitkäaikaisvaikutuksia, koska ovat melkeinpä puhtaasti (ellei puhtaasti?) luonnontuotteita, enkä ole kokenut mitää sivuvaikutuksia vaikka käytänkin kirkasta ihoa säännöllisesti.

        Moni täällä selvästikin luulee että kun on käyttänyt 2 pakettia kirkasta ihoa, sen pitäisi pitää sun iho ikuisesti hyvässä kunnossa vaikka jengi syö edelleen huonosti eikä liiku tarpeeksi. Elivo Kirkas Iho on sitä varten että se huolehtii mun ihosta, silloin kun mä en kerkeä, ja näin mun iho pysyy päivästä toiseen hyvässä kunnossa ilman että mun täytyy rasittaa sitä voiteilla, geeleillä tai edes kasvovesillä. Kolmannen Elivo-paketin jälkeen en ole käyttänyt kasvovesiä ollenkaan, ja ihovoidettakin hyvin harvoin. Ei tarvitse enää syödä sinkkiä, omega-3:sta ja muita valmisteita yrittääkseen saada ihon kuntoon. Ja oikeasti olen käynyt läpi kaikenmaailman kasvovedet, puhdistusaineet, suolavedet, kasvogeelit, kasvoshampoot, vitamiinit, öljyt jne. kalliista halvimpaan.

        Ainoa syy miksi en käyttäisi (tai miksi jengi täällä ei haluisi käyttää) Elivoa säännöllisesti on hinta. 40 tabletin paketti maksaa n. 25 euroa. Se on esim. opiskelijalle aika paha sijoitus näinä päivinä, mutta kun ajattelee ihan loogisesti että yksi tabletti maksaa näin ollen 60 senttiä. Mun mielestä 60 senttiä päivässä ei ole kovin paha hinta siitä että mulla on 24 tuntia hyvä itsetunto siitä että mun iho näyttää saamarin hyvältä. Ihmiset saattavat tuhlata yhtenä baari-iltana 80 euroa, syödä kuukaudessa 40 euron edestä pitsaa tai vain tuhlata vaatteisiin satoja euroja. Mä jätän muutamat pitsat ostamatta ja yhdet pikkujoulut käymättä ja mun iho on taas kunnossa seuraavan kuukauden. Totally worth it! :)

        Itse syön myös tällä hetkellä elivo kapseleita, ja nyt on menossa 3 viikko. Itselleni on alkanut tulemaan enemmän epäpuhtauksia ja finnejä, mutta apteekissa sanottiin että jos on rasvainen iho, niin ensin saattaa tulla epäpuhtauksia. Jos on kuiva iho, niin ei välttämättä huomaa aluksi mitään vaikutusta. Kannattaa siis vaan olla tuotteen kanssa kärsivällinen. Nimittäin ei iho uusiudu hetkessä.


      • Don't let me get me

        Ruokavalio, ihon oikeaoppinen hoito(ihotyypin mukaan) Kosmetologit, ihotautilääkäri. Ja järjettömän pitkä pinna levitellessä niitä oikeita tuotteita aamuin illoin sekä odotellessa tuloksia. :)
        En usko millään pelkillä luontaistuote pillereillä saavan pahempaan akneen ihmeellisiä tuloksia. muun hoidon tukena uskoisin sen olevan ookoo.


    • toimii!!!!!

      Itse olen syönyt elivoa noin 3 viikkoa. Nyt parin viikon aikana joka aamu olen huomannu 1-3 uutta mätäpäätä. Ne paranevat kyllä todella nopeasti, jossain 3 päivässä eikä jää edes punaista läiskää. Ilman pillereitä finnistä on saattanut jäädä punainen läiskä jopa 2 kuukaudeksi. Tässä 3 viikkoa syötyäni voin sanoa, että "mätimisestä" huolimatta ihoni kunto on parantunut huomattavasti.

      • ..............

        kuinka monta pakettia täytyy syödä että saa lopullisen tuloksen? että finnejä ei enään tulisi.


      • Bactosanin käyttäjä
        .............. kirjoitti:

        kuinka monta pakettia täytyy syödä että saa lopullisen tuloksen? että finnejä ei enään tulisi.

        Olen nyt käyttänyt Bactosania pari viikkoa. Vielä ei mitään vaikutusta (tietenkään). Mutta onko Bactosanilla ja Elivolla jotakin suurta eroa tuloksissa? Samanlaisia vaikutuksia pakkauksissa ainakin luvataan.

        Ja mitä luuletta tuleeko sama hyöty jos nyt syön 1 paketin Bactosania ja vaihdan sitten Elivoon. (Siis perjaatteessa että alkaakohan Elivo sitten vaikuttaa uudestaan vai "jatkaako" se Bactosanin vaikutusta?) :)


      • jeijjis
        Bactosanin käyttäjä kirjoitti:

        Olen nyt käyttänyt Bactosania pari viikkoa. Vielä ei mitään vaikutusta (tietenkään). Mutta onko Bactosanilla ja Elivolla jotakin suurta eroa tuloksissa? Samanlaisia vaikutuksia pakkauksissa ainakin luvataan.

        Ja mitä luuletta tuleeko sama hyöty jos nyt syön 1 paketin Bactosania ja vaihdan sitten Elivoon. (Siis perjaatteessa että alkaakohan Elivo sitten vaikuttaa uudestaan vai "jatkaako" se Bactosanin vaikutusta?) :)

        sama vaikuttava aine niissä on...eli ei mitään eroja.


      • ovilE
        jeijjis kirjoitti:

        sama vaikuttava aine niissä on...eli ei mitään eroja.

        Tää mun viesti tulee tähän ketjuun ehkä hitusen myöhässä mut who cares? :D

        Oon syöny Elivoo nyt viikon ja siis heti ekan kapselin jälkee iho tuntui paljonpaljon rasvasemmalta ja uusia näppyjä tuli jonkun verran. Mut silti iho tuntuu jo nyt yhden viikon jälkeen paljon terveemmältä ja vahvemmalta. Näpyt ei oo vielä hävinny, mutten odottanutkaan mitään supernopeita tuloksia. Mut oon vaan niin ilonen siitä, että ihoni yleinen kunto parani näinkin nopeasti. Mulla on atooppinen iho ja ihoni on usein kuiva varsinkin kasvojen alueelta. Nyt tuntuu ettein mun tartteis välttämättä edes käyttää kasvovoidetta! Että nää kirkas iho - kapselit auttaa atooppiseen ihoonkin, tai ainakin mun tapauksessa. (tosin mun atooppiset iho-ongelmat ei ollut sieltä pahimmasta päästä, mut kuitenki..) Kyllä suosittelisin tätä tuotetta kaikille iho-ongelmaisille!


      • mies2777
        ovilE kirjoitti:

        Tää mun viesti tulee tähän ketjuun ehkä hitusen myöhässä mut who cares? :D

        Oon syöny Elivoo nyt viikon ja siis heti ekan kapselin jälkee iho tuntui paljonpaljon rasvasemmalta ja uusia näppyjä tuli jonkun verran. Mut silti iho tuntuu jo nyt yhden viikon jälkeen paljon terveemmältä ja vahvemmalta. Näpyt ei oo vielä hävinny, mutten odottanutkaan mitään supernopeita tuloksia. Mut oon vaan niin ilonen siitä, että ihoni yleinen kunto parani näinkin nopeasti. Mulla on atooppinen iho ja ihoni on usein kuiva varsinkin kasvojen alueelta. Nyt tuntuu ettein mun tartteis välttämättä edes käyttää kasvovoidetta! Että nää kirkas iho - kapselit auttaa atooppiseen ihoonkin, tai ainakin mun tapauksessa. (tosin mun atooppiset iho-ongelmat ei ollut sieltä pahimmasta päästä, mut kuitenki..) Kyllä suosittelisin tätä tuotetta kaikille iho-ongelmaisille!

        Olin syönyt 2 pakettia kunnes sain kuulla kahdelta eri henkilöltä, että onpas ihosi hyvässsä kunnossa vaikka ei puhuttu mistään siihen liittyvästä. Sitten kerroin kirkas iho kapselesita ja hekin ovat nykyään käyttäjiä. Itse en ollut huomannut eroa, mutta muut huomaa vissiin paremmin.


      • jeijjis
        mies2777 kirjoitti:

        Olin syönyt 2 pakettia kunnes sain kuulla kahdelta eri henkilöltä, että onpas ihosi hyvässsä kunnossa vaikka ei puhuttu mistään siihen liittyvästä. Sitten kerroin kirkas iho kapselesita ja hekin ovat nykyään käyttäjiä. Itse en ollut huomannut eroa, mutta muut huomaa vissiin paremmin.

        auttaisiko mustapäihin?


      • mies27777
        jeijjis kirjoitti:

        auttaisiko mustapäihin?

        Suosittelen kokeilemaan itse. Jokainen on yksilö johon eri tuotteet vaikuttaa eri tavalla. Hyvin todennäköisesti auttaa mustapäihin, mutta jos olet murrosiässä oleva nuori niin sitten ei ehkä. Luulen että nämä ovat tarkoitettu lähinnä 20v ikäluokalle. Nuoremmille oikea osoite on ihotautilääkärin vastaanotto. Reseptillä saa vaikka mitä kamaa nykyään.


      • kebard11
        mies27777 kirjoitti:

        Suosittelen kokeilemaan itse. Jokainen on yksilö johon eri tuotteet vaikuttaa eri tavalla. Hyvin todennäköisesti auttaa mustapäihin, mutta jos olet murrosiässä oleva nuori niin sitten ei ehkä. Luulen että nämä ovat tarkoitettu lähinnä 20v ikäluokalle. Nuoremmille oikea osoite on ihotautilääkärin vastaanotto. Reseptillä saa vaikka mitä kamaa nykyään.

        Onko paketissä kerrottu lääkkeen ja alkoholin yhteisvaikutuksesta, kielletäänkö se kokonaan?
        Lääkkeet ja alkoholi ei koskaan oo hyvä yhdistelmä, mutta onko muutamalla lasillisella ja tällä lääkkeellä pahoja sivuoireita?


      • ....................
        kebard11 kirjoitti:

        Onko paketissä kerrottu lääkkeen ja alkoholin yhteisvaikutuksesta, kielletäänkö se kokonaan?
        Lääkkeet ja alkoholi ei koskaan oo hyvä yhdistelmä, mutta onko muutamalla lasillisella ja tällä lääkkeellä pahoja sivuoireita?

        Ei lue mitään pakkauksessa ja pakkauksen sisältäkin löytyi vain itse kapselit. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin nämä Elivo kapselit ovat pidemminkin ravintolisä kuin joku lääke, joten tuskin tarvitsee alkoholin käyttöä ainakaan niiden puolesta rajoittaa. Apteekista voi tietenkin kysyä asiasta.


    • NIKGEEEEE

      oon nyt syöny 21 kapselia 6päivässä, auttaa ihan hyvin tuli se pahennusvaihe mut eipä se hirveen paha ollu mut lähtee paranee jo :) nytki nappasin yöpalaks 4tabuu ;DD

      • jeah12234

        Nyt kyllä on kovat odotukset piipussa. Pitääpä tästä lähteä samantien apteekkiin.


      • uudesti syntynyt
        jeah12234 kirjoitti:

        Nyt kyllä on kovat odotukset piipussa. Pitääpä tästä lähteä samantien apteekkiin.

        Luin tuota Sempen selostusta ja ei se 60snt pahalta kuulosta, kun ajattelee et meidän kuolussa kahvi maksaa 60snt ja käyn kahvilla oikeestaan joka koulupäivä. Kun jättää sen kahvin ostamatta ja vielä muutaman karkkipussin, niin iho kiittää. Ei se niin kallis sijoitus ole jos tuntee akneahdistuksen helpottavan. Ainakin mulla.


      • tässävaanmietin
        uudesti syntynyt kirjoitti:

        Luin tuota Sempen selostusta ja ei se 60snt pahalta kuulosta, kun ajattelee et meidän kuolussa kahvi maksaa 60snt ja käyn kahvilla oikeestaan joka koulupäivä. Kun jättää sen kahvin ostamatta ja vielä muutaman karkkipussin, niin iho kiittää. Ei se niin kallis sijoitus ole jos tuntee akneahdistuksen helpottavan. Ainakin mulla.

        Jos nää tabletit sit alottais ni pääseekö niistä joskus eroon vai tuleeko finnin sun muut heti takisin ?


      • ElivoKirkasIho
        tässävaanmietin kirjoitti:

        Jos nää tabletit sit alottais ni pääseekö niistä joskus eroon vai tuleeko finnin sun muut heti takisin ?

        Minäkinn oon ostamassa noita Elivo Kirkas Iho- kapseleita ja myös Möller Kaunis Iho- kapseleita. Veikkaisin että tabut perustuvat siihen että kun niitää syö kauan niin niiden teho pysyy vielä muutaman kuukauden ajan sillä kyllä siinä aika kauan kestää että ne mömmöt elimistöstä katoaa.. no mutta ei koskaan voi olla varma :) Ainekin itse aion. Ja muuten ei se aina tarkoita että ne kaikilla toimii, mutta suurimmalla osalla toimii ja on suuri todennäköisyys että olet yksi suurimmasta osasta!


      • difvpsi
        ElivoKirkasIho kirjoitti:

        Minäkinn oon ostamassa noita Elivo Kirkas Iho- kapseleita ja myös Möller Kaunis Iho- kapseleita. Veikkaisin että tabut perustuvat siihen että kun niitää syö kauan niin niiden teho pysyy vielä muutaman kuukauden ajan sillä kyllä siinä aika kauan kestää että ne mömmöt elimistöstä katoaa.. no mutta ei koskaan voi olla varma :) Ainekin itse aion. Ja muuten ei se aina tarkoita että ne kaikilla toimii, mutta suurimmalla osalla toimii ja on suuri todennäköisyys että olet yksi suurimmasta osasta!

        Saa täältä halvemmalla:

        http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Lactoferrin-250-mg-60-Capsules/134?at=0

        Postikulut 4 USD, ja paketti tulee kotiovelle hiukan yli viikossa.

        Tällä kooodilla saa ekaa kertaa tilaava 5 USD alennusta: NEM055 (nollaviisiviisi), eli käytännössä postikulut kuitattua.

        Annostus noilla kapseleilla on 1 per pvä, eli tuosta purkista riittää pariksi kuukaudeksi :-)


    • Idiootit

      Urrpott tottakai se auttaa jos syö!!!! Tuliko mieleen että sisältäpäin ne finnitkin kasvavat?? Joten normaalilla logiikalla jo tajuaa että se auttaa??

    • WOUMITÄSONTAA

      TÄYTTÄ SONTAA! Olen napsinut elivoja jo kolmen paketin verran ja iho vaan pahenee! En ole syönyt uudenvuoden jälkeen mitää herkkuja esim. sipsejä tai muuta roskaruokaa yms.. Mikään muu ei toimi paitsi ehkä e-pillerit. Äitini työskentelee apteekissa ja minä olen elämäni aikana omistanut n. 100 purkkia akne-aineta. Turha edes aloittaa... Terveisin 14 vuotias tyttö, joka on kyllästynyt ihmisten mollaaviin katseisiin.

    • :((

      Tehoonko noi tabletit mustapäihin ja rintakehän finneihin, ku mul on ongelma noitten kaa!!? :SS

    • Gigg

      Kokeilkaa epiduo geeli mutta sitä ei kyl saa ilman reseptii. Mulla on ainakin iho parantunut mutta myös kuivunu ja tullut vähän punaiseksi. Mäki oon meinannu kokeilla elivoja mutta menin sit mieluummi lääkärii ja se määräs mulle tota epiduo.

    • roan syönyt

      eipä mulla näytä auttavan yhtään, 3. paketin just aloitin, turhaa rahan haaskausta taas, hormoneista kun johtuu niin niihin pitäis jollain vaikuttaa..

    • öööööööööööööööööööö

      akne on aina asia erikseen. en usko että akneihoiset saavat tästä tuotteesta avun vaan tarvitaan muita keinoja, joten älkää mollatko tuotetta. itselläni tulee satunnaisia finnejä pintakuivan sekaihon omaavana ja ihon väri on ehkä hitusen kirkastunut vain viiden päivän käytön jälkeen eikä suurempaa puhdistumisvaihetta ole vielä näkynyt. katsellaan mitä tulevan pitää!

    • mätäpää

      Vitsi mitä paskaa! Just alotin kolmannen paketin ja ei mitään vaikutusta.. välillä tuntuu et jes nyt tää on alkanu auttaa, ja seuraavana aamuna naama kukkii ku mikä auttaa oikeesti finneihin??voikukka pelto.

    • Minä

      Olen nyt syönyt melkein kokonaan ekan paketin Elivoa ja kyllä mulla näyttää toimivan. Mulla on pari vuotta ollu keskivaikea akne ja olen nyt 14.
      Vähän ennen ekan paketin puolta väliä alkoi varmaan se pahenemisvaihe, tuli muutamia isoja näppylöitä ja iho rasvoittui vähän nopeammin. Nyt on alkanu punoittavat finnit vähenemään ja iho on huomattavasti kirkkaamman näköinen. Ei siis punoita enää niin paljon. :) Oon tosi onnellinen jos akne muuttuu Elivon ansiosta paremmaksi eikä olisi niin kamalasti finnejä.

    • Riina

      Minulla menossa kolmas paketti ja kaikki finnit ovat hävinneet. Ja minulla siis oli akne.

    • aasswwqqq

      Nostetaas ketju ylös kun 2 pakettia syöty ja 3 viikkoa "kuurin" lopetuksesta.

      Näin täälläpäin; Kyllä nuo auttavat mutta väliaikaisesti. Ihoni meni huonompaan kuntoon lopettamisen jälkeen mitä oli ennen kuuria, tuntuu "paska" kerääntyy vain ihon alle ja puskee ulos kun tablettien syönti loppunut eli sama juttu kuin antibiootissa. Kyllä se roa on ilman muuta ainoa vaihtoehto jos eläminen näppylöiden kanssa liian vaikeaa. No, naisillahan voi e-pillerit kai auttaa?

      Ei mikään pidemmän juoksun ratkaisu tämä kapseli ole.

      Mustapäihin tuo ei auta, ihon rasvaisuudesta en pysty sanomaan koska oma ihoni aika kuiva muutenkin.

    • krista-83

      Eka paketti puolivälissä ja epäpuhtauksia tullut pintaan melkoisesti. Mustapäät tosin nenästä aika hyvin alkaneet lähteä. Toivottavasti joku päivä tää muu iho myös heleytyy...

    • Netti90

      Useaan kertaan käyttänyt ja hyvin toimii ainakin jos ei oo hirveästi epäpuhtauksia. Vaikutus tosin lakkaa kun käytön lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe