Miten saan verokortin netistä?

Auttakaa avutonta urpoa!

Aloitan työnteon ja tarvitsen verokortin kadonneen tilalle. Menin osoitteeseen verokortti.vero.fi, mutta en tiedä miten saan tuolta sen verokortin tilattua, kun mistään en kyseistä kohtaa löydä. Palvelu vaatii täyttämään jotain kohtia, mistä ei ole hajuakaan mitä niihin tulee. Eli missä siellä on se nappi, mistä kerran klikkaamalla uusi kortti tippuu postilaatikosta ilman ylimääräistä säätöä, joka näyttää 100% samalta kuin se minkä olen lahjakkaasti hävittänyt?

9

9200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä

      Sitä nappia, josta saat sen, minkä verottaja automaattisesti lähetti, ei ole olemassa.

      Tilataksesi uuden verokortin, joko netistä taikka puhelimitse, tarvitsee sinun tietää alkuvuonna tienaamasi tulot ja niistä pidätetyt verot.
      Lisäksi tarvitset tiedot / arviot loppuvuoden tuloista, sekä tietysti mahdollisista vähennyksistä. Jos et ymmärrä mitä nuo palvelun kohdat tarkoittavat, on paras soittaa verottajalle ja tilata puhelimitse

      • mien?

        Minulla ei koskaan ole ollu verokorttia, olen siis menossa kesätöihin. Miten saisin tilattua tuon verokortin? Koskaan minulla ei kyllä mitään tuloja ole ollut.


      • sdäflöksdäfödlk
        mien? kirjoitti:

        Minulla ei koskaan ole ollu verokorttia, olen siis menossa kesätöihin. Miten saisin tilattua tuon verokortin? Koskaan minulla ei kyllä mitään tuloja ole ollut.

        Osaat ilmeisesti käyttää nettiä. Hyvä. Mneen www.vero.fi -sivulla. Aika lähellä oikeaa laitaa, noin ruudun puolivälissä on viheräpohjainen ruutu, jossa lukee "Verokortti verkosta. Kelloon katsomatta.", alla verohallinnon logo. Paina sitä ja ala täyttää. Huom. täyttämistä helpottaa se, että sivustolla on SUOMENKEILISET ohjeet.


    • XXXXXZZZ

      http://www.vero.fi/?article=7210&domain=VERO_MAIN&path=5,40,90&language=FIN

      "Verokorttia varten tarvitset seuraavat tiedot:

      Paljonko saat tuloja kuluvan vuoden aikana?
      Paljonko olet saanut tuloja tähän mennessä?
      Paljonko sinulta on peritty veroa tähän mennessä?
      Onko sinulla vähennyksiä?
      Haluatko palkalle kuukausi- vai vuositulorajallisen verokortin?
      Verokortin voit tilata:

      Verkossa: www.vero.fi/verokortti
      Puhelimitse: 020 697 000 (9-16.15, pvm/mpm)
      Postitse lomakkeella:
      Verokorttihakemus / ennakonpidätysprosentin muutoshakemus vuodelle 2011 (pdf)"

    • Kah

      Ei kyllä ihmetytä, että pimeä työ kukoistaa. Helpompaa olisi ryöstää pankki kuin saada tämä verokortti.

    • homotvittumulkku4

      Ei voi nyt helvetti olla näi vaikeeta vittu saa mitää helvetti ulos tuolta ku on niin perseestä noi sivut

    • joiujoijoiujoi

      Miten olet onnistunut saamaan töitä ...?

    • Talbot83

      Joo verokortin tulostus rytäkässä käivi niin että intoa täynnä täyttelin kaikki kohdat jokseenkin oikeen, mutta sitte kävi joku iso tiltti, eikä enää tulostin ja pöytäkone sopineet olemaan samalla pöydällä.... Kone yksikkö lensi seinään tulostin samas kaares ovesta ulos ja lopuksi viä vesiletkulla molemmat lamautettiin. Nukuttiin yön yli ja ajettiin loppupilli punaasena aamulla treffeille verotädin luo. Niin yksinkertaasta on tulostaa verokortti itse, ku vaan lainaa verotädin konesta.

    • lehteväveronmaksaja

      Nyt on vuosi 2017 ja verokortin tilaamisesta ei ole tehty yhtään helpompaa. Ei ole kaukana tälläkään ettei kone ja koko pöytä muuta raittiiseen ulkoruokintaan. Vituttaa. Yritin täyttää ja kun ei kerta tiedä mitä mihinkin saa jättää ja mitä poistaa niin ei tule mitää.
      YouTubessa joku itseensä kyllästynyt mussuttaja kymmenen metrin etäisyydeltä kertoo niin HLeLv...kiinnostavalla äänellä. Pakko kuulla lisää ja nyt tiedän miksi menuetin yöunetkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe