Saako menkkoja siirrettyä kotikonsteilla?

nii-in

*otsikko*

14

11190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle22

      siis tarkotatko että ilman mitään lääkkeitä?

      voi kun sellanen oliskin mahdollista että menkkoja sais siirrettyä. mä en ainakaan sit ottais ikinä menkkoja jos tolleen vois valita.
      stressi voi ehkä pikkusen viivyttää menkkoja jos hyvin käy, mutta ei sekään aina.

      ainoa keino on pitää menkat pois on hankkiutua raskaaksi....siis luonnonmukainen keino siirtää niitä "hiukan"...

    • carmen08

      ... mutte e-pillereillä tietenkin pystyy muutaman päivän...

      • vaan.......

        e-pillereillä ja siirtopillereillä


      • e-pillereillä

        E-pillereillä voi siirtää vaikka muutaman kuukauden vuotoja.

        Tahdonalaista kotikeinoa ei ole.


      • carmen08
        e-pillereillä kirjoitti:

        E-pillereillä voi siirtää vaikka muutaman kuukauden vuotoja.

        Tahdonalaista kotikeinoa ei ole.

        Sitäpä minäkin tarkoitin, sinä vain et ymmärtänyt.


    • Kauhistunut12

      Olen varannut ajan, ja haluan käydä asentamassa kierukan kunnallisessa terveydenhuollossa. Olen kauhistunut luettuani kaikkien tarinoita. Terveyskeskus on kuulemma tosi tarkka siitä, milloin kierukan saa asetaan. 1. vuotopäivästä tulee olla kulunut 1-7 vuorokautta, jolloin kierukka voidaan asentaan. Toivon, että asennus sujuisi hyvin. Se on 19 päivän päästä. Kävin lukemassa Mirena kierukasta (http://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=4637&i=BAYER_MIRENA) ja sielläkin jo pelotellaan tarpeeksie, haittavaikutuksista. Täytyypä tulla uudestaan kommentoimaan, kun asennus on tehty..

      • Anonyymi

        Mul pitäs olla menkat 21.8 ja oon lähös ulkomaille 22.8 mitä teen oo. 13 ja en voi mennä altaaseen jos vuodan ja en uskalla kertoa äidille


    • Anonyymi

      En tähän nyt osaa vastata mutta auttakaa mun menkkojen pitäis tulla 21.8 ja oon lähössä 22.8 ulkomaille mitä teen en voi uida altaassa jos vuodan AUTTAKAA oon 13 enkä uskalla sanoo äitille😭

      • Anonyymi

        Primolut valmisteella voi siirtää kuukautisia, mutta se on aloitettava muutama päivä ennen kuukautisten alkua. On reseptivalmiste ja jotta sen saa niin on mentävä lääkäriin.


    • Anonyymi

      Taas yksi kappale niitä, jotka haluavat sotkea luonnon järjestystä. SE on luonnollista, että naisilla on kuukautiset. Se EI ole luonnollista, että niitä siirretään.

      Luulis kenen tahansa ymmärtävän näin yksinkertaisen asian??

      Terv.
      Matias Oskari

      • Anonyymi

        no sinunhan se on helppo sanoa, kun olet mies…


    • Anonyymi

      Etenkään vanhoilla miehillä, kuten ap:lla ei ole kuukautisia. Ihan jostain "ikäsyystä" naisten menstruatiovaihe kiinnostaa isosisää ihan ylikaiken.
      Hänellä on ollut kiistaa sekä psykiatrin, että palvelevan puhelimen henkilökunnan kanssa. En moista ihmettele!

    • Anonyymi

      Senhorita por favor, kysy palstojen kunkulta siltä naisasiaviinamieheltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe