saunalahden asiakaspalvelu

Hertta-Ruusu

Tilasin Saunalahden totaali liittymän ja kun minulla oli asiaa sinne, yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta sieltä sanottiin, että on ruuhkaa ja odotettu vastausaika on yli 10 min. Odotin ja odotin ja kuuntelin ihan mukavia lauluja siinä odotellessani.Jouduin odottamaan ainakin puoli tuntia. Eräs tuttuni sanoi, että hän oli joutunut odottamaan tunnin asiakaspalveluun pääsemistä ja oli vihdoin nukahtanut kännykkä kourassa. Hän pelästyi ja heräsi, kun joku alkoi luurin toisessa päässä puhua. Minulla jäi epäselväksi yksi asia ja yritin uudelleen päästä läpi ruuhkan, mutta sama juttu odottelua, odottelua...
Tuli mieleen, että miksi tilasin niin hätäisesti totaalin, kun nyt saa DNA:lta Unelma liittymän saman verran 3000 min. puheaikaa ja 3000 tekstaria. Sinne ei joudu jonottamaan niin kauan kuin Saunalahteen.Tyttäreni sanoi, että älä taas vaihda liittymää. kun just tilasit totaalin. Mutta äitipä on periksiantamaton ja tekee niin kuin haluaa eli tilaa Unelman, jos haluaa.

90

12173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkihan sen tietää

      Saunalahden asiakaspalvelun painopiste on sähköisessä asioinnissa. Heidän liiketoimintakonsepti ei korosta puhelimitse tapahtuvaa asiaspalvelua.

      Jätä oma-saunalahden kautta asiointipyyntö - ja katsos homma hoituu ja ongelmat poistuu.

      • ongelmia

        Ei ole ollut ongelmia, eikä pitkiä jonotusaikoja. Ainoastaan Kuopion seudulla koko saunalahti katosi kaikista puhelimista, mutta se kuulema johtui paikallisesta viasta.

        Mutta asiakaspalveluun pääsin nopeasti silloinkin.


      • JA PASKAT!!

        3kk sitten laittanut mailia ja Saunalahden sivujen kautta yhteydenotto pyyntöä, eikä mitään.. että turha jauhaa paskaa..


      • lähettänyt

        Olen itse nyt jonottanut 2,5tuntia asiakaspalveluun, 5 eri puhelua kun he katkasee edellisen.

        Olen myös laittanut 2 palvelupyyntöä netin kautta eikä mitään tapahdu....


        Eli ei toimi mikään tällä operaattorilla.


      • jeromero

        Olen lähettänyt jo 2 e-mailia tänään sähköpostin
        ollessa muka täynnä ja se ole kuitenkaan täynnä,en voi hoitaa asioitani ellei se aukea.

        Tehkää jotakin asialle.

        Jarmo Törnqvist


      • tympääntynyt

        kun asiakaspalvelussa annettu salasana ei toiminut, ja tätä se on ollut jatkuvasti!

        Eikä toiminut asiakaspalvelussa kun puhelu siirrettiin toiseen jonoon, jossa muka tiedetään samat kuin oma.saunalahti.fi. Ei antanut niitä tietämiään tietoja! Härnää vain toimimattomilla salasanoilla ja jonoissa pitkillä odotusajoilla.


      • MUIJATAR

        OLEN DNAN ASIAKAS.ERÄÄNÄ AAMUNA SAUNALAHDEN PUHELINMYYJÄ SAI MINUT VAIHTAMAAN OPERAATTORIA TEILLE. HALUAN KUITENKIN PERUUTTAA SEN ,KOSKA SE EI PALVELE MINUA. HÄN TARJOSI
        OIKOPÄÄTÄ NORPPA LIITTYMÄÄ. SAIN TEILTÄ JO UUDEN SIM-KORTIN. hALUAN .ETTÄ PERUUTATTE TÄMÄN TILAUKSEN.ASIAKAS NYMERONI KONKA TEILTÄ SAIN POSTISSA =18436471


      • Paskalahti Oyj

        Teidän asiakaspalvelunne painopiste on ASIAKKAIDEN JÄRJESTELMÄLLISESSÄ HUIJAAMISESSA eikä missään muussa, helvetin pelle!


      • Saunalahti = huijari
        ongelmia kirjoitti:

        Ei ole ollut ongelmia, eikä pitkiä jonotusaikoja. Ainoastaan Kuopion seudulla koko saunalahti katosi kaikista puhelimista, mutta se kuulema johtui paikallisesta viasta.

        Mutta asiakaspalveluun pääsin nopeasti silloinkin.

        Niin varmaan pääsitkin Saunalahden asiakaspalveluun kun olet itse siellä töissä, huijari!
        (nim. ongelmia)


      • Hyvin pettynyt

        Otin Saunalahden puhelin liittymän kun soittaja (nuori mies) sanoi, miksi et ota 6:n kuukauden liittymää kun
        saat sen 66 senttiä / kk. Puhua saat 90 eurolla. mitään muita maksuja ei ole. Liittymä päättyy automaattisesti
        6 kuukauden päästä. JA MINÄ MENIN LANKAAN.
        Nyt tuli saunalahdelta lasku 13.86 euroa jonka eräpäivä on 11.10.2010. Viite: 918 32888 84216 40501
        Asiakas N:o 18328888, Palvelutunnus 010643333
        SANON HETI IRTI LIITTYMÄN 1.10.2010 LUKIEN
        JK: Liittymä ei edes kuulu mökilläni


      • Paskalahti Oyj
        JA PASKAT!! kirjoitti:

        3kk sitten laittanut mailia ja Saunalahden sivujen kautta yhteydenotto pyyntöä, eikä mitään.. että turha jauhaa paskaa..

        Rikosilmoitus vaan kehiin ja saunan takana on tilaa.


      • paskalakki3w
        jeromero kirjoitti:

        Olen lähettänyt jo 2 e-mailia tänään sähköpostin
        ollessa muka täynnä ja se ole kuitenkaan täynnä,en voi hoitaa asioitani ellei se aukea.

        Tehkää jotakin asialle.

        Jarmo Törnqvist

        Saunalahti on ottanut sähköpostin pois käytöstä, koska se on täyttynyt vihaiset ihmisten posteista.
        Mistähän johtuu?

        Ja turvallisuuspäällikkönä Jari Aarnio. Onko Paskalahti sotkenut asiansa niin pahasti, että huumepoliisi ja vinkkimiesten palkitsija on jo pitänyt ottaa ihan turvallisuuspäälliköksi, hah hah?

        Vai onkohan kyseessä se, että tämä roskafirma on poliisien "erityisessä suojeluksessa", kun saavat näköjään huijaustoimintaansa ihan miten sattuu ja poliisi ei suostu ottamaan rikosilmoituksia edes vastaan?

        Voi voi, kun Suomi vajoaa näiden paskalahtien ja rikollisen poliisitoimintansa vuoksi jo korruptiossa Kolumbian alapuolelle...


      • Pano Lehti
        tympääntynyt kirjoitti:

        kun asiakaspalvelussa annettu salasana ei toiminut, ja tätä se on ollut jatkuvasti!

        Eikä toiminut asiakaspalvelussa kun puhelu siirrettiin toiseen jonoon, jossa muka tiedetään samat kuin oma.saunalahti.fi. Ei antanut niitä tietämiään tietoja! Härnää vain toimimattomilla salasanoilla ja jonoissa pitkillä odotusajoilla.

        No mikä Paskalahdella nyt hoituu (huijauksen lisäksi)?


      • peccatore

        Soitin Saunalahden uuteen tekniseen Omaguru-tukeen kun tekninen asiakaspalvelu ei koskaan vastannut ja jos vastasi niin ei tiennyt mitään.
        Homma toimi Omagurussa hyvin, testattiin yhteyttä ja todettiin että vika oli verkon puolella.
        Mutta kas kummaa, laskussa oli selvityskulut 37 E pantu minun maksettavaksi. Reklamoin asiakaspalveluun, mutta koska en ollut itse ymmärtänyt tehdä vikailmoitusta, niin se kuului minun maksaa!


      • huhhhuuh

        Saunalahden asiakaspalvelu keskittyy lopettavien asiakkaiden kiusaamiseen ns. palaute soitoilla. Asiatonta palvelua!!!


      • Kiitos avusta

        Yritin sähköisesti päästä Saunalahden asiakaspalveluun antamaan palautetta, mutta kun ei.

        Haluan kiittää supertehokasta, ystävällistä ja kaikin puolin mukavaa myyjää Helsingin Kampin Elisan myymälässä tänään 24.8.2011. Kysyin myyjän nimeä, ja hän ilmoitti olevansa S. Helin (jätän etunimen pois, koska en kysynyt, saako sen julkistaa). Joka tapauksessa hän hoiti liittymäasiani huolella, rauhallisesti ja erittäin miellyttävällä äänellä, jonka panin merkille. Loistavaa palvelua. Tällainen käytös alkaa olla harvinaista nykynuorisolla.


      • huijarien vedätys

        Saunalahden asiakaspalvelun painopiste on asiakkaiden vedätttämisessä, tupla-/triplalaskutuksessa, täydellisen toimimattomassa ja asiakaspalvelutaidottomassa asiakaspalvelussa, lain kiertämisessä, vuosien laskuttaminen jo suljetuista sekä maksetuista liittymistä sekä asiakkaiden lisäksi jopa omien työntekijöiden huijaamisessa.

        Älkää jättäkö Saunalahdelle mitään pyyntöjä, ei kirjallisesti eikä suullisesti vaan irtisanokaa näiden huijareiden liittymät ja laajakaistat ja mikäli lähettävät laskuja perään niin ei muuta kuin kuluttajariitalautakuntaan ja oikeuteen.

        Saunalahden ja Elisan äpärille ei kannata maksaa penniäkään, se vaan ruokkii näitä huijareita entisestään. Ja he ovat tehneet itse oman asiakaspalvelunsa täydellisen toimimattomiksi, joihin joutuu tuntikausia jonottamaan, jotta eivät itse joudu vastuuseen teoistaan.

        Huijareita ja roskaa molemmat, viikatemies tulee.


      • höhliä

        on kyllä kumma kun Saunalahden laskuissa ei ole puh, numeroa, minulla Saualahden liittymä ja piti selvittää laskua, kalliiksi tuli kun piti kysyä numeropalvelusta. Luulin hankkineeni aikoinani puhelimen, enkä tietokonetta, nyt vaan kaikki siis netin kautta. Elisan paikallisissa pisteissäkään ei näitä hoideta, he vaan myyvät kännyköitä. Aika syvältä palvelu, edes laskuun ei puh,no vaikka on puh.lasku, pelkäävät yhteydenottoja. Nyt olen aika vihainen.



    • kyllä jonottaa

      minäkin yritin soittaa asiakaspalbeluun ja jonotin yli puoli tuntia useamman kerran. aikaisemmin on kyllä päässyt nopeammin. varmaan asiakaspalvelijoita vähennetty.

      • verkon kautta...

        vikailmoituksen, niin eihän siihen mennyt kuin
        5 viikkoa kunnes ehtivät ottaa yhteyttä??????

        Mielestäni olin argumentoinut ongelmani
        melko perusteellisesti, mutta jostain syystä
        vielä kuin varmistaakseen kysyivät, että
        mikäs mättää tai jotain vastaavaa.

        En meinannut edes muistaa koko asiaa, mutta
        jos ja kun yhteydenotto kestää toista
        kuukautta, niin kannattaa harkita, millä
        yhteystavalla hoitaa ongelmansa ;)

        Yleensä tarvinnut jonottaa aspaan kuin alle
        10min, mutta taitaa olla sauniksellakin paineita
        palvella asiakkaitaan :(

        Sanottakoon, että kyseessä oli 3G-ongelma, joka
        ei kannaltani ollut kiireellinen ja näin ollen
        ajattelin ottaa verkon kautta yhteyttä, mutta
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he voivat
        venyttää asian hoitamista kuukausitolkulla...


      • Lopen Uupunut
        verkon kautta... kirjoitti:

        vikailmoituksen, niin eihän siihen mennyt kuin
        5 viikkoa kunnes ehtivät ottaa yhteyttä??????

        Mielestäni olin argumentoinut ongelmani
        melko perusteellisesti, mutta jostain syystä
        vielä kuin varmistaakseen kysyivät, että
        mikäs mättää tai jotain vastaavaa.

        En meinannut edes muistaa koko asiaa, mutta
        jos ja kun yhteydenotto kestää toista
        kuukautta, niin kannattaa harkita, millä
        yhteystavalla hoitaa ongelmansa ;)

        Yleensä tarvinnut jonottaa aspaan kuin alle
        10min, mutta taitaa olla sauniksellakin paineita
        palvella asiakkaitaan :(

        Sanottakoon, että kyseessä oli 3G-ongelma, joka
        ei kannaltani ollut kiireellinen ja näin ollen
        ajattelin ottaa verkon kautta yhteyttä, mutta
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he voivat
        venyttää asian hoitamista kuukausitolkulla...

        Operaattoreiden palveluperiaatteet alkaa olla valtion tasoa. Niillä ei näytä olevan mitään vastuita mistään ja oli kyse mistä tahansa, niin aina on vika jossain muualla kuin operaattorissa. Jos Kuopion lyyli sai sellaisen käsityksen että koko Saunalahti hävisi vain Kuopion seudulla niin ihan sama juttu kävi Helsingin keskustassa. Eli mulla meni neljäksi tunniksi puhelin täysin pimeeksi ja olin jo ottamassa yhteyttä laskutukseen kun mietin että onkohan laskut maksamatta, mutta sitten liittymä ilmestyi takas. Tämän johdosta uskoisin nyt alkuviikon olevan aika hemmetin vaikeaa saada mistään ketään kiinni ko. putkasta.

        Suosittelen harkitsemaan operaattoreita joilla on palvelupisteet ja joihin voi kävellä naamatusten keskustelemaan aiheesta. Minä en jatkossakaan luota enää edes halpoihin hintoihin, nimittäin totaalit ja muut "unelmat" on niin piilohienosti hinnoiteltuja, että vaikka mainostavat 59e/kk. kuluja myös yrityksille, makselen joka kuukausi lähes 200 euron laskuja siitä huolimatta, että ulkomailla/ulkomaille en puhu nimeksikään ja palvelunumerokulut on 15e luokkaa kuukaudessa. Laskun erittelystä ei ota erkkikään selvää. Liittymää ei saa katki kuin raastuvan kautta ja niin edelleen.

        Eli elämä hymyilee operaattoreille, me kuolevaiset vaan maksetaan nämä viulut ja jaksetaan päivästä toiseen uskoa parempaan huomiseen siitä huolimatta että homma on puhdasta kusetusta suurimmalta osin.


      • ylitalonkustu
        verkon kautta... kirjoitti:

        vikailmoituksen, niin eihän siihen mennyt kuin
        5 viikkoa kunnes ehtivät ottaa yhteyttä??????

        Mielestäni olin argumentoinut ongelmani
        melko perusteellisesti, mutta jostain syystä
        vielä kuin varmistaakseen kysyivät, että
        mikäs mättää tai jotain vastaavaa.

        En meinannut edes muistaa koko asiaa, mutta
        jos ja kun yhteydenotto kestää toista
        kuukautta, niin kannattaa harkita, millä
        yhteystavalla hoitaa ongelmansa ;)

        Yleensä tarvinnut jonottaa aspaan kuin alle
        10min, mutta taitaa olla sauniksellakin paineita
        palvella asiakkaitaan :(

        Sanottakoon, että kyseessä oli 3G-ongelma, joka
        ei kannaltani ollut kiireellinen ja näin ollen
        ajattelin ottaa verkon kautta yhteyttä, mutta
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he voivat
        venyttää asian hoitamista kuukausitolkulla...

        sinne saa jonottaa vähintään tunnin ja sinä aikana käy nauhalla olevan äijän äänikin nikotteleen ja musiikki pätkiin kunnes katoaa niin paljon joutuu soittaan samaa nauhaa joka helvetin päivä .


      • Paskalahti Oyj
        verkon kautta... kirjoitti:

        vikailmoituksen, niin eihän siihen mennyt kuin
        5 viikkoa kunnes ehtivät ottaa yhteyttä??????

        Mielestäni olin argumentoinut ongelmani
        melko perusteellisesti, mutta jostain syystä
        vielä kuin varmistaakseen kysyivät, että
        mikäs mättää tai jotain vastaavaa.

        En meinannut edes muistaa koko asiaa, mutta
        jos ja kun yhteydenotto kestää toista
        kuukautta, niin kannattaa harkita, millä
        yhteystavalla hoitaa ongelmansa ;)

        Yleensä tarvinnut jonottaa aspaan kuin alle
        10min, mutta taitaa olla sauniksellakin paineita
        palvella asiakkaitaan :(

        Sanottakoon, että kyseessä oli 3G-ongelma, joka
        ei kannaltani ollut kiireellinen ja näin ollen
        ajattelin ottaa verkon kautta yhteyttä, mutta
        se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että he voivat
        venyttää asian hoitamista kuukausitolkulla...

        Kannattaa kannella liikenne- ja viestintäministeriöön näistä huijareista.

        http://www.lvm.fi/web/fi/uutinen/-/view/827607

        Pistetään nämä huijarit pysyvään liiketoimintakieltoon ja maksamaan mittavat vahingonkorvaukset kymmenille tuhansille asiakkailleen.


      • riittävästi kokenut
        Paskalahti Oyj kirjoitti:

        Kannattaa kannella liikenne- ja viestintäministeriöön näistä huijareista.

        http://www.lvm.fi/web/fi/uutinen/-/view/827607

        Pistetään nämä huijarit pysyvään liiketoimintakieltoon ja maksamaan mittavat vahingonkorvaukset kymmenille tuhansille asiakkailleen.

        Suosittelen, että kutsutte asioita selvittämään sortavalan koplat.
        Suomessa näyttää olevan vallalla julkinen tuki, missä kuluttajan suojaksi
        tehdyillä viestintämarkkinalaella / kuluttajansuojalailla / ym. ei ole kuluttajan
        kannalta hänelle todellista turvaa ja oikeuksia eikä suojaa. Iso raha voi kusettaa heikompaa osapuolta tullen mennen (julkisella tuella). "Paskalahden " porukalle oppia annettava ihan oikeasti saunan takana ja samaan löylyyn otettava julkisvallan mafiavirkamiesporukka.


    • Tyhmä II

      Soitin sauniksen palvelu??? numeroon eilen klo 17 ja kolmen tunnin ja ties monen biisin odottelun jälkeen kuului ääni "hyvä asiakas asiakaspalvelu on avoinna arkisin......"

      Nyt odottelen yhä vastausta, jonottanut klo 10:stä eli tähän mennessä musiikkia kuunneltu 30min ja jatkuu......

      Saivat kyllä numeron vaihdossa katkaistua entisen operaattorin liittymän, mutta eivät koplattua uutta käyttöön. Onneksi taloudesta löytyy vielä yksi toimiva liittymä muuten oltais puhelin motissa??

      Tai no tavallaan ollaankin kun toinen liittymä on varattuna asiakaspalveluun jonottamiseen.

      Asiakaspalvelunumeron nimi tulisi muuttaa ihan reilusti jonotusnumeroksi.

      • muitakin tyhmiä

        joo 5.7.2008 tässä jonottelin ensimmäisen puoli tuntia asiakaspalveluun. loppui musiikki loppui miehen "odotathan vielä" huomautukset. Hiljaisuutta kuuntelin noin neljä minuuttia, kunnes katkesi koko yhteys. Nyt toinen yritys käynnissä. (20min mennyt.

        Mutta, mitäpä sitä muutakaan lauantaina tekisi..

        vituttaa.


      • jonotathan vielä
        muitakin tyhmiä kirjoitti:

        joo 5.7.2008 tässä jonottelin ensimmäisen puoli tuntia asiakaspalveluun. loppui musiikki loppui miehen "odotathan vielä" huomautukset. Hiljaisuutta kuuntelin noin neljä minuuttia, kunnes katkesi koko yhteys. Nyt toinen yritys käynnissä. (20min mennyt.

        Mutta, mitäpä sitä muutakaan lauantaina tekisi..

        vituttaa.

        Turhauttaa ja raivostuttaa jonottelu ja odottelu puhelimessa ja vielä minuuttihinnat raksuttaa koko ajan kun ei ole s-lah liittymä josta soitan .
        Tilasin s-l kotipuhelinliittymän aikapäiviä sitten Soneran lankaliittymän tilalle, eikä ole mitään kuulunut.
        omilla sivuilla näkyy et liittymä on tilauksessa.
        yht.ottopyyntöjä lähetetty netin kautta....ei mitään ole kuulunut.


      • saunalahti=elisa
        jonotathan vielä kirjoitti:

        Turhauttaa ja raivostuttaa jonottelu ja odottelu puhelimessa ja vielä minuuttihinnat raksuttaa koko ajan kun ei ole s-lah liittymä josta soitan .
        Tilasin s-l kotipuhelinliittymän aikapäiviä sitten Soneran lankaliittymän tilalle, eikä ole mitään kuulunut.
        omilla sivuilla näkyy et liittymä on tilauksessa.
        yht.ottopyyntöjä lähetetty netin kautta....ei mitään ole kuulunut.

        menkää hyvät ihmiset elisa shop-it liikkeeseen valittamaan niistä liittymistänne myös saunalahden asioissa jos ei kiinnosta puhelimessa jonottaa..


      • jonotusnumero
        saunalahti=elisa kirjoitti:

        menkää hyvät ihmiset elisa shop-it liikkeeseen valittamaan niistä liittymistänne myös saunalahden asioissa jos ei kiinnosta puhelimessa jonottaa..

        Ainakin tampereella keskustorin kulmassa olevaan Elisa Shopit -myymälään saa jonottaa vuoronumeronsa kanssa paljon pidempään kuin puhelimessa. Sitten kun vihdoin pääsee asioimaan, heidän tietotaitonsa Saunalahden tuotteista on olematon!

        Kävin ohimennen kysymässä muutama kuukausi sitten saunalahden 600min -puheaikatarjouksesta, jonka näin myymälän ulko-oven vieressä olevassa ständissä. Jonotettuani 25 minuuttia kysyin myyjältä kuinka pitkän sopimuksen tuo ulkona oleva puheaikatarjous vaatii. Vastaus oli: -"mikä tarjous? ei me voida tietää mikä saunalahden tarjous tuolla meidän Elisa Shopitin ständissä on."

        Sanoin kiitos osaamisesta ja näkemiin.


      • Torstiiiiiiiiiiiii
        saunalahti=elisa kirjoitti:

        menkää hyvät ihmiset elisa shop-it liikkeeseen valittamaan niistä liittymistänne myös saunalahden asioissa jos ei kiinnosta puhelimessa jonottaa..

        Ei sillä mitään väliä mitä te mulkerot sanotte. Jos on numero niin siihen kuuluu vastata.

        Ei kukaan jaksa odottaa 5h pitempää (maksimiaika jonka itse pari viikkoa sitten jouduin aattelemaan). Nyt on jo kulunut 30 min.

        Mistä tästä voi valittaa koska miulta palaa hermot.


    • hah

      Elisa-paralla on rahat loppu, ovat karsineet rankalla kädellä ihan kaikesta, ulosmyynnistä asiakaspalveluun. Pitäähän sitä rahaa toki riittää osakkeenomistajille, asiakkaista nyt ei ole väliä. Soneralla taas palkataan lisää väkeä aina jos jonot näyttää pahoilta koska rahasta ei ole pulaa. DNA ja muut pienemmät panostavat palveluun koska asiakkaat ovat heille tärkeitä.

      http://www.taloussanomat.fi/tietotekniikka/2009/07/17/elisa-usuttaa-asiakkaitaan-itsepalveluun/200916562/133
      http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/07/24199&ext=rss&request_ahaa_info=true
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907109907694_uu.shtml

      • pulju

        Eivät vastaa asiakaspalvelun sähköposteihin eivätkä myöskään puhelinasiakaspalveluun. Laskutus on sähköpostin kautta niin paperilaskussa säästäisi.

        No 2 muikkaria jo tullut mutta sähköinen lasku ei vain tule perille. Jos tämä ei ole kusetusta niin mikä.

        PALAUTE, JOS SAUNALAHDEN älypäät luette niin tervemenoa konkurssiin.


      • Send Elisa to Hell

        Voi Elisa-parkaa, HAH HAH!!

        Alkaako ruotsalainen homofirma vedellä viimeisiään?
        Ainoa vaihtoehto on lähettää huijauslaskuja siinä toivossa, että joku maksaa.

        Kun pitää liittymiä hommata lapsityövoimalla maksamatta palkkoja. Voi teitä,
        linna ja velkavankeus odottaa.


      • johanonkummallista
        pulju kirjoitti:

        Eivät vastaa asiakaspalvelun sähköposteihin eivätkä myöskään puhelinasiakaspalveluun. Laskutus on sähköpostin kautta niin paperilaskussa säästäisi.

        No 2 muikkaria jo tullut mutta sähköinen lasku ei vain tule perille. Jos tämä ei ole kusetusta niin mikä.

        PALAUTE, JOS SAUNALAHDEN älypäät luette niin tervemenoa konkurssiin.

        "Eivät vastaa asiakaspalvelun sähköposteihin eivätkä myöskään puhelinasiakaspalveluun. Laskutus on sähköpostin kautta niin paperilaskussa säästäisi.No 2 muikkaria jo tullut mutta sähköinen lasku ei vain tule perille. Jos tämä ei ole kusetusta niin mikä.PALAUTE, JOS SAUNALAHDEN älypäät luette niin tervemenoa konkurssiin."

        Mikähän tossa mättää. Avasin Saunalahdelle kesäheinäkuussa liittymän ja odotan vieläkin laskua. Omasaunalahti ei jossain vaiheessa päivittänyt tietoja ja siitä piti soittaa pari kertaa koska halusin säästää kuluissa ja maksaa laskun muulla kuin paperilaskulla näin muuttaa asetuksia siinäkin oli ongelmaa koska ohjelma ei päivittänyt tietoja ja oli hassunkurista jonottaa puhelimitse asiakaspalveluun jossa automaatti neuvoi ensin miten asiat voi hoitaa myös omasaunalahdessa sitten asiakaspalvelija tai tietoasiantuntija kuten Saunalahdessa sanotaan kertoo että tiedot on päivitetty ja kun menet parin päivän perästä katsomaan mitään ei ole muutettu josta pitää taas soittaa missä automaatti kertoo ensin miten voit hoitaa asiasi myös omasaunalahti.fi -sivustolla.

        Omasaunalahti on näyttänyt viimeiset pari viikkoa ajan että laskutettu on tietty määrä (puhelinmaksut kohtuulliset) laskuttamatta niin ja niin verran mutta laskua ei näy missään ei postilaatikossa eikä omasaunalahden sivuilla jossa sen pitäisi olla ja mistä pistäisi tulla tekstari ilmona. Asiakaspalvelu joko a yrittää syöttää puhelun muualle b valittaa ohjelmasta mikä ei näytä c kertoo että kyllä se lasku tulee enempää eivät tiedä. Ajattelin odotella kuun vaihteeseen ja laittaa sitten laskun ilman viitenumeroa mutta asiakastiedoilla Saunalahden tilille sen jälkeen tiedon sinne jonnekin salaiseen reskontrahuoeeseen että lasku on maksettu sillä ja sillä viitteellä ja sillä siisti.

        Saunalahti on ollut hyvä tähän asti. Jokin siellä laskutuksessa mättää. Asiakaspalvelu on jaoteltu mukaekspertteihin jotka vastaavat eri puolilta suomea kuitenkaan vastaamatta asiakkaan kysymykseen. Elisan konttoriin on turha mennä koska siellä on yhtä pitkät jonot toisaalta Elisan laskutus on ollut jämptiä ja asiantuntevaa kolme geen osalta ainakin tähän asti.


      • johanonkummallista
        johanonkummallista kirjoitti:

        "Eivät vastaa asiakaspalvelun sähköposteihin eivätkä myöskään puhelinasiakaspalveluun. Laskutus on sähköpostin kautta niin paperilaskussa säästäisi.No 2 muikkaria jo tullut mutta sähköinen lasku ei vain tule perille. Jos tämä ei ole kusetusta niin mikä.PALAUTE, JOS SAUNALAHDEN älypäät luette niin tervemenoa konkurssiin."

        Mikähän tossa mättää. Avasin Saunalahdelle kesäheinäkuussa liittymän ja odotan vieläkin laskua. Omasaunalahti ei jossain vaiheessa päivittänyt tietoja ja siitä piti soittaa pari kertaa koska halusin säästää kuluissa ja maksaa laskun muulla kuin paperilaskulla näin muuttaa asetuksia siinäkin oli ongelmaa koska ohjelma ei päivittänyt tietoja ja oli hassunkurista jonottaa puhelimitse asiakaspalveluun jossa automaatti neuvoi ensin miten asiat voi hoitaa myös omasaunalahdessa sitten asiakaspalvelija tai tietoasiantuntija kuten Saunalahdessa sanotaan kertoo että tiedot on päivitetty ja kun menet parin päivän perästä katsomaan mitään ei ole muutettu josta pitää taas soittaa missä automaatti kertoo ensin miten voit hoitaa asiasi myös omasaunalahti.fi -sivustolla.

        Omasaunalahti on näyttänyt viimeiset pari viikkoa ajan että laskutettu on tietty määrä (puhelinmaksut kohtuulliset) laskuttamatta niin ja niin verran mutta laskua ei näy missään ei postilaatikossa eikä omasaunalahden sivuilla jossa sen pitäisi olla ja mistä pistäisi tulla tekstari ilmona. Asiakaspalvelu joko a yrittää syöttää puhelun muualle b valittaa ohjelmasta mikä ei näytä c kertoo että kyllä se lasku tulee enempää eivät tiedä. Ajattelin odotella kuun vaihteeseen ja laittaa sitten laskun ilman viitenumeroa mutta asiakastiedoilla Saunalahden tilille sen jälkeen tiedon sinne jonnekin salaiseen reskontrahuoeeseen että lasku on maksettu sillä ja sillä viitteellä ja sillä siisti.

        Saunalahti on ollut hyvä tähän asti. Jokin siellä laskutuksessa mättää. Asiakaspalvelu on jaoteltu mukaekspertteihin jotka vastaavat eri puolilta suomea kuitenkaan vastaamatta asiakkaan kysymykseen. Elisan konttoriin on turha mennä koska siellä on yhtä pitkät jonot toisaalta Elisan laskutus on ollut jämptiä ja asiantuntevaa kolme geen osalta ainakin tähän asti.

        Liitän edelliseen jatkoa koska tämä alkaa mennä kummalliseksi ellei naurettavaksi nimittäin laskua ei löydy mistään. Kuten monet muut minäkin jätin laskutukseen liittyvän viestin omasaunalahden kautta. Kysymys oli yksinkertaisuudessaan se missä laskuni mahtaa olla tai viipyä mikä näkyy alla ja jo tämän vastauksen saamiseen meni parisen viikkoa.

        Nyt viestiin oli vastattu:



        Asiakaspalvelu 20.9.2010 14:46:12
        Hei xxx,

        kiitos yhteydenotostasi.

        Oletkin jo soittanut 17.9.2010 laskutusasiasta ja asia on kunnossa. Vastaan mielelläni, mikäli sinulla on jotain lisäkysyttävää asiasta.

        Mukava huomata, että olet käyttänyt Oma.saunalahti-palveluamme. Omilla
        hallintasivuillasi on käytössäsi monipuoliset asiointipalvelumme,
        joilla voit hallinnoida matkapuhelin-asioitasi silloin, kun se
        itsellesi parhaiten sopii.

        Mukavaa syksyn jatkoa!

        --
        Ystävällisin terveisin,

        xxxx
        Saunalahti Asiakaspalvelu

        Asiakaspalvelu 09 4243 0456 (pvm/mpm) palvelee ma-pe 8-20, la 9-16.30

        Tiesithän, että omia liittymäasioitasi voit hoitaa vuoden jokaisena päivänä omilla hallintasivuillasi osoitteessa oma.saunalahti.fi.

        Huippunopea MobiililaajakaistaPaketti Nopsa !

        Palautteesi on meille tärkeä! Vastaa kohtaamiskyselyyn ja kerro, kuinka onnistuimme palvelemaan sinua:
        http://digiumenterprise.com/answer/?sid=471775&chk=H5W9WUR8


        Alkuperäinen viesti
        Liittymäni avattiin heinäkuussa ja olen odotellut teiltä laskua. Milloinkohan mahtaa tulla?
        terkuin
        xxxx


      • Svindorff

        Jaakko Rytsölän Lamborghinista on Paskalahdella jäänyt viimeinen erä maksamatta ja tuli Lindorffilta 57 000 E:n lasku, hah hah! Asiakkaat tietysti maksavat! Kyllä kun laskuja lähettelee joka puolelle vailla minkäänlaisia perusteita niin aina joku maksaa ja huijarit saavat lisää ilmaista rahaa.


      • TUOHTUNUT
        johanonkummallista kirjoitti:

        "Eivät vastaa asiakaspalvelun sähköposteihin eivätkä myöskään puhelinasiakaspalveluun. Laskutus on sähköpostin kautta niin paperilaskussa säästäisi.No 2 muikkaria jo tullut mutta sähköinen lasku ei vain tule perille. Jos tämä ei ole kusetusta niin mikä.PALAUTE, JOS SAUNALAHDEN älypäät luette niin tervemenoa konkurssiin."

        Mikähän tossa mättää. Avasin Saunalahdelle kesäheinäkuussa liittymän ja odotan vieläkin laskua. Omasaunalahti ei jossain vaiheessa päivittänyt tietoja ja siitä piti soittaa pari kertaa koska halusin säästää kuluissa ja maksaa laskun muulla kuin paperilaskulla näin muuttaa asetuksia siinäkin oli ongelmaa koska ohjelma ei päivittänyt tietoja ja oli hassunkurista jonottaa puhelimitse asiakaspalveluun jossa automaatti neuvoi ensin miten asiat voi hoitaa myös omasaunalahdessa sitten asiakaspalvelija tai tietoasiantuntija kuten Saunalahdessa sanotaan kertoo että tiedot on päivitetty ja kun menet parin päivän perästä katsomaan mitään ei ole muutettu josta pitää taas soittaa missä automaatti kertoo ensin miten voit hoitaa asiasi myös omasaunalahti.fi -sivustolla.

        Omasaunalahti on näyttänyt viimeiset pari viikkoa ajan että laskutettu on tietty määrä (puhelinmaksut kohtuulliset) laskuttamatta niin ja niin verran mutta laskua ei näy missään ei postilaatikossa eikä omasaunalahden sivuilla jossa sen pitäisi olla ja mistä pistäisi tulla tekstari ilmona. Asiakaspalvelu joko a yrittää syöttää puhelun muualle b valittaa ohjelmasta mikä ei näytä c kertoo että kyllä se lasku tulee enempää eivät tiedä. Ajattelin odotella kuun vaihteeseen ja laittaa sitten laskun ilman viitenumeroa mutta asiakastiedoilla Saunalahden tilille sen jälkeen tiedon sinne jonnekin salaiseen reskontrahuoeeseen että lasku on maksettu sillä ja sillä viitteellä ja sillä siisti.

        Saunalahti on ollut hyvä tähän asti. Jokin siellä laskutuksessa mättää. Asiakaspalvelu on jaoteltu mukaekspertteihin jotka vastaavat eri puolilta suomea kuitenkaan vastaamatta asiakkaan kysymykseen. Elisan konttoriin on turha mennä koska siellä on yhtä pitkät jonot toisaalta Elisan laskutus on ollut jämptiä ja asiantuntevaa kolme geen osalta ainakin tähän asti.

        moi.olen kans saunalahden asiakas.olin masksanut laskuni ja siitä kahden vko:n jälkeen tuli puhelimeeni ette ole maksanut laskuanne tuli toisenkin kerran ja kolmannen !!soitin mistä kysymys sanoin että laskut on maksettu säännöllisesti..he antoivat sähköposti osotteen että lähetän siitä kuitin heille ja asia on kunnos tein ku neuvottiin.. meni vko puhelin suljettiin!! soitin sen jälkeen odotin taas 45min' ennenku vastattiin.. kysyin mikä mättää taas!!! oli se samainen lasku maksamatta joka piti olla jo hoidettu.. soitin laskutukseen ja tyttö kertoi saman stoorin lasku maksamatta..selostin kaiken aasta ööhön ja että ei ole miun vika jos ette osaa lukea sähkö viestiä koska sieltä tuli mulle että säköposti oli otettu vastaan.käskin tytön katsoa sinne ei osannut sanoa mitään ku ei osannut käyttää koko laitetta ja mulle vaan sano että laskutetaan 10,00euroa lisää ku lasku myöhäs!!!vaik mun vika ei ollut se että eivät osaa lukea postia..ja kuitit siellä.. voi vittu !! millä voin selvittää tätä ku he eivät tee siellä mitään ja mä joudun maksamaan niiden hoitamattomia töitä!!! ja sit työntävät ne toistensa niskaan kun ei osaa työtänsä tehdä oikein!! sano että kyl tämä on nyt selvä vaik ei löytnyt mun kuittia ja aukaisi liittymän mulle.. mut VARMASTI tulee taas propleemaa ja känny suljetaan kun jätti hoitamatta koko jutun mulle seliittämättä.. voi KUKA KUUNTELEE KU KUKAAN EI OTA VASTUUTA SIELLÄ HALOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA EN PÄÄSE ITSE SINNE SELVITTÄMÄÄN SITÄ !!! POIKKAISEN JOS TULEE LISÄ MAKSUA TEIDÄN TÖPPÄILYSTÄ PERKELE !!!! OLEN OLLU TEIDÄN asiakas aina mut nyt tämän jälkeen EN !!! PETYIN TEIHIN 100%:SESTI ..


      • death comes
        johanonkummallista kirjoitti:

        Liitän edelliseen jatkoa koska tämä alkaa mennä kummalliseksi ellei naurettavaksi nimittäin laskua ei löydy mistään. Kuten monet muut minäkin jätin laskutukseen liittyvän viestin omasaunalahden kautta. Kysymys oli yksinkertaisuudessaan se missä laskuni mahtaa olla tai viipyä mikä näkyy alla ja jo tämän vastauksen saamiseen meni parisen viikkoa.

        Nyt viestiin oli vastattu:



        Asiakaspalvelu 20.9.2010 14:46:12
        Hei xxx,

        kiitos yhteydenotostasi.

        Oletkin jo soittanut 17.9.2010 laskutusasiasta ja asia on kunnossa. Vastaan mielelläni, mikäli sinulla on jotain lisäkysyttävää asiasta.

        Mukava huomata, että olet käyttänyt Oma.saunalahti-palveluamme. Omilla
        hallintasivuillasi on käytössäsi monipuoliset asiointipalvelumme,
        joilla voit hallinnoida matkapuhelin-asioitasi silloin, kun se
        itsellesi parhaiten sopii.

        Mukavaa syksyn jatkoa!

        --
        Ystävällisin terveisin,

        xxxx
        Saunalahti Asiakaspalvelu

        Asiakaspalvelu 09 4243 0456 (pvm/mpm) palvelee ma-pe 8-20, la 9-16.30

        Tiesithän, että omia liittymäasioitasi voit hoitaa vuoden jokaisena päivänä omilla hallintasivuillasi osoitteessa oma.saunalahti.fi.

        Huippunopea MobiililaajakaistaPaketti Nopsa !

        Palautteesi on meille tärkeä! Vastaa kohtaamiskyselyyn ja kerro, kuinka onnistuimme palvelemaan sinua:
        http://digiumenterprise.com/answer/?sid=471775&chk=H5W9WUR8


        Alkuperäinen viesti
        Liittymäni avattiin heinäkuussa ja olen odotellut teiltä laskua. Milloinkohan mahtaa tulla?
        terkuin
        xxxx

        Noi Paskalahden asiakaspalvelijat pitäis pistää kaikki seinää vasten ja rynkyllä läpi...se, joka kusettaa, vastaa myös omasta kusetuksestaan...


      • cheater´s end

        PIstetään Elisan ja Saunalahden pellet lopulliseen konkurssiin ja lakataan rahoittamasta näitä talousrikollisia, pimittäjiä ja kaksoislaskuttajia.

        Vankila on se paikka minne heidän vastuuhenkilöt kuuluvat heidän tulee maksaa huijaamansa rahat kymmenille tuhansille ihmisille takaisin korkoineen ja vahingonkorvauksineen kaksoislaskuista (tahallinen ja tarkkaan harkittu rahankeruu) sekä täydellisen toimimattomasta asiakaspalvelusta (tarkoin harkitut pitkät jonot ja toimimattomuus, jotta saadaan ihmisiä jatkossakin huijattua kun ketään ei saa kiinni eikä kenellekään tarvi omasta mielestä selittää).


    • JAKELON

      SE AIVAN TOTTA,MITÄ EDELLINEN ASIAKAS KERTOI,ETTÄ SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELU ON TOSI HIDAS JA HUONO,EIVÄTKÄ SIELLÄ TIEDETÄ MISTÄÄN MITÄÄN,KUN EIVÄT OSAA. JOUTAIS KOKO PORUKKA
      LAPIOHOMMIIN KESKELLE KORPIKAINUUTA,JOSSA OLISI PALJON NÄLKÄISIÄ SUSIA,JOTKA RAATELISI NE
      KUOLIAIKSI JA SAISIVAT KERRANKIN SYÖDÄ VAIN PARHAILTA MAISTUVAT LIHAT.KORPPIKOTKAT HOITAISI
      LOPUT JA KARHUT.

      • oikeuden vararikkotila?

        että ihmiset odottavat maksullisissa jonoissa. Myös tyhjästä laskuttaminen on tuottoisaa.


      • Huonoon palveluun kyllästynyt

        Itse jouduin tänään soittamaan puk koodia. Asiakaspalvelija totesi kilttiin äänensävyyn että tiedänhän kyselyn maksavan 5€!!! Mitä kusetusta tämä on olevinaan? Oletteko tarkistaneet Saunalahden palveluhinnastoa? Röyhkeitä hintoja jos ei asiaa pysty itse hoitamaan. Oma Saunalahti ei puk koodia suistu kortille antamaan. Ilmoittaa vaan että ei löydy. Sen vielä jotenkin kestää että asiakaspalveluun on jonoa. Itse sinne todella harvoin joudun onneksi soittamaan mutta viimeksi kesällä virheellisen laskutuksen vuoksi soitin 3 kertaa ja joka kerta odotin yli tunnin vastausta.. Ainakin tiedän että kytkin alkaa nousemaan viimeistään nyt.


      • Vei hai vei
        Huonoon palveluun kyllästynyt kirjoitti:

        Itse jouduin tänään soittamaan puk koodia. Asiakaspalvelija totesi kilttiin äänensävyyn että tiedänhän kyselyn maksavan 5€!!! Mitä kusetusta tämä on olevinaan? Oletteko tarkistaneet Saunalahden palveluhinnastoa? Röyhkeitä hintoja jos ei asiaa pysty itse hoitamaan. Oma Saunalahti ei puk koodia suistu kortille antamaan. Ilmoittaa vaan että ei löydy. Sen vielä jotenkin kestää että asiakaspalveluun on jonoa. Itse sinne todella harvoin joudun onneksi soittamaan mutta viimeksi kesällä virheellisen laskutuksen vuoksi soitin 3 kertaa ja joka kerta odotin yli tunnin vastausta.. Ainakin tiedän että kytkin alkaa nousemaan viimeistään nyt.

        Iäkäs sukulaismies houkuteltiin vaihtamaan lankaliittymänsä Saunalahden langattomaan ja säästöä luvattiin kuukausimaksuissa jopa 8 euroa. Päätelaite Huawei 3023 tuli postissa ja noin kuukautta myöhemmin lankaliittymä mykistyi. Huawei kytkettiin päälle ohjeiden mukaan, mutta se ei toiminutkaan. Apuun hälytettiin naapurin (lanka)puhelimella osaava nuori sukulainen, joka totesi kaikki temput kokeiltuaan, että koje oli viallinen. Saunalahden puhelinpalvelu totesi saman asian rutiininomaisesti ja pyysi viemään rakkineen Elisan myyntipisteeseen lähs 50 km:n päähän korjausta varten. Näin tehtiin ja sillä tiellä koje on kuukautta myöhemmin edelleen. Onneton vaihtaja totesi pian, että elämä ilman puhelinta on hankalaa ja osti kännykän Soneran liittymällä. Saunalahden sopimuksen purulle on ilmeiset edellytykset ja oikeastaan yhtiön pitäisi krvata myös matkakulut korvaavan laitteen hankinnasta/vuokrauksesta aiheutuneet kustannukset.

        Jonkun pitäisi kertoa noille savoa vääntäville Saunalahden myyjille, että heidän tavaransa on täyttä sekundaa enkä itse kyllä kehtaisi olla yhtään hetkeä kauppaamassa moista roskaa.


      • Kuolema odottaa
        oikeuden vararikkotila? kirjoitti:

        että ihmiset odottavat maksullisissa jonoissa. Myös tyhjästä laskuttaminen on tuottoisaa.

        Tottakai.

        Ja Saunalahti saa myös hyvät lisätulot siitä kun laskuttavat ihmisiä samalla laskulla 3-4 kertaa ja mieluiten Lindorff Oy:n kautta. Näin tulee näille vähä-älyisille naispuolisille asiakaspalvelun työntekijöille hyvät lisätulot kun huijaavat asiakkaita sieltä täältä. Ja aina joku maksaa.

        Taitaa olla Saunalahden ja Elisan työntekijöitä nämä pankkiryöstäjät Helsingissä, jotka ryöväsivät oman konttorinsa. Samanlaista säälittävää roskasakkia.


      • BloodFireDeath
        Huonoon palveluun kyllästynyt kirjoitti:

        Itse jouduin tänään soittamaan puk koodia. Asiakaspalvelija totesi kilttiin äänensävyyn että tiedänhän kyselyn maksavan 5€!!! Mitä kusetusta tämä on olevinaan? Oletteko tarkistaneet Saunalahden palveluhinnastoa? Röyhkeitä hintoja jos ei asiaa pysty itse hoitamaan. Oma Saunalahti ei puk koodia suistu kortille antamaan. Ilmoittaa vaan että ei löydy. Sen vielä jotenkin kestää että asiakaspalveluun on jonoa. Itse sinne todella harvoin joudun onneksi soittamaan mutta viimeksi kesällä virheellisen laskutuksen vuoksi soitin 3 kertaa ja joka kerta odotin yli tunnin vastausta.. Ainakin tiedän että kytkin alkaa nousemaan viimeistään nyt.

        Noi Elisan ja Saunalahden paskahousut pitäis kaikki pistää valtakunnanoikeuteen ja tukasta linnaan.
        Valheella on lyhyet jäljet ja huijarilla tyly kuolema. Näin tulee myös paskainen loppu näille Elisan laskutushuijareille.

        Muistatteko vielä v. 2007, jolloin tämä Homo-Elisa kaksoislaskutti 100 000 suomalaista asiakastaan vähintään kaksi kertaa samalla laskulla? Ovatko nämä homonaamat koskaan joutuneet vastuuseen siitä? Ovatko he maksaneet takaisin huijaamiansa rahoja? Eivätpä tietenkään, koska poliisisetä ja oikeuslaitos suojaavat huijareita.


      • Katja L.
        Huonoon palveluun kyllästynyt kirjoitti:

        Itse jouduin tänään soittamaan puk koodia. Asiakaspalvelija totesi kilttiin äänensävyyn että tiedänhän kyselyn maksavan 5€!!! Mitä kusetusta tämä on olevinaan? Oletteko tarkistaneet Saunalahden palveluhinnastoa? Röyhkeitä hintoja jos ei asiaa pysty itse hoitamaan. Oma Saunalahti ei puk koodia suistu kortille antamaan. Ilmoittaa vaan että ei löydy. Sen vielä jotenkin kestää että asiakaspalveluun on jonoa. Itse sinne todella harvoin joudun onneksi soittamaan mutta viimeksi kesällä virheellisen laskutuksen vuoksi soitin 3 kertaa ja joka kerta odotin yli tunnin vastausta.. Ainakin tiedän että kytkin alkaa nousemaan viimeistään nyt.

        Älä KOSKAAN maksa näiden huijarien perusteettomia vedätyslaskuja!!
        Äläkä myöskään heidän mafiaperintäyhtiön Lindorff Oy:n maksuja!

        Nostetaan kaikki kytkintä ja jätetään nämä Saunalahdet, Elisat ja Lindorffit haisemaan omaan paskaansa!
        Kun kukaan ei maksa heidän laskujaan, he eivät myöskään kauaa ole maan päällä.


      • Totuus tulee ilmi
        oikeuden vararikkotila? kirjoitti:

        että ihmiset odottavat maksullisissa jonoissa. Myös tyhjästä laskuttaminen on tuottoisaa.

        Tottakai Saunalahti saa lisätuloja siitä, että asiakaspalvelun puheluihin ei vastata, asioita ei selvitetä ja kaikella muullakin tavalla venkoillaan ja valehdellaan. Lähettelevät rahapulassa perusteettomia roskalaskuja ympäri maata ja katsovat kuka maksaa. Kaikki muistavat Elisa Oyj:n toiminnan vuodelta 2007, jolloin nämä pellet kaksoislaskuttivat 100 000 suomalaista ihmistä samalla laskulla vähintään 2 kertaa.

        Kuinka monelle rahat on maksettu viivästyskorkoineen takaisin?
        Ei varmasti kuin korkeintaan promillelle ja nekin vasta lakimiesten väliintulon jälkeen.
        Eihän tämä kaksoislaskutus johtunut mistään "Elisan järjestelmäviasta" kuten he itse ovat ilmoittaneet vaan kysymys on järjestelmällisestä huijauksesta, jota nämä pellet tekevät Saunalahtineen vielä tänä päivänäkin.

        Niinhän se on vain näidenkin naperoiden kanssa, että valheella on lyhyet jäljet ja huijarilla paskainen loppu.


      • alatteko vittuilemaa

        Raahataan ne kulman taakse ja muilutetaan kunnolla...turpaan vaan eikä pienintäkään armoa...


    • liiketoimintakielto

      Ottakaa vaan Elisan ja Saunalahden liittymät, mutta lukekaa tämä kuitenkin ennen:

      Tässä kertomus sitä miten olen itse joutunut sekä Elisa Oyj:n törkeän huijauksen kohteeksi ja sen lisäksi Kouvolan poliisin sekä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston täysin aiheettoman
      kohtelun kohteeksi yrittäessäni tehdä rikosilmoitusta Elisa Oyj:n sekä Saunalahti Oyj:n huijauslaskutuksesta. Ja sen lisäksi jouduin vielä itse oikeuteen muka laittomasta uhkauksesta, jossa jouduin näille huijareille maksamaan vielä 1000 euroa kaupan päälle!


      Allekirjoittanutta Saunalahti Oyj laskutti 27.10.2008 suljetusta työliittymästä, jolla ei puhuttu minuuttiakaan sulkemisen jälkeen. Seuraavan 1,5 vuoden aikana tuli kymmeniä perusteettomia laskuja niin Saunalahdelta kuin laitonta koronkiskontaa harjoittavalta Perintäyhtiö Lindorff Oy:lta. Laskuissa ei ollut minkäänlaisia perusteluita mihin laskut perustuivat, ja niitä tuli yhteensä n. 15-20 kpl niin Saunalahti Oyj:ltä kuin ÖLindorff Oy:ltä

      Soiteltuani Saunalahden asiakaspalveluun kukaan ei ottanut vastuuta asiasta ja pompottelivat asiakaspalvelijalta toiselle. Kouvolan Poliisi ei suostunut ottamaan vastaan rikosilmoitusta, koska heidän mukaansa asia on minun ja Saunalahden välinen. Heidän mukaansa "Saunalahti on iso kansallinen yritys eivätkä he yhdestä ilmoituksesta tee rikosilmoitusta vaan vasta sitten, mikäli näitä ilmoituksia tulee satoja". Eli näin Kouvolan poliisi suojeli näitä huijaririkollisia. Tämä Kouvolan liikennepoliisi käski lähettää laskut kuluttajaviranomaiselle Turkuun, koska nämä eivät kuulemma kuulu poliisin toimialaan. Lähetettyäni laskut Turkuun kuluttajaviranomaiselle, tämä naispuolinen kuluttajaviranomainen ilmoitti, että hän ei tee asialle mitään. Paljonkohan nämä Elisat ja Saunalahdet ovat maksaneet viranomaisille, jotta saavat vapaasti harjoittaa huijaustaan?

      Yksi Saunalahden työntekijä suostui lopulta perumaan laskut ja lupasi lähettää tekstiviestin, että laskut ovat peruttu samana päivänä. Tekstiviesti tuli vasta seuraavana päivänä ja siinä ilmoitettiinkin, että "laskut ovat suorituksen alla". Siis laskut liittymästä, JOKA OLI JO SULJETTU!!

      Ja roskalaskutus/koronkiskontayhtiö Lindorffilta kaikenmaailman roskaa tuli mitä he muutenkin lähettelevät ympäri Suomea siinä toivossa, että joku vahingossa maksaakin ne.

      • Huijarit linnaan.

        Koska viranomaiset jättivät virkavelvollisuutensa hoitamatta, rikkoivat lakia ja suojelivat laittomasti näitä huijareita, jouduin loppujen lopuksi hoitamaan asiaa itse. Loppujen lopuksi jouduin jopa itse oikeuteen "laittomasta uhkauksesta. Syytteen päätti nostaa Joensuun käräjäoikeuden kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala. Jouduin kesken työpäivän oikeuteen "vastaamaan" tästä laittomasta uhkauksesta, jossa mm. Joensuun käräjäoikeuden tuomari, kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala sekä kaksi Saunalahden huijarityöntekijää sekä heidän asianajajansa Asianajotoimisto Heikki Surakka Oy:n Piia Jeremejeff, yrittivät koko oikeudenkäynnin ajan estää puhumasta Saunalahden laskutuksesta, törkeistä petoksen yrityksistä ja johdattaa keskustelua muualle.

        Lopputuloksena toiselle näistä Saunalahden asiakaspalvelun vedättäjistä syyte hylättiin ja toiselle minut tuomittiin maksamaan 400 euroa "henkisistä kärsimyksistä" oikeudenkäyntikulut. Siis minun pitäisi vielä näille huijareille vielä maksaakin yli 1000 euroa?? Ja kaikki kouvolan Poliisin ja kuluttaja-asiamiehen siunauksella. No, asiassa tullaan menemään Euroopan ihmisoikeustuomioistuinta myöten, jossa näitä huijareita niin näissä vitun -saunalahdissa, poliisissa, tuomareissa ja kihlakunnansyyttäjissä tullaan tekemään kaikki heidän tekosensa julki eikä yhtäkään kiveä jätetä kääntämättä, ei laskutuksessa eikä viranomaisten peittely-yrityksissä.

        Mainittakoon vielä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston peittely-yritys Saunalahtea kohtaan: Kouvolan poliisi suostui lopulta "ottamaan rikosilmoitukseni vastaan" vasta sitten kun nämä Saunalahden pellet olivat tehneet asianomistajaa vastaan rikosilmoituksen. Tämä Kouvolan poliisissa työskentelevä liikennepoliisi kuitenkin ilmoitti, että "ei tapausta kuitenkaan varmaan tutkita". Eikä tutkittukaan, koska hänen esimiehensä oli kehoittanut Kaakkois-Suomen Syyttäjänvirastoa hylkäämään syytteen noston/tutkintapyynnön Saunalahden huijauslaskutuksesta.

        Parin viikon päästä kotiini tuli kirje, jonka mukaan Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen ilmoitti, että "syytteen nosto ja tutkintapyyntö Saunalahtea vastaan on hylätty". Perusteena ilmoitettiin: "- koska todennäköisesti emme saa heiltä mitään infoa laskutuksesta". Varmuuden vuoksi tämä Kaakkois-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen oli pyyhkinyt "syytetty"-kohdasta Saunalahti Oyj:n merkinnyt tilalle sanan "Tuntematon". Eli tarkoituksenaan pimittää virallisista asiakirjoista, ettei Saunalahtea vastaan koskaan ole mitään rikosilmoitusta tehtykään!!

        Näin meillä korruptio-Suomessa viranomaiset suojelevat huijareita, pimittävät asiakirjoja, ja kaupan päälle haastavat yksipuolisesti oikeuteen vielä ne, jotka joutuvat näiden huijareiden roskalaskutuksen kohteeksi.

        Mainittakoon, että tämän lisäksi Elisa Oyj huijausrahasti allekirjoittanutta v. 2007 400 eurolla laajakaistaliittymästä, jota ei koskaan edes kytketty päälle. Osa heidän aiheettomista maksuistaan tuli koronkiskojayhtiö Lindorff Oy:ltä mikä onkin Suomen tunnetuin koronkiskojafirma.
        Tarkoituksena oli ottaa laajakaista liittymä käyttöön kotonani työtä varten, mutta koska en aloittanut kotona työtä, nämä huijarit rahastivat laajakaistaliittymästä, jota ei ollut edes kytketty päälle! Vaadittuani selvitystä asiasta, meni viikkotolkulla ennenkuin joku Elisa Oyj:n keski-ikäinen miespuolinen pomo soitti tuntemattomasta numerosta esittelemästä edes nimeään monta kertaa kysyttäessä ja vaati, että lasku pitää maksaa. Erehdyksissäni vielä maksoin, vaikka näille huijareille ei olisi koskaan pitänyt maksaa mitään.

        Joo, ottakaa ihmeessä Saunalahden ja Elisan liittymät ja rahoittakaa näitä säälittäviä huijareita!


      • vaihtoaharkitseva
        Huijarit linnaan. kirjoitti:

        Koska viranomaiset jättivät virkavelvollisuutensa hoitamatta, rikkoivat lakia ja suojelivat laittomasti näitä huijareita, jouduin loppujen lopuksi hoitamaan asiaa itse. Loppujen lopuksi jouduin jopa itse oikeuteen "laittomasta uhkauksesta. Syytteen päätti nostaa Joensuun käräjäoikeuden kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala. Jouduin kesken työpäivän oikeuteen "vastaamaan" tästä laittomasta uhkauksesta, jossa mm. Joensuun käräjäoikeuden tuomari, kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala sekä kaksi Saunalahden huijarityöntekijää sekä heidän asianajajansa Asianajotoimisto Heikki Surakka Oy:n Piia Jeremejeff, yrittivät koko oikeudenkäynnin ajan estää puhumasta Saunalahden laskutuksesta, törkeistä petoksen yrityksistä ja johdattaa keskustelua muualle.

        Lopputuloksena toiselle näistä Saunalahden asiakaspalvelun vedättäjistä syyte hylättiin ja toiselle minut tuomittiin maksamaan 400 euroa "henkisistä kärsimyksistä" oikeudenkäyntikulut. Siis minun pitäisi vielä näille huijareille vielä maksaakin yli 1000 euroa?? Ja kaikki kouvolan Poliisin ja kuluttaja-asiamiehen siunauksella. No, asiassa tullaan menemään Euroopan ihmisoikeustuomioistuinta myöten, jossa näitä huijareita niin näissä vitun -saunalahdissa, poliisissa, tuomareissa ja kihlakunnansyyttäjissä tullaan tekemään kaikki heidän tekosensa julki eikä yhtäkään kiveä jätetä kääntämättä, ei laskutuksessa eikä viranomaisten peittely-yrityksissä.

        Mainittakoon vielä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston peittely-yritys Saunalahtea kohtaan: Kouvolan poliisi suostui lopulta "ottamaan rikosilmoitukseni vastaan" vasta sitten kun nämä Saunalahden pellet olivat tehneet asianomistajaa vastaan rikosilmoituksen. Tämä Kouvolan poliisissa työskentelevä liikennepoliisi kuitenkin ilmoitti, että "ei tapausta kuitenkaan varmaan tutkita". Eikä tutkittukaan, koska hänen esimiehensä oli kehoittanut Kaakkois-Suomen Syyttäjänvirastoa hylkäämään syytteen noston/tutkintapyynnön Saunalahden huijauslaskutuksesta.

        Parin viikon päästä kotiini tuli kirje, jonka mukaan Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen ilmoitti, että "syytteen nosto ja tutkintapyyntö Saunalahtea vastaan on hylätty". Perusteena ilmoitettiin: "- koska todennäköisesti emme saa heiltä mitään infoa laskutuksesta". Varmuuden vuoksi tämä Kaakkois-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen oli pyyhkinyt "syytetty"-kohdasta Saunalahti Oyj:n merkinnyt tilalle sanan "Tuntematon". Eli tarkoituksenaan pimittää virallisista asiakirjoista, ettei Saunalahtea vastaan koskaan ole mitään rikosilmoitusta tehtykään!!

        Näin meillä korruptio-Suomessa viranomaiset suojelevat huijareita, pimittävät asiakirjoja, ja kaupan päälle haastavat yksipuolisesti oikeuteen vielä ne, jotka joutuvat näiden huijareiden roskalaskutuksen kohteeksi.

        Mainittakoon, että tämän lisäksi Elisa Oyj huijausrahasti allekirjoittanutta v. 2007 400 eurolla laajakaistaliittymästä, jota ei koskaan edes kytketty päälle. Osa heidän aiheettomista maksuistaan tuli koronkiskojayhtiö Lindorff Oy:ltä mikä onkin Suomen tunnetuin koronkiskojafirma.
        Tarkoituksena oli ottaa laajakaista liittymä käyttöön kotonani työtä varten, mutta koska en aloittanut kotona työtä, nämä huijarit rahastivat laajakaistaliittymästä, jota ei ollut edes kytketty päälle! Vaadittuani selvitystä asiasta, meni viikkotolkulla ennenkuin joku Elisa Oyj:n keski-ikäinen miespuolinen pomo soitti tuntemattomasta numerosta esittelemästä edes nimeään monta kertaa kysyttäessä ja vaati, että lasku pitää maksaa. Erehdyksissäni vielä maksoin, vaikka näille huijareille ei olisi koskaan pitänyt maksaa mitään.

        Joo, ottakaa ihmeessä Saunalahden ja Elisan liittymät ja rahoittakaa näitä säälittäviä huijareita!

        Olkaahan tarkkana te jotka odotatte laskua saunalahdelta ettekä kuitenkaan saa sitä. Jouduin itsekin soittamaan kyseiseen yritykseen sen monet kerrat ja kukaan ei koskaan tietänyt mitään. Heitin myös omasaunalahden kautta kyselyn johon vastaamiseen meni kauan eikä vastaus siis ensimmäinen vastaus vastannut kyselyyn mitenkään tyhjentävästi. Vasta kun uhosin maksaa laskun ilman viitettä sain asianmukaisen vastauksen minkä päivämäärä sekään ei pitänyt paikkaansa. Nyt illalla yhdeksän jälkeen tuli tekstari sähköisestä laskusta minkä eräpäivä oli HETI. Maksoin päivällä ilman viitettä puheluerittelyn mukaan yhden summan ja toisen viitteellä lähtemään nyt illalla.

        Näyttää siltä että saunalahti on tosissaan ammattitaidoton laskutuksessa. Vanhat asiakkaat sanovat että heillä kaikki sujuu ok uudemmat kertovat miten he odottavat laskua minkä sijaan he saavat karhumakirjeen ja karhumakirjeellä lisätään ravintoketjuun uusi saaja uusi rahanvaatija. Kerro nyt viimeiselle ettet ole saanut laskua. Tällä aikaa Elisan laskutus 3gliittymästä (sama lafka) kaiken aikaa on ollut asiantuntevaa ja toiminut kuin rasvattu.

        Saunalahdella on jotain häikkää oikeasti miten siellä hoidetaan asioita vai hoistaanko ollenkaan. Tulee mieleen aika jolloin sonerasta tuli teliasonera ja sen jälkeen asiakkaat unohdettiin kokonaan ja sitten asiakkaat muuttivat muualle.

        Tällasta täältä olkaa tarkkana älkääkä jääkö passiivisena odottamaan laskua jos olette sitä aktiivisesti pyytäneet ja laskun toimituksen kohtuuaika on mennyt umpeen. Näyttää ihan oikeasti siltä että Saunalahti heittää A. joko laskun silmille eräpäivä heti kun sitä tarpeeksi heiltä kiristää B. tulee kirje perimätoimistolta laskun sijaan.

        Jään jännityksellä odottamaan mitä omasaunahti -tiliotteeni näyttää tulevaisudessa, osataanko siellä mitään?

        huhhuh


    • death Row

      Mua Saunalahti laskutti 1,5 vuotta jo suljetusta työliittymästä, jolla ei puhuttu minuuttiakaan.
      1,5 vuoden aikana tuli kymmeniä perusteettomia laskuja niin Saunalahdelta kuin näiltä Lindorffin äpäriltä ryöstökorkoineen.

      Soiteltuani Saunalahden asiakaspalveluun kukaan ei ottanut vastuuta asiasta ja pompottelivat asiakaspalvelijalta toiselle. Kouvolan Poliisi ei suostunut ottamaan vastaan rikosilmoitusta, koska heidän mukaansa asia on minun ja Saunalahden välinen. Heidän mukaansa "Saunalahti on iso kansallinen yritys eivätkä he yhdestä ilmoituksesta tee rikosilmoitusta vaan vasta sitten, mikäli näitä ilmoituksia tulee satoja". Eli näin Kouvolan poliisi suojeli näitä huijaririkollisia. Tämä Kouvolan liikennepoliisi käski lähettää laskut kuluttajaviranomaiselle Turkuun, koska nämä eivät kuulemma kuulu poliisin toimialaan. Lähetettyäni laskut Turkuun kuluttajaviranomaiselle, tämä naispuolinen kuluttajaviranomainen ilmoitti, että hän ei tee asialle mitään. Paljonkohan nämä Elisat ja Saunalahdet ovat maksaneet viranomaisille, jotta saavat vapaasti harjoittaa huijaustaan?

      Yksi Saunalahden työntekijä suostui lopulta perumaan laskut ja lupasi lähettää tekstiviestin, että laskut ovat peruttu samana päivänä. Tekstiviesti tuli vasta seuraavana päivänä ja siinä ilmoitettiinkin, että "laskut ovat suorituksen alla". Siis laskut liittymästä, JOKA OLI JO SULJETTU!!

      Ja roskalaskutus/koronkiskontayhtiö Lindorffilta kaikenmaailman roskaa tuli mitä he muutenkin lähettelevät ympäri Suomea siinä toivossa, että joku vahingossa maksaakin ne.

      Koska viranomaiset jättivät virkavelvollisuutensa hoitamatta, rikkoivat lakia ja suojelivat laittomasti näitä huijareita, jouduin loppujen lopuksi hoitamaan asiaa itse. Loppujen lopuksi jouduin jopa itse oikeuteen "laittomasta uhkauksesta. Syytteen päätti nostaa Joensuun käräjäoikeuden kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala. Jouduin kesken työpäivän oikeuteen "vastaamaan" tästä laittomasta uhkauksesta, jossa mm. Joensuun käräjäoikeuden tuomari, kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala sekä kaksi Saunalahden huijarityöntekijää sekä heidän asianajajansa Asianajotoimisto Heikki Surakka Oy:n Päivi Jeremejeff, yrittivät koko oikeudenkäynnin ajan estää puhumasta Saunalahden laskutuksesta, törkeistä petoksen yrityksistä ja johdattaa keskustelua muualle.

      Lopputuloksena toiselle näistä Saunalahden asiakaspalvelun vedättäjistä syyte hylättiin ja toiselle minut tuomittiin maksamaan 400 euroa "henkisistä kärsimyksistä" oikeudenkäyntikulut.

      Siis minun pitäisi vielä HEIDÄN HUIJAUSLASKUJENSA LISÄKSI MAKSAA NÄILLE HUIJAREILLE VIELÄ 1000 EUROA?? JA KAIKKI SUOMEN POLIISIN JOENSUUN KÄRÄJÄOIKEUDEN, SEKÄ KULUTTAJA.ASIAMIEHEN SIUNAUKSELLA??

      No, asiassa tullaan menemään Euroopan ihmisoikeustuomioistuinta myöten, jossa näitä huijareita niin näissä vitun -saunalahdissa, poliisissa, tuomareissa ja kihlakunnansyyttäjissä tullaan tekemään kaikki heidän tekosensa julki eikä yhtäkään kiveä jätetä kääntämättä, ei laskutuksessa eikä viranomaisten peittely-yrityksissä.

      Mainittakoon vielä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston peittely-yritys Saunalahtea kohtaan: Kouvolan poliisi suostui lopulta "ottamaan rikosilmoitukseni vastaan" vasta sitten kun nämä Saunalahden pellet olivat tehneet asianomistajaa vastaan rikosilmoituksen. Tämä Kouvolan poliisissa työskentelevä liikennepoliisi kuitenkin ilmoitti, että "ei tapausta kuitenkaan varmaan tutkita". Eikä tutkittukaan, koska hänen esimiehensä oli kehoittanut Kaakkois-Suomen Syyttäjänvirastoa hylkäämään syytteen noston/tutkintapyynnön Saunalahden huijauslaskutuksesta.

      Parin viikon päästä kotiini tuli kirje, jonka mukaan Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen ilmoitti, että "syytteen nosto ja tutkintapyyntö Saunalahtea vastaan on hylätty". Perusteena ilmoitettiin: "- koska todennäköisesti emme saa heiltä mitään infoa laskutuksesta". Varmuuden vuoksi tämä Kaakkois-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen oli pyyhkinyt "SYYTETTY"-kohdasta Saunalahti Oyj:n merkinnyt tilalle sanan "TUNTEMATON". Eli tarkoituksenaan pimittää virallisista asiakirjoista, ettei Saunalahtea vastaan koskaan ole mitään rikosilmoitusta tehtykään!!

      Näin meillä korruptio-Suomessa viranomaiset suojelevat huijareita, pimittävät asiakirjoja, ja kaupan päälle haastavat yksipuolisesti oikeuteen vielä ne, jotka joutuvat näiden huijareiden roskalaskutuksen kohteeksi.

      No, asia ei tähän jää ja kuulemme vielä jatkossa lisää näiden huijareiden toimista ja asiassa mennään niin pitkälle ennekuin nämä Saunalhdet. Lindorffit, poliisit,. käräjätuomarit yms. pistetään selkä seinää vasten ja oikeus tapahtuu!

      • helppoako

        Itse olen ollut saunalahden asiakas n. 5 vuotta, tuona aikana laskut ovat tulleet ainakin mielestäni aina oikein ja muutenkin palvelut pelanneet.. Saunalahdelta olen saanut omaan käyttöön erittäin kätevät liittymätyypit, tarjonta on hieman erilaista kuin muut "massaliittymät", esim tikka.

        Laskut ovat pysyneet kohtuullisen pieninä, vaikka käyttömäärät ovat melko suuria =) Muistaakseni kahdesti olen tänä aikana soittanut asiakaspalveluun, ensimmäisen kerran tein osoitteenmuutoksen (en muista paljon piti jonottaa), toinen kerta oli muutama kuukausi sitten kun puhelin oli taskussa mennyt tilaan jossa kysyi puk-koodia.. Tällöin tarvitsi odottaa n. minuutti, oikeasti! ihmettelin itsekkin, miten noin nopeasti läpi pääsi..

        Eli itse lähetän ruusuja tätä kautta jos ne ehkä perille jotenkin menevät, ei mitään valittamista ja varmasti jatkan asiakkaana vielä pitkään


      • sillee ja tollee
        helppoako kirjoitti:

        Itse olen ollut saunalahden asiakas n. 5 vuotta, tuona aikana laskut ovat tulleet ainakin mielestäni aina oikein ja muutenkin palvelut pelanneet.. Saunalahdelta olen saanut omaan käyttöön erittäin kätevät liittymätyypit, tarjonta on hieman erilaista kuin muut "massaliittymät", esim tikka.

        Laskut ovat pysyneet kohtuullisen pieninä, vaikka käyttömäärät ovat melko suuria =) Muistaakseni kahdesti olen tänä aikana soittanut asiakaspalveluun, ensimmäisen kerran tein osoitteenmuutoksen (en muista paljon piti jonottaa), toinen kerta oli muutama kuukausi sitten kun puhelin oli taskussa mennyt tilaan jossa kysyi puk-koodia.. Tällöin tarvitsi odottaa n. minuutti, oikeasti! ihmettelin itsekkin, miten noin nopeasti läpi pääsi..

        Eli itse lähetän ruusuja tätä kautta jos ne ehkä perille jotenkin menevät, ei mitään valittamista ja varmasti jatkan asiakkaana vielä pitkään

        Tuonne voitte laittaa palutetta saunalahdelle-.
        www.palsta.saunalahti.fi


      • sillee ja tollee
        sillee ja tollee kirjoitti:

        Tuonne voitte laittaa palutetta saunalahdelle-.
        www.palsta.saunalahti.fi

        väärä linkki
        palsta.saunalahti.fi


    • Saunalahti-Gsm
      • S.Auna

        Älä viitsi!
        Olen yrittänyt laittaa Saunalahdelle "soittopyyntö viestiä", mutta vastaus on aina: valitettavasti emme vastaa soittopyyntöihin.
        Koko Saunalahden asiakaspalvelu tarvitsisi hieman tarkistusta. Tai oikeestaan ihan sama, koska minä en heidän palvelujaan enää tarvitse.


      • rx75
        S.Auna kirjoitti:

        Älä viitsi!
        Olen yrittänyt laittaa Saunalahdelle "soittopyyntö viestiä", mutta vastaus on aina: valitettavasti emme vastaa soittopyyntöihin.
        Koko Saunalahden asiakaspalvelu tarvitsisi hieman tarkistusta. Tai oikeestaan ihan sama, koska minä en heidän palvelujaan enää tarvitse.

        Samaa kusettaja/rahastus/välinpitämättömyys-kulttuuria mitä Suomessa muutenkin moni firma yleisesti ylläpitää. Tosin asia ei ole tietenkään yksin firmojen asia vaan samaa mentaliteettia on ihan suoraan havaittavissa yksityisissä ihmisissäkin. Ihmisethän niitä firmoja johtaa ja ajaa sekä rahoittaa.

        Syy? Asiakkaat euivät valita tarpeeksi ja maksavat mukisematta ja tyytyvät siihen mitä saavat.

        Seuraus: koko asiakaspalvelukulttuuri on monilla aloin heikoissa vetimissä.

        Mitä voi tehdä: Hyvää asiakaspalvelua kohtuuhinnoin tarjoava yritys voi haukkaista markkinaosuuksia koska vaikka ihmiset menevät halvan perään, tiedämme että varsinkin face-2-face asiakaspalvelun taso luo asiakkuutta ja brändiä=asiakas palaa takaisin tyytyväisenä ja odottaa onnistunutta kaupankäyntiä jatkossakin.

        Mitä yksityinen voi tehdä: joko et tee mitään ja tyydyt vallitsevaan käytäntöön tai kilpailutat ja valitsen sen joka toimii paremmin omilla ehdoillasi. On turha valittaa jos asialle ei tee mitään. Nettifoorumeilla mellestäminen ei muuta mitään koska nämä palstat eivät ole firmojen reklamaatiopalstoja.

        Kuluttaja on kuningas koska hän maksaa. Kuluttaja ei aina ole oikeassa koska ei paskanjauhamisesta ja huonosta käytöksestä synny kultaa - mutta onnistunut kaupanteko ja sen seuranta on firman vastuu koska he ne rahat ottavat myydystä tuotteesta.

        Tätä potaskaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta u get the point?


      • Elis.ja Sauna. sekot
        rx75 kirjoitti:

        Samaa kusettaja/rahastus/välinpitämättömyys-kulttuuria mitä Suomessa muutenkin moni firma yleisesti ylläpitää. Tosin asia ei ole tietenkään yksin firmojen asia vaan samaa mentaliteettia on ihan suoraan havaittavissa yksityisissä ihmisissäkin. Ihmisethän niitä firmoja johtaa ja ajaa sekä rahoittaa.

        Syy? Asiakkaat euivät valita tarpeeksi ja maksavat mukisematta ja tyytyvät siihen mitä saavat.

        Seuraus: koko asiakaspalvelukulttuuri on monilla aloin heikoissa vetimissä.

        Mitä voi tehdä: Hyvää asiakaspalvelua kohtuuhinnoin tarjoava yritys voi haukkaista markkinaosuuksia koska vaikka ihmiset menevät halvan perään, tiedämme että varsinkin face-2-face asiakaspalvelun taso luo asiakkuutta ja brändiä=asiakas palaa takaisin tyytyväisenä ja odottaa onnistunutta kaupankäyntiä jatkossakin.

        Mitä yksityinen voi tehdä: joko et tee mitään ja tyydyt vallitsevaan käytäntöön tai kilpailutat ja valitsen sen joka toimii paremmin omilla ehdoillasi. On turha valittaa jos asialle ei tee mitään. Nettifoorumeilla mellestäminen ei muuta mitään koska nämä palstat eivät ole firmojen reklamaatiopalstoja.

        Kuluttaja on kuningas koska hän maksaa. Kuluttaja ei aina ole oikeassa koska ei paskanjauhamisesta ja huonosta käytöksestä synny kultaa - mutta onnistunut kaupanteko ja sen seuranta on firman vastuu koska he ne rahat ottavat myydystä tuotteesta.

        Tätä potaskaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta u get the point?

        Puhelinmyyjä kauppasi edullista liittymää saunalahdelta.
        Koska puhelinnumero ei voitu pitää entisellään. niin peruin tilauksen, jonka he hyväksyivät.
        Nyt kuitenkin vaihdoin nettiliittymän mokkulaan, koska he sanoi olevan sen edullisempi.
        Postissa tuli ADSL liittymän moduli kiinteään verkkoon ja mokkulan tukiasema, sekä myös 2kk. sitten perutun puhelinliittymän simkortti.
        Kyllä yhdellä ihmisellä on nyt tarpeeksi liittymiä, nimittäin.
        Kaksi puhelinliittymää
        Kaksi ADLS kiinteää nettiliittymää
        Sekä kahteen koneeseen mokkula.
        Uskotteko että V......TAA!
        Todennäköisesti kuluttajaasiamiehelle tulee töitä.


    • henrik721

      Uusi sim kortti oli likainen. Pesin sen kylmällä veellä ja astianpesuaineella. Sama juttu uusien visa korttien kanssa.

    • ASIA

      KUKA ON KEKSINYT KAIKKI NE TYPERÄT MAINOKSET???EIKÖ HÄVETTÄ NÄYTTÄ NIITÄ TV-SSA??OH JAH.

    • valittajaTahtomattaa

      Mulla oli Saunalahden gsm-liittymä, mutta se lakkasi toimimasta lokakuussa 2010. Ei ollut toista puhelinta käsillä, joten kävelin ElisaShopittiin, jossa oli mieletön ruuhka, eikä siellä muuten ollut mitään jonotusnumeroita, joten jonotus olisi ollut ihan kyynärpäiden varassa.

      Mutta vastapäätä oli DNA:n liike, joten poikkesin sinne ostaakseni pre-paid-liittymän väliaikaiseen käyttöön, ihan vaan soittaakseni Saunikselle. DNA:n myyjä tietysti väitti, että heidän liittymänsä on paaaljon edullisempi, ja niin tulin ottaneeksi DNA:n.

      Sauniksen lopetin toimimattomuuden perusteella, yrittivät kyllä väittää sen toimivan, mutta sanoin, ettei kiinnosta enää, koska se ei toiminut xx.10.2010.

      DNA:lta ei tullut laskuja, mistä olin tyytyväinen, tämähän oli se edullinen liittymä. Mutta karhukirje tuli. Pyysin laskua tai laskukopiota, jota ei tullut, vaan tuli Intrumin perintäkirje. Ilmoitin asian riidanalaiseksi ja pyysin DNA:ta vetämään laskun pois Intrumilta sekä lähettämään laskun. Ei vastausta.

      Intrumilta tuli seuraava, entistä isompi lasku. Valitin Intrumille, DNA:lle ja kun en saanut vastausta, lopulta kuluttajalautakuntaan. Lautakunta käski lähettää kirjallisia valituksia kaksi kappaletta DNA:lle. DNA:lta vastattiin, että perintä on aiheellinen ja kuluttajalautakunta kehotti maksamaan kaikki pois mahdollisimman pian.

      Laitoin kuluttajalautakuntaan viestin, jossa kysyin kenen puolella siellä ollaan. DNA:n toimitusjohtajalle lähetin sähköpostin, jossa selostin jutun. Vastaukseksi tuli anteeksipyyntö. Laitoin Intrumille meiliä, jossa kysyin, vieläkö olen heille jotain velkaa. Samantien tuli vastaus, että en.

      Nyt pitäisi olla tyytyväinen, vai? En ole. DNA ei ole lähettänyt yhtäkään laskua ajoissa. Silti DNA:n laskut siirtyvät sähköisesti Intrumille perittäviksi, vaikkei laskuposti kulje asiakkaille. DNA ajaa laskutusajonsa, muttei saa laskujaan tulostettua tai postitettua. Laskuja pitää anoa k i r j a l l i s e s t i joka kuukausi.

      Tällä välin Sauniksen myymälään on tullut jonotusnumerot. Haluan takaisin Saunikselle ja kysyin kuluttajalautakunnasta, voinko vaihtaa takaisin laskutusvaikeuksien perusteella. Ei kuulemma riitä perusteeksi, vaan DNA:n liittymän pitää ensin lakata toimimasta.

      Toivottavasti DNA pian lakkaa toimimasta, sillä siihen saakka joudun kerran kuussa anomaan DNA:lta laskua, valittamaan postille laskupostin viipymisestä sekä kuluttajalautakunnalle DNA:n laskutusvaikeuksista. Tarpeeksi kauan kun valitetaan, tekevät kuulemma jotain....

    • samaamieltä

      olen samaa mieltä, toivotonta yrittää soittaa sinne. Linjat tukossa, mutta miksi?

    • asiakaspalvelua joo

      olen samaa mieltä, toivotonta yrittää soittaa sinne. Linjat tukossa, mutta miksi?

      • dead comes

        Sen takia, etteivät halua selittää omia kaksoislaskutuksia, lukuisia törkeitä petoksiaan ja talousrikoksiaan, jotka maksattavat asiakkaillaan sekä asiakkailla, jotka ovat ajat sitten lopettaneet heidän liittymänsä.

        Huijauslaskutus, huijauslaskutusyritykset ja törkeät petokset jatkuvat näillä huijareilla vielä vuosia sen jälkeen kun koko liittymä on jo suljettu. Laskuja tulee ja tulee kuukausittain vaikka koko liittymää ole olemassakaan, mitään perusteita laskuille ei ole ja tekaisevat laskuja ja keksittyjä puheaikoja.

        Turpaan vaan ja kuula kalloon!


    • henrik ijäs

      lopettanu saunalhden 4gn ja saunalahdelta tulee törkysivuka takavarikoimme laitteenne.
      haista vittu saunalahti kun vuotaa teidän palomuuri ja v6545 meni rikki. siinä teillä opetus että ei toimi teidän duojaukset. sonera on nyt ja tyytyväinen.

      • henrik ijäs

        siinä on opetus että saunalhti ei kannata kun pcct menee rikki.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        siinä on opetus että saunalhti ei kannata kun pcct menee rikki.

        maksakaa sitten saunalahti mulle uusi v6545 niin ollaan sujut.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        maksakaa sitten saunalahti mulle uusi v6545 niin ollaan sujut.

        voin antaa vanhan serverikonneeksi. teille.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        voin antaa vanhan serverikonneeksi. teille.

        vaihtokauppa saatte viallisen pcn joss aongelma ja toimitattew mul.le uuden intewllin.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        vaihtokauppa saatte viallisen pcn joss aongelma ja toimitattew mul.le uuden intewllin.

        saatte lapparin jossa vika joka huollettu 2 kertaa eikä vikaa saatu korjattua.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        vaihtokauppa saatte viallisen pcn joss aongelma ja toimitattew mul.le uuden intewllin.

        iskåä kirjoitti emailia ulkomaisella serverillä kun pc buutattiin ei käynnistyny enään.


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        iskåä kirjoitti emailia ulkomaisella serverillä kun pc buutattiin ei käynnistyny enään.

        kakolasta?


    • Ennen pystyi Sontalahdelle lähettämään asiakaspalautetta tekstarilla. Vaan eipä pysty enää. >:-((

      Vastaaja on laitettu sellaiseen muotoon, että liittymän haltija pysty itse vastaamisen asetuksia muuttelemaan.

      Tuleva puhelu ohjautuu vastaajaan automaattisesti 30 sek. eli ½ min. hälytyksen jälkeen.

    • ^-Siis, EI puhelinliittymän käyttäjä pysty muuttamaan oman liittymänsä vastaus-asetuksia.

    • Ihmeellistä touhua!

      Sain tänään puhelun Saunalahdelta. Siellä nuori mies kauppasi Saunalahden nettitkkua. Puhui myös 4G verkosta. Kysyi mikä netti mulla on ja millä nopeudella ja paljonko maksan. Vastasin hänen kysymyksiin. Tämän kuultua alkoi ylistämään nettitikkua ja sen edullista hintaa. On huomattavasti halvempi kun se netti mikä mulla on. Sanoin useaan kertaan: EI KIITOS!. Ei mitään reaktiota myyjätä, edelleen jatkoi myyntipuhetta. Useamman EI KIITOS! jälkeen kysyin: Etkö ymmärrä mitä EI tarkoittaa?

      Tämän jälkeen myyjän äänensävy muuttui aggressiiviseksi.

      Ja kaiken huippu tältä myyjältä oli sanoa mulle: sulla taitaa olla paljon ylimääräistä rahaa! (tarkoitti varmaankin tällä sitä kun maksan kalliimmasta netistä kun heidän tarjoama). Aikansa myyjän kanssa keskusteltua hän lopetti puhelun tylyyn kiitos -sanaan ja sulki puhelimen.

    • saunislainen

      Alun numerovalintaviidakosta selvittyäni, ääni kertoo innostavasti, että jonotus kestää alle 10 minuuttia. 20 minuutin kohdalla naama alkaa näyttään norsun vitulta. 30 minuutin kohdalla suonet pullistelevat ja sykkivät otsalla,,, edelleen jonossa. Mistä näitä jonotusminuutteja oikein tulee? - saunalahdelta tietenkin.

    • vittuuntunut1

      haistakaa vittu koko porukka

    • Kusetusta

      Miksei näitä operaattoreita saada kuriin !?!?!?! yli puolen tunnin jonotusaikoja, samaa paskaa kusestusta Suomi täynnä.... kevan kusetukset.... poliitikot kusettaa....

      Lammas kansa vaan määkiii ja piipittää nöyrtyen....

    • Teppo Tulppu

      Sekä tietysti numero, joka on muuttunut maksulliseksi ja sama piipitys numeroissa Elisalla, että SL: Asiakaspalvelumme on tilapäisesti ruuhkautunut. Äänestän kohta jaloilla.

    • PettynytAsiakas

      Yritin tuloksetta löytää Saunalahden sivuilta palautteenantokanavaa, joten kirjoitettakoon ko. firman asiakaspalvelun nollasuorituksesta vaikka tänne. Viesti tuskin saavuttaa yritystä tai aiheuttaa muutoksia yrityskulttuurissa, mutta toiminee nyt edes varoituksena muille ja lohdutuksena kohtalotovereille.

      Asuin perheen kanssa noin vuoden ulkomailla ja päätin palatessa keskittää kaikki puhelin- ja nettiasiat samaan osoitteeseen. Ongelmat alkoivat ja puhelimia ostaessa ja liittymiä avatessa. Verkkokauppa.comin nuorelta myyjältä ei onnistunut oikein mikään, mutta tilannetta keventääkseen hän haukkui Saunalahden tietojärjestelmää yrityksen uudelle asiakkaalle. Ehkä myyjä ei vain osannut, tai sitten Saunalahden ongelmat ylettyvät myös tälle puolelle. Tässä viestissä keskitys kuitenkin kuvaamaan ongelmiani normaalina asiakkaana.

      Aluksi voidaan todeta, että kaikilla ongelmilla oli järkeenkäypä syy taustalla. Olin asunut ulkomailla ja Saunalahden järjestelmä tulkitsi minut maahanmuuttajaksi, jolta tulee pyytää vakuusmaksu (kaksi puhelinliittymää ja kiinteä netti kotiin, kappalehinta 300 euroa ja kokonaisuudessaan 900 euroa). Mieleni pahoituksen taustalla on kuitenkin se tapa, miten Saunalahti viesti ulospäin (disinformaatio) ja miten informaatio ei liikkunut millään tavalla yrityksen sisällä.

      Torstaina Oulussa avattujen puhelinliittymien piti toimia heti. Näin ei ollut. Soitin perjantaina puhelinpalveluun ja sain lopulta pitkähkön odotuksen ja puhelunsiirron jälkeen asiantuntija linjalle. Puhelinpalvelu tiesi kertoa, ettei liittymiä ole avattu koska minulta tarvitaan vakuusmaksu. Syyksi ilmoitettiin maksuhäiriömerkintä (jota minulla ei ole) ja kerrottiin, että asialle voitaisiin tehdä jotain vasta maanantaina kun vakuusmaksuja käsittelevä yksikkö oli jo kiinni (oliskohan ollut auki kello 14.00 saakka tai jotain). Menin seuraavana päivänä tuohtuneena Saunalahden liikkeeseen Rovaniemellä (olimme sukuloimassa) selvittämään asiaa. Täällä myyjä tiesi kertoa, ettei minulla ole maksuhäiriömerkintää, vaan minut vain tulkitaan maahanmuuttajaksi. Asian piti korjautua sillä, että Maistraattiin tehty ilmoitus uudesta osoitteesta tallentuu järjestelmiin. Palvelu oli ystävällistä. Tilasin netin kautta Saunalahdelta kiinteän laajakaistan kotiin.

      Palasin Ouluun ja odottelin turhaan liittymän avautumista. Posti toi kirjeet, jossa vaadittiin vakuusmaksun suorittamista kahdesta puhelinliittymästä. Soitto puhelinpalveluun ei tuonut ratkaisua ongelmaan. Marssin Saunalahden Oulun liikkeeseen. Sain ripeää ja verraten ystävällistä palvelua. En poistunut liikkeestä ennen kuin liittymät toimivat. Mitään vakuusmaksuja en maksanut, vaan myyjä uskoi kun kerroin olleeni työkeikalla ja palanneeni nyt Suomeen. Kysyin vielä erikseen siitä mahdollisuudesta, että samaa vakuusmaksua kyseltäisiin kiinteästä netistä. Myyjä sanoi, että ongelmaa ei enää ole ja käski repiä laskun jos sellainen tulee.
      Lasku tuli. Sen jälkeen tuli ilmoitus, että netti olisi kytketty ja postissa tulleen modeemin voi kytkeä päälle. Ongelma oli siinä, ettei modeemia ollut kuulunut. Soitin jälleen asiakaspalveluun, odotin ja sain puhelun siirron. En yllättynyt, mutta kiihdyin kun minulle kerrottiin, ettei modeemia voitu lähettää, koska minulta tarvittaisiin vakuusmaksu. Kuvasin jo tapahtuneen prosessin (pahoitteluni runsaasta kirosanojen käytöstä, joka ei ole luonteelleni tyypillistä), mutta minulle kerrottiin, ettei asialle voisi tehdä mitään koska asiasta vastaava yksikkö oli jo kiinni. Elettiin taas perjantaita, joten viikonloppu meni odotteluksi. Lopulta saimme viestin siitä, että modeemi oli lähetetty ja se saapui muutamassa päivässä.

      Minun tietotaitoni ei riitä arvioimaan Saunalahden tuotteiden teknisiä puolia, mutta asiakaspalvelun osalta minun puhelin -ja nettiliittymien avaus oli täydellinen nolla-suoritus. Surulliseksi loppukaneetiksi todettakoon, että siirryin Saunalahden asiakkaaksi siitä syystä, että kokemukseni Soneran asiakaspalvelusta ennen ulkomaille muuttoa olivat niin huonot.

    • Hei PettynytAsiakas!

      Olipa ikävää luettavaa, mitä olet kirjoittanut. Valitettavasti tilanne voi mennä juuri kuvaamasi laiseksi kun luotonhallinta ei löydä riittävästi tietoa maksuhistoriasta. Ikävää vielä kaiken päällä, etteivät sinua palvelleet asiakaspalvelijat olleet tilanteen tasalla. Laittaisitko palstan kautta yksityisviestinä asiakastietojasi, niin katsoisin tilannetta tarkemmin?
      http://elisa.to/mepamoderaattori.

      Mervi / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • Sutkitpetitte

        Paperilaskusta voi periä enintään 5 euroa
        Julkaistu 11.1.2017
        Laskun lähettämisestä paperisena voi periä kuluttajalta maksun. Maksun on kuitenkin oltava kohtuullinen. Kuluttajariitalautakunnan mukaan yli viiden euron maksu on yleensä kohtuuttoman suuri.

        Korkein oikeus katsoi viime elokuussa kuluttaja-asiamiehen ajamassa asiassa, että maksun periminen paperilaskusta ei ole kohtuutonta. Ennakkopäätöksessä ei kuitenkaan otettu kantaa siihen, kuinka suuri maksu voi enimmillään olla. Myöskään lainsäädännössä ei ole säännöstä maksun enimmäismäärästä.

        Kuluttajariitalautakunta on tuoreessa täysistuntoratkaisussaan linjannut, että maksu voi lähtökohtaisesti olla enimmillään viisi euroa.

        Lautakunta perusteli ratkaisuaan perintälain mukaisilla maksujen enimmäismäärillä, vaikka perintälaki ei suoranaisesti koskekaan laskuttamista vaan ainoastaan velkasaatavan perimistä. Perintälain mukaan kuluttajalta voi vaatia kirjallisesta maksumuistutuksesta enintään viisi euroa.

        Saatavan periminen maksumuistutuksella on yleensä työläämpi toimenpide kuin pelkän paperilaskun lähettäminen. Siksi lautakunta pitikin epäjohdonmukaisena tilannetta, että paperilaskusta voitaisiin vaatia suurempi summa kuin kirjallisesta maksumuistutuksesta.

        "Parin-kolmen euron maksun voi periä ilman erityistä näyttöä. Sitä suuremmista kustannuksista pitää aina esittää näyttö. Yli viiden euron maksu on pääsääntöisesti kohtuuton. Odotamme, että tuore ratkaisu tulee rajaamaan ja yhdenmukaistamaan laskutuskäytäntöjä kuluttajakaupassa," lautakunnan puheenjohtaja Pauli Ståhlberg kiteyttää.

        Lautakunnan käsittelemässä tapauksessa autokoulu oli veloittanut ehtojensa mukaisesti laskutuslisänä kahdeksan euroa laskulta. Autokoulu oli arvioinut sille aiheutuvan kustannuksia laskun tulostamisesta, kirjekuorista ja postittamisesta tämän verran. Kuluttaja vaati maksuja alennettavaksi. Lautakunta katsoi, että yritykselle aiheutuneet kustannukset on otettava kohtuullisuusarvioinnissa huomioon. Autokoulu ei ollut kuitenkaan esittänyt lautakunnalle tarkempaa selvitystä, mistä paperilaskujen lähettämisen todelliset kulut olivat muodostuneet.

        Lautakunta totesi, että tällä hetkellä paperilaskuista veloitetaan kuluttajalta yleensä 2-3 euron lisämaksu. Autokoulun veloitus oli yli viisi euroa laskulta, jonka vuoksi se oli lähtökohtaisesti kohtuuton. Autokoulu ei myöskään näyttänyt, että sille olisi aiheutunut tavanomaista suurempia kustannuksia. Näillä perusteilla lautakunta kohtuullisti maksun kahteen euroon laskulta.
        Sutkit 10 euroa korkoa 2 viikosta 12 euron laskun viivästymisestä.
        Maksakaa takaisin se.


    • Roistot

      Lautakunta totesi, että tällä hetkellä paperilaskuista veloitetaan kuluttajalta yleensä 2-3 euron lisämaksu. Autokoulun veloitus oli yli viisi euroa laskulta, jonka vuoksi se oli lähtökohtaisesti kohtuuton. Autokoulu ei myöskään näyttänyt, että sille olisi aiheutunut tavanomaista suurempia kustannuksia. Näillä perusteilla lautakunta kohtuullisti maksun kahteen euroon laskulta.
      Sutkit 10 euroa korkoa 2 viikosta 12 euron laskun viivästymisestä.
      Maksakaa takaisin se.

    • Sutkitkuriin

      Sutkitpetitte

      18.3.2017 13:59
      Paperilaskusta voi periä enintään 5 euroa
      Julkaistu 11.1.2017
      Laskun lähettämisestä paperisena voi periä kuluttajalta maksun. Maksun on kuitenkin oltava kohtuullinen. Kuluttajariitalautakunnan mukaan yli viiden euron maksu on yleensä kohtuuttoman suuri.

    • Loisetpois

      saatanan sutkia loisporukkaa suomessa

    • LASKUT_ILMAISIKSI

      Pitää voida valita että käy maksamassa käteisellä yrityksen palvelupisteessä. Sopimukseen kirjataan laskunmaksupäivä.

      Asiakas menee maksupäivänä palvelupisteeseen jossa myyjä ilmoittaa laskun summan. Asiakas maksaa ja saa kuitin, jossa on eriteltynä mistä on maksanut. Siis paperin, jota nykyään tavataan kutsua laskuksi, ja joka yleensä on toimitettu n. pari viikkoa ennen eräpäivää.

      Siinä tapauksessa että asiakas on eri mieltä laskutuksen perusteista hän voi reklamoida ennen maksua. Asiakaspalvelija tarkistaa onko kyseessä selvä virhe yhtiön puolelta jonka asiakaspalvelija voi suoraan oikaista. Vai erimielisyys jolloin menetellään kuten tähänkin saakka on menetelty.

      Laskun maksaminen ei saa maksaa erikseen.

    • Ttbjsd

      Älä hanki saunalahtea!Yrittävät maksattaa saman laskun pariin kertaa(joka kuukausi sama juttu)ja netti erittäin hidas

    • saunamies2

      onko teille tuttu toi palvelu www.nonono.io? siellä näkyi hoituvan palveluongelmat tai muut reklamaatiojutut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe