linja-autonkulj.A

Hevi Kuljettaja

Koska tästä Akt:n sopimuksesta on tällä jauhettu, niin lisään vielä, että eräs kuljettaja herra A joka Helbille Akt.ta tyrkyttää on ennenkin puhunut levottomia.

Toimin aikaisemmin ovimies ja järjestyksenvalvontatehtävissä ja tulin kyseisen A:n tuntemaan tapojensa kautta, useaan helsingin ravintolaan oli herralla porttikielto, mutta hakaniemen työväentalon ravintolaan, sitä ei hänelle saanut, koska A.lla oli tiettyjä suhteita, niinpä tämä paviaani katsoi tavakseen käyttäytyä miten haluaa, usein oli A.lla mukanaan kaveri semmoinen pystyyn nostettu riuku, hintahtavan näköinen tyyppi, joka kulki pikkusormi pystyssä ja lipitteli pillillä drinkkejä, kyseisten kaverusten suhdetta en miettinyt en halunnut ajatellakaan sitä, mutta tapansa olivat huonot.

Eräänä iltana tuli taas kutsu salin puolelle, kun nämä kaksi paviaania olivat pistäneet shown pystyyn, toinen oli paskantanut pöytään ja toinen kuseskeli ihmisten laseihin, no tampiota ulos, mutta kun ojensin takkia narikassa, alkoi uhittelu, se hintahtava tyyppi, jota kutsuimme Håkaniksi työntyi eteeni ja käytti erittäin rivoa kieltä, minulla on aina periaate, että kukaan ei hypi edessäni puolta metriä lähempänä, vanha kikkahan on työntyä lähelle ja pukata päällä kaveri tainnoksiin ja jälki on silloin ruman näköistä, no läimäytin tyypin kauemmaksi ja sehän pillastui alkoi raapimaan, joten oli pakko heittää vasurilla unihiekkaa ja tampio pötköllään lattiallla, silloin herra A yritti lyödä minua kaulaliinalla, no pyyhkäisin sen nurin ja nakkasin molemmat paviaanit ping.-pongina- pihalle.
Monet ovimiehet tuntevat kyseiset tyypit ja moni ei heitä ravintolaan laske, kun aloitin kuljettajan hommat Hkl:n ruskeasuon varikolla, tunnistin kyseisen herra A.n heti ja olihan hän ravintolassakin käyttänyt usein Hkl:n asusteita, miehen jutut olivat aina omaa luokaansa, kun hän tuli aamulla töihin oli usein silmät mustana ja aina selitti kaatuneensa sienimetsällä vaikka oli tammikuu ja metrin hanki!

Samoin kun herra A riitantui kuljettajatoveriensa kanssa hän aina ilmoitti että hän ei asioita ymmärrä, kun häntä on pienenä kannettu sienimetsässä vasussa ja kantojen kohdalla ei ole muistettu nostaa!

Epäilin usein että tämä A oli alituiseen sienien vaikutuksen alaisena.

Minua sieppasi aika tavalla kun tämä A aloitti helbillä sen Akt:n markkinoimisen, koska mitään totuuden pohjaa noissa jutuissa ei ole, koska Helbin kuljettajasopimus on laadukkaampi kaikin tavoin, kuin Akt:n sopimus.

Tämmöiset koppelot kun saa pari kaljaa niin ne ei tajua omaa tilaansa, usemman kuin yhden kerran olen pelastanut A.n saamasta pahaa selkäsaunaa, kas kun tuolla tavalla käyttäytyvä kaveri kerää vaikeuksia ympärilleen kuin kärpäspaperi.

Portsaripuoella jotkut ammattiveljet kun ovat saaneet mitan täyteen suunsoittajista ja tulivat vapaapäivinään norkoilemaan kuppilaan ja kun se kusipää lähtee ulos, niin ne odotti nortti huulessa kulman takana ja kun paskiainen tuli niin PAM ja kulman takaa löytyi pahan näköinne läjä, mutta minä alan ammattilaisena estin kyseiset konfliktit ja näin saattelin herra A:n usein mittariautoon, että poika pääsi kotiinsa.

Samaa korkaluokkaista ammattilaisuutta noudatan bussinkuljettajanikin ajan mielelläni yövaunua ja viikonloppuisin pidän häiriköt nuhteessa ja suojen kunnon kanslaisten matkan, mutta koskaan minua ei ole väkivallasta tuomittu, vaan aina on löytynyt todistaja ja yksin en ole jäänyt.

Ammattietiikkaa suosittelen jokaiselle kuljettajalle, myöskin herra A:lle ja hänen tulisi miettiä käytöstä työajan ulkopuolellakin.

36

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki61

      Ollut aiemminkin tällä palstalla,mutta kiitos,kun virkistät meidän muistia,sillä me olemme yleensä huonomuistisia.

      Näkeehän sen,kun eduskunta vaalit on.....

    • puolaratti

      kun ei pärjää portsarina väkivaltaisen luonteen ja ihmissuhdetaidottomuuden vuoksi, niin vielä kelpaa helbille kuljettajaksi.
      tämä hevi kuljettaja edustaa liitonsa (jhl) ammattiyhdistyksen(jhl005)parasta älyllistä osaamista, vaan kuulimmepa jutun jolle ei löydy vertaa.
      Kun vähä-älyisin Jylyläinen otti ja erosi liitostaan liittyen lefan lössiin, niin kummankin ammattiyhdistyksen keskimääräinen älykkyysosamäärä nousi reilusti.

      • paikalla ollut

        Äläpäs nyt puolaratti sekota asioita keskenään.
        Oli kysymys kahden tampion huonosta käyttäytymisestä ravintolassa eikä portsarin liittoon kuulumisesta tai kuulumattomudesta. Tämä kyseinen portsari, jonka ruhassa tunnen, oli ja on alansa eliittiä tullen erittäin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Paviaanit ovatkin asia erikseen eikä heidän älykkyysosamäärässä ole todellakaan hurraamista kun kilpailevia yrityksiä ja niissä noudatettavia huonoja sopimuksia kannattavat. Ei pelkästään se että ne kaksi siellä ravintolassa taantuivat vaippaikäisten tasolle ja tekivät lattialle, vaan kuten portsari kertoi,sekä minäkin näin, hän pelasti heidät järjestämällä taksin. Vaikka poliisin maija olisi ollut sopivampi kyytivaihtoehto, sekä osoitteeksi kisahallin selviämisputka.


      • Kissalan pojat
        paikalla ollut kirjoitti:

        Äläpäs nyt puolaratti sekota asioita keskenään.
        Oli kysymys kahden tampion huonosta käyttäytymisestä ravintolassa eikä portsarin liittoon kuulumisesta tai kuulumattomudesta. Tämä kyseinen portsari, jonka ruhassa tunnen, oli ja on alansa eliittiä tullen erittäin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Paviaanit ovatkin asia erikseen eikä heidän älykkyysosamäärässä ole todellakaan hurraamista kun kilpailevia yrityksiä ja niissä noudatettavia huonoja sopimuksia kannattavat. Ei pelkästään se että ne kaksi siellä ravintolassa taantuivat vaippaikäisten tasolle ja tekivät lattialle, vaan kuten portsari kertoi,sekä minäkin näin, hän pelasti heidät järjestämällä taksin. Vaikka poliisin maija olisi ollut sopivampi kyytivaihtoehto, sekä osoitteeksi kisahallin selviämisputka.

        Kissalan pojat vei kyllä sen herra A:n jonkun kerran vaikka yritin sen kotiin auttaa taksin kautta.

        Erään kerran kun olin ovella tuli hätääntynyt naishenkilö ilmoittamaan että naisten toiletissa on sammunut mies, menin paikalle ja siellähän tämä herra A makasi sammuneena housut kintuissa naisten Vc:n lattialla, soitin siinä paikassa kissalan pojat paikalle ja tarkistin herra A:n henkilöpaperit.

        Seuraavana aamuna soitin tutulle liikennetarkastajalle Hkl:n työnjohtoon ja kerroin tästä kuljettaja A:sta, annas olla tarkastaja soitti kohta takaisin ja ilmoitti, että kyseinen linja-autonkuljettaja oli sairauslomalla ja ollut jo pitempäänkin eli tämä tyyppi vietti sairauslomia ryypiskelyn ja sikailun merkeissä.

        Kyseisesesti käyttäytyvää henkilöä en näkisi kylläkään soveliaana edunvalvontatehtäviin ja osoittaa jo melkoista harkintakyvyn puutettakin ruveta mainostelemaan tätä Akt:n sopimusta joka on suurimmin osin paljon huonompi kuin Helbin voimassa oleva työehtosopimus.

        Mutta niinhän se on että koirat haukkuu ja karavaani kulkee ja paviaanit on aina paviaaneja.


      • Hevi-Kuljettaja

        Puolaratille: Väitteesi eivät pidä paikkaansa, Portsarina toimin vieläkin satunnaisesti, olin alalla ammatikseni yli 10 vuotta ja takana satoja ellei tuhansia taltutuksia, mutta en ikinä ole jättänyt pysyvää vammaa ja syytteet minua vastaan on aina hylätty.

        Olen toiminut kovissakin paikoissa ovimiehenä ja niissä on tullut vastaan moninverroin pahempia puusilmiä kuin tämä kuljettaja A joka oli ihan vaaraton reppana, minua vastaan on hyökätty veitsillä ja astaloilla ja tuliasettakin on tullut vastaan, mutta yhä hengitän ja hiton kovassa iskussa edelleenkin.

        Linja-autohommat kun aloitin niin se yövaunu kutsui, ksoka olen ikäni tehnyt töitä öisin ja tapellut ravintoloiden ovilla ja nuorempana sai ottaa haasteitakin vastaan usein ja silloin oli sitä reipasta urheilumieltä, että kävin puskassa lyömässä jätkiä nokkaan ja jälkeenpäin ne ei huudelleet.

        Kuljettajan työssä olen pyrkinyt mahdollisimman korrektiin käytökseen ja vain muutaman kerran olen voimakeinoin joutunut poistamaan asiakkaita autosta ja vaivatta ovat lähteneet isompikin joukko, kerran on päättärillä tultu päälleni ryöstötarkoituksessa ja aseen kanssa, silloin jouduin ottamaan reippaammat otteet esiin ja en vältellyt aiheuttamiani vammoja vaan soin hyökkääjille maksimaalisen kivun ja tuskan, mutta kun jätkät pötki pakoon kädet katkoituina en perään huudellut ja poliiseja vaivannut.

        Herra A.lle kuitenkin toivotan hyvää vointia ja hillitympää alkoholin käyttöä ja mielen malttia siinä Akt.n sopimusjutussa koska näin portsarinkin aivoilla ajatellen se Akt.n sopimus on täysin paska ja voin sanoa että seison mieluummin siellä ovella 12 tuntia kuin ajan bussia eli Helbin sopimus antaa kyllä jaksamista enemmän ja jää jotain vapaa-aikaakin harrastuksiin ja perheelle
        Mitään hyvää en löytänyt siitä Akt.n sopimuksesta ja palkka ei ollut sen kummempi, kävin sitäkin herkkua kokeilemassa kuukauden verran ja voin todeta että sillä sopimuksella voi pyyhkiä P:nsä muuhun se ei kelpaa.


      • heh heh
        Hevi-Kuljettaja kirjoitti:

        Puolaratille: Väitteesi eivät pidä paikkaansa, Portsarina toimin vieläkin satunnaisesti, olin alalla ammatikseni yli 10 vuotta ja takana satoja ellei tuhansia taltutuksia, mutta en ikinä ole jättänyt pysyvää vammaa ja syytteet minua vastaan on aina hylätty.

        Olen toiminut kovissakin paikoissa ovimiehenä ja niissä on tullut vastaan moninverroin pahempia puusilmiä kuin tämä kuljettaja A joka oli ihan vaaraton reppana, minua vastaan on hyökätty veitsillä ja astaloilla ja tuliasettakin on tullut vastaan, mutta yhä hengitän ja hiton kovassa iskussa edelleenkin.

        Linja-autohommat kun aloitin niin se yövaunu kutsui, ksoka olen ikäni tehnyt töitä öisin ja tapellut ravintoloiden ovilla ja nuorempana sai ottaa haasteitakin vastaan usein ja silloin oli sitä reipasta urheilumieltä, että kävin puskassa lyömässä jätkiä nokkaan ja jälkeenpäin ne ei huudelleet.

        Kuljettajan työssä olen pyrkinyt mahdollisimman korrektiin käytökseen ja vain muutaman kerran olen voimakeinoin joutunut poistamaan asiakkaita autosta ja vaivatta ovat lähteneet isompikin joukko, kerran on päättärillä tultu päälleni ryöstötarkoituksessa ja aseen kanssa, silloin jouduin ottamaan reippaammat otteet esiin ja en vältellyt aiheuttamiani vammoja vaan soin hyökkääjille maksimaalisen kivun ja tuskan, mutta kun jätkät pötki pakoon kädet katkoituina en perään huudellut ja poliiseja vaivannut.

        Herra A.lle kuitenkin toivotan hyvää vointia ja hillitympää alkoholin käyttöä ja mielen malttia siinä Akt.n sopimusjutussa koska näin portsarinkin aivoilla ajatellen se Akt.n sopimus on täysin paska ja voin sanoa että seison mieluummin siellä ovella 12 tuntia kuin ajan bussia eli Helbin sopimus antaa kyllä jaksamista enemmän ja jää jotain vapaa-aikaakin harrastuksiin ja perheelle
        Mitään hyvää en löytänyt siitä Akt.n sopimuksesta ja palkka ei ollut sen kummempi, kävin sitäkin herkkua kokeilemassa kuukauden verran ja voin todeta että sillä sopimuksella voi pyyhkiä P:nsä muuhun se ei kelpaa.

        Päässäsi lienen valehtelijan vikaa. Portsari vuosilla ei HKL pääse yövaunuun vaan vähintään 10 vuotta palvelua.


      • pääsee
        heh heh kirjoitti:

        Päässäsi lienen valehtelijan vikaa. Portsari vuosilla ei HKL pääse yövaunuun vaan vähintään 10 vuotta palvelua.

        Heh heh itsellesi. Puhut paskaa. Yövaunuun pääset vaikka samana ensimmäisenä iltana kun olet taloon tullut. Niihin nykyään joudutaan. Vanhempi väki ei näet halua ajaa niitä. Tuo sinun 10 vuotta väittämäsi palveluaika ennenkuin yövaunua pääsee kuljettamaan on oman pääsi sisällä kelluvan ulosteen tuottamaa harhaa.
        Tutkituta aikoinasi.


      • Ammattikuski
        Hevi-Kuljettaja kirjoitti:

        Puolaratille: Väitteesi eivät pidä paikkaansa, Portsarina toimin vieläkin satunnaisesti, olin alalla ammatikseni yli 10 vuotta ja takana satoja ellei tuhansia taltutuksia, mutta en ikinä ole jättänyt pysyvää vammaa ja syytteet minua vastaan on aina hylätty.

        Olen toiminut kovissakin paikoissa ovimiehenä ja niissä on tullut vastaan moninverroin pahempia puusilmiä kuin tämä kuljettaja A joka oli ihan vaaraton reppana, minua vastaan on hyökätty veitsillä ja astaloilla ja tuliasettakin on tullut vastaan, mutta yhä hengitän ja hiton kovassa iskussa edelleenkin.

        Linja-autohommat kun aloitin niin se yövaunu kutsui, ksoka olen ikäni tehnyt töitä öisin ja tapellut ravintoloiden ovilla ja nuorempana sai ottaa haasteitakin vastaan usein ja silloin oli sitä reipasta urheilumieltä, että kävin puskassa lyömässä jätkiä nokkaan ja jälkeenpäin ne ei huudelleet.

        Kuljettajan työssä olen pyrkinyt mahdollisimman korrektiin käytökseen ja vain muutaman kerran olen voimakeinoin joutunut poistamaan asiakkaita autosta ja vaivatta ovat lähteneet isompikin joukko, kerran on päättärillä tultu päälleni ryöstötarkoituksessa ja aseen kanssa, silloin jouduin ottamaan reippaammat otteet esiin ja en vältellyt aiheuttamiani vammoja vaan soin hyökkääjille maksimaalisen kivun ja tuskan, mutta kun jätkät pötki pakoon kädet katkoituina en perään huudellut ja poliiseja vaivannut.

        Herra A.lle kuitenkin toivotan hyvää vointia ja hillitympää alkoholin käyttöä ja mielen malttia siinä Akt.n sopimusjutussa koska näin portsarinkin aivoilla ajatellen se Akt.n sopimus on täysin paska ja voin sanoa että seison mieluummin siellä ovella 12 tuntia kuin ajan bussia eli Helbin sopimus antaa kyllä jaksamista enemmän ja jää jotain vapaa-aikaakin harrastuksiin ja perheelle
        Mitään hyvää en löytänyt siitä Akt.n sopimuksesta ja palkka ei ollut sen kummempi, kävin sitäkin herkkua kokeilemassa kuukauden verran ja voin todeta että sillä sopimuksella voi pyyhkiä P:nsä muuhun se ei kelpaa.

        Hevikuski on portsarin hommalla ottanut itselleen bussikuskin kokemuksen ja heti uutena kuskina ottanut itselleen ajettavaksi hebulin parhaan ajon.Hevikuski olet itserakas tollo.


      • kuskiammatti
        Ammattikuski kirjoitti:

        Hevikuski on portsarin hommalla ottanut itselleen bussikuskin kokemuksen ja heti uutena kuskina ottanut itselleen ajettavaksi hebulin parhaan ajon.Hevikuski olet itserakas tollo.

        Mikä on se hebulin paras ajo ? Miten määrittelisit sen ? Entä miten niitä otetaan ?


      • 3+20

        niin minäkin luulin aikoinaan kun vielä olin ATK uskovainen. mieli muuttui kuitenkin myöhemmin ..........en ole myöskään minkään liiton jäsen enää. en edes loimaan.
        harmittaa vain kun tuo ATK on jättänyt tekemättä KAIKEN mikä olisi ollut tärkeätä kaupunkiliikenteen ja ylensäkkin hyötyliikenteen olosuhteitten parantamiseksi. . satamat ovat olleet pääkohde.
        lisäksi nuo sisäiset sotkut ovat vieneet luottamuksen.
        laatikosta löytyy ATK viiri lipputankoineen , mutta saavat pysyaä laatikossa ,kunnes liitto alkaa saada jotakin aikaiseksi autoliikenteessä.


    • PIETRO

      MIKÄ LIE ITSEÄSI KEHUVA SONTIAINEN OLET ! VOI VOI ! PYSSYLLÄKIN OSOITELTU JA AMMUTTUKIN MUT SILTI HENGISSÄ !SULLA LIENEE TOSI PÄTEMISEN TARVE !

    • PIETRO

      KEHU KEHU !ITSEÄSI KUN EI KUKAAN MUUKAAN! KEHU KEHU

      • Hevi Kuljettaja

        Pietrolle ja muille tytöille! Olen elänyt sitten erilaisessa maailmassa kuin te, jo lapsena totuin väkivaltaan , minut kasvatettiin nyrkeillä ja hakeuduin erilaisiin tappelulajeihin jo polvenkorkuisena, hain parhaat opettajat ja jossakin vaiheessa toimin itsekin opettajana, mutta ammattini oli ovimies, veitsijuttuja treenasin ulkomaita myöten(usa filippiinit) ja ne oli semmoisia lajeja joissa keskityttiin pistämään jätkä kylmäksi, siksi tiedän itsekin miten pitää toimia kun ovella on veitsi vastassa tai tuliase, onpahan laukeavan aseen suuliekki kärventänyt kättä joskus, mutta kun on tiukka ote pistoolin piipusta niin irti ei päästetä ase hallinnassa, vainomiestä turpaan ja aseen riisto tavalla, jolla liipasinsormi katkeaa, nää on nitä elämän realiitteja.

        Silloin kun hakeuduin Hkl:n palvelukseen, niin ajoin aluksi ruuhkaa, mutta aina löytyi kavereita jotka vaihtoi vuoroa kanssani ja pääsin yövaunuun se on kato se sisäinen kello joka kertoo ajan ja jotkut rupee pelkäämään, kun ensimmäinen kaljapullo helähtää säpäleiksi, siksi niitä yövaunuvuoroja sai, myöhemmin hain ylimääräisen numeron ryhmästä ja aina pääsin yövaunukeikalle.

        Meikäläinen on siten rakennettu että kun toiminta alkaa niin aivot aloittaa heti tilanteen analysoinnin ja nitistän ensimmäiseksisen vaarallisimman vastustajan, sitä jotenkin aavistaa sen kun jätkä lähtee vetämään asetta esiin filmi pyörii silmissä, nopeus on ensiarvoista se liipasimen veto ei ole niin helppoa kuin luulisi, toista on ampua johonkin pahvitauluun kuin ihmiseen ja siksi ne paskahousut jotka käyttää asetta usein epäröi hetken ja sillä hetkellä toimin minä.

        Tämä Linja-autonkuljettaja A ja kaverinsa olivat ihan toisenlaisia vastuksia, vähemmän vaarallisia mutta epämiellyttäviä, mä en tykkää heittää ulos jätkää jolla paskat valuu pitkin housuja ja se tappelee niin kuin naiset yrittää purra ja raapia, pakkohan mun oli silloin antaa avokkaalla kouluttava litsari poskelle.

        Ylipäätään mä en ymmärrä jätkiä jotka selvinpäin esiintyy jonain ammattiyhdistysmiehenä ja kun saa kaksi kaljaa alkaa se pahin paviaanin matkiminen mitä saattaa siis jätkät paskantaa hosuuunsa, kuola valuu suupielistä ja kielenkäyttö äärettömän rivoa, tämmöisiin paviaaneihin mä en voi suhtautua kunnioituksella ja kun ne rupee vielä jakelemaan helbillä jotain Akt:N esitteitä niin enpä voi olla sanomatta mä en usko näiden jätkien puhetta piirun vertaa, oma juttu niillä on takana ja tarkoituksena pistää kaikki Helbin kuskit kuseen ja paskaan sen Akt.n sopparin vois pyörittää palloksi ja laittaa niiden jätkien hanuriin.


      • PIETRO
        Hevi Kuljettaja kirjoitti:

        Pietrolle ja muille tytöille! Olen elänyt sitten erilaisessa maailmassa kuin te, jo lapsena totuin väkivaltaan , minut kasvatettiin nyrkeillä ja hakeuduin erilaisiin tappelulajeihin jo polvenkorkuisena, hain parhaat opettajat ja jossakin vaiheessa toimin itsekin opettajana, mutta ammattini oli ovimies, veitsijuttuja treenasin ulkomaita myöten(usa filippiinit) ja ne oli semmoisia lajeja joissa keskityttiin pistämään jätkä kylmäksi, siksi tiedän itsekin miten pitää toimia kun ovella on veitsi vastassa tai tuliase, onpahan laukeavan aseen suuliekki kärventänyt kättä joskus, mutta kun on tiukka ote pistoolin piipusta niin irti ei päästetä ase hallinnassa, vainomiestä turpaan ja aseen riisto tavalla, jolla liipasinsormi katkeaa, nää on nitä elämän realiitteja.

        Silloin kun hakeuduin Hkl:n palvelukseen, niin ajoin aluksi ruuhkaa, mutta aina löytyi kavereita jotka vaihtoi vuoroa kanssani ja pääsin yövaunuun se on kato se sisäinen kello joka kertoo ajan ja jotkut rupee pelkäämään, kun ensimmäinen kaljapullo helähtää säpäleiksi, siksi niitä yövaunuvuoroja sai, myöhemmin hain ylimääräisen numeron ryhmästä ja aina pääsin yövaunukeikalle.

        Meikäläinen on siten rakennettu että kun toiminta alkaa niin aivot aloittaa heti tilanteen analysoinnin ja nitistän ensimmäiseksisen vaarallisimman vastustajan, sitä jotenkin aavistaa sen kun jätkä lähtee vetämään asetta esiin filmi pyörii silmissä, nopeus on ensiarvoista se liipasimen veto ei ole niin helppoa kuin luulisi, toista on ampua johonkin pahvitauluun kuin ihmiseen ja siksi ne paskahousut jotka käyttää asetta usein epäröi hetken ja sillä hetkellä toimin minä.

        Tämä Linja-autonkuljettaja A ja kaverinsa olivat ihan toisenlaisia vastuksia, vähemmän vaarallisia mutta epämiellyttäviä, mä en tykkää heittää ulos jätkää jolla paskat valuu pitkin housuja ja se tappelee niin kuin naiset yrittää purra ja raapia, pakkohan mun oli silloin antaa avokkaalla kouluttava litsari poskelle.

        Ylipäätään mä en ymmärrä jätkiä jotka selvinpäin esiintyy jonain ammattiyhdistysmiehenä ja kun saa kaksi kaljaa alkaa se pahin paviaanin matkiminen mitä saattaa siis jätkät paskantaa hosuuunsa, kuola valuu suupielistä ja kielenkäyttö äärettömän rivoa, tämmöisiin paviaaneihin mä en voi suhtautua kunnioituksella ja kun ne rupee vielä jakelemaan helbillä jotain Akt:N esitteitä niin enpä voi olla sanomatta mä en usko näiden jätkien puhetta piirun vertaa, oma juttu niillä on takana ja tarkoituksena pistää kaikki Helbin kuskit kuseen ja paskaan sen Akt.n sopparin vois pyörittää palloksi ja laittaa niiden jätkien hanuriin.

        VOI VOI KUN HEVIKULJETTAJALLA ON PÄTEMISEN TARVE.PIENENÄ KEHTO HEILAHTANUT VÄHÄN LIIAN LUJAA !!!


      • SANTRA
        Hevi Kuljettaja kirjoitti:

        Pietrolle ja muille tytöille! Olen elänyt sitten erilaisessa maailmassa kuin te, jo lapsena totuin väkivaltaan , minut kasvatettiin nyrkeillä ja hakeuduin erilaisiin tappelulajeihin jo polvenkorkuisena, hain parhaat opettajat ja jossakin vaiheessa toimin itsekin opettajana, mutta ammattini oli ovimies, veitsijuttuja treenasin ulkomaita myöten(usa filippiinit) ja ne oli semmoisia lajeja joissa keskityttiin pistämään jätkä kylmäksi, siksi tiedän itsekin miten pitää toimia kun ovella on veitsi vastassa tai tuliase, onpahan laukeavan aseen suuliekki kärventänyt kättä joskus, mutta kun on tiukka ote pistoolin piipusta niin irti ei päästetä ase hallinnassa, vainomiestä turpaan ja aseen riisto tavalla, jolla liipasinsormi katkeaa, nää on nitä elämän realiitteja.

        Silloin kun hakeuduin Hkl:n palvelukseen, niin ajoin aluksi ruuhkaa, mutta aina löytyi kavereita jotka vaihtoi vuoroa kanssani ja pääsin yövaunuun se on kato se sisäinen kello joka kertoo ajan ja jotkut rupee pelkäämään, kun ensimmäinen kaljapullo helähtää säpäleiksi, siksi niitä yövaunuvuoroja sai, myöhemmin hain ylimääräisen numeron ryhmästä ja aina pääsin yövaunukeikalle.

        Meikäläinen on siten rakennettu että kun toiminta alkaa niin aivot aloittaa heti tilanteen analysoinnin ja nitistän ensimmäiseksisen vaarallisimman vastustajan, sitä jotenkin aavistaa sen kun jätkä lähtee vetämään asetta esiin filmi pyörii silmissä, nopeus on ensiarvoista se liipasimen veto ei ole niin helppoa kuin luulisi, toista on ampua johonkin pahvitauluun kuin ihmiseen ja siksi ne paskahousut jotka käyttää asetta usein epäröi hetken ja sillä hetkellä toimin minä.

        Tämä Linja-autonkuljettaja A ja kaverinsa olivat ihan toisenlaisia vastuksia, vähemmän vaarallisia mutta epämiellyttäviä, mä en tykkää heittää ulos jätkää jolla paskat valuu pitkin housuja ja se tappelee niin kuin naiset yrittää purra ja raapia, pakkohan mun oli silloin antaa avokkaalla kouluttava litsari poskelle.

        Ylipäätään mä en ymmärrä jätkiä jotka selvinpäin esiintyy jonain ammattiyhdistysmiehenä ja kun saa kaksi kaljaa alkaa se pahin paviaanin matkiminen mitä saattaa siis jätkät paskantaa hosuuunsa, kuola valuu suupielistä ja kielenkäyttö äärettömän rivoa, tämmöisiin paviaaneihin mä en voi suhtautua kunnioituksella ja kun ne rupee vielä jakelemaan helbillä jotain Akt:N esitteitä niin enpä voi olla sanomatta mä en usko näiden jätkien puhetta piirun vertaa, oma juttu niillä on takana ja tarkoituksena pistää kaikki Helbin kuskit kuseen ja paskaan sen Akt.n sopparin vois pyörittää palloksi ja laittaa niiden jätkien hanuriin.

        Mene satutunteja pitämään johonkin päiväkotiin !!!


    • mopo

      SANAT EI RIITÄ TEKOJA TARVITAAN ! HEVIKUSKI KEHUU ITSE ITSEÄÄN KUN KENELLÄKÄÄN MUILLA EI HEVIKUSKISTA MITÄÄN KEHUMISEN AIHETTA.VOI VOI

      • paikalla ollut

        Äläs nyt isottele arvoisa nimimerkki mopo. Vai oliko niin että sanonta mopo karkasi käsistä syntyi siitä kun faijasi runkkasi...
        No väität ettei hevikuskia kukaan kehu. Olet väärässä pahasti. Minä olin useat kerrat näkemässä , myöskin silloin kun hän heitti ne paskantavat paviaanit ulos ravintolasta. Siinä tilanteessa joku muu poke olisi tehnyt heille paljonkin pahempaa ja aihettakin olisi ollut.
        Sitten kehtaat haukkua hevikuskia ja ylistää AKT paviaania.


    • Hevi Kuljettaja

      Viime yönkin valvoin ajatuksissa ja tekojani ja näitä loukkavia kirjoituksia jotka tänne olen laittanut.
      Lääkeistä huolimatta en saanut nukuttua ja yöllä kun katselin tätä viestiäkiäkin mietin kuinka paha olen ja mitä paskaa puhun ihmisistä.

      Tämä lääkärin mukaan kuuluu psyko vai mitä se paranoidia on käyttäytymiseen.
      Onneksi työkaverit tukee ja auttaa minua.
      Hyvää juhannusta kaikille.

    • WOPI

      Nytkö hevikuski paskansi housuunsa. Niin siinä käy kun yrittää pullistella vaikka ei rahkeet riitä.

    • TOSIMIES

      HEVIKUSKI RYPEE ITSE SÄÄLISSÄ JA KEHUU ITSE ITSEÄÄN.MITÄ MUUTA TOMMONEN HUITSIN HAPELI PYSTYIS TEKEMÄÄN.KEHU KEHU KEHU !!!!!!

      • hän ollut

        ennen spurgu. Vai oliks se pormestari?


    • ISO ANTTI

      On se hyvä kuski tuo A.Ottaisitte oppia sen ajotavasta niin ois turvallista matkustaa kaikenlaisten hörhöjen kuten tuo hevikuskinkin kyydissä. Tosin hevikuski koko ajon ajan kaivaa nenää ja persettä vuorotellen.

    • Latokartanolainen.

      Latokartanoon pitää saada yökuskiksi tämmöinen portsarikuski, sen verta on levotonta sakkia ja kuljettajat ei uskalla puuttua asiaan, kun saa nekkuunsa.
      Paska liukenee veteen, mutta sakki jatkaa matkaansa. TEHKÄÄ JOTAIN.

    • buhanist

      Kun en kestänyt, otin loparit. terveisin entinen STA:n ja helbin kuski, teen nykyään sitä mitä vain mies osaa.

      • typerys..

        Käytät väärin entisen pomosi nimeä.


      • Ala Vaihdettu
        typerys.. kirjoitti:

        Käytät väärin entisen pomosi nimeä.

        Eräs mies kun kuoli ja meni pilvien päälle taivaisiin. Pietari oli vastaanottamassa mutta samassa tälle tuli kakkihätä ja hän kysyi Pietarilta että mihin voisi laskea. Pietari vastasi että antakaa mennä tuosta pilvenreunalta suoraan alas vaan.
        Mies hämmentyneenä kysäisi että eihän se oikein taida sopia kun tuollaalhaalla on ihmisiä ?
        Pietari vastasi: Siitä vaan. Ne on vaan sellasia pomoja.


    • Taksikuljetttaja

      Tämmöisen vanhan ketjun näin ja kiinnostaa, onko siellä Hebulilla nyt akt-sopimus tullut kun Koivisto osti puljun? Lähtikö pitkät lomat ym ja vieläkö porukka tappelee siellä tesseistä?

      • Diamondorossi

        Vaatteen kuosi ja väri saattaa vaihtua . Vieläköhän siellä heiluu se wanha AKT-tampio josta aloituksessa oli maininta ? Ei ollut mikään ruudinkeksijä ja ratsasti duunareitten varjolla hännysteli herroja vintillä. Muistan kun kävin duunia kyselemässä enkä mennyt ,kun silloin oli epäselvyyksiä vessa-asioissa. Siis olis pitänyt kusta housuun kunn ei vessoja päättäreillä.
        Vaatteet oli kyllä hyvät. Silloin.


      • Partajugi

        Vai tarkoitetaanko tuolla AKT-tampiolla nykyistä AKT-asiamiestä Ari Kähärää joka samaan hengenvetoon kehuu kokoomuspolitiikallaan ?
        Tuntomerkit sopii kyllä melko hyvin. Oli siellä Helbillä kylläkin joku tunnettu tampio joka ajoi AKT sopimusta mikä huonompi kunnallista. Eri asia nyt kun muuta vaihtoehtoa sielläkään ei ole kun Koivari siivoaa.


      • Denier

        Kyllä tarkoitetan varmangin.


      • tyrkätty

        Tuosta Kähärästä en tiedä mikä on neitejään jos kokoomuspolitiikkaa harrastaa, mutta Helbillä olleen , A.lla alkavan tunnen hyvinkin.
        Sotki paljon asioita ja oli vapaaehtoisesti kunnallisesta sopimuksesta luopumaan ja AKT.n siirtymään jolloin lomat huononi ja vuotuinen työaika piteni.
        Onneksi eläkkeellä , ei tarvitse sitä kokea ja pääsin hyvään aikaan.


      • Partajugi

        Niinhän se tampio teki. Ajoi sitä AKT.n siirtymistä eikä saanut vessojakaan järjestymään päättäreille , Sipooseenkaan, vaikka kovasti uhosi. Onneksi tämä tampio A on eläkkeellä ja sivussa muutenkin koko touhusta saatuaan sotkettua ja saatua sen AKT.n sinne ensin. Itse hyppäsi uppoavasta laivasta. Luuseri mikä luuseri ja hyvin uskottava tosiasia että paskonut housuun ravintoloissa että poket joutuneet kantamaan pois.
        Kähärä nyt ei niinkään pasko housuihinsa, vaikka paskahousun titteliä kantaakin ja housut lököttäen kulkee, että niihin kyllä tavaraa mahtuisikin. AKT.n vankkumaton kannattaja sekä lakkokenraali oli Nobinalla ennen suurta puhallustansa.


      • Korkokenkämika

        Älkää haukkuko tuota A.ta. Hän piti hyvin meidän sen aikaisten pomojen puolta sortamalla ja polkemalla kuljettajien etuja.
        Katsoi sormien läpi kun minäkin simputin.
        Ei tosin auttanut kun jätkät olis istuneet jos en olisi siirtynyt sivuun ja jatkanut kuskina.


    • Karjuheinolasta

      A. nyt vielä jotenkuten menetteli, mutta sinä Korkkareita käyttävä entinen pikkupomo sieditkin joutua sivuun pomon paikaltasi. Olin silloin jo eläkkeellä, mutta kuulin tapausestasi. Säälittävästä tapauksestasi. HÄPEÄ !!!
      Sulle olis Hesassa pride-kulkuetta. Koita pyrkiä niihin.

    • eimitäänasiaa

      Aloittaja aloittanut kymmenen vuotta sitten.

      • Partajugi

        Ihan se ja sama vaikka 11 v sitten aloittanut.
        Tilanne ei liene miksikään muuttunut. Ainakaan ei paremmaksi.
        AKT:n saivat runnottua läpi sinne eivätkä ymmärtäneet miten hyvät oltavat oli kunnallisen sopimuksen piirissä, kunnes nyt vasta kun hikoilevat niitä pitkiä päiviä.
        Onhan täällä Nobinallakin, mutta täällä oli AKT jo olemassa. Ei ollut sopimusta ennen sitä mitä olisi voineet A:n kaltaiset hännystelijät huonontaa.
        Ehkä siellä Koivarilla nykyisin tehokkaampi edunvalvonta kuin Lefan aikana JHL kun nannettiin mennä kaiken periksi antaen vaan.
        Kaikenlaiset Mikkihiirimikat siellä kyllä saavat kuskinakin riekkua entisen pomon hommista jääneenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe