Orimattilan työttömät

Ei työtön

Eikö teitä yhtään inhota se, kuinka paljon Orimattilassa on työttömiä, jotka nostaa työttömyyskorvausta meidän veronmaksajien kustannuksella?
Ja onko oikeasti näistä työttömistä YHTÄÄN, joka OIKEASTI haluaa töitä, vaan vain repii rahaa Kelalta ja sossulta????
Itseä Orimattilan yrittäjänä ällöttää suunnattomasti sakki, joka lähetetään työkkärin kautta yritykseeni selittämään, kuinka on sitä ja tätä kipua ja syytä jos toista, ettei vaan tarttis lähteä töihin.

Orimattilan työttömät pakkotöihin tai sitten KAIKKI KORVAUKSET POIS! Uskomatonta työn välttelyä!!!! :(

54

3740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taso korkealla

      ovat sellaisella tasolla, ettei kukaan ammattitaitoinen työmies jää tänne kaupunkiin töihin. Hitaita, hölmöja jne.

      Maanviljelijät ne vasta yhteiskunnan loisia ovat. Kaikki pitäisi saada tukina ja aina vaan naristaan.

      Kunnan virkamiehet Orimattilassa ovat myös sitä tasoa,että eivät ole päässeet isompiin kaupunkeihin edes työhaastatteluun.Ylijäämä porukkaa. Tarkastajilla paperit/rak.piirustukset väärinpäin käsissä, lait ja asetukset täysin hukassa, käyvät asiakkaiden aikana keskinäisiä valtataisteluitaan ja paperityöt kestää tolkuttomasti.

      Onneton pitäjä kaiken kaikkiaan!!!!

      • Ekkuli

        Maanviljelijät on tosiaankin tämän kylän suurimmat loiset! Edes kymmenen työtöntä ei ime tätä yhteiskuntaa yhtä tehokkaasti, kuin yksi maajussi loputtomine tukineen. Ja nämä loiset ne vielä kehtaa kitistä joka käänteessä... hävetköön!


      • kaupungin päättäjät
        Ekkuli kirjoitti:

        Maanviljelijät on tosiaankin tämän kylän suurimmat loiset! Edes kymmenen työtöntä ei ime tätä yhteiskuntaa yhtä tehokkaasti, kuin yksi maajussi loputtomine tukineen. Ja nämä loiset ne vielä kehtaa kitistä joka käänteessä... hävetköön!

        vittu mitä porukkaa ovat,maa jusseille lisää maata ,aina kitistään että ei tuota..hitsi en ymmärrä...menkää muualle töihin niin ymmärrätte paremmin asian...sitten ne päättäjät ...te ette kuuntele kuntalaisia ollenkaa... kun päätätte asiat kaikki vaan myyntiin jos ei nin päätätte sitten siten että aika moni ainakin kärsii päätöksistä...esi merkiksi... se viikarin päätös hyvä esimerkki on...ei kuulemma pilaa viikarin joki maisemaa kun tien viereen rakennetaan...oon asiasta kyllä ihan eri mieltä...maisema menee heti pilalle ihan varmasti...kulttuuri maisema muka...heh,heh sanon vaan...päättäjät...yksi asia teille on se että...miksi me ei saada päättää omista asioistamikä olis meille hyväksi...muutaman vaan tiiän jotka asian laitto alulle...jotkut haluais elää rauhassa omissa oloissa...älkää tulko meille sanoo mikä on meille hyväksi...se ei kuulu teille.


      • työttömiltä
        kaupungin päättäjät kirjoitti:

        vittu mitä porukkaa ovat,maa jusseille lisää maata ,aina kitistään että ei tuota..hitsi en ymmärrä...menkää muualle töihin niin ymmärrätte paremmin asian...sitten ne päättäjät ...te ette kuuntele kuntalaisia ollenkaa... kun päätätte asiat kaikki vaan myyntiin jos ei nin päätätte sitten siten että aika moni ainakin kärsii päätöksistä...esi merkiksi... se viikarin päätös hyvä esimerkki on...ei kuulemma pilaa viikarin joki maisemaa kun tien viereen rakennetaan...oon asiasta kyllä ihan eri mieltä...maisema menee heti pilalle ihan varmasti...kulttuuri maisema muka...heh,heh sanon vaan...päättäjät...yksi asia teille on se että...miksi me ei saada päättää omista asioistamikä olis meille hyväksi...muutaman vaan tiiän jotka asian laitto alulle...jotkut haluais elää rauhassa omissa oloissa...älkää tulko meille sanoo mikä on meille hyväksi...se ei kuulu teille.

        Samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa. KAIKKI SOSSUTUET JA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSET POIS!Pakkotöihin kaikki siivellä eläjät ja työttömät. Ite teen paskaduunia halpaan hintaan, ja kaverini elää työttömyyskorvauksilla ja saa vain muutama sata euroa vähemmän kuin mie.On niin helvetin väärin.

        Työttömille luusereille rahankerääjille on pakko saada joku hemmetin lakim, etteivät saisi mitään rahaa työttömänä olosta.

        Kukan samaa mieltä? Työttömiltä sossueläteiltä korvaukset pois kokonaan!!!!!!!!!!!
        Työttömille ei latin latia rahaa!!!!!!!!


      • ...
        Ekkuli kirjoitti:

        Maanviljelijät on tosiaankin tämän kylän suurimmat loiset! Edes kymmenen työtöntä ei ime tätä yhteiskuntaa yhtä tehokkaasti, kuin yksi maajussi loputtomine tukineen. Ja nämä loiset ne vielä kehtaa kitistä joka käänteessä... hävetköön!

        Alappa Ekkuli sitten itse maanviljelijäksi jos se sinusta on pelkillä tuilla elämistä, niin sitten näet miten helppoa se on.
        tule sen jälkeen tänne sitten kirjottelemaan


      • Ekkuli
        ... kirjoitti:

        Alappa Ekkuli sitten itse maanviljelijäksi jos se sinusta on pelkillä tuilla elämistä, niin sitten näet miten helppoa se on.
        tule sen jälkeen tänne sitten kirjottelemaan

        Nämä paikalliset maajussit ilman tukiaan.


      • Duunariiiiiiiiiiiiii
        Ekkuli kirjoitti:

        Nämä paikalliset maajussit ilman tukiaan.

        Orimattilassa paljon pummeja joita ei duunit kiinnosta, vois lopettaa niitten elättämisen. Ihmettelen vaan suuresti millä pirun rahalla ne istuu päivät pitkät baarissa ja dokaa???????????????????????????????????????????


      • Yrittäjäorimattila

        Olen täysin samaa mieltä.Orimattilassa on vain laiskoja työntekijöitä jotka yrittävät luistaa töistä minkä ehtivät.Olen kuullut selityksen jos toisenkin.Pelkkiä loisia kaikki.Työttömyyskorvauksia nostavat laiskat on saatava pakkotöihin ja työttömyyskorvaukset pois kokonaan.
        Työttömiltä kaikki korvaukset/rahat pois.
        Ei latin latia rahaa,ellei tee töitä.
        Työttömyyskorvaus on sana, joka pitäisi poistaa kaikesta sosiaalituen sanastosta ja koko suomenkielen sanakirjasta.

        Orimattilalaiset töihin tai ei tipu rahaa!!!!
        Loiset sosiaalipummit/työstälaistajat pakkotöihin!!!!!!!!


      • Ekkuli
        Yrittäjäorimattila kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.Orimattilassa on vain laiskoja työntekijöitä jotka yrittävät luistaa töistä minkä ehtivät.Olen kuullut selityksen jos toisenkin.Pelkkiä loisia kaikki.Työttömyyskorvauksia nostavat laiskat on saatava pakkotöihin ja työttömyyskorvaukset pois kokonaan.
        Työttömiltä kaikki korvaukset/rahat pois.
        Ei latin latia rahaa,ellei tee töitä.
        Työttömyyskorvaus on sana, joka pitäisi poistaa kaikesta sosiaalituen sanastosta ja koko suomenkielen sanakirjasta.

        Orimattilalaiset töihin tai ei tipu rahaa!!!!
        Loiset sosiaalipummit/työstälaistajat pakkotöihin!!!!!!!!

        paikallisesta yrittäjästä. Tyhmä kun vasemman jalan saapas.


      • se taitaa
        Ekkuli kirjoitti:

        paikallisesta yrittäjästä. Tyhmä kun vasemman jalan saapas.

        olla näitten sossupummien ja työttömien kaveri.
        :(
        Mene töihin,oikeesti.


      • Tämä On seLVä!
        työttömiltä kirjoitti:

        Samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa. KAIKKI SOSSUTUET JA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSET POIS!Pakkotöihin kaikki siivellä eläjät ja työttömät. Ite teen paskaduunia halpaan hintaan, ja kaverini elää työttömyyskorvauksilla ja saa vain muutama sata euroa vähemmän kuin mie.On niin helvetin väärin.

        Työttömille luusereille rahankerääjille on pakko saada joku hemmetin lakim, etteivät saisi mitään rahaa työttömänä olosta.

        Kukan samaa mieltä? Työttömiltä sossueläteiltä korvaukset pois kokonaan!!!!!!!!!!!
        Työttömille ei latin latia rahaa!!!!!!!!

        se on tasan tarkaan niin notta TYÖMIES ON PALKKKANSA ANSAINNUT, näin on näreet


      • TäMä On seLvä!
        Duunariiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Orimattilassa paljon pummeja joita ei duunit kiinnosta, vois lopettaa niitten elättämisen. Ihmettelen vaan suuresti millä pirun rahalla ne istuu päivät pitkät baarissa ja dokaa???????????????????????????????????????????

        Maksat heti kunnolla! etkä rupee heti PETTÄÄN...


      • TämÄ on SeLvä!
        se taitaa kirjoitti:

        olla näitten sossupummien ja työttömien kaveri.
        :(
        Mene töihin,oikeesti.

        Vois saada myös kunnon työmiehen! vai viel'ä muka yrittäjä....kaikkee muuta...


      • häpeä sanojasi
        Yrittäjäorimattila kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.Orimattilassa on vain laiskoja työntekijöitä jotka yrittävät luistaa töistä minkä ehtivät.Olen kuullut selityksen jos toisenkin.Pelkkiä loisia kaikki.Työttömyyskorvauksia nostavat laiskat on saatava pakkotöihin ja työttömyyskorvaukset pois kokonaan.
        Työttömiltä kaikki korvaukset/rahat pois.
        Ei latin latia rahaa,ellei tee töitä.
        Työttömyyskorvaus on sana, joka pitäisi poistaa kaikesta sosiaalituen sanastosta ja koko suomenkielen sanakirjasta.

        Orimattilalaiset töihin tai ei tipu rahaa!!!!
        Loiset sosiaalipummit/työstälaistajat pakkotöihin!!!!!!!!

        onpas yrittäjällä mielipiteet kuin keskiajalta, huh huh. Seuraavaksi varmaankin saneeraisit työkyvyttömyyseläkelOiset yhteiskunnasta. Ja tietenkin työttömyysputkessa olevat.

        Ei tule pieneen mieleesi etteivät kaikki työttömät ole itse aiheuttaneet työttömyyttään.

        Minkähän sortin yrittäjä sinä olet, en haluaisi sinunlaistesi palveluita.


      • werkki
        Yrittäjäorimattila kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.Orimattilassa on vain laiskoja työntekijöitä jotka yrittävät luistaa töistä minkä ehtivät.Olen kuullut selityksen jos toisenkin.Pelkkiä loisia kaikki.Työttömyyskorvauksia nostavat laiskat on saatava pakkotöihin ja työttömyyskorvaukset pois kokonaan.
        Työttömiltä kaikki korvaukset/rahat pois.
        Ei latin latia rahaa,ellei tee töitä.
        Työttömyyskorvaus on sana, joka pitäisi poistaa kaikesta sosiaalituen sanastosta ja koko suomenkielen sanakirjasta.

        Orimattilalaiset töihin tai ei tipu rahaa!!!!
        Loiset sosiaalipummit/työstälaistajat pakkotöihin!!!!!!!!

        Anna sitten niitä töitä, niin ei tarvii täällä tai muualla kitistä ja sanoa menkää töihin. Löytyykö niitä töitä?


    • puhut

      Pari kertaa olen ottanut työnvälityksestä miehiä töihin ja se riitti.Itse kun olin paikalla myös tekemässä töitä,niin jotain sentään tekivät, mutta valittivat paikkojaan,että mikä oli kipeänä ettei voinut töitä oikein tehdä.Sitten kun lähdin tarvikkeita hakemaan,noin tunniksi, niin mitään ei oltu silloin tehty.Seuraavana päivänä oli kuulemma lihakset kipeänä..mistähän nekin kipeytyivät.Että tällaisia työmiehiä sain työnvälityksestä.

      • kuulut

        Käkelässä on paikka mistä saa ripeenpiä työn tekijöitä.kun työkkäristä.Käyppäs kysymässä Lettulasta!!!!


    • xoxoxoxoxoxo

      Laita linkki! Mihin yritykseen tarvitsisit tekijämiehiä ja tekijänaisia?

    • kyllä

      paikkansa..jotkut on loisia ..ymmärrän kyllä semmosiakin jotka haluis töihin eikä pääse..kerrompa jutun omasta elämästäni kokemusta on..silloin kun lama alko niin 90 luvun alkua taisi olla..jouduin työttömäksi ja olisin halunnu töihin..mutta oli vaikeeta päästä takaisin hommiin..olin 7 vuotta yhteen menoon työttömänä , jos ei lasketa väliaikaisia töitä lukuun..tulipa käytyä mic hitsaus kurssikin työttömänä..nyt oon ollu yhtä jaksoisesti yli 8 vuotta töissä..semmosta se on välillä,tää elämä..meinasin minäkin mennä kyllä deekikselle,olipa tosi lähellä,eli vapaata liikaa,niin ei tiedä mitä tekis kun kaikki harrastuksetkin maksaa liikaa..jos ei ole rahaa..

    • lispet

      olen ollut työttömänä puoli vuotta. olen nuori aikuinen ja menisin töihin jos joku ottaisi. olen hakenut moneen työpaikkaan mutta ei ole huolittu. en pelkää työtä ja tartun rohkeasti haasteisiin. olen reipas ja oma-aloitteinen. minulla ei ole koulutusta mutta paljon työkokemusta eri aloilta. en ole mikään ruma tai muutenkaan vajaa vaan nätti nainen. työttömyyskorvausta on pakko nostaa että saa lapset ruokittua ja vaatetettua. joten älkää tallatko kaikkia työttömiä. kaikki ei omasta halustaan ole työttömiä vaikkakin voisin väittää että suurin osa on..

    • ...

      Kyllä inhottaa koko Suomen tämmöiset pummit, mutta vaikka 90% olisi tälläisiä pummeja niin on myös niitä jotka oikeasti tarvitsevat näitä euroja. T: 40t euroa/vuodessa.

      • politica

        Taisi olla yöllä mieleen tullut täky!


    • jolta saa töitä?

      Tämä kyläparka on niiiiin sisäsiittoinen ettei täältä saa töitä muuten kuin suhteilla. Itse olen osaava ja ammattitaitoinen omalla alallani, mutta työnantajat katsovat nenänvartta pitkin tai jopa valehtelevat ettei tarvitsisi palkata meikäläistä. Olen ns. "ulkopaikkakuntalainen" koska olen asunut täällä vasta vuoden. Tästä on hyvä lähteä..

      • Tirme

        Kait sitä nyt voi muuallakin käydä töissä, ku onnettomassa Orimattilassa!!!! Siel mitää kunnon töitä edes ole! Mutta onhan toikin syy olla työttömänä, "kun ei Orimattilassa kukaan ota töihin" Voi v----u sanon minä, mulla on työpaikka yli sadan km:n päässä. Mitäs jos lähtisit sinäkin.


      • niin pitkälle ku kerkiän.
        Tirme kirjoitti:

        Kait sitä nyt voi muuallakin käydä töissä, ku onnettomassa Orimattilassa!!!! Siel mitää kunnon töitä edes ole! Mutta onhan toikin syy olla työttömänä, "kun ei Orimattilassa kukaan ota töihin" Voi v----u sanon minä, mulla on työpaikka yli sadan km:n päässä. Mitäs jos lähtisit sinäkin.

        Jos jollain pääsee... ei ole kato ajokorttia... Bussilla pääsee lahden suuntaan ja siitä sitten jatkoyhteydet, mun alalla työaika alkaa aamulla kello 6.00. Mihin asti ehtii julkisilla orimattilasta siihen mennessä??


      • Tirme
        niin pitkälle ku kerkiän. kirjoitti:

        Jos jollain pääsee... ei ole kato ajokorttia... Bussilla pääsee lahden suuntaan ja siitä sitten jatkoyhteydet, mun alalla työaika alkaa aamulla kello 6.00. Mihin asti ehtii julkisilla orimattilasta siihen mennessä??

        sunkin ala on?? Oletko oikein opiskellut? Jos töitä haluaa tehdä, sitä menee sinne missä töitä on, asumaan tai kulkien työmatkat. Esim käy autokoulu, hommaa auto, niin ne muutkin työntekijät asian tekee. Jos on oma asunto, myy se ja muuta työpaikan lähelle, jos autokoulu ei kelpaa. Jos ei ole omaa asuntoa, vuokra-asunnon saa mistä vaan. Eli älä keksi tekosyitä. Niitä kyllä löytää kun tonkiin. Ei kun töihin siitä makoilemasta ja toisten elättinä olemasta.


      • työnantajat...
        Tirme kirjoitti:

        sunkin ala on?? Oletko oikein opiskellut? Jos töitä haluaa tehdä, sitä menee sinne missä töitä on, asumaan tai kulkien työmatkat. Esim käy autokoulu, hommaa auto, niin ne muutkin työntekijät asian tekee. Jos on oma asunto, myy se ja muuta työpaikan lähelle, jos autokoulu ei kelpaa. Jos ei ole omaa asuntoa, vuokra-asunnon saa mistä vaan. Eli älä keksi tekosyitä. Niitä kyllä löytää kun tonkiin. Ei kun töihin siitä makoilemasta ja toisten elättinä olemasta.

        Olen hakenut aktiivisesti töitä tältä kylältä, ongelmana on se että työnantajat suoraan päin naamaa valehtelevat työpaikoistaan. Ilmeisesti olen liian kova luu ja kokenut työskentelemään tässä kylässä. Olen hakenut sopivia töitä Lahdesta johon joillekin alueille vielä kykenen matkustamaan työajan puitteissa mutta ei vielä ole natsannut. Eniten katkeruuden päätä nostaa nimenomaan työnantajien haluttomuus palkata osaavaa väkeä ja silti valittavat kun ei ole työntekijöitä. Tuntuu siltä että asiaan vaikuttaa liika kokemus, osaaminen ja paikkakunnalla asumisaika...


      • paikkaansa
        työnantajat... kirjoitti:

        Olen hakenut aktiivisesti töitä tältä kylältä, ongelmana on se että työnantajat suoraan päin naamaa valehtelevat työpaikoistaan. Ilmeisesti olen liian kova luu ja kokenut työskentelemään tässä kylässä. Olen hakenut sopivia töitä Lahdesta johon joillekin alueille vielä kykenen matkustamaan työajan puitteissa mutta ei vielä ole natsannut. Eniten katkeruuden päätä nostaa nimenomaan työnantajien haluttomuus palkata osaavaa väkeä ja silti valittavat kun ei ole työntekijöitä. Tuntuu siltä että asiaan vaikuttaa liika kokemus, osaaminen ja paikkakunnalla asumisaika...

        ollenkaan.
        Itselläni kokemus on kaiken a ja o.
        En palkkaa työkkäristä mielelläni sakkia, koska kaikki työttömät tulevat vain siksi, että on pakko hakea johonkin, ettei korvaukset kuse.
        Mä arvostan ihan suunnattomasti työnhakijaa, joka tulee suoraan firmaan kysymään, onko töitä.

        Tsemppiä sulle työnhakuun. Painu firmoihin suoraan, vaikkei heillä olisi avointa työpaikkaa juuri sillä hetkellä. He varmasti muistavat sinut sitten, kun tarvitsevat työntekijää.

        Kokemusta tarvitaan. Kun on kokenut, hänelle ei tarvitse montaa kertaa näyttää, miten työt pitää tehdä. Kokenut oppii työmoraalin ja asiat nopeammin, kuin juuri valmistunut tai työtä vieroksuva, Kelan korvauksia nauttiva henkilö.


      • ghjk123
        paikkaansa kirjoitti:

        ollenkaan.
        Itselläni kokemus on kaiken a ja o.
        En palkkaa työkkäristä mielelläni sakkia, koska kaikki työttömät tulevat vain siksi, että on pakko hakea johonkin, ettei korvaukset kuse.
        Mä arvostan ihan suunnattomasti työnhakijaa, joka tulee suoraan firmaan kysymään, onko töitä.

        Tsemppiä sulle työnhakuun. Painu firmoihin suoraan, vaikkei heillä olisi avointa työpaikkaa juuri sillä hetkellä. He varmasti muistavat sinut sitten, kun tarvitsevat työntekijää.

        Kokemusta tarvitaan. Kun on kokenut, hänelle ei tarvitse montaa kertaa näyttää, miten työt pitää tehdä. Kokenut oppii työmoraalin ja asiat nopeammin, kuin juuri valmistunut tai työtä vieroksuva, Kelan korvauksia nauttiva henkilö.

        "En palkkaa työkkäristä mielelläni sakkia, koska kaikki työttömät tulevat vain siksi, että on pakko hakea johonkin, ettei korvaukset kuse." palkkaat vai? Eihän ne korvaukset silloin kuse mitenkään, jos tosiaan itse palkkaat. Taidatkin vain ottaa työharjoittelijoita kenelle ei tarvitse palkkaa maksaa. Vaihdat tietysti työharjoittelu ajan jälkeen tehtävä nimikettä, et voit "PALKATA" uuden työntekijän, kenelle ei tarvitse palkkaa maksaa.


    • täytyy olla

      täysin samaa mieltä!!!
      Orimattilan työttömät laiskoja, työtävieroksuvia ihmisiä.
      Samaa mieltä myös siinä,että kaikki tuet pois.Pakkotöihin ja palkka ansaitsemaan.
      Kotona olevalle sohvaperunalle ei saa maksaa mitään tukia.
      Firmat eivät näitä huijareita huoli, se jo tiedetään.Jotain hommia heille täytyy löytyä,tai eivät saa korvauksia.Joku näkyvä ammatti, että tiedetään,kuka ei halua tehdä töitä.

      • Tämä on Selvä!

        kokee myös sun tätä omaa lääkettäs niin tietäisit mitä on olla TYÖTÖN


      • bndfg45e

        Pakkotöihin palkkaa ansaitsemaan ja sitte sanot ettei firmat huoli. Eikö ole ristiriitaista älypää?


    • loll............

      Älä yleistä!
      Itse olen äitiysloman jälkeen hakenut aktiivisesti töitä, käynyt haastatteluissa JNE,
      mutta ei vaan näytä nappaavan!
      Niin paljon työttömiä hakemaan yhteen firmaan niin kriteerit kovenee!

      OMASTA KOKEMUKSESTA, KELAN JA SOSSUN RAHOILLA EI TEE HEVONV*TTUA!

    • YRITTÄJÄ 2 POLVES

      KYLLÄ OLAN TYTTÖMÄT LÄHTEE MIELELLÄÄN TÖIHIN KUN NIILLE VAAN MAKSETAAN KUNNON PALKKA KOSKA NE EIVÄT SAA NIITÄ SAATANAN TUKIAISIA.. TEKIJÖITÄ ON KYLLÄ KUN ON MAKSAJIA. OLASKIN ELÄTETÄÄ NÄITÄ MAAHANMUUTTAJIA ENEMPI KUIN TYÖTTÖMIÄ MIETTIKÄÄPÄ SITÄ MAA JUSSIT....

    • meneppäs itseesi

      "Itseä Orimattilan yrittäjänä ällöttää suunnattomasti sakki, joka lähetetään työkkärin kautta yritykseeni selittämään, kuinka on sitä ja tätä kipua ja syytä jos toista, ettei vaan tarttis lähteä töihin."

      tekisitkö itse töitä 9 euron päivä"palkalla"? nämä työkkäristä orjatöihin karenssin uhalla pakotetut kuuluvat tähän porukkaan, ja ilmeisesti olet tottunut varastamaan työttömien työpanoksen ilmaiseksi kun noin kehtaat valittaa siitä ettei työhaluja löydy!

      • Härkää sarvista

        Ihmettelen, että miksi sitten pitää todellakin jäädä roikkumaan tähän käpykylään, jos ei täällä ole töitä. Sisävesilaivan kapteeni ei täällä työllisty, eikä raitiovaunun kuljettaja.
        Paskahommia????? Paskahommaa on olla työtön. Jos olet terve kropaltasi, ja edes suht älykäs, niin töitä löytyy varmasti, 100 km etelämpänä on työpaikkoja.
        Miksi ihmeessä muuten kotiin maksetaan rahaa, ilman että sen eteen täytyisi tehdä mitään. Matkusta ja muuta työn perässä, vai etkö henno äitimamia tänne jättää, jos et, niin vie mennessäsi. Ihme läheisriippuvuutta.
        Asu viikot lähempänä työpaikkaa ja viikonloput täällä.
        Työllisyystöinä voisi järjestää tienvarsipusikoiden raivausta, tienvarsien siivousta, liikennemerkkien puhdistusta ja kunnostusta, hirviaitojen kunnostusta, kaupungin keskustan puhtaanapidon, yms. varmasti löytyisi paljon sellaisia pikkupuuhia joita vastaan työttömyysraha maksettaisiin, niin jokainen kantaisi kortensa kekoon ja olisi muuta tekemistä, kuin kapakkipuuhat.
        Samalla säästyisi valtion ja kuntien rahaa tarpeellisimpiin käyttötarkoituksiin.
        Pienen ihmisen aivoissa voisi myös helposti alkaa itää ajatus, että miksen samalla vaivalla tekisi jotain oikeampaa ansiotyötä.
        Sitten tuo kysymys "maajussi", kukas muu yrittäjä saa tappiollisesta vuodestaan korvausta valtiolta, muiden yrittäjien on pärjättävä ilman tukia, miksi ei siis maajussienkin.
        Samalla he olisivat myös samoilla lähtöviivoilla muiden koneurakoitsijoiden kanssa. En tuosta kommentista huolimatta ole koneurakoitsija.
        Villapipo syvemmälle päähän, keppanaa kaupasta ja puun oksalle soittelemaan skittaa.....siinä kaikki mitä moni nuori viitsisi tehdä, Sitten itsensä rapakuntoon juotuaan jää lopulliseksi sosiaalipummiksi, joista hyviä esimerkkejä vaeltelee Erk.......anteeksi tuppukylän raitilla.


      • saatanan alistajat
        Härkää sarvista kirjoitti:

        Ihmettelen, että miksi sitten pitää todellakin jäädä roikkumaan tähän käpykylään, jos ei täällä ole töitä. Sisävesilaivan kapteeni ei täällä työllisty, eikä raitiovaunun kuljettaja.
        Paskahommia????? Paskahommaa on olla työtön. Jos olet terve kropaltasi, ja edes suht älykäs, niin töitä löytyy varmasti, 100 km etelämpänä on työpaikkoja.
        Miksi ihmeessä muuten kotiin maksetaan rahaa, ilman että sen eteen täytyisi tehdä mitään. Matkusta ja muuta työn perässä, vai etkö henno äitimamia tänne jättää, jos et, niin vie mennessäsi. Ihme läheisriippuvuutta.
        Asu viikot lähempänä työpaikkaa ja viikonloput täällä.
        Työllisyystöinä voisi järjestää tienvarsipusikoiden raivausta, tienvarsien siivousta, liikennemerkkien puhdistusta ja kunnostusta, hirviaitojen kunnostusta, kaupungin keskustan puhtaanapidon, yms. varmasti löytyisi paljon sellaisia pikkupuuhia joita vastaan työttömyysraha maksettaisiin, niin jokainen kantaisi kortensa kekoon ja olisi muuta tekemistä, kuin kapakkipuuhat.
        Samalla säästyisi valtion ja kuntien rahaa tarpeellisimpiin käyttötarkoituksiin.
        Pienen ihmisen aivoissa voisi myös helposti alkaa itää ajatus, että miksen samalla vaivalla tekisi jotain oikeampaa ansiotyötä.
        Sitten tuo kysymys "maajussi", kukas muu yrittäjä saa tappiollisesta vuodestaan korvausta valtiolta, muiden yrittäjien on pärjättävä ilman tukia, miksi ei siis maajussienkin.
        Samalla he olisivat myös samoilla lähtöviivoilla muiden koneurakoitsijoiden kanssa. En tuosta kommentista huolimatta ole koneurakoitsija.
        Villapipo syvemmälle päähän, keppanaa kaupasta ja puun oksalle soittelemaan skittaa.....siinä kaikki mitä moni nuori viitsisi tehdä, Sitten itsensä rapakuntoon juotuaan jää lopulliseksi sosiaalipummiksi, joista hyviä esimerkkejä vaeltelee Erk.......anteeksi tuppukylän raitilla.

        Väkivalta lopettaa vittuilun.


      • 1918
        saatanan alistajat kirjoitti:

        Väkivalta lopettaa vittuilun.

        otetaan väkivalta käyttöön :) HEH !


    • ei kerkee selitellä

      Oon kyl sitä mieltä, et kyllä aina töitä löytyy jos on vaa pokkaa ettiä. ja mitä palkkaan tulee ni ite oon tehny kyl niin paskal palkal aluks töitä etten kehtaa ees kertoa. Ite oon joutunu pahimmillaa painaa kolmee eri duunii samaa aikaa joskus 8 tai 9 vuoroa viikossa ja ylityöt päälle. ja työt on saatu ilman suhteita ja koulutusta. Voin sanoo et vaik on rankkaa ollukki ni on se kannattanu! Totuus on se ettei kukaan meistä tienaa sitä 40t kuukaudessa ihan suoraa, suurin osa ei koskaan, vaikka mitä tekis mut kyllä sitä ihminen selvii vähemmälläkii. Mutta kyllä ku todistat ensin arvokkuutes yritykselle tekemällä työs hyvin, vaikka sillä paskalla palkalla, ni jonki ajan päästä saat jo sellasta palkkaa josta jää jotain käteenki... en mä ainakaa suunnitellu tienaavani 3000 enempää kuussa ja siihenki on viel pitkä matka ja paljon töitä edessä.

      Kyllä teillä marisijoilla, tyhjäntoimittajilla ja selitysten keksijöillä on menny kasvatus vaiheessa jotain pahasti pieleen. Ken ties ne on ne vanhemmat joko opettanu ettei se työnteko niin fiksua ole ku voi dogatakkii ja fyrkat juoksee samalla lailla. tai sitte on tungettu sitä kultalusikkaa niin syvälle sinne rektumii että on jäänn sellanen tunne että jos ei saa suoraa toimitusjohtajan paikkaa ni en tee sitte mitää. Herätkää helvetti tähä elämää tai kohta on liian myöhästä!!!

      en oo mikää suuri mamujen kannattaja mut jos ne tekee työtä niinku muutki kunnon ihmiset ni tervetuloa vaan. Ja voi niitä vähä alussa auttaakki. mut oisin myös sitä mieltä et jokaista mamua vastaan voitais lähettää aina yks alkoholisoitunu työtön sossupummi sinne somalimaaha tai muualle vastaavaa mestaa elelemää vähä niinku kehitys apuna. Ja halvemmakshan sen pummin ylläpito siell somaliassa tulis jossa se sais avustus järjestöiltä ruokapaketteja. Vois vaivat parantua afrikan lämmössä ja selittelyt unohtuis, ehkä jopa rupeis työt maistumaan.

      ps olisin myös täysin valmis uhraamaan maksamistani verorahoista osan siihen että pummit sais ilmasen yhensuunnan lipun afrikkaan päin!!!

      • nuoti

        ASIAA, KANNATETAAN!!!
        Samalla voisi nuo mummojenpotkijat laittaa opettelemaan elämän tosiasioita, kuinka mukavaa on etsiä puhdasta vettä ja ehjiä vaatteita, ei olisi äippä ostamassa puoli perseessä roikkuvia farmareita...


      • huuuuhaaaamies
        nuoti kirjoitti:

        ASIAA, KANNATETAAN!!!
        Samalla voisi nuo mummojenpotkijat laittaa opettelemaan elämän tosiasioita, kuinka mukavaa on etsiä puhdasta vettä ja ehjiä vaatteita, ei olisi äippä ostamassa puoli perseessä roikkuvia farmareita...

        olen täysin raitis,tupakoimaton,hyväkuntoinen nelikymppinen pitkään työttömänä ollut mies.kuka minutkin töihin ottaisi-eikukaan.


    • Yosser Hughes

      Maatilat saavat keskimäärin 56 000 euroa tukea. Veronmaksajat elättää nämäkin helppoheikit.

    • Olasta

      Yrittäjä kun olet. Niin palkkaa väkeä hommiin. Niin vähenee nuo loiset. Huutele tollasia kylillä,niin pataa tulee. Anonyyminä täällä vikiset

    • ilotulittaja

      Tykkäisin tehdä töitä vaan ei huolita.En pääse eläkkeellekään ennekun 20 vuotta melkeen.Olen liian lihava 148-152 kg.Pulska poika mutta teksin jos pääsisin mutta haastattelussa jos sinne asti pääsen niin yleensä työnantajan naama on sen näköne että ajattelee että ajanhukkaa.Onhan se totta että ei jaksa ainakaan seisomahommii ja tuolikaan ei edes aina kestä.Mutta työhaluja olisi ainakin osaaikasesti luulisin olevani ihan rahan väärti.Onko se edes laillista ulkonäön takia syrjiä ?Työhaastatteluun asti olen päässyt vain kahdesti vaikka hakemuksia lähetän lähes joka kuukausi.Olen ammatiltani siivooja.

    • önkköriiiii

      Täs kyläs on teko sairaita selkä vaivasiakin kunkatotte ympärillenne jotka nautiin meidän vero euroja joka päivä totuus on kuitenkin toista ,,saatanan keino kipeet paska housut

    • Rataraato

      NEVIS ON HYVÄ JÄTKÄ

    • Jale88ola

      Muistaako kukaan kusikalevia. Lämpimät muistot

      • ennenolienne

        Kerro hieman liää niin saatetaan muistaa? Minkälainen hää ol jne.


    • Kaljaaa

      Inhottaa olla työtön luuseri.Aina käsi ojossa sosiaalivirastolla.Mutt mistäs sitä muuten kaljaa sais.Kaljaa saa.kun on niin työtön.Olen työtön siis mutt mitä Orimattilassa mulle olis.En osaa mitään paitsi juodaa kaljaaaaa.Voi voi kuka ottas kaljaveikon töihin.Pitäisi muuttaa nimekseni Veikko Kalja.

    • RaksaTane

      Veikko Kalja ymmärrän sinua niin on sama mulla. Tule siihen Smarketin pysäkki katokselle vielä ennen joulua niin jutellaa ja otetaan olutta. Ennen kun se katos viedään hennan asemalle. Olisi niin mukava tavata muitakin juoppoja.

    • jastyu

      Voi sinnuu kane parkaaa

    • ValittajaBBQ

      Harmittaa olla työllistettynä 9e päivä, mutta muutakaan työtä ei näytä olevan tarjolla, tein 3kk sopimuksen ja lupauksia on jo tullut ja teen mielelläni fyysistä työtä vaikka olenkin selkävammainen ihminen, teen myös ahkerasti kun harjaannun hommassa kuin hommassa, mutta saa nähdä onko tämän jälkeen tarjolla niitä oikeita töitä.. Tosiaan olen joillakin työpaikoilla saanut kuulla että olen liian ahkera ja että pitäisi hellittää työtahtia, en vain ymmärrä että miksi pitäisi jos tykkää tehdä työtä vähän ripeämmin, itse kun en tykkää laiskasta työtahdista. Se on joko ON tai OFF.

      • älätuu

        Muistan kun olit meillä töissä ja teit työtähullunlailla ja me muut jouvuttiin syyniin kun emme muka osaa ennään mitään. Ikävä kun kävit sotkemassa lepposan ilma piirin. Pari jäbää sai loparit sen takia kun mukama lorvi vaikka joka aamu jaksoi tulla töihin. Ei se kuule niin hääviä ole vaki hommassa.


    • Uimariolli

      Ei työnteko kannata menee rahat vaan sipilälle,orpolle ja soinille.Syövät mässyttävät rahat kaviaarina ja gourmet aterioina.Lopulta paskantavat perseestään ne vessanpyttyyn.En maksa sen takii veroi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe