Colonic-huuhtelu

huuhaata vai ei?

Kertokaapa!!!

16

4983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on joillekin

      huuhaata, kokeile itse kerran niin tiedät miltä tuntuu, onko kevyempi olo. Ei sitä varmasti ole tietellisesti tutkittu, mutta näet itse tuleeko mitä veden mukana ulos.

    • perinne on kaunis asia

      Verenlaskeminen, suolihuuhtelu ja oksennuttaminen.

      Hienoja juttuja mutta ei kovin terveellistä.

      • suositeltava ja keholle

        teveellinen tapahtuma, jota keski-Euroopassa käytetään runsaasti lääkärivetoisilla terveysklinikoilla, joissa kroonisia sairauksia hoidetaan paasto- ja detoksifikaatioterapioilla. Maalaisjärki apuun: miettikää, mitä laitatte elinaikananna suustanne sisään ja miltähän se mahtaakaan ruuansulatuskanavan loppupäässä näyttää. Itse olen kiinnostunut kokeilemaan koneellista suolihuuhtelua ja aion sen myös toteuttaa. Hoitajana olen saanut kuulla paljon kokemuksia puhdistuksesta: suoli on kilotolkulla täynnä pienväristä, seinämiin piintynyttä mönjää. Ja kun se poistuu muutaman kerran huuhteluhoidolla, imeytyminen ja entsyymituotantokin tehostuu. Verenkierrossa ei kierrä enää paksunsuolen tavara, keho todellankin puhdistuu. Vaikutukset ovat kokonaisvaltaiset.


      • jos saisi
        suositeltava ja keholle kirjoitti:

        teveellinen tapahtuma, jota keski-Euroopassa käytetään runsaasti lääkärivetoisilla terveysklinikoilla, joissa kroonisia sairauksia hoidetaan paasto- ja detoksifikaatioterapioilla. Maalaisjärki apuun: miettikää, mitä laitatte elinaikananna suustanne sisään ja miltähän se mahtaakaan ruuansulatuskanavan loppupäässä näyttää. Itse olen kiinnostunut kokeilemaan koneellista suolihuuhtelua ja aion sen myös toteuttaa. Hoitajana olen saanut kuulla paljon kokemuksia puhdistuksesta: suoli on kilotolkulla täynnä pienväristä, seinämiin piintynyttä mönjää. Ja kun se poistuu muutaman kerran huuhteluhoidolla, imeytyminen ja entsyymituotantokin tehostuu. Verenkierrossa ei kierrä enää paksunsuolen tavara, keho todellankin puhdistuu. Vaikutukset ovat kokonaisvaltaiset.

        Kumiletkun tunkeminen rektumiin ei ole mikään terveyttä edistävä toimenpide vaan pikemminkin hemmmotteluhoito. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

        Sitä ollaan todella jo vieraantuneita elämästä, jos aletaan pitää ongelmana sitä, miltä suolistossa näyttää. Paskaa ja bakteereja siellä on ja niin kuuluu ollakin. Temppuilemalla saat vaan elimistösi sekaisin.


      • siellä
        jos saisi kirjoitti:

        Kumiletkun tunkeminen rektumiin ei ole mikään terveyttä edistävä toimenpide vaan pikemminkin hemmmotteluhoito. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

        Sitä ollaan todella jo vieraantuneita elämästä, jos aletaan pitää ongelmana sitä, miltä suolistossa näyttää. Paskaa ja bakteereja siellä on ja niin kuuluu ollakin. Temppuilemalla saat vaan elimistösi sekaisin.

        kuuluu ollakin, mutta millaista ja kuinka vanhaa?


      • käydä
        jos saisi kirjoitti:

        Kumiletkun tunkeminen rektumiin ei ole mikään terveyttä edistävä toimenpide vaan pikemminkin hemmmotteluhoito. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

        Sitä ollaan todella jo vieraantuneita elämästä, jos aletaan pitää ongelmana sitä, miltä suolistossa näyttää. Paskaa ja bakteereja siellä on ja niin kuuluu ollakin. Temppuilemalla saat vaan elimistösi sekaisin.

        suoliston puhdistuksessa koska se vaikuttaa myös aivotoimintaan. Vanhat kuonat poistuu ja olo piristyy, kokeile.


      • oikeasti?
        käydä kirjoitti:

        suoliston puhdistuksessa koska se vaikuttaa myös aivotoimintaan. Vanhat kuonat poistuu ja olo piristyy, kokeile.

        Suolihuuhtelu vaikuttaa aivotoimintaan? Mihinkä niistä? Hermoratojen aktiivisempaan toimintaan, muistiin, pikkuaivoihin, aivokurkiaiseen, kielikeskukseen, motoriseen aivokuoreen, oikeaan vai vasempaan aivopuoliskoon, otsalohkoon????????????


      • mitään kuanaa ei ole
        suositeltava ja keholle kirjoitti:

        teveellinen tapahtuma, jota keski-Euroopassa käytetään runsaasti lääkärivetoisilla terveysklinikoilla, joissa kroonisia sairauksia hoidetaan paasto- ja detoksifikaatioterapioilla. Maalaisjärki apuun: miettikää, mitä laitatte elinaikananna suustanne sisään ja miltähän se mahtaakaan ruuansulatuskanavan loppupäässä näyttää. Itse olen kiinnostunut kokeilemaan koneellista suolihuuhtelua ja aion sen myös toteuttaa. Hoitajana olen saanut kuulla paljon kokemuksia puhdistuksesta: suoli on kilotolkulla täynnä pienväristä, seinämiin piintynyttä mönjää. Ja kun se poistuu muutaman kerran huuhteluhoidolla, imeytyminen ja entsyymituotantokin tehostuu. Verenkierrossa ei kierrä enää paksunsuolen tavara, keho todellankin puhdistuu. Vaikutukset ovat kokonaisvaltaiset.

        Todista toki tarkemmin missä on tieteellisesti todettu tuon colonic-huuhtelun hyödyllisyys. EI muuten missään. Jos olisi, se olisi kissankokoisin kirjaimin colonic-hoitajien nettisuilla, se on tasan varmaa...

        Hoitajien sivuilla mainittu Mantell DI ei ole julkaissut yhtään tieteellistä tutkimusraporttia, ikinä, mistään. Hoitajat siis kuvittelevat näkevänsä jotain ja kuvittelevat että kun se valuu putkea pitkin pois, potilas paranee jostain. Ja kansallahan riittää näihin huvituksiin rahaa.

        http://www.colonic.fi/ColonicPuhdistus.htm


    • Auttaahan se

      Tosin lähinnä huuhtelijan taloudellista tilannetta.

    • syövillä

      ei kai suolen seinämiin kerry yhtä paljon mönjää, kun suoli toimii paremmin. Lihansyöjillä sinne kuitenkin keräytyy kaikenlaista, ja sitten imeytyy takaisin verenkiertoon. Paras kai on muuttaa ruokatottumuksiaan, mutta huuhtelukin auttanee. Ulostuksen on tarkoitus poistaa kuona-aineita, ei vain istua siellä ja antaa myrkkyjen imeytyä takaisin elimistöön.

      En ole kokeillut, kun se tuntuu niin monimutkaiselta, mutta kokeilen vielä joskus.

      • ..monimutkaiselta?!

        Senkun vaan makoilee sängyllä ja on rennosti. Hoitaja käyttelee konetta ja hieroo mahaa, ei siinä sen kummempaa...


      • keksitty juttu

        Suolen toimintaa nopeuttaa, jos syö kuituja kanssa.

        Oikeasti suolen seinämiin ei kuitenkaan jää mitään kuonaa, joka imeytyisi sieltä takaisin verenkiertoon. Kuona poistetaan ihan eri järjestelmän kautta.


      • kautta
        keksitty juttu kirjoitti:

        Suolen toimintaa nopeuttaa, jos syö kuituja kanssa.

        Oikeasti suolen seinämiin ei kuitenkaan jää mitään kuonaa, joka imeytyisi sieltä takaisin verenkiertoon. Kuona poistetaan ihan eri järjestelmän kautta.

        sitten kuonat poistuu...?!


      • -putki
        kautta kirjoitti:

        sitten kuonat poistuu...?!

        Kuonaa syntyy solujen aineenvaihdunnan tuloksena. Se kulkee munuaisten kautta ja poistuu virtsan mukana.


      • kotonani;
        ..monimutkaiselta?! kirjoitti:

        Senkun vaan makoilee sängyllä ja on rennosti. Hoitaja käyttelee konetta ja hieroo mahaa, ei siinä sen kummempaa...

        en lähtisi minnekään klinikoille panettamaan letkua peppuun. Jos joskus satun löytämään sen laitteen, suljettavan letkun pusseineen, apteekista, ehkä ostan. Mutta en halua alkaa kysellä sitä, nolostuisin. Jos se on siinä hyllyllä, pakattuna, voin ostaakin. Kylppärini on hyvin pieni, ja vessa on eri huoneessa, joten se tekee jutun aika hankalaksi:)


    • minä ja systeri

      Koettu on huuhtelut ja muut. Olemme löytäneet tuotteet, jotka puhdistavat suolistoa. Enää ei tarvita ei-miellyttäviä huuhteluita. Kiitos FitLine-tuotteiden. Vogel sanoi aikanaan, että suolistossa asuu kuolema. FitLine sanoo, että suolistossa asuu elämä. Tuotteet lähtee siitä, että ensin suolisto kuntoon ja sitten uusi elämä alkaa.
      Lisää tietoa osoitteessa http://www.5100792.well24.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe