katos vaan

onneks ei

Kurkatkaapas avot-ja vaimot löytyykö ukkonne
näiltä tältä sivulta.Olihan sielä yks meänki
kunnasta.Varattu kaveri salanaista hakemas.
Mies 35 Enontekiö.www.iskuri.net ja voitte
yllättyä.

7

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitkä sivut :-(

      enpoä ole tienny tuommosia sivujakaan olevan. Ei ollu vaan "kuvaa", josta olis vaimo voinu tunnistaa.

      • Nuori eläkeläinen

        Kotonahan tuosa puuttuu jotaki jos pittää salasta seuraa hakia, akka nalakuttaa ja leikannu miestentukan. Pillua ei heru jos ei sen etteen tehe jotaki, kaikki mitä teet on kuitenki väärin. En ihimettele ollenkaan että vieras pilu tullee sitte mieleen. Akat menkää itteenne!


      • mieki nappasin
        Nuori eläkeläinen kirjoitti:

        Kotonahan tuosa puuttuu jotaki jos pittää salasta seuraa hakia, akka nalakuttaa ja leikannu miestentukan. Pillua ei heru jos ei sen etteen tehe jotaki, kaikki mitä teet on kuitenki väärin. En ihimettele ollenkaan että vieras pilu tullee sitte mieleen. Akat menkää itteenne!

        No,sexiäpä tietenki puuttuu,mutta jos akka
        onki niin halukas,että oma ukko ei pysty
        tyytythään ja sehän ottaa miehen imakoon.
        Mieki sain tarpheeks ja parila kaupunkireissula
        otin tuommoset kunnon panot.Nuo sivut on hyvät,
        ko näkkee sen vehkheen koonki valhmiiks,tietää
        mitä saa.Kyllä naisillaki on oikeus saaha vierasta,
        jos ukko ei kykene homhiin.Tasa-arvo sexhiinki.


    • Haku päälle

      Jos akka istuu seuroissa jalat ristissä ja kotona homssun näköisenä, piristystähän tekee mieli!

    • ja vieläki

      Mutta kait sielä on turistia
      jokka haluaa helepotusta.Ja sittehän se voi sanua että oli urakka hommisa.Ottaa vain kunnon palakan niin ei ees tarvi ilimotella.
      Vai niihän se on että kaupoilaki on mainokset.

    • :P...

      huu hauskaa ko joku on tieten käyny toisen nimellä tekemässä tuonne profiilin ja toivoo sitte että jonku vaimo soittaa oman miehensä numeroon tuota kautta..

    • peerpoi

      Joopati jo löyty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe