Water planet Alanya?

kumiankka

Olisikohan joku käynyt itsenäisesti Alanyan Water Planetissa, mikä sijaitsee vajaan 30 kilometrin päässä Alanyasta? Millä sinne pääsee, meneekö jokin bussi Alanyasta lähelle puistoa?
Sivujen perusteella olisi käymisen arvoinen paikka, mutta kuljetuspalvelu ainoastaan 20 hengen ryhmille. Taksillahan pääsee minne vaan, mitäköhän se tulisi maksamaan?
Hintatietoja, onko paljonkin kalliimpi kuin Alanyan keskustan vesipuisto?

9

5953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös..

      kiinnostunut water planetista:) ja hinnoista, miten eroaa alanyan keskustassa olevasta vesipuistosta?

    • njn76

      Lueskelin noita vanhempia keskusteluja..
      Water planetiin oli viime kesänä maksanut sisäänpääsy 18 euroa ja Alanyan omaan 13,50.

    • Tapperi

      Olimme Aurinkomatkojen hotelli Isabellassa ja baarimikkomme Mehmet hommasi meille liput Water PLANETTIIN. PIKKUBUSSI HAKI MEIDÄT AAMULLA HOTELLIN EDESTÄ JA TOI TAKAISIN ILTAPÄIVÄLLÄ. oLIMME REISSUSSA N. KUUSI TUNTIA.kOKO LYSTI MAKSOI 30 LIIRAA PER NENÄ MYÖS 11 JA 14v. LAPSET. kYLLÄ KANNATTI MENNÄ, POJILLA AINAKIN OLI TOSI RIEMUISA PÄIVÄ. SE KESKUSTAN VESIPUISTO ON BAARIVÄKEMME MUKAAN TARKOITTU KORKEINTAAN 7 VUOTIAILLE. SEN HINNASTA EI OLE TARKKAA TIETOA MUTTA MUISTELISIN SEN MAKSANEEN JOTAIN 12 LIIRAA.
      PIKKUBUSSIMME NOUKKI ASAKKAITA AINAKIN NELJÄSTÄ ERI HOTELLISTA ELI VARMAAN TEIDÄNKIN HOTELLIN VÄKI TIETÄÄ ASIASTA. sE OLI YLLÄTYS KUN OLIMME VARANNEET VESIPULLOT MATKAAN MUKAAN NIIN KAIKKI JUOMAT OTETTIIN PORTILLA POIS JA PALAUTETTIIN KUN LÄHDIMME POIS.

    • matkanjärjestäjä

      Kaikki paikalliset retkien järjestäjät myyvät noita retkiä mm. Water Planetiin. Itse olimme viime kesänä tällaisella retkellä. Hinta oli muistaakseni n.15 e ja sisälsi ihan saman setin, mitä Finnmatkoilla kaupattiin. Paitsi hinta oli puolet siitä. Bussi haki meidät sovitusti aamulla hotellilta ja toi myös takaisin hotellille. Sis. pääsymaksu ja hampurilaisateria. Kyllä kannattaa käydä siellä. Varsinkin hiukan isommille lapsille paljon liukuja. Toki siellä on myös ihan pienille 1-3 vuoitiaille oma iso puuha-allas. Suosittelen.Ps. me tingimme siitä hinnasta matkan myyjän kanssa ;-)

    • Kitty24

      Kannattaa ottaa bussi Alanyasta keskustan dolmus asemalta, bussin kyltissä lukee Manavgat tai Side, myös kaikilla busseillä pääsee jotka menee Cimtur hotelliin joka on water planetin vieressä. Busseja menee noin 20 minuutin välein. Maksaa 4 liraa suunta.

      Water planet on ehdottomasti parempi paikka kuin Alanyan vesipuisto, olen kuullut että siellä on todella kallista eikä mitään omia juomia saa viedä mukana. Pieni vesipullo maksoi 2005 vuonna noin 2 euroa.

      Water planet on paljon suurempi ja parempi.

      Kannattaa myös käydä samalla Alara Shopping centerissä joka on avattu tänä vuonna, valikoima erilaista kuin Alanyan basaareissa.

      Suosittelen käyntiä Sultana kodintekstiilikaupassa jossa puhutaan suomea. Merkkitavaraa suomalaisittain edullisin hinnoin! Myynnissä mm Issimo, Pierre Cardin, Tac, Maisonette, Tivolyo....

      Sieltä löytyy pyyhkeitä, petivaatteita, kylpytakkeja hintalaatusuhteeltaan todella edullisesti.

      Mm huippusuosittuja bamboo pyyhkeitä alle puolella suomenhinnoista, ja todella hyvä laatuisia. Myös bamboo kylpytakkeja! Satiini, silkki, bamboo, puuvilla petivaatteita!
      Mikään ei voita bamboo petivaatesettiä kesällä, joka ei hiosta yhtään!

      • Erja 60

        Kauppa Alara shopping centerissä on muuten puoliksi suomalaisen omistama :)


      • : ) )
        Erja 60 kirjoitti:

        Kauppa Alara shopping centerissä on muuten puoliksi suomalaisen omistama :)

        Missäpäin alanyaa se sijaitsee?


      • KP5
        : ) ) kirjoitti:

        Missäpäin alanyaa se sijaitsee?

        Onko kellään tietoa milloin tämä vesipuisto aukeaa? Ollaan menossa 9.5.09 kyseiseen paikkaan. Onkohan se puisto silloin auki?


      • `linulanulonu
        KP5 kirjoitti:

        Onko kellään tietoa milloin tämä vesipuisto aukeaa? Ollaan menossa 9.5.09 kyseiseen paikkaan. Onkohan se puisto silloin auki?

        onko puisto auki toukokuussa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe