Nouseva skorpioni?

---

Miten nouseva skorpioni näkyy ihmisen luonteessa, onko kukaan perehtynyt?

40

14255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nouseva skorppari

      itse olen nouseva skorpioni ja monet ovat sanoneet, että ainakin silmistä sen näkee, pistävä katse...
      ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän nousevan merkin piirteet alkavat näkyä ja vaikuttaa ihmisessä.
      Itse olen luonteessani huomannut moniakin asioita, en ole kovin puhelias, olen syvällinen ja kiinnostunut kaikesta mystisestä ja ehkä sairaastakin, enkä pidä mitään asioita kovin kauheana, tuntuu vain, että ymmärrän kaiken, ihan kun olisin itse jo kokenut ne, vaikken olisi, ainakaan tässä elämässä...
      no eksyin vähän aiheesta :)
      nouseva skorpioni on myös usein piikikäs sanoissaan ja vihaisena loukkaa todella pahasti..kostonhimoinen, mutta ymmärtäväinen, psykologinen...ja oikeudenmukainen ja ystäville aina lojaali. Näin olen lukenut ja todeksi havainnut :D

      • taina

        Itselläni tämä ilmenee nyt 47 v kärsimättömyys on lisääntynyt mutta myös parantajanlahjat ovat nousseet voimallisesti esiin.Ymmärrän monia erilaisia ihmisiä ja myös todella outojakin juttuja.Elämän kulkuun kuuluvat asiat ovat arkea, siis sairastumiset yms. enkä järkyty oikeastaan mistään.Parantajan olen kuulemma hyvä koska huumori on läsnä


      • CryzNeitsytN

        ...mitä Nousevana Skorpioni minussa oikein tekee.

        Teiltä kommentoijilta löysin kyllä PALJON yhtäläisyyksiä itseeni. Olen muutoin merkiltäni Neitsyt ja kuu-merkiltäni myös Skorpioni. Se sotii Neitsyt-luontoni kanssa aika pahasti yhteen.

        Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä vakavampi, mietteliäämpi minusta tulee.
        Jos mainittakoon joitakin kiinnostuksen kohteita: Mystiikka ja psykologia kaikinpuolin, dekkari- ja trilleri-jutut.
        Olen tunteiltani hyvin ailahtelevainen ja joku toinen saattaisi jopa väittää että uin tosi syvissä vesissä kuin ei mitään.

        Olen huomannut myös kiinnostukseni outoihin asioihin/ihmisiin ja koen ymmärtäväni erilaisia asioiden merkityksiä pohjalta ja taustalta kuin eivät ikinä olisi taustalla olleetkaan. Enneunien näkeminen on aina vaikuttanut, ja vahvistunut tässä iän myötä vaikken koskaan ole oikeastaan niistä kellekään puhellut paljoa. Mutta vaisto asiaan on erittäin herkkä.

        Olen piikikäs kun sille päälle satun eikä kukaan, edes rakas säästy hellältä piikittelyltä epävarmuuteni takia, jonka kuitenkin huomattuani menen vaikeaksi ja ujoksi ja ihmettelen et: "Mistä toi nyt tuli? Anteeksi, en tarkoita pahaa, tunnen vain niin..."
        Yleensä osaan kuitenkin selittää, ja tietää hyvin omat tunteeni/vivahteeni ja tilani kulloisellakin hetkellä.

        "Kaivan" mielelläni hellästi ihmisiltä heidän pohjimmaiset ajatuksensa, lähinnä tunteensa, mutta niin etteivät huomaa sitä edes kaivelleensa itse...
        Olen joskus vaikea siinä mielessä että rakkaus saattaa ikäänkuin sammua hetkellisesti kaikkien arkiasioiden taakse kunnes taas sitten hetken pohdinnan jälkeen palautuvatkin yhtäkkiä sellaisella syötöllä että saatan olla haaveissani/unissani parikin päivää yhteen soittoon, jolloin on vaikeaa päästä taas arkirutiineihin käsiksi yhtä hyvällä tarmolla ja ikäväkin tuntuu yhtä raastavalta...

        ...toisaalta saatan taas olla yhtäkkiä kylmä tai kova hetkellisesti, niin ettei kukaan oikein tohdi ymmärtää ja samalla luulee että rakkauteni olisikin yhtäkkiä sammunut olemattomiin TAI sitävastoin luulevat että pelleilen...

        Mut syvällisyys ja haaveilu on se a ja o mistä minut usein tavoittaa silloin kun en ole missään muualla TAI jossain muualla... :)))

        Ei mitää tyyppillistä Neitsyttä, eiksje??? *vaikea tapaus koska ulkoapäin näyttää/vaikuttaa Neitsyeltä ;)))*


      • ja sekoitat sen

        virheellisesti myös noususkorppariin ja luulet saavasi nousumerkin aurinkomerkkiominaisuudet koska et tiedä että aurinkomerkki ja nousumerkki on kaksi ihan eri asiaa ja toimivat täysin eri tavalla.


      • Lohikäärme76
        CryzNeitsytN kirjoitti:

        ...mitä Nousevana Skorpioni minussa oikein tekee.

        Teiltä kommentoijilta löysin kyllä PALJON yhtäläisyyksiä itseeni. Olen muutoin merkiltäni Neitsyt ja kuu-merkiltäni myös Skorpioni. Se sotii Neitsyt-luontoni kanssa aika pahasti yhteen.

        Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä vakavampi, mietteliäämpi minusta tulee.
        Jos mainittakoon joitakin kiinnostuksen kohteita: Mystiikka ja psykologia kaikinpuolin, dekkari- ja trilleri-jutut.
        Olen tunteiltani hyvin ailahtelevainen ja joku toinen saattaisi jopa väittää että uin tosi syvissä vesissä kuin ei mitään.

        Olen huomannut myös kiinnostukseni outoihin asioihin/ihmisiin ja koen ymmärtäväni erilaisia asioiden merkityksiä pohjalta ja taustalta kuin eivät ikinä olisi taustalla olleetkaan. Enneunien näkeminen on aina vaikuttanut, ja vahvistunut tässä iän myötä vaikken koskaan ole oikeastaan niistä kellekään puhellut paljoa. Mutta vaisto asiaan on erittäin herkkä.

        Olen piikikäs kun sille päälle satun eikä kukaan, edes rakas säästy hellältä piikittelyltä epävarmuuteni takia, jonka kuitenkin huomattuani menen vaikeaksi ja ujoksi ja ihmettelen et: "Mistä toi nyt tuli? Anteeksi, en tarkoita pahaa, tunnen vain niin..."
        Yleensä osaan kuitenkin selittää, ja tietää hyvin omat tunteeni/vivahteeni ja tilani kulloisellakin hetkellä.

        "Kaivan" mielelläni hellästi ihmisiltä heidän pohjimmaiset ajatuksensa, lähinnä tunteensa, mutta niin etteivät huomaa sitä edes kaivelleensa itse...
        Olen joskus vaikea siinä mielessä että rakkaus saattaa ikäänkuin sammua hetkellisesti kaikkien arkiasioiden taakse kunnes taas sitten hetken pohdinnan jälkeen palautuvatkin yhtäkkiä sellaisella syötöllä että saatan olla haaveissani/unissani parikin päivää yhteen soittoon, jolloin on vaikeaa päästä taas arkirutiineihin käsiksi yhtä hyvällä tarmolla ja ikäväkin tuntuu yhtä raastavalta...

        ...toisaalta saatan taas olla yhtäkkiä kylmä tai kova hetkellisesti, niin ettei kukaan oikein tohdi ymmärtää ja samalla luulee että rakkauteni olisikin yhtäkkiä sammunut olemattomiin TAI sitävastoin luulevat että pelleilen...

        Mut syvällisyys ja haaveilu on se a ja o mistä minut usein tavoittaa silloin kun en ole missään muualla TAI jossain muualla... :)))

        Ei mitää tyyppillistä Neitsyttä, eiksje??? *vaikea tapaus koska ulkoapäin näyttää/vaikuttaa Neitsyeltä ;)))*

        Itse olen Kalat(m) ja huomaan kyllä todella paljon yhtäläisyyksiä tässä. Vois melkein olla mun kirjoittamaa :)
        Kaikin puolin todellakin tuntuu ihan omalta kirjoittamaltani tämä vaikken nyt sitten neitsyt olekkaan.
        Itselläni myös kaikki mystiikka, yliluonnollinen, luonto,tiede yms on asioita jotka jostain kumman syystä kiinnostaa lähes kierolla tavalla.

        "...toisaalta saatan taas olla yhtäkkiä kylmä tai kova hetkellisesti, niin ettei kukaan oikein tohdi ymmärtää ja samalla luulee että rakkauteni olisikin yhtäkkiä sammunut olemattomiin TAI sitävastoin luulevat että pelleilen..."


      • 15
        Lohikäärme76 kirjoitti:

        Itse olen Kalat(m) ja huomaan kyllä todella paljon yhtäläisyyksiä tässä. Vois melkein olla mun kirjoittamaa :)
        Kaikin puolin todellakin tuntuu ihan omalta kirjoittamaltani tämä vaikken nyt sitten neitsyt olekkaan.
        Itselläni myös kaikki mystiikka, yliluonnollinen, luonto,tiede yms on asioita jotka jostain kumman syystä kiinnostaa lähes kierolla tavalla.

        "...toisaalta saatan taas olla yhtäkkiä kylmä tai kova hetkellisesti, niin ettei kukaan oikein tohdi ymmärtää ja samalla luulee että rakkauteni olisikin yhtäkkiä sammunut olemattomiin TAI sitävastoin luulevat että pelleilen..."

        Nouseva skorpioni, lohikäärme ja kalat. Samoja ollaan, sukupuoli vaan eri.


    • -----------

      Edelliset vastaukset olivat hyviä.
      Nouseva skorpioni näkee kulissien taakse. Pluto/mars antavat kestävyyttä. Valitettavasti elämässäsi on taistelua, mutta vähitellen myös voittoja.
      Opiskele lisää skorpionin merkistä, ota skorpionivoimasi haltuun ja käytä sitä hyviin asioihin!

      • noususkopu

        Nousevaa skorppionia ei huijata. Nouseva skorppioni on rauhallinen ja kylmän tyyni silloin kun muut panikoi. Noususkopu on hiljainen, se ui syvissä vesissä. Se ei ole mikään pintaliitäjä, eikä tyhjänjauhaja.


      • ihan noinkaan
        noususkopu kirjoitti:

        Nousevaa skorppionia ei huijata. Nouseva skorppioni on rauhallinen ja kylmän tyyni silloin kun muut panikoi. Noususkopu on hiljainen, se ui syvissä vesissä. Se ei ole mikään pintaliitäjä, eikä tyhjänjauhaja.

        ole. Noususkorpparilla ei ole skorpparin perusominaisuuksia vaan ainoastaan niitä ominaisuuksia joita se on joko vahvistanut tai heikentänyt aurinkomerkistä.

        Tuo mitä väität on sama kuin väittäisit että noususkorppari tekee ihmisestä aurinkoskorpparin. Ei tule tapahtumaan koskaan.


      • toimisi jos

        se vain pitäisi paikkansa. Valitettavasti nousumerkki ei anna mitään nousumerkin aurinkomerkille ominaisia ominaisuuksia käyttöön vaan pelkästään joko vahvistaa tai heikentää oman aurinkomerkin ominaisuuksia.

        Joten noususkorpionimerkin haltuunottaminen ja skorpioniaurinkomerkin opettelu sitä varten ei korreloi millään tavalla koska mitään skorpparimerkille ominaisia ominaisuuksia et saa itsellesi jos niitä ei ole sinun omalla aurinkomerkilläsi.

        Niin se vaan on. Aurinkoskorppari näkee kulissien taakse, mutta noususkorpparin on ihan turha sellaisesta haaveilla jos omalla aurinkomerkillä ei ole sellaisia ominaisuuksia jotka sellaisen mahdollistaisivat.


      • Noususkopu - ei onneksi skopu
        ihan noinkaan kirjoitti:

        ole. Noususkorpparilla ei ole skorpparin perusominaisuuksia vaan ainoastaan niitä ominaisuuksia joita se on joko vahvistanut tai heikentänyt aurinkomerkistä.

        Tuo mitä väität on sama kuin väittäisit että noususkorppari tekee ihmisestä aurinkoskorpparin. Ei tule tapahtumaan koskaan.

        En mää ainakaan. Skorppari on jo itse itselleen huonoa seuraa, mitä nyt sitten muille. Joo ei, kyllä se skoputtaminen riittää, kun on noususkopu, enempää skopua emme halua; kiitos.


      • ihan noin.....
        Noususkopu - ei onneksi skopu kirjoitti:

        En mää ainakaan. Skorppari on jo itse itselleen huonoa seuraa, mitä nyt sitten muille. Joo ei, kyllä se skoputtaminen riittää, kun on noususkopu, enempää skopua emme halua; kiitos.

        Hyvä että olet kanssani samaa mieltä!


      • nouseva skorppari
        noususkopu kirjoitti:

        Nousevaa skorppionia ei huijata. Nouseva skorppioni on rauhallinen ja kylmän tyyni silloin kun muut panikoi. Noususkopu on hiljainen, se ui syvissä vesissä. Se ei ole mikään pintaliitäjä, eikä tyhjänjauhaja.

        ..tuosta tunnistan itseni nousevana skorpparina. Kaikki pinnalliset tyypit saavat elää aivan rauhassa juttuineen..,ei vetoa! nousevalla skorpparilla oma syvällinen elämä. Ainoa mikä "häiritsee",itseäni toisinaan : kun näkee asian ytimeen, kulissien taakse ja toisen ihmisen läpi :niin kaikki pyrkyryys, pinnallisuus ja epäoikeidunmukaisuus elämässä kuvottaa. Vanhemmiten piikikkyys kyllä jää nousevlta skorpparilta pois , jos ja kun on kasvanut ja kehittynyt kaikkien kriisiensä myötä. Itse (42V.) tänä päivänä en enään hyökkää, puolustudu ja heitä piikikkäitä puolihuolimattomia kommennettaja toiselle osapuyolele takaisin, pulustaakseni itseäni verbaalisesti , vaan rauhallisuus säilyy , turhaa energian hukkaamista moinen ja se vain kertoo vastapuolen omasta kypsymättömyydestä tai huonostaolosta.(mitä lie). ylpeäksi ei tarvitse leimata , jos nostaa itsensä kiken moisen yläpuolelle ,eikä ota henkilökohtaisesti toisen vittuiluja.Nousevana skorpparina kaikki kuolemänjälkeinen, henkisyys, psykologi etc. todella kiinnostaa ja hei,todella terävä katse , joka menee syvälle!


    • joukkarin.

      Hei
      olen jousimies, jolla on nousevana merkkinä skorppari. Skorpparimaisuus näkyy ainakin harrastuksissani eli olen intohimoinen dekkarifani, samoin hyvät psykologiset dekkarisarjat kiehtovat, ei niinkään veren roiskiminen vaan se ihmismielen pohdinta. En ole mustasukkainen niin kuin skorpparit yleensä, ehkä se johtuu joukkarivaikutteista. Mutta voimakas tunteissani eli itken ja nauran yhtä helposti ja olen hyvämuistinen eli jos joku loukkaa minua muistan sen vuosienkin päähän ja minun on vaikea antaa anteeksi. Saan helposti urkittua ihmisten salaisuudet ja jos joku salaa jotain, niin minä kyllä urkin sen selville. VAistoan asioita ja nään enneunia.
      Nuorempana ystäväni olivat tulimerkkejä nyt vanhemmuuttaani ystävikseni ovat tulleet myös veden merkit eli kalat ja rapu. Toki vielä on leijonia ja jousimiehiä ystävinä. Mutta syvällisemmät puolet ja hengellisyys ovat vetäneet jo jonkin aikaa puoleensa.

      • Seida

        Hei,
        olen vaaka ja nouseva skorppion. Olen huomannut, että iän myötä nousevamerkki vaikuttaa luonteeseeni aina vaan enemmän. Kaikki uudet piirteet eivät ole niin mukavia ja yritänkin niitä hillitä esim. mustasukkaisuus, pitkävihaisuus, kostonhimo, ehdottomuus ja olen todella valikoiva seurastani. Inohan pinnallisuutta ja sitä, että ihmiset esittävät asiat olevan paremmin kuin ne todellisuudessa onkaan.
        Ihmiset kertovat minulle salaisuuksiaan ( jopa ns. vieraat ihmiset) jostain syystä ja minä todellakin näen/ vaistoan asioiden oikean laidan. En koskaan utele asioita, sillä ihan oikeasti minua ei kauheesti edes kiinnosta puoli tuttujen ihmisten asiat.
        Rakkaita ystäviäni puolustan pelkäämättä ja minuun voi luottaa. Itse en kerro itsestäni ihan kaikkea, sillä en tunne vielä itsekään ihan kaikkia salojani.


      • vaisto tai

        intuitio hyvin voimakas. Tiedän asioita etukäteen, tunnen ne. Kannattaa toimia sen mukaan, sen olen huomannut.


      • ... ...
        vaisto tai kirjoitti:

        intuitio hyvin voimakas. Tiedän asioita etukäteen, tunnen ne. Kannattaa toimia sen mukaan, sen olen huomannut.

        Entäs millaisia te olette?


      • itse olen
        ... ... kirjoitti:

        Entäs millaisia te olette?

        No ite oon skorppiooni ja nouseva merkki on skorppiooni.


      • rapunousevaskopu
        ... ... kirjoitti:

        Entäs millaisia te olette?

        No mulla on vahva intuitio, teen asioita sen mukaan kuin tunnen tai tuntuu. En aina heti osaa selittää miksi, mutta jälkeenpäin olen todennut tehneeni oikein, kun olen itseäni kuunnellut.
        Olen aika itsepäinen, sosiaalinen ja hyvän organisointikyvyn omaava. Äidillinen, rauhallinen, todellakin itsenäinen nainen. En halua etä kukaan puuttuu asioihini, päätän ne itse ja siihen on kenenkään turha tulla sähläämään sekaan.
        Olen ehdottomasti rehellinen ja luotettava. Inhoan myöhästymistä ja myöhästelijöitä. Olen hienotunteinen ja häpeän jos joku käyttäytyy öykkärimäisesti. Rakastan hyvää käytöstä, enkä voi sietää hyväksikäyttäjiä ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä. Olen kova selittelemään ja ikää myöden olen oppinut pitämään puoleni. Minun varpailleni eivät hypi lapset, eivätkä työkaverit. Ainoastaan joskus mummot kassajonossa! ;) Olen huumorintajuinen ja joskus liiankin. Omissa asioissani olen ärsyttävän hölösuu, harmittaa kun olen mennyt puhumaan asioitani jollekin. Kuitenkin ole luotettava, olen saanut siitä ystäviltäni kehuja, minulle siis monet puhuvat salaisuuksiansa. Olen suosittu työkaveri, saan aina kutsuja joka paikkaan...Olen seurallinen ja hauska.
        Sitten olen erittäin herkkä loukkaantumaan, enkä unohda kokemaani vääryyttä koskaan. En lepy ihan heti ja jankkaan sitten kokemaani vääryyttä monet tovit....En kuulemma osaa antaa anteeksi...jaa niin se kait on.
        Olen romanttinen ja teen hyvää ruokaa, olen siis nautiskelija.
        Tässä nyt jotian...


      • neitiperho
        Seida kirjoitti:

        Hei,
        olen vaaka ja nouseva skorppion. Olen huomannut, että iän myötä nousevamerkki vaikuttaa luonteeseeni aina vaan enemmän. Kaikki uudet piirteet eivät ole niin mukavia ja yritänkin niitä hillitä esim. mustasukkaisuus, pitkävihaisuus, kostonhimo, ehdottomuus ja olen todella valikoiva seurastani. Inohan pinnallisuutta ja sitä, että ihmiset esittävät asiat olevan paremmin kuin ne todellisuudessa onkaan.
        Ihmiset kertovat minulle salaisuuksiaan ( jopa ns. vieraat ihmiset) jostain syystä ja minä todellakin näen/ vaistoan asioiden oikean laidan. En koskaan utele asioita, sillä ihan oikeasti minua ei kauheesti edes kiinnosta puoli tuttujen ihmisten asiat.
        Rakkaita ystäviäni puolustan pelkäämättä ja minuun voi luottaa. Itse en kerro itsestäni ihan kaikkea, sillä en tunne vielä itsekään ihan kaikkia salojani.

        kerro itsestäsi lisää!
        mielenkiintoinen yhdistelmä.


      • vaakaskorppari
        Seida kirjoitti:

        Hei,
        olen vaaka ja nouseva skorppion. Olen huomannut, että iän myötä nousevamerkki vaikuttaa luonteeseeni aina vaan enemmän. Kaikki uudet piirteet eivät ole niin mukavia ja yritänkin niitä hillitä esim. mustasukkaisuus, pitkävihaisuus, kostonhimo, ehdottomuus ja olen todella valikoiva seurastani. Inohan pinnallisuutta ja sitä, että ihmiset esittävät asiat olevan paremmin kuin ne todellisuudessa onkaan.
        Ihmiset kertovat minulle salaisuuksiaan ( jopa ns. vieraat ihmiset) jostain syystä ja minä todellakin näen/ vaistoan asioiden oikean laidan. En koskaan utele asioita, sillä ihan oikeasti minua ei kauheesti edes kiinnosta puoli tuttujen ihmisten asiat.
        Rakkaita ystäviäni puolustan pelkäämättä ja minuun voi luottaa. Itse en kerro itsestäni ihan kaikkea, sillä en tunne vielä itsekään ihan kaikkia salojani.

        Minä olen myös Vaaka ja nouseva skorppari!
        Olen huomannut aivan saman kun ikää tulee lisää; luonteeseeni on tullut skorppareiden ehdottomuutta, jämäkkyyttä ja vaakamainen heilahtelu on ehkä hieman tasaanunut. Määrätietoisuutta on tullut lisää ja olen huomattavasti valikoivampi ystävissäni vaikka sosiaalisesti olen silti lahjakas ja kavereita on paljon.
        Kovin kaksijakoiselta luonteeni kuitenkin usein tuntuu. Toisaalta olen suunnattoman herkkä, eikä rakkauden ja hellyyden tarpeella ole rajaa. Rakastan kaikkea kaunista. Kotini ja ympäristöni tulee olla sellainen joka miellyttää silmää ja jaksan hioa yksityiskohtia vaikka kuinka kauan. Toisaalta minussa herää taasmäärätietoinen ja äkkipikainen skorppari. Välillä olen siis hentoinen herkkä vaaka-nainen ja silmän räpäyksessä saatan tulistua ja laukoa totuuksiani vasten kasvoja.
        Olen empaattinen ja oikeudentajuinen, mutta nyt vanhetessani huomaan muuttuvani ehdottomammaksi ja osaan olla hyvinkin jämäkkä. Ennen miellyttämisen tarve oli suurempi ja sorruin usein valkoisiin valheisiin vain, koska en tahtonut pahoittaa kenenkään mieltä.
        Ystävilleni olen korvaamaton. Näin minulle on sanottu ja olenkin lähes poikkeuksetta aina se jolle kerrotaan kaikki salaisuudet ja suuret uutiset ensimmäisinä.
        Nykyään tuntuu että en ole enää riippuvainen ystävistäni kuten ennen, mutta moni on riippuvainen minusta. Vaikka olen supersosiaalinen, niin saatan vetäytyä viettämään erakkopäiviä usein enkä edes tahdo vastata puhelimeen. En melankolisuuttani vaan puhtaasti siksi, että pidän siitä.

        Rakkaudessa intohimoinen ja kuten aikaisemmin jo sanoin, niin rakkaudenkaipuuni pohjaton. Parisuhteessa olen intohimoinen ja huomaavainen. Toisaalta myös äärimmäisen periksiantamaton ja itsekäs.

        Elän skorppari-kauriin kanssa pitkäaikaisessa parisuhteessa ja perheellisenä. Suhde ei ole koskaan kohdannut mitään kriisejä. Mieheni on hyvin tyypillinen kauris mutta hyvin epätyypillinen skorppari. Tulisuus puuttuu häneltä täysin ja siksipä kai tämä niin loistavast toimii: intohimoa, syvää rakkautta ja tasapaino :) Mitäs muuta sitä kertoisi.. reaaliaineissa ja käytännön töissä lahjakas mutta kielellisesti ja matemaattisesti surkea.


      • vaaka + nousu skorppari
        vaakaskorppari kirjoitti:

        Minä olen myös Vaaka ja nouseva skorppari!
        Olen huomannut aivan saman kun ikää tulee lisää; luonteeseeni on tullut skorppareiden ehdottomuutta, jämäkkyyttä ja vaakamainen heilahtelu on ehkä hieman tasaanunut. Määrätietoisuutta on tullut lisää ja olen huomattavasti valikoivampi ystävissäni vaikka sosiaalisesti olen silti lahjakas ja kavereita on paljon.
        Kovin kaksijakoiselta luonteeni kuitenkin usein tuntuu. Toisaalta olen suunnattoman herkkä, eikä rakkauden ja hellyyden tarpeella ole rajaa. Rakastan kaikkea kaunista. Kotini ja ympäristöni tulee olla sellainen joka miellyttää silmää ja jaksan hioa yksityiskohtia vaikka kuinka kauan. Toisaalta minussa herää taasmäärätietoinen ja äkkipikainen skorppari. Välillä olen siis hentoinen herkkä vaaka-nainen ja silmän räpäyksessä saatan tulistua ja laukoa totuuksiani vasten kasvoja.
        Olen empaattinen ja oikeudentajuinen, mutta nyt vanhetessani huomaan muuttuvani ehdottomammaksi ja osaan olla hyvinkin jämäkkä. Ennen miellyttämisen tarve oli suurempi ja sorruin usein valkoisiin valheisiin vain, koska en tahtonut pahoittaa kenenkään mieltä.
        Ystävilleni olen korvaamaton. Näin minulle on sanottu ja olenkin lähes poikkeuksetta aina se jolle kerrotaan kaikki salaisuudet ja suuret uutiset ensimmäisinä.
        Nykyään tuntuu että en ole enää riippuvainen ystävistäni kuten ennen, mutta moni on riippuvainen minusta. Vaikka olen supersosiaalinen, niin saatan vetäytyä viettämään erakkopäiviä usein enkä edes tahdo vastata puhelimeen. En melankolisuuttani vaan puhtaasti siksi, että pidän siitä.

        Rakkaudessa intohimoinen ja kuten aikaisemmin jo sanoin, niin rakkaudenkaipuuni pohjaton. Parisuhteessa olen intohimoinen ja huomaavainen. Toisaalta myös äärimmäisen periksiantamaton ja itsekäs.

        Elän skorppari-kauriin kanssa pitkäaikaisessa parisuhteessa ja perheellisenä. Suhde ei ole koskaan kohdannut mitään kriisejä. Mieheni on hyvin tyypillinen kauris mutta hyvin epätyypillinen skorppari. Tulisuus puuttuu häneltä täysin ja siksipä kai tämä niin loistavast toimii: intohimoa, syvää rakkautta ja tasapaino :) Mitäs muuta sitä kertoisi.. reaaliaineissa ja käytännön töissä lahjakas mutta kielellisesti ja matemaattisesti surkea.

        Itse olen myös vaaka ja nouseva skorpioni ja kyllä löysin jotain samaa meistä.. itsekkin olen sosiaalinen ja kavereita riittää vaikka muille jakais.. suurin osa heistä on rapuja ja kaloja ja muutenkin tunnen vetäväni puoleeni näitä
        vesielementtisiä merkkejä.. kalojen kanssa osin vielä opeteltavaa koska he ovat vaaka-luonteelleni todella herkkiä ja loukkaan helposti heidän tunteitaan (sama varmaan rapuja kohtaan, mutta ne piilottaa tunteesa ovelasti kuorensa alle, vaikka ne monesti halutessani kaivan ulos(;)viihdyn myös yksikseni..ikää mulla on 16 vuotta, joten sisäistä skorpionia on välillä vaikea hillitä sillä muitten ihmisten 'piikittely' on ollut pakkomielteistä.. itseä kiinnostaa myös psykologia ja muut sen sellaiset... olen myös pelottavan rauhallinen vaikka mitä tapahtuisi ja kun esim. joku kertoo omista kaameista kokemuksista jotenkin sairaalla tavalla pystyn ymmärtämään täysin niinkuin olisin itse asian joskus kokenut..
        olen perusluonteeltani kuitenki vaaka joka tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen sillä näkee vain heidän hyvät puolensa..tai ainakin mulle tuottaa vaikeuksia nähdä negatiivisia puolia ihmisissä..:)
        pistävää katsetta ei itselläni omasta mielestä ole..sellainen perus pilvissä leijaileva, muille flirttaileva vaa'an katse;)


    • MasterZeromus

      Se näkyy Jumalan pilkkana, jakomieli sairautena, masokismina, juoppoutena, irtosuhteita, salailua, juoruilua, valehtelua ja kaverin mustasukkaisuuden herättämistä ynnä muuta ärsyttelyä ihan syyttä suotta. Ainakin ne joita minä tunnen ovat semmoisia. Heidän mielestään muitten lapsissa on vikaa patsi heidän ja voi sitä joka sanoo niistä jotain. Lapsen imettäminen ja sen kanssa kylpeminen 15 vuotiaan ikään kyllä ainakin yhdellä hesitä onnistuu. Tää on suorastaan surkuhupaisaa mutta he itse ovat kavereistaan mustasukkaisia oli se kaveri sitten vaikka mikä retale tai sadisti hyvänsä.

      Keskitaivas olkoon mikä tahansa. Täys huoramainen Keskitaivas Vaakalla, omahyvänen lörpöttelijä ja mässäiliä Keskitaivas Leijonalla kuten se sika Vesa Matti Loiri ja Keskitaivas Neitsyellä he eroavat töikseen ilman mitään oikeutta siihen.

      • ScorpioRising

        No on siinä mulla varsinainen maasteri....Kyllä sun tarttee vielä vähän opiskellä ihmisyyttä ja vaikka astrologiaa....


      • ja ihmisyys
        ScorpioRising kirjoitti:

        No on siinä mulla varsinainen maasteri....Kyllä sun tarttee vielä vähän opiskellä ihmisyyttä ja vaikka astrologiaa....

        ei ole missään yhteydessä toisiinsa vaikka niin luulette. Astrologia ei ole mikään väline lisätä itsetuntemusta, vaan se on suorastaan itselleen valehtelemisen väline.


      • MasterZeromus
        ScorpioRising kirjoitti:

        No on siinä mulla varsinainen maasteri....Kyllä sun tarttee vielä vähän opiskellä ihmisyyttä ja vaikka astrologiaa....

        Vaikka eräs tyttö yritti minut vekotella puoleensa nuoruuden aikoina. Hän oli syntynyt Joulukuu 2 vuonna 1982 ja minä Kesäkuu 23 vuonna 1976. Tosin hän oli Nousu Skorppari eikä siihen Keskitaivas merkki auta. Vaikka Neitsyt olisi ollut hänellä niin ei siitä meidän suhteesta mitään olisi tullut. Kas kun en edes yrittänytkään vaan käänsin hänelle selkäni kylmästi. Ja mikä jännää niin hän olisi tarjonnut ystävättärensä siihen hommaan mukaan eli kolmipyöräksi.


    • meranka

      Nouseva merkki on syntymätähti, joka lasketaan kellonajan ja paikkakunnan mukaan. Huomioon otetaan myös karkausvuodet. On persoonallisuuden ja elämän kulun symboli. Mikäli askendentti, eli syntymätähti on skorpionissa, niin tulet menemään eteenpäin, ehkä kuitenkin myöhemmin kuin muut. Tulet menemään eteenpäin, jopa yllättävällä tavalla. Tulet menestymään - omalla tavalla. Luota itseesi.

      • nousu-skorpioni,

        On politiikassa. Tekee uusia ehdotuksia, jotka otetaan vastaan ja toteutetaan. Suunnittelee myös teeman kirjallisuuspäivälle, Aleksis Kivi, puolueen viikonloppukokoukseen.

        Olkaa ylpeitä itsestänne, Nousu-Skorpionit!


    • jk

      ei ole

    • nousu skorpioni

      olen kauris horoskoopiltani ja skorppari nousumerkiltäni ja kuu merkkini on sitten leijona! eli aika tulta ja tappuraa koko neiti. olen huomannut että skorpioni on tullut esiin nyt vanhemmalla iällä yhä enemmän ja enemmän. vahvistunut kovasti. näen myös paljon enne unia ja unia yleensä vaikka ja mistä ja net on yleensä toteutuneet tosi elämässä.

    • islanninjäkälä

      Olen törmännyt useampaan noususkorppariin elämäni aikana,
      ja jos joku on varma, niin se,
      ettei heitä halua vihamiehikseen!

      Sitten kyllä kärsit....

      Jos aurinko ja kuu rauhallisimmissa merkeissä, ehkä vähän laimentaa ärhäkkyyttä.

      Ei millään pahalla. :)

      Skorpioni ilmentää itseään kolmella tasolla:

      - skorpioni

      - käärme

      -kotka

      riippuen, millä tasolla kehityksessä on.

    • jokuvain2

      Minä olen perehtynyt. On ainakin luultavasti ystävällinen ihminen, mutta aika "kova". Pärjää hyvin elämässä, työssä, rakkaudessa. On lojaalin ystävilleen. Tällaisia siis minun tuntemat nousevat skorpionit, voihan heitä olla aivan vastakohtaisiakin.

    • takaperin eteenpäin

      Mä oon rapu ja nouseva merkki on skorpioni. En tiennyt astrologiasta tai horoskoopeista tuon täytistä ennenkuin tapasin erään (ilmeisesti hiukan sekopään) naishenkilön joka sitten selitti nämä kaikki asiat minulle. Hiukan tyhmänä ihmisenä innostuin asiasta heti ja aloin itsekin tutkia näitä juttuja ja taisinpa jopa alkaa uskoakin niihin. Aika skitsoa touhua, eikö?

      Mä oon ihmisenä aika rento ja rauhallinen sekä ihan mukavakin. Olen myös helposti ihmisiä epäilevä luotettavuudestaan, vaikka kuitenkin joskus harvoin saatan olla helposti kusetettava, kuitenkin kyllä sellaset erottaa helposti. Pidän eniten ihmisistä jotka ovat aitoja ja edes jotenkin rehellisiä, sekä omia itsejään - inhoan tekopyhyyttä ja teennäisyyttä.

      Sosiaalisuudessa kykenen vain järkevän keskustelutason toimintaan, eli en oikein osaa heittää läppää tunnista toiseen, vaikka kuinka kännissä olisinkin. Toisin sanoen, mahdan olla aika tympeää seuraa joillekin. Yleensä aina kuuntelen tarkkaan jutut mitä puhutaan, funtsin ja sitten heitän omat virheettömät kommentit takas.

      En osaa hymyillä vaikka asiat olisikin hyvin. Tosin nauran kyllä riittävän kipeille jutuille, mustahuumori naurattaa.

      Aivotoiminnoiltani en siltikään taida olla kovin ruudinkeksijä, vaikka kaikenmaailman asiat pitääkin saada pohtia ja oikein syvällisesti.

      Luonteen heikoimmat kohdat ovat jostakin syystä syntyneet vihan tai koston tunteet, jotka sitten täytyy vaan aina kyetä purkamaan pois. Idiotismiin menevä itsepäisyys kanssa (sillon ei ole järkä kelkassa mukana ollenkaan).


      No, onko tämä nyt sitä rapua ja skorpionia? Ai niin, se kuumerkki. Sitä en onneks tiedä. Jääkööt tietämättä.

      • izziwi

        On. Vaikutat nuorelta?

        Yritettäisiinkö ajatella asioita myös toisten kannalta, sekä peilaamalla omia tunneita verrattain läheisiin ;)
        Vaikutat siltä, että sinulla on loistava taju oikeasta ja väärästä. Väkivaltaa et tarvitse. Olet sen yläpuolella.

        Mielestän yhdistelmä on haastava, herkkää sekä rohkeaa. Pelon pelkäämistä.


    • sellaasta vaan

      Ihan vaan uteliaisuuttani kysyisin et miten sanoisitte tuon nousu skropparin vaikuttavan minun tilanteessani? tai ylipäätään kaikki yhdessä. Olen aurinko merkiltäni kalat ja kuu rapuvussa, mars kaksosissa ja venus oinaassa ja merkkurius vesimiehessä. Ainakin sen asian olen huomannut että en ole niin sinisilmäinen/ pehmeä luonteinen kuin kalat merkistä kirjoitetaan ja kun olen verrannut itseäni muihin kalat merkin edustajiin. Herkkä olen, mutta pystyn käsittelemään vaikeitakin asioita.

    • MrJuha82outolintu

      Mussaki kai on skorpparia ...ah tietenki, koska äitilläni on skorppari merkuriuksessa, niin eikö se kerro jotain??
      Siinä sanottiin jotain pisteliäisyydestä.....
      Itekki huomaan, että oon välillä melkosen melkosen pisteliäs, jos suutun, MUTTA VAIN PISTELIÄIS JOS SUUTUN.
      Tieten tahtoen en ala ketään kiusaamaan ensin.

      Tiedättekö missä merkissä on ne oikeat kiusaajat, jotka kiusaa ensin?
      Ei välttämättä voi kutsua mua kiusaajaksi, jos sanon takasin tylysti ja julmasti, sillä kiusaajat ansaitsevat sen mun mielestäni.

    • Samperi2014

      Mites kun tyttäreni on aurinko merkiltään skorpioni ja nousultaan myös skorpioni kuu merkkiä en muista. Hirvittää vaan minkälainen tyttärestäni tulee. Toivottavasti nyt ei mikään hirveän piikikäs hapannaama kuiteskaan...

    • Balance76

      Mitä jos sekä aurinkomerkki, että nousumerkki on skorpionissa että kuu on härässä?

    • hölynpölyä7

      Ex -aviomies nouseva skorpioni. Avioliitto loppui alkuunsa. En koskaan päässyt tuntemaan häntä. Liekö meni petoksella naimisiin. Hänellä on salainen elämä. Kuvioon liittyi raakaa henkistä väkivaltaa, pettämistä. Kaikkea en halua kertoa. Kuulostaa varsin tyypilliseltä skorpionilta, muttei ollut aurinkoskorpioni. Minulla on kuu skorpionissa. Meidän luonteemme olivat täysin erilaiset. Kaksi täydellistä vastakohtaa. Yksinkertaisesti menin väärän ihmisen kanssa naimisiin. Muuten aurinkomerkkimme sopivat erittäin hyvin toisiinsa. En usko horoskooppeihin. Ne ovat pelkkää hölynpölyä. Löydätte melko varmasti itsenne lähes kaikista merkeistä.

    • Anonyymi

      Mä olen kauris ja tein ton nouseva horoskooppi testin ja olin skorpioni. Mä en tiedä pitääkö se täysin paikkaansa kun en tiedä tarkkaa syntymä aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe