KTM 125 exc

Anni``

Onko paljo vikoja? Netistä oon kattellu et aika monella on musta KTM 125cc ni onks ne sitte vaihtanu katteet, maalannu vai mitä? Musta olis kyllä siistimpi ku oranssi.

41

16197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deifdew

      On vikoja jos ei huolla, ja vaatii huoltoa todella paljon. Syö bensaa sen 7-15 litraa/100km

      • mulla on..

        Onhan sulla itelläs kotari vai onks noi taas tota esson baarissa kuultuja juttuja, pv kuskeilta, joilla ei oo rahaa edes bensaa.

        Itellä on ktm ja toimii hyvin, ja vaatii saman verran huoltoa ku esim. husgvarna, mutta varaosa toimitus paljon nopeempaa ja varmempaa sekä yleensä myös halvempaa...


        Suosittelen, niin ja niitä katteita saa tilattua, että osta sellanen mikä suo miellyttää ja sit tilaat siihen ite katteet ja tarrat...


      • kotarien herra

        Vaatii huoltoja? olen ajanut ns.herrasmies ajoa exc:lläni ja olen vaihtanut kerran mäntä sarjan ja kerran ilmanputsarin ja ketjut/rattaa kerran kahvakumit:) pessyt säännöllisesti ja on tälläkin hetkellä kuin uusi.Mittarissa 6011km.Kerran olen päässyt tankillisellä 141km väleillä 14-42 keksikulutus on minulla ollut n.7l/100


        P.S joskus mennyt 15l/100:>


      • ...
        kotarien herra kirjoitti:

        Vaatii huoltoja? olen ajanut ns.herrasmies ajoa exc:lläni ja olen vaihtanut kerran mäntä sarjan ja kerran ilmanputsarin ja ketjut/rattaa kerran kahvakumit:) pessyt säännöllisesti ja on tälläkin hetkellä kuin uusi.Mittarissa 6011km.Kerran olen päässyt tankillisellä 141km väleillä 14-42 keksikulutus on minulla ollut n.7l/100


        P.S joskus mennyt 15l/100:>

        kuinka pitkän matkan kotarilla voi ajaa yhellä tankillisella??

        olen ostamassa kevaria mut asun lapissa ja täällä on paikkoja jossa huoltoasemien väli on yli 150 km niin mietin että ktm exc 125:n 9,5 litran tankki taitaa olla liian pieni sille matkalle


      • tontsabooi
        ... kirjoitti:

        kuinka pitkän matkan kotarilla voi ajaa yhellä tankillisella??

        olen ostamassa kevaria mut asun lapissa ja täällä on paikkoja jossa huoltoasemien väli on yli 150 km niin mietin että ktm exc 125:n 9,5 litran tankki taitaa olla liian pieni sille matkalle

        suosittelen 125 yamaha DT kulkee, helppo huoltaa ja tankillisella ajat noin 160 km.
        ktm on vähä sellaseen hupi ajeluu / krossikäyttöö sen takia ne vie aivan helvetisti


      • hafadg
        tontsabooi kirjoitti:

        suosittelen 125 yamaha DT kulkee, helppo huoltaa ja tankillisella ajat noin 160 km.
        ktm on vähä sellaseen hupi ajeluu / krossikäyttöö sen takia ne vie aivan helvetisti

        160km? kyllä sillä ajaa matka ajossa sen 180km ennen varatankkia.. ja varatankilla viä 20-30km


    • Anni``

      Jos voitte laittaa jotain linkkejä? Paljoko maksais?

      • Olli.p

        Kotarin maahantuojalta; http://www.racingbikesidecar.fi/

        www.motokeidas.fi

        Racingbike sidecar on kotarin maahantuoja, mutta palvelultaan aika hidas..
        Motokeitaalle vaan laitat viestiä siitä, että minkä väriset muovit haluat ja kysyt kuvia tarrasarjoista.
        Sieltä lähettävät muovien hintoja ja tarrasarjojen kuvia.

        Tarrat 100-120€, muovit 100€

        Kotarissahan on siis Muovit, ei katteet :)


      • Olli.p
        Olli.p kirjoitti:

        Kotarin maahantuojalta; http://www.racingbikesidecar.fi/

        www.motokeidas.fi

        Racingbike sidecar on kotarin maahantuoja, mutta palvelultaan aika hidas..
        Motokeitaalle vaan laitat viestiä siitä, että minkä väriset muovit haluat ja kysyt kuvia tarrasarjoista.
        Sieltä lähettävät muovien hintoja ja tarrasarjojen kuvia.

        Tarrat 100-120€, muovit 100€

        Kotarissahan on siis Muovit, ei katteet :)

        www.motkeidas.com, ei siis.fi


      • JH
        Olli.p kirjoitti:

        www.motkeidas.com, ei siis.fi

        vieläkin vähän väärin
        http://www.motokeidas.com/
        unohdit o välistä

        4-T vehkeissä on vähän pienempi kulutus kuin 2-T, jos kulutus mietityttää. molemmissa on omat hyvät puolensa.


      • ktm omistaja
        JH kirjoitti:

        vieläkin vähän väärin
        http://www.motokeidas.com/
        unohdit o välistä

        4-T vehkeissä on vähän pienempi kulutus kuin 2-T, jos kulutus mietityttää. molemmissa on omat hyvät puolensa.

        ei mitään nelitahteja


      • 2tahtimies
        ktm omistaja kirjoitti:

        ei mitään nelitahteja

        4tahti on perseestä paskat äänet paskat tehot ja paljo muuta paskaa.
        Kuluttaa 1L/100km vähemmän siinä on nelarin ainut hyvä puoli.
        ei mitää nelaria. 2 tahti sen olla pittää.


      • Weerakuski
        2tahtimies kirjoitti:

        4tahti on perseestä paskat äänet paskat tehot ja paljo muuta paskaa.
        Kuluttaa 1L/100km vähemmän siinä on nelarin ainut hyvä puoli.
        ei mitää nelaria. 2 tahti sen olla pittää.

        Iha vaa asiasta kukkarukkuu Yammun weerassa kulutus 3,5l/100km


      • Nelaripege
        Weerakuski kirjoitti:

        Iha vaa asiasta kukkarukkuu Yammun weerassa kulutus 3,5l/100km

        Kyllä se nelariki liikkuu ja ääntää jos on isompi ku 250cc


    • Sebarimies

      Jos kotkaa meinasit nii pitää olla aika paljo rahoo huoltoihin.. Mäntäsarjakin on suhteellisen kallis tavallisen tallaajan lompakolle. Kisaenskoilla tietysti osattava ajaa, sitte jos leipasee nii ei oo kovi halpaa lystiä.
      Oisha se kotari iha jebou jos ois hynää.

    • jjaaaa1132

      eka huolto 1000km jälkee ja maksaa 150e. sen jälkee huollot tehää 5000km välein, tosin rahaa menee sitte vaihteistoöljyy männänvaihtoo laakereihi ym kaikkee pienee sälää joka tulee pitemmän päälle maksamaan suhteellise paljo

    • derbijonne

      ktm o ehottomasti paras mitä voi vaatii mut harmi jos porukal ei oo varaa ostaa kotarii... itel on 2010 ktm exc 125 vie jotain 8 litraa satasel ja oon saanu kulkee 172.

    • kotari 66

      ite vaihoin just uuden männän ja sylinterin ja pääs ajaan n. 2h nii leipas, misä vika mahtaa olla!??

      • taunoko

        Liian pienet suuttimet taikka et sisäänajanut.


      • hrsjekker

        Oletko sä oikeesti noin helvetin tyhmä? etkö osaa itte ottaa syytä esille? Ihan väärä pyörä sulle.


    • OSISIISISi

      Meikällä on nelitahti sebari. Nelari kyykyt on parempia kun teidän moottorisaha enskat jokka kiihtyy ku polkupyörä ja inisee ku kärpänen. Bomberaan aina ihan kuumotuksissa 40 km/h alueella 60 km/h, meillä kyykky kuskeilla onn enemmän munaa bomberoida kun teillä kotari kuskeilla. Kuumottaa aina vitusti.

      • olet vitun nolo

        nolasit juuri itsesi täydellisesti.


      • tontsabooi

        ootsä jätkä iha kunnossa ??


    • kyykky4t

      vittu mun 7kw 4t kyykky bomber pätkii teidän lelu moottorisahat vittu ostakaa oikeesti kyykky ihan vitusti kisasempi kun teidän paskat paskat halppis pyörät ei vittu ootte vitun homoja hankkikaa elämä kyykky piikit on parempia ja niistä voi tehä bomberin mutta mutsi ei anna sit vittu ei tarvi leijjuuuu mopoillanne valoissa lähettä aina ihan vitun lujaa mää lähen aina kaasupohjassa ja meette ohi mut vittu ootte homoja vittu jäätte kytille kiinni nauran teille ja tuun ohi 60kmh kierrokset tapissa

      • tontsabooi

        tuu huutaa sit ku sullon fantic motor , vai eiko isi osta parempaa ku 4t kyykyn ettei poika vaa kaadu.l


      • kikkeli9
        tontsabooi kirjoitti:

        tuu huutaa sit ku sullon fantic motor , vai eiko isi osta parempaa ku 4t kyykyn ettei poika vaa kaadu.l

        veikkaan että tuossa edellisessä viestissä oli hieman sarkasmia :P


    • Eero Arvela

      mul on ktm exc 125, se kuluttaa keskimäärin sen 12 litraa satasella, suosittelen kaikille sitä koska se kuluttaa niin vähän ! aatelkaa ny vaan 12 litraa satasella !

    • Misi

      mitkä oids hyvä välit 125 exc:hen sillai että kulukis päälle 120 ja kiihtys suht hyvin?

      • ARGHAHRAGUIFGJDRTJP

        Et vitussa oo tosissas?...


    • KTM_exc

      KTM=Kateelliset Tulee Marisee

    • Kotkapoika

      KTM= KASA TURHIA MUTTEREITA. :D

    • lol18

      ktm = köyhän TM!¤#!¤ osta TM! tai mihin ktm kun ei sillä kuitenkan pysty täyskaasukiihdytyksiä tekemään muutakun sillon kun kääntyy tyhjälle isolletiellle.... Husqvarna tai DT riittäis hyvin :)

    • hussenlippa69

      mun polkupyöräs on hussen lippaa kii ja vie kaikki

    • ostanko kotarii

      Kannataako tommosel exc lähtee ajaa matkaa? Kui mont kilsaapääse tankillisel?

    • Henri Elovaara

      kuinka monen kilsan välein kotarin mäntä pitää vaihtaa jos ajelee yleensä rauhallisesti mutta käy sillon tällön ajamassa enskaa??

      • djaskjs

        se pitää vaihtaa joka ajokerranjälkeen.


    • Älkää viittikö

      Ktm toki kuluttaa paljon, mutta onhan se ihan omaa luokkaansa verrattuna esim. Husqvarna SM. Huoltaa pitää ja osatakkin jotenkin (tottakai maksaa). Mutta!!! Jos haluaa itselleen kisapiikin onhan KTM aivan mahtava pyörä! Tuo joka kiihdytyksellä hymyn huulille kun nostaa keulaa kaasusta. Toki pyörällä voi ajaa hiljaakin, mutta silloin 4 tahti olisi mielestäni parempi ratkaisu.

    • siinä
    • Kurva

      Kallis

    • DetsiBomber69

      Helvetti yamaha dt 125 on paras ostakaa detsit saatana iha oikeesti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe