Sym Orbit 50

Ostanko

Kävin tänään kaupassa katsomassa skoottereita. Myyjä ehdotti minulle Sym Orbit 50 :ntä. Ja siinä oli tuo hopean värikin aika hieno.

Mutta kannattaisiko minun ostaa se? Millaisia kokemuksia siitä on? Kiihtyykö hyvin jne?

29

9671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egrer

      Oma mielipiteesi ratkaisee, siis koeaja se äläkä kysele muiden mielipiteitä.

      • tarvis toimia

        Puhut asiaa!


      • ToniAnttila

        Miten kierrostenrajoitin poistetaan???


      • ToniAnttila
        ToniAnttila kirjoitti:

        Miten kierrostenrajoitin poistetaan???

        Sym orbit skootterin saa ottamaan täydet kierrokset? Kulkee reilulla puolella kaasulla 55. Eikä kaasu pohjassa yhtään lujempaa. Eikä ota takarengas ilmassa enempää kierroksia ku ajaessa. Miten rajoitin poistetaan? Vaarallista, kun autot ajaa noin 65. Eikä pääse, kun 55. Itse. Voisiko joku neuvoa vanhalle papalle miten saan sen kulkemaan lujempaa? T:Toni Anttila


      • Jutustelija1

      • Anonyymi
        ToniAnttila kirjoitti:

        Sym orbit skootterin saa ottamaan täydet kierrokset? Kulkee reilulla puolella kaasulla 55. Eikä kaasu pohjassa yhtään lujempaa. Eikä ota takarengas ilmassa enempää kierroksia ku ajaessa. Miten rajoitin poistetaan? Vaarallista, kun autot ajaa noin 65. Eikä pääse, kun 55. Itse. Voisiko joku neuvoa vanhalle papalle miten saan sen kulkemaan lujempaa? T:Toni Anttila

        Olisko kenelläkään tietoa että mikä virka sillä käynnistysnapin yläpuolella olevalla napilla on?


    • kannataakohan

      ostaa sitä koska se on kiinalainen ja kuulemani mukaan ei ole oikein luotettava, olen lukenut monilta sivuilta käyttäjien kommenteja VESPAskootterista ja se on hyvä.

      • Tiedän

        EI OLE KIINALAINEN VAAN TAIWANILAINEN


      • Jutustelija1

    • toinen kysyjä

      Paljonko tuo sym orbit kuluttaa? Että montako kilometriä pääsee täydellä tankilla?

      • liian paljon

        nimittäin minulta on mennyt jo paljon rahaa korjauksiin.


      • TM:N
        liian paljon kirjoitti:

        nimittäin minulta on mennyt jo paljon rahaa korjauksiin.

        testeissä sym pärjäsi hyvin, sijottui toiseksi.
        Yhtä hyvä vaihtoehto kuin kymco agilitykin.
        Täällä vain haukutaan merkkejä kun ei tiedetä niistä mitään!


      • VespaGL
        TM:N kirjoitti:

        testeissä sym pärjäsi hyvin, sijottui toiseksi.
        Yhtä hyvä vaihtoehto kuin kymco agilitykin.
        Täällä vain haukutaan merkkejä kun ei tiedetä niistä mitään!

        Käytiin tänään tutustumassa Kymcon Agilityyn. Myyjä sanoi että Symissä on samat moottorit. Ja tarjosi Symia neljän vuoden takuulla. Fat 2 vuotta. Outo juttu.
        Symiä ei ollut ajettavana mutta Kymcon ajoin eilen. Molemmat melko saman hintaisia. Ainakin 180 senttiselle Agi oli ihan jess. Maanantaina katsomme vielä Piaggion Flyn, hieman käytetty 300km. Tämän todennäköisesti ostamme. Mutta...


      • romppane2
        liian paljon kirjoitti:

        nimittäin minulta on mennyt jo paljon rahaa korjauksiin.

        kulutusta saa säädettyä seosruuvilla joka sijaitsee kaasarin vasemmalla puolella jtn 10-25cm päässä kaasarista. mulla söi ensin toi orbit 3,3l 100km mut nyt kun säädin sitä ruuvia niin se syö nyt 2.1l 100km ja kiihtyvyydestä tuli paljon parempi mitä ennen oli.


      • jep,jep
        liian paljon kirjoitti:

        nimittäin minulta on mennyt jo paljon rahaa korjauksiin.

        Onko takuu jo ummes.....


      • syminomistaja

        ajaa sen noin. 160km tankillisella 95 E5 muttakun tuli se E10 joutuu luultavasti käyttämään 98 E5 ja olen juuri testaamassa kauan ajaa tankillisella 98 kun olen kuullut kylillä huhua että palaa paremmin ja sitä kautta kulkeekin paremmin.


    • sym

      Ostin symorbit50:n huhtikuussa ja nyt mittarissa on 600km.
      Mopo on toiminut moitteettomasti ja kulutus on noin 3l/100km.
      4 vuoden takuu on hyvä, mutta vaatii säännölliset huollot. Eka huolto (300km) maksoi n. 90 €, joten se on melkoinen lovi muuten edullisiin kustannuksiin.
      Suosittelen tuota peliä!

      • SYMisti

        Orbit on 4-tahtinen eli jos kiihtyvyyttä hakee, pitää hankkia 2-tahtinen peli. Orbit lähtee kyllä valoista, mutta kulkee varsinaisesti tosi hyvin vasta vauhtiin päästyään - siinä jäi 2-tahtinen monia satoja metrejä hetkessä, vaikka kuinka yritin sillä pysyä perässä.

        Meillä näitä Orbiteja on jo 2 - vaihdoin omanikin juuri nopeampaan 4-tahtiseen :)
        Syö vähän, maahantuojan myöntämä takuu 4v (markkinoiden pisin) ja ilmainen 6kk KASKO, jos ottaa liikennevakuutuksen IFistä. Huoltopaikkojan löytyy ja huoltokirjan mukaan eka 300km/6kk ja sitten 3000>6000>9000km tai 12kk. Huoltohinnat vaihtelevat varmaan liikkeestä riippuen.
        Kulutus näkyy olevan tuollaista 2,5-3l/100km (kaupunki- ja "pitkän matkan" työmatkahuruttelua päivittäin)

        Toistaiseksi ei pahaa makua näistä peleistä, jotka ovat siis taiwanilaisia, ei kiinalaisia.


    • osta se

      Sym on Maailman "paras" skootteri... kiihtyvyys: ei tietoakaan!! huippunopeus: hajoaa ennenkö saa käyntiin!!! yleis fiilis: täys saissee!!!!!!!
      osta se saapahan kaveris naurun aiheen :D:D:D:D

    • Siis kyllääh

      Ostin sym orbit noin vuos sitte 4v takuu 6kk kasko
      On pelittäny loistavasti kiihtyvyys hyvä kulkee 57 poliisin tutkaan ilman et oon
      Tehny mitään
      Eli loisto peli mulla oli huollot 1000 km ja sen jälkeen 3000 km

    • SYM

      SAAATANA sym orbit II on italialainen

    • Pulla pulla

      Valmistettu Taiwanissa

      • symkatti

        kylläkin tehty kiinassa,eikä taida olla suomessa enää ees myyntiä


      • tiätämätönxd
        symkatti kirjoitti:

        kylläkin tehty kiinassa,eikä taida olla suomessa enää ees myyntiä

        saisin nyt skootterin itselleni, ja oon päättäny et otan 4-tahtisen. Oon ny kattellu netistä, ja alko miätityttämään et oisko sym Orbit II 50 hyvä? Paljonko tuo virittämättömänä kulkee ja oisko virittäminen kamalan vaikeeta? onko hinta/laatusuhde hyvä? Saa ehdottaa muitakin skoottereita, kunhan ovat 4-tahtisia


      • tiätämätönxd
        tiätämätönxd kirjoitti:

        saisin nyt skootterin itselleni, ja oon päättäny et otan 4-tahtisen. Oon ny kattellu netistä, ja alko miätityttämään et oisko sym Orbit II 50 hyvä? Paljonko tuo virittämättömänä kulkee ja oisko virittäminen kamalan vaikeeta? onko hinta/laatusuhde hyvä? Saa ehdottaa muitakin skoottereita, kunhan ovat 4-tahtisia

        Nyt toinen varteenotettava vaihtoehto vois olla sym jet4 50? Siitäkin sais kertoa kokemuksia ja muuta :)


    • mc 50cc

      3 vuotta käytössä ollut orbit 2. Kulkee 55, kyydissä 2 kpl läskimooseksia, gps mukaan, ilman viri. Yksi akku simahti. Muuten vaihdettu vain öljyt ja lisätty bensaa, 98. Syö niin vähän että ihan vituttaa huoltamolle mennä pelkästään kahvin juontiin tai hedelmä jassoa naputteleen. Mersuun voisin vaihtaa, en muihin vekottimiin. Hyvä se on, en tiedä missä lie luxenburgissa kellopajalla rakentaneet nuin hyvän mopon.

    • 165

      Ite ostin tytölle sym orpit II vuonna 2013 ja on pelannu lähtee hyvin käyntiin ja vastamäessä ei hyydy
      Ihan eri mopo kuin kiinalainen

    • Jutustelija1
    • Anonyymi

      tyttärellä oli tollanen ,aina toimi hyvin ,suosittelen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe