Johanna Koivu

taikataika

Johanna rules!

Onks Johanna Koivu sen oikee nimi, vai onko vaan taiteilijanimi?

Ja mitenkähän vanha (nuori) se on?

26

16845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      on oikee nimi, taitaapi olla jotain 3-kymppinen, en ole varma

      • että..

        kaikilla olis taiteilijanimi?


      • johki
        että.. kirjoitti:

        kaikilla olis taiteilijanimi?

        oon kuullut, että OSALLA bändistä on taiteilijanimet... kaikilla pojilla on, joten olisiko johannalla oikea nimi?


      • tapse
        johki kirjoitti:

        oon kuullut, että OSALLA bändistä on taiteilijanimet... kaikilla pojilla on, joten olisiko johannalla oikea nimi?

        Johanna Koivu on taiteilijanimi!


      • Judge 66
        että.. kirjoitti:

        kaikilla olis taiteilijanimi?

        Seurustelleet jo jonkin aikaa keskenään


      • Tähkän piika
        Judge 66 kirjoitti:

        Seurustelleet jo jonkin aikaa keskenään

        Mä taas olen kuullut että Simo ja Johanna ovat pari, olleet jo pidempään !!


      • ....hulluus!
        tapse kirjoitti:

        Johanna Koivu on taiteilijanimi!

        Lauri, Lenni, Simo ja Antero ovat taiteilijanimillä esiintyviä, itse taiteilija Johanna Koivu esiintyy omalla nimellään.

        Ja uskokoon ken haluaa että Jossu ja Late tai Simo olisivat pari... hei haloo...


    • google'

      Kun vähän googlettaa saa selville, että on oikea nimi. iästä ei ole tietoa, kolkyt-jotain.

    • sisäpiiritieto

      Johannalla, kuten kaikilla pojillakin on taiteilijanimi.

      eikä seurustele kenekään bändiläisen kanssa, mutta seurustelee.

      • ....

        Kuinka voi olla noin väärää muka sisäpiiritietoa, ja pyh! Johanna Koivu on ollut Johanna Koivu koko elämänsä! Se selviää googlettamalla. Kokeile sinäkin sitä!


      • sisäpiirin tietoa mullakin

        Kyllähän se kai kaikille selvä asia on että Johanna ja Simo on pari !? Ja jos ei oo selvää, niin kannattaa vähän kattoa esim lehtijuttuja ja vaikka ihan vaan sitä DVD;tä !! Kyllä käy ilmi varsin hyvin ketkä kaksi ovat aina joka paikassa yhressä ! Että turha väittää jotain muuta paitsi jos ovat nyt keikkatauon aikana eronneet !!!


      • Kimmo Sipuli
        sisäpiirin tietoa mullakin kirjoitti:

        Kyllähän se kai kaikille selvä asia on että Johanna ja Simo on pari !? Ja jos ei oo selvää, niin kannattaa vähän kattoa esim lehtijuttuja ja vaikka ihan vaan sitä DVD;tä !! Kyllä käy ilmi varsin hyvin ketkä kaksi ovat aina joka paikassa yhressä ! Että turha väittää jotain muuta paitsi jos ovat nyt keikkatauon aikana eronneet !!!

        Kaveri kertoi että Tähkällä ja Johannalla olis ollut vipinää.


      • ei ole eikä tule
        Kimmo Sipuli kirjoitti:

        Kaveri kertoi että Tähkällä ja Johannalla olis ollut vipinää.

        että tarkistaa tietolähteensä ennekuin perättömyyksiä suustaan päästelee.


      • niinpä92
        ei ole eikä tule kirjoitti:

        että tarkistaa tietolähteensä ennekuin perättömyyksiä suustaan päästelee.

        joo näin on.
        Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!
        yksityisasioista puhuminen on turhaa täällä.


      • Akana2
        niinpä92 kirjoitti:

        joo näin on.
        Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!
        yksityisasioista puhuminen on turhaa täällä.

        Edellinen kirjuutti:
        "Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!"   

        Luen sivulta 11.
        Taiteilijanimet ja tehtävät yhtyeessä.
        Johanna Koivu: viulu, piano, laulu


    • dimpeli

      Minä vuonna Johanna on syntynyt?

    • iyh

      Johanna Koivulla ei ole wikipedian mukaan taiteilija nimeä!

    • tietoa on

      Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi vaan se on hänen ihan ikioma nimi.
      Ja ikää Johannalla on 37 vuotta, eli ikää on kertynyt kun on syntynyt 1974...
      Ja seukkaa simo rallin kanssa...ainakin vielä.

      • huh, huh

        Ei kai se oo niin nuori?


    • ihanku ihqukuu

      ai niinqu johanna palmu

    • turpakiinni
    • matti

      on sitten muuten kaunis ja hieno nainen

    • käkäkäkä

      no voi sun kekkulit

    • Eihänsilläväliäoleenää

      Lauri Tähkä ja elonkerjuun rikkoutumisen syyt menee syvemmälle. Runsas alkoholin käyttö, petos. Mä oon ihan varma että petos tapahtunut tän viulistin kanssa, miksi muuten ei halua olla tekemisissä. Rakkaus ja viha kulkee käsi kädessä. Ja tolla reseptillä kun alkoholi mukana on selvää että jotain tulee sattuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe