Kuulokojeen paristoista

Muowi

Laitanpa tänne simppelin kyselyn,
että mistä saa edullisesti
kuulokojeen paristoja?

Joudun ostamaan itse, koska kotikuntani
ei kuulu niiden harvojen joukkoon, jotka
tarjoavat kuulokojeiden paristoja maksutta.

Marketeissa ja kaupoissa kiekko tai
muu 3 tai 6 kpl paketti maksaa 6-12e,
merkistä riippuen.

Ostaisin mielelläni koko laatikon.
Tulee edullisemmaksi pitkällä ajalla.

89

18635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papu86

      Apteekista ainakin saa, maksaa vähän päälle 8 euroa.

      • ainakaan ole

        apteekista saanut! Kai heillä jotain pattereita on, mutta ei sellaisia, joka kävisi minun kuulolaitteeseeni. Olen ostanut optikolta, esimerkiksi Instrumentariumista. Sain myös kortin, jolla voin tilata pattereita sieltä, josta sain kuulolaitteenkin, ovat halvempiakin.


      • Noikjh
        ainakaan ole kirjoitti:

        apteekista saanut! Kai heillä jotain pattereita on, mutta ei sellaisia, joka kävisi minun kuulolaitteeseeni. Olen ostanut optikolta, esimerkiksi Instrumentariumista. Sain myös kortin, jolla voin tilata pattereita sieltä, josta sain kuulolaitteenkin, ovat halvempiakin.

        Huonosti kestäneet.


    • miina

      Joo kuulolaiteen paristoista, mulla ei oo harmaita aavistustakaan mistä saa halvemmalla. olen tilannut isommassa erässä Paristokeskuksesta (hyvinkää activair -ilmasinkkiparistoja) mulla on sellaset kuulolaitteet digitaaliset (korvantauskuulolaite) uudemmanmalliset tässä laitteessa kestää 4 viikkoa sehän säästää paljon pariston kuluista.

      • jake12345

        Paristokeskuksen nhinta 8,95 €, on kallein mistään kuulemani. Sorry, jos tuotin pettymyksen
        Meidän ruokamarketissammekin ne (10, 312, 13) maksavat 6,95 € per kiekko (6 kpl)


      • Toi

        Kuulotarvikkeesta netissä tilataan 3,95€ 6 kpl kiekko.


    • Muowi

      Minulla on uudet digikojeet.
      Ovat vahvemmasta päästä.
      Patterit kestää parisen viikkoa.

      Koko on 13. Motonetissa 6 kpl:n
      kiekko 5.95e. Merkki Panasonic.

      Sen halvempia en ole löytänyt.

      • miina

        Nyt tiedän, se vois johtuukin siitä kun on otettu kuulotutkimuksessa kuulokäyrä nyt kun säädetään kuulokojeen vahvuus kuulokäyrän mukkaa. Minulla on kuuloa jäljellä 30% vasen huonompi kuin oikea. (pariston kulutus määräytyy tästä). niin 4 viikkoa.


    • Muowi

      Kysäise paikkakuntasi kuuloyhdistykseltä mihin hintaan he myyvät paristoja.
      Suosittelen liittymistä kyseiseen yhdistykseen, silloin saat tietoa yhd. muistakin toiminnoista jolloin löydät vertaistukea, jos on tarvis ja muutenkin voi heiltä kysellä monista asioista, heillä on ensi käden tietoa.
      Yhd. johon itse kuulun myy paristoja 6 € kiekko jossa on 6 paristoa.

      • samppa 3

        saa reilusti alle 5:n euron kysy 040-5812498


    • Vesa

      Itse tilasin suoraan netistä osoitteesta microbattery.com. Tuo webbi-kauppa sijaitsee USA:ssa, Floridassa, mutta lähetys tuli viikossa perille.

      Hinta oli $26.95 60kpl Panasonicin 312-patteria eli yksi 6 kappaleen liuska maksoi $2.7 (eli n. 2.1 euroa). Lähetyskulut olivat $11.95 eli kannattaa tilata useampi paketti kerralla.

      Huom. Jos tilaat yli 40 euron tilauksia, voit joutua maksamaan ALV:t (22%) tulliin ja noutamaan paketin sieltä.

      • samppa 3

        Suomesta saa hintaan 2,66€ (sis. toim. kulut)


      • liisko
        samppa 3 kirjoitti:

        Suomesta saa hintaan 2,66€ (sis. toim. kulut)

        Hei mistä näin edullisesti saa kuulokojeen paristoja . onko tyyppiä 312 ? olen kiinnostunut.


      • samppa 3
        liisko kirjoitti:

        Hei mistä näin edullisesti saa kuulokojeen paristoja . onko tyyppiä 312 ? olen kiinnostunut.

        Katso netistä: HIIRONVIRTA


      • Vaaleanpunainen Jusu
        samppa 3 kirjoitti:

        Katso netistä: HIIRONVIRTA

        Eikö ole muuta tyyppiä korvantauskojeeseen (675) kuin ilma-sinkki? Kun enimmäkseen käytän taskukojetta ja korvantauskojetta siis paljon harvemmin. Ilma-sinkkiparisto vain tyhjenee omia aikojaan, jos sitä ei käytä. Eli eikö todellakaan ole olemassa muita vaihtoehtoja?


      • 16+2
        Vaaleanpunainen Jusu kirjoitti:

        Eikö ole muuta tyyppiä korvantauskojeeseen (675) kuin ilma-sinkki? Kun enimmäkseen käytän taskukojetta ja korvantauskojetta siis paljon harvemmin. Ilma-sinkkiparisto vain tyhjenee omia aikojaan, jos sitä ei käytä. Eli eikö todellakaan ole olemassa muita vaihtoehtoja?

        Et sanonut missä päin suomea olet. Itse olen ostanut Halpa-Hallista, tai Puuilosta.
        Hinta viimeksi Oulun Puuilossa Varta sinkki-ilma 6 kpl.levy 3,90 € .


      • omituista
        samppa 3 kirjoitti:

        Katso netistä: HIIRONVIRTA

        koska ei näytä hintoja web-sivuillaan


    • Annnska

      Poikakaverille sanoivat, että Class Ohlsonilta kuulemma saa halvalla.

      • jake12345

        Webbissä kertovat hinnaksi 6,40€ eli ei halvimmasta päästä


    • Huonokuulo

      Ota yhteyttä paikkakuntasi Kuulonhuoltyhdistykseen.Moni niistä myy paristoja.Meidän yhdistys myy 7 €6kpl
      eli yksi kiekko.

      • Kuuluuko

        Osaatteko neuvoa, kun isäpuolelle pitäisi ostaa kuulolaitteeseen pattereita sain malliksi edellisen, mutta Instru pitää sellaisia hintoja täällä pikkupaikkakunnalla, että ajattelin tutkia netistä saisiko jostakin halvemmalla. Kysymys kuuluu mistä tiedän, että patteri samanlainen: Rayovac Extra Advanced 13, 310 mAh, 1.4V Zinc Air oli tämä malliksi saatu kuuden paketti. Vaihtoehtoina oli muitakin kuin 13...


      • 9+10

      • 10+3

      • Pekka Oulusta
        10+3 kirjoitti:

        3,95€ kiekko
        http://www.kuulotarvike.fi/index.php

        Kuulotarvike toimittaa postitse ilman kuluja. Perillä parissa päivässä normaalin kirjepostin mukana.
        Lasku tulee paristojen kera. Siis ei mitään ennakkomaksuja.
        Itse olen palveluun tyytyväinen.


      • 10+9

      • 14+10
        10+9 kirjoitti:

        Tilasin duraceliltä kuun 2 päivä kaks levyä paristoja ei vielä 14 päivä ole tullut.
        Maksu meni jo tilausta tehdessä 11 euroo.

        Duracellin lähetys Lontoosta asti.
        Kaksi viikkoa oli myös firman mielestä yläkanttiin, mutta minkäs Itellalle ja Britanian Kuninkaalliselle postille mahtaa.
        Muuten duracel oli valmis toimittamaan uuden lähetyksen mikäli toimitus olisi kestänyt yli kaksi viikkoa. Epäily kävi lähetyksen katoamisesta molemmin puolin.


      • jake12345
        14+10 kirjoitti:

        Duracellin lähetys Lontoosta asti.
        Kaksi viikkoa oli myös firman mielestä yläkanttiin, mutta minkäs Itellalle ja Britanian Kuninkaalliselle postille mahtaa.
        Muuten duracel oli valmis toimittamaan uuden lähetyksen mikäli toimitus olisi kestänyt yli kaksi viikkoa. Epäily kävi lähetyksen katoamisesta molemmin puolin.

        Jotkut muut paristot on halvempia (3.95) kuin Duracellin 5.50. Toki en tiedä, ett onko tuo kuulotarvikkeen tutustumistarjous jatkuvasti voimassa oleva, vai kerranko vain?

        Ja kun Duracel mainostaa muita paristojaan niin pal paremmiksi eli pidempään kestäviksi, niin onko sulla kokemusta Duracellin väitteen totuudenmukaisuudesta.

        Mulla Phonakin Versatassa kesti 13-numeron paristot 10 päivää ja tässä nyt kokeilussa olevassa Siemens Pure 500:ssa 132-paristot kesti 7 päivää.

        Kestääkö nuo Duraselit pidempään?


      • 17+3
        jake12345 kirjoitti:

        Jotkut muut paristot on halvempia (3.95) kuin Duracellin 5.50. Toki en tiedä, ett onko tuo kuulotarvikkeen tutustumistarjous jatkuvasti voimassa oleva, vai kerranko vain?

        Ja kun Duracel mainostaa muita paristojaan niin pal paremmiksi eli pidempään kestäviksi, niin onko sulla kokemusta Duracellin väitteen totuudenmukaisuudesta.

        Mulla Phonakin Versatassa kesti 13-numeron paristot 10 päivää ja tässä nyt kokeilussa olevassa Siemens Pure 500:ssa 132-paristot kesti 7 päivää.

        Kestääkö nuo Duraselit pidempään?

        Ilmoitetun kapasiteetin perusteella (Duracel da13, 300 mAh, Poverone p13, 310mAh) olisivat aika saman veroisia.
        Tilasin paristot ennen Duraceliltä, kun oli vaivattomin ja edullinen tapa saada paristoja tänne susirajalle.
        Nyt tilasin kuulotarvikkeelta kun löysin firman tiedot, vielä edullisempi ja nopea toimitus.


    • Egil itse

      Osoitteesta www.egil.fi saa Rayovac Extra Advanced paristoja edulliseen hintaan, ilman toimituskuluja. Kannattaa käydä tutustumassa.

      • kiinalainen juttu

        Toimiiko Rayovac sinkki-ilma paristot normaalisti kuulokojeissa?

        Rayovac paristothan on Vartan kiinassa tehty rinnakkaismerkki. Vartathan ilmeisesti kuitenkin tehdään aina saksassa? Minulla Rayovac 1,5V sauvaparisto vuoti erääseen laitteeseen muutama vuosi sitten ja pilasi ko. laitteen. Kuitenkin ko. sauvapariston "parasta ennen" päiväys olisi umpeutunut vasta pari vuotta myöhemmin!
        Kyse ei ollut vain yhdestä viallisesta paristosta vaan melkein kaikki paketin paristot olivat jo homeessa ennen päiväyksen umpeutumista. Loput oli menneet pilalle jo käyttämättöminä paketissaan.


    • väntty

      Minä ostin Hong Kongista Rayovac acoutic 9 euroo 6Kpl että mätkähti. Ei oo halpa kauppa paristoille puolet voittoo. Ostin kun se ei nyt köyhää kirpase.
      Lahdessa:
      Tilatkaa puhelimella 09 739 739 vain 3,95 kiekko.

      Tai verkkokauppa, www. kuulotarvike.fi 24h

      • jake12345

        no miks HongKongissa sitt asioit? Sehän on halpis-krääsä-kauppa tietääkseni


    • Katso täältä

      www.kuulotarivke.fi

      • Anonyymi

        perseestä koko kuulotarvike kun ei voi perua maksatta kahteen kertaa paristot kun näky että on maksettu silti laitaa perintä toimistolle laskun vähän oli myöhässä ei voinut perua peritä toimiston laskua saako näitä muualta näitä paristoja


    • analyja

      TOSI HELPPOA TILATA SUORAAN NETISTÄ www.kuulotarvike.fi tai soittamalla
      09-739 739. Lähetys ilmainen ja tulee suoraan ja nopeasti postiluukkuun .Laksu mukana jonka sitten voi maksaa ihan normaaliin tapaan.
      3.95 €7kiekko

      • Kinalainen laatu

        Ostin Lapin keskus-sairaalan kahviosta ZeniPover merkkisiä (Kiinalaisia) A13 paristoja 6 kpl. maksoi yli 7 euroa, kestävät 8 - 10 päivää vähemmän kuin Rayovac Extra merkkiset (GB) paristot. Hinta silloin jokseenkin sama.


    • jake12345

      Sieltä olen ostanut jo monet kerrat ja hyvin toimii - luotettava paikka.

    • tuluppu1
      • Suomessa kalliita

        Näyttää aika edukkaalta tuo microbattery.com, myös ebay:ssa on lukuisia paikkoja mistä saa edullisesti. Merkkejä on monenlaisia, ja monenlaisia olen kokeillut, aina ne sen suurinpiirtein saman kestävät, oli sitten merkkituote tai ei.

        Suomesta ostettaessa kappalehinta tuppaa olemaan euron ja jopa ylikin, joten täältä ei juuri kannata ostaa.

        Netin kautta tilatessa homma on sitäpaitsi paljon helpompaakin.....

        Itse käytän kokoa 13, ja niistä tässä puhun.


    • jake123451

      Oli semmista ulkomaankieltä, etten edes viitsinyt alkaa hakeen hintaa kun Suomestakin saa aikas edullisesti, niin kuin tässäkin ketjussa on jo 'parikin' kertaa esiin tuotu: http://www.kuulotarvike.fi/ ja hinta 3,95 € se 6 pariston pakkaus.

      ps. harmi, ett joku on mennyt ottamaan mun pitkään käyttämäni (rekisteröimättömän) nimimerkin käyttöönsä, mutt pitinpä vielä perään

      • tuluppu1

        Tänään tuli lähetys Microbattery.comista. Postilaatikkoon kolahti kirjeenä kymmenen 6 kappaleen liuskaa, siis yksi laatikko. Kylkiäisiksi olivat laittaneet sellaisen kätevän näköisen patterikoteloavaimenperän. Kokonaishinnaksi tuli 15,11e. Siis n. 1,5e/liuska. Sen verran pattereista viitsii juuri maksaa. Tokihan tuo HearClear Premium Plus on firman halvin 312 koon patteri. Eikun testailemaan.


    • Jake123451

      Kapas, sait reilusti puolta halvemmalla kuin pitkään halvinpina pidetyt Kulotarvike eli oikealta nimeltään Oticom:n paristot.
      Hyvä, että tuli esiin!
      Pitänee käydä kurkkimassa sivustoa.

    • Ajou
      • ajou1

        Ja nyt onnistuu nettikaupastakin suoraan Suomeen lähetys. Korjaus tehtiin pyynnöstäni noin 5 minuutissa. Todella nopeaa palvelua!


      • reissu105
        ajou1 kirjoitti:

        Ja nyt onnistuu nettikaupastakin suoraan Suomeen lähetys. Korjaus tehtiin pyynnöstäni noin 5 minuutissa. Todella nopeaa palvelua!

        Täältä voi tilata kännykällä Nappiparisto.com, ei halvin, mutta helppo tilata.


    • Sopiako vai ei sopia

      Nappiparistoja on joka lähtöön ja toiset sopivat keskenään, eri valmistajilla eri numerot/koodit. Tietääkö joku sopiiko kuulokojeeseen tarkoitettu nappiparisto 675 ja A76 keskenään. Minulla sattuisi olemaan noita viimeksi mainittuja joita voisin antaa niitä tarvitseville.

      Sopii vai ei?

    • Minä vaan

      Tiesittekö, että ilmasinkkiparistoa vaihtaessa, sen jälkeen kun irroitatte teipin, sitä täytyy pitää ainakin kolme minuuttia latautumassa, ennen kuin laitat kojeeseen. Kestää patterit paljon pidempään.

      • kestikä,,.

        Milliamptunnit mitä meinaa jos apt panasonisissa 360 toknetissa vähemän varta ja akkulasa vähiten mah


    • allu4

      Koetappa www.kuulotarvike.fi 3,95/kiekko
      09-739739 mulle sanottiin kuulopolilla ettei kannata tilata paljoa varastoon, kun virta heikentyy, joten tilailen pari kiekkoa kerralla

    • Marko 93

      www.lightbat.fi
      Ovat uusi nettikauppa.
      kaikki tavalliset koot 6,70€ kiekko ( 6kpl).
      Myyvät vain Ansmannin tuotteita. Hyvin toimivat eikä vuoda mitään.
      Kestää ainakin pidempään kuin Rayovacin vastaavat.
      Valmistusmaa Saksa.
      http://www.lightbat.com/Kuulokojeparistot/cat2782247_2438730.aspx

      Kannattaa kysellä isoja tilauksia, antaa mielellään alennuksia

    • T-kari

      Hei,www.kuulotarvike.fi Paras ja halvin.

    • moottorikorva
      • Ralli59

        Onko keneelläkään kokemusta eri merkkisten paristojen kestosta? Sain uuden Phonak- korvansisäisen kuulokojeen jossa paristokoko on 312. Käytössä on Kuulotekniikan paristot. Edellisessä laitteessa paristo kesti 2-3 viikoa, nyt tyhjenee 3-4 päivässä, vaikka päivittäinen käyttöaika on ollut vain joitakin tunteja. Paristoja kuluu tätä mukaa kauhea määrä. Energiaa kuluu paristoja vaihtaissa ja miettiessä, että loppuukohan paristo kesken jonkun tärkeän tilaisuuden.Olen kiinnostunut tiedosta, onko kestävämpiä paristoja olemassakaan


      • Phonak Virto
        Ralli59 kirjoitti:

        Onko keneelläkään kokemusta eri merkkisten paristojen kestosta? Sain uuden Phonak- korvansisäisen kuulokojeen jossa paristokoko on 312. Käytössä on Kuulotekniikan paristot. Edellisessä laitteessa paristo kesti 2-3 viikoa, nyt tyhjenee 3-4 päivässä, vaikka päivittäinen käyttöaika on ollut vain joitakin tunteja. Paristoja kuluu tätä mukaa kauhea määrä. Energiaa kuluu paristoja vaihtaissa ja miettiessä, että loppuukohan paristo kesken jonkun tärkeän tilaisuuden.Olen kiinnostunut tiedosta, onko kestävämpiä paristoja olemassakaan

        Phonakin uutena käyttäjänä kertynyt muutamien viikkojen kokemus Duracellin 312 -paristoista. Kesto ollut ainakin yli viikon. Olethan ottanut suojaliuskan paristosta irti muutamaksi minuutiksi ennen kojeeseen laittamista. Lisäksi: olet saattanut saada paristoja, jotka ovat odottaneeet ostajaa liian kauan eivätkä ole tuoreita.


      • Ralli59
        Phonak Virto kirjoitti:

        Phonakin uutena käyttäjänä kertynyt muutamien viikkojen kokemus Duracellin 312 -paristoista. Kesto ollut ainakin yli viikon. Olethan ottanut suojaliuskan paristosta irti muutamaksi minuutiksi ennen kojeeseen laittamista. Lisäksi: olet saattanut saada paristoja, jotka ovat odottaneeet ostajaa liian kauan eivätkä ole tuoreita.

        Oon kyllä koittanut muistaa nämä ohjeet ja eivät ole vanhoja v.2018 asti. Kiinnostaisi kokeilla muuta merkkiä, nykyiset paristot saan Tk:sta ilmaiseksi. Siellä on tarjolla vain yhtä merkkiä. Ennen kyllä kestäneet useita viikkoja :(


      • energizer-ei
        Ralli59 kirjoitti:

        Oon kyllä koittanut muistaa nämä ohjeet ja eivät ole vanhoja v.2018 asti. Kiinnostaisi kokeilla muuta merkkiä, nykyiset paristot saan Tk:sta ilmaiseksi. Siellä on tarjolla vain yhtä merkkiä. Ennen kyllä kestäneet useita viikkoja :(

        Energizer 13 ei toimi kojeessa kuin muutaman minuutin!


    • Jbatt

      Kokemusta Rayovac- paristoista. Huonosti kestävät, ainakin apteekeista saa.
      Jännitteeksi ilmoitetaan 1,45 V, mutta uusien jännite on milloin mitäkin. Nyt avatussa paketissa 1,33 V. Yleensähän uuden pariston jännite on hieman nimellisjännitettä korkeampi. Menen apteekkiin narisemaan jännitemittarin kanssa - tulee mittaustalkoot.

      Kesto muutamasta tunnista pariin päivään. Vähän epäilen kojettakin.

    • Jvax

      Eikös täällä saa merkkiä ilmaista? Viestini hävisi!
      Rayovac ainakaan ei kauan kestä, parista tunnista pariin päivään tai sitten vika on kojeessa.

      Paristojen ilmoitettu nimellisjännite on 1,45 volttia, mutta ei ole vaan alempi: Alle yhdestä 1,33 volttiin.

      Menen apteekkiin näyttämään mittausta.

    • jenniina79

      optikkoliike.fi myy mielestäni edullisesti Siemensiä ja joka kerta kun olen tilannut niin tullut nopeasti.

    • Retunen

      Amazon de, Saksasta myy Duracell 312 6 kpl 2,64 € sis kuljetuksen, täällä 7-8 €
      On valtava hintaero.

    • 123jake

      Tää on jatkuvasti toistuva kysymys ihan tässä samassa ketjussa... Eli vastaiksen sais moneenkin kertaan, kun lukis noita aiempia viestejä ennen kuin taas kysyy samaa...
      Mutt sanottakoon nyt kuitenkin taas kerran, että www.kuulokeskus.fi on se paikka ja hinta on 3.95€ paketilta.

    • moottorikorva1977

      Ansmann on kyllä ollut meidän porukalle, ja monelle tuttavalleni todella positiivinen kokemus. Itse käytän Phonakin kojeita ja kokoa 13.
      Päässyt helposti yli 10-11 päivän käyttöön. Parhaat päivät jopa 12-13 päivää. Riippuen hieman että kuinka täysillä laulattaa tuota moottoria. Rayovaccia tai muuta paskaa en kyllä osta enää ikinä. Kannattaa ostaa täältä : www.lightbat.com

      • 123jake

        Liki tuplahintaisiahan nuo ehdottamasi ovat...!


    • Sodankylästä

      Nyt näyttäis olevan Rayovaccia myös lightbat.com kaupassa 2,99 hintaan.
      Kyllä se reijo meille kelpaa jos päiväys on tarpeeks pitkällä.
      Kuitenkin eroa kolmella eurolla vs. apteekkien 7 tai 8 euroon..

    • Raimorai

      www.kuulokojeparisto.fi näyttäisi olevan myös uusi paristokauppa!
      Niillä on uusia kuivureitakin valikoimissa jollaisia ei ainakaan keskustassa ( hki ) olevissa kaupoissa ei ole ollut vielä saatavilla.

    • Kuulotonko

      Kuulotarvike.fi - A312 paristokiekko 3,95. Ei toimituskuluja, ei laskutuslisää. Nopea toimitus postitse. (jos nyt posti vaan olisi nopea;)

    • vetysyanidi

      Näistä ostan yleensä:

      - Biltema - 3.99 € / paristokiekko

      - Kuulotarvike.fi - 3.95 € / paristokiekko

      Kuulotarvike.fi on hyvä kauppa ja edulliset hinnat jotain tarvikkeitakin saa edullisesti. Nopeat toimitukset riippuen kyllä siitä miten Posti venyttää. Maksat laskulla, ei postimaksuja. Luottotietojakaan ei tarvitse, kokemusta on.

    • Otoslerosis

      Amazon myy 312 Durasel 1.74 € kiekko kun ostaa 2 laatikkoa eli 20 kiekkoa ilman toimitusmaksua
      Tässä uudessa laitteessani paristot kestää vain viikon kai se on diki laite

    • patteripetteri
    • Anonyymi

      Olemme tilanneet muutamia kertoja kaarinalaisesta kaupasta.
      www.kuulokojeparisto.fi. Sieltä tuli paristot nopeasti kotiin. Tilattiin viimeiseksi soittamalla. Laskun ne laittoi paristojen mukana. Tilasin miehelleni Rayovac Extra Advanced 13 paristoja. Hinta oli 2,70 paketilta.

    • Anonyymi

      Ruotsista, Hörcentralen, 6kpl/pakkaus näkyi olevan 1,90€, alvit ja postarit tietty päälle, esim 18 kpl paristoja, veroineen ja postareineen 7,59€

    • Anonyymi

      Edullisia kuulokojeen paristoja etsivälle suosittelen Kuulotekniikka Oy myymälää. Ei tule postikulujakaan. Erinomainen kauppa. Helppotilata ilman turhia rekisteröidy sinne ja tänne pakkoja. Tilaus saapuu käytännössä asuinpaikasta riippumatta max viikon sisällä tilauksesta. Helppo ja hyvä hintalaatusuhde.

      • Anonyymi

        Lisätään viekä. Kuulotekniikka myy 2kpl 6paketti Reyovac 312 paristoa 5,95. Ehkä jostain voi saada halvemmalla, jos postikuluja ei tule, kuten tässä kotimaisessa kaupassa. Kuulotekniikka siis myy tuon 5,95 paketinkin ilman postikuluja.

        Kiitokset kaupalle tästä ja siitä kuten jo mainitsin tämänkin: tilaaminen on yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään viekä. Kuulotekniikka myy 2kpl 6paketti Reyovac 312 paristoa 5,95. Ehkä jostain voi saada halvemmalla, jos postikuluja ei tule, kuten tässä kotimaisessa kaupassa. Kuulotekniikka siis myy tuon 5,95 paketinkin ilman postikuluja.

        Kiitokset kaupalle tästä ja siitä kuten jo mainitsin tämänkin: tilaaminen on yksinkertaista.

        Jostain nuo firmat ostavat paristopakkaukset itselleen ja hinta on oltava todella halpa koska tuo hinta on lähes kokonaan posti- ja käsittelykuluja (jotka eivät näy asiakkaalle).


    • Anonyymi

      Kuulostudiosta olemme ostaneet Duracell paristoja. Parhaita ovat olleet tähän asti. Kuulostudio.com

      • Anonyymi

        Ovat kalleimmasta päästä


    • Anonyymi

      Simppeli kysely oli mistä saa edullisesti elikkä halvimmalla.
      Omituisia vastauksia ovat siis kalleimmat paristot.
      Lukekaa testit, sinun laitteessa patteri voi kestää pitempään kuin toisella.
      Uudet kuulokojeet kuluttavat patterit viikossa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut Ruotsista ( Hörcentralen.se ) Juuri on tulossa 10 kpl kuuden kappaleen pakkauksia. Kokonaishinta 189,80 kr (inkl. 37,96 kr Moms)

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen myös tilannut Ruotsista, nyt hämmästelen kun vaihdoin pe paristot molempiin, toisessa oticonin ja toisessa ruotsalainen, tänään vaihdoin toiseen päivällä

    • Anonyymi

      Karkasi.. toisessa näyttää olevan virtaa huimat 80% jäljellä, uskon että kestävä voisi olla oticon.

    • Anonyymi

      Millaisia kokemuksia ruotsalaisten kestosta muilla?

    • Anonyymi

      Sain juuri uudet kojeet ja nyt pitäisi hommata paristot ja jotain muitakin lisätarvikkeita. Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitä eroa on Opticonin ja Rayovacin paristoilla? Siis keston kannalta. Ajattelin tilata kuulotarvikkeelta, mutta myös muut kaupat voin ottaa huomioon. Kiitos jo etukäteen vastauksista!

    • Anonyymi

      Nyt näyttää kyllä sille että Oticonin paristot häviää vertailussa ainakin minun bluetooht kojeissa.

    • Anonyymi

      Asun itä- Helsinki lähiössä .Otan vastaan tarjouslehdet, alueuutiset ymm. Näen milloin tarjouksessa on kuulokojeiden paristoja todella halvalla Saiturin Pörssi myy halvimmat tarjous. Sitten on entinen tarjoustalo eli Tokmman. Ostan suoraan 2 kulokojen käyttäjänä 6-12 kuukauden paristot keralla tarjouksesta.Katson niiden viimeinen mytipäivä.Jotka kohdallani on ollut esim 2-3vuotta eteenpäin.Kun on 2 kulokojetta niitä todella mene. Paristot niissä kestä aina alle viikon.Todella käytän kulokojeita.Eivät ole pirongin laatikossa.Myyvät niitä nettikin halvalla.Mutta en osta netti mitään.terv. nainen 70v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe