Tampereen paras kebab

Tampereen paras kebabbi mitä itse olen syönyt löytyy kaukajärveltä pizzeria-kebab solaf entinen kaukajärven grilli annoksissa hinta-laatusuhde aivan erinomainen suosittelen lämpimästi tutustumista ko.paikkaan
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

..jos joku mainostaa kebapissa hyvää hintalaatusuhdetta tarkoittaa se jättisuurta annosta, jossa on käytetty lihana mautonta, tehtaalta suoraan valmiina lastuina tullutta teurasjätettä, ja saalaatti jotain kiinankaalia tai jopa tavallista kaalia.
Ilmianna
Jaa
oon käynyt solafissa ja se oli minun mielestäni ihan keskitason kebab, mutta jos tuolla suunnalla liikut, niin käypä hakemassa suoraman kebab-pizzeriasta iskender. se on aika helvetin hyvä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Ei ole Sedus kebab pizzerian voittanut kangasalta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raipe kirjoitti:
on ja montakin :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raipe kirjoitti:
IHAN KAMELIN PASKAA TUO MITÄ MAINOSTAT
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raipe kirjoitti:
kuule ei kuukaan anna kellekään pizzerialle mitään palkintoa paitsi jos omistaja itte tettää ittelleen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
moneen toi paska on viikolla auki'?
Ilmianna
Jaa
moneen toi paska on viikolla auki'? vittu hirvee näläkä pewrke
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
KAUHIA NÄLÄKÄ! nii just mihi asti se kebab takomo on auki pewrke??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sinne pääsee sentään istumaan sisäänkin ja on auki pidempään kuin Vehmaisten uusi paikka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tänään auki ja eilen oli myös auki... tänää on lauantai, voi olla auki ihan asti grilli. raiteilla natsi.. kulki. grilli auki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aiankin sillä on kyltti tien poskessa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
no... sapuskaa löytää ja ennekoi ja hae jo illalla... rapulaan syöki vaikka olis jonkun peräkammarin pertin kyhäämä kepappi... ***tuako niistä valittaa... on ilman jos ei kelpaa...
Ilmianna
Jaa
Suomen parhaat kebabit ehdottomasti
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tampereen paras kebab

Tampereen paras kebabbi mitä itse olen syönyt löytyy kaukajärveltä pizzeria-kebab solaf entinen kaukajärven grilli annoksissa hinta-laatusuhde aivan erinomainen suosittelen lämpimästi tutustumista ko.paikkaan

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta