VUOKRA-ASUNNOT

saltsa

oisko kellään antaa neuvoa miten saisi hommattua kajaanista helposti vuokra-asuntoja ja mistä?

36

7891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmotus

      koti-kajaaniin (halutaan vuokrata)ja kajaanin pietarilta kannattaa kans kysellä!

    • rakenna vuokratalo

      Pitäisikö saada useita asuntoja? Aika vähän on asuntoja tarjolla. Jo useita vuosia tilanne on pahentunut. Nyt kun kaupunki on keksinyt että kaupunkiin kannattaa ottaa vielä lisää pakolaisia niin ne viimeisetkin vuokra-asunnot ovat täynnä. Vuokrat ovat ihan älyttömässä nousussa, koska varsinkin maahanmuuttajien ansioista voi vuokraa pyytää melkein ihan mitä vaan.

      Rakenna oma vuokratalo?

      • ensimmäiset opiskelijat per...

        On muuten sen verran pula asunnoista että ensimmäiset opiskelijat ovat jo peruneet opiskelupaikkojaan asunnon puutteen vuoksi. KOhta vaikuttaa jo työvoiman saantiinkin.


      • unikc
        ensimmäiset opiskelijat per... kirjoitti:

        On muuten sen verran pula asunnoista että ensimmäiset opiskelijat ovat jo peruneet opiskelupaikkojaan asunnon puutteen vuoksi. KOhta vaikuttaa jo työvoiman saantiinkin.

        mikä pula? asunnoista?meitä komennus ukkoja kerrostalo täynnä ei montaa täyttä asuntoa ole vai eikös nämä muille kelpaa?


      • tiistain
        unikc kirjoitti:

        mikä pula? asunnoista?meitä komennus ukkoja kerrostalo täynnä ei montaa täyttä asuntoa ole vai eikös nämä muille kelpaa?

        Mistä päin Kajaania löytyy tämä kerrostalo, jossa vapaita asuntoja?


    • ei varmaan

      mistään. Kysyntä ylittää tarjonnan. Minulla kävi hyvä tuuri ja sain vuokra-asunnon noin kahden kuukauden aktiivisen etsinnän jälkeen.

      • Rynteri

        Talvivaaran, opiskelijoiden ja pakolaisten asuttamisen tähden Kajaanin tilanne on nyt erinomaisen tiukka.

        Kaupunki rakentanee kohta uusia asuntoja, että saadaan tulevatkin pakolaiset asiallisesti asutettua. Paikallisista ei ole niin väliä.


    • tietoa

      kaksio ja kolmio on vapautumassa.Saimme 5 vuoden sitkeän odottamisen ansiosta lopultakin isomman asunnon kaupungilta.Asuntoa voi hakea pietarilta ja siellä ottavat huomioon ensin ne jotka ovat hakeneet siltä alueelta mistä asunto vapautuu.

    • vuoljokinen

      Lopettakaa asiasta valitus, koska Otanmäestä ja Vuolijoelta kohtuuhintaan löytyy vaikka kuinka.

      • jos

        kyseinen henkilö joka etsii asuntoa ei omista autoa?? vittumainen se on vuolijoelta polkea pyörällä kajaaniin jos työpaikka tai opiskelupaikka sijaitsee kajaanissa! :D


      • wallance
        jos kirjoitti:

        kyseinen henkilö joka etsii asuntoa ei omista autoa?? vittumainen se on vuolijoelta polkea pyörällä kajaaniin jos työpaikka tai opiskelupaikka sijaitsee kajaanissa! :D

        en omista autoa joten vuolijoelle/otanmäelle muuttaminen ei ole mikään vaihtoehto. eikä se ole ainoa syy. PAIKKA JOHON EN YKSINKERTAISESTI KOSKAAN MUUTTAISI! ..haluaisin vain yksiön/kaksion läheltä keskustaa tai keskustasta jossa vuokra ei olisi kuin 300-340 e tai jopa vähemmän.


      • hintatietoinen
        wallance kirjoitti:

        en omista autoa joten vuolijoelle/otanmäelle muuttaminen ei ole mikään vaihtoehto. eikä se ole ainoa syy. PAIKKA JOHON EN YKSINKERTAISESTI KOSKAAN MUUTTAISI! ..haluaisin vain yksiön/kaksion läheltä keskustaa tai keskustasta jossa vuokra ei olisi kuin 300-340 e tai jopa vähemmän.

        Epäilenpä, että et tule löytämään tuolla hinnalla keskustasta vuokra-asuntoa. Kajaanissa on kalliit vuokra-asunnot - nimimerkillä kaksio Laajankankaalta 500 euroa/kk.


      • Ann`
        wallance kirjoitti:

        en omista autoa joten vuolijoelle/otanmäelle muuttaminen ei ole mikään vaihtoehto. eikä se ole ainoa syy. PAIKKA JOHON EN YKSINKERTAISESTI KOSKAAN MUUTTAISI! ..haluaisin vain yksiön/kaksion läheltä keskustaa tai keskustasta jossa vuokra ei olisi kuin 300-340 e tai jopa vähemmän.

        kaksiota tohon hintahaarukkaan ei taida löytyä. itellä oli pieni yksiö ja siinäki vuokra oli jo 361e...


      • wallance
        Ann` kirjoitti:

        kaksiota tohon hintahaarukkaan ei taida löytyä. itellä oli pieni yksiö ja siinäki vuokra oli jo 361e...

        mulla asuu monta kaveria kajaanin keskustassa jossa vuokra yksiössä noin 280 e ja lehdissä on on ollut paljon ilmoituksia kaksioista joiden hinta on vain 350 e eli kyllä niitä on mut vapaat on menny varmaan jo ohi. *jatkaa etsimistä*


      • Ann`
        wallance kirjoitti:

        mulla asuu monta kaveria kajaanin keskustassa jossa vuokra yksiössä noin 280 e ja lehdissä on on ollut paljon ilmoituksia kaksioista joiden hinta on vain 350 e eli kyllä niitä on mut vapaat on menny varmaan jo ohi. *jatkaa etsimistä*

        oispa minunki silmään pistäny sellainen ilmoitus että sais kaksion alle 400e. mutta nyt täytyy tyytyä olemaan jonku aikaa tuttavan asunnossa kun ei omaa ole vieläkään löytyny.. ja koulu pitäis aloittaa..


      • Jätkä puhuu läpiä päähänsä
        Ann` kirjoitti:

        oispa minunki silmään pistäny sellainen ilmoitus että sais kaksion alle 400e. mutta nyt täytyy tyytyä olemaan jonku aikaa tuttavan asunnossa kun ei omaa ole vieläkään löytyny.. ja koulu pitäis aloittaa..

        olen asunut 7 vuotta Kajaanissa ja olen muuttanut kolme kertaa tänä aikana kaupungin sisällä. Yksiöitä ei ole juuri koskaan tarjolla ja hinnat on alkaen 340 euroa/kk. Kaksiot menee yli 400 euron/kk aina! Taitaa olla jätkän kaverit vähän vetäneet vuokriaan puheissaan alemmas - se on kato se amisten leveily ku on malissaan Kajjjaanissa ;P


      • no onhan noita
        Jätkä puhuu läpiä päähänsä kirjoitti:

        olen asunut 7 vuotta Kajaanissa ja olen muuttanut kolme kertaa tänä aikana kaupungin sisällä. Yksiöitä ei ole juuri koskaan tarjolla ja hinnat on alkaen 340 euroa/kk. Kaksiot menee yli 400 euron/kk aina! Taitaa olla jätkän kaverit vähän vetäneet vuokriaan puheissaan alemmas - se on kato se amisten leveily ku on malissaan Kajjjaanissa ;P

        300€ ja halvempiakin yksiöitä kajaanissa. Ite asun yksiössä ja vuokra on 300€/kk sähkö ja on öljylämmitys jne. kaveri asuu kans yksiössä jossa vuokra on 250€/kk sähkö. Ja onkait tuo kämppä tossa seinän takana vapaana ja tääkin vapautuu varmaan kohta kun pitää lähteä muualle töihin.


      • unta nää
        wallance kirjoitti:

        mulla asuu monta kaveria kajaanin keskustassa jossa vuokra yksiössä noin 280 e ja lehdissä on on ollut paljon ilmoituksia kaksioista joiden hinta on vain 350 e eli kyllä niitä on mut vapaat on menny varmaan jo ohi. *jatkaa etsimistä*

        Nyt olet varmaan nukahtanut prinssessa Ruususen unen. Noita hintoja löytyi about 15 vuotta sitten. Kyllä vuokranantajat ovat hivuttaneet päivän markkinoita vastaavaksi.


      • wallance
        Jätkä puhuu läpiä päähänsä kirjoitti:

        olen asunut 7 vuotta Kajaanissa ja olen muuttanut kolme kertaa tänä aikana kaupungin sisällä. Yksiöitä ei ole juuri koskaan tarjolla ja hinnat on alkaen 340 euroa/kk. Kaksiot menee yli 400 euron/kk aina! Taitaa olla jätkän kaverit vähän vetäneet vuokriaan puheissaan alemmas - se on kato se amisten leveily ku on malissaan Kajjjaanissa ;P

        olen itse asunu puol vuotta maxin lähellä, iso yksiö ja vuokra oli 285. kirkon läheltä sai kesän alussa yksiöitä vähän päälle 300. eli kyllä niitä on kun osaa etsiä oikeat vuokranantajat!! kajaanista saa myös asuntoja joissa ei tarvii maksaa kuin puolet takuuvuokrasta, ei aina kannata tyytyä ensimmäisiin vaihtoehtoihin vaan kysellä..


      • kumma juttu
        unta nää kirjoitti:

        Nyt olet varmaan nukahtanut prinssessa Ruususen unen. Noita hintoja löytyi about 15 vuotta sitten. Kyllä vuokranantajat ovat hivuttaneet päivän markkinoita vastaavaksi.

        Taitaa vaan porukkaa ottaa päähän ku ite joutuvat asumaan kalliissa kämpässä. Tuu kattoo vuokrasopimus ni jokohan sitten uskoisit.
        Kiroa vaan paskaa elämääsi ja kallista kämppääsi.


      • by the way
        unta nää kirjoitti:

        Nyt olet varmaan nukahtanut prinssessa Ruususen unen. Noita hintoja löytyi about 15 vuotta sitten. Kyllä vuokranantajat ovat hivuttaneet päivän markkinoita vastaavaksi.

        ei tainnu olla euroja vielä 15 vuotta sitten.


      • sopimuksessa
        wallance kirjoitti:

        mulla asuu monta kaveria kajaanin keskustassa jossa vuokra yksiössä noin 280 e ja lehdissä on on ollut paljon ilmoituksia kaksioista joiden hinta on vain 350 e eli kyllä niitä on mut vapaat on menny varmaan jo ohi. *jatkaa etsimistä*

        on yleensä uusi hinta, kun sitä vuokra-aikana ei voi paljoa nostaa. Eli hinta yleensä nousee uudelle vuokralaiselle vastaamaan ajankohdan hintatasoa joka on voimakkaasti noussut viime aikoina.


      • asuu
        Jätkä puhuu läpiä päähänsä kirjoitti:

        olen asunut 7 vuotta Kajaanissa ja olen muuttanut kolme kertaa tänä aikana kaupungin sisällä. Yksiöitä ei ole juuri koskaan tarjolla ja hinnat on alkaen 340 euroa/kk. Kaksiot menee yli 400 euron/kk aina! Taitaa olla jätkän kaverit vähän vetäneet vuokriaan puheissaan alemmas - se on kato se amisten leveily ku on malissaan Kajjjaanissa ;P

        rivarikaksiossa jossa vuokra on 340e/kk!
        eli on niitä halpoja kämppiä ku osaa ettiä!


      • Ottakaas myös huomioon...
        sopimuksessa kirjoitti:

        on yleensä uusi hinta, kun sitä vuokra-aikana ei voi paljoa nostaa. Eli hinta yleensä nousee uudelle vuokralaiselle vastaamaan ajankohdan hintatasoa joka on voimakkaasti noussut viime aikoina.

        ... se että minkätasoinen kämppä on. Vanhassa paskassa ei vuokrakaan voi kovin korkea olla. Itse asuin kolmiossa kasarmialueella ja vuokra oli 400 euroa kuussa. Kämppä oli kunnoltaan sitten tosi huono. Keittiö suoraan 60-luvulta.


      • huvittavaa,
        kumma juttu kirjoitti:

        Taitaa vaan porukkaa ottaa päähän ku ite joutuvat asumaan kalliissa kämpässä. Tuu kattoo vuokrasopimus ni jokohan sitten uskoisit.
        Kiroa vaan paskaa elämääsi ja kallista kämppääsi.

        että minä olen VUOKRANANTAJA, eikä ole tuollaisilla hinnoilla puhettakaan saada minulta asuntoa.

        Voihan tietenkin olla, että joku asuu esim. rivarissa, jossa on suora sähkölämmitys, eli vuokran jälkeen tulee vielä melkoisen jämäkkä sähkölasku. Muuten on silkkaa haaskausta antaa "lahjaksi" asuntoa, sillä hoitovastikkeet ovat nousseet viime vuosina tajuttoman paljon ja tulee varmasti ensivuoden alusta nousemaan vielä enemmän.

        Siihen kun välillä teet jotain remonttia, niin arvaappa kannattaako esim. kaksiota tarjota alle 400 €. Lainan korot ovat nousseet kolmessa vuodessa yli kaksinkertaiseksi, että jos vielä sattuu olemaan velkarahalla ostettu asunto, niin avot, kyllä ei paljon rikastumaan pääse.

        Toisaalta on tietysti nämä yhteiskunnan ylläpitämät vuokra-asunnot, joita tosiasiallisesti muutkin kuin vuokralaiset joutuvat verovaroin tukemaan.

        Esimerkki elävästä elämästä: pari vuotta sitten tuli julkisuuteen tieto Lohtajan vuokra-asuntojen korjauksesta. Kustannus n. 60 neliön asunnon osalta 60 000 €. Samanaikaisesti sai vapailta markkinoilta OSTAA vastaava asunto 60 000 €.

        Jos asunnon voisi vuokrata esim. 500 €/kk, niin..
        - vuotuinen korko 5 % pääomalle = 3 000 : 12=250 kk
        - hoitovastike (arvio 160 €/kk)

        Vuokranantajan velvollisuudet kk 410 €.

        Siis pääomaa voisi lyhentää 90 €/kk tuolla 500 € vuokralla.

        Että nytpähän voit sitten ilkkua, miten halvalla todellakin voi asua, siihen nähden, mitkä kulut vuokranantajalla on.

        Te, jotka asutte esim. pietarin asunnoissa, olkaa tyytyväisiä, että me muut veronmaksajat kustannamme suurelta osin asumisenne. Ol rait ja good bye!


      • tosiaankin..
        by the way kirjoitti:

        ei tainnu olla euroja vielä 15 vuotta sitten.

        piti laittaa laskutaidottomille se jakaja näkyviin, että voi muuntaa markat euroiksi. (likiarvo 5.95)

        Esim. 2400 mk = n. 400 €


      • wallance
        Ottakaas myös huomioon... kirjoitti:

        ... se että minkätasoinen kämppä on. Vanhassa paskassa ei vuokrakaan voi kovin korkea olla. Itse asuin kolmiossa kasarmialueella ja vuokra oli 400 euroa kuussa. Kämppä oli kunnoltaan sitten tosi huono. Keittiö suoraan 60-luvulta.

        kyllä pitää ottaa huomioon myös kunto, mut mun asunto oli pintaremontoitu puolivuotta sitten ja vuokra iha sika halpa!! eikä mitään ongelmaa !!!


      • wallance
        no onhan noita kirjoitti:

        300€ ja halvempiakin yksiöitä kajaanissa. Ite asun yksiössä ja vuokra on 300€/kk sähkö ja on öljylämmitys jne. kaveri asuu kans yksiössä jossa vuokra on 250€/kk sähkö. Ja onkait tuo kämppä tossa seinän takana vapaana ja tääkin vapautuu varmaan kohta kun pitää lähteä muualle töihin.

        missäspäin kajaania nämä asunnot ovat/ montako neliötä? Tarvitsen syyskuun alusta kämpän, pitää yrittää tarttua jokaiseen tulevaan mahdollisuuteen kun sinne ei ole enää pitkä aika.


      • tiistain
        Jätkä puhuu läpiä päähänsä kirjoitti:

        olen asunut 7 vuotta Kajaanissa ja olen muuttanut kolme kertaa tänä aikana kaupungin sisällä. Yksiöitä ei ole juuri koskaan tarjolla ja hinnat on alkaen 340 euroa/kk. Kaksiot menee yli 400 euron/kk aina! Taitaa olla jätkän kaverit vähän vetäneet vuokriaan puheissaan alemmas - se on kato se amisten leveily ku on malissaan Kajjjaanissa ;P

        Asumme Kajaanissa 44 neliön kaksiossa, vuokra 400e. Kun muutettiin tähän, vuokra oli 350e, mutta sitten asunto myytiin, ja uusi vuokranantaja nosti vuokraa. Vesi ja autopaikka kuitenkin sisältyy vuokraan :).

        On kyllä ihan totta, että näinkin edullisia kaksioita on tosi vaikea Kajaanista löytää. Tämäkin varattiin puhelimessa (Koti-Kajaanissa oli ilmoitus), ennen kuin oltiin asuntoa edes nähty. Hyvältä (ja edulliselta!) kuulosti, ja hyvä tämä onkin. Remontti tehty 2003.


      • trittidii
        huvittavaa, kirjoitti:

        että minä olen VUOKRANANTAJA, eikä ole tuollaisilla hinnoilla puhettakaan saada minulta asuntoa.

        Voihan tietenkin olla, että joku asuu esim. rivarissa, jossa on suora sähkölämmitys, eli vuokran jälkeen tulee vielä melkoisen jämäkkä sähkölasku. Muuten on silkkaa haaskausta antaa "lahjaksi" asuntoa, sillä hoitovastikkeet ovat nousseet viime vuosina tajuttoman paljon ja tulee varmasti ensivuoden alusta nousemaan vielä enemmän.

        Siihen kun välillä teet jotain remonttia, niin arvaappa kannattaako esim. kaksiota tarjota alle 400 €. Lainan korot ovat nousseet kolmessa vuodessa yli kaksinkertaiseksi, että jos vielä sattuu olemaan velkarahalla ostettu asunto, niin avot, kyllä ei paljon rikastumaan pääse.

        Toisaalta on tietysti nämä yhteiskunnan ylläpitämät vuokra-asunnot, joita tosiasiallisesti muutkin kuin vuokralaiset joutuvat verovaroin tukemaan.

        Esimerkki elävästä elämästä: pari vuotta sitten tuli julkisuuteen tieto Lohtajan vuokra-asuntojen korjauksesta. Kustannus n. 60 neliön asunnon osalta 60 000 €. Samanaikaisesti sai vapailta markkinoilta OSTAA vastaava asunto 60 000 €.

        Jos asunnon voisi vuokrata esim. 500 €/kk, niin..
        - vuotuinen korko 5 % pääomalle = 3 000 : 12=250 kk
        - hoitovastike (arvio 160 €/kk)

        Vuokranantajan velvollisuudet kk 410 €.

        Siis pääomaa voisi lyhentää 90 €/kk tuolla 500 € vuokralla.

        Että nytpähän voit sitten ilkkua, miten halvalla todellakin voi asua, siihen nähden, mitkä kulut vuokranantajalla on.

        Te, jotka asutte esim. pietarin asunnoissa, olkaa tyytyväisiä, että me muut veronmaksajat kustannamme suurelta osin asumisenne. Ol rait ja good bye!

        ok. asiallista tekstiä. ainut asia, mitä jäin miettimään, mistä olet kaivanut nämä luvut? siis jään miettimään, MITEN IHMEESSÄ LOHTAJAN ASUNTOIHIN ON SAATU MENEMÄÄN NOIN PALJON RAHAA?! olen nähnyt jo muutaman peruskorjatun asunnon omin silmin ja vaikuttaa enimmäkseen JIM-tv:n DIY-ohjelman kirppari-kierrätys rempalta.. Vähän vanhaa venemaalia listoihin ja kaappeihin, niin näin saadaan kaikki siniseksi. Ja tähänkö nyt se 60000e on mennyt /asunto?

        TÄ.


      • vuokralaiset
        huvittavaa, kirjoitti:

        että minä olen VUOKRANANTAJA, eikä ole tuollaisilla hinnoilla puhettakaan saada minulta asuntoa.

        Voihan tietenkin olla, että joku asuu esim. rivarissa, jossa on suora sähkölämmitys, eli vuokran jälkeen tulee vielä melkoisen jämäkkä sähkölasku. Muuten on silkkaa haaskausta antaa "lahjaksi" asuntoa, sillä hoitovastikkeet ovat nousseet viime vuosina tajuttoman paljon ja tulee varmasti ensivuoden alusta nousemaan vielä enemmän.

        Siihen kun välillä teet jotain remonttia, niin arvaappa kannattaako esim. kaksiota tarjota alle 400 €. Lainan korot ovat nousseet kolmessa vuodessa yli kaksinkertaiseksi, että jos vielä sattuu olemaan velkarahalla ostettu asunto, niin avot, kyllä ei paljon rikastumaan pääse.

        Toisaalta on tietysti nämä yhteiskunnan ylläpitämät vuokra-asunnot, joita tosiasiallisesti muutkin kuin vuokralaiset joutuvat verovaroin tukemaan.

        Esimerkki elävästä elämästä: pari vuotta sitten tuli julkisuuteen tieto Lohtajan vuokra-asuntojen korjauksesta. Kustannus n. 60 neliön asunnon osalta 60 000 €. Samanaikaisesti sai vapailta markkinoilta OSTAA vastaava asunto 60 000 €.

        Jos asunnon voisi vuokrata esim. 500 €/kk, niin..
        - vuotuinen korko 5 % pääomalle = 3 000 : 12=250 kk
        - hoitovastike (arvio 160 €/kk)

        Vuokranantajan velvollisuudet kk 410 €.

        Siis pääomaa voisi lyhentää 90 €/kk tuolla 500 € vuokralla.

        Että nytpähän voit sitten ilkkua, miten halvalla todellakin voi asua, siihen nähden, mitkä kulut vuokranantajalla on.

        Te, jotka asutte esim. pietarin asunnoissa, olkaa tyytyväisiä, että me muut veronmaksajat kustannamme suurelta osin asumisenne. Ol rait ja good bye!

        maksamme osittain teidän"omissa" asujien asunnot. Saatte nimittäin verohuojennusta asuntovelastanne (me kaikki sitten veroina maksamme sitä velkaa), osa saa vielä asumistukea ja toimeentulotukea omistusasuntoon (ja taas me kaikki maksamme sitä velkaa). Sitten joskus kun olette yhteiskunnan avulla maksaneet nurkkanne omaksi niin emme me saa maksamiamme veroja takas siltä osin....
        Eipä siinä mitään, me autetaan teitä mutta olkaa edes vähän kiitollisempia ja onnellisia saamastanne avusta.
        Ja just Lohtajalla olevaan muutama vuosi sitten remontoituun kaupungin asuntoon olen todella tyytyväinen mutta sinä arvasit vuokran väärin 60 neliön asunnosta... ketuttaako?


      • ikinä
        wallance kirjoitti:

        en omista autoa joten vuolijoelle/otanmäelle muuttaminen ei ole mikään vaihtoehto. eikä se ole ainoa syy. PAIKKA JOHON EN YKSINKERTAISESTI KOSKAAN MUUTTAISI! ..haluaisin vain yksiön/kaksion läheltä keskustaa tai keskustasta jossa vuokra ei olisi kuin 300-340 e tai jopa vähemmän.

        Jos budjetti on tuollanen on ihan turha haaveilla mistään keskustan asunnoista. Itelläni oli yksiön vuokra keskustassa 400e (29neliöö) ja kaksion 650e (57neliö) Mutta Otanmäestä saa tuolla rahalla jopa kolmion ja onhan sieltä hyvät bussi yhtydet kaupunkiin.. :)


    • 1h+k+s+p 295€/kk

      Älä unta nää!

      Yksiöt ja kaksiot ovat menneet jo, kolmiotkin alkavat olla vähissä.

      Kannattaa vuokrata kaveriporukalla isompi huoneisto jossa jokainen saa oman makuuhuoneen. Vuokrakin tulee halvemmaksi ja oppii yhteisasumisen sääntöjä.

    • ...........

      erittäin tilavan, valoisan ja hyväkuntoisen yksiön Kajaanista palveluiden läheltä, ja vuokra oli vain 300e/kk. Ja alin kerros kerrostalossa. Jos ei polta tupakkia eli ei tarvitse parveketta, niin löytyy aika edullisiakin asuntoja. Parveke nostaa monesti hintaa.

      • Järkikäteen

        Kannataakp maksaa vuokraa asunnosta? Ostaa oman asunnon niin nekin maksamat vuokrat menee omaan lompakkoon ajankanssa.


    • Anonyymi

      Hyppäämme vuoteen 2023 :)
      Onko joku facepooki sivu missä kajaanilaiset ilmoittaa halutaan vuokrata/vuokrataan?. Pietarin asuntoihin ei oikein uskalla lähteä ovat kuulema rauhattomia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe