Keppihevosilla ratsastaminen - noloa?

KeppariTypykkä94

Niin... kertokaa onko keppihevosilla ratsastaminen noloa mielestänne. Perustelkaa!!

157

9283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillosipuli <3

      Ei se silleen ole noloa, mutta jos on esim. 15-17 vuotta, sillon se on jo musta vähän noloa. No mutta kaikkihan saa päättää itse mitä haluaa ja mitä tekee. Sillä tämähän on vapaa maa...eikös? ;]

      • Kepparitytti

        Ei se oo noloa. Mee kattoo yt mm kisoi niistä ni sielt löytyy varmaan sun ikäsii. Aikusetkin voi harrastaa sitä. ;)


      • Kepparitytti

        Eiku oho luin väärin totta😅😅😅


      • Terpantero

        Ai jos on 17 ikäne ni eivoo nolooo oke moika


      • Keppis1
        Kepparitytti kirjoitti:

        Ei se oo noloa. Mee kattoo yt mm kisoi niistä ni sielt löytyy varmaan sun ikäsii. Aikusetkin voi harrastaa sitä. ;)

        Ei ole noloa harrastaa keppareita ...... Itekkin harrastan niitä.... Eikä haittaa vaikka ne ois rumiii... Pitää vaa hauskaa.... Joillakin jopa isot tallit ja riimut ja kaikki..... Moni tekee ne ite esim. Mä teen kepparit ite ja mun pari kaveriin..... Jotkut tekee niitä ja myy... Mäkin myyn niitä....


      • Keppis1

        Kuulkaas ei ole noloa harrastaa keppareita ja älkää haukuko pliis... Ja keppareilla ratsastus opettaa paljon esim hyppimistä erilaisia askelluksia... ja se on hyvää liikuntaa😀


      • Anonyymi
        Keppis1 kirjoitti:

        Ei ole noloa harrastaa keppareita ...... Itekkin harrastan niitä.... Eikä haittaa vaikka ne ois rumiii... Pitää vaa hauskaa.... Joillakin jopa isot tallit ja riimut ja kaikki..... Moni tekee ne ite esim. Mä teen kepparit ite ja mun pari kaveriin..... Jotkut tekee niitä ja myy... Mäkin myyn niitä....

        Mistä niit voi ostaaaaa


      • Anonyymi
        Keppis1 kirjoitti:

        Ei ole noloa harrastaa keppareita ...... Itekkin harrastan niitä.... Eikä haittaa vaikka ne ois rumiii... Pitää vaa hauskaa.... Joillakin jopa isot tallit ja riimut ja kaikki..... Moni tekee ne ite esim. Mä teen kepparit ite ja mun pari kaveriin..... Jotkut tekee niitä ja myy... Mäkin myyn niitä....

        missä myyt niitä etin just uusii hevosii tallii


      • Anonyymi

        Tiedätkö esim Kht Semina joka on 22v? Onko se sinusta noloa? Ei.


      • Anonyymi
        Keppis1 kirjoitti:

        Ei ole noloa harrastaa keppareita ...... Itekkin harrastan niitä.... Eikä haittaa vaikka ne ois rumiii... Pitää vaa hauskaa.... Joillakin jopa isot tallit ja riimut ja kaikki..... Moni tekee ne ite esim. Mä teen kepparit ite ja mun pari kaveriin..... Jotkut tekee niitä ja myy... Mäkin myyn niitä....

        ...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niit voi ostaaaaa

        Tori.fi ja mä teen nykyään myös keppareita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö esim Kht Semina joka on 22v? Onko se sinusta noloa? Ei.

        No ei oo kepparit on best


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö esim Kht Semina joka on 22v? Onko se sinusta noloa? Ei.

        Kht semina on kyl nyt 25v mut sillon kun toi kirjoitettiin niin sillon semina oli 22v


    • jos 12-> sitten on noloa

      • Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä


      • mulonigsivutsille

        mäki oon 12 ja harrastan keppareit


      • Kepparit kirjoitti:

        Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä

        Mä oon kyllä koneella.


      • Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?


      • Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        Otat luudan, asetat sen jalkojen väliin, ja hyppelet. Onnittelut, nyt olet ammatilais autisti imitaattori.


      • keppihevosethaisee
        Kepparit kirjoitti:

        Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä


      • Hevosrakastaja

        Moi. Mä harrastan keppareita ja täytän kohta 12. Ja rakastan yli kaiken kanssa oikeita hevosia. Onko typerää tai noloa harrastaa keppareita? Ja onko jotain ikää milloin kannattaisi lopettaa kepparit? Ettei olisi noloa


      • Kepparit_0n_b3st
        Kepparit kirjoitti:

        Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä

        Tosi kamalaa, että jotain kiusataan keppareista )= Jos ei oo varaa/muuten vaan mahdollisuutta harrastaa oikeaa ratsastusta niin kepparit on hyvä vaihtoehto. se on tosi hyvää liikuntaa


      • Kanssa_keppariharrastaja
        Kepparit kirjoitti:

        Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä

        Tsemppiä sitten sulle. Ja kaikki joita kiusataan keppareiden takia niin huomio: ne tyypit ei oo teidän huomion arvosia!! <3


      • Keperiharrastaja
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        Öööö... No ehkä se että ne esteet on aika korkeita?


      • keppihevosetonbest
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        Ootkos kokeillut?


      • keppihevosetonbest
        Hevosrakastaja kirjoitti:

        Moi. Mä harrastan keppareita ja täytän kohta 12. Ja rakastan yli kaiken kanssa oikeita hevosia. Onko typerää tai noloa harrastaa keppareita? Ja onko jotain ikää milloin kannattaisi lopettaa kepparit? Ettei olisi noloa

        Mun 14v. kaverin äiti harrastaa keppareita. Eli ei tarvii lopettaa ihan lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Hevosrakastaja kirjoitti:

        Moi. Mä harrastan keppareita ja täytän kohta 12. Ja rakastan yli kaiken kanssa oikeita hevosia. Onko typerää tai noloa harrastaa keppareita? Ja onko jotain ikää milloin kannattaisi lopettaa kepparit? Ettei olisi noloa

        Kepparit eivät TODELLAKAAN ole noloja! Itse olen kohta 13.v ja " luuta haarojen välissä hypitään edelleen. " Joululahjaksi sain uuden ihanan hevosen, ja tavoitteet SM- kisoissa. Keppuhevostelu on urheilua siinä missä esim: aitajuoksukin!!!! Itse syntynyt hevosen selkään ja harrastan ratsastusta JA keppareita. ELI EI TODELLAKAAN OLE NOLOA!!

        Jotkut voivat jopa saada keppiheppailusta elämän työn. Eli vastaus kysymykseen: Ei ole noloa, ei ikärajaa.



        Ja jos joku haukkuu keppari ratsastusta niin annat vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos!!!!!!




        Pahoittelut todella myöhäinen vastaus😶‼️


      • Anonyymi
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        No jos haukut muita nii siit vaa hyppii 130cm jos noi helppoo on


      • Anonyymi
        Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        No mene ite hyppimään 140 cm esteitä ja katotaan sitte uudesta mitä sanot


      • Anonyymi
        Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        Mä opin kepsu jutut oikeiden heppojen kautta nii elä tuu haukkuu ku ei ittelään oo parempaa tekemistä!


      • Anonyymi

        öööö mun kaveri on 12-13 ja harrastaa aktiivisesti


      • Anonyymi
        Kepparit kirjoitti:

        Oon 12 ja mua haukutaan just tän harrastuksen takia mut ajattelen vaa parasta. Sen takia mulla onkin masennus.En pysty harrastaa oikeesti ratsastusta nii ajattelen et noi on aitoja.Ja mun kamut on mua haukkunu tän takia mut näytin niille kuinka ihanaa tää on nii lopetti haukkumisen ja nykyää pyytää mua niitä opettamaan.ps.Ootko ikinä (haukkuja)miettiny et me liikutaan ja ite oot vaan kännykällä

        mää harrastan sktiivisesti kepui


      • Anonyymi
        Hevosrakastaja kirjoitti:

        Moi. Mä harrastan keppareita ja täytän kohta 12. Ja rakastan yli kaiken kanssa oikeita hevosia. Onko typerää tai noloa harrastaa keppareita? Ja onko jotain ikää milloin kannattaisi lopettaa kepparit? Ettei olisi noloa

        ei oo mitää ikää vaikka muut sanoo oo vaa oma ittes sit kum tuntuu et ei enää nii ei sit olisit vaikka 26


      • Anonyymi
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        Pystytkö itte hyppäämään 137cm (vähän alle mää muutes) ihmiselle suurimmaksi osaks luonnottomalla liikkeellä?
        Pystytkö sää käyttämään kymmeniä tunteja kepparin tekememiseen? Pystytkö sä treenata tunteja putkeen? Kestääkö sun jalat yli metrin pudotusta oudossa asennossa?
        Niimpä, siinäpä vähän mietittävää.

        -keppariharrastaja!!


      • Anonyymi
        Keperiharrastaja kirjoitti:

        Öööö... No ehkä se että ne esteet on aika korkeita?

        hyvä pontti xd
        -sama joka kirjotti vihaisen kommentin @kepparithaisee :lle


      • Anonyymi

        Tiedätkö esim. KHT Seminan joka on 22v ja harrastaa keppareita? Onko noloa? Ei. Ja tämä ei ole mielipide kysymys.


      • Anonyymi

        Oot jo aikuinen mut vastaan silti tähän sun typerään kommenttiin.

        Nykyään kepparit on suosittuja ihan aikuistenkin keskuudessa. Ja niillä kisataan suomenmestaruuksissa 110cm luokissa. Ja ennätys on yli 140cm joten oot kyllä aika väärässä


      • Anonyymi
        Kepparit_0n_b3st kirjoitti:

        Tosi kamalaa, että jotain kiusataan keppareista )= Jos ei oo varaa/muuten vaan mahdollisuutta harrastaa oikeaa ratsastusta niin kepparit on hyvä vaihtoehto. se on tosi hyvää liikuntaa

        Voi muutenki ite ratsastan HeB tasolla ja harrastan sen ohella kepsujaki


      • Anonyymi

        Mä oon 12 vuotta ja harrastan keppareita.


      • Anonyymi
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        No voit sitten varmaan mennä hyppimään 125cm korkusia esteitä


      • Anonyymi

        No, keppihevosille järjestetään sm-kisoja ja suomen korkein este mitä sm on hypätty on 141cm, ja hyppääjä oli varmaan yli 15v, mitä järkee sit jalkapallossakaan on ku vaan juostaan jonkun pallon perässä ja yritetään saada sitä johonkin alueeseen? Me ollaan vahvoja ja uskalletaan olla oma itsemme toisin kun jotkut:D


      • Anonyymi
        Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        No miten pallon perässä juoksemista opetetaan?


      • Anonyymi
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        No hyppää 141cm, pääsetkö?:D


      • Anonyymi

        Ei ole yhtään noloa tiiä yhen 35v tyypin joka harrastaa keppareita se ei ole YHTÄÄN noloa


      • Anonyymi
        Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        Se EI ole luudanvarsien kanssa hyppelyä vaan harrastus ihanniinku vaik jalkapallo tai jääkiekko. On keppihevosten sm kista kin!


      • Anonyymi
        keppihevosethaisee kirjoitti:

        Mitä vaikeeta on hyppiä esteiden yli keppi haaravälissä

        Yritäppäs ite hypätä 100cm ratoja kepparilla niin huomaat että ei ole helppoa!😡


      • Anonyymi
        Sääjumala kirjoitti:

        Ja mitenköhän tätä luudanvarsien kanssa hyppelyä sitten opetetaan?

        Kepparit ei ole kaikille vain luudan varsi. Harrastajille se on ihanaa💖. Et voi haukkua kepparilla hyppelyä täällä.


      • Anonyymi

        Ei tod ole tiiän et toi on läitettu 2008 mut ihsm mä oon 12 ja täytän 3kk pääst 13 iällä ei ole mitään merkitystä misdään asiassa


    • TakkuTakiainen

      hmm mä taisin vielä 14 weenä välillä leikkiä silmälaseilla että noli avaruusaluxia ja kellutella niitä ilmassa ynpäriinsä. :/ itse asiassa teen tuollaista silloin tällöin vieläkin jos erikoinen esine sattuu käteen :D olen 31.

      Ero gppihevocn on lähinnä siinä että se on NÄKYVÄMPI muulle maailmalle ja 2. se on nimenomaan lelu ja leikkimiseen tarkoitettu. Itse olen vapaamielisestä porukasta ja olen kuitenkin sitä mieltä että se on ehdottomasti jees :) keppihevonen on myös tärkeä elämässä selviämisen väline, vanhan urbaanilegendan mukaan moni poika on mennyt keppihevosen kanssa kutsuntoihin välttäen näin ase palweluxen ikeen xD huhun todenperäisyys lienee kyllä eri juttu :3

      tule ropecon-tapahtumaan jos pääset :D ropecon.fi siellä on paljon tommosia x3

      • keppariharrastaja

        Ei ole lelu :)


      • migj

        On se lelu


    • fdopd

      Onhan se vähän ehkä outoa,jos vielä tuossa iässä jaksaa sellaisilla leikkiä,kun yleensä silloin ovat jo muut asiat enemmän mielessä..Mutta et kuitenkaan ole ilmeisesti ainut,sillä olen näistä "keppistelijöistä" kuullut ennenkin :D

      Mutta ehkä on kuitenkin parempi,että pidät tuon harrastuksesi ihan vain omana tietonasi (ettet joudu muiden ikäistesi nälvittäväksi..)

      • Anonyymi

        Täytän tänä vuonna 14 ja kaikki meidän luokkalaiset tietää että harrastan keppareita. Yksikään ei oo haukkunu tai väheksyny mua.


    • TMK6

      Helvetin noloa ainakin tuon ikäisenä.

      • kuulemakwkfkkf

        Hei, tunnen yhden keppistelijn joka on jo 18v. eikä häntä ole koskaan haukuttu sen takia.-.-


      • Anonyymi
        kuulemakwkfkkf kirjoitti:

        Hei, tunnen yhden keppistelijn joka on jo 18v. eikä häntä ole koskaan haukuttu sen takia.-.-

        Eihän ihmiset tietenkään hauku jos ne ei tiedä siitä


    • PellaPertta

      Tosi noloa hyi miten sä viitsit.

    • no tiutau

      Jos olet yksinäinen tai muuten vain lapsellinen, kannattanee pitää asia omana tietona, mutta jos sinulla on oikeasti asenne kohdallaan voit leikkiä ihan julkisesti. :D

    • lldoflfll

      EI SE OLE NOLOA!!!

      • Civis A

        Keppihevostelu ei tosiaankaan ole noloa. Jopa akateemiset opiskelijat harrastavat lajia joskus hyvikseen. Ja ne sentäs on 18 .


      • Anonyymi

        On se noloa ja keppihevoset on tarkotettu 7 vuotiaille lapsille tai hulluille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se noloa ja keppihevoset on tarkotettu 7 vuotiaille lapsille tai hulluille

        OIKEESTI IHMISET HALUUTTEKS TIETÄÄ MITÄ KEPPARIT ON????

        NE ON KÄSITÖITÄ, URHEILUA, TAIDETTA JA AITOJA YSTÄVIÄ. JÄRKEVÄT IHMISET TAJUU KUINKA PALJO VAIVAA ON NÄHTY JA KUINKA HYVÄÄ LIIKUNTAA SE ON. ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ VIHAAJISTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se noloa ja keppihevoset on tarkotettu 7 vuotiaille lapsille tai hulluille

        Hae yt:stä "keppihevosen sm 2019" saattaa mieli muuttua ton ikäluokan suhteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se noloa ja keppihevoset on tarkotettu 7 vuotiaille lapsille tai hulluille

        No, mitä järkeä on juosta pallon perässä:D


    • keppihevonen

      Loppujen lopuksihan kyse on vain ja ainoastaan subjektiivisuudesta.

      • Keppihevoset

        Ei keppihevosilla leikiminen oo noloa:)


    • Niin ja näin ...

      Itse en kehtaisi, mutta en katso kieroon vaikka joku tulisikin keppihevosella vastaan.

      • Keppihevostelija:.!1

        .

        Älkää kiinnittäkö keppihevostelijaan ylimääräistä huomiota

        Keppihevostelijoilla on kuulemma eläimen woimat

        .


    • hyh.

      Kuules idiootti, en yhtään ihmettele, että sä oot yksin täällä trollaamassa. Kukaan ei ole niin tyhmä, että hyväksyisi tyhmyytesi.

      • Keppari

        Kuule hyhyh olet todella töykeä kun olet tollaisen kepparit ovat harrastus siinä missä muutkin esim: Jalkapallo ja huomaa näille järjestetään myös suomen mestaruus kisoja


      • Anonyymi
        Keppari kirjoitti:

        Kuule hyhyh olet todella töykeä kun olet tollaisen kepparit ovat harrastus siinä missä muutkin esim: Jalkapallo ja huomaa näille järjestetään myös suomen mestaruus kisoja

        Jaa et kepparit ei oo pelkkä harrastus? Partio? Ei oo harrastus ja järjestetään SM tason kisoja. VPK (VapaaPaloKunta niille idiooteille jotka eivät tiedä)? SM tasoisia kisoja. On myös EM tason kisoja (ainakin).


      • Anonyymi

        Kuules hyh. Olet hyvin ilkeä, ja et varmaan tiedä että keppihevos harrastajia on ympäri maata. Jos et itse pidä niin pidä vaan omana tietonasi.


    • Keppistelijä:)

      Must ei oo ainakaa noloo!! Jokainen saa harrastaa mitä haluu. Paljon lapsellisempaa/nolompaa on haukkua keppistelijöitä. Te, jotka haukutte, kokeilkaa itse, hauskaa on ja kunto kasvaa!! ;D Ja sitä paitsi vaikka ei tykkäis keppistelystä, vois pitää sen omana tietonaan.. Jos joillakin ei oo esim.mahollisuutta ratsastaa oikeilla hevosilla (vaikka allergian vuoksi), on keppistely hyvä vaihtoehto, halpa ja järkevä. Vaikka keppari ei kuitenkaan korvaa oikeaa hevosta.. :)

    • Hevosilla on iso

      Aivan helvetin noloa. Varsinkin ne videot juutubessa. Mun mielestä tommonen leikkiminen kuuluu 6-10vuotiaille. Jos ratsastus kiinnostaa niin hakeutukaa hevostalliin.

      • Wau

        Entäpä jos ei ole varaa harrastaa ratsastusta, sen ihan suoraan sanottuna vitun kallista hommaa.


      • mieti2kertaa

        Hevosilla on iso -hyypälle. Kannattaa vähän miettiä mitä suustaan päästää! T. Keppistelijä


      • Anonyymi
        Wau kirjoitti:

        Entäpä jos ei ole varaa harrastaa ratsastusta, sen ihan suoraan sanottuna vitun kallista hommaa.

        No säästä ja hanki sponsoreita. Jos jotakin oikeasti haluaa niin sen eteen on tehtävä työtä.


    • minävaan98

      En ole olemassa mitään ikärajaa,kuka tahansa voi leikkiä keppihevosilla!Sen tietää sitten itse koska ei enään halua,itse olen 14-vuotias,ja vielä viimevuonna leikin keppihevosilla.Ja tosiaan,se kehittää kuntoa.En olis ikinä uskonu hyppääväni 120cm estettä kepparilla,mutta kyllä se menikin kun vähän harjoitteli.Ja koko loppuelämänsä kerkeää olla aikuinen,nytten kun vielä voitte vapaasti leikkiä niin leikkikää!Oli sitten kyseessä barbit taikka keppihevoset.Nykyään 12-vuotiaita voi tulla vastaan meikit naamassa,mutta se on väärin,niin väärin.Ja nyt tämän perustelun jälkeen voin paljastaa että leikin 13-vuotiaan kaverini kanssa vieläkin leluhevosilla,mutta emme tietenkään puhu siitä.Aikuisena sitä tekee mieli olla vielä hetki lapsi/nuori,mutta silloin se on liian myöhäistä...

      • Lennuuu

        Millä tavalla se ny on nii väärin jos 12 vuotiaat meikkaa? :D


      • Anonyymi
        Lennuuu kirjoitti:

        Millä tavalla se ny on nii väärin jos 12 vuotiaat meikkaa? :D

        No varmaan sillä, että ne ei ees osaa meikata ja muutenkin ei aikuisenkaan pitäis meikata, helvetin noloa tuommoinen


    • kyllävaa

      hei ite oon jo 18 ja mulla on mun viis vuotta vanhan kepparit tallella :D lol

    • kepparifani forever

      KEPPIHEVOSELLA LEIKKIMINEN EI TODELLAKAAN OLE NOLOA!Milelestäni nykyään esim 12 vuotiaat esittää ja on pissiksii,haluu ol poikien kanssa.Luokalani on sellasia tyyppejä!Vihaan heitä.Sanoivat luokkalaiselleni et sun pitäis aikuistuu jo vähän ja sano että se on jo aikuistunu.Oikeesti se on niin että paljon parmepi jos leikkii vaikka yli 18 vuotiaanakin.Ihan sairaan tyhmää että jotkut haukkuu että on noloa jos 12 vuotias keppareilla leikkii.Teimme koulussa keppiksiä(minä ja ne muut ketkä tykkää keppareista eikä haluu esittää!)sitten jotkut pojat hakuu mut mitä välii.Se tyttö ketä kans on pissis ja haukku kepsui,niin on ihan sairaan tyhmä,ja kauhe teini!!!!!!!!!!!!!!!!Nauro vaan meille,kun väkällä hypättin kepruilla.MUTTA TODELLAKAAN KEPPAREILLA LEIKKIMINEN EI OO NOLOA!KEPPARIT ON PARHAITA!Olen iste pian 13 vuotias,enkä todellakaan aio lopettaa keppari leikkejä,vaik muiden mielstä ois noloo!

      • Lennuuu

        Miks nauroin


    • Mul on 14 vuotias sisko joka leikkii sleisseil ja keppareil!!


      Ottakaa kantaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Tytöt tahtoo

        Ehkä se keppi jalkojen välissä herättää jotain mieluisia tunnetiloja.. Ei muuten noin isot tytöt niillä ratsastaisi ;);)


      • Anonyymi
        Tytöt tahtoo kirjoitti:

        Ehkä se keppi jalkojen välissä herättää jotain mieluisia tunnetiloja.. Ei muuten noin isot tytöt niillä ratsastaisi ;);)

        Tää nyt ei oo ihan realistinen käsitys keppareista xD


    • Keppari fani forever

      Olen ainakin pian 13 ja leikin keppareilla joskus tai aika usein oikeestaan,voin sanoa että se on jokaisen oma asia leikkiikö vai ei,mutta minusta ei ole noloa.Parempi leikkiä vaikka 18wuotiaaksi kuin lopettaa keppsitelyn jo 7wuotiaana.
      p.s ja ne ketkjä haukkuu keppistelyy noloksi vaikka olisi 12 on tosi tyhmiä!!!!!!

    • ettänii

      KEPPARIT EIVÄT OLE NOLOJA! Kepparit ovat harrastus siinä missä vaikka jalkapallo ja jääkiekko! On tietysti kaikilla oma mp, mutta sanon omani. Mitäs pahaa teidän kepparivihaajien mielestä niissä on? Itse harrastan keppareita aktiiviesti oon 11 v. Jos ihmisellä on mielikuvitusta ja intoa, UNOHDA MUIDEN HAUKUT JA MIELIPITEET, sitkeä kannattaa olla, oon itekki saanu paskaa niskaan tästä, mutta välitänkö mä siitä?! EN. Varmasti tulee joskus se aika kun mielikuvitus ei riitä, vaikka haluaisikin. Paljon nolompaa on haukkua toisia, kun oma mielikuvitus ei riitä keppareihin.

      • Siis tää viesti auttoi mua koska nyt oon enemmän rohkea, kiitti


    • 17vKepparityttö

      KEPPARIT EI OO NOLOJA!!!!!!!!!!!! oon 17 v tyttö ja kisaan keppareilla. olin viime vuonna sm kisoissa! kivaa oli

      • wrestler-girl

        oon 14 ja sama homma


    • Keppaheponen

      Se ei todellakaan ole noloa! Mulla on 12 vuotias sisko joka harrastaa aktiivisesti niillä ratsastamaista! Minä puolestaan hoidan keppareiden teon... Kyllähän minäkin niillä aika usein ratsastelen. Tammikuussa oli myös ensimmäiset SM-kissani! Oli mukavaa. Ja sitten niille ketkä haukkuu niin verratkaa estehyppyä aita juoksuun ja kouluratsastusta tanssimiseen. Onko se sittenkään niin noloa? Miettikää sitä! ;)

    • nolikset11

      ONnnnnn

      • matone

        Kepparit on ennenvanhaan ollu just poikien laji :,D


    • nolikset11

      minä ratsastan aina isolla kepillä

      • wrestler_girl

        aha


    • Hauka.lantalassa

      Onko kepparitalleilla minkäänlaista kahviotoimintaa?

    • 16-vuotias

      Ei ole noloa! Parempi harrastaa keppareita tms kuin istua keskustassa ryyppäämässä ja polttamassa! kehittää käsityötaitoja, kuntoa, mielikuvitusta, koordinaatiota, sekä useimmiten nostaa myös kuviksen numeroa ja saa paljon kavereita :) Niin, ja yleensä alle 10-vuotiaiden "harrastus" on sitä keppareilla leikkimistä, mutta tätä vanhemmat myyvät ja tekevät käsitöitä, käyvät kisaamassa yms. Itse harrastan enemmän netin puolella, mutta pidän kesäisin leirejä, ja saatan välillä kavereiden kanssa ratsastella huvikseen :)

    • Minunkaveri

      Mun kaveri on 12 ja ratsastaa sekä kokonaisilla- että keppihevosilla se tekee sitä tosissaan mutta mulle se on aika sama mitä se harrastaa. Heitetäänhämme siitä läppää(mutta rajojen sisällä) mutta kyll muistakin lajeista. Yksi henkilö kuitenkin aina jaksaa härnätä sitä keppihevosista.

    • ent.keppihev

      Mä oon muija 16 vee ja ennen mä aIna ratsastin keppihevosille mut sit 2 vuotta sitten yks jätkä ensin työns se keppiheoven kepin mun pilluun ja sit tytönsi sinne sen kyrvän.
      Sen jälkeen en oo enää treenannu keppihevosilla, oon vaan ottann,u kyrpää sisään mun pilluun.

    • Myöhässä

      Monta vuotta vanha keskustelu, tiedetään. Ehkä vuonna 2008 ei vielä keppihevoset ollut niin yleinen harrastus kuin nykyaikana. Keppihevosissa ei ole mitään noloa. Nykyinen harrastusikä keppihevosharrastuksessa on noin 10-25 v. Viestilläni tuskin näin jälkikäteen on hirveästi valtaa, mutta jaah.

      • Kepsuilija

        Nykyäänhän tämä on hirmu yleinen harrastus:)


    • Lennuuu

      Noloa

    • 20v

      Keppihevoset eivät ole noloja! Eikä ketään saa tuomita siitä, että harrastaa keppihevostelua. Jotkut vaan tykkää. Minullakin on pari kepparia oikeastaan vaan sisustus käyttöön. Miettikää vaikka sitä, että kaikilla ei ole omaa hevosta tai lähellä tallia jossa voisi niitä nähdä. Jotkut taas eivät voi tavata oikeita hevosia allergian vuoksi joten keppihevoset saattavat olla hyvä vaihtoehto. Ja tiedoksi vähän vanhemmillekkin kepparin/keppareiden omistajille, että keppihevostelua voi harrastaa tyylillä! Perusta vaikka blogi tai luo instagram tili keppihevos harrastuksellesi niin saatat tutustua samanlaisiin ihmisiin. Ja tosiaan kepparit ovat myös loistavia sisustus koristeita.
      Vaikka sinua kiusattaisiin siitä, että harrastat keppihevostelua niin älä välitä, ne vain yrittävät ärsyttää. Kannataa kertoa jollekkin aikuiselle jos kiusaaminen ei lopu millään.
      Että ihan rohkeasti vaan ole oma itsesi! ❤

      • Moi00000000000

        Siis keppareilla leikkiminen ei ole noloa kannattaa leikkiä nuorena,kunto kasvaa ja kepoaroikaa kotona sillon ei tuu kiusatuks mut sillo ei pidä hiiskahtaakkaa keppareista kavereille ja mielummin kepparointia ja liikuntaa kun puhelinta ja löhöämistä ja minä kun olin nelos luokalla nykyään siis lukiossa ekalla muuta kun olin nelosella niin sillon jo seurusteltiin kolmos luokalla ja ku murrosikä aikaistuu joillaki nii srn takia aikaa olla lapsi on vähä ja seurustelu alkaa nuorempana muuta minä en oo tähänkään mennessä pussannut seurustelusta puhumattakaan mutta joittfnkin vanhegmmat ei estä meikkaamista kun toisrt estää kaikki niiku seurustelunkin mutta ne on vaan järkevämpiä ja ei pidä aikuistua ennen ku on 18. V. Jotkut luulee että aikuiset jotka harrastas kepparointia nii ne on enemmän henkisesti lapsia kun toiset ja jotkut pitäö aikuisia vammasina ja mielen häiriöisinä jos harrastas keppareita mutta ei pidä ajatella mitä toiset ajattelee


    • Kauha-Guru_

      On noloa taas näitä hetken muoti ilmiöitä.

    • SM-kepparityttö

      Oon 14 vuotta ja harrastan keppareita, kilpailen suomenmestaruustasolla. Repikää siitä!

      • Juu-u.


    • StnanPrvo

      Jälkeenjääneitä ihmisiä... Jos aikuinen harrastaa jotain noin noloa on jotain pielessä. Niinkuin ei olisi parempaa tekemistä. Tai kuten aikasemmin mainittiin niin saattaa herättää eräänlaisia tunteita se keppi siellä jalkojen välissä "). Kai sitä nyt jotain muutakin keppiä sinne löytyy...

    • Ite meen kepparien mm-kisoihin tossa kesällä. Tästä saatte kiusaajat!

      • Missä ne pidetään? Voisi käydä katsomassa millainen meininki siellä on.


    • Keppari

      Keppihevonen on pienemmille ehkä lelu, mutta meille vanhemmille harrastus. Itse olen 13 ja ratsastan hevosillani lähes joka päivä. Ei ole mun mielestä mitään noloa, vaan hienoa, että esim. 16 vuotiaatkin harrastaa keppareita. Tiedän 2 poika-harrastajaakin. Keppareista on nyt tehty elokuva ja joka vuosi järjestetään Keppihevosten SM-kisat.

      • fsfdgdfgdfgdgdfgdfgdfg

        "Meille vanhemmille" Eiköhän 13v lasketa lapseksi.


    • Keppihevoset ovat todella ihanan näköisiä ja monet panostavat niihin paljon!

    • Pinkkunen

      Mulla on kaveri joka on 14.v ja leikkii vieläkin mun kaa ja hyppii esteitä SE EI OLE NOLOA! p.s oon ite:9

    • ex-keppihevospoika

      Muistan kuin äitini askarteli minulle keppihevosen lätkämailasta ,jolle minulla ei ollut käyttöä . Oli silloin muistaakseni 7- ,tai 8- vuotias .Isä kiinnitti sen toiseen päähän vielä sellaisen konttorikalusteissa käytetyn ,pienen umpikumipäällysteisen liukupyörän. Harmaa villasukka täytteineen pääksi, napit silmiksi, ja jotain vaaleanruskeaa villalankaa harjaksiksi ja heppa oli valmis. 'Ohjakset' tehtiin jostain äiskän vanhan olkalaukun nahkahihnasta. Cowboy-leikkejä sen kanssa leikittiin samassa talossa asuneen toisen keppihevosen omistajan kanssa, mutta lähinnä kyllä vain kerrostalon sisätilojen puitteissa .Nallipyssyt ja lierikot kuuluivat tietysti cowboyn kuvaan ilman muuta. Sitten seuraavana vuonna perheemme muutti toiselle paikkakunnalle. Keppihevonen otettiin mukaan, mutta koska muita 'kepparilla' leikkijöitä ei löytynyt ja oli niin paljon uutta ja uuteen totuttelemista,niin se nostettiin vinttiin ja sinne se jäi pölyttymään (tosin muovipussilla suojattuna) 9-vuotiaana en muista sillä enää kertaakaan leikkineeni. (se lätkän pelaaminen oli kyllä jäänyt jo ennen sitä keppihevostakin)

    • Solkuntalli

      Jotlut tekee tätä työksi eli siis myy heppoja ja helposti saa 300euroo kuukaudessa tai emmän.
      Itse olen 13 ja harrastan keppareita käsityönä ja saan vuodessa 3000 rahaa.

    • Joni

      Onhan se nyt aika noloa

    • juttusetä

      Oli yksi tyttö joka kysyi keppihevosen lainamisesta, kun eo ollut mies tarjoi ittesi.
      Tyttö suostui kun oli jo 17 v, siitä lähtien keppihevoset jäi pois:

    • amanda79

      olen 22 vuotias ja harrastan keppareita. tallissani on 78 keppihevosta. niin että joo

    • harrastajaitsekkin

      Ei ole noloa. Keppihevosilla leikkiminen ja keppihevosharrastus on aivan eri asia. Samaten keppihevonen ei ole lelu. Joku kaupasta ostettu kymmenen euron lelu on mutta käsintehty esine ei ole. Haukkujat muistakaa että oikea harrastaminen ja pienten lasten leikit pihalla ovat ihan eri asia

    • Keppihevosetonhomoja

      Jumalauta te ootte nörttejä

      • samaamieltäveli

        jep


    • Anonyymi

      On

    • Anonyymi

      Ei, ellei ole 10 vuotias tai yli, koska keppihevoshommaa voi verrata hyppelemiseen luudanvarsi haarojen välissä, eli toisin sanoen se näyttää aivan tyhmältä. Kyllähän se jalkalihaksia vaatii, kun hypellään keppi haarojen välissä metrin korkuisten esteiden yli. (vasta siinä vaiheessa kun mennään sm tasolle). Se on vähän niin kuin hullujen ihmisten estejuoksu.

      Oma mielipiteeni on se, että tuohon hommaan menee arvokkaita luudanvarsia hukkaan, sillä saadaan pilattua oma maine ja sillä tuskin saa koskaan mitään tienattua. Jos "keppihevostelun" kaltaista liikuntaa kaipaa, kannattaa mieluummin kääntää katse estejuoksun suuntaan, koska sillä voi joskus tienatakkin jotakin ja siihen ei mene turhaa luudanvarsia eikä kankaita saati sitten muuta materiaalia.

      Jos keppihevosilla lähtisit "kaupunkiajelulle", saisit varmasti vain kummaksuvia katseita. Keppihevoset mielestäni "huomio huorausta", joten koko homma kannattaa unohtaa ellei halua ihmiset katsoo ja miettii, että mitä ihmettä tuo tekee.

    • Anonyymi

      Onhan se ihan normaalia, että tytöt tahtovat keppiä jalkojensa väliin.

    • Anonyymi

      Rose ole yhtään noloa🐎

    • tosi homoa

      • Anonyymi

        Ite oot


    • Anonyymi

      Mä harrastan ja oon saanu paljon tyhmiä kommentteja mutta se on se mun juttu ja oon ylpee siitä, olkaa tekin keppari harrastajst🙂

    • Anonyymi

      kaikkea voi huumorimielessä tehdä...

    • Anonyymi

      Ei po noloo harrastaa keppihevosratsastusta yms. Tärkeintä on että siitä itse pitää eikä pidä ajatella mitä muut ajattelee. Pidä vaan hauskaa÷

    • Anonyymi

      Hieman noloa mielestäni, en itse tätä harrasta mutta monet ystäväni kylläkin..

    • Anonyymi

      Ei oo noloo ite oon ollu kepparihullu jo 5 vuotiaasta asti ku sain ekan kepsun vaikka se on menny jo rikki (oon siis 12) ja alotin harrastaan ratsastusta oikeilla poneilla (oon jo siirtyny heppoihin vaikka välil meen poneil) 8 vuotiaana ja opin sen myötä hevosista ja oon tehny samoi juttui keppareitten kaa mitä oon oikeitten heppojen kaa tehny ja mun paras kaveri ja pari muuta hyvää kamuu harrastaa myös kepsui:)

    • Anonyymi

      Mun mielestä tosi noloa (jos on yli 6-v) :DD tyhmä "harrastus"

    • Anonyymi

      Minusta tämä ei ole mielipide kysymys.

    • Anonyymi

      anteeksi myöhäinen ajankohta mutta haluan ilmaista mielipiteeni. keppihevoset eivät ole millään tavalla noloja. kaikki harrastaa mitä haluaa. esimerkiksi ada filppa on keppihevosharrastaja ja yli 17 vuotias. itsekkin harrastan ja se o minusta ihan okei. tehkää aitä mikä on teidän mielestänne kivaa älkääkä välittäkö muiden mielipiteistä<3

    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole! Ite oon harrastanut nyt ehkä pari vuotta. Tai no yli kolme vuotta, mutta eka se oli ihan vaan leikkiä. Nyt harrastan ihan tosissani.

      Kepparihsrrastuksesta saa liikuntaa, ja yhteisö on vahva eli voi saada kavereita. Itse olen menossa tämän vuoden SM-kisoihinkin! Mulla on yli 30 kepparia, mutta tallissa vain 3 ajanpuutteen vuoksi, eli en ehtisi liikuttaa ja ruokkia kaikkia.

      Ja vielä se et itse ihan pokkana vaan kaupungissa ratsastelen ja bussilla kuljetaan ja metsissä ratsastelen ja aina itsekseni puhelen sille hepalle ni sit kiva ku koiranulkoiluttajat tulee aina vastaan ja ihan pokkana aina vaan höpöttelen xd

    • Anonyymi

      Minusta keppareilla ratsastaminen ei ole yhtään noloa. Minäkin menen vaikka kuinka pitkän lenkin kepparin kanssa. Vaikka joku alkaa tuijottaa niin en välitä, teen ainakin itse mitä minä haluan. Olen myös nähnyt aikuisia (varmaan jotain 20 vuotiaita) ratsastamassa keppareilla. 😅

    • Anonyymi

      EI OLE !!!!
      Kaikki saa tehä mitä itse haluaa ja keppsrit on hyvää liikuntaa vs että jotkut vaan on kännyköillä!!!
      Mä ratsastan aina meidän pihassa ja jos ohi menee joku nii ihan sama vaikka se tuijottaisikin vaikka kuinka pitkään :)

    • Anonyymi

      Keppihevosilla ratsastaminen on harrastus, joka on yleisesti hyväksytty ja suosittu erityisesti lasten ja nuorten keskuudessa. On tärkeää ymmärtää, että jokaisella on omat mieltymyksensä ja harrastuksensa, ja mikä toisille voi tuntua nololta, voi toisille olla erittäin mielekäs ja hauska tapa viettää aikaa.

      Harrastusten arvottaminen tai pitäminen nolona on subjektiivista ja riippuu yksilön omista näkemyksistä ja kokemuksista. On tärkeää kunnioittaa toisten mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, vaikka ne poikkeaisivat omista mieltymyksistämme.

      Keppihevosilla ratsastaminen voi tarjota monia etuja, kuten luovuuden kehittämistä, motoristen taitojen harjoittelua ja yhteisöllisyyden kokemista, kun harrastetaan yhdessä muiden samanmielisten kanssa. Se voi myös olla tapa ilmaista itseään ja nauttia liikunnasta sekä hevosiin liittyvästä maailmasta.

      Tärkeintä on tehdä asioita, jotka tuovat iloa ja hyvinvointia omassa elämässä. Jos keppihevosilla ratsastaminen tuo sinulle iloa ja nautintoa, ei ole mitään syytä pitää sitä nolona. Tärkeintä on olla uskollinen itselleen ja nauttia niistä harrastuksista, jotka tuovat iloa ja hyvinvointia omaan elämään.

    • Anonyymi

      Ei oo saatana

    • Anonyymi

      lool

    • Anonyymi

      Keppihevoset on harrastus siinä missä muutkin.
      Jos keppareissa ei oo muka "mitään järkeä", niin onko sitten siinä että vaan juostaan pallon perässä ympäri nurmee?

      Kiitos,
      Kepruilija

    • Anonyymi

      No onhan se nyt naurettava näky kun 18 v tyttö menee keppihevosella lukioon.

    • Anonyymi

      Sellaisia te naispuoliset ihmiset olette. Keppiä haluatte jalkoväliin lapsesta asti.

    • Anonyymi

      Jolainen saa ratsastaa keppihevosilla jos vain haluaa. Sitä vois verrata vaikka jos leikkis/rakentais junaratoja. Se vaan eroaa normista niin paljon et sitä voidaan pitää outona.

      Mut täytyy sanoa et en ymmärrä miks siit on jotain suomenmestaruuskisoja olemassa. En ainakaan aattele et se olis niin suosittua et tarvittais sellasia.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole itse olen harrastanut keppareita 5vuotta ja minulla on 8 hevosta 😊

    • Anonyymi

      Ehkä akuilla toimisi toimisi tarpeeseen. Arvatkaa kaupunki Suomessa, jossa sähkö on kaikkein parasta?

    • Anonyymi

      Minullakin saa ratsastaa.

    • Anonyymi

      Sellaisia te naiset olette. Pystyssä olevaa keppiä halutaan jalkoväliin koko ajan.

    • Anonyymi

      Jaahas....😒 no olipa vitsikästä kattokaapa mitä ihmisistä on tullut ei ees osaa kirjoitaa jotain pätevää
      Kepparit ovat ihana harrastus kaiken ikäisille ja siinä tulee liikuttua joten seuraavan kerran mietippä mitä sanot

    • Anonyymi

      Ei ole noloa! Ihan sama vaikka tykkäis keppareista ja ratsastais ja tykkää siitä. Se ei ole noloa!!

    • Anonyymi

      Mul on keppi aina jalkojen välissä mutta hypittyy ei tuu 😏

    • Anonyymi

      Sellaisia te naiset olette jo tyttöinä. Haluatte hyppiä keppi jalkojen välissä.

    • Anonyymi

      Terska

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe