Suosituksia Järvenpään autokorjaamoista

Uusi paikkakuntalainen

Hei!

Onko sinulla antaa vinkkejä hyvistä autokorjaamoista Järvenpäässä tai lähistöllä? Kaipaan pientä/pienehköä korjaamoa, jossa oltaisiin valmiita tekemään kunnollista työtä!

28

7851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fadads

      Olen käyttänyt autojani Tervashongan korjaamolla Järvenpäässä ja Heiskasen autokorjaamolla Kellokoskella. Molempiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Tervashonka ei tee peltitöitä.

      • Uusi paikkakuntalainen

        Tervashonka kertoo olevansa erikoistunut Volvoon, Saabiin ja Relluun. Niissä riittää töitä niin, että ei ollut halukas ottamaan sisään autoani.
        Kuultuaan ongelmani antoi kuitenkin hyvän vinkin ottaa yhteys Vaasassa olevaan sähkölaitekorjaamoon.
        Yleisvaikutelma korjaamon puolella on erittäin hyvä.


    • kokeillut kumpaakin

      Tevashonka on hyvä paikka, Tikkasen Alun alueella paja ihan ok myös.Keskittyvät hieman eri automerkkeihin.

    • tuputinviputin

      AD huolto viputin on hyvä!

      Reheellinen ja ystävällinen nuorehko herrasmies.
      Hinnat eivät päätä huimaa.

      Tervashonka ei suostunut korjaamaan alfaromeo 156 ollenkaan.

    • ---
      • asiakas122

        ..kerran käytin ja toiste en vie. Palvelu surkeaa.


      • 121212
        asiakas122 kirjoitti:

        ..kerran käytin ja toiste en vie. Palvelu surkeaa.

        Mikä oli vikana ??
        Olen saannut aina kunnon palvelun ja kohtelun.
        Lyhyt jono korjaamo ajoissa ja juostava palvelu


      • corolla 1.6 2000
        121212 kirjoitti:

        Mikä oli vikana ??
        Olen saannut aina kunnon palvelun ja kohtelun.
        Lyhyt jono korjaamo ajoissa ja juostava palvelu

        Vastaanottotilat nuhruiset mutta aina on ollut osaava henkilökunta, kahvia ei tarjota mutta sovitusta pidetään kiinni.
        eivät tietysti mitään itsarikorjauksia ala tekemään jossa joutuu sitten "takuuseen" uusimaan koko auton!
        Kyllä minun kulkimet Nissan Almera, Ford Mondeo, Toyota Avensis on tulleet kuntoon ilman jupinoita.
        Suosittelen ilman muuta!


      • carpojat

        ainakin vitun kallis korjaamo,kilpailija olis tehnyt huomattavasti halvemmalla saman työn


      • mulla taas
        corolla 1.6 2000 kirjoitti:

        Vastaanottotilat nuhruiset mutta aina on ollut osaava henkilökunta, kahvia ei tarjota mutta sovitusta pidetään kiinni.
        eivät tietysti mitään itsarikorjauksia ala tekemään jossa joutuu sitten "takuuseen" uusimaan koko auton!
        Kyllä minun kulkimet Nissan Almera, Ford Mondeo, Toyota Avensis on tulleet kuntoon ilman jupinoita.
        Suosittelen ilman muuta!

        jäi kalliin laskun jälkeen fiilis "valohoidosta" ja nopeudesta ei voi puhua mutta työn laatu oli kuitenkin erittäin hyvää ja hyvin tehty.


      • Anonyymi

        Laitetaan tuoreempaa kommenttia. Käytin vuosia Järvenpään Carpojat huoltoa. Hommat hoitui hyvin. Vaihdoin auton uudemmaksi ja jotenkin asenne siellä muuttui "rahat pois" tyyliseksi ja hinnat pomppasi (ei johdu auton osien hinnoista).
        Tällähetkellä kokemukseni mukaan yksi kalleimmista huolloista keski-uudenmaan alueella...


    • valdemar3

      Hei, minullakin olisi korjattavaa jarruissa,ja etsin hyvää rehellistä korjaamoa,,Heiskasen korjaamo on yksityinen,ehkä ei vedätä korjausajoissa,tietääkö kukaan mitkä ovat tuntihinnat hänellä

      • eskaromanof

        Kyllä vedättää,älä tänne ainakaan vie.On nimittäin kokemusta tästä korjaamosta


    • jykäri

      Vantaan ruostehitsaus vaihtoi Passattiini jarru-osat, nyt toimii... eikä ollut kallis

      • jaa5

        www.autohuoltorautio.fi

        on hyvä


      • gdfd
        jaa5 kirjoitti:

        www.autohuoltorautio.fi

        on hyvä

        Aikataulut pettää ja muutenkin sählää minkä kerkiää


    • S KKO Järvenpää

      Ihan mikä tahansa paitsi Autohuolto JP Häkkinen. Ei ainakaan rehellinen paikka, jos sellaista etsit.

      Itseasiassa kannattaa PK-seudulla mennä vain merkkihuoltoihin, koska kaikki saamarin huijarit miljoonalla nyrkkipajalla vedättää porukkaa. Loppujenlopuksi halvinta on maksaa vähän enemmän mutta kunnon paikassa.

      • minä

        Kertoisitko tarkemmin.


    • Aamuelmu

      Ei oo kokemuksia Järvenpään korjaamoista mutta kokeileppas joko tämä palvelu https://autojerry.fi kattas Järvenpään seutua.

    • Hyvä paikka

      Car-Expert IH

      • Tyytymätön

        Minulla on erittäin huonoja kokemuksia Car Expert IH:n autokaupasta. Suullisesti sovituista asioista ei pidetä kiinni ja toimitusajat venyvät monilla kuukausilla. Kun yritin tavoitella kauppiasta viivästyneeseen toimitukseen liittyen, hän ei vastannut soittoihin, ei tekstiviesteihin eikä sähköpostiin. Jos teet tämän yrityksen kanssa kauppaa, niin vaadi kaikki sovittu kirjallisesti etukäteen.


      • joonas84
        Tyytymätön kirjoitti:

        Minulla on erittäin huonoja kokemuksia Car Expert IH:n autokaupasta. Suullisesti sovituista asioista ei pidetä kiinni ja toimitusajat venyvät monilla kuukausilla. Kun yritin tavoitella kauppiasta viivästyneeseen toimitukseen liittyen, hän ei vastannut soittoihin, ei tekstiviesteihin eikä sähköpostiin. Jos teet tämän yrityksen kanssa kauppaa, niin vaadi kaikki sovittu kirjallisesti etukäteen.

        Itseäni myös huijattu. Omistaja itse erittäin epäluotettava.


      • joonas84
        joonas84 kirjoitti:

        Itseäni myös huijattu. Omistaja itse erittäin epäluotettava.

        paikka oli siis car expert IH


      • Antti8
        joonas84 kirjoitti:

        paikka oli siis car expert IH

        Huolto vai autokauppa?


    • taas toimii
      • eskarooma

        Mikäs korjaamo on kyseessä


    • pyöriikö

      satusetä ja ei vastaa koskaan puhelimeen,kun kyseessä on rahan menoa,mutta kun kuviteltua tuloa näkyy niin heti vastaa.en ymmärrä miten yritys voi pyöriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe