Tätäkö on..

oinasmiehen..

rakkaus.Tavattiin tän miehen kanssa 2 viikkoa sitten ja eka viikolla melkein puhelimet suli käteen ku oli niin paljon asiaa ja raakaudentunnustuksia piti joka välissä kertoa:) Tavattiinkin salaa(lapsilta) pikarehveillä ja sitten oltiinkin oikein oikeilla rehveillä muutaman päivän päästä. Silloin tuntui että tuo mies olisi se maailman ihanin ja voisimpa jopa rakastuakkin häneen. Huomaavainen,ystävällinen,avoin,seurallinen ja hän on rakastunut juuri minuun. Mutta...nyt on toinen viikko takana ja ääni kellossa muuttunut. Hänellä on ollut paljon töitä ja sukujuhlien takia illat ovat hurahtaneet niitä järjestellessä ja minut hän onkin unohtanut melkein kokonaan. Pari viestiä päivässä,ei puhettakaan että nähtäis ja vkl:n kyläilyihinkin tuli tyly yllätys. Olin löhdössä iltamyöhään hänen luokseen(hän pyysi ja epäröin,mutta hetken kuluttua päätinkin lähteä) ja kun ilmoitin tulostani,hän tokaisi että "et voi tulla kun menen kaverin luokse ryyppäämään". Noh,miehestä ei sitten sen koomin kuulunut kun vasta seuraavana päivänä,kun hän oli juhliin lähdössä...rakas sitä ja rakas tätä ja niin..nyt olenkin sitten odottanut yli vuorokauden milloin hän suvaitsee vastata viesteihini tai soittooni.
Olenko liian kärsimätön,kun on juuri tästä oinasihmisestä kysymys vai onko miehen kiinnostus vain laantunut? Miten toimin tästä eteenpäin..uskallanko nostaa kissan pöydälle ja kertoa mitä haluan ja miten vai kokeeko "oinas" sen niin ankarana arvosteluna,että kaikkoaa kokonaan pois..? Apuvah.... ja itse olen neitsytnainen ja olemme kummatkin 30v

104

10165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasTyttö

      kyllä!!!


      oinasmies on juuri tuollainen!

      olen ollut oinasmiehen kanssa suhteessa vuoden, ja alussa kaikki oli mahtavaa, oinasmies piti yhteyttä jatkuvasti, viestejä soittoja , päivittäin.
      jossakin kohtaa hänen aktiivisuutensa loppui, en tiedä miksi, sillä yhdessä olemme edelleen.
      ainoa selitys minulle on se että hän "sai saaliinsa", eli kokee että olen jo "koukutettu" ja hänen ei enää tarvitse olla niin aktiivinen, tietää että olen olemassa hänelle, en katoa.

      mutta oinasmies ei ajattele että juuri tuo ajattelu tapa saa naisen epävarmaksi, koska kun hänen aktiivisuus yhteydenpidossa hiipuu, on se ainakin minulle viesti siitä että EHKÄ ei kiinnostakaan enää...

      oinasmies ei ymmärrä että hän saa naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi tuossa tilanteessa.

      sinulle alkup. kirjoittaja voin sanoa, että jatko tulee olemaan ihan samanlaista, ja toivonkin että voisit puhua tilanteesta oinasmiehesi kanssa, ja yrittää takoa se hänen tajuntaan miltä tuo toiminta tuntuu, koska muuten sinä olet se joka "hakkaat päätäsi seinään" kerta toisensa jälkeen...JOS et saa järkeistettyä asiaa itsellesi.

      oinasmiehen sanat ja teot ovat joskus ristiriidassa!

      ja mitä tuohon viikonloppu episodiin tulee...
      tuo on lohdullista kuulla että toinenkin oinasmies tekee tuota, eli on illanvietto suunnitelmia naisen kanssa, ja sitten kummallisesti yht´äkkiä he päättävätkin lähteä kavereiden kesken baariin...
      olen kokenut tuonkin "oman" oinasmieheni kanssa, ei tuntunut kivalta!

      mutta siitä selvittiin.
      oinasmiehelle hetkessä eläminen on elinehto, siksi tuollaisia "yllättäviä" käänteitä heidän kanssaan joutuu kokemaan, toiset sen kestävät toiset ei.

      KÄRSIVÄLLISYYS on avainsana oinasmiehen kanssa...!!

      omalla kohdalla lopputuloksesta ei tietoa, yhdessä olemme, miten kauan...kuka tietää...
      välillä ne tempaukset sattuu kovinkin, välillä ei enää jaksa edes ajatella oinasmiehen toimintaa.

      ja mitä yhteydenpitoon tulee, välillä viestejä tippuu päivittäin, välillä voi olla viikon joskus kahdenkin tauko...

      oinasmies on mitä rakastettavin "olento", ja välillä taas niin raivostuttava.

      omaa tilaa hän tarvitsee ja omaa vapautta.
      ...kuten kaikki oinaat, niin miehet kuin naisetkin.

      sitoa ei saa... (...paitsi ehkä makkarin puolella... ((; ...)


      no tässä jotain apuja sinulle alkup.

      jaksamisia oinasmiehesi kanssa!!

      (;

      • samanlaista

        on minunkin oinasmieheni kanssa! Alussa niiin aktiivinen kaikessa, mutta pikkuhiljaa on muuttunut vaisummaksi. Sain selitykseksi, että hän on jo saanut minut eikä tarvitse enää satsata liehittelyyn. Oinasmies on siis saanut saaliinsa ja pitää sitä itsestäänselvyytenä!!! Taitaavat olla aika tyhmiä nuo oinaat, vaikka muuten ihania ovatkin! Oinastahan sanotaan saalistajaksi, joten panee miettimään, saalistaako hän jo uutta...
        Vaikka minä en usko horoskooppeihin, niin tässä asiassa alkaa olla jo pakko uskoa, kun lähes kaikki oinaat tuntuvat olevan pelottavan samanlaisia!


      • oinasTyttö
        samanlaista kirjoitti:

        on minunkin oinasmieheni kanssa! Alussa niiin aktiivinen kaikessa, mutta pikkuhiljaa on muuttunut vaisummaksi. Sain selitykseksi, että hän on jo saanut minut eikä tarvitse enää satsata liehittelyyn. Oinasmies on siis saanut saaliinsa ja pitää sitä itsestäänselvyytenä!!! Taitaavat olla aika tyhmiä nuo oinaat, vaikka muuten ihania ovatkin! Oinastahan sanotaan saalistajaksi, joten panee miettimään, saalistaako hän jo uutta...
        Vaikka minä en usko horoskooppeihin, niin tässä asiassa alkaa olla jo pakko uskoa, kun lähes kaikki oinaat tuntuvat olevan pelottavan samanlaisia!

        että oinaat ovat saalistajia, mutta itse oinas ihmisenä pakko sanoa, että saalistaminen on ihan kivaa...olla metsästäjä, välillä kivaa olla metsästettävä, mutta kun saalis on koukutettu, niin kyllä siitä halutaan myös pitää kiinni kynsin hampain!!

        välillä itsellekin tulee se hetki kun tämän oinasmieheni kanssa "kamppailen", että joko hän on uuden saaliin kimpussa kun on muutama päivä mennyt eikä herrasta kuulu mitään...mutta ... vaikka se epävarmuus tuolla hieman kolkuttaakin, niin uskon silti että hän kuitenkin haluaa pitää kiinni omastaan!!!

        heille siis pitää heittää lisää haastetta, ja välillä olla hieman "välinpitämätön".

        kyllä se oinasmies osaa olla hölmö tällaisissa asioissa.
        oinasmies menee ja tekee niinkuin lystää, haluaa ja ottaakin vapautta ja omaa tilaa, ja kuvittelee että me naiset odotamme heitä vaikka maailman meriltä!!! (;

        ehkä jotain sellaista he hakevat, ja ovat silloin onnellisia!!

        nalkuttaminen ei ainakaan kannata oinasmiesten kanssa!!

        eikä liika sitominen!!

        huh...ovat kyllä aika pakkauksia!

        no, itsellä vuosi takana oinasmiehen kanssa, itse olen myös oinas, joten vielä tällainen "kevyt" yhdessäolo sopii, tässä on ihan hyvä aika tutustua oinaan oikkuihin, joten jos tästä joskus jotain vakavaa tulee, niin ei silloin tule niin shokkina ne tempaukset.. (;


      • olen jo
        oinasTyttö kirjoitti:

        että oinaat ovat saalistajia, mutta itse oinas ihmisenä pakko sanoa, että saalistaminen on ihan kivaa...olla metsästäjä, välillä kivaa olla metsästettävä, mutta kun saalis on koukutettu, niin kyllä siitä halutaan myös pitää kiinni kynsin hampain!!

        välillä itsellekin tulee se hetki kun tämän oinasmieheni kanssa "kamppailen", että joko hän on uuden saaliin kimpussa kun on muutama päivä mennyt eikä herrasta kuulu mitään...mutta ... vaikka se epävarmuus tuolla hieman kolkuttaakin, niin uskon silti että hän kuitenkin haluaa pitää kiinni omastaan!!!

        heille siis pitää heittää lisää haastetta, ja välillä olla hieman "välinpitämätön".

        kyllä se oinasmies osaa olla hölmö tällaisissa asioissa.
        oinasmies menee ja tekee niinkuin lystää, haluaa ja ottaakin vapautta ja omaa tilaa, ja kuvittelee että me naiset odotamme heitä vaikka maailman meriltä!!! (;

        ehkä jotain sellaista he hakevat, ja ovat silloin onnellisia!!

        nalkuttaminen ei ainakaan kannata oinasmiesten kanssa!!

        eikä liika sitominen!!

        huh...ovat kyllä aika pakkauksia!

        no, itsellä vuosi takana oinasmiehen kanssa, itse olen myös oinas, joten vielä tällainen "kevyt" yhdessäolo sopii, tässä on ihan hyvä aika tutustua oinaan oikkuihin, joten jos tästä joskus jotain vakavaa tulee, niin ei silloin tule niin shokkina ne tempaukset.. (;

        reilun vuoden seurustellut oinaani kanssa. Mutta olen tuntenut hänet jo vuosien takaa. Ristin hänet aikoinaan "vilpertiksi", koska hän piti aikamoista silmäpeliä ja hänellä oli yhtäaikaa monta rautaa tulessa. Oli aikamoinen riski alkaa seurustelemaan hänen kanssaan!!! Hän saikin tehdä töitä saadakseen minut ja jälkeenpäin hän on sanonut pitäneensä siitäkin, etten ollut helppo nakki.
        Olen mielestäni oppinut aika hyvin käsittelemään oinastani. Jos en soittele tai tekstaile perään, niin kohta hän huhuilee, että eipä ole sinusta kuulunut mitään. Oinaani on myös sanonut, että hän pitää siitä, että "komennan" häntä tarpeen tullen. Sanon lyhyesti ja suoraan mikä asia olisi voinut mennä toisin. Riitoja niistä ei ole tullut, päinvastoin hän on ottanut heti opikseen.
        Se oinaan ailahtelevaisuus ja omapäisyys on vain opittava kestämään (tietyissä rajoissa tietenkin)ja välillä hänet pitää vain hellävaroen, mutta topakasti palauttaa maanpinnalle!
        Aikamoisia pakkauksia tuntuvat nuo oinaat olevan!


    • oinasTyttö

      mistä sitten oikeasti tietää että oinasmiestä ei enää kiinnosta...!??!

      en osaa vastata.

      toivoisin ja uskoisin että oinasmiehessä on sen verran miestä sanomaan asia suoraan, ja vielä jos häneltä suoraan kysyy niin uskon ja toivon että hän ei tuosta asiasta lähtisi valehtelemaan!!!!

      oinasmies, sanat ja teot eivät aina kohtaa, mutta tuollaisissa tosi kyseessä tilanteissa haluan uskoa että siinä vastaa niinkuin ajattelee/tuntee!!

      • alkuperäinen...

        vastauksestasi!! Tuosta kyllä sain paljon tietoa :) Saapas nähdä mitä tästä vielä tulee vai tuleeko mitään.Itse kuitenkin olen aivan päinvastainen tapaus.. Niin..tuohon lisäykseeesi viitaten,että ajattelin myös tämän "mun mieheni" olevan kuitenkin lojaali ja puhuvan totta. Miksi ihmeessä hän puhuisi niin kuin on minulle puhunut,jos ei mielenkiintoa riittäisi. Kuitenkin,meitähän on moneen junaan ja milloinkaan ei tiedä,minkälainen osuu kohdalle. Hermorauniona täällä odottelen yhteydenottoa ja mietin,mitä sanoa...miten ilmaista kiukkuni,ettei luuri kalahda heti kiinni ja sitä myöten koko suhde. Mies on kuitenkin toisaalta erittäin mielenkiintoinen persoona,jonka haluaisnin oppia tuntemaan läpikotaisin.Hmm..lovea ilmassa :)


      • parin vuoden kokemuksella o...
        alkuperäinen... kirjoitti:

        vastauksestasi!! Tuosta kyllä sain paljon tietoa :) Saapas nähdä mitä tästä vielä tulee vai tuleeko mitään.Itse kuitenkin olen aivan päinvastainen tapaus.. Niin..tuohon lisäykseeesi viitaten,että ajattelin myös tämän "mun mieheni" olevan kuitenkin lojaali ja puhuvan totta. Miksi ihmeessä hän puhuisi niin kuin on minulle puhunut,jos ei mielenkiintoa riittäisi. Kuitenkin,meitähän on moneen junaan ja milloinkaan ei tiedä,minkälainen osuu kohdalle. Hermorauniona täällä odottelen yhteydenottoa ja mietin,mitä sanoa...miten ilmaista kiukkuni,ettei luuri kalahda heti kiinni ja sitä myöten koko suhde. Mies on kuitenkin toisaalta erittäin mielenkiintoinen persoona,jonka haluaisnin oppia tuntemaan läpikotaisin.Hmm..lovea ilmassa :)

        mies on jo nyt koukuttanut, koska saa sinut miettimään ja mahdollisesti muuntamaan omaa luontaista käytöstäsi, siinä pelossa ettei se enää sinua huolisikaan!!! Tätä ne oinaat tykkää pelata niin kauan kun toinen antaa, itse poistuin näyttämöltä, kun huomasin ettei elämässäni muuta ollutkaan, kuin miettiä miten jokin asia tulisi hänelle sanoa, tai missä välissä olisi sopivaa ehdottaa... tai tulisikohan se jos oikealla tavalla pyytäisin!!! Blaaaah. Halua miehen jonka kanssa ei kaikki ole niin helv...n vaikeeta, tai sitten olen ilman.


      • alkuperäinen...
        parin vuoden kokemuksella o... kirjoitti:

        mies on jo nyt koukuttanut, koska saa sinut miettimään ja mahdollisesti muuntamaan omaa luontaista käytöstäsi, siinä pelossa ettei se enää sinua huolisikaan!!! Tätä ne oinaat tykkää pelata niin kauan kun toinen antaa, itse poistuin näyttämöltä, kun huomasin ettei elämässäni muuta ollutkaan, kuin miettiä miten jokin asia tulisi hänelle sanoa, tai missä välissä olisi sopivaa ehdottaa... tai tulisikohan se jos oikealla tavalla pyytäisin!!! Blaaaah. Halua miehen jonka kanssa ei kaikki ole niin helv...n vaikeeta, tai sitten olen ilman.

        ..samaa kelailen täs taas tänä päivänä,ku su:a oli asiat viäl jotenki tolpillaan ni nyt o taas piru merras.Itel kyl ollu kaikenlaisia miehiä,mut kyl tää vaikuttaa aivan uskomattomalta ja jo täs vaiheessa.Ihan alussahan tämä juttu on,mut eipä mulla ole kyllä milloinkaan ollu näin epävarmaa tunnetta toisesta ja sen välittämisestä.Yhdessä ollessa tuntuu et se pitää mua prinsessana ja kun olen kotona ikävissäni,ni eipä saa oikein vastakaikua herralta..."älä mieti liikoja" tai "rakas,etkö sä ymmärrä et mulla on töitä nyt,enkä voi vastailla sun vieteihin ja soittoihin" ovat ihan hyviä vastauksia,mut ovat kyl jo menettäneet uskottavuutensa.Mut,jos mä vaan olenki se kiukutteleva,oikukas ja liian paljon vaativa... Tänään päätin et herra saa maistaa omaa lääkettään.Hän on reissussa ja tuskimpa tulee laittaneeksi minkäänlaista väliaikatiedotusta matkastaan minulle.Katsotaan,kilahtaako puhelin vai ukko ennemmin kuin minä :) Minä kun en suostu kuitenkaan ihan mihin tahansa...ja puhuttelu odottaa myös kotiintulijaa,oli sitte kuinka rasittava matka tahansa.


      • oinasTyttö
        alkuperäinen... kirjoitti:

        ..samaa kelailen täs taas tänä päivänä,ku su:a oli asiat viäl jotenki tolpillaan ni nyt o taas piru merras.Itel kyl ollu kaikenlaisia miehiä,mut kyl tää vaikuttaa aivan uskomattomalta ja jo täs vaiheessa.Ihan alussahan tämä juttu on,mut eipä mulla ole kyllä milloinkaan ollu näin epävarmaa tunnetta toisesta ja sen välittämisestä.Yhdessä ollessa tuntuu et se pitää mua prinsessana ja kun olen kotona ikävissäni,ni eipä saa oikein vastakaikua herralta..."älä mieti liikoja" tai "rakas,etkö sä ymmärrä et mulla on töitä nyt,enkä voi vastailla sun vieteihin ja soittoihin" ovat ihan hyviä vastauksia,mut ovat kyl jo menettäneet uskottavuutensa.Mut,jos mä vaan olenki se kiukutteleva,oikukas ja liian paljon vaativa... Tänään päätin et herra saa maistaa omaa lääkettään.Hän on reissussa ja tuskimpa tulee laittaneeksi minkäänlaista väliaikatiedotusta matkastaan minulle.Katsotaan,kilahtaako puhelin vai ukko ennemmin kuin minä :) Minä kun en suostu kuitenkaan ihan mihin tahansa...ja puhuttelu odottaa myös kotiintulijaa,oli sitte kuinka rasittava matka tahansa.

        malta nyt kuitenkin... (:

        tuollaisia oinasmiehet ovat, ei niitä muuksi muuta!! mutta jos liikaa reagoi, ottaa hän takapakkia!!

        kärsivällisyyttä !!!

        (=

        ...vaikka ymmärrän sinua AP. hyvinkin, tuollaiset tilanteet ovat kurjia...ja minä olen reagoinut niihin hyvinkin voimakkaasti, ja kaikesta "nalkutuksesta" huolimatta todennut että ei sitä oinasmiestä muuta mikään!
        ja pakko myöntää...en välttämättä haluaisikaan...ainakin tämä oinasTyttö tarvitsee itsenäisen ja oman pään omaavan miehen, ei siittä muuten mitään tulisi.

        heh...on se "helppoa" heittää neuvoja, ja sitten seuraavan kerran kun minun oinasmieheni tekee taas "OINAAT", niin meikä tyttö hakkaa päätään taas seinään...
        huh...on se "kivaa" olla koukussa oinaaseen...


      • omaava mies
        oinasTyttö kirjoitti:

        malta nyt kuitenkin... (:

        tuollaisia oinasmiehet ovat, ei niitä muuksi muuta!! mutta jos liikaa reagoi, ottaa hän takapakkia!!

        kärsivällisyyttä !!!

        (=

        ...vaikka ymmärrän sinua AP. hyvinkin, tuollaiset tilanteet ovat kurjia...ja minä olen reagoinut niihin hyvinkin voimakkaasti, ja kaikesta "nalkutuksesta" huolimatta todennut että ei sitä oinasmiestä muuta mikään!
        ja pakko myöntää...en välttämättä haluaisikaan...ainakin tämä oinasTyttö tarvitsee itsenäisen ja oman pään omaavan miehen, ei siittä muuten mitään tulisi.

        heh...on se "helppoa" heittää neuvoja, ja sitten seuraavan kerran kun minun oinasmieheni tekee taas "OINAAT", niin meikä tyttö hakkaa päätään taas seinään...
        huh...on se "kivaa" olla koukussa oinaaseen...

        on kai joka naisen unelma, muttei minun mielestä ole sitä, että jättää kumppaninsa huomiotta, ei huomioi lähimmäistään kuten odottaa itseään huomioivan tai että roikottaa toista epätietoisuuden vallassa omien mielenoikkujen mukaan, vai olenko väärässä?


      • oikeassa
        omaava mies kirjoitti:

        on kai joka naisen unelma, muttei minun mielestä ole sitä, että jättää kumppaninsa huomiotta, ei huomioi lähimmäistään kuten odottaa itseään huomioivan tai että roikottaa toista epätietoisuuden vallassa omien mielenoikkujen mukaan, vai olenko väärässä?

        Rakkaansa huomiotta jättäminen ja pitäminen epätietoisuudessa ovat ikävä kyllä ainakin oinasmiehen huonoja puolia!
        Hän on liian itsevarma itsensä erinomaisuudesta ja naisen saatuaan pitää tätä itsestäänselvyytenä! Pahimpia mokia mitä mies yleensä voi tehdä!


      • alkuperäinen..
        oikeassa kirjoitti:

        Rakkaansa huomiotta jättäminen ja pitäminen epätietoisuudessa ovat ikävä kyllä ainakin oinasmiehen huonoja puolia!
        Hän on liian itsevarma itsensä erinomaisuudesta ja naisen saatuaan pitää tätä itsestäänselvyytenä! Pahimpia mokia mitä mies yleensä voi tehdä!

        olin yhteyksissä tähän hurmuriini.Mies ulkomailla,auto hajonnu ja nyt viivästyy sit kotiintulokin...ja mulla sanoonkuvaalematoon ikävä :( Keskustelumme missään vaiheessa ei tullut sanaa kulta,muru,rakas jne. esiin,mitä on ainakin tähän asti tullut..byääää.Jopajoo...hän ikävöi vain kotiin ei minua :( ja viestejä ei voinut paljoa vaihtaa,kun on niin KALLISTA!!! Ai että kun tuntuu hyvältä :((


      • vain menee
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        olin yhteyksissä tähän hurmuriini.Mies ulkomailla,auto hajonnu ja nyt viivästyy sit kotiintulokin...ja mulla sanoonkuvaalematoon ikävä :( Keskustelumme missään vaiheessa ei tullut sanaa kulta,muru,rakas jne. esiin,mitä on ainakin tähän asti tullut..byääää.Jopajoo...hän ikävöi vain kotiin ei minua :( ja viestejä ei voinut paljoa vaihtaa,kun on niin KALLISTA!!! Ai että kun tuntuu hyvältä :((

        elämä oikkumiehen kanssa. Hän ja hänen tarpeensa ovat etusijalla, eikä hän tunnu osaavan asettua toisen asemaan ymmärtääkseen miltä toisesta tuntuu. EMPATIAKYKY PUUTTUU! Oinasmies on hurmuri ja saalistaja, hän myös retkahtaa helposti! Oinasta voisi ilmaista kahdella sanalla: oikukas ja ovela!


      • alkuperäinen...
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        olin yhteyksissä tähän hurmuriini.Mies ulkomailla,auto hajonnu ja nyt viivästyy sit kotiintulokin...ja mulla sanoonkuvaalematoon ikävä :( Keskustelumme missään vaiheessa ei tullut sanaa kulta,muru,rakas jne. esiin,mitä on ainakin tähän asti tullut..byääää.Jopajoo...hän ikävöi vain kotiin ei minua :( ja viestejä ei voinut paljoa vaihtaa,kun on niin KALLISTA!!! Ai että kun tuntuu hyvältä :((

        Ei mun mussu malttanutkaan säästää eurojansa joka päivä :) Ihquu...nyt se taas tykkääki ja välittää :) Hohhojjaa...alkaampas mä kuullostaan ihan typerältä näitä väliaikatietoja rustaillessa.Noh...tänää sit hyvä päivä ja huomenna,ties minkälainen.


    • oinasTyttö

      sen verran oinasmiehestä vielä, en tiedä onko tämä yleistä heidän keskuudessa vai mitä, mutta oinasmies osaa olla myös hyvin ailahtelevainen, tänään ottaa ja antaa rakkautta, ja yht´äkkiä heti huomenna voi ollakin aivan toisinpäin.

      ja sellainen on myös ilmeisen tyypillistä, että koet teidän lähestyvän toisianne, olette läheisiä jne, mutta sitten yht´äkkiä voikin olla niiin että hän tuntuukin kovin etäiseltä ja viileältä.

      jos tuollaista menoa jaksaa niin sitten on asiat jatkon kannalta aika hyvin.

      ja edelleen painotan yhtä sanaa mitä vaaditaan ja paljon KÄRSIVÄLLISYYS !!!

      • alkuperäinen..

        ..sain kyllä kokea sitä kylmempää puolta jo viimme viikolla. Isäntä ei ollut moksiskaan kun minä tilitän tippa linssis kui ikävä on kova ja odotan hartaasti tapaamista. Sanoi vain että;"sä taidat olla masentunu,eikä häntä tarvi noin kovasti miettiä". Kiva reaktio vastarakastuneella :)Eikai sellaista älytöntä jojoluonnetta kukaan jaksa kattella pitemmänpäälle.Mut nyt mä ainaki yritän ja kattoo taas ens viikolla,mikä miäliala mulla sitten on =o))


      • oinasTyttö
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        ..sain kyllä kokea sitä kylmempää puolta jo viimme viikolla. Isäntä ei ollut moksiskaan kun minä tilitän tippa linssis kui ikävä on kova ja odotan hartaasti tapaamista. Sanoi vain että;"sä taidat olla masentunu,eikä häntä tarvi noin kovasti miettiä". Kiva reaktio vastarakastuneella :)Eikai sellaista älytöntä jojoluonnetta kukaan jaksa kattella pitemmänpäälle.Mut nyt mä ainaki yritän ja kattoo taas ens viikolla,mikä miäliala mulla sitten on =o))

        hei tuo kuulostaa niin selkeältä oinasmieheltä!!

        ovatkohan oinasmiehet jotenkin "tunnevammaisia" vai mitä...


        *Isäntä ei ollut moksiskaan kun minä tilitän tippa linssis kui ikävä on kova ja odotan hartaasti tapaamista. Sanoi vain että;"sä taidat olla masentunu,eikä häntä tarvi noin kovasti miettiä".*


        siis tuo on kommentti jonka voisin kuvitella että "minun" oinasmies heittäisi vastaavanlaisessa tilanteessa.

        ja tiedätkö...luulenpa että tuollaisia tulevat aina olemaan!! /:

        sen joko kestämme tai emme... /:

        minulle on suuren suuri arvoitus se MIKSI ja MIKÄ ihmeen ajatus oinasmiehellä on silloin kun ollaan sovittu yhteisiä menoja, esim ihan yhteisen illan viettoa, aika ja paikka on sovittu, sitä ainakin minä odotan innolla ja niin myös oinasmies, sanojensa mukaan, sitten kun kyseinen päivä tulee ja ilta lähestyy...se *hemmetin* oinasmies laittaakin viestiä että lähteeki poikien kanssa baariin tms.

        ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?

        MITÄ IHMETTÄ SE MIES TUOSSA TILANTEESSA OIKEIN HAKEE ????

        ...mutta ilmeisen yleistä oinasmiesten keskuudessa, ainakin vielä silloin kun suhde aluillaan tai vielä "ei niin vakavalla" pohjalla.

        ja kyllä sitä naisena tulee hakattua välillä päätään seinään sen herran kohdalla!!


      • alkuperäinen..
        oinasTyttö kirjoitti:

        hei tuo kuulostaa niin selkeältä oinasmieheltä!!

        ovatkohan oinasmiehet jotenkin "tunnevammaisia" vai mitä...


        *Isäntä ei ollut moksiskaan kun minä tilitän tippa linssis kui ikävä on kova ja odotan hartaasti tapaamista. Sanoi vain että;"sä taidat olla masentunu,eikä häntä tarvi noin kovasti miettiä".*


        siis tuo on kommentti jonka voisin kuvitella että "minun" oinasmies heittäisi vastaavanlaisessa tilanteessa.

        ja tiedätkö...luulenpa että tuollaisia tulevat aina olemaan!! /:

        sen joko kestämme tai emme... /:

        minulle on suuren suuri arvoitus se MIKSI ja MIKÄ ihmeen ajatus oinasmiehellä on silloin kun ollaan sovittu yhteisiä menoja, esim ihan yhteisen illan viettoa, aika ja paikka on sovittu, sitä ainakin minä odotan innolla ja niin myös oinasmies, sanojensa mukaan, sitten kun kyseinen päivä tulee ja ilta lähestyy...se *hemmetin* oinasmies laittaakin viestiä että lähteeki poikien kanssa baariin tms.

        ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?

        MITÄ IHMETTÄ SE MIES TUOSSA TILANTEESSA OIKEIN HAKEE ????

        ...mutta ilmeisen yleistä oinasmiesten keskuudessa, ainakin vielä silloin kun suhde aluillaan tai vielä "ei niin vakavalla" pohjalla.

        ja kyllä sitä naisena tulee hakattua välillä päätään seinään sen herran kohdalla!!

        Ihquu,ku meil o jotain yhteistä :o)) No minä olen saanu kokea tätä välinpitämättömyyttä aina viikolla, puhelimen välityksellä.Sit ku ollaan tavattu,niin ääni on kellossa taas erilainen..ainakin vielä. Kävin muuten tapaamassa tänään miestäni,kun meinasin pimahtaa siihen tiedottomuuteen. Hyvin meni ja hän oli iloinen vierailustani :O) Ensi viikko meidän pitäisi viettää yhdessä, kahdestaan kun lapset ovat poissa, että sitten varmaankin viimmestään paljastuu todellinen pässi :o)


    • Jokke

      Oinaan tempaukset kuulostaa tutulta.
      Oinas ei ole parisuhdetta varten. Työssä se loistaa mutta kaverit ja jopa sukulaisten kanssa on päänsärkyä. Parisuhde on aivan toivoton oinaan kanssa. Ne tekee kuten haluaa, viis siitä mitä sanot. Älä hakkaa päätäs seinään vaikka olisi miten mukava tahansa. Just toikin "älä tule, lähden ryyppäämään" vanha fraasi. Ihan selkeästi mielessä jotein muuta kuin sinä = toinen nainen.
      Ja sinä sinisilmäisenä annat toisen kekkuloida ja luotat häneen, DON'T ! Parisuhteessa ei tosiaan toimita noin. Laita kolli kuriin tai anna kenkää raa'asti !!!

      • alkuperäinen...

        ..sain kyllä uskottavan selityksen tuohon ryyppyhaluun kamun kanssa. Hän nimittäin pyysi minua luokseen mutta keiltäydyin ensin ja hän sitten ehti sopimaan muuta.. Antaessani palautetta asiasta,että olen nainen ja voin myös vaihtaa mielipidettä useastikkin pienen ajan kuluessa,niin hän katsoi suoraan silmiin ja lupasi olla tekemättä samaa toistamiseen :) Höm...uskon siihen pettämiseen vasta kun on todisteita silmien edessä. Haluan luottaa ja uskoa..en jaksa enää olla katkera eronnut sinkkuäiti.Minun vikani se tuskin on,jos ukko on niin pöljä et pitää haaremia..Et kyl mä nyt halun pitää mun siniset silmät kirkkaina ja nauttia tästä mitä mulla nyt on.


      • eräs pässitär
        alkuperäinen... kirjoitti:

        ..sain kyllä uskottavan selityksen tuohon ryyppyhaluun kamun kanssa. Hän nimittäin pyysi minua luokseen mutta keiltäydyin ensin ja hän sitten ehti sopimaan muuta.. Antaessani palautetta asiasta,että olen nainen ja voin myös vaihtaa mielipidettä useastikkin pienen ajan kuluessa,niin hän katsoi suoraan silmiin ja lupasi olla tekemättä samaa toistamiseen :) Höm...uskon siihen pettämiseen vasta kun on todisteita silmien edessä. Haluan luottaa ja uskoa..en jaksa enää olla katkera eronnut sinkkuäiti.Minun vikani se tuskin on,jos ukko on niin pöljä et pitää haaremia..Et kyl mä nyt halun pitää mun siniset silmät kirkkaina ja nauttia tästä mitä mulla nyt on.

        Niinpä niin, minusta kuulostikin jo tuossa aikaisemmin, että et ollut aikonut mennä hänen luokseen, miksi hän ei siis olisi saanut sopia muita menoja sen tilalle?
        Todellakaan, pässi ei tykkää jäädä märehtimään ja kotiin ruikuttamaan jonkin suunnitelman kariutumista vaan kehittää muuta toimintaa tilalle. Pitäisikö hänen perua sovittuja menojaan kun sinä yht'äkkiä päätätkin muuttaa mieltäsi ja ollakkin käytettävissä? Joskus tietenkin noinkin, mutta et voi olettaa sitä aina.


      • alkuperäinen...
        eräs pässitär kirjoitti:

        Niinpä niin, minusta kuulostikin jo tuossa aikaisemmin, että et ollut aikonut mennä hänen luokseen, miksi hän ei siis olisi saanut sopia muita menoja sen tilalle?
        Todellakaan, pässi ei tykkää jäädä märehtimään ja kotiin ruikuttamaan jonkin suunnitelman kariutumista vaan kehittää muuta toimintaa tilalle. Pitäisikö hänen perua sovittuja menojaan kun sinä yht'äkkiä päätätkin muuttaa mieltäsi ja ollakkin käytettävissä? Joskus tietenkin noinkin, mutta et voi olettaa sitä aina.

        nyt olen hieman kyllä tajunnut miehen käytöstä.Hän kysyy kerran,eikä anele ja tämän olen pistänyt jo korvan taakse :)


    • oinasTyttö

      on kaverit niin kovin tärkeitä, että tuollaiset baari ilta tempaukset on aika ominaista, ja luulenpa /uskonpa että vielä ihan vilpittömin mielin se oinasmies noin tekee.

      itse olen oinas, ja löydän itseni hieman vastaavanlaisista tilanteista, on sovittuja menoja mutta sitten saattaakin tulla jokin hyvin hyvin tärkeä työ/ystävän viesti/soitto, ja niin sitä mennään ja muutetaan sovittuja suunnitelmia...enkä minäkään selllaista pahalla tarkoita.

      se on se vapauden ja itsenäisyyden kaipuu.

      ja pakko kyllä myöntää, että vaikka kuinka yritän ymmärtää tätä oinasmiestä joka noita tempauksia tekee (vähän kuten itsekin), niin kyllä se aina yhtä paljon ottaa päähän!! ei siittä hyvä olo jää! ):

      kummallisia me oinaat!!!

      maailman pitää pyöriä meidän ympärillämme ja ehdoillamme!! (;


      ...hui...

      • olla täydellinen mies.

        Ollaan "tapailtu" 1 vuosi ja toinen vuosi sitten ollaan seurusteltu vakavissaan. Alussa oli kyllä aikamoista kissa hiiri leikkiä. Mustasukkainen oli ja juuri sellainen mitä edellä maininnut sanoi että baariin meni jos kaveri pyysi, mutta sovittuja tapaamisia ei koskaan perunut kuin kerran.myöskään toisia naisia ei ole ollut kertaakaan, eli uskollinen on jos oikeasti välittää. Siihenkin hyvä syy.. Nyt kun seurustellaan niin kaikki hyvin, paitsi kyllä me osataan riidelläkkin, pahastikkin. molemmilla omat kaverit ja osataan viettää heidän kanssa aikaa ettei koko ajan olla niskaan huohottamassa. ei se ole tervettä edes.


    • Teppo

      Teerenpeliä miehesi pitää. Kuulostaa niin tutulta kun olin oinasnaisen kanssa joka kikkaili samalla tavalla ja kärysi aina.
      Sinisilmäisenä uskot sen potaskapuheita ja toinen kusettaa sua kokoajan 6-0 minkä kerkee.
      Fudua vaan ja kunnon kolli tilalle.
      Tollasta kestä erkkikään, järki tos touhus lähtee.

      • oinasTyttö

        että minä myönnän pitäväni kissa/hiiri leikistä, näin oinastyttönä haluan olla metsästettävä ja välillä metsästäjä, mutta kun ryhdyn tuohon "leikkiin" miehen kanssa, on se minulle "sitoutumisen" paikka, vaikka kissa/hiiri leikkiä pidän, en silti loukkaa miehen tunteita pitämällä useampaa miestä yhtäaikaisesti!!!!!

        minulle oinastyttönä riittää YKSI mies, ja vaikka kissa/hiiri leikki saattaa tuntuakin siltä että "onkohan sillä muitakin", niin vastaus on EI OLE !!!

        voin kuvitelle että oinasmiehet ajattelevat ehkä samalla tavalla!

        miksi sen AINA pitää tarkoittaa että nyt on muitakin kierroksessa?!?!?

        sehän on kaikkien pahin pelko...eikö??

        uskon että tuo useamman pyörittäminen samaan aikaan on pitkälti "kalajuttujen" veroisia sepistyksiä!!


      • alkuperäinen..

        Mä olen kyllä epäluuloinen myönnän sen,mut tuon mun herran puheet ja teot (kun ollaan yhdessä) puhuvat kyllä aivan muuta. Eli,uskon hänen sanomisiinsa... Kun olen näitä kirjoituksia tässä lueskellu niin alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään tapausta ja meinaan kyllä ottaa asioista selvää (miehen kantaa tähän suhteeseen)kun oikea hetki koittaa.Sen verran on kuitenkin kokemusta ukoista,et minua ei kuitenkaan loppujenlopuksi ole helppoa vetää nenästä. Oinaspässi tai ei niin ihminen kuitenkin.


    • kanssa ei

      pärjää sellainen, jolla ei ole muuta elämää ja varsinkaan, jos on takertujatyyppiä!!! Oinaan kumppanilla pitää olla yhdessäolon ja yhteisten kavereiden lisäksi myös omat ystävät ja menemiset!
      On turha nyyhkiä kotona ikävissään odottaen vastauksia viesteihin. Oinasmiehet ovat pidemmänpäälle erittäin epäromanttisia!
      Kannattaa joskus tarttua sarvipäätä sarvista kiinni ja antaa vähän palautetta... Jotkut oinasmiehet tuntuvat pitävän siitä, että naisessa on vastusta, haastetta ja positiivista energiaa :)

      • ovat samanlaisia, kaikki

        Olen itsenäinen ja sosiaalinen, minulla on omat menoni kyllä, mutta ex-oinaani(39v) hoiti asioita niin, että sovimme menoja keskenämme, jolloin en TIETENKÄÄN sopinut mitään muuta.

        Mutta hänellä oli oikeus viimehetkellä lähes AINA muuttaa suunitelmat niin, että loppujen lopuksi minä istuin kotona yksin.

        Hän oli seurani sijaan salilla, töissä, nukkumassa tai jossain minkä oli hätäpäissään just ennen lähtöään keksinyt.

        Kun aloin keksimään joka kerta suunitelma B:n siltä varalta, jos emme pääsekään hänen esteiden takiaan lähtemään, niin oikkuhan tämän hokattuaan suuttui ja loukkaantui aivan järjettömästi!! Huusi vaan mennessään: Ai, on sulla sit joka kerta suunitelma b, siltä varalta ettet joudu yksin istumaan! Kiitti vaan luotosta!!!!

        Eipä tuossa voinut muuta sanoa, kuin: ole hyvä! ;)

        Onneksi tuo tuollainen temppuilu on historiaa mun elämässä!

        Juu, ja oikkuni muisti aina riidan päätteeksi (n. kahden viikon välein viikko riitaa) mainita, et hänestä on hienoa, kun minussa on vastusta ym. joskus jopa myönsi nauttivansa kinasteluistamme ( minun mielestä nämä meidän kinastelut olivat täysiä riitoja haukkumisineen ja hlö kohtaisuuksiin menemisineen)


    • oinasTyttö

      neuvoja kärsivällisyydestä olen täällä antanut...
      /:

      nyt sitä kärsivällisyyttä tarvitsen minäkin. /:

      ei ole oinasmiehestäni kuulunut mitään moneen päivään, missä lie lomaa viettämässä.

      onneksi on itsellänikin ihan kiireistä aikaa niin ei ehdi kehitellä ties mitä teorioita.

      mutta eiköhän se oinasmies sieltä jossakin vaiheessa anna itsestään kuulua! (:

      saahan tässä itsekin omaa aikaa samalla. (:

      • alkuperäinen...

        pee.Minä tässä olin myös hiljaa miehelleni,kun ei hän voinut ilmoitella itestään,sai samaa kohtelua kuin hän antaa minulle. Noh..nyt tuli väliaikatietoja jo toistamiseen :) Hmm..tuollainen hiljasuus kyl rassaa tai itseäni ainakin,sillä kyllä mua kuitenki huvittaa tietää missä ukko menee ja mitä on menossa tekemään.Ei utelumielessä vaan minusta se kyl kuuluu suhteeseen,et tietää ja haluaa kertoa niistä menoistaan. Toivottavasti nyt piakkoin kuulisit jotain :)


      • täälläkin

        odotellaan tapaamista! Ollaan molemmat lomalla, mut mies kulkee omia teitään. Onneksi on kuitenkin soitellut, kun minä en ole viitsinyt perään ruikuttaa. Eilen illalla tuli maisemiin, mut ei voida kuulema tavata kuin vasta huomenna, kun tänään on vieraita hänellä ja pitää myös urheilla. Siis pitkästä kesäisestä päivästä ei liikene minulle edes yhtä tuntia! Tämä minun oinaani pitää naistaan itsestään selvyytenä!
        Olen jo vakavissani harkinnut miehen lemppaamista!!!


      • alkuperäinen...
        täälläkin kirjoitti:

        odotellaan tapaamista! Ollaan molemmat lomalla, mut mies kulkee omia teitään. Onneksi on kuitenkin soitellut, kun minä en ole viitsinyt perään ruikuttaa. Eilen illalla tuli maisemiin, mut ei voida kuulema tavata kuin vasta huomenna, kun tänään on vieraita hänellä ja pitää myös urheilla. Siis pitkästä kesäisestä päivästä ei liikene minulle edes yhtä tuntia! Tämä minun oinaani pitää naistaan itsestään selvyytenä!
        Olen jo vakavissani harkinnut miehen lemppaamista!!!

        ..tuota mä just pelkään,välinpitämättömyyttä.Meil on muutenkin tapaamiset harvassa,kun en halua heti esitellä miestä lapsille.Kerroin kyl tilanteesta heti kättelys ja hän tuntui ymmärtävän...mut eipä sitä tiedä miten hän pitemmänpäälle reagoi. Viikothan hän kuitenkin saisi olla omissa oloissaan,mut riittääkö se kun töissä menee aikaa suurin osa päivästä ja vkl:a pitäis viihdyttää minua ja jos kaverit pyytää banalle ja äitikin tivaa luokseen ja....nähtäväksi jää.


    • perustaa

      Oinasmiesten kumppanien tukikerho :D
      Tukisimme toisiamme silloin, kun oinasmiestemme oikut ottaa oikein kovasti päähän!

      • alkuperäinen..

        ..kyllä kannatan ajatusta!!! Eihän meille jää kun toisemme kun pässit on menopäällä. Joten kukas tekis asian hyväksi jotain... :o)


      • oinasTyttö

        jotka olette myös oinasmiehen koukussa/pauloissa...

        astro.fi -> foorumi -> ihmissuhdeastrologia

        tulkaa sinne, sieltä löytyy paikka jonne voitte tulla laittamaan iloja ja suruja !!! (:


    • -Oikkunainen-

      nostettava kissa pöydälle tai ei sitten mitään.

      • alkuperäinen...

        on asioista sanottava, joko sit hyvällä tai pahalla mut pakko kuitenki.Miehet kun eivät ole selvännäkijöitä (eipä kyl naisetkaan),eikä ne osaa huomata jos tekevät väärin. Mulla ainakin on se vika,et eka mietin ja mietin.Sit saatan vihjasta ja jos ei perhana sittenkää tajua,ni sit o piru merras ja tämä tinttatantta jaksaa motkottaa. Ilokseni kyllä nyt huomasin,et kun nielin vkl:n kiukkuni ja sanoin asiasta asiallisesti käyttäen kulta sanaa sopivin välein,ni tadaa...taitaa mun mies olla kehityskelpoinen yksilö ja ottaa huomautuksesta vaarin :) Mut kukin tyylillään,puhuminen auttaa tai sit ei. Ihanaa ku loma loppuu ja työt alkaa,tulee muuta mietittävää.


      • -Oikkunainen-
        alkuperäinen... kirjoitti:

        on asioista sanottava, joko sit hyvällä tai pahalla mut pakko kuitenki.Miehet kun eivät ole selvännäkijöitä (eipä kyl naisetkaan),eikä ne osaa huomata jos tekevät väärin. Mulla ainakin on se vika,et eka mietin ja mietin.Sit saatan vihjasta ja jos ei perhana sittenkää tajua,ni sit o piru merras ja tämä tinttatantta jaksaa motkottaa. Ilokseni kyllä nyt huomasin,et kun nielin vkl:n kiukkuni ja sanoin asiasta asiallisesti käyttäen kulta sanaa sopivin välein,ni tadaa...taitaa mun mies olla kehityskelpoinen yksilö ja ottaa huomautuksesta vaarin :) Mut kukin tyylillään,puhuminen auttaa tai sit ei. Ihanaa ku loma loppuu ja työt alkaa,tulee muuta mietittävää.

        Oinasmies kyllä varmasti nauttii kun sanot hänelle; "Mitäs mun oma kulta". Katos, kun oinasmies tykkää siitä, et hänelle sanotaan tuollain. Mutta yleensä vastaansanomista he eivät kestä ;)


      • alkuperäinen..
        -Oikkunainen- kirjoitti:

        Oinasmies kyllä varmasti nauttii kun sanot hänelle; "Mitäs mun oma kulta". Katos, kun oinasmies tykkää siitä, et hänelle sanotaan tuollain. Mutta yleensä vastaansanomista he eivät kestä ;)

        eli olen siis oikeilla jäljillä :o)) Kiva kiva..tästä on hyvä jatkaa =)


      • taktiikkaa
        -Oikkunainen- kirjoitti:

        Oinasmies kyllä varmasti nauttii kun sanot hänelle; "Mitäs mun oma kulta". Katos, kun oinasmies tykkää siitä, et hänelle sanotaan tuollain. Mutta yleensä vastaansanomista he eivät kestä ;)

        minäkin käytän! Oinasmies pitää palauttaa ruotuun hellävaroen, mutta topakasti! Mut ei sitä jaksa aina leperrelläkään, jos ei saa vastakaikua..


      • oinasTyttö

        tuonne astro.fi foorumiin, siellä paljon asiallisia kommentteja "meidän" herroistamme...(;


      • kävin
        oinasTyttö kirjoitti:

        tuonne astro.fi foorumiin, siellä paljon asiallisia kommentteja "meidän" herroistamme...(;

        noilla Astron sivuilla. Luettuani niitä kommentteja oinasmiehistä alan yhä enemmän olla sitä mieltä, että taitaa olla parasta vaihtaa toiseen merkkiin... Kyllä me naiset olemme enemmän arvoisia kuin se mitä oinasmies osaa tarjota! Vaikka hän tietyt alueet hallitseekin erinomaisesti, niin se ei pelkästään riitä! Yhdessä oloon vaaditaan toimiva paketti, jossa ei aiheuteta toiselle mielipahaa tai epävarmuutta tahattomastikaan. Oinaalla on sillä saralla todella paljon opittavaa!


      • -Oikkunainen-
        taktiikkaa kirjoitti:

        minäkin käytän! Oinasmies pitää palauttaa ruotuun hellävaroen, mutta topakasti! Mut ei sitä jaksa aina leperrelläkään, jos ei saa vastakaikua..

        tyttöset kova piteleminen oikkumiehessä =) Sopivasti lepertelyä ja vapautta mennä ja olla, on oinasmiehelle kaiken paras.


      • -Oikkunainen-
        oinasTyttö kirjoitti:

        tuonne astro.fi foorumiin, siellä paljon asiallisia kommentteja "meidän" herroistamme...(;

        Astroilemaan. Itsekkin piiitkän tauon jälkeen jälleen palannut astro.fi foorumin pariin =)


    • oinasTyttö

      oinasmiehen kaksi huonointa piirrettä...
      välinpitämättömyys ja se että alkaa jossakin suhteen vaiheessa pitämään naista itsestäänselvyytenä!

      molemmat asioita jotka aiheuttavat naiselle epävarman olon.
      mielessä kaikenlaisia ajatuksia, joko om:n kiinnostus lopahti, vai onko löytänyt toisen jne.

      ja kun menet noita ajatuksia hänelle kertomaan, on hän ihmeissään mistä tuollaista sai päähän...
      ei nuo oinasmiehet OIKEASTI ymmärrä mitä tekevät väärin...

      siksi kai ovat niin rakastettavia...

      ...hmmm...hölmöä tuokin.../:

      • alkuperäinen...

        toisaalta,kyl toisetkin miehet osaa tuollaista.Jos nämä "pässit"vaan on takonu sitä päätänsä niin paljon et o syntyny pehmeitä kohtia liikaa ja eivät tosiaan tajua mitään tai sit niillä on jonkusortin narsistigeeni joka vain ei kunnolla puhkee koskaan.Mua alkaa ihan pelottaan,et mitä täs on vielä odotettavissa.Mun mies kun kuitenkin vaikuttaa tosi rauhalliselta ja symppikseltä...lukuunottamatta sit noita erinäisiä tempauksia jo täs alkumetreil.Oon kait sit tosi tyhmä ku halun uskoo ja luottaa siihen,et meil vois tulla vuosisadan juttu tästä.


      • osaavat
        alkuperäinen... kirjoitti:

        toisaalta,kyl toisetkin miehet osaa tuollaista.Jos nämä "pässit"vaan on takonu sitä päätänsä niin paljon et o syntyny pehmeitä kohtia liikaa ja eivät tosiaan tajua mitään tai sit niillä on jonkusortin narsistigeeni joka vain ei kunnolla puhkee koskaan.Mua alkaa ihan pelottaan,et mitä täs on vielä odotettavissa.Mun mies kun kuitenkin vaikuttaa tosi rauhalliselta ja symppikseltä...lukuunottamatta sit noita erinäisiä tempauksia jo täs alkumetreil.Oon kait sit tosi tyhmä ku halun uskoo ja luottaa siihen,et meil vois tulla vuosisadan juttu tästä.

        muutkin miehet olla samanlaisia tavoiltaan kuin oinas. Mutta on aivan selvästi ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että juuri oinasmerkkiset miehet ovat niitä empatiakyvyttömiä, oikukkaita, itsepäisiä... jne, jne. Itselläni on viiden vuoden tuntemisen ja yli vuoden seurustelun kokemus oinasmiehestä. Melko kehityskelpoinen yksilö tämä minun oinaani kuitenkin on, kun kauniisti ja topakasti osaa "kouluttaa" :)
        Olen ollut pitkähköissä suhteissa myös muutaman muun merkin kanssa, eikä heistä yksikään ole esim. pitänyt naistaan itsestäänselvyytenä ja yhteydenpito oli ihailtavan molemminpuolista koko ajan.
        Oinaaseen retkahdin, koska hänen kanssaan ne kuuluisat kemiat kolahtivat ;) Niinpä nyt sitten rakastan ja kärsin. Ja yritän (vielä) kestää sen, miten paljon oinas minua loppujen lopuksi "kiduttaa". Saa nähdä miten kauan tätä sitten jaksaa!
        Oinashurmurille onkin kai tyypillistä saada nainen rakastumaan itseensä niin perinpohjin, että sitten hän voi rauhassa mennä ja tulla ja tehdä juuri niin kuin häntä huvittaa välittämättä toisen tunteista ja tarpeista!!!


      • oinasTyttö
        osaavat kirjoitti:

        muutkin miehet olla samanlaisia tavoiltaan kuin oinas. Mutta on aivan selvästi ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että juuri oinasmerkkiset miehet ovat niitä empatiakyvyttömiä, oikukkaita, itsepäisiä... jne, jne. Itselläni on viiden vuoden tuntemisen ja yli vuoden seurustelun kokemus oinasmiehestä. Melko kehityskelpoinen yksilö tämä minun oinaani kuitenkin on, kun kauniisti ja topakasti osaa "kouluttaa" :)
        Olen ollut pitkähköissä suhteissa myös muutaman muun merkin kanssa, eikä heistä yksikään ole esim. pitänyt naistaan itsestäänselvyytenä ja yhteydenpito oli ihailtavan molemminpuolista koko ajan.
        Oinaaseen retkahdin, koska hänen kanssaan ne kuuluisat kemiat kolahtivat ;) Niinpä nyt sitten rakastan ja kärsin. Ja yritän (vielä) kestää sen, miten paljon oinas minua loppujen lopuksi "kiduttaa". Saa nähdä miten kauan tätä sitten jaksaa!
        Oinashurmurille onkin kai tyypillistä saada nainen rakastumaan itseensä niin perinpohjin, että sitten hän voi rauhassa mennä ja tulla ja tehdä juuri niin kuin häntä huvittaa välittämättä toisen tunteista ja tarpeista!!!

        Oinashurmurille onkin kai tyypillistä saada nainen rakastumaan itseensä niin perinpohjin, että sitten hän voi rauhassa mennä ja tulla ja tehdä juuri niin kuin häntä huvittaa välittämättä toisen tunteista ja tarpeista!!



        - - - - -

        tuo on hyvin sanottu...ja uskonkin että 100% totta.
        niin kauan kun oinasmies on "epävarma", niin kauan hän jaksaa olla aktiivinen yhteydenpitäjä, jaksaa pitää kiinni sovitusta jne.
        mutta auta armias kun menet raottamaan tunteitasi ja kerrot niistä avoimesti, se on oinasmiehelle selvä lupa mennä ja tulla niinkuin lystää!


        mutta kyllä heissä on paljon hyviäkin piirteitä!
        he jos ketkä antavat myös naiselle tilaa ja omaa aikaa!!!!!
        ((:


      • -Oikkunainen-
        alkuperäinen... kirjoitti:

        toisaalta,kyl toisetkin miehet osaa tuollaista.Jos nämä "pässit"vaan on takonu sitä päätänsä niin paljon et o syntyny pehmeitä kohtia liikaa ja eivät tosiaan tajua mitään tai sit niillä on jonkusortin narsistigeeni joka vain ei kunnolla puhkee koskaan.Mua alkaa ihan pelottaan,et mitä täs on vielä odotettavissa.Mun mies kun kuitenkin vaikuttaa tosi rauhalliselta ja symppikseltä...lukuunottamatta sit noita erinäisiä tempauksia jo täs alkumetreil.Oon kait sit tosi tyhmä ku halun uskoo ja luottaa siihen,et meil vois tulla vuosisadan juttu tästä.

        vaan oikkumiehen kans eteenpäin. Oikkumiehen kans voi olla vaikeeta saada aikaan vuosisadan, ihana rakkaustarina, mutta työtä hänenlaisen ihmispersoonan eteen on tehtävä. =)


    • onnetonNainen

      en ole nähnyt oinastani aikoihin, pariin viikkoon.
      ikävä on kova, ja muutamia viestejä on lähetelty puolin toisin.

      mutta, eniten minua satuttaa oinaan vastaamattomuus silloin kun itselläni on todella iso ikävä häntä kohtaan, ja laitankin hänelle viestiä että iso ikävä jne. tottakai tuohon odottaa helpotusta, edes pienen pieni viesti takaisin...vaikka pelkkä hymiö...mutta ei tämä oinas...ei mitään vastausta!

      miksi ihmeessä minä ikävöin tuota tapausta ??
      kummallisella tavalla ikävä vain kasvaa kun ei kuulu mitään, eikö tässä pitäisi jo oma järkikin kolkutella että unohtaisi koko tapauksen kun ei vaivaudu vastailemaan.

      mutta tiedä, tiedän että tämä mies tulee kun HÄNELLE sopii, esiin ja silloin on taas niin ihanaa yhdessä !

      • alkuperäinen...

        täs just kamppailua et viestinkö vai en. Eilen kyl tuli aamulla oikeestaan sellanen mitään sanomaton viesti herralta,mut tähän mennes ei ole sit vastannu minun viestiini,ku kyselin matkan etenemistä. Jesuksen ihana vkl:u tulossa ainakin tänne pohjanmaalle :o((


      • oinasTyttö
        alkuperäinen... kirjoitti:

        täs just kamppailua et viestinkö vai en. Eilen kyl tuli aamulla oikeestaan sellanen mitään sanomaton viesti herralta,mut tähän mennes ei ole sit vastannu minun viestiini,ku kyselin matkan etenemistä. Jesuksen ihana vkl:u tulossa ainakin tänne pohjanmaalle :o((

        ne on kaikki ihan samanlaisia...

        en tiiä itkeäkö vai nauraako !! (;

        omalla kohdalla mitä tuohon viesteilyyn tulee, on käynyt niin, että joskus ihan pelkää laittaa viestiä, sellaista tärkeää viestiä, koska jos OM ei vaivaudu vastaileen, niin se kolahtaa niin pahasti tämän oinasnaisen sisimpään että huh huh...


      • alkuperäinen..
        oinasTyttö kirjoitti:

        ne on kaikki ihan samanlaisia...

        en tiiä itkeäkö vai nauraako !! (;

        omalla kohdalla mitä tuohon viesteilyyn tulee, on käynyt niin, että joskus ihan pelkää laittaa viestiä, sellaista tärkeää viestiä, koska jos OM ei vaivaudu vastaileen, niin se kolahtaa niin pahasti tämän oinasnaisen sisimpään että huh huh...

        tämä välinpitämättömyys on vaikuttanut niin,etten syö enkä nuku kunnolla.Nää vimpat lomapäivät tuntuu menevän ihan hukkaan,ku muistutan jo tsombia.Kuhan vain sais ukon kotiin ja keskusteltua asioista,mitä me ei vielä olla saatu tehdä tän suhteen aikana.Sitpähän ainakin tietäsin et voisko olla mahdollista saada meidän välille suhde,joka tyydyttää molempia.Mikäki näin ei ole,niin ite ainakin luovutan.Mä en tosiaan jaksa tällästä ja mulla on kuitenki lapset ja ma:a työtki alkaa taas,et pitäis saada nää tunneasiat kondikseen et pystyis keskittyyn muuhunki. Ehkä sit luovutan helposti,mut tosiaan tää o kyl ihan ainutlaatuinen tapaus mun mieshistoriassa.


      • oinasTyttö
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        tämä välinpitämättömyys on vaikuttanut niin,etten syö enkä nuku kunnolla.Nää vimpat lomapäivät tuntuu menevän ihan hukkaan,ku muistutan jo tsombia.Kuhan vain sais ukon kotiin ja keskusteltua asioista,mitä me ei vielä olla saatu tehdä tän suhteen aikana.Sitpähän ainakin tietäsin et voisko olla mahdollista saada meidän välille suhde,joka tyydyttää molempia.Mikäki näin ei ole,niin ite ainakin luovutan.Mä en tosiaan jaksa tällästä ja mulla on kuitenki lapset ja ma:a työtki alkaa taas,et pitäis saada nää tunneasiat kondikseen et pystyis keskittyyn muuhunki. Ehkä sit luovutan helposti,mut tosiaan tää o kyl ihan ainutlaatuinen tapaus mun mieshistoriassa.

        en tiedä miten siinä onnistuis että sais oinasmiehen keskustelemaan näistä asioista, välttelee viimeiseen saakka!'

        tiedätkö...
        sain tänään yhteyden oinasmieheeni pitkästä aikaa, hengissä ainakin on (; ,laittoi että kaikki on ihan hyvin, loma lopussa, ja kiirettä pitää.

        kiva oli kuulla edes jtn hänestä...mutta vastailin hänelle sitten että minulla on kova ikävä ja kunpa nähtäisiin pian...siihen EI MITÄÄN vastausta.
        ei siis mitään.

        neuvoja olen täällä antanut että KÄRSIVÄLLINEN pitää olla. . . mutta aina tässä kohtaa tuntuu niin kovin pahalta, ilmeisen ominaista oinasmiehille, mutta kyllä se minuun sattuu kun ikävä viestiin ei laiteta mitään vastausta...ei siis yhtään mitään...kun ei siihen tarvitsisi laittaakaan mitää yltiöromanttista, mutta edes jokin pienen pieni olisi kiva...edes kuin myös tai jtn...
        mutta ei...oinasmieheltä ei tuollaisia kannata odottaa...

        no, onhan tämä minunkin oinasmies välillä voihin vastaillut, ei aina...nyt olisin vain pitkästä aikaa kun hänestä kuulin, kaivannut vastausta.

        yritän olla kärsivällinen...

        mutta silti ajatuksissani pyörii, MIKSI tuhlaan aikaani tuollaiseen, joka ei vaivaudu vastaamaan tunteisiini (tai siltä tämä nyt tuntuu)?
        MIKSI hän tekee tuollaista, vaikuttaa niin kylmältä ja välinpitämättömältä?
        MIKSI jaksan olla ymmärtäväinen?
        MIKSI jaksan välittää?

        onko se kaikki ihan turhaa?????


        ...surullinen oinasTyttö...


      • oinasTyttö
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        tämä välinpitämättömyys on vaikuttanut niin,etten syö enkä nuku kunnolla.Nää vimpat lomapäivät tuntuu menevän ihan hukkaan,ku muistutan jo tsombia.Kuhan vain sais ukon kotiin ja keskusteltua asioista,mitä me ei vielä olla saatu tehdä tän suhteen aikana.Sitpähän ainakin tietäsin et voisko olla mahdollista saada meidän välille suhde,joka tyydyttää molempia.Mikäki näin ei ole,niin ite ainakin luovutan.Mä en tosiaan jaksa tällästä ja mulla on kuitenki lapset ja ma:a työtki alkaa taas,et pitäis saada nää tunneasiat kondikseen et pystyis keskittyyn muuhunki. Ehkä sit luovutan helposti,mut tosiaan tää o kyl ihan ainutlaatuinen tapaus mun mieshistoriassa.

        sinä alkuperäinen kirjoittaja ... tule tuonne astro.fi foorumiin, siellä on myös kiva keskustella näistä ... !!!
        ((:


      • täälläkin
        oinasTyttö kirjoitti:

        ne on kaikki ihan samanlaisia...

        en tiiä itkeäkö vai nauraako !! (;

        omalla kohdalla mitä tuohon viesteilyyn tulee, on käynyt niin, että joskus ihan pelkää laittaa viestiä, sellaista tärkeää viestiä, koska jos OM ei vaivaudu vastaileen, niin se kolahtaa niin pahasti tämän oinasnaisen sisimpään että huh huh...

        ongelmana, että suorastaan pelottaa laittaa viestiä, kun tietää, ettei se kuitenkaan vastaa ja sehän tietysti sitten satuttaa niin prk:sti! Sanoinkin kerran suoraan, että et sitten viitsinyt vastata viestiini, niin tämähän letkautti naureskellen "Olisko pitänyt?" Ja ollaan seurusteleva pari (olevinaan)! Turhahan tätä on tietysti jauhaa, mut oinasmies on TOIVOTON TAPAUS!


      • alkuperäinen..
        täälläkin kirjoitti:

        ongelmana, että suorastaan pelottaa laittaa viestiä, kun tietää, ettei se kuitenkaan vastaa ja sehän tietysti sitten satuttaa niin prk:sti! Sanoinkin kerran suoraan, että et sitten viitsinyt vastata viestiini, niin tämähän letkautti naureskellen "Olisko pitänyt?" Ja ollaan seurusteleva pari (olevinaan)! Turhahan tätä on tietysti jauhaa, mut oinasmies on TOIVOTON TAPAUS!

        sidukkaa täs kumonneena ja tekisipä mieleni...olla taas niinku 3 vk sitten.Elämääni tyytyväinen yh-äiti :) On tää helvettiä...meki oikein keskenään sovittiin seurustelevamme ja pyh,tätä se sitten on.Mähän voisin laittaa erohakemukseni textarilla,mut tuskin se sitäkään lukis tai vastais siihenkään.Ois vaan onnellinen ku akka kiukkuaa kotona... Voi kiasus!!Mix mun kohalle sattui just tämä tapaus. Niin jesuksen komee,sopivasti lihaksikas,vaalee..kuola valuu jo...hyvätapainen (siis ku ollaan yhes) ja tuntui jumaloivan minua. Hmm..hetken huumaa näköjään. Toivottavasti toisilla o asiat paremmin...vois joku kaukosuhdekki olla antosampi ku ton yhen kans tällänen saakelin tunteiden sekamelska.


      • samoin..
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        sidukkaa täs kumonneena ja tekisipä mieleni...olla taas niinku 3 vk sitten.Elämääni tyytyväinen yh-äiti :) On tää helvettiä...meki oikein keskenään sovittiin seurustelevamme ja pyh,tätä se sitten on.Mähän voisin laittaa erohakemukseni textarilla,mut tuskin se sitäkään lukis tai vastais siihenkään.Ois vaan onnellinen ku akka kiukkuaa kotona... Voi kiasus!!Mix mun kohalle sattui just tämä tapaus. Niin jesuksen komee,sopivasti lihaksikas,vaalee..kuola valuu jo...hyvätapainen (siis ku ollaan yhes) ja tuntui jumaloivan minua. Hmm..hetken huumaa näköjään. Toivottavasti toisilla o asiat paremmin...vois joku kaukosuhdekki olla antosampi ku ton yhen kans tällänen saakelin tunteiden sekamelska.

        omaksi iloksi sopivasti wiiniä maistellut.. ;) Alusta asti mukana ollut näissä geimeissä!! Jee! Oinasmiehet on kai kahlinneet meidät onnettomat rakastuneet höperöt! Ja tyytyväisenä seilaavat maailman meriä tietäen, että me kuolataan heidän peräänsä ja tehdään kaikkemme, että saadaan taas ehkä joskus maistaa heidän erinomaisuuttaan... :D


      • oinasTyttö
        samoin.. kirjoitti:

        omaksi iloksi sopivasti wiiniä maistellut.. ;) Alusta asti mukana ollut näissä geimeissä!! Jee! Oinasmiehet on kai kahlinneet meidät onnettomat rakastuneet höperöt! Ja tyytyväisenä seilaavat maailman meriä tietäen, että me kuolataan heidän peräänsä ja tehdään kaikkemme, että saadaan taas ehkä joskus maistaa heidän erinomaisuuttaan... :D

        http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25935.0

        tuolta löytyy paikka johka voi tulla purkaan oloaan.. ((:


    • nainen33onneton

      en ole nähnyt oinastani aikoihin, pariin viikkoon.
      ikävä on kova, ja muutamia viestejä on lähetelty puolin toisin.

      mutta, eniten minua satuttaa oinaan vastaamattomuus silloin kun itselläni on todella iso ikävä häntä kohtaan, ja laitankin hänelle viestiä että iso ikävä jne. tottakai tuohon odottaa helpotusta, edes pienen pieni viesti takaisin...vaikka pelkkä hymiö...mutta ei tämä oinas...ei mitään vastausta!

      miksi ihmeessä minä ikävöin tuota tapausta ??
      kummallisella tavalla ikävä vain kasvaa kun ei kuulu mitään, eikö tässä pitäisi jo oma järkikin kolkutella että unohtaisi koko tapauksen kun ei vaivaudu vastailemaan.

      mutta tiedä, tiedän että tämä mies tulee kun HÄNELLE sopii, esiin ja silloin on taas niin ihanaa yhdessä !

      ehkä siksi jaksaa tällaista piinaa...

      • -Oikkunainen-

        Oikkumies on suurimmalta osaltaan omantien kulkija, vaikka oiskin parisuhteesta kyse. Varmasti tuollainen voi olla sydäntä raastavaa.

        Itse olen aikalailla samanlainen ;)


      • oikeastaan

        aika sairaalta touhulta! Itselläkin kokemusta ihan tarpeeksi oinaan tempuista. En koskaan opi ymmärtämään mitä oinas hakee kiduttavalla käytöksellään!
        Oinas ei sovi ollenkaan vakisuhteeseen, vaan paremminkin vaikka kertakäyttötavaraksi! Kyllä niitä yhtä hyviä (jos seksiä ajatellaan) miehiä löytyy muitakin, jotka sentään viitsivät panostaa myös suhteen ylläpitoonkin! Oinaan kanssa vaan tuhlaa aikaansa ja katkeroituu!!!


      • alkuperäinen..
        oikeastaan kirjoitti:

        aika sairaalta touhulta! Itselläkin kokemusta ihan tarpeeksi oinaan tempuista. En koskaan opi ymmärtämään mitä oinas hakee kiduttavalla käytöksellään!
        Oinas ei sovi ollenkaan vakisuhteeseen, vaan paremminkin vaikka kertakäyttötavaraksi! Kyllä niitä yhtä hyviä (jos seksiä ajatellaan) miehiä löytyy muitakin, jotka sentään viitsivät panostaa myös suhteen ylläpitoonkin! Oinaan kanssa vaan tuhlaa aikaansa ja katkeroituu!!!

        asiaa.Taidampa hakea vkl:i sidukkaa ja suklaata,ku niitä ainaki o aina tarjolla,eikä ne vielä 10v päästä lähde pois =o))!!!!!


    • oli oinas

      :-/

      • alkuperäinen..

        että,eiku oikut bunkkeriin ja tuusannuuskaks :@ Ehkei sentäs...


      • naurut...

        järjestit meille onnettomasti oinasmiehiin rakastuneille! Ja hölmöille!!! :D Helpottaa kummasti... Ai Hitlerkin oli oinas.. Mitenkäs sen rakastajattarelle kävi???


      • ihan mennä

        wikipediaan ja lukea Hitlerin tarina! Aika surullsita luettavaa hänen naistensa osalta... Ei ole heilläkään tainnut olla kovin helppoa! :(


    • oinasTyttö

      tulee mietittyä mitä järkeä tässä koko suhteessa on!

      miksi oinasmiehen on niin vaikeaa vastata yhteen hellään viestiin...??
      - ei välitä sittenkään.
      - haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa.
      - nauttii saamastaan rakkaudesta, mutta ei jostain syystä osaa/kykene vastaamaan viestein samalla mitalla...vaikka EHKÄ JOTAIN TUNTEEKIN.
      - haluaa katsoa miten pitkään nainen jaksaa olla kiinnostunut, vaikka itse yrittää esittää evvk:ta.
      - on vain niin pahuksen kiireinen, että todellakin ajattelee vastaavansa kun ehtii...
      - ei vain usko miten tosissaan häntä kaivataan tai hänestä välitetään.


      ...siinä joitakin aatoksiani.

      voi luoja, onhan siinä oinasmiehessä paljon hyviäkin puolia, mutta kun tuo pahuksen vastaamattomuus SATTUU !!!

      on ihan sellainen olo, että minun välittämisellä, minun rakkaudella häntä kohtaan ei ole mitään merkitystä!!

      hitto vieköön eikö se oinasmies IHAN OIKEASTI tajua, että tuolla vastaamattomuudellaan viestii, ainakin minulle, selkeästi EVVK.

      ja sitten, sitten kun herra toteaa että nyt HÄN on ikävissään ja haluaa lähelle, niin kyllä hän sieltä ilmestyy, silloin viesteillään ja järjestetään yhteistä aikaa...

      itsekästä...hyvin itsekästä.

      ):

      kyllä tässä miettii onko sitä ihan hullu kun tuollaisen perään jaksaa olla ymmärtäväinen ja jaksaa aina vaan välittää...siitäkin huolimatta vaikka välillä itsekseen tässä kärsii tunteiden sekamelskassa.

      en tiedä, kannattaako enää jaksaa vai pitäisikö antaa olla.

      todennäköisesti juuri tällä hetkellä oinasmieheni käy kotonaan nukkumaan onnellisena ja tyytyväisenä tietäen että välitän hänestä ja olen ikävissäni, onhan se mukavaa kun tuolla on joku joka välittää!!

      ...niin, olisihan se ihanaa mennä tuon ajatuksen kanssa nukkumaan!



      huh huh...
      on se kyllä niin pahuksen haasteellinen tapaus että...
      ja niitä haasteitahan oinasnainenkin kaipaa...
      mutta mutta...

      • selvisi..

        hyväksi käyttäjä se oinasmies on!


      • oinasTyttö
        selvisi.. kirjoitti:

        hyväksi käyttäjä se oinasmies on!

        sellainen olo välillä tulee ...

        eihän tässä voi sanoa että tämä oinasTyttö nyt mikään puhdas pulmunen on, kyllä minussakin on ärsyttäviä piirteitä ja paljon sellaista joka saa toisen raivostumaan.

        en vain koskaan ole ymmärtänyt sitä että toisen tunteilla leikitään, ja syvällä sisimmässäni uskon ja haluan uskoa että ei tämä oinasmieskään halua toista satuttaa...

        se ikävä tosiasia nyt vain on niin että se OM onnistuu satuttamaan ja kovastikin...mutta ei tarkoituksella...

        ja joskus se on vain niin pahuksen käsittämätöntä miten OM itse ymmärtämättä onnistuu satuttamaan...
        siinä ihan tarpeeksi arvoitusta ratkaistavaksi.

        ja niinkuin sanottu...

        OINASMIEHESSÄ ON PALJON HYVÄÄKIN!!

        mutta kun näissä tilanteissa ollaa, on hienoa että näistä voi tulla keskustelemaan tänne muiden vastaavanlaisissa tilanteissa olevien kanssa!

        joten kiitos ja halaus kaikille joiden kanssa olemme puolin toisin käyneet suhteitamme läpi!!


      • alkuperäinen...
        oinasTyttö kirjoitti:

        sellainen olo välillä tulee ...

        eihän tässä voi sanoa että tämä oinasTyttö nyt mikään puhdas pulmunen on, kyllä minussakin on ärsyttäviä piirteitä ja paljon sellaista joka saa toisen raivostumaan.

        en vain koskaan ole ymmärtänyt sitä että toisen tunteilla leikitään, ja syvällä sisimmässäni uskon ja haluan uskoa että ei tämä oinasmieskään halua toista satuttaa...

        se ikävä tosiasia nyt vain on niin että se OM onnistuu satuttamaan ja kovastikin...mutta ei tarkoituksella...

        ja joskus se on vain niin pahuksen käsittämätöntä miten OM itse ymmärtämättä onnistuu satuttamaan...
        siinä ihan tarpeeksi arvoitusta ratkaistavaksi.

        ja niinkuin sanottu...

        OINASMIEHESSÄ ON PALJON HYVÄÄKIN!!

        mutta kun näissä tilanteissa ollaa, on hienoa että näistä voi tulla keskustelemaan tänne muiden vastaavanlaisissa tilanteissa olevien kanssa!

        joten kiitos ja halaus kaikille joiden kanssa olemme puolin toisin käyneet suhteitamme läpi!!

        hyvät ystävät....itse ainakin kiitän omasta puolestani kaikkia jotka ovat jaksaneet osallistua tähänkin keskusteluun,kommentilla kun kommetilla.Kiitoosh....love juu...ja viäl sellasta et ei mun mussu ollu mua unohtanukkaa vaik yli vuorokauteen ei mitää kuulunu ulkomailta.Pyys anteex ku ei ollu viestiny ja kertoi missä hän menee..ei kuitenkaa leperrelly mitää ;(


      • minullakin!

        Olen tapaillut oinasmiestä jo melkein kolme vuotta... Olimme 10 kk erossa mutta kuinkas ollakaan, oikkumies otti taas yhteyttä ja halusi tavata. Epäröin aluksi ja olin erittäin haluton tapaamiseen mutta sitten ajattelin, että miksikä ei kun meillä oli niin hauskaa yhdessä ennenkin, siis hauskaa, ei pelkästään seksin saralla vaan muutenkin.

        Suostuin siis tapaamaan hänet ja kun näin hänet niin sydämeni suli täysin ja nyt olen taas niin rakastunut häneen vaikka tiedän mitä taas mahdollisesti on tulossa! (On jo näyttänyt sen vanhan tyylinsä) Tämä on niin outoa että.

        Kaikki ystäväni ovat sanoneet minulle, että älä aloita uudelleen hänen kanssaan, koska tulen taas iskemään pääni seinään, toki tiedän sen, mutta kun.... :)) Tällä hetkellä tuntuu taas, että päässä on iso kuhmu!!!

        On se kyllä aika ihmeellistä, että miksi joku ihminen saa toisen ihan "sekaisin".

        Minulle on aiemminkin käynyt samalla tavalla oinaan kanssa, tuntuu, että olen oikein oinasmagneetti (olen jousimies).

        Toivotaan, että selviän elävienkirjoissa taas tälläkin kertaa.

        Täytyy myöntää, että teissä oinaissa on todellakin haastetta ja sitä kaipaankin, mutta välillä tuntuu, ettenkö jo vihdoinkin saisi helpomman ihmisen rinnalleni!

        Mukavaa syksyä kaikille :)


      • alkuperäinen...
        minullakin! kirjoitti:

        Olen tapaillut oinasmiestä jo melkein kolme vuotta... Olimme 10 kk erossa mutta kuinkas ollakaan, oikkumies otti taas yhteyttä ja halusi tavata. Epäröin aluksi ja olin erittäin haluton tapaamiseen mutta sitten ajattelin, että miksikä ei kun meillä oli niin hauskaa yhdessä ennenkin, siis hauskaa, ei pelkästään seksin saralla vaan muutenkin.

        Suostuin siis tapaamaan hänet ja kun näin hänet niin sydämeni suli täysin ja nyt olen taas niin rakastunut häneen vaikka tiedän mitä taas mahdollisesti on tulossa! (On jo näyttänyt sen vanhan tyylinsä) Tämä on niin outoa että.

        Kaikki ystäväni ovat sanoneet minulle, että älä aloita uudelleen hänen kanssaan, koska tulen taas iskemään pääni seinään, toki tiedän sen, mutta kun.... :)) Tällä hetkellä tuntuu taas, että päässä on iso kuhmu!!!

        On se kyllä aika ihmeellistä, että miksi joku ihminen saa toisen ihan "sekaisin".

        Minulle on aiemminkin käynyt samalla tavalla oinaan kanssa, tuntuu, että olen oikein oinasmagneetti (olen jousimies).

        Toivotaan, että selviän elävienkirjoissa taas tälläkin kertaa.

        Täytyy myöntää, että teissä oinaissa on todellakin haastetta ja sitä kaipaankin, mutta välillä tuntuu, ettenkö jo vihdoinkin saisi helpomman ihmisen rinnalleni!

        Mukavaa syksyä kaikille :)

        kun jaksatte laittaa omia kokemuksia (olen muuten sit sidukois).Näistä on kyl tosi paljon hyötyä,kun jälleen pääsen käsiksi mun miäheen :o) (nam) kröhöm... Mutta tuskin sentään milloinkaan totun tälläseen pyöritykseen jos ei sit tosiaan ole vaivan arvoista.Minusta kyllä jotenki alkas tuntuun et herra oli jotenki itekki huolissaan(varmaan väärä sanavalinta)ku kuitenki ihan ite viastaili...


      • edellinen
        alkuperäinen... kirjoitti:

        kun jaksatte laittaa omia kokemuksia (olen muuten sit sidukois).Näistä on kyl tosi paljon hyötyä,kun jälleen pääsen käsiksi mun miäheen :o) (nam) kröhöm... Mutta tuskin sentään milloinkaan totun tälläseen pyöritykseen jos ei sit tosiaan ole vaivan arvoista.Minusta kyllä jotenki alkas tuntuun et herra oli jotenki itekki huolissaan(varmaan väärä sanavalinta)ku kuitenki ihan ite viastaili...

        Kannattaako meidän edes yrittää jatkaa oikkumiestemme kanssa...???
        Tuntuu siltä, että ehkä kannattaa! Olen taas niin koukussa että!
        Luulen, että oikkuni on myös koukussa minuun, ainakin tällä hetkellä. Ainakin on näyttänyt sen.. Koskaanhan huomisesta ei tiedä!

        Missä muuten miehesi on tällä hetkellä?
        Omani on lastensa kanssa mökillä ja se on ihan totta, olen jutellut lasten kanssa puhelimessa :)

        Ei kaikki oinaat sentään mitään kieroilijoita ja valehtelijoita ole.


      • alkuperäinen...
        edellinen kirjoitti:

        Kannattaako meidän edes yrittää jatkaa oikkumiestemme kanssa...???
        Tuntuu siltä, että ehkä kannattaa! Olen taas niin koukussa että!
        Luulen, että oikkuni on myös koukussa minuun, ainakin tällä hetkellä. Ainakin on näyttänyt sen.. Koskaanhan huomisesta ei tiedä!

        Missä muuten miehesi on tällä hetkellä?
        Omani on lastensa kanssa mökillä ja se on ihan totta, olen jutellut lasten kanssa puhelimessa :)

        Ei kaikki oinaat sentään mitään kieroilijoita ja valehtelijoita ole.

        on reissussa ulkomailla,työnsä takia. Niin..ite kans haluisin uskoa ja luottaa,mutta kun en tunne tätä mun miästä vielä niin hyvin.On kyllä sanonut minulle,et jos ei ois halunnu mun kans vakavempaa ni oisin jääny het rannalle ruikuttaan.Toivon täs nyt vain et saan ukon kotiin ja voitas tosiaan puhua ja miettiä tätä meidän suhdetta vakavemmin,et päästäs jonkinmoiseen balanssiin. On se vaa munki oikkuilija nii ihqu ettei o tosikaan.. Hei..mulle voi kyl laittaa postia tuleen suoraanki jos haluu myöhemminki vaihdella ajatuksia(huoliaan) [email protected]


      • edell.
        alkuperäinen... kirjoitti:

        on reissussa ulkomailla,työnsä takia. Niin..ite kans haluisin uskoa ja luottaa,mutta kun en tunne tätä mun miästä vielä niin hyvin.On kyllä sanonut minulle,et jos ei ois halunnu mun kans vakavempaa ni oisin jääny het rannalle ruikuttaan.Toivon täs nyt vain et saan ukon kotiin ja voitas tosiaan puhua ja miettiä tätä meidän suhdetta vakavemmin,et päästäs jonkinmoiseen balanssiin. On se vaa munki oikkuilija nii ihqu ettei o tosikaan.. Hei..mulle voi kyl laittaa postia tuleen suoraanki jos haluu myöhemminki vaihdella ajatuksia(huoliaan) [email protected]

        Kiva kun laitoit meiliosoitteen!! Kerron sulle jatkossa mielelläni kokemuksiani tuon oikkuni kanssa ja toivon, että saan sultakin vastauksia.. En tähän laita osoitetta, mutta kirjoittelen jossain vaiheessa!


      • alkuperäinen...
        edell. kirjoitti:

        Kiva kun laitoit meiliosoitteen!! Kerron sulle jatkossa mielelläni kokemuksiani tuon oikkuni kanssa ja toivon, että saan sultakin vastauksia.. En tähän laita osoitetta, mutta kirjoittelen jossain vaiheessa!

        vastailen kyllä :) Ei tätä nimittäin yksin jaksa ja kaveritkaan ei oikein ymmärrä. Blääh..ihqu lauantai alkamassa.Tämä tantta o ku haamu,eikä jaksa mikään kiinnostaa.. Viäl ku tulis vettä taivaan täydeltä ni ois pääivä kruunattu oikeen kunnolla :( Hmm..onnex mul on kuitenki jossain sisimmässä se positiivisuus tallella,vaikkei nyt tässä näykkään. Hubaisaa löördaakia vaan kaikille :o) Oikuille myös =))


      • alkuperäinen....
        alkuperäinen... kirjoitti:

        vastailen kyllä :) Ei tätä nimittäin yksin jaksa ja kaveritkaan ei oikein ymmärrä. Blääh..ihqu lauantai alkamassa.Tämä tantta o ku haamu,eikä jaksa mikään kiinnostaa.. Viäl ku tulis vettä taivaan täydeltä ni ois pääivä kruunattu oikeen kunnolla :( Hmm..onnex mul on kuitenki jossain sisimmässä se positiivisuus tallella,vaikkei nyt tässä näykkään. Hubaisaa löördaakia vaan kaikille :o) Oikuille myös =))

        Nyt kyl olen oikea tuuliviiri,mut aah..mun hani oli niin ilosella tuulella,ku hetki sitten juteltiin,SE ON TULOS KOTIIN :o) ja haluaa nähdä het ja pusssata ja halia,ku on niin ikävä :)Voi lääh,ku odotan huomista...jesh !! Tämä taitaa sittenkin olla viikon paras päivä :o))


      • voisin myös
        alkuperäinen... kirjoitti:

        on reissussa ulkomailla,työnsä takia. Niin..ite kans haluisin uskoa ja luottaa,mutta kun en tunne tätä mun miästä vielä niin hyvin.On kyllä sanonut minulle,et jos ei ois halunnu mun kans vakavempaa ni oisin jääny het rannalle ruikuttaan.Toivon täs nyt vain et saan ukon kotiin ja voitas tosiaan puhua ja miettiä tätä meidän suhdetta vakavemmin,et päästäs jonkinmoiseen balanssiin. On se vaa munki oikkuilija nii ihqu ettei o tosikaan.. Hei..mulle voi kyl laittaa postia tuleen suoraanki jos haluu myöhemminki vaihdella ajatuksia(huoliaan) [email protected]

        laittaa sulle postia, jos sua kiinnostaa oinasmiehen kanssa jo vähän pidempään "taistelleen" naisen ajatukset.Olen ollut tässä keskustelussa alusta asti mukana. Mua on ainakin helpottanut huomata, että muillakin on samanlaisia ongelmia oikun kanssa.
        Oinasmies ON ihana, mut sen on tosi vaikeaa sanoa ja varsinkin näyttää rakkauttaan. Aivankuin hän pelkäisi menettävänsä jotain itsestään, jos hän vaikka vain sanoisi muutaman hellän sanan naiselleen...


      • kanssasi,mut..
        alkuperäinen.... kirjoitti:

        Nyt kyl olen oikea tuuliviiri,mut aah..mun hani oli niin ilosella tuulella,ku hetki sitten juteltiin,SE ON TULOS KOTIIN :o) ja haluaa nähdä het ja pusssata ja halia,ku on niin ikävä :)Voi lääh,ku odotan huomista...jesh !! Tämä taitaa sittenkin olla viikon paras päivä :o))

        niinhän se on, että tätähän ne oinasmiehet juuri haluavatkin, että nainen on ihan lääpällään ja hänen sitten palattuaan maisemiin nainen antaa kaikkensa ja unohtaa sen piinaavan epätietoisuuden ja odotuksen!!! Itsekin sorrun siihen, koska ON vain niiin ihanaa saada vihdoinkin se oma oinas lähelleen.
        Kaiken ihanuuden keskellä kannattaa kuitenkin muistuttaa oinasta yhteydenpidon yms. parantamisesta. Mun oinas on vuosien myötä ottanut niistä muistutuksista jopa opikseen! Eli on ne kehityskelpoisia :)


      • oinasTyttö
        voisin myös kirjoitti:

        laittaa sulle postia, jos sua kiinnostaa oinasmiehen kanssa jo vähän pidempään "taistelleen" naisen ajatukset.Olen ollut tässä keskustelussa alusta asti mukana. Mua on ainakin helpottanut huomata, että muillakin on samanlaisia ongelmia oikun kanssa.
        Oinasmies ON ihana, mut sen on tosi vaikeaa sanoa ja varsinkin näyttää rakkauttaan. Aivankuin hän pelkäisi menettävänsä jotain itsestään, jos hän vaikka vain sanoisi muutaman hellän sanan naiselleen...

        tuosta tunteiden näyttämisestä tai sanomisesta.

        minulla ongelmana juuri tuo, kun itse tykkään laittaa ikävä sinua viestiä jne, ja sitten tämä oinasmies ei vastaa tuohon yhtään mitään...se tuntuu joka kerta just sellaiselta että evvk.

        mutta ei kait se ihan niin taida olla...

        who know´s...

        alkaa vaan vähän väsymään tuohon välinpitämättömyyteen.

        laittakaa viestiä minullekin [email protected]


      • alkuperäinen...
        voisin myös kirjoitti:

        laittaa sulle postia, jos sua kiinnostaa oinasmiehen kanssa jo vähän pidempään "taistelleen" naisen ajatukset.Olen ollut tässä keskustelussa alusta asti mukana. Mua on ainakin helpottanut huomata, että muillakin on samanlaisia ongelmia oikun kanssa.
        Oinasmies ON ihana, mut sen on tosi vaikeaa sanoa ja varsinkin näyttää rakkauttaan. Aivankuin hän pelkäisi menettävänsä jotain itsestään, jos hän vaikka vain sanoisi muutaman hellän sanan naiselleen...

        ihan yleiseen levitykseen oli tuo osote tarkoitettu.Järkätään sit joku tapaaminen myöhemmin meidän onnettomien onnellisten kesken,,hehhehhee :o)


      • alkuperäinen...
        oinasTyttö kirjoitti:

        tuosta tunteiden näyttämisestä tai sanomisesta.

        minulla ongelmana juuri tuo, kun itse tykkään laittaa ikävä sinua viestiä jne, ja sitten tämä oinasmies ei vastaa tuohon yhtään mitään...se tuntuu joka kerta just sellaiselta että evvk.

        mutta ei kait se ihan niin taida olla...

        who know´s...

        alkaa vaan vähän väsymään tuohon välinpitämättömyyteen.

        laittakaa viestiä minullekin [email protected]

        olen täs kertonu,niin mua hätkähdytti jo se,ettei mies kutsunu mua rakkaakseen.Juu,lapsellista käytöstä minulta,mutta kun hän ei ole alunperinkään kutsunut minua muuksi kuin rakkaaksi ja tuo hiljaiselo viestien suhteen tuli minullekkin nyt ihan konkrettisesti tutuksi tän reissun aikana.Nyt tuli tän viikon eka viesti,jossa hän sanoi ikävöivänsä minua ja tuntuu hyvältä,kun hänkin ikävöi...


      • oinasTyttö
        alkuperäinen... kirjoitti:

        ihan yleiseen levitykseen oli tuo osote tarkoitettu.Järkätään sit joku tapaaminen myöhemmin meidän onnettomien onnellisten kesken,,hehhehhee :o)

        sen verran tutuksi te kaikki olette jo tulleet, että mikäs siinä vaikka joku tapaaminen jossakin vaiheessa järjestettäisiinkin!! ((:

        ja todellakin, on ollut niin lohdullista kun on saanut kirjoitella tuntemuksiaan tänne.

        kun ei sitä (varsinkaan näin oinaksena) halua olla mitenkään negatiivinen oman suhteen osalta, mutta kun se välillä onnistuu vetämään mielen maihin...

        kyllä siinä oinasmiehessä on paljon hyvääkin...se vaan joskus pääsee hetkeksi unohtumaan... (;


      • alkuperäinen...
        kanssasi,mut.. kirjoitti:

        niinhän se on, että tätähän ne oinasmiehet juuri haluavatkin, että nainen on ihan lääpällään ja hänen sitten palattuaan maisemiin nainen antaa kaikkensa ja unohtaa sen piinaavan epätietoisuuden ja odotuksen!!! Itsekin sorrun siihen, koska ON vain niiin ihanaa saada vihdoinkin se oma oinas lähelleen.
        Kaiken ihanuuden keskellä kannattaa kuitenkin muistuttaa oinasta yhteydenpidon yms. parantamisesta. Mun oinas on vuosien myötä ottanut niistä muistutuksista jopa opikseen! Eli on ne kehityskelpoisia :)

        olen samaa asiaa ja myönnän;olen syyllistynyt tuollaiseen käyttäytymiseen. Itsellä vain on se menettämisen pelko takaraivos ja six en haluis mitää isoa riitaa nyt täs vaihees tekasta. Asioista kuitenki on pakko sanoa ja teen sen kyl pikimmiten.Tosin,olen jo tuosta viestailusta huomauttanut ja pikkuhiljaa,parempaan ollaan menossa sen suhteen tai itse koen niin.Minä kun tarvitsen aina tosi hyvän selityksen yhteydettömyyteen ja varmaan mun hani ei jaksa aina selitellä ni laitta sit kiltisti vastaysta tuleen :o) ja nyt kyl selvis se yli vuorokaudenki hiljasuus.


      • alkuperäinen...
        oinasTyttö kirjoitti:

        sen verran tutuksi te kaikki olette jo tulleet, että mikäs siinä vaikka joku tapaaminen jossakin vaiheessa järjestettäisiinkin!! ((:

        ja todellakin, on ollut niin lohdullista kun on saanut kirjoitella tuntemuksiaan tänne.

        kun ei sitä (varsinkaan näin oinaksena) halua olla mitenkään negatiivinen oman suhteen osalta, mutta kun se välillä onnistuu vetämään mielen maihin...

        kyllä siinä oinasmiehessä on paljon hyvääkin...se vaan joskus pääsee hetkeksi unohtumaan... (;

        järkätään pitkäkestonen tapaaminen oinaiden tapaan,unohdetaan ilmoitaa siitä ja jätetään puhelimetki kotiin :o))


      • oinasTyttö
        alkuperäinen... kirjoitti:

        järkätään pitkäkestonen tapaaminen oinaiden tapaan,unohdetaan ilmoitaa siitä ja jätetään puhelimetki kotiin :o))

        nämä oinasmiehet sen ottaisivat...???? (:

        mahtaisiko tänne ilmestyä "epätoivoisten" oinasmiesten keskustelu ketju OinasNaisten katoamistemppu otsikolla ???

        ((: ((: ((:


        sitä voitaisiin porukalla lukea...

        voi poika parat... (;


      • alkuperäinen..
        oinasTyttö kirjoitti:

        nämä oinasmiehet sen ottaisivat...???? (:

        mahtaisiko tänne ilmestyä "epätoivoisten" oinasmiesten keskustelu ketju OinasNaisten katoamistemppu otsikolla ???

        ((: ((: ((:


        sitä voitaisiin porukalla lukea...

        voi poika parat... (;

        mut saisivatpa maistaa omaa lääkettään tai sit ne ois ihan haltioissaan kun meiltä ei ole tullu niitä ikävä-hali-pusi-viestejä :( Hmm..pitääpä miettiä kui käyttäydytään,et neki huomais ja vaik vähä ees huolestuis ja ikävöis ja...nooh,katotaan sitte.


      • oinasTyttö
        alkuperäinen.. kirjoitti:

        mut saisivatpa maistaa omaa lääkettään tai sit ne ois ihan haltioissaan kun meiltä ei ole tullu niitä ikävä-hali-pusi-viestejä :( Hmm..pitääpä miettiä kui käyttäydytään,et neki huomais ja vaik vähä ees huolestuis ja ikävöis ja...nooh,katotaan sitte.

        laittaa samalla mitalla takaisin.
        itse olen malttanut olla viesteilemättä kokonaisen viikon...ja kyllä se OM sieltä loppuviikolla itsestään antoi kuulua...hmmm...mutta ei kyllä ihmetellyt mikä minut on hiljentänyt. /:

        ainakaan ei myöntänyt että olisi ihmetellyt.

        huh...

        ihan höpöjä nuo oinaat ovat...



        ai niin ... alkup. kirjoittaja, laitoin sulle meiliä. (:


      • kolahtaa
        alkuperäinen... kirjoitti:

        järkätään pitkäkestonen tapaaminen oinaiden tapaan,unohdetaan ilmoitaa siitä ja jätetään puhelimetki kotiin :o))

        kalikka omaan nilkkaan.. ;) Vaikka oikeasti joskus tuntuu, että oinasmies tarvitseisi oikein kunnon opetuksen. Mut eihän sitä raski tai uskalla, kun me naiset kai pelkäämme menettämistä. Vaikka niin ei saisi olla!
        Laitoin myös minä ajatuksiani meilinä teille molemmille (alkuper.. ja OinasTyttö)


      • oinasTyttö
        kolahtaa kirjoitti:

        kalikka omaan nilkkaan.. ;) Vaikka oikeasti joskus tuntuu, että oinasmies tarvitseisi oikein kunnon opetuksen. Mut eihän sitä raski tai uskalla, kun me naiset kai pelkäämme menettämistä. Vaikka niin ei saisi olla!
        Laitoin myös minä ajatuksiani meilinä teille molemmille (alkuper.. ja OinasTyttö)

        jos laitoit meiliä tuleen, niin ei ole vielä ilmestynyt boxiini, on ehkä hukkunut matkalla taijtn...

        olisi kiva jos koitat uuen kerran... (:


        [email protected]


      • rapu-75
        kolahtaa kirjoitti:

        kalikka omaan nilkkaan.. ;) Vaikka oikeasti joskus tuntuu, että oinasmies tarvitseisi oikein kunnon opetuksen. Mut eihän sitä raski tai uskalla, kun me naiset kai pelkäämme menettämistä. Vaikka niin ei saisi olla!
        Laitoin myös minä ajatuksiani meilinä teille molemmille (alkuper.. ja OinasTyttö)

        Ihan vain vinkiksi teille, minä katosin oikultani kahdeksi yöksi ( olin toisella paikkakunnalla likkakaverin kans bilettämässä ja puhelin kiinni )

        Kun kotiuduin, oli oikku kotona ja tuli mököttämään naaman eteen, kunnes kysy missä olen ollut? Kerroin suoraan, et dokaamassa kaksi päivää, näet varmaan sen naamastakin.

        Mökötti hetken ja alkoi nauramaan ja sano: Just ton takii mä sua rakastan, ku sä annat tuplaten takaisin (hän oli yhden yön "kadoksissa")

        Homma oli siinä ja lähti hakee mulle krapula jäätelöö kaupasta!!!!!!


    • oinasTyttö

      vähän ajatuksia taas tästä koko kuviosta...

      joskus on sellainen olo, kun oinasmies on taas ollut jonkin aikaa omissa oloissaan, ja ehkä ehtinyt yhden tapaamisen peruttamaankin, niin joskus tulee sellainen olo että "pelkää" suunnitella seuraavaa tapaamista, ehtii ajatella mitä sitä tapaamisella tekisi ja mistä kaikesta ehtisi jutella...ja sitten tulee se olo kun miettii entä sen tapaamisen jälkeen...jotenkin alkaa pelkäämään sitä "pitkää" taukoa kunnes taas voi nähdä...koska silloin ehtii taas käydä läpi kaikkia niitä tuntemuksia niin hyvässä kun pahassa...

      hui...on tämä joskus niin pelottavaa...

      kyllä sitä pitää olla itsekin hieman "pimeä" kun jaksaa tällaista menoa...(;

      no, ehkä näin oikkutyttönä selitän tämän sillä että minäkin pidän haasteista...

    • alkuperäinen...

      kaikki jo toisin :o) Mies on jo Suomen rajojen sisäpuolella ja kuulin hänen äänensä ensimmäistä kertaa viikon jälkeen.Itku tuli,kun hani sanoi ;"hei rakas,mä oon tulossa kotiin".Tämän viikon tunnemyllerryksen ja epätoivon jälkeen tuntuu taas siltä,et en vois olla onnellisempi :o) Tuskin maltan odotta huomiseen,et saan halata miestäni... Tsiisus kun tuntuu mahtavalta,mä rakastan tota miestä kyllä aivan sairaasti ja mikä parasta,tunne on aidosti molemminpuolinen!! Pitäis unille mennä,mut nääh..nyt ei väsytä sitte yhtään =o)

      • oinasTyttö

        voi kun mahtavaa kuulla miten parhainpäin tilanteesi on mennyt!!!

        ((:

        tunteet on voimakkaat aivan selvästi...!!! ((:
        voin kuvitella että ennen huomista et taida montaa tuntia/minuuttia saada nukutuksi, kun odotat oinasmiestäsi luoksesi!!! (:

        ((:


      • alkuperäinen...
        oinasTyttö kirjoitti:

        voi kun mahtavaa kuulla miten parhainpäin tilanteesi on mennyt!!!

        ((:

        tunteet on voimakkaat aivan selvästi...!!! ((:
        voin kuvitella että ennen huomista et taida montaa tuntia/minuuttia saada nukutuksi, kun odotat oinasmiestäsi luoksesi!!! (:

        ((:

        Höm....pääsin unille vasta 4:n kieppeillä,kun mun hanilla riitti asiaa niin paljon ja moneen otteeseen.Hyvät yöt toivoteltiin varmaan miljoona kertaa ja aina se soitti uudestaan =) Nyt vain odotellaan et kello menis hiukan etipäin ja mun kyyti saapuis :o)) Ihquu söndaakia kaikille ;o)


    • Scorpiotyttö

      heipä hei! tämä ei varsinaisesti liity ketjuun, mutta kun täältä on tultu luettua kaikenlaista neuvoa niin olisi hienoa jos löytyisi joku viisaampi neuvomaan :)
      eli siis, sanotaan että oinaat on aika aloitteellisia ja rohkeita. tämä "oma tapaukseni" teki kyllä aloitteita juu, mutta vaikuttaa aika ujolta ja nyt joudun itse aloittamaan aika usein keskusteluita ja ottamaan yhteyttä. en usko että häntä ei enää kiinnostaisi, koska MIELESTÄNI hän ihan mielellään juttelee kanssani ja kertoo kuulumisiaan ja kyselee minusta. usein hän on myös vihjaillut kaipaavansa minua poissaollessani.. ja sitten on taas näitä Oinaan kuuluisia katoamistemppuja viikoiksi jolloin itse ajattelen tämän jutun päättyneen... kunnes taas herra tulee ulos piilostaan ihanempana kuin koskaa ja leikki jatkuu. mutta todella ujona tapauksena häntä pidän, kasvotusten kohdattaessa ei meinaa sanaa saada suustaan :)
      eli mietin tässä että onko "turhaa" odottaa minkäänlaista kiintymyksentunnustusta tältä herralta? pitäisikö minun kenties sanoa ääneen se mitä EHKÄ hänkin ajattelee? tätä on jatkunut pian jo vuoden, enkä malttaisi vain haaveilla hänestä. en kuitenkaa halua vaikuttaa liian helpolta tapaukselta :)

    • oinas mies on sitten..

      Kun seurustelee? Täällä on paljon puhuttu siitä kissa hiiri leikistä, että seurustella ei, mutta tapaillaan. Mutta, kun on "kahlittu" niin muuttuuko käytös vai edelleenkö tulee niitä katoamisia tms?

      • mun..

        kanssa seurusteleva oinasmies ei ole tehnyt "katoamistemppuja".
        Tosin olen tehnyt hänelle selväksi, että sellaiset temput on parasta jättää kokonaan, kun seurustelemme tai muuten joutuu oinasherra katselemaan mun kantapäitäni!
        Hyvin on toiminut, vaikka monessa asiassa oinasmiehellä on parantamisen varaa tosi paljon!
        Oinasmies ei ole niitä parhaita seurustelukumppaneita!


    • alkuperäinen...

      mistä tässä nyt kirjoittelin on kai sitten päättynyt. En tiedä,sillä tämä hurmurini halusi miettiä suhdettamme yhtäkkiä uudestaan. Lupasi päätöksestään ilmoittaa,mutta nyt hän on ollut hiljaa jo yli viikon eikä häntä saa kiinni millään.
      Liekö sitten pelästynyt minun vai omia tunteitaan vai olikokaan niitä?! Vasatauksia olen vailla ja tuskimpa saan niitä koskaan..epätietoisuus kalvaa,mutta ehkä tämä oli sitten näin tarkoitettu meidän osalta... Elämä tosin jatkuu ja uusia tuulia odotellessa :o)

    • Ei enää rakastunut Neitsyt N

      No johan oli tutun kuuloista. Tuossa keväällä itsekkin rakastuin niin ihanan erilaiseen Oinas mieheen. Kaikki oli aivan ihanasti hieman vajaan kuukauden, mutta sitten ei mitään yhteydenottoa, ei vastausta viesteihin ja puhelimeen saattoi vastata mutta jotain oli muuttunut ja selityksiä en saanut. Nyt myöhemmin olen saanut pari viestiä, mutta vastasin vain jotain yleislöpinää. Meinasin jätttää vastaamatta, mutta en halunnut olla epäkohteilas:) typerää sinänsä. No aika parantaa ja nyt tämä mies on enää muisto ja ihan hyvä sellainen. Olimme ehkä vain liian erilaisia, että homma olisi voinut toimia. Halusimme eri asioita ja joskushan juttu vaan väljähtyy ilman sen kummempaa syytä. Tsemppiä sinulle ja mukavaa syksyä. Ja nosta kissa pöydälle jos asia sinua häiritsee jos se sarvipää lähtee siitä niin anna mennä.

    • Casanova oli

      oinas ;))

    • oikkuli

      Oinasmiehestä sen verran, ettei oinas ole suinkaan mikään tyhmä, oinashan ei pidä siitä,jos häntä yrittää omistaa taikka pitää pihtiotteessa. se saa oinaan ahdistumaan. Oinas tarvitsee omaa tilaa ympärilleen , ettei tuntuisi ahdistavalta. Mitä tuossa lueskelin kaikki oinaat eivät lähde poikien kanssa ryypiskelemään. toki oinaasta saa hyvän miehen, mutta ei saa liikaa takertua. Ainakaan itse en halua sitä , jos takerrutaan liiaksi ja kyllähän oinaastakin löytyy romantiikkaa ja tunteellisuutta se vain pitää raaputtaa pinnan alta pois. Oinas ei ehkä niin suureleisesti tuo esiin romantttista puolta sen takia kun oinaat käsitetään jotenkin väärin ja oinas ei tykkää jos häntä pidetään jotenkin epämiehekkäänä ja herkkänä. Naiset arvostakaa oinaaiden kivpja puolia niitä löytyy kyllä kunhan oinasta ei häpäistä vähätellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe