SUKKAGALLUPPIA, HAISTELETKO SUKKIA

mr sukkamies

Kun täällä on gallup pikkareista, niin pieni gallup myös sukkafettareille liittyen naisten käytettyjen sukkien (nilkkasukat, polvisukat, ylipolvensukat) haisteluun.

1. Minkä ikäisenä aloitit sukkien haistelun ja kenen sukilla ?
2. Kuinka usein haistelet sukkia?
3. Mistä löydät sukat, joita haistelet?
4. Runkkaatko sukkiin ja annatko lastin tulla niihin?
5. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa sukkia ja miten tilanne hoidettiin?
6. Kenen kaikkien sukkia olet haistellut?
7. Millaiset sukat (nilkka, polvi, ylipolven tai muunlaiset) sinua kiihottavat ?
8. Minkä väriset sukat sinua kiihottavat ?
9. Oletko ostanut likaisia sukkia ? Jos olet, mistä ja miten ??
10. Oletko ottanut jostakin likaisia sukkia ?? Jos olet, mistä ja miten ??
11. Kiihottaako sinua sukissa likaisuus vai tuoksu ??
12. Minkä ikäisten naisten sukat sinua eniten kiihottavat ??

6

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripa777

      1. Minkä ikäisenä aloitit sukkien haistelun ja kenen sukilla ? Aloitin sukkien haistelun 11 vuotiaana siskojeni ja heidän kaveriensa sukista
      2. Kuinka usein haistelet sukkia? Aina kun se on mahdollista ja on tilaisuus saada käsiin likaisia naisten sukkia.
      3. Mistä löydät sukat, joita haistelet? Pyykkikoreista eri paikoissa käydessä, kotona tietysti myös ja eri tilanteissa mm. pukuhuoneista
      4. Runkkaatko sukkiin ja annatko lastin tulla niihin? Joskus, mutta harvemmin, etten jää kiinni.
      5. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa sukkia ja miten tilanne hoidettiin? En onneksi ole, tämä on salaisuus !
      6. Kenen kaikkien sukkia olet haistellut? eri tyttökaverideni, siskojeni, eri tilanteissa eri naisten ja tyttöjen
      7. Millaiset sukat (nilkka, polvi, ylipolven tai muunlaiset) sinua kiihottavat ? valkoiset nilkkasukat ja polvisukat, raitasukat ja kaikki värikkäät sukat
      8. Minkä väriset sukat sinua kiihottavat ? valkoiset, värikkäät ja raitasukat
      9. Oletko ostanut likaisia sukkia ? Jos olet, mistä ja miten ?? Olen ostanut pari kertaa kadulla jalasta ja pari kertaa festareillakin parilta eri tytöltä.
      10. Oletko ottanut jostakin likaisia sukkia ?? Jos olet, mistä ja miten ?? Olen kyllä ottanut joskus pyykkikoreista mukaanikin sukkia parin kaverin kotona heidän äitinsä tai siskojensa sukkia ja kotona siskojen sukkia myös !
      11. Kiihottaako sinua sukissa likaisuus vai tuoksu ?? molemmat, mutta likaisuus enemmän !
      12. Minkä ikäisten naisten sukat sinua eniten kiihottavat ?? Eri ikäluokat teinitytöstä keski-ikään asti

      • Vitun persläpi

        1. Minkä ikäisenä aloitit sukkien haistelun ja kenen sukilla ? Aloitin sukkien haistelun 11 vuotiaana siskojeni ja heidän kaveriensa sukista
        2. Kuinka usein haistelet sukkia? Aina kun se on mahdollista ja on tilaisuus saada käsiin likaisia naisten sukkia.
        3. Mistä löydät sukat, joita haistelet? Pyykkikoreista eri paikoissa käydessä, kotona tietysti myös ja eri tilanteissa mm. pukuhuoneista
        4. Runkkaatko sukkiin ja annatko lastin tulla niihin? Joskus, mutta harvemmin, etten jää kiinni.
        5. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa sukkia ja miten tilanne hoidettiin? En onneksi ole, tämä on salaisuus !
        6. Kenen kaikkien sukkia olet haistellut? eri tyttökaverideni, siskojeni, eri tilanteissa eri naisten ja tyttöjen
        7. Millaiset sukat (nilkka, polvi, ylipolven tai muunlaiset) sinua kiihottavat ? valkoiset nilkkasukat ja polvisukat, raitasukat ja kaikki värikkäät sukat
        8. Minkä väriset sukat sinua kiihottavat ? valkoiset, värikkäät ja raitasukat
        9. Oletko ostanut likaisia sukkia ? Jos olet, mistä ja miten ?? Olen ostanut pari kertaa kadulla jalasta ja pari kertaa festareillakin parilta eri tytöltä.
        10. Oletko ottanut jostakin likaisia sukkia ?? Jos olet, mistä ja miten ?? Olen kyllä ottanut joskus pyykkikoreista mukaanikin sukkia parin kaverin kotona heidän äitinsä tai siskojensa sukkia ja kotona siskojen sukkia myös !
        11. Kiihottaako sinua sukissa likaisuus vai tuoksu ?? molemmat, mutta likaisuus enemmän !
        12. Minkä ikäisten naisten sukat sinua eniten kiihottavat ?? Eri ikäluokat teinitytöstä keski-


    • kiinnostusta löytyy

      Mustat nylon sukat ovat mielestäni hyvät,hieman hionneet.Joskus olen päässyt nuuhkimaan kun ovat jalassa ja runkannut samalla,

    • pekkisp

      Mitäs kummallista tällaisessa gallupissa on ainakin minä vastaan mielelläni kun sukat kiinnostaa:

      1. Minkä ikäisenä aloitit sukkien haistelun ja kenen sukilla ? 14-15 vuotisena
      2. Kuinka usein haistelet sukkia? usein vaimon sukat on käytössä jatkuvasti ja joskus muidenkin naisten
      3. Mistä löydät sukat, joita haistelet? kotona pyykkikorista ja joskus muiden pyykkikorista
      4. Runkkaatko sukkiin ja annatko lastin tulla niihin? runkkaan
      5. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa sukkia ja miten tilanne hoidettiin? en ole onneksi jäänyt kiinni
      6. Kenen kaikkien sukkia olet haistellut? aikanaan tyttökavereiden, vaimon ja aika monen tuttavaperheen ja kaverin naispuolisten henkilöiden
      7. Millaiset sukat (nilkka, polvi, ylipolven tai muunlaiset) sinua kiihottavat ? kaikki naisten sukat
      8. Minkä väriset sukat sinua kiihottavat ? kaikki värit kiihottavat varsinkin jos olen nähnyt sukat naisen jalassa ja saan ne sitten käsiini
      9. Oletko ostanut likaisia sukkia ? Jos olet, mistä ja miten ?? en ole ostanut
      10. Oletko ottanut jostakin likaisia sukkia ?? Jos olet, mistä ja miten ?? kotoa pyykkikorista omaan talteeni ja valehtelisin jos sanoisin etten ole joskus ottanut muualtakin
      11. Kiihottaako sinua sukissa likaisuus vai tuoksu ?? kyllä molemmat
      12. Minkä ikäisten naisten sukat sinua eniten kiihottavat ?? naisten tarkoittaa täysiikäisiä naisia

    • raikasRane

      1. Minkä ikäisenä aloitit sukkien haistelun ja kenen sukilla ? luulenpa olleeni jotakuinkin 12-13 vuotias kloppi

      2. Kuinka usein haistelet sukkia? aina kun saan tilaisuuden ja naisten likaisia sukkia on jossakin saatavilla

      3. Mistä löydät sukat, joita haistelet? eri tilanteissa ja niitä on paljon.

      4. Runkkaatko sukkiin ja annatko lastin tulla niihin? runkkaan mutta kiinnijäämistä peläten en vieraissa paikoissa laske spermojani sukkiin tai sukkiksiin

      5. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa sukkia ja miten tilanne hoidettiin? olen aikanaan tädilleni ja parille naisystävälleni. kaikki tilanteet johtivat seksiaktiin.

      6. Kenen kaikkien sukkia olet haistellut? sisarteni, kavereiden, vaimon, tytöystävien ja eri naisten eri tilanteissa

      7. Millaiset sukat (nilkka, polvi, ylipolven tai muunlaiset) sinua kiihottavat ? nilkka sukat, polvi sukat ja yli polven sukat ja sukkikset

      8. Minkä väriset sukat sinua kiihottavat ? kaikki värit kelpaavat jos ovat likaisia

      9. Oletko ostanut likaisia sukkia ? Jos olet, mistä ja miten ?? kadulla olen ostanut naisilta ja tytöiltä. Netin kautta myös. Ja joskus panokavereiltakin.

      10. Oletko ottanut jostakin likaisia sukkia ?? Jos olet, mistä ja miten ?? aikanaan monistakin pyykkikoreista jne

      11. Kiihottaako sinua sukissa likaisuus vai tuoksu ?? molemmat

      12. Minkä ikäisten naisten sukat sinua eniten kiihottavat ?? 16-60 :)

    • Sweaty

      Haistelu alkoi varmaan kun olin 15v.
      Haisteltua tulee aina kun se on mahdollista.
      Hikiseksi pidettyjä sukkiksia/polvisukkia löytyy kotoa ja kyläreissuilla pyykkikorista.
      Kotona runkkaan spermat sukkaan, kyläreissulla olen runkannut sukka kullin päällä mutta en laskenut spermoja sisään. Jos töissä löytyy naisten pukuhuoneen roskiksesta sukkiksia/polvisukkia, niin niihin voi ampua lastin sukan sisään.
      Ei kiinnijääntiä, vaimo tosin tietää fetissistäni ja usein tarjoilee hikiseksi pitämiään sukkisjalkoja haisteltavakseni.
      Vaimon, ystävien vaimojen sekä työmaalla naistyökavereiden.
      Sukkahousut sekä polvisukat 15 denieriä mielestäni paras.
      Mustat, vaaleanruskeat. Värillä ei niin väliä kunhan ovat hikiseksi pidetyt.
      Kaksi kertaa ostanut. Molemmilla kerroilla baaritiskin takaa työskenteleviltä naisilta.
      Aikoinaan nuorena tuli kavereiden äitien polvisukkia varastettua pyykkikoreista.
      Parasta on kun sukista löytyy mahtavat hikiaromit, joten olen enemmin sen tuoksun ystävä.
      Ei ikärajaa. Nykyään tosin olisi kiva haistella teinitytön tennareissa hionneita sukkisvarpaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe