Porin paras autokoulu?

Kakkosvaihe edessä

Hei,

En löytänyt kovinkaan mielekkäitä vastauksia ko. aiheeseen aiemmista keskusteluista, joten kysyn uudestaan: Mitä autokoulua suosittelisit Porissa ja miksi, onko joku opettaja erityisen hyvä? Kakkosvaihe pitäisi ajaa tauon jälkeen (en ole ajanut juurikaan monista syistä johtuen kortin saamisen jälkeen) ja haluaisin tietää missä opetus on oikeasti tehokasta ja toimivaa. Rajasin soittojen perusteella kolme vaihtoehtoa (Liikenneopisto, New Drivers ja Ajo-Expert), näissä suunnilleen samat hinnat.

Asiallisia ja hyödyllisiä vastauksia kiitos!

8

2806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokoulu

paras autokoulu porissa on satapirkan ajo opetus. se on siinä itsenäisyden kadun varrsessa kelaa vastapäätä. siellä yvät ja rennot opettajat ja hintakin on kohdallaan.

• Hnnmm

Moi, kakkosvaiheessa ei käytännössä opeteta vaan siihen kuuluu arvioiva ajo, hieman teoriaa sekä liukasrata. Jos et nyt osaa ajaa käytönnössä kunnolla et osaa sitä kakkosvaiheenkaan jälkeen. Ajamaan oppii ajamalla. Jos taidot pahasti ruosteessa suosittelen ottamaan muutaman ajotunnin koulusta.

• tässä juuri...

...yritän selvittää - missä autokoulussa on hyvä ja tehokas opetus! Aarghh, rautalangastako pitää vääntää? Tottakai otan ajotunteja ennen arvioivaa ajoa, ihan näin aikuisena ihmisenä olen kyllä tietoinen mitä kakkosvaiheeseen kuuluu. Eli edelleen alkuperäinen kysymys, mitä autokoulua suosittelisitte ja miksi?

• .Minä
        tässä juuri... kirjoitti:

...yritän selvittää - missä autokoulussa on hyvä ja tehokas opetus! Aarghh, rautalangastako pitää vääntää? Tottakai otan ajotunteja ennen arvioivaa ajoa, ihan näin aikuisena ihmisenä olen kyllä tietoinen mitä kakkosvaiheeseen kuuluu. Eli edelleen alkuperäinen kysymys, mitä autokoulua suosittelisitte ja miksi?

Ajo-Expert on ainakin hyvä. Itse kävin autokouluni siellä. Rento ilmapiiri, mukavat ja ammattitaitoiset opettajat, kohtuuhintainen, hyvät autot. Mene sinne!

• Entä opettajista?
        .Minä kirjoitti:

Ajo-Expert on ainakin hyvä. Itse kävin autokouluni siellä. Rento ilmapiiri, mukavat ja ammattitaitoiset opettajat, kohtuuhintainen, hyvät autot. Mene sinne!

Kiitos vastauksesta! Ajo-Expertistä olen lukenut enimmäkseen positiivista palautetta kyllä ja hinnat olivat kohtuulliset kieltämättä (esim. Liikenneopisto huomattavasti kalliimpi). En tiedä saako täällä mainita nimiä, mutta onko joku opettajista erityisen hyvä, kärsivällinen ja mukava?:)

• autokoulu

Itse sain ainakin hyvää ja rentoa opetusta... Hintakaan ei paha ollut... Paha tosin sanoo muista kun ei oo käynyt

• mimmu

Ajo-porissa on todella mukava ja asiallinen opettaja. Itse kävin siellä sekä ykkös, että kakkosvaiheen, ja muutama koulukaveri myös.Rento ilmapiiri, ja kivat nuoret tytöt sihteereinä:)ainaki sillon...

• allu7

Ajo-Pori on mielestäni myös todella hyvä. Ilmapiiri todella rento, mukava opettaja ja hinta on Porin halvin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241