OLETKO HUOLLATTANUT AUTOASI AD:SSA

PASHFAHISF

Oletteko käyttäneet autoanne AD:lla huollossa?Mitä kokemuksia teillä on? Itselläni ei kovinkaan hyvää sanottavaa.

14

3704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdah

      Pk-seudulla ja ihan ok, mutta näissä pienissä paikossa suorastaan vittuilua.

      • opelia

        Olen huollattanut Opeliani. Kun vein sen ensimmäisen kerran pk-seudulla sijaitsevaan AD-korjaamoon, asentaja kysyi toiselta:"Muistatko sä mitään näistä ooppeleista?" Ei tullut kovin turvallinen olo... Vein kuitenkin toisenkin kerran, vaihtoivat kytkimen. Vuoden kuluttua olivat sitä mieltä, että kytkin piti taas vaihtaa. Ihmettelin sitä, sillä edellinen oli kestänyt yli 6 vuotta. Vein autoni Opelin merkkihuoltoon, jossa vaan säädettiin sitä kytkintä eikä puhuttu vaihtamistarpeesta mitään.


    • kysymys.

      On ihan sama kuin kysyisit että: "Oletteko käyttäneet autoanne korjaamolla huollossa? Mitä kokemuksia teillä on? Itselläni ei kovinkaan hyvää sanottavaa."

      AD-korjaamot on alkujaan kaiketi ruotsalainen autorihkamaketju, jonka kyltit ja tarvikkeet saa melkein mikä tahansa nyrkkipaja. Joten jos haluat tietää AD-korjaamosta, on syytä kertoa minkä paikkakunnan AD:stä on kyse.

      • distribution

        on nimi päämaja sijaitsee belgiassa lisätietoja adfinland.fi tai adeurope.com


    • Ari Pajukoski

      Markkinoivat itseään kaikkien merkkien osaajana ja paikkana, jossa voi mm. tehdä merkkihuollot takuun kärsimättä.
      Skoda Octavia 60 000 km huollossa. Longlife-huolto 30.000 km:n välein. Huollon jälkeen tietokone vaati huoltoa jo 15.000 km:n jälkeen. Kysyessäni syytä, he kertoivat, ettei ollut tietokonejärjestelmää, jolla olisivat voineet asettaa oikean huoltovälin. Tästä vaan ei muistettu maksua syorittaessani kertoa.
      Kun tuli 90.000 huolto, kysyi huoltoliike, onko varmasti vaihdettu DSG-automaatin öljy ja suodatin 60.000 huollossa. Kun selvitin, huomasin, ettei oltu vaihdettu. Kysyessäni syytä, kerrottiin, ettei heillä ollut sopivia öljyjä ja suodatinta... Taaskaan ei vaan kerrottu minulle mitään huoltolaskua maksaessani.
      ELi AD huolto oli siis tehnyt takuuaikana huollon, merkinnyt sen huoltokirjaan tehdyksi, vaikka sitä ei oltu tehty ohjekirjan mukaan.
      Kun sitten kysyin AD huoltoliikkeeltä, olen liian myöhään kysymässä, koska huollosta on jo lähes vuosi.
      Miten olisin voinut edes osata kysyä asiasta, jos vien auton määräaikaishuoltoon? Jos siis huollatatte autonne AD:ssä, ottakaa huoltokirja esiin ja kysykää erikseen jokainen kohta, joka käsketään huollossa tekemään.
      AI niin, korvauksena olisivat antaneet seuraavassa huollossa moottoriöljyt kaupan päälle. Pitäisi siis antaa palkkioksi huonosta (telemättömästä) työstä uusi kallis (hihnanvaihto) huolto palkkioksi, jotta voivat antaa muutaman euron öljy kaupan päälle. Ei kiitos, ei enää AD-huoltoa. (Ai niin, paikkakunta oli Tampere)

    • pettynyt-

      Itse joutunut käymään huollattamassa 2 kertaa saman vian takia, sen takia etteivät katsoneet tarkkaan laajalta alueelta ongelmaa. Vähän ärsyttää kun korjaavat vain heti ensimmäisen vian joka eteen tulee, mutta eivät vaivaudu tarkistamaan että kaikki muu on kunnossa. Korjasivat ekalla kerralla yhden kohdan, huomasin viikkoa myöhemmin että edelleen häikkää. Vein sen taas näytille, ja korjasivat toisen kohdan samalta ongelma-alueelta. JAA, mutta ed. korjausten takia yksi kohta oli lähtenyt irti huolimattoman kiristämisen takia, aiheutten sen että autoa jäi tien päälle hinautettavaksi. Tämä siis pääkaupunkiseudulla.

    • kypsyny...

      joo vein fiatin ad-autokorjaamoon,öljypohjan vaihtoon kun katsastusmies huomasi sen olevan ruosteessa joten vaihdatin sen helsinkin vuosaaressa.malli fiat punto -2002 korjaamo ilmotti että öljypohja oli niin lujaa kiinni,että öljypumpun jalka katkesi eli pumppu pitää uusia ja uusi pumppu pitää tilata italiasta ja kestää 2-3viikkoa.soitin fiat merkkiliikkeeseen delta-autoon ja kysyin meneekö teillä usein öljypumpun jalka rikki kun vaihdatte öljypohjaa...vastaus oli väärin vaidettu jos pitää pumppu uusia,kerroin sen kyseeseen ad-liikkeeseen ja hiljasuuden jälkeen vastaus oli maksamme uuden pumpun.silti olimme ilman autoa kaksi viikkoa vaikka öljypohjan vaihto piti tehdä samana päivänä,ei enää ad-palveluja...

      • ...että olivat valmiita maksamaan mokansa. Yleensä virheen sattuessa kieltäydytään maksamasta ja riidellään viimeiseen asti ja parhaimmassakin tapauksessa ne maksavat korkeintaan puolet. Mutta muuten tuo AD on kyllä syvältä.


    • Petsku59

      Olen Turussa yrittänyt huollattaa ja ostaa osia, mutta eivät vastaa puhelimeen ja osoite oli väärä (Ketarantie 31, 20100 Turku). Naapuriliike sanoi että eivät ole olleet naapurina enää vuoteen???

    • HämeentienAutopalvelu

      AD -autokorjaamoiden, kuten muidenkin monimerkkikorjaamoketjujen kanssa, täytyy pitää mielessä että ketjuissa on kyse vain markkinointinimestä eli brändäyksestä.
      Ketjuuntuminen ei tee korjaamoista yhtään sen laadukkaampia, valitettavasti. Eikä ketju ole minkäänlainen laadun tae.

      AD Finlandin toimitusjohtajakin on todennut, ettei AD -ketju ole koskaan markkinoinut työllensä minkäänlaista takuuta Suomessa.

      Ja jos ja kun AD -korjaamo kusettaa, se on vain kuluttajan ja korjaamon välinen asia.

      Näitä ketjuja kiinnostaa vain varaosien myyminen liikemerkkinsä alla toimiville hikipajoille.

      http://korjaamolla.blogspot.fi/search/label/AD-autokorjaamo

      • nettimölisijäIskee

        Sulla on oikeus maan mielipiteeseen, vaikka et asiasta mitään oikeasti tiedä.


    • Teen-sen-itse

      Itse olen autoni 44 vuotta huoltanut ja sen mukaan, mitä itse pidän järkevänä. Tosin kahden uutena ostamani auton ensimmäisen huollon liikkeessä teetätin.
      Vasta miljoona kilometriä olen pikkuautoilla ajanut, näistä kilometreistä reilusti yli puolet ranskalaisilla autoilla.

      • skfdkjljfslk

        Sitroen setäkö se siellä taas pätee :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe