Kimmo Kuhta

Jokereihin?

Vahvan huhun mukaan Helsingin Jokerit ja HIFK olisivat solmimassa sopimusta Kimmo Kuhdan siirtymisestä Jokereihin.

Syynä siirtoon on huhujen mukaan Kuhdan erimielisyydet keväästä saakka K.Jalosen kanssa.

Aikooko jo toinen HIFK-ikoni pettää kannattajansa?

30

9415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölli.

      mielikuvitus on sekoittanu pääsi?

    • todistan..........

      Kuulin itse saman huhun tänään. Tieto on vuotanut nähtävästi Jokereiden sisältä. Huhun mukaan sopimus julkaistaan lähipäivinä

      • Harry. H

        Ja tämä on totta!!


      • <<<
        Harry. H kirjoitti:

        Ja tämä on totta!!

        MENEE KESKIEUROOPPAAN < ON HINNALTANSA LIIAN KALLIS JOKEREILLE


      • Finnish Flash
        &lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        MENEE KESKIEUROOPPAAN < ON HINNALTANSA LIIAN KALLIS JOKEREILLE

        tiedä vaikka Kuhta lähtisi Ruotsiin? Sielläkin olis varmaan ottajia.


      • Kiitos ei.
        Finnish Flash kirjoitti:

        tiedä vaikka Kuhta lähtisi Ruotsiin? Sielläkin olis varmaan ottajia.

        Ruotsissahan se on koko uransa ja pelannutkin, vähintään rantaruotsalaisissa.


    • Nimetön

      Täyttä paskaa. Miten kukaan voisi edes kuvitella Kuhdan siirtyvän Jokereihin. Me ei haluta Kuhtaa, ei Nielikäistä, ei Hirsoa jne. Loukkaus, sanon minä.

    • Atte P.

      Mäkin kuulin saman huhun ja ilmeisesti Jokereista vaihtokaupassa siirtyisi Juha Lind ja Janne Lahti, joilla on (villien huhujen mukaan!) sukset ristissä Ismo "Kuula" Lehkosen kanssa. mut mene ja tiedä pitävätkö jutut paikkansa.

      • zanshao

        Saman kuulin itse, mutta myös Petri Varis sisältyy kauppaan.


      • tomek
        zanshao kirjoitti:

        Saman kuulin itse, mutta myös Petri Varis sisältyy kauppaan.

        tomek valtonen


      • Teemu S
        tomek kirjoitti:

        tomek valtonen

        Mä teen sopparin Anaheimiin, kerran kipe tulee. Se on nyt siinä. Sori Jokerifanit. Syökää banaania.


    • FOX3

      Täyttä paskaa.Kuhta jatkaa HIFK:ssa, eikä ole riidoissa Jalosen kanssa.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Löytyykö tähän linkkiä todisteeksi, että sovinto on tehty vai onko kyseessä vain foxin oma "mutu"?


      • fox3
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Löytyykö tähän linkkiä todisteeksi, että sovinto on tehty vai onko kyseessä vain foxin oma "mutu"?

        Ei ole ollut mitään sopimistakaan. Ei ole mutu, vaan fakta.


      • _Kuhta_
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Löytyykö tähän linkkiä todisteeksi, että sovinto on tehty vai onko kyseessä vain foxin oma "mutu"?

        Tämän aiheen aloittaja on kyllä täysi kusipää!
        Kuhta ei ole todellakaan siirtymässä mihinkään helvetin Jokereihin eikä sillä ole huonoja välejä Jalosen kanssa! Tämmösiä päättömiä huhuja ei saisi laittaa tänne!


    • kaivataan!!!!!!

      Voiko joku vahvistaa huhun, jonka mukaan Kuhta olisi ollut eilen Jokereiden mukana aamujäillä?????

      • soita

        7 päivää lehteen ja kysy sieltä.

        ps. Jokos se kuppa, minkä sait talkkarilta, on parantunut?


      • buahhhahahahhhahahah
        soita kirjoitti:

        7 päivää lehteen ja kysy sieltä.

        ps. Jokos se kuppa, minkä sait talkkarilta, on parantunut?

        Joko rupeaa vanne kiristymään jullifanin pään ympärillä, kun 'aito' stadilainen urpo lähtee Helsingin ainoaan jääkiekkojoukkueeseen Helsingin Jokereihin pelaamaan???


      • Aslak.
        buahhhahahahhhahahah kirjoitti:

        Joko rupeaa vanne kiristymään jullifanin pään ympärillä, kun 'aito' stadilainen urpo lähtee Helsingin ainoaan jääkiekkojoukkueeseen Helsingin Jokereihin pelaamaan???

        Eihän helsingissä ole kuin yksi jääkiekkojoukkue, ja sehän on hifk, etkö tienny sitä? Ei me maakunnissa edes tunnisteta mitään NARRI joukkuetta.


    • jokerit on ykkönen

      Olen pahoillani, mutta kimmo kuhdan tulo jokereihin on lähes varma

      • <<<<<<

        SVEITSIIN VOISI MENNÄ KOSKA KÄVI SC BERNIN PAIDASSA JOKU KAUSI SITTEN....EN USKO ETTÄ MENEE JOKEREIHIN..KIBE ON KUITENKIN HIFK-MIES...


      • Rkjk
        <<<<<< kirjoitti:

        SVEITSIIN VOISI MENNÄ KOSKA KÄVI SC BERNIN PAIDASSA JOKU KAUSI SITTEN....EN USKO ETTÄ MENEE JOKEREIHIN..KIBE ON KUITENKIN HIFK-MIES...

        Antaa Kuhdan mennä. Parempia pelaajia on tulossa.
        Mies oli viime kauden unessa.


    • toni_____

      Veikkaisin että jos smliiga jää niin ehkä kärpät olisi potenttiaalinen seura seuralla on rahaa jä pelaajia on lähtenyt paljon. Iilves vosi myös olla siinnehän vissiin jussi pesonen meni. ylätys veto mihin en usko itsekkään mutta voisi olla mahdollinen Ässät. ässät on aina ostanut jostain syystä kalliita pelajiia jotka floppaavat kuten pasi saarela.

      • <<<<

        Kuhta on Hifkin Miehiä < veikkaan keski-eurooppaa..ei sovi Musta Jokereiden Pelipaitaan


      • <<<<<
        <<<< kirjoitti:

        Kuhta on Hifkin Miehiä < veikkaan keski-eurooppaa..ei sovi Musta Jokereiden Pelipaitaan

        PERTTU LINDGREN KUHDAN TILALLE..ITSE NAUTTISIN KAVERIN NAKUTTELUSTA JA SYÖTTELYSTÄ


      • kuhta
        <<<<< kirjoitti:

        PERTTU LINDGREN KUHDAN TILALLE..ITSE NAUTTISIN KAVERIN NAKUTTELUSTA JA SYÖTTELYSTÄ

        jokereihin tänään julkaistaan


    • hockey

      pässit ei kuhta mitään petä..vaan hifk rakentaa pohjosen pojista kärpät 2....kuhta pelaisi hifks..s jos seura tekis sopimuksen..mut kun ostetaan kaiken mailman petteri virtasia ja haatajia...ei sama ifk.enään...karalahti ja kuhta takaisin niin rupee yleisökin kiinnostuun

      • ei stadi oo ihan noin snadi

        ihan oikein olette kuulleet.kuhta jokereihin.ja hifk saa vaihtokaupassa hjalliksen vanhan tomtomin ja diili dvd:n.


    • XD

      minulla on Kimmo Kuhdan pelimaila mikä on Easton s19 jonka arvo on 389€ Nimi kirjoitus.

    • <<<<

      tuskin menee......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe