Langattomat mikit?

-jelp mii-

Ajatuksena olisi hankkia kotikäyttöön toimivat langattonmat mikit karaokemikserin seuraksi. Muu laitteisto on tavallinen dvd-soitin, halpis-mikseri kotiteatterin päätevahvistin.
Mikkejä pitäisi olla 2 kpl.

Mitä suosittelette, mistä hankinta?

Jostain netistä tuli vastaan tällainen "Aston AS-98" -setti, hinta alle 50 e. Onko ihan onneton lelu?
Kokemuksia Vocopro 3200 -setistä?
Löytyykö jostain vempeleestä sävelkorkeuden säätö?
Mikä mun kannattaa ostaa vai pitääkö vaan koittaa pärjätä johtojen kanssa?

-jelp mii-

19

8872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J-a-s

      Älä erehdy Astoniin. On kokemusta ja totesin ne surkeiksi. Ja vaikka mikkejä on kaksi, niin ne yhdistetään samaan mikkisisäänmenoon, joten et voi säätää mikkejä erikseen.
      Suosittelen kunnollista langallista mikrofonia esim TSM MT58 (42 e). Se on kokemukseni mukaan yhtä hyvä kuin legendaarinen laulumikki Shure SM58 (n 100 e). Minulla on meinaan kummatkin kotikaraokekäytössä.

      Langallista mikrofonijärjestelmää ei kannata hankkia muulloin kuin jos sitä todella välttämättä tarvitsee. Langallisissa ei ole häiriöongelmia eikä tarvitse pattereita vaihdella tai akkuja latailla.

    • laulelija

      Halpahalli myy niitä 44,90€

      Ovat hintaansa nähden ihan hyvät kapineet Eivät varmaan ole laatumikkien veroiset, mutta hintakin on lähes kymmenesosan. Riittää hyvin tavalliselle laulajalle.

    • meillä koti käytössä

      Mielestäni tosi hyvä peli.
      Meillä on käytössä langallisista Senhaiserin 935e ja Shure 55SH ( Elvismalli ) siitähuolimatta laulajat useimmiten valitsevat lauluvälineeksi Vocon langattoman. Käytämme Vocoa myös keikkakäytössä ja hyvin toimii.
      ps. jos ostat Vogon setin niin tee heti muuntajan johtoon "vedonestin" se hajoaa muuten takuuvarmasti ennenpitkää.

      • mutteiii

        hyvä.se voco.karaookken kirosana koko merkki


      • kommentti...
        mutteiii kirjoitti:

        hyvä.se voco.karaookken kirosana koko merkki

        pitää soittimissa paikkansa, ne ei ole kehuttavia.
        Mutta edelleen olen sitämieltä että Vogo 3200 on hurjan hyvä mikkisetti.


      • ikis
        kommentti... kirjoitti:

        pitää soittimissa paikkansa, ne ei ole kehuttavia.
        Mutta edelleen olen sitämieltä että Vogo 3200 on hurjan hyvä mikkisetti.

        Vocopron UHF 3200 langaton mikkisetti maksaa KSF:n tietojen mukaan 199€, joten jos vertailukohtana on setti joka maksaa 44€, niin kumpiko on halpa?
        Itselläni on kokemusta Vocon mikkisetistä useammalta vuodelta ja itseasiassa minulla on niitä kaksikin settiä. Niissä on hyvät säätömahdollisuudet, molemmat mikit saa omaan kanavaansa, jolloin kahden laulajan yhteisesityskin on säädettävissä tasapainoon.
        Äänenlaatu on hyvä, kouluarvosanoin ehkä joku 8. Teknisesti niissä ei ole ollut muuta ongelmaa kuin täälläkin aiemmin mainittu virtajohdon liitännän heikkous. Mutta minulla se perustuu siihen, että liikuttelen laitteistoa jatkuvasti paikasta toiseen. Jos laitteiston antaa olla paikallaan, niin eihän se liitos silloin rasitu.


      • kun,,,,ei taidot riitä
        ikis kirjoitti:

        Vocopron UHF 3200 langaton mikkisetti maksaa KSF:n tietojen mukaan 199€, joten jos vertailukohtana on setti joka maksaa 44€, niin kumpiko on halpa?
        Itselläni on kokemusta Vocon mikkisetistä useammalta vuodelta ja itseasiassa minulla on niitä kaksikin settiä. Niissä on hyvät säätömahdollisuudet, molemmat mikit saa omaan kanavaansa, jolloin kahden laulajan yhteisesityskin on säädettävissä tasapainoon.
        Äänenlaatu on hyvä, kouluarvosanoin ehkä joku 8. Teknisesti niissä ei ole ollut muuta ongelmaa kuin täälläkin aiemmin mainittu virtajohdon liitännän heikkous. Mutta minulla se perustuu siihen, että liikuttelen laitteistoa jatkuvasti paikasta toiseen. Jos laitteiston antaa olla paikallaan, niin eihän se liitos silloin rasitu.

        kaikki paskarääkyjät haukkuu vocoprota?? itselläni ja työntekijöilläni ollut keikkakäytössä jo vuodesta -1999 useita vocon tuotteita niin soittimia , karaokemiksereitä, ja langattomia mikkejä, toiminut moitteettomasti sen 3v:n kiranpitolain mukaisen varastopoistoajan , ja paljon sen jälkeenkin, ihan turhaa on laitteita mollata!opetelkaa käyttämään ja laulamaan ni ei tarvee valittaa!
        - Hintansa ovat tienanneet ja ja kymmeniä kertoja! ja täällä paskavinkujat ei kuitenkaan ole valmiit edes 50€ laitteisiin sijoittamaan kun ne muka maksaaliikaa.
        kaikki pitäis muka ilman saada !!


      • t.i-p.u
        kun,,,,ei taidot riitä kirjoitti:

        kaikki paskarääkyjät haukkuu vocoprota?? itselläni ja työntekijöilläni ollut keikkakäytössä jo vuodesta -1999 useita vocon tuotteita niin soittimia , karaokemiksereitä, ja langattomia mikkejä, toiminut moitteettomasti sen 3v:n kiranpitolain mukaisen varastopoistoajan , ja paljon sen jälkeenkin, ihan turhaa on laitteita mollata!opetelkaa käyttämään ja laulamaan ni ei tarvee valittaa!
        - Hintansa ovat tienanneet ja ja kymmeniä kertoja! ja täällä paskavinkujat ei kuitenkaan ole valmiit edes 50€ laitteisiin sijoittamaan kun ne muka maksaaliikaa.
        kaikki pitäis muka ilman saada !!

        AKG WMS40 PRO SPORTS SINGLE ISM3. (headset)
        Onko kenelläkään tietoa kyseisestä mikistä.... Mistä ääni tulee... saako sen tulemaan isoista kaiuttimista jollakin piuhalla?


      • herraosturt
        kun,,,,ei taidot riitä kirjoitti:

        kaikki paskarääkyjät haukkuu vocoprota?? itselläni ja työntekijöilläni ollut keikkakäytössä jo vuodesta -1999 useita vocon tuotteita niin soittimia , karaokemiksereitä, ja langattomia mikkejä, toiminut moitteettomasti sen 3v:n kiranpitolain mukaisen varastopoistoajan , ja paljon sen jälkeenkin, ihan turhaa on laitteita mollata!opetelkaa käyttämään ja laulamaan ni ei tarvee valittaa!
        - Hintansa ovat tienanneet ja ja kymmeniä kertoja! ja täällä paskavinkujat ei kuitenkaan ole valmiit edes 50€ laitteisiin sijoittamaan kun ne muka maksaaliikaa.
        kaikki pitäis muka ilman saada !!

        Meille tuli vocon langaton setti ja kaikki juontajat hylkäsi sen ensimmäisellä käyttökerralla.
        Voi olla että vocon mikserissä toimiikin.
        Ei sen puoleen, kyllä vocon mikserit ihan ok on ja mulla on niitä myynnissäkin pari kpl sekä langallisia vocon mikkejä halavalla jos joku kaipailee


      • Ekiset

        Itsellä on keikkakäytössäkin VocoPro 3200. Senhaiserin 935e ja Shure 55SH myös löytyy. Laulajat yleensä valitsevat Vocon. Saman totesin että muuntajaan vedonestin tarvitaan. Harmi vaan että Vocon taajuudet muuttuu 1.1.-14 laittomiksi


    • Aapeli 64

      VocoPro langattomat on varsin tasokkaat mikit. Eikä niitä pattereita tarvitse kovin usein vaihtaa kun ostaa laadukkaita, eikä mitään halpakamaa.

    • tyytyväinen

      itse ostin akg sr40 pro langattoman mikin Hämeenlinnasta expertiltä, hintaa jotakuinkin 100 euroa. Montaa langatonta tuosta hintaluokasta olen kokeillut ja veti puhtaasti parhaat pisteet. Ei juurikaan poikkea äänenlaadussa langallisen mikin kanssa. Madboyin mikkeihin älä aikaasi tuhlaa. toiseksi vuonna 2014 tulevat muutokset ovat huomioitu tuossa mikissä, eli pelkoa, että viranomaiset veisivät taajuudet

      • Woldemar12345

        AKG on laatu kamaa. Yleisestti huippu sdudioissa muiden huippu mikkien kanssa käytössä,suosittelen.


    • Vanha Vetäjä
    • Kyllähän tuo uusin Madboy 20R on erittäin laadukas mikki, ja että siinä on se latausyksikkökin mukana. Ei tarvitse niitä pattereita olla jatkuvasti ostamassa.Ja toimii sallituilla taajuksilla jatkossakin.

    • laulattaja

      Moi.
      Eiköhän tuo langaton mikkijärjestelmä Aston AS-98 kuulu myös 2014 vuonna.Taajuudet vehkeen takana 184.6 - 209.0 MHz ...lelu laite kenties,mutta kyllä hinta/laatusuhde on kohdallaan.

    • TiiBones

      T.kaupasta saa ISM1-ISM4 (sallitut taajuudet) T-bonen langatonta mikkisarjaa
      sisältäen lähettimen ja vastaaottimen 3v takuulla hintaan 49€ kpl.. ei kannata mitään laitonta ASTONIA Ostaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe