Muistaako kukaan teistä täällä noin vuosi sitten pöyrinyttä videota, jossa naispuolinen kahvilan tarjoilija epävarmana yrittää ehdottaa treffejä naispuoliselle asiakkaalleen?
Tunnistin itseni niin selvästi siitä tarjoilijasta, etten tiennyt itkeä vai nauraakko (taisin nauraa).
Jos joku teistä muistaa videon ja vieläpä voisi antaa minulle linkin sinne (YouTube, MySpace, IRC???), niin kiitos! Itse en sitä enää mistään löydä.
Muistaako kukaan super hauskaa videota
26
4058
Vastaukset
- se oli
tämä Eija Vilpas..
- kans
semmosen videon, ihan hulvaton! :D olis huippua jos joku tietäis mistä toi löytyy.. mut mä muistin et se oli jätskimyyjä?
- ...
Ettei se olis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=2Oz5BN8NioI
Tähän ainakin voi ihan täysillä samaistua... valitettavasti.- Kikiki
Tää pelasti mun päivän!
Naurattaa varmaan hervottomasti pitkin päivää kun muistaa tän:D
Täytyy näyttää tyttöystävällekkin tämä video,ettei se luule et olen seonnut kun hekottelen itekseni XD
Kiitos vaan nauruista:) - ihan
Kikiki kirjoitti:
Tää pelasti mun päivän!
Naurattaa varmaan hervottomasti pitkin päivää kun muistaa tän:D
Täytyy näyttää tyttöystävällekkin tämä video,ettei se luule et olen seonnut kun hekottelen itekseni XD
Kiitos vaan nauruista:)loistava :D kiitos linkistä :))
- Katso kanttarelli!
....mutta mun olis vaikea elvyttää sua niin hankalassa maastossa....
- weib
Tää se just oli. Laiton menee hanilleni katsottavaksi - hän kun juuri totesi, että mä pohdin liikaa asioita. En oo siis ainut, heh!
- MsPenelope
Tälle videolle ei voi edelleenkään kuin nauraa vedet silmissä, olen nähnyt tämän täällä kerran aikaisemminkin :DD
- pitkään aikaan
Ehdottomasti pakkaisin heti eväskorin ja kaahaisin hakemaan noin hauskan ja ihanan naisen. Tänään on hyvä päivä sienestää : ). Eiköhän lähdetä.
- joku vinkitä
mitä mun täytysi tehdä,ei ymmärä tästä mitää.jos joku antasi yksityis kohtasesti neuvon miten aukasen ton linkin että voisisin kuunella kappaleen.pääsen tonne yuotubeen mutta mitä mun sen jälkihin tarttee tedhä?
- Kuunnella minkä?
joku vinkitä kirjoitti:
mitä mun täytysi tehdä,ei ymmärä tästä mitää.jos joku antasi yksityis kohtasesti neuvon miten aukasen ton linkin että voisisin kuunella kappaleen.pääsen tonne yuotubeen mutta mitä mun sen jälkihin tarttee tedhä?
Kappaleen?
Ootsä ihan kunnossa? - puusilimä!
Kuunnella minkä? kirjoitti:
Kappaleen?
Ootsä ihan kunnossa?eikö yuotuubesta musiikkia kuunela vai mitä se oli.apuja oisisit voinut antaa jos kertas tiedät etkä vaan ilkkumaan tullut!!!!!
- ilkimykseksi haukut:(
puusilimä! kirjoitti:
eikö yuotuubesta musiikkia kuunela vai mitä se oli.apuja oisisit voinut antaa jos kertas tiedät etkä vaan ilkkumaan tullut!!!!!
Kato kun kyseinen linkki lähtee itekseen pyörii,jos ei lähe ni paina tyttö playta!
- playta missä
ilkimykseksi haukut:( kirjoitti:
Kato kun kyseinen linkki lähtee itekseen pyörii,jos ei lähe ni paina tyttö playta!
semonen namikka on?tää ei oo vitsti vaan oon ihan tosissani prkle,menee hermo.mä saan sivun näkyyn mutta muuta ei tapahtukkaan.siis minä likkaan tota yllällä olevaa sieni linkkiä sitte aukee yuotuben sivu ja siihe se jumituu!
- Kato ny
playta missä kirjoitti:
semonen namikka on?tää ei oo vitsti vaan oon ihan tosissani prkle,menee hermo.mä saan sivun näkyyn mutta muuta ei tapahtukkaan.siis minä likkaan tota yllällä olevaa sieni linkkiä sitte aukee yuotuben sivu ja siihe se jumituu!
sitä oikeeta kulmaa siinä ruudun kulmassa,siin o kolmio.Koklaas klikata sitä,se on nääs play!
Mulla on aikaa sua neuvoa,kato ku istun jalka puketissa himassa.Mut koeta tyttö ny saaha aikaseks,se on kyl hyvä pätkä toi sieni juttu.
Ookko sä sit ikuna mitää rukkaressu saanu katottuu tubelta?
ps.jännityssellä ototan saakko aikaseks.Viittikkö rakastaa sen verta mua,et piristät mun päivää ja kerrot saitko vai et! - sekasin sun tähden!
playta missä kirjoitti:
Kato vasenta kulmaa ja paina beibe sitä! XD
- sua mutta
Kato ny kirjoitti:
sitä oikeeta kulmaa siinä ruudun kulmassa,siin o kolmio.Koklaas klikata sitä,se on nääs play!
Mulla on aikaa sua neuvoa,kato ku istun jalka puketissa himassa.Mut koeta tyttö ny saaha aikaseks,se on kyl hyvä pätkä toi sieni juttu.
Ookko sä sit ikuna mitää rukkaressu saanu katottuu tubelta?
ps.jännityssellä ototan saakko aikaseks.Viittikkö rakastaa sen verta mua,et piristät mun päivää ja kerrot saitko vai et!p*llu vie ei mulla oo mitää ruutua missään kulmassa,eläkä naura!otin vaari vainaan suurenusklasinki avuks prkle.mulle aukee yuotuben sivu misä vasemalla on ihmisten kommenteja ja oikeela pikkusii ruutuja joiten ala reunassa on plussa.EI MITTÄÄN KOLMIJOITA misään.onko mulla niin pirun estonen kone etä ei saa irti mitää vai.en mää oikeesti oo tyhymä.soon ny konehessa vika tana.
- tyhjä?
sua mutta kirjoitti:
p*llu vie ei mulla oo mitää ruutua missään kulmassa,eläkä naura!otin vaari vainaan suurenusklasinki avuks prkle.mulle aukee yuotuben sivu misä vasemalla on ihmisten kommenteja ja oikeela pikkusii ruutuja joiten ala reunassa on plussa.EI MITTÄÄN KOLMIJOITA misään.onko mulla niin pirun estonen kone etä ei saa irti mitää vai.en mää oikeesti oo tyhymä.soon ny konehessa vika tana.
Niinko se kohta valkoinen mis pitäs olla se video siin kommenttejen yläpuolella?
On mullakin jossus tai pyörii ladaten tyhjää.Pelaako sulla sitte muut videot?No hae ite toi Ranuan kummit-Suomalaista sosialisuutta.
Jos se sit tulla lompsahtaa sullekkin...
Ossaakkohan tehä sen? - vielä poies!!
tyhjä? kirjoitti:
Niinko se kohta valkoinen mis pitäs olla se video siin kommenttejen yläpuolella?
On mullakin jossus tai pyörii ladaten tyhjää.Pelaako sulla sitte muut videot?No hae ite toi Ranuan kummit-Suomalaista sosialisuutta.
Jos se sit tulla lompsahtaa sullekkin...
Ossaakkohan tehä sen?jeesaa pliits viel.joo nyt kumää kirjotin siihe valkoseen poksiin tekstin niin sain näkyhyn kaks kuva ruutua sketsistä.muta ei mulla näy edeleenkään missään sinistä kolmijota vain punanen ja kuva ruudun alareunasa harmaja plussa.yritin likata ruudun trekstiäki mut ei se vaa palas yuotuben alkusivule takasin.tää ei oo totta!kulta pliits auta viel.anteeks kirijotusvirheet mutku mää oon kiireissä ja vee käyrä korkeella : )
- mä tästä
vielä poies!! kirjoitti:
jeesaa pliits viel.joo nyt kumää kirjotin siihe valkoseen poksiin tekstin niin sain näkyhyn kaks kuva ruutua sketsistä.muta ei mulla näy edeleenkään missään sinistä kolmijota vain punanen ja kuva ruudun alareunasa harmaja plussa.yritin likata ruudun trekstiäki mut ei se vaa palas yuotuben alkusivule takasin.tää ei oo totta!kulta pliits auta viel.anteeks kirijotusvirheet mutku mää oon kiireissä ja vee käyrä korkeella : )
klonkkaisin,jollet tuut mua kantaa...
Tiiäkkö*huokaisee syvään*,mä en oikeen tiiä miten sua auttaisin...Mistä ihimeen sinisestä ja punasesta kolmiosta sä oikeen puhut?No aivan sama,ei sen väliä ku ei niitä tarttis ollakkaan.
Mut eiks sulla muka toimaa ku ku likkaa jompaakumpaa "ruutua siitä sketsistä"?Sen pitäis!
Voi nainen kun sulla on nytte kiven alla tää sketsilöinenXD
Voi ku voisin tulla ja näyttää miten homma etenee!Sitsä rakastaisit mua.
ps.Kiireessä,veekäyrät korkeella,mikään onnistu! - seurata teijän kes-
mä tästä kirjoitti:
Tiiäkkö*huokaisee syvään*,mä en oikeen tiiä miten sua auttaisin...Mistä ihimeen sinisestä ja punasesta kolmiosta sä oikeen puhut?No aivan sama,ei sen väliä ku ei niitä tarttis ollakkaan.
Mut eiks sulla muka toimaa ku ku likkaa jompaakumpaa "ruutua siitä sketsistä"?Sen pitäis!
ps.Kiireessä,veekäyrät korkeella,mikään onnistu!kustelua ja nähä kuinkahan tuos käy! Toimiiko se vai ei,mul kyl toimii! hauskaa pähkäilyä kolmioittenne kanssa:-) No hui!
- mä toivon
seurata teijän kes- kirjoitti:
kustelua ja nähä kuinkahan tuos käy! Toimiiko se vai ei,mul kyl toimii! hauskaa pähkäilyä kolmioittenne kanssa:-) No hui!
et sil alkais toimaa.Käy hieman sääliks,täs tapauksessa sääli ei o sairautta,vaan Rakkautta!
Mut mun on pakko heivata nytte,mulla alko särkee päätä ja toi mun paketti tos pallilla jomottaaaaa,aarg.
Tälle rakkaalle ja ah niin periksiantamattomalle Sketsinkatsojalle halit,pusut ja olalle taputukset!Kyllä sä vielä onnistut ja näät ton videon;)
Mut palaan mä myöhemmin vielä,ni pistä nyt infoo onnistuitko. - perskules!
mä tästä kirjoitti:
ps.Kiireessä,veekäyrät korkeella,mikään onnistu!ei kai mun tube voi olla niin erinlainen kuin muila!!arvaappa ku ottaa pattiin ko te muut vaan nauratta ympärillä ja mää en pääse nauramaan millekkään.arvaa miltä tuntuu likata tota lähdetkö kanssani sienimetsään sen tuhnen kerran ja pertana mää pääse mihkään sieneen kenenkän kanssa.mää likkasin kaikkee mahollista äskenkin mutta se palaa aina vaan sille pirun tuuben etusivulle.mut hei sulle mää pussaan sun jalan terveksi.mää rakastan sua beibe kultapuppeli hanipöö pupsutin ko jaksot mun kans vaikka en päässy nauramaankaan :((((sitä paitti mää inhoon sieniä.
- ole erillainen.
perskules! kirjoitti:
ei kai mun tube voi olla niin erinlainen kuin muila!!arvaappa ku ottaa pattiin ko te muut vaan nauratta ympärillä ja mää en pääse nauramaan millekkään.arvaa miltä tuntuu likata tota lähdetkö kanssani sienimetsään sen tuhnen kerran ja pertana mää pääse mihkään sieneen kenenkän kanssa.mää likkasin kaikkee mahollista äskenkin mutta se palaa aina vaan sille pirun tuuben etusivulle.mut hei sulle mää pussaan sun jalan terveksi.mää rakastan sua beibe kultapuppeli hanipöö pupsutin ko jaksot mun kans vaikka en päässy nauramaankaan :((((sitä paitti mää inhoon sieniä.
Mul on paha mieli sun takii,tai siis ei sun takia,vaan siks et sulla ei rulaa sydeemi:(
Ihan alko päätäkin särkee.Mut sun pusut paransi mun päänsäryn,ei kylläkään jalkaa;)
Tiiäkkö mä annan sulle vielä yhen vinkin.Kirjauduppa sisään ja koklaa hakea uudestaa alusta toi video,klikkaa sit se pitempi video.
Vaikket sä tykkää sienistä,ni tykkäät kuiteskin naisista ja tää on nii hyvä.
Kokeile vielä,jooko.Mä lähtisin sun kaa sieneen koska tahansa,vaikka Joulukuussa!
Ku saat toimaan tuben,ni mä annan sulle linkin hyvään L-videoon,romanttisella biisillä;)
Se ois sit vaan sulle!
ps.Kukaan ei oo koskaan sanonu mua pupsuttimeksi,aika söpösti sanottu.Mua sais nytte pupsuttaa paljon,ko oon niiiiii rassu:( - pupsuttimelle
ole erillainen. kirjoitti:
Mul on paha mieli sun takii,tai siis ei sun takia,vaan siks et sulla ei rulaa sydeemi:(
Ihan alko päätäkin särkee.Mut sun pusut paransi mun päänsäryn,ei kylläkään jalkaa;)
Tiiäkkö mä annan sulle vielä yhen vinkin.Kirjauduppa sisään ja koklaa hakea uudestaa alusta toi video,klikkaa sit se pitempi video.
Vaikket sä tykkää sienistä,ni tykkäät kuiteskin naisista ja tää on nii hyvä.
Kokeile vielä,jooko.Mä lähtisin sun kaa sieneen koska tahansa,vaikka Joulukuussa!
Ku saat toimaan tuben,ni mä annan sulle linkin hyvään L-videoon,romanttisella biisillä;)
Se ois sit vaan sulle!
ps.Kukaan ei oo koskaan sanonu mua pupsuttimeksi,aika söpösti sanottu.Mua sais nytte pupsuttaa paljon,ko oon niiiiii rassu:(et sää ikuna usko.mää kokeili kirjautua ja syöti kaikki tarvittavat tiedot, koklasin viel kolmeen kertaan niin ei mitään tapahdu!!en päässy edes kirjautuun!tiedot ei lähteny mihkäänpäin.nymmää en enään jaksa.olkoon sienet mun puolesta ja naurakaa te muut vaa :(((mutta kyllä mää olisisin sun videon halunnu nähjä.oot mun oma söde,mää pussaan ja halaan sun ihan vetkuks muru
- ......
Ihan paras ja hupaisa oli myös Ranuan Kummit DVD-boksi, jonka ostin vähän aikaa sitten. On saanut nauraa vaikka kuin monta kertaa.
Hassua muuten, että mä olen aina tulkinnut, että toi myyjä haluaa vaan ystävystyä tuohon toiseen naiseen, enkä ole ajatellut että tuossa oltais ihan treffeille pyytämässä. Mutta oli miten oli, ei vaikuta videon hauskuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436