kissanpentuja

mmoona

Suloisia kissanpentuja vailla kotia ! Ilmoitathan jos olet kiinnostunut ? Voit vaikka lähettää @-mailia tähän osoitteeseen, puhelin numeronkin saa kysymällä : [email protected]
tai [email protected]

16

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla ois

      tarjolla?

      • mmoona

        oranssivalko raidallinen, mustavalkoinen, harmaa ja luonnonvalkea :)


      • kisujen ystävä
        mmoona kirjoitti:

        oranssivalko raidallinen, mustavalkoinen, harmaa ja luonnonvalkea :)

        Hei,
        minkä ikäisiä kisulit ovat ? ja ovatko pitkä- vai lyhytkarvaisia ? ja entä tyttöjä vai poikia :) terveisin kolmen kisun omistaja


    • kissojen ystävä

      Ethän anna pentuja ilmaiseksi, vaan otat niistä maksun, näin varmistat että pentua ei oteta harkitsematta ja muutaman kuukauden päästä kisu taas etsi kotia. Täytyyhän ihmisen olla valmis maksamaan pennusta, jos on valmis maksamaan sen elatuksesta, sillä ruoka maksaa, matolääkkeet maksaa, rokotukset maksaa, leikkaus maksaa ja nämä kaikki on kyllä välttämättömiä asioita kun kissan ottaa.

      • mmoona

        Sekarotuisista kissoista ei kyllä montaa kertaa makseta ? Itse olen todella eläinrakas, ja ajattelin pitää jatkossakin yhteyttä tuleviin omistajiin. Nyt olisi kyllä kiire jo antaa kissat pois, sillä niitä on jo entuudestaankin monta. Jossei ottajia löydy, ne pitää viedä lopetettavaksi, niin surullista kuin se onkin. Toivoisin kyllä että omistaja löytyisi pian ! Itse en voi varmistaa, että kissa ei joudu kohta taas uuteen kotiin, mutta parempi vaihtoehto se lienee, kuin että kissa jouduttaisiin lopettamaan ?


      • leikata
        mmoona kirjoitti:

        Sekarotuisista kissoista ei kyllä montaa kertaa makseta ? Itse olen todella eläinrakas, ja ajattelin pitää jatkossakin yhteyttä tuleviin omistajiin. Nyt olisi kyllä kiire jo antaa kissat pois, sillä niitä on jo entuudestaankin monta. Jossei ottajia löydy, ne pitää viedä lopetettavaksi, niin surullista kuin se onkin. Toivoisin kyllä että omistaja löytyisi pian ! Itse en voi varmistaa, että kissa ei joudu kohta taas uuteen kotiin, mutta parempi vaihtoehto se lienee, kuin että kissa jouduttaisiin lopettamaan ?

        kissat ettei tulis pentuja jos ei voi niistä huolehtia.


      • kissojen ystävä
        mmoona kirjoitti:

        Sekarotuisista kissoista ei kyllä montaa kertaa makseta ? Itse olen todella eläinrakas, ja ajattelin pitää jatkossakin yhteyttä tuleviin omistajiin. Nyt olisi kyllä kiire jo antaa kissat pois, sillä niitä on jo entuudestaankin monta. Jossei ottajia löydy, ne pitää viedä lopetettavaksi, niin surullista kuin se onkin. Toivoisin kyllä että omistaja löytyisi pian ! Itse en voi varmistaa, että kissa ei joudu kohta taas uuteen kotiin, mutta parempi vaihtoehto se lienee, kuin että kissa jouduttaisiin lopettamaan ?

        Parempi lopettaa kuin antaa huonoon kotiin.


      • Ongelmia_elämässä
        kissojen ystävä kirjoitti:

        Parempi lopettaa kuin antaa huonoon kotiin.

        Lopettamista paljon parempi vaihtoehto on steriloida se kissa, niin ei tule sitten niitä pentuja. Onhan ne pennut söpöjä, mutta kun niiden kanssa tulee sitten ne omat ongelmansa, jos ei niille ala löytymään mistään uutta kotia eikä niitä voi oikein itsekään pitää. Sitten kun kissa steriloidaan, niin se ei ala kuseksimaan joka nurkkaan ja paikkaan. Se on sitten vittumaista elämää, kun koko koti haisee vahvasti kissankuselle ja aina on joku paikka kusesta märkänä. Mitä niitä kissoja pitää ottaa, jos ei niistä pysty huolehtimaan?


      • idiootti-

        No ku ne on niin söpöjä! Sinä olet eläinvihaaja!


    • 0456143685

      Hei ! olisin kiinnostunut näistä kissanpennuista . Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla anne.schalin@gmail tai puhelimella 0456143685

    • nuijaoot

      Onkohan enää ihan pentuja 9 v jälkeen...

    • SamaaSukkuu

      Onkohan tää Moona mittää sukkuu miun eksvaimon kaa? Ainaki sukunimi täsmää satarosenttisesti. Ja Imatraltha hääkii ol kotosin.

      • nicebeaverkö

        Oliko sillä minkalainen mirri?


    • 0456143685

      Hei ! haluaisin kissanpennun , missä päin Imatraa nämä pennut on ? minkä värisiä ? mikä on hinta ? onko maatiaisia ? minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla [email protected] , itse en saa noilla sähköpostiosoitteilla sinnepäin yhteyttä , tulee vaan ilmoitus osoite on väärä . Minuun voi myös ottaa puhelimella yhteyttä , numero on 0456143685

    • ex-pennut

      Aloitusviesti on vuodelta 2008, vanhoja pentuja ovat tässä vaiheessa.

    • Kyllästynytkissapaistiin

      Onko minkä kokoisia menniskö leivän päällä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe