MAVE, KYYKKY, PENKKI

Non niin

Käydäänpä nyt kerralla tää keskustelu näistä hyvistä tuloksista, enkä todellakaan haluu tänne mitään pojankloppia viisastelemaan jollain ammattilaishörhön pikku pyllistys kyykyillä ja muilla ihme huijaus tuloksilla vaaan nyt oikeeta asiaa ihan meistä suomen miehistä.

enkä myöskään tahdo kuulla että kyllä ne 60kg juoksijat penkkaa leikiten 220kg ja kyykkää reenaamatta 280kg, ne ei ole mitään oikeita juttuja ne. vaan pointti on siinä että jokainen kertois mitä vaikka itse on nostanut noista kaikista lajeista? vaikka ikää ja painoo ni ois ihan nasta vertailla, ja siihen ei myöskään kannata lähtee ku joku on tehnyt hyvän tuloksen niin joku mulkku alkaa heti itkeen ett toi roinaa toi roinaa!! vain tuloksia kiitos!?

Ois hienoo kerrankin käydä kunnon keskustelu ilman näitä saatanan apinoita jotka torpedoi joka keskustelua, otetaan ne kiinni ja näytetään miten isot pojat tekkee!

46

7237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsddsdsd

      Ei meitä kenenkään ikä kiinnosta vaan ne tulokset. eri asia on tietysti jos joku 15 vuotias kyykkää 200kg, se on jo aika harvinaista :D

    • NIIII

      No mä kyykkäsin 16vuotiaana 200kg. No voihan sen iänkin kertoo, ei siit varmaan sullekkaan kauheesti harmia tule?

    • puurtaja mutta kuitenkin

      17 vee ( 90 kg)

      mv 180
      kyykky (pysty ei pukua ei siteitä) 200
      penkki paidaton 145 topista
      (ai niin kiloja ei lbs)

      natu isona (22 vee 115 kg)

      mv 260 (ei pukua vyö)
      voimakyykky ei pukua 270
      pysty ei pukua vyö siteet 240
      penkki toppi ei paitaa 180


      isona (jou vaan kyvyttömänä:)

      par vuotta lisää ja kymppi ep eli 125 kg(olen edelleen pitkänhuiska 175 cm sukkasillaan)

      mave 300 kappee ei pukua vyö
      pysty 300 ilman pukuaa vyö siteet vyö
      penkki 230 toppi ilman vermeitä
      etu 250 ei pukua

      ihan iliman mittää

      etu 200
      taka 250
      (kyykkyjä)
      jalat pýstyssä kappeella penkki 200 topista ;:)
      toppiraw 230


      Niin ja nykyään lähinnä lenkkeilen koirien kanssa ja noista ajoista ja kiloista on aikaa 15 V (huh!)
      uskokaa tai älkää jalallajuosten 3 h /30 km
      ja suksella lykkien jop 60 km / 4 h pertsaa (95 kg ep)


      Ja jos kirjoitusvirheitä anteeksi annettakoon, niin en enää näe kunnolla ( 45 v ) ja on tullut päätettyä viikkokin pirtu tms (taim mitähänsepaskaaoli) annoksella :=

      Treenatkaa kaikki kunnon miehet ja naiset ! Ja se on ihan s.tanan sama jos tekee kovaa jälkeä vehkeillä/aineilla/ilman/tms TE kaikki olette hyviä !!!!!

      Hyvää joulua !!! (kohta) (tai viime :)

    • hiljasta

      mave ehkä 120kg.kyykky joku 70kg penkki 90kg.ikää 33v.treenannu säännöllisesti vuonna 2000 viimeks.sen jälkeen satunnaista treeniä välillä puolenvuoden rupeamia ja taas jonku puolvuotta taukoa olkapäävammantakia.v2000 tais mennä 140kg penkistä.kovin yritetään päästä treenin makuun vaikka olkapää vaivaa.itkut on väännetty ja vituttaa julmettomasti!kovin yritetään jatkaa mut olkapää vaan vaivaa.ei kiva :(

    • 44-v.

      Penkki 95 kg, erittäin puhtaasti ja pysäytyksellä, mave 130 kg, takakyykky 90 kg. Ikää tosiaankin 44 vuotta, painan n.77 kg. Penkkiä aloitin tekemään viime syksynä ja noita toisia nostomuotoja tänä keväänä.

      • 64-v

        Penkkia en ole koskaan harrastanut.
        Kayttaessani junioria painiharkoissa pumppasimme kaverin kanssa 100:lla kymppeja.
        Ikaa alle 40v.

        Ikaantyessa tulisi maaraa lisata ja tehoja vahentaa.
        Pitkan tauon jalkeen aloitin uudelleen.
        Vomatason jonkin verran palautuessa me tolkku.

        Vedin maasta 180kg, tavoitteena 200kg ennen 50v.
        Saan unohtaa!
        Etukyykky pohjasta 110kg.

        Tuhosin olkapaani lisapaino leuanvedoilla ( max, 55kg) ja/tai tempauksilla.
        Liikkuvuus oli mennyt. Vedin liian levealla otteella ja yritin liikaa.
        Olin aina sanonut etta oma paino pitaa menna raakana polvien ylapuolelta.
        Tarttee tinkia periaatteistaan.

        Vihjeeksi.
        Huolehdi liikkuvuudestasi!
        Valta liikkeiden aarirajoja!
        Ala aseta kovia tulostavoitteita!
        Kayta aikaa ja malttia!!


      • 44-v.
        64-v kirjoitti:

        Penkkia en ole koskaan harrastanut.
        Kayttaessani junioria painiharkoissa pumppasimme kaverin kanssa 100:lla kymppeja.
        Ikaa alle 40v.

        Ikaantyessa tulisi maaraa lisata ja tehoja vahentaa.
        Pitkan tauon jalkeen aloitin uudelleen.
        Vomatason jonkin verran palautuessa me tolkku.

        Vedin maasta 180kg, tavoitteena 200kg ennen 50v.
        Saan unohtaa!
        Etukyykky pohjasta 110kg.

        Tuhosin olkapaani lisapaino leuanvedoilla ( max, 55kg) ja/tai tempauksilla.
        Liikkuvuus oli mennyt. Vedin liian levealla otteella ja yritin liikaa.
        Olin aina sanonut etta oma paino pitaa menna raakana polvien ylapuolelta.
        Tarttee tinkia periaatteistaan.

        Vihjeeksi.
        Huolehdi liikkuvuudestasi!
        Valta liikkeiden aarirajoja!
        Ala aseta kovia tulostavoitteita!
        Kayta aikaa ja malttia!!

        Penkistä ei niin väliä mutta maastaveto ja kyykky kiinnostavat, jospa paikat kestäisivät kunnes kyykky 2 x oma paino ja mave 2,5 x omapaino.


    • jätkä...

      muutamia vuosia epäsäännöllistä treeniä takana ja seuraavanlaisin tuloksin:mave 200kg,kyykky 160kg ja penkki 135kg.Elopaino 95kg ja kaljamaha löytyy...

    • venkulavonkula

      Aloin käyttämään kovia huumeita 18vuotiaana ja vankila kierre alkoi 20 vuotiaana pahimillaan painoin 59kg ja pituutta on 179cm. Sain sitten 20 v suht pitkän kakun ja 2004 aloittelin puntilla käynnin, silloi penkki max 60kg, veto oisko ollu 80kg kyykky ehkä 70kg... No asiat ovat muuttuneet 2007 pääsin ulos kakulta ja nyt reilun vuoden siviili treenit takana, toki olen tosta 2004 vuodesta säännöllisesti treenannu.. Tapani olen muuttanut ja kakkuni lusinut... tämän hetkisiä treeni tuloksia mave 240kg (pelkkä vyö) penkki 152,5kg (vyö) kyykky 220 (vyö) ikää on se 28 ja puolikas päälle... Tämä kaikki natuna ilman lisä ravinteita ja linnan safkoilla eli lisäks 3 prk tonnikalaa per päivä. Oma painoni on nykyään n. 97kg. vieläkään en lisä ravinteita käytä vaan ruoasta saa kyl kaiken ja nuoret elkää tehkö kuten minä ennen vaan tehkää kuten inä nyt... Kaikille kovia treenejä ja periksiantamattomuutta... t. ex hörhö

      • hyvä.

        tota pitää arvostaa kyllä :)ei muuta ku tsemppiä jatkossa ja rautaa ylös.


      • juttu!

        Toi on aina iloista kuulla, kun joku on moisesta "helvetistä)selvinnyt ja nyt asiat ovat ikäänkuin kunnossa! Tulokset on tod.hyviä, kun et ole mitään roinaa ottanut, tai ainakin mä uskon, koska tunnut rehdiltä mieheltä. ja kun ei mitään huijaavia varusteita ole ollut käytössä. olen itse aika saman kokoinen ollut parhaina päivinäni 177cm ja 95-100kg. olen se heppu, joka tuomittiin täällä heti roinaajaksi, kun kerroin noihin mittoihin ottaneeni natuna alle. 20v kyykky 255kg(siteet vyö) penkki 177,5kg(vyö) ja veto 260kg(trikoo vyö). ja tota kovaa reeniä oli 5v että pääs noihin lukemiin, eli 14v alkoi ja 19vuotiaaksi jumpattiin ku hullut lähes joka päivä. olen täysin samaa mieltä noista helkkarin lisäravinteista, samaa ravintoa tulee kun syö kunnon kotiruokaa ja vaikka pitsaa ja hampurilaista kun syö vaan paljon ja monpuolisesti, ei tietenkään kannata koko hommaa perustaa siihen syömiseen, koska saattaa paisua aika valtavaksi.

        täysin kaupallista paskaa, hyväuskoiset heikkoluontoiset ns. salimiehet vannoo näiden jauhojen nimeen, purkin kylkeen saatu isolla rahalla jonku ammattilaisen kuva ja pitää purnukkaa kädessä niin luuserit luulee heti että hitto vie: tollanen tulee bulk jauholla, äkkiä ostamaan!! jos panta vaikka sahajauhoja samaan purkkiin niin nää torvet ei tajuais mitään eroo.


      • sdssdsdssdsad
        juttu! kirjoitti:

        Toi on aina iloista kuulla, kun joku on moisesta "helvetistä)selvinnyt ja nyt asiat ovat ikäänkuin kunnossa! Tulokset on tod.hyviä, kun et ole mitään roinaa ottanut, tai ainakin mä uskon, koska tunnut rehdiltä mieheltä. ja kun ei mitään huijaavia varusteita ole ollut käytössä. olen itse aika saman kokoinen ollut parhaina päivinäni 177cm ja 95-100kg. olen se heppu, joka tuomittiin täällä heti roinaajaksi, kun kerroin noihin mittoihin ottaneeni natuna alle. 20v kyykky 255kg(siteet vyö) penkki 177,5kg(vyö) ja veto 260kg(trikoo vyö). ja tota kovaa reeniä oli 5v että pääs noihin lukemiin, eli 14v alkoi ja 19vuotiaaksi jumpattiin ku hullut lähes joka päivä. olen täysin samaa mieltä noista helkkarin lisäravinteista, samaa ravintoa tulee kun syö kunnon kotiruokaa ja vaikka pitsaa ja hampurilaista kun syö vaan paljon ja monpuolisesti, ei tietenkään kannata koko hommaa perustaa siihen syömiseen, koska saattaa paisua aika valtavaksi.

        täysin kaupallista paskaa, hyväuskoiset heikkoluontoiset ns. salimiehet vannoo näiden jauhojen nimeen, purkin kylkeen saatu isolla rahalla jonku ammattilaisen kuva ja pitää purnukkaa kädessä niin luuserit luulee heti että hitto vie: tollanen tulee bulk jauholla, äkkiä ostamaan!! jos panta vaikka sahajauhoja samaan purkkiin niin nää torvet ei tajuais mitään eroo.

        Ei ole todellakaan normaalia kehitystä. MIksikös niin monet 14 vuotiaat narut sitten näyttävät naruilta ja ovat sitä edelleen vaikka kuinka nostelisivat painoja.... jos puheesi on tosia, niin kukas sut on ensinnäkin opettanut nostelemaan moisilla liikkeillä kun olit aloittaessas 14v ja aika paljon olet saanut roinata hehheh... jos 5 vuodessa noin isot tulokset... ja sen ikäisenä kuulostaa uskomattomalta että ei ihme jos sua epäiltiin roinaajaksi ja minä sanon tähän että sun tarinas on paskaa ja vain idiootit uskoo siihen.

        T: penkki 187kg, mave 265kg, kyykky 240kg ja treeniaikaa n. vuosi ja kyllä on roinattu.


      • dsddsdsdsad
        sdssdsdssdsad kirjoitti:

        Ei ole todellakaan normaalia kehitystä. MIksikös niin monet 14 vuotiaat narut sitten näyttävät naruilta ja ovat sitä edelleen vaikka kuinka nostelisivat painoja.... jos puheesi on tosia, niin kukas sut on ensinnäkin opettanut nostelemaan moisilla liikkeillä kun olit aloittaessas 14v ja aika paljon olet saanut roinata hehheh... jos 5 vuodessa noin isot tulokset... ja sen ikäisenä kuulostaa uskomattomalta että ei ihme jos sua epäiltiin roinaajaksi ja minä sanon tähän että sun tarinas on paskaa ja vain idiootit uskoo siihen.

        T: penkki 187kg, mave 265kg, kyykky 240kg ja treeniaikaa n. vuosi ja kyllä on roinattu.

        lisään vielä että 14-19 vuotiaat ovat sen verran poikasia vielä, eivät omaa maskuliinista kroppaa, eivät ole kasvaneet muutenkaan mieheksi vielä... joten ei voi olla totta että joku poika vetelee maasta 260... heh eipä ole vastaan tullut koskaan sen ikäisiä karpaaseja. kyllä 18-19 vuotiaana voi treenaamisen aloittaa, ei siinä mitään, mutta vuosia menisi noihin rautoihin sinulla hyvä jeppe.

        14 vuotiaana kun aloitit, olit varmasti aika poikanen ja hädin tuskin penkkasit 50kg tai 60kg, eikö niin? Sitten kun oli 1-2 vuotta mennyt, niin miten helvetissä tulokset noin kimpoilee? ja jalkakyykky...huh heijaa. yli 200kg sellaisella pojan rungolla, ei ole mahdollista. johan sinusta olisi lehdistä luettu.

        kun ei noita rautoja puske moni 25 vuotiaskaan saati 30!


      • että sulla ei puntti kulje!...
        dsddsdsdsad kirjoitti:

        lisään vielä että 14-19 vuotiaat ovat sen verran poikasia vielä, eivät omaa maskuliinista kroppaa, eivät ole kasvaneet muutenkaan mieheksi vielä... joten ei voi olla totta että joku poika vetelee maasta 260... heh eipä ole vastaan tullut koskaan sen ikäisiä karpaaseja. kyllä 18-19 vuotiaana voi treenaamisen aloittaa, ei siinä mitään, mutta vuosia menisi noihin rautoihin sinulla hyvä jeppe.

        14 vuotiaana kun aloitit, olit varmasti aika poikanen ja hädin tuskin penkkasit 50kg tai 60kg, eikö niin? Sitten kun oli 1-2 vuotta mennyt, niin miten helvetissä tulokset noin kimpoilee? ja jalkakyykky...huh heijaa. yli 200kg sellaisella pojan rungolla, ei ole mahdollista. johan sinusta olisi lehdistä luettu.

        kun ei noita rautoja puske moni 25 vuotiaskaan saati 30!

        Onko mielestäsi todellakin niin, että 19v ovat kaikki ihan mitättömiä ruipeloita?? jos sinä olet/olit niin ei se meinaa, että kaikki muutkin ovat! minäpä kerron: 16v eli 9 luokalla penkki 125kg, kyykky 175kg ja veto 200kg ja painoo jotain 80? ei muista.

        ja tosta kovaa rääkkii 3v ni helposti sai noi tulokset aikaan! en mää edes pidä niitä kovina tuloksina, tavoita oli penkata 21v 200kg ja vetää ja kyykätä 300kg ja siis ihan natikkana, että kyllä perkele lahjoja löytyy. sitten lopahti innostus ja sitten ei enää kehittyytkään.

        täytyy perkele sanoa, että on tässäkin maassa onnetonta sakkia kun aina pitää alkaa epäileen toisten nostoja, ei mulla ole mitään syytä pullistella ja valehdella täällä! ota vitun apina selvää kenestä on kysymys, eti vaikka jostain joku kisakalenteri vuosilta 97-98 ja alappa siitä sitten arpoon kuka mahtaa olla tämä takuuvarma "roinaaja" sen sanon vielä, että satun olemaan sellaselta helvetin pieneltä kylältä oulun läänistä ja en todellakaan tohon 19v ikään ollut koskaan kuulutkaan että noita aineita käyttää lähes kaikki onnettomat!!! eikä niitä kukaan tullu etes tarjoomaan. ja olihan se tosin aika hurjaa kun 18v sälli kepitti mennen tullen aikuiset miehet, arvatkaa vaan kiirikö kylillä huhu että se s.... poika käyttää jotain pillereitä! ei muuten voi olla mahdollista, mutta aijai kun teki hyvää tietää itse missä mennään ja nää kaikki katelliset saivat vaan puhua ja ihmetellä,, sillä aikaa mä väänsin kopilla punttia ja tulokset nousi.

        olen/olin aina valmis pissaamaan putelliin ja jos nämä paskanpuhujat olisivat luvanneet maksaa kyseisen jutun niin oisin menny heti, ja tiettty oisin maksanu itse jos oisin narahtanut, mutta ei hätää kun en mitäään ollu ottanut.


      • dsdsdsdsa
        että sulla ei puntti kulje!... kirjoitti:

        Onko mielestäsi todellakin niin, että 19v ovat kaikki ihan mitättömiä ruipeloita?? jos sinä olet/olit niin ei se meinaa, että kaikki muutkin ovat! minäpä kerron: 16v eli 9 luokalla penkki 125kg, kyykky 175kg ja veto 200kg ja painoo jotain 80? ei muista.

        ja tosta kovaa rääkkii 3v ni helposti sai noi tulokset aikaan! en mää edes pidä niitä kovina tuloksina, tavoita oli penkata 21v 200kg ja vetää ja kyykätä 300kg ja siis ihan natikkana, että kyllä perkele lahjoja löytyy. sitten lopahti innostus ja sitten ei enää kehittyytkään.

        täytyy perkele sanoa, että on tässäkin maassa onnetonta sakkia kun aina pitää alkaa epäileen toisten nostoja, ei mulla ole mitään syytä pullistella ja valehdella täällä! ota vitun apina selvää kenestä on kysymys, eti vaikka jostain joku kisakalenteri vuosilta 97-98 ja alappa siitä sitten arpoon kuka mahtaa olla tämä takuuvarma "roinaaja" sen sanon vielä, että satun olemaan sellaselta helvetin pieneltä kylältä oulun läänistä ja en todellakaan tohon 19v ikään ollut koskaan kuulutkaan että noita aineita käyttää lähes kaikki onnettomat!!! eikä niitä kukaan tullu etes tarjoomaan. ja olihan se tosin aika hurjaa kun 18v sälli kepitti mennen tullen aikuiset miehet, arvatkaa vaan kiirikö kylillä huhu että se s.... poika käyttää jotain pillereitä! ei muuten voi olla mahdollista, mutta aijai kun teki hyvää tietää itse missä mennään ja nää kaikki katelliset saivat vaan puhua ja ihmetellä,, sillä aikaa mä väänsin kopilla punttia ja tulokset nousi.

        olen/olin aina valmis pissaamaan putelliin ja jos nämä paskanpuhujat olisivat luvanneet maksaa kyseisen jutun niin oisin menny heti, ja tiettty oisin maksanu itse jos oisin narahtanut, mutta ei hätää kun en mitäään ollu ottanut.

        No selvä, uskotaan sua nyt sitten. En ole itsekään mitätön ruipelo, olen kyllä ollut. Tulokseni on suht samaa luokkaa sun omiesi kanssa, mutta vain n. vuodessa, siinä sen eron näkee kuka roinaa kuka ei. Ja kyllähän noihin sun tuloksiin natuna toki lahjoja tarvitaan, jos kerran paikkansa juttu pitää. Yleensä ei kovin monet 15-20v pullistele isoilla raudoilla, se on tyypillistä..


      • oo...
        dsdsdsdsa kirjoitti:

        No selvä, uskotaan sua nyt sitten. En ole itsekään mitätön ruipelo, olen kyllä ollut. Tulokseni on suht samaa luokkaa sun omiesi kanssa, mutta vain n. vuodessa, siinä sen eron näkee kuka roinaa kuka ei. Ja kyllähän noihin sun tuloksiin natuna toki lahjoja tarvitaan, jos kerran paikkansa juttu pitää. Yleensä ei kovin monet 15-20v pullistele isoilla raudoilla, se on tyypillistä..

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten näistä parhaista nostopäivistä on siis aikaa. tai oikeestaan ne nostojutut jäi melkein kokonaan, tuli mies työikään ja muutto etelään ja sitten o tullu perhettäkin niin ei sitä enää sillä tavalla jaksa/viitsi reenata. oli tosiaan helppoo jumpata nuorena ku asu himassa, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain söi, nukkui ja reenas ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana!

        ja natuna tohon kuntoon vaaditaan ihan sikana , väliin meni puoli vuotta että mitään ei tapahtunu ja sitte taas pomppas tulokset ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen ja ei ole samalla tavalla mahd.vain reenata, syödä, ja nukkua niin en usko että ikinä pääsen samoihin lukuihin natuna?? mitä luulet??

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen. 135-140kg olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin vapisevan ja tärisevän kakkosen 200kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä.

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 16v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan hiukkaa väkevämpää tavaraa, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 135-140kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 255, 177,5 ja 260kgkg


      • kohdillaan
        oo... kirjoitti:

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten näistä parhaista nostopäivistä on siis aikaa. tai oikeestaan ne nostojutut jäi melkein kokonaan, tuli mies työikään ja muutto etelään ja sitten o tullu perhettäkin niin ei sitä enää sillä tavalla jaksa/viitsi reenata. oli tosiaan helppoo jumpata nuorena ku asu himassa, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain söi, nukkui ja reenas ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana!

        ja natuna tohon kuntoon vaaditaan ihan sikana , väliin meni puoli vuotta että mitään ei tapahtunu ja sitte taas pomppas tulokset ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen ja ei ole samalla tavalla mahd.vain reenata, syödä, ja nukkua niin en usko että ikinä pääsen samoihin lukuihin natuna?? mitä luulet??

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen. 135-140kg olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin vapisevan ja tärisevän kakkosen 200kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä.

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 16v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan hiukkaa väkevämpää tavaraa, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 135-140kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 255, 177,5 ja 260kgkg

        "jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 135-140kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 255, 177,5 ja 260kgkg"

        niin kestää huimat 8 vk....
        Siis jos olet harjoitellut7kuntoillut niin, että pystyt aloittamaan kunnon treenin aika tavalla het :)


      • peruskunto
        kohdillaan kirjoitti:

        "jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 135-140kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 255, 177,5 ja 260kgkg"

        niin kestää huimat 8 vk....
        Siis jos olet harjoitellut7kuntoillut niin, että pystyt aloittamaan kunnon treenin aika tavalla het :)

        on aika hyvällä mallilla. kyllä varmaan aika täytttä voi aloittaa. meinaatko tosiaan että 2kk ni samoissa oltais? vaatiihan se kait kovaa reeniäkin 3-4krt/vk? ja oma paino on hiukka noussut noista ajoista eli nyt ollaan n.108-112kg, riippuu koska hyppää vaakalle.


      • Jarex.88
        peruskunto kirjoitti:

        on aika hyvällä mallilla. kyllä varmaan aika täytttä voi aloittaa. meinaatko tosiaan että 2kk ni samoissa oltais? vaatiihan se kait kovaa reeniäkin 3-4krt/vk? ja oma paino on hiukka noussut noista ajoista eli nyt ollaan n.108-112kg, riippuu koska hyppää vaakalle.

        Kyllä tänne tullaan elvistelemään kun on varaakin elvistellä. Kaikkihan tietää että 16-20v pojat ovat ruipeloita äidinnussijoita kuten minä jarex.

        Lisäksi 30 vuotiailla alkaa paras nostoikä siitä turhaan iniset täällä vitun pilleripää. äitis niitä sulle syötti ja nyt olet vasta 20v tahvopää.

        te pohjanmaalaiset olette ja kuulostatte hölmöiltä.


      • Jarex.88
        oo... kirjoitti:

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten näistä parhaista nostopäivistä on siis aikaa. tai oikeestaan ne nostojutut jäi melkein kokonaan, tuli mies työikään ja muutto etelään ja sitten o tullu perhettäkin niin ei sitä enää sillä tavalla jaksa/viitsi reenata. oli tosiaan helppoo jumpata nuorena ku asu himassa, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain söi, nukkui ja reenas ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana!

        ja natuna tohon kuntoon vaaditaan ihan sikana , väliin meni puoli vuotta että mitään ei tapahtunu ja sitte taas pomppas tulokset ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen ja ei ole samalla tavalla mahd.vain reenata, syödä, ja nukkua niin en usko että ikinä pääsen samoihin lukuihin natuna?? mitä luulet??

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen. 135-140kg olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin vapisevan ja tärisevän kakkosen 200kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä.

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 16v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan hiukkaa väkevämpää tavaraa, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 135-140kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 255, 177,5 ja 260kgkg

        Ymmärrän että sua vituttaa olla 20v teinipelle, joten sun kannattaa vaihtaa lajia vaikka hiihtoon ja jätät isot raudat meille 30v raavaille miehille.

        sulla on vielä poikavuodet katsos edessä, se rauta alkaa sit nousta kun tulet miehen ikään ja pääset naruvarresta eroon.


        ymmärrän myös että sua vitutti kun sut potkittiin täältä pois.

        sun mammaas panisin perseeseen missä ja milloin vain, oikein seksikäs täti, jos ei selluliitit haittaa.


      • pomppaa
        peruskunto kirjoitti:

        on aika hyvällä mallilla. kyllä varmaan aika täytttä voi aloittaa. meinaatko tosiaan että 2kk ni samoissa oltais? vaatiihan se kait kovaa reeniäkin 3-4krt/vk? ja oma paino on hiukka noussut noista ajoista eli nyt ollaan n.108-112kg, riippuu koska hyppää vaakalle.

        kunto tosi nopeasti..

        Itsellä aina "harjoittelun" aloittamisesta 6 vk meni pystykyykyssä vitonen lentämällä sillä painolla millä meni räkänen ykkönen "peruskuntokauden" jälkeen (yleensä 240-260 kg parhaat viimeiset vuodet)...seuraavat 6 vk toivat sitten 10-15 kg lisää edelliseen ennätykseen...Kunhan selkä kesti. Penkki vähän hitaampaa nousua, mutta samassa ajassa (=6 vk) räkäsestä ykkösestä tuli lentävä kolmonen (eli 30 kg ykköseen kuuteen viikkoon:) Sitten yleensä vitonen edelliseen enkkaan lisää...ja tämä pari kertaa vuoteen.(joskus vain yksi "kovempi" jakso vuoteen...


    • Kouvo'91

      Viime syksynä, 16-vuotiaana ja 74-76 kiloisena 10-11kk treenin jälkeen:

      penkki: 117,5kg, varusteena perus t-paita (perse penkissä, pieni voimanostotyylinen kaari)

      kyykky(syvä): 130kg vyön kanssa (ei polvet tykännyt ja tekniikka huono - kaatui eteen)

      mave: 200kg vyön ja magnesiumin kanssa

      Sitten motivaatio vaan tuossa syssymällä laski kun treenikaverikaan ei enää jaksannut tulla salille... ehkäpä tässä vielä joskus palaan tömistelemään. Nykyään painoa sitten vähän enemmän, lihasta vähemmän ja läskiä enemmän. Vähän vähemmän kertoja kun on nyt uusi harrastuskin. No jääköhän nämä uudellenalottamiset taas puheeksi niinkuin keväällä...

      • Jarex.88

        Paskapuhetta, tuon ikäinen ei nosta kuin 50-80kg penkistä.

        kyllä teitä naperoita riittää jauhamassa paskaa.


      • Jarex.88
        Jarex.88 kirjoitti:

        Paskapuhetta, tuon ikäinen ei nosta kuin 50-80kg penkistä.

        kyllä teitä naperoita riittää jauhamassa paskaa.

        ja lisäksi voit kertoa mikä tämän voimailupojan nimi oikeasti on niin katsotaan puhutko totta, eli laitas voimailulegenda nimes tänne??


        paskahousu olet ja sitäpaitsi tuollaiset 16-19 v pellet ei nosta edelleenkään yhtään mitään.


      • se pohjanmaalainen
        Jarex.88 kirjoitti:

        ja lisäksi voit kertoa mikä tämän voimailupojan nimi oikeasti on niin katsotaan puhutko totta, eli laitas voimailulegenda nimes tänne??


        paskahousu olet ja sitäpaitsi tuollaiset 16-19 v pellet ei nosta edelleenkään yhtään mitään.

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten nyt vasta alan olla miehen iässä ja rautakin alkaa nousemaan, toisin kuin silloin ollessani 16vuotias naru. tai oikeestaan ne nostojutut jäi silloin melkein kokonaan, tuli poika opiskeluikään ja muutto etelään ja sitten o tullu painoakin pudotettua niin ei sitä silloin jaksanut edes yrittää. oli tosiaan helppoo jumpata juoksua nuorena ku asu himassa ja oli semmonen hoikka kuikelo, pelkillä sixpakilla, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain oli, nukkui ja reenas pikkasen ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana, mutta turpaan tuli aina 30 vuotiailta ja vanhemmilta... sitä se nuoruuden murrosikä teetti, ensin auottiin päätä ja sit teippailtiin päätä!

        ja natuna aion nyt jatkaa, väliin meni puoli vuotta kun sairastelin ja sitte taas pomppas innostus ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa, mutta eipä 30 vuotias roinaa tarvitse, 16 vuotiaat taas tarvitsevat kun ovat niin hoikkaa poikaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen niin voi tulla tosia kovia tuloksia ja ehtiihän sitä työnkin lomassa treenaamaan..

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen nyt 180 olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin reippaan ja pirteän kakkosen 230kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh, tosin pentuna se ei kulkenut tosiaan mitenkään, muta nyt kulkee.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä. äiti niitä mulle tosin syötti mutta se idiootti syötti mulle E pillereitä!! helvetti. idiootimpaa mutsia varmaan kellään täällä!

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin. hassua mutta totta, maveakin tein vain 100 kilolla ja selkä meni rikki. enhän pystynyt isompiin rautoihin mitä miehet jotka kehittyy.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 40v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan puuroa kunnolla, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 200kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 280, 187 ja 260kgkg niinkuin mun idoli eräs 35v kaveri on saanut??

        lopettakaa se feikkaaminen täällä, tää on mun oma ja aito juttuni.


      • sdsdsadsad
        se pohjanmaalainen kirjoitti:

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten nyt vasta alan olla miehen iässä ja rautakin alkaa nousemaan, toisin kuin silloin ollessani 16vuotias naru. tai oikeestaan ne nostojutut jäi silloin melkein kokonaan, tuli poika opiskeluikään ja muutto etelään ja sitten o tullu painoakin pudotettua niin ei sitä silloin jaksanut edes yrittää. oli tosiaan helppoo jumpata juoksua nuorena ku asu himassa ja oli semmonen hoikka kuikelo, pelkillä sixpakilla, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain oli, nukkui ja reenas pikkasen ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana, mutta turpaan tuli aina 30 vuotiailta ja vanhemmilta... sitä se nuoruuden murrosikä teetti, ensin auottiin päätä ja sit teippailtiin päätä!

        ja natuna aion nyt jatkaa, väliin meni puoli vuotta kun sairastelin ja sitte taas pomppas innostus ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa, mutta eipä 30 vuotias roinaa tarvitse, 16 vuotiaat taas tarvitsevat kun ovat niin hoikkaa poikaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen niin voi tulla tosia kovia tuloksia ja ehtiihän sitä työnkin lomassa treenaamaan..

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen nyt 180 olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin reippaan ja pirteän kakkosen 230kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh, tosin pentuna se ei kulkenut tosiaan mitenkään, muta nyt kulkee.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä. äiti niitä mulle tosin syötti mutta se idiootti syötti mulle E pillereitä!! helvetti. idiootimpaa mutsia varmaan kellään täällä!

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin. hassua mutta totta, maveakin tein vain 100 kilolla ja selkä meni rikki. enhän pystynyt isompiin rautoihin mitä miehet jotka kehittyy.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 40v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan puuroa kunnolla, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 200kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 280, 187 ja 260kgkg niinkuin mun idoli eräs 35v kaveri on saanut??

        lopettakaa se feikkaaminen täällä, tää on mun oma ja aito juttuni.

        joo mutta oikealla tiellä olet nyt. kehitys kestää ainakin 55-60 ikävuoteen asti. monilla pikkupojilla kuten jarex88 joka on 20v poika ei kehitys kulje koska ovat niin narunvarsia.

        ja idiootit uskoo näitä 16v puupäitä jotka muka tekee kovia tuloksia, hehheh. varmaan perse pystyssä ja unissaan.

        on näitä nähty ja aina tullaan näkemään.

        T: 30v 200kg penkkari


      • GUUD OULD TSHIKIN
        Jarex.88 kirjoitti:

        ja lisäksi voit kertoa mikä tämän voimailupojan nimi oikeasti on niin katsotaan puhutko totta, eli laitas voimailulegenda nimes tänne??


        paskahousu olet ja sitäpaitsi tuollaiset 16-19 v pellet ei nosta edelleenkään yhtään mitään.

        TAITAA JAREXIA TAAS VITUTTAA KUN PIKKUPOJAT VIE KUN PÄSSIÄ NARUSSA!!!

        HIOOHOHOHOHOHOHHOOHHOHO!!!!!!!!!!!!!! JÄIKÖ TISSI SAAMATTA VAI TIPUTTIKO ÄITI?!!!

        omat tulokset 27v

        penkki 215kg
        mave 285kg
        kyykky 290kg

        joo roinaan, mutta ilman roinaa tulee vaan laihoja jarexeja


      • sdsdsdsds
        sdsdsadsad kirjoitti:

        joo mutta oikealla tiellä olet nyt. kehitys kestää ainakin 55-60 ikävuoteen asti. monilla pikkupojilla kuten jarex88 joka on 20v poika ei kehitys kulje koska ovat niin narunvarsia.

        ja idiootit uskoo näitä 16v puupäitä jotka muka tekee kovia tuloksia, hehheh. varmaan perse pystyssä ja unissaan.

        on näitä nähty ja aina tullaan näkemään.

        T: 30v 200kg penkkari

        ja mikäs vittu näissä pohjanmaalaisissa nuorissa sälleissä niin kovaa on?? vai tapellaan oikein? kokeiles tulla mun kans tappelemaan, olen sua 20v vanhempi ja lupaan että saat turpaasi niin hyvin ettei äitiskään sua tunne enää.

        mitä tulet tänne elvistelmään itse vitun anonyymipelle, kerro sit nimes niin katotaan puhutko totta vai mitä?

        selvähän se nyt saatana on ettei kehitys lakkaa 30v miehillä minnekään, munattomat neidit on asia erikseen, kuvitellan olevansa vanhuksia jo 40v iässä...

        vittu kehitys paljon p arempaa 30 vuotiaalla kun jollain 20v luukasalla. itse tiedän kun olen 50v ja höyryä riittää.

        menkää vittuun täältä teinit.


      • SADSDSADSA
        GUUD OULD TSHIKIN kirjoitti:

        TAITAA JAREXIA TAAS VITUTTAA KUN PIKKUPOJAT VIE KUN PÄSSIÄ NARUSSA!!!

        HIOOHOHOHOHOHOHHOOHHOHO!!!!!!!!!!!!!! JÄIKÖ TISSI SAAMATTA VAI TIPUTTIKO ÄITI?!!!

        omat tulokset 27v

        penkki 215kg
        mave 285kg
        kyykky 290kg

        joo roinaan, mutta ilman roinaa tulee vaan laihoja jarexeja

        näin on ja laihoille 20v jarex eunukeille suosittelen DECAA JA SUSTAA VITUSTI PAKARAAN TAI REITEEN NIIN KASVATTE SAATANAN LUUSERIT!!!!!!!


      • sdsadsdsdsad
        SADSDSADSA kirjoitti:

        näin on ja laihoille 20v jarex eunukeille suosittelen DECAA JA SUSTAA VITUSTI PAKARAAN TAI REITEEN NIIN KASVATTE SAATANAN LUUSERIT!!!!!!!

        "pikkupojat vie kuin pässiä narussa"


        Itse 37v ja kehityn 10 kertaa paremmin kuin kukaan noista mun salilla kävijöistä, niistä suurin osa 17-20v kaheleita. Naruja kaikki ja on ne treenanneet ja syöneet kuin siat muutaman vuoden, mutta eipä ole penkit enempää kuin parhaimmillaan 120-130kg eräällä 20v heebolla.

        itse sain 30v aloittaessani penkistä 90kg ja nyt menee 37vuotiaana 220kg natuna. repikää siitä jarexit ja muut pojanveikarit... kyllä teillä se aineenvaihdunta hidastaa kehitystä.. syötte liian vähän, siinä yksi syy. Hormonitoiminta samaa luokkaa ku mullakin ja kestää aina ainakin 50v asti..


      • sä teet
        se pohjanmaalainen kirjoitti:

        tosiaan tarvetta tulla tänne anonyymina elvistelemaan. ja olen siis nyt 29v, helmikuussa 30v, joten nyt vasta alan olla miehen iässä ja rautakin alkaa nousemaan, toisin kuin silloin ollessani 16vuotias naru. tai oikeestaan ne nostojutut jäi silloin melkein kokonaan, tuli poika opiskeluikään ja muutto etelään ja sitten o tullu painoakin pudotettua niin ei sitä silloin jaksanut edes yrittää. oli tosiaan helppoo jumpata juoksua nuorena ku asu himassa ja oli semmonen hoikka kuikelo, pelkillä sixpakilla, mamma teki ruokaa ja pesi pyykit ja poika vain oli, nukkui ja reenas pikkasen ja viikonloppuna kaljoteltiin ja tietysti tapeltiin niinku pohjanmaalla on tapana, mutta turpaan tuli aina 30 vuotiailta ja vanhemmilta... sitä se nuoruuden murrosikä teetti, ensin auottiin päätä ja sit teippailtiin päätä!

        ja natuna aion nyt jatkaa, väliin meni puoli vuotta kun sairastelin ja sitte taas pomppas innostus ylöspäin, roinaamallahan ei varmaan tarvii odottaa puolta vuotta että tulokset pomppaa, mutta eipä 30 vuotias roinaa tarvitse, 16 vuotiaat taas tarvitsevat kun ovat niin hoikkaa poikaa. on kyllä ollut voimanosto hommat kovasti mielessä, mutta ottaen huomioon sen että enää ei ole ihan poikanen niin voi tulla tosia kovia tuloksia ja ehtiihän sitä työnkin lomassa treenaamaan..

        olen väliin kokeillut penkkiä ja kyykkyy ihan silloin kun on sattunut sellaseen paikkaan miss o puntit niin, penkistä menee kuitenkin edelleen nyt 180 olen siis sellaisia kuukauden parin reenijaksoja, tehnyt muutamnia kertoja vuodessa, ei mitenkään tosissaa vaan ihan kuntoilumielessa, että en ole nyt ihan kokonaan ollut 10v ilman mitää reeniä. ja kyykkyä kokeilin kerran siteiden ja vyön kanssa ni otin reippaan ja pirteän kakkosen 230kilolla, kyykky on ollut mulle aina se ehkä kaikista helpoin ja vahvin laji, sitä aloin reenaamaan paljon myöhemmin ku penaa ja vetoo, ehkä 1-2v myöh, tosin pentuna se ei kulkenut tosiaan mitenkään, muta nyt kulkee.

        tosiaan minusta nyt puhuttiin jo 15vuotiaana että se poika syö jotakin pillereitä, olin muist.ottanut juuri sen himotun 100kg penkistä ja mää reppana en ollut ikinä kuullutkaan mistään pillereistä, oli toisaalta hyvä ettei olltkaan koska oisko tullut houkutus helpottaa hommaa?! ei tiedä. äiti niitä mulle tosin syötti mutta se idiootti syötti mulle E pillereitä!! helvetti. idiootimpaa mutsia varmaan kellään täällä!

        penkki tosiaan oli jotain 50-60kg ekaa kertaa ku nosti ja taisin painaa jotain 57kg. kyykkyy tein huonolla tekn. kait samoilla painoilla ja vetoo vähän isommilla. mutta siitä se sitten alkoi, mieletön into reeni hommiin syttyi saman tien ja se hulluttelu kesti sen 5v. ja siitä muistoja reippaat välilevyvauriot yllättäen alaselässä. voihan olla, että varsinkin vedot voi olla vedetty loppuiäksi, luulen niin. hassua mutta totta, maveakin tein vain 100 kilolla ja selkä meni rikki. enhän pystynyt isompiin rautoihin mitä miehet jotka kehittyy.

        olen kyllä sen noilla parin kk:n reenijaksoilla huomannut että ei jaksa samalla tavalla enää jumpata ku 40v, ja tavallaan sen myöntänyt itselle, että tässä tarvitaan puuroa kunnolla, että samaan ja parempaankin kuntoon pääsee, jos nyt vedän ja kyykkään sen 200kg ja penkkaan 200kg niin olisiko jotain osviittaa että missä aikataulussa pikkasen roinaamalla pääsis samoihin 280, 187 ja 260kgkg niinkuin mun idoli eräs 35v kaveri on saanut??

        lopettakaa se feikkaaminen täällä, tää on mun oma ja aito juttuni.

        täällä??!! jos sulla vasta 30v kasvo ekat karvat pippeliin ja kikuli vasta opetteli seisomaan niin pysyppä kuule pois täältä palstoilta mollaamasta "fiksujen" ihmisten juttuja!! sinä kun et todellakaan etes tajua mistä puhutaan niin parempi silloin vaan hyväksyä se että olet mitättömyys joka ei pysty mihinkään muuhun kuin kateelliseen panetteluun, koska selvästikkin olet vain kateellinen nilkki jonka oma elämä on kait menny siinä, että kotona känninen iskä pieksäny joka viikko pojan mustaksi ja käyttänyt sumeilematta poikaa hyväkseen ja äitimuori on joka viikko kärrännyt eri isipuolen himaan ja poika sitten innokkkaana kuunneellut näitä yön"työn" ääniä käsi hangaten sitä pikku hernettä, jossa ne karvatkaan ei vielä kasvaneet!

        No tunnen hieman sympatiaa sua kohtaan, kyllä tollainen lapsuus jättää arvet ja tekee lapsesta maanisdepressiivisen olennon joka ei pysty mihinkään älylliseen toimintaan, ainoastaan negatiiviseen kanssakäymiseeen, koska ei lapsena ilonaiheita juuri ollut, no ehkä se oli kun severi eno"juoppo hänkin" kävi kerran vuoteen kylässä ja antoi pojalle tikkarin. tämän teki siksi että pysyisi pojan suosiossa kun tietysti aikoi vähän siskoaan painaa, muita kun ei saanut.

        laita Juuso ihan rohkeasti vaan tänne yhteystietosi, ai perkule, eihän sulla varmaan oo puh.liittymää, mutta jos on niin laita se tai maili niin kyllä mä lupaan, että me mukavat ihmiset parhaamme mukaan autetaan sua pääsemään noista ilkeistä möröistä irti, ei varmaan oo mukavaa kun aina päässä kummittelee.


        T: Ystäväsi Teinihirviö


    • 14v

      Kyykystä lähtee 70kg ja painoo sen 45kg

    • aitoBlueteam

      liikennekartion uppouma on ainoa mikä merkitsee

    • Kemiläinen86

      Nostakaa te penkistä, niin minä nostan pankista.

    • ihrakasa

      penkki 105kg
      kyykky 180kg
      maastaveto 200kg

      Treenattu ~10 vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti.

      • aloita_postimerkkeily

        >Treenattu ~10 vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti.
        Josta 9 vuotta turhaan koska nuo tulokset saavuttaa helposti vuodessa esim. https://www.youtube.com/watch?v=eu8iTAfOUjY "Tulee tasan vuosi treeniä täyteen näillä paikkeilla."


      • nopöhhöh
        aloita_postimerkkeily kirjoitti:

        >Treenattu ~10 vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti.
        Josta 9 vuotta turhaan koska nuo tulokset saavuttaa helposti vuodessa esim. https://www.youtube.com/watch?v=eu8iTAfOUjY "Tulee tasan vuosi treeniä täyteen näillä paikkeilla."

        Niin? Nimimerkki ihrakasahan sanoi, että treenattu on noin 10v epäsäännöllisen säännöllisesti.

        Eli mitäpä sitä vertaamaan lahjakkaaseen / kilapailevaan juniorivoimanostajaan, joka todennäköisesti treenaa ihan säännöllisen säännöllisesti, ja omaa hurjasti lahjoja lajiin? Saahan sitä ihmiset puntteja nostella jos haluavat.... Ja taitaa tuolla juniorilla olla muuta lajitaustaa takana, vaikka vuoden vasta voimanostoa olisikin tehnyt


      • aitoBlueteam
        aloita_postimerkkeily kirjoitti:

        >Treenattu ~10 vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti.
        Josta 9 vuotta turhaan koska nuo tulokset saavuttaa helposti vuodessa esim. https://www.youtube.com/watch?v=eu8iTAfOUjY "Tulee tasan vuosi treeniä täyteen näillä paikkeilla."

        ei kannata treenata jos ei ole vuoden sisään ainakin maailmanmestari


    • Jullikka1234

      Omia tuloksia 81 kiloisena: penkki 155kg maksimi, 145kg x 3. Maastaveto treenaamatta 200kg, 90 asteen kyykky 12 x 120kg, maksimia kyykyssä en ole ikinä kokeillut enkä juuri tuota isommilla painoilla ko. liikettä tehnyt. Harrastan kamppailulajia ja käyn kisoissa. Ikää 35v.

    • pissaamuroihin

      No niin, vieläkö te pässit luolamiehet tappelette? Kuka on tämänhetkinen kukko tunkiolla?

    • Anonyymi

      mut keskiverto saliharrasta nostaa 130kg kyykyst ja 170kg maast ja penkist 90kg sit se natumaksimi ois vissii 150 penkist 200kg kyykyst ja 230 maast

    • Anonyymi

      ja o nii epätodennäksta saaha penksit 180kg maast 270 kyykyst 220 suurin osa ei ikin saa tavalliset geenit geenifriikit o eriasia

      • Anonyymi

        ja hauiksest en tiää enkä pystärist mut ei pienkokosen oikee niist paljo saa


    • Anonyymi

      Penkki sellainen 1 kertaa oma paino, kyykky sellainen 1,25 ja mave 1,5 kertaa niin on hyvä.

      • Anonyymi

        ei oo hyvä penkki on mitä o mut kyykky 1.5 mave 2. et kukaa uskoo et käy ees salil esim mies 80kg 180kg perus mut ei 140kg maastavedost huono oo mut 100kg mavest ei oo mitään


    • Anonyymi

      Ikä 14v
      Vähä päälle vuoden käyny salil
      Paino 78-80kg
      Penkki 85kg
      Mave 150kg
      Kyykky 115kg x6(maximii ennoo kokeillu)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe