pillun nuolenta

juragou

totuus nuolemisesta se että aikas moni meistä äijistä ei pidä pillun nuolemisesta, koska siittä erittyy se "haju"ja on torella limaista suttusta hommaa.Monella äijällä ei oksennus kaukana tuon homman aikana. Aikas moni äijä vaan näyttelee pitävänsä ja kehuu että hiano tavara on, vain että nainen tuntee ittensä seksikkääksi ja sen saa orkkunsa.Ennen kaikkea sukupuoli elimet tulisivat pestä ennen ja jälkeen nussimisen sekä noiden suuleikkien.siisteys on kaiken a ja o itse omakohtaisesti pidän siisteyttä yllä ja odotan sitä kumppaniltakin, mihkää ei tulisi pakottaa esim suuseksiin, itse vihaan sitä että nainen kiihkoissaan levittää tavaransa nenäni eteen odottaen että nuolisin taikka ruinaa sitä, koska haluan tehdä sen sitten ku olen valmis ja tiedän että se on aivan puhdas. Eihän se mukavaa ole kun meinaa yökyt tulla.Fiksut naikkoset ajavat "sieltä" partansa ja pesevät tuhrunsa ja odottavat että äijä itse tekee sen aloitteen jos aikoo nuolla.Monet äijät eivät uskalla olla nuolematta jos nainen tahtoo heillä vaan irvistys naamalla homman aikana. mutta minäpä pystyn kieltäytyy, semmosta asiaa ei tarvis arastella vaan sanoo kuulkaas kiitos ei, ja onhan niitä muitakin keinoja esim. sormipelin.Tämä viesti ottaa varmaan naisen itsetunnolle mutta tottahan se vain on. pillu on pillu ei sille mitään voi. Ottakaas äijät kantaa!

97

22990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies44.

      Tällaisen kirjoituksen takana ei voi olla muuta kuin jonkun katkeroituneen ihmisen halu herättää epävarmuutta naisissa.

      Asia on juuri päinvastoin. Suurin osa miehistä tulee "hulluksi himosta" juuri noista naisen luonnollisista hajuista ja eritteistä. Älkää naiset uskokaa näitä katkeria "yli-hygieenikkoja" vaan tietäkää, ettei luonto ole suinkaan erehtynyt antaessaan teille niitä ihania hajuja ja eritteitä. Antakaa meille miehille lupa nauttia niistä edelleen. Älkää edes ajatelko häpeävänne niitä.

      • Pillun hajut ja eritteet

        Saa tosimiehen hulluksi kiimasta.


      • ja jäkäjäkä

        no hei hei, en toisaankaa ole naikkosia alentamas,en katkeroitunut. kyllä toki voi oman näkemyksensä tuoda ilmi suoraan mieluummin kun on asiasta hiljaa, ihmisiä on moneen eri lähtöön. kattokaa totuutta silmiin tässä asiassa. Kaikki eivät tykkää jostain asiasta.Ja aikas moni ei vaan myönnä mistä ei pidä vaan haluaa olla toiselle mieliksi. Eläimet tykkäävät naaraiden hajuista mutta ihmisillä on viisaammat aivot. Haistavat ja maistavat aivojen kautta...miksi sitten öklöt meinaa tulla melkein joka äijällä nuolemises, kamalaa semmonen pakko nuoleminen että naiset saa paremmin.On muitakin konsteja saada, ne miehet jotka eivät tykkää nuolla! Eiväthän naikkosetkaan kaikki munaa nuole koska se "öklöä" senkin nekin tekevät toista miellyttääkseen. Minä myönnän että kerran pääsi pieni laatta, naikkoset saa laatan vielä herkemmin kuulemma.


      • nautiskelija

        Olipa aivan ihana vastaus tuolle valtakunnan ylihygieenigolle. Katkera jätkä joka ei todellakaan ymmärrä mistä puhuu. Ehkä on parempikin, ettei tuollainen terveystarkistaja edes koskaan pääsisi maistamaan meidän tyttöjen herkkuja.
        t. tyttö joka tykkää anttaa imeä pimppaa ja jonka mies siitä myös pitää!


      • Emo7

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?


      • pekkarinoinen

        Vaimoni on maailman ihanin ihminen. Kun nussin häntä tai imen hänen pilluaan, hän on aina mahdottoman märkä. Kuitenkin joku on siellä välissä. Hän on kokenut väkivaltaisen elämän edellisen miehensä kanssa ja olen tietänyt jo pitkään, että meillä ei koskaan voi olla sellaista täysin toisiimme sulautunutta rakastelusuhdetta johon hän antautuisi täysin..
        Vaimoni on katkera siitä,etten rakastele hänen kanssaan


      • tyhmyri
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Näin se vaan on! Pitää vaan hiljalleen unohtaa seksi ja löytää kaveri,jonka kanssa voisi vaan olla ja elää.


      • peltopoika
        Pillun hajut ja eritteet kirjoitti:

        Saa tosimiehen hulluksi kiimasta.

        Joka kerta kun nuolen pimpsaa ja saan sen nesteen suuhuni, joka maistuu paremmalta kuin ikinä mikään, jota olen maistanut, menen siitä sekaisin ja tunnen kuinka hulluna olen kaikkiin ihaniin naisiin ja miten kaikki naiset ovat niin ihania. Eikä se ole siitä kiinni, että haluaisin työntää kullini niin ihanan naisen pilluun ja tuntea sen onnen äärettömyyden, josta siihen voi saada.


      • pelkääjä1
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Ei miehesi pysty antamaan sinulle suuseksiä jos hän ei ole hulluna sinuun. Olen itse nuollut monien naisten pillun ja joka kerta olen tuntenut itseni äärettömän onnelliseksi siitä, että minulla on nainen, joka haluaa olla kanssani.


      • Nuolen-toisinaan

        Älkäähän runkkarit siellä jeesustelko. Kyllä aloittaja on ihan asian ytimessä.


      • Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Mikään eioo parenpaa kun saa nuolla ihanan naisen pillua orkkuun asti sit vasta antaa kivikovaa munaa


      • SSSNA1
        tyhmyri kirjoitti:

        Näin se vaan on! Pitää vaan hiljalleen unohtaa seksi ja löytää kaveri,jonka kanssa voisi vaan olla ja elää.

        No eikai sitä perhettä hajoiteta vaan jonku typerän "seksien" puuttumisen vuoksi. Ite en imisi yhenkään akan vittua.. hyi helkutti.


      • Anonyymi
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Kovin on vakaalla pohjalla parisuhde jos mietit "pitääkö heittää parisuhde menemään...etsiä mies jolta saa tyydytyksen.." Rakkaus....?


      • Anonyymi

        Vaimoni tahtoi usein kielileikkejä. Han oli aina puhdas, ajeltu karvat, ehkä lievä parfyymi.
        Nuolin ja nuolin ja hän sai, minä en. Enemmän tykkäsin tavallisesta naimisesta.


      • Anonyymi
        tyhmyri kirjoitti:

        Näin se vaan on! Pitää vaan hiljalleen unohtaa seksi ja löytää kaveri,jonka kanssa voisi vaan olla ja elää.

        Minun kassa voi elää ja Saana kaikkea ihanaa ja myös orgasmeja minulla 3000neliön etelä rinne tontti että lämpöä riittää ja piha sauna pubas pillu ihana nuolla ja muutenkin pitää sinua hyvänä


      • Anonyymi
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Otat siis suihin koska mies siitä niin tykkää, Hei Halooooo, miehesi ei arvosta sinua ehkä juuri siksi, ehkä olet hänen silmissään vain huora saman katon alla ja teet vain velvollisuutesi häntä kohtaan. Ehkä etsit jonkinlaista vaihtelua arki rutiineihin, olisiko liikaa vaadittu että istut hänen naamalleen ilman pikkareita koko painollasi ja pitelet kiinni hänestä, kieltäydyt suihinotosta ja nuhtelet vakavasti miestäsi samalla ja kehotat nuoleen ja katsoon että tekeekin sen hyvin.


      • Anonyymi

        sehän on kiiman tuoksu ja eritteet niistä tietää et nainen tykkää nuolusta ja sormesta


      • Anonyymi
        nautiskelija kirjoitti:

        Olipa aivan ihana vastaus tuolle valtakunnan ylihygieenigolle. Katkera jätkä joka ei todellakaan ymmärrä mistä puhuu. Ehkä on parempikin, ettei tuollainen terveystarkistaja edes koskaan pääsisi maistamaan meidän tyttöjen herkkuja.
        t. tyttö joka tykkää anttaa imeä pimppaa ja jonka mies siitä myös pitää!

        olet ihanasti oikeassa mies joka tykkää


      • Anonyymi
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Toivottavasti tilanteesi paranee.


      • Anonyymi
        Emo7 kirjoitti:

        Meillä seksi on vähentynyt olemattomiin ja suuseksiä en ole saanut yli 2kk. Muuta keinoa minulla ei ole orgasmin saamiseksi. Juuri keskusteltiin asian tiimoilta ja en saanut mieheltäni juuri minkäänlaista vastausta.

        Yritin keskustella asiasta, eikä pilluni ole hänen mukaansa likainen, "juustoinen", haiseva, kuvottava.. etc.. Hän ei vain enää halua sitä. Jäin melko sanattomaksi ja se satutti paljon. Itse annan mielelläni suuseksiä nimenomaan siksi, että mieheni pitää siitä! Eikä ongelma ole siinäkään ettenkö olisi haluttava, seksikäs tai että rakkaus olisi poissa.

        Ennen meillä ei ollut mitään ongelmia ja sain suuseksiä sanomatta. Vielä lisää mieltä kaihertaa se, että onko mieheni antanut suuseksiä naama inhosta irvessä monen vuoden ajan, kuten kirjoituksissa vihjataan. Nyt en tiedä mitä tehdä. Pitääkö minun heittää koko neljän vuoden parisuhde menemään ja etsiä mies jolta saan tyydytyksen, edes joskus?

        Meillä päin vastainen ongelma..Minä mies ja haluan nuolla mutta vaimo ei halua mitään. Nuolisin tänään vaikka sinua jos saisin.
        P
        [email protected]


    • Toine 44v mies

      Käteenvetolinjalla ja jättää naiset oikeille miehille.

      • valkovuotoista...

        ..pillua imemään tai nuolemaan, niin kyllä se on sellainen kokemus, että halut pillun läheisyyteen katoavat iäksi.


      • hyi stna
        valkovuotoista... kirjoitti:

        ..pillua imemään tai nuolemaan, niin kyllä se on sellainen kokemus, että halut pillun läheisyyteen katoavat iäksi.

        Tautinen pillu haisee kauhealle, tulehtunut pillu joka vuotaa valkovuotoa voi aiheuttaa nenätippurin kuten lapinmiehelle.


      • billu
        hyi stna kirjoitti:

        Tautinen pillu haisee kauhealle, tulehtunut pillu joka vuotaa valkovuotoa voi aiheuttaa nenätippurin kuten lapinmiehelle.

        joo niimpä....jos vastaan tallustaa muuten tosi nätin näkönen muija...nousee mun pippeli taivasta kohti sit katoon sen housuihin niin huomaan siellä kamalat sinertävät limaset lerpat hyi!Sieltä lemahtaa niin pahasti että oksennus meinaa tulla.Pippeli jo siinä vaihees putoo maata kohen.Muistakaa kattoo ennen ku panette. Billun pitää olla pieni punanen karvaton eikä epäsynmetrisiä lärppyjä jotka roikkuu billusta ulos karvoinen.


      • ....

        kuules kannattais vain tunnustaa pois, ei sua vitun nuoleminen himota teet sen vain naisen tähden, öklöä se on.Senkun nuolet ja jää karvat hampaittes rakoihin. hyi saata..


      • pehmoheppu
        billu kirjoitti:

        joo niimpä....jos vastaan tallustaa muuten tosi nätin näkönen muija...nousee mun pippeli taivasta kohti sit katoon sen housuihin niin huomaan siellä kamalat sinertävät limaset lerpat hyi!Sieltä lemahtaa niin pahasti että oksennus meinaa tulla.Pippeli jo siinä vaihees putoo maata kohen.Muistakaa kattoo ennen ku panette. Billun pitää olla pieni punanen karvaton eikä epäsynmetrisiä lärppyjä jotka roikkuu billusta ulos karvoinen.

        sellaisen pimpsaisen minä söisin kokonaan


      • pelkääjä
        .... kirjoitti:

        kuules kannattais vain tunnustaa pois, ei sua vitun nuoleminen himota teet sen vain naisen tähden, öklöä se on.Senkun nuolet ja jää karvat hampaittes rakoihin. hyi saata..

        Tietenkin teen sen naisenvuoksi. Minusta että hän voi nauttia siitä,että nuolen hänen pilluaansa tekee minusta niin onnellisen ja sittenkin ehkä voisin onnellinen siitä-


    • ja pillu

      kyllä toisinaan olet oikiassa ,aika rajua suoraa puhetta että varmaan ottaa naisiin toi, aika ilkeesti niitä kohtaan.mutteikös vain sunki kannattas imee pillua vaan kunnolla että totut.Mua myös ällötti aluksi mut kyl se jo ny menee.Naiset tykkää siittä niin silloin minäkin. Sun kyrpä voi haista kuule viälä pahemmalle

      • tytsykkä86

        oikeeta puhetta..
        ei se mulkkukaan niin kovin herkulta haise, eikä sen eritteet kovin hyvältä maistu, mutta minä tykkään antaa suuseksiä miehelleni ja nielen mällin joka kerta, vaikka se aluks ällöttikin. kyllä siihen tottuu, ja jos itse meinaa suuseksiä saada täytyy sitä toisellekkin jotain hyvää antaa..


    • haisuleille

      Olen kyllä nainen, mutta otan kantaa silti. Olen aika lailla samaa mieltä kanssasi. Sekä miehen, että naisen pitää ehdottomasti pestä paikkansa ennen nuoleskelua. Molemmat kun haisevat pahalta, kun pelit ja vehkeet muhii päivän pöksyissä. Moni nainen yököttyy, kun mies naisen haluja kyselemättä tunkee kullin suuhun. Siitäkin pitäisi muka nauttia ja sitä kehua, ettei miehellä lerpahda. Karvoja on ihmisellä luonnostaan alapäässä eikä värkin muodolle mitään voi, mutta siisti pitää olla!

      • pelkääjä

        Pillun haju on sekä, joka panee minut aina sekaisin ja saa kullini nousemaan. Ei sillä voi olla tekemistä minkään muiden hajujen kanssa. Olkoon mikä tahansa, mutta kulli alkaa seistä ja pitäis löytää joku. Olen valmis nuolemaan selkäsi, vatsasi ja pillusija mennä täysin sekaisin sinusta ja koko ajan tuntea kuinka ihana olet
        Voi kun löytäisin sinut. Ota yhteytta!


    • uskomat.....

      vettiä toi sun texti oikee meinaa...minä ainakin rakastan suuseksiä ja pillun tuoksu on se joka kiihottaa, nii ja jos sitä pillumehua sais pullotettuna olisin innokas ostamaan on se nii hyvää...ainoo asia missä olit oikeessa on se puhtaus se on tärkeetä.

      • jupjap

        kyllä pillun hajut ovat luonnollisia, en väitä,ovathan paskat ja kusetkin. Kuka sitä paskaa alkaa syömään. kaikki haisevat luonnolisilta kuten esim. haisunäätä, kaikki eivät pidä. kenenkään ei tulisi sen takia imuutella että on vain pakko. Ja moni on mun puolella, myös naisetkin. Jo ikiajat nainen on alunperin, raamatun ajoiltakin se saasta.


      • juliax86
        jupjap kirjoitti:

        kyllä pillun hajut ovat luonnollisia, en väitä,ovathan paskat ja kusetkin. Kuka sitä paskaa alkaa syömään. kaikki haisevat luonnolisilta kuten esim. haisunäätä, kaikki eivät pidä. kenenkään ei tulisi sen takia imuutella että on vain pakko. Ja moni on mun puolella, myös naisetkin. Jo ikiajat nainen on alunperin, raamatun ajoiltakin se saasta.

        tälläset keskustelut kyl satuttaa, ainakin minua.Tua saa oikiasti kuulostaan niin pahalta ettei mua ainkaan kiinnosta antaa miehen nuolla,eihän se silloin voi kiihottaa jos tietää miehen naama irveessä imemässä.jos mies saattaa kysyä et voiko nuolla pillua nii tietääkö varmasti et tahtooko se todella, uskompa niin että miehetkin näyttelee et tykkää eihän kaikki naisekkaa pidä suihin otost vaan näyttelee tai haluaa keksiä muuta sen homman tilalle. Muutenki olen aina peitelly pilluni ettei se ihan kokonan näy,vitut voin omille isoille lärpyille mitää karvaturruineen.Haluan seksiä aina harrastaa pimeessä,silloi ei tarvi näytellä kamalia"sulojaan"pimeessä pystyy paremmin oleen normaali itsensä kuin päivän valossa.


      • isobillu
        juliax86 kirjoitti:

        tälläset keskustelut kyl satuttaa, ainakin minua.Tua saa oikiasti kuulostaan niin pahalta ettei mua ainkaan kiinnosta antaa miehen nuolla,eihän se silloin voi kiihottaa jos tietää miehen naama irveessä imemässä.jos mies saattaa kysyä et voiko nuolla pillua nii tietääkö varmasti et tahtooko se todella, uskompa niin että miehetkin näyttelee et tykkää eihän kaikki naisekkaa pidä suihin otost vaan näyttelee tai haluaa keksiä muuta sen homman tilalle. Muutenki olen aina peitelly pilluni ettei se ihan kokonan näy,vitut voin omille isoille lärpyille mitää karvaturruineen.Haluan seksiä aina harrastaa pimeessä,silloi ei tarvi näytellä kamalia"sulojaan"pimeessä pystyy paremmin oleen normaali itsensä kuin päivän valossa.

        kaikilla eri näkösiä ja kokosia, jokku tykkää jokku ei.Mulla on turbobillu isoilla huulilla ja ylpeä siittä =) Mitä väliä? Miksi peitellä? Näytelläkin saa, ei haittaa.Huonon miehen voi vaihtaa parempaan.Minä jättäisin heti jos olis tuollainen "ylihygieenikko" Itse tykkään ainaki miehiltä ottaa munaa suuhun, ekaa kertaa en koska se oli uus juttu mulle sillon ja totta kai vähä etos se siemen neste. Nykyään otan ne vaan ja nielasen. usiamman kerran niin kyl tottuu ja myös miehetkin pilluihin.Jolleivat totu niin saavat painua hevonkuuseen.


      • ,.,,
        jupjap kirjoitti:

        kyllä pillun hajut ovat luonnollisia, en väitä,ovathan paskat ja kusetkin. Kuka sitä paskaa alkaa syömään. kaikki haisevat luonnolisilta kuten esim. haisunäätä, kaikki eivät pidä. kenenkään ei tulisi sen takia imuutella että on vain pakko. Ja moni on mun puolella, myös naisetkin. Jo ikiajat nainen on alunperin, raamatun ajoiltakin se saasta.

        naista ei mielestäni raamatussa sanota missään kohdassa saastaksi... Luonnollisia eritteitä molemmilla sukupuolilla. Maistapa spermaa (ei omaasi) ja puhu sen jälkeen, jos siis olet hetero.

        Ei tarvitse nuolla jos ei halua, mutta turha odottaa, että nainenkaan sitä tekisi sinulle.
        Silmä silmästä....

        Noiden puheiden/käsityksien perusteella mitä kirjoitit, toivotan sinulle erittäin yksinäistä ja naisetonta elämää. Oksennus tulee kun ajattelenkin kaltaisiasi ihmisiä.

        Mukavaa syksyä, pidähän kielesi kurissa, saastaa liikenteessä :)


      • .,,,..,,
        ,.,, kirjoitti:

        naista ei mielestäni raamatussa sanota missään kohdassa saastaksi... Luonnollisia eritteitä molemmilla sukupuolilla. Maistapa spermaa (ei omaasi) ja puhu sen jälkeen, jos siis olet hetero.

        Ei tarvitse nuolla jos ei halua, mutta turha odottaa, että nainenkaan sitä tekisi sinulle.
        Silmä silmästä....

        Noiden puheiden/käsityksien perusteella mitä kirjoitit, toivotan sinulle erittäin yksinäistä ja naisetonta elämää. Oksennus tulee kun ajattelenkin kaltaisiasi ihmisiä.

        Mukavaa syksyä, pidähän kielesi kurissa, saastaa liikenteessä :)

        taidatte kaikki vastaajat olla vain naista, ei tänne kukaa mies vastannut näihin ,tietävät näes totuuden.Nämä esim 44v miesten viestit on kyl naikkosten tekstiä. Kyllähän tosi mies nuolee vaikka joka kerta vaikkei siitä pidäkään, sanotaan näin että vähän helpottaa teiän naikkosten elämää.Itse voin olla hieman tarkempi(harmi). Olet oikiassa siinä että naikkosen ei tarvi imeä miehenkää munaa jos ei mieskään naista vaikka muna ei haise, sperma voi olla väkevää ei sitä nieltäväksi ole tarkoitettu. Kyllä minä saan mielipiteeni ilmaista niin kuin kaikki muutkin.Mukavata syksyä kaikille=)


      • Ja nautin
        .,,,..,, kirjoitti:

        taidatte kaikki vastaajat olla vain naista, ei tänne kukaa mies vastannut näihin ,tietävät näes totuuden.Nämä esim 44v miesten viestit on kyl naikkosten tekstiä. Kyllähän tosi mies nuolee vaikka joka kerta vaikkei siitä pidäkään, sanotaan näin että vähän helpottaa teiän naikkosten elämää.Itse voin olla hieman tarkempi(harmi). Olet oikiassa siinä että naikkosen ei tarvi imeä miehenkää munaa jos ei mieskään naista vaikka muna ei haise, sperma voi olla väkevää ei sitä nieltäväksi ole tarkoitettu. Kyllä minä saan mielipiteeni ilmaista niin kuin kaikki muutkin.Mukavata syksyä kaikille=)

        Pillun nuolemisesta.


      • ,.,.,.,
        .,,,..,, kirjoitti:

        taidatte kaikki vastaajat olla vain naista, ei tänne kukaa mies vastannut näihin ,tietävät näes totuuden.Nämä esim 44v miesten viestit on kyl naikkosten tekstiä. Kyllähän tosi mies nuolee vaikka joka kerta vaikkei siitä pidäkään, sanotaan näin että vähän helpottaa teiän naikkosten elämää.Itse voin olla hieman tarkempi(harmi). Olet oikiassa siinä että naikkosen ei tarvi imeä miehenkää munaa jos ei mieskään naista vaikka muna ei haise, sperma voi olla väkevää ei sitä nieltäväksi ole tarkoitettu. Kyllä minä saan mielipiteeni ilmaista niin kuin kaikki muutkin.Mukavata syksyä kaikille=)

        olen itse maistanut oman pilluni eritteitä, esim. esileikin aikana tai itsetyydytyksessä ja pidän sen mausta, kiihottavaa (ei maistu millekään kalalle, mädäntyneelle tms. vaan hunajaiselle ja hassulle). Kerran olen maistanut naisen nesteitä ryhmätuokiossa ja ei maistunut juuri miltään :)

        Miehestä siis varmasti kiinni. Tottakai saa sanoa oman mielipiteensä, mutta aikas outoa on olla pitämättä puhtaan, hyvinhoidetun pimpskan mausta :)


      • pehmohöhlä

        pillumehu en ole ikinä parempaa kuin olen ikinä maistanut. Ei mikään maailman herkku niinkuin kaviaari voi ikinä maistua niin hyvältä kun saat sen pillusta suuhusi ja tunnet kuinka käsittämättömän ihanalta se maistuu ja tiedät, että tämä nainen on nyt juuri odottamassa, että survaiset kullisi häneen ja sitten vaan hiljalleen kerro miten ihanalta hän maistuu ja miten ihanalta koko maailma tuntuisi jos voitaisiin jatkaa tätä ikuisesti.


      • pehmopoitsu

        Jos sitä pillumehua sais pulloon. Koko ajatus tyrmää minut. Olen muutaman kerran juonut pillumehua ja joka kerta mennyt siitä aivan sekaisin


      • Pill56
        juliax86 kirjoitti:

        tälläset keskustelut kyl satuttaa, ainakin minua.Tua saa oikiasti kuulostaan niin pahalta ettei mua ainkaan kiinnosta antaa miehen nuolla,eihän se silloin voi kiihottaa jos tietää miehen naama irveessä imemässä.jos mies saattaa kysyä et voiko nuolla pillua nii tietääkö varmasti et tahtooko se todella, uskompa niin että miehetkin näyttelee et tykkää eihän kaikki naisekkaa pidä suihin otost vaan näyttelee tai haluaa keksiä muuta sen homman tilalle. Muutenki olen aina peitelly pilluni ettei se ihan kokonan näy,vitut voin omille isoille lärpyille mitää karvaturruineen.Haluan seksiä aina harrastaa pimeessä,silloi ei tarvi näytellä kamalia"sulojaan"pimeessä pystyy paremmin oleen normaali itsensä kuin päivän valossa.

        Nyt oot kyllä, Julia hakoteillä, pahemman kerran. Älä koskaan, milloinkaan häpeä vartaloasi tai mitään osiakaan siitä. Riittää kun pidät pillusi puhtaana, suihkun raikkaana, aina ennen seksikontaktia, niin mies kuin mies nuolee pimpsasi, nautinnolla. Itse RAKASTAN pimpsan nuolemista, nautin siitä jopa enemmän kun itse yhdynnästä. On se niin kiihottavaa kuulla ja nähdä kuinka rakastamani nsinen nauttii, ja laukeaa suutani vasren. Sitä onnen ja hyvänolon tunnetta.


      • Anonyymi
        jupjap kirjoitti:

        kyllä pillun hajut ovat luonnollisia, en väitä,ovathan paskat ja kusetkin. Kuka sitä paskaa alkaa syömään. kaikki haisevat luonnolisilta kuten esim. haisunäätä, kaikki eivät pidä. kenenkään ei tulisi sen takia imuutella että on vain pakko. Ja moni on mun puolella, myös naisetkin. Jo ikiajat nainen on alunperin, raamatun ajoiltakin se saasta.

        ööö tota noin, minkä raamatun ajoilta ollu se saasta


    • toiset ei

      Kyllä ymmärrän sunkin näkökantasi ja varmaan on hieman naisenkin aineenvaihdunnasta kiinni, onko sitä värkkiä kuinka miellyttävä nuolla. Ite en kyllä tiedä mitään kiihottavampaa kuin pillun nuoleminen.

    • ,,,,...,

      laittakaas miehet silmät kiinni, pyykkipoika nokanpäälle kun alatte siihen hommaan! Älkää naiset esitelkö pilluanne näkyvästi, silloin pidätte mielenkiinnon yllä että mikä aarre se siä pöksyissä onkaan. Pillun näyttäminen usein vie miehen mielenkiinnon todella nopeasti.

    • Äijä

      Jos et pillusta tykkää, niin ei kannata sellaista kumppania ottaa, jolla pillu on.

    • etuoikeus

      Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mutta ei pidä kuvitella, että omasi on se ainoa oikea. Monet naiset ovat jo muutenkin epävarmoja itsestään ja pillustaan, näillä jutuillasi tilanne vain pahenee. Jos pillua noin paljon vihaat, täällä oli sinulle hyvä neuvo, pysy erossa sellaisista henkilöistä, joilla on pillu, et ole heidän arvoisensa.

      Minulle pillun nuoleminen on seksin ihanin osa-alue. Siihen liittyy kiihottavaa intimiteettiä, onhan suuri kunnia, että nainen päästää jonkun niin lähelle yksityisintä osaa vartalossaan. Lisäksi on kiihottavaa voida tehdä toiselle sellaista hyvää, joka saa hänet nauttimaan, jopa kiemurtelemaan nautinnosta ja kiimasta.

      En ole maistanut pahanmakuista pillua, erimakuisia kylläkin. Kikki terveet pillut ovat ihania, eikä niiden tarvitse olla juuri puhtaiksi hinkattuja, luonnolliset hajut ja maut ovat kiihottavia.

      On suuri nautinto, jos nainen istuu kasvoilleni ja käytää minua nautintonsa välineenä. Hän määrää tahdin ja saan maistella ja haistella hänen sulojaan ja niiden luonnollista kosteutta. Mieluiten haluan loppuhuipennuksenkin tapahtuvan hänen istuessaan kasvoillani. Eräskin nainen jäi vielä lauettuaan hyväksi toviksi siihen istumaan, jolloin hellästi nuolin myös hänen anustaan kun hän odotteli hengityksensä tasaantumista. En tiedä kummalle se oli ihanampi kokemus, itse en ainakaan muuta kaivannut.

      • Mies35

        Parasta pillun nuolennassa tosiaan on kun nainen ohjaa hommaa halujensa mukaan ja saan toimia pelkkänä kielenä. Parhaita ovat olleet kuvailemasi nainen kasvojen päällä hinkkaamassa pitkin kasvoja ja komentamassa kieltä syvemmälle.

        Tai pienen silmäpelilämmittelyn jälkeen vaimo nojautuu nelinkontin sängylle, vetää hameen ylös ja paljastaa kiimaisista eritteistä kiiltelevän pillun ja komentaa nuolemaan tavaraansa siinä takaapäin.


      • lkjlhyllk

        en vihaa pilluja en aio elää ilman niitä. MUTTA en pidä pillun nuolemisesta,sinä saat vapaasti nuolla,toivotan onnellista seksi elämää.En ole ehdottanut muille ettei kannata nuolla enkä mitään sellaista. Toin esille vain oman näkemyksen sukupuolielinten puhtaudesta, suihin otoista ja sen että moni ei vain pidä siitä hommasta mikä on totta jumalauta! Sanotaan vaikka näin että suomalaisista 60% ei pidä nuolemiseta 40% pitää. kokonaisuudessa 90% nuolee vaikkei iso osa tuosta summasta pidäkään mut tekee sen vain naisen mieliksi. Jos otettaisiin esille pippelin suihin otto, on varmasti aika samanlailla.


      • Panomies on erimies
        lkjlhyllk kirjoitti:

        en vihaa pilluja en aio elää ilman niitä. MUTTA en pidä pillun nuolemisesta,sinä saat vapaasti nuolla,toivotan onnellista seksi elämää.En ole ehdottanut muille ettei kannata nuolla enkä mitään sellaista. Toin esille vain oman näkemyksen sukupuolielinten puhtaudesta, suihin otoista ja sen että moni ei vain pidä siitä hommasta mikä on totta jumalauta! Sanotaan vaikka näin että suomalaisista 60% ei pidä nuolemiseta 40% pitää. kokonaisuudessa 90% nuolee vaikkei iso osa tuosta summasta pidäkään mut tekee sen vain naisen mieliksi. Jos otettaisiin esille pippelin suihin otto, on varmasti aika samanlailla.

        vain alistuvat luuserit suostuvat nuolemaan pillua tai kyrpää.

        Tosi on.


      • Anonyymi
        Panomies on erimies kirjoitti:

        vain alistuvat luuserit suostuvat nuolemaan pillua tai kyrpää.

        Tosi on.

        Niin no, jos se on arvovaltakysymys kuten sulle ja pornolle, niin mä oon mieluummin luuseri ja nautin tytöstäni, hän maistuu todella hyvältä vaikkakin maku hieman vaihtelee, ollaan oltu kimpassa reilun vuoden niin että olen ehtinyt sen jo hyvin havaita.


    • Tosimies

      Tosimies nuolee vaikka juuri nussitun pillun jos tyttö siitä tykkää.

      • Pelimies..

        Tosimies nuolee pesemätöntä tavaraa..juu varmaan. Tai kai sitten, jos sitä joskus harvoin saa.

        Tottakai sen pitää olla puhdas..valkovuodot, juustot yms. - ei hyvä. Tai ei kai sitä pesulla tarvi käydä, kun tosimies nuolee kikkareet pois. :)

        Itse en ainakaan koske tavaraan, jota kerran viikossa pestään tai tuuletetaan.


    • Kyvyttömät nuolijat

      Kun mies ei kykene panemaan naista on tuo nuoleminen kait jonkin sortin korvike.

      Tosiasiassa tuossa on enemmänkin kyse alistamisesta tapahtuu nuoleminen kummin päin tahansa. katsokaa eläinkunnasta esimerkkiä kuinka hommat hoidellaan jos on epäselvyyttä naaraan ja koiraan roolista. Sairaat yksilöt ovat tietty poikkeus joka vahvistaa säännön.

      • Anonyymi

        Se mitä tossa kirjotit on totta, erinomaisen hyvin tuo alistaminen on tehty pornossa, naiset ovat aina laumana kontallaan palvomassa kyrpää mällit tukassa, naamalla, rinnoilla ja suussa. Porno ei siis oo mun juttuja. Rakastan tyttöystävääni, nimmee en kehtoo tähän panna, enkä tunne olevani mitenkään alistettu nauttiessani hänen pillustaan pitkäänkin ja hän pitää siitä hyvin paljon. En tee vaihtokauppaa niin että vaatisin suihinottoa ennen tai jälkeen nuolasun, se ei ole hyvän seksin sisältö ja olemme jutelleet siitä ja sanoin etten arvosta suihinottoa millään tavalla ja että se on minulle hyvin vastenmielistä, olen ehkä katsonu pornoo jonku kerran liikaa. Tyttöystäväni on lämmin, hellä, ymmärtäväinen, hyvin empaattinen, tunnerikas, älykäs, huumorintajuinen, tasapainoinen, jalat maasa, hän ei ehkä ole näyttävä luuviulu missi vaan ehtaa suomalaista maatiaista ja Iisalamesta poisa. Ensi Juhannukseksi olemme suunnitellu meille perinteiset mutta pieni muotoiset kirkkohäät, kun tuosta omikronista tms. ei oikein tiijä, josko ne kohta änkeää kuokkimmaan, pittää olla varovainen ja yrittää olla kuhtumata niitä poikkeemaan.

        - M97


    • m55v

      Pillun nuolenta on parasta mitä tiedän. Toki sitä haluava nainen pitää huolen hygienniastaan. Ei ole vielä tullu haisevaa/yököttävää tavaraa vastaan ja monet pillut on tähän ikään tullu nuoltua

    • Fkhj

      Onko aloittaja ihan varmasti hetero? Ei siltä kuulosta. Itse et tykkää antaa naiselle suuseksiä mutta odotat tietysti naisen antavan sitä sinulle? Onneksi olen lesbo, saan suuseksiä enemmän kuin tarpeeksi ja tyydyttävää sellaista! Ja annan myös, mikään ei ole ihanampaa kuin suuseksin antaminen naiselle, kauan ja hartaasti. Voisin tehdä sitä aamusta iltaan... :)

    • aasmiini

      Mistähän säkin noita todennäköisyyksiäsi revit. Tuskin voit oman kokemukseni perusteella mitään 60%/40% vetoja heittää.
      Taitaa ahistaa ajatus, että sinä olet outo friikki kun et siitä nauti?

      Mielipiteensä voi toki esittää, mutta ennekö alat mitään väitteitä muiden ihmisten käyttäytymisestä esittää tarttis olla jotain faktaa pöytään.

    • enalistu

      Ei se kyrpäkään kovin hyvältä maistu/tuoksu eikä sen eritteet. Juuri siksi en sitä harrasta, koska oksennus meinaa tulla pelkästä ajatuksesta. Pari kertaa olen kokeillut ja se on riittänyt. Olen myös sanonut asian suoraan kumppaneilleni, enkä todellakaan alkaisi näyttelemään, että kyllä ihanaa on... Enkä myöskään pyydä, enkä halua, että kukaan tulee minun alapäätä nuolemaan. Ei siitä todellakaan kaikki tykkää..

    • 12542lki

      ja sinäkö odotat sitten täydellistä suihinottoa... voi voi sinua.... oot jäänyt kyllä jostain paitsi, kun et ymmärrä pelin henkeä. Taitaa kohta käydä vähiin sulla naiset. Ikävää sinun kannaltasi.

    • lookmirror

      Mä oon pettynyt.
      Oikeasti olen ollut yksin valtaosan elämästä ja nytkin on takana jo liki 20v ilman....
      Siis se kun viimeksi asia toteutui oli aivan ihmeellinen. Avoliitossa ollut nainen kirjoitti lapunkulmaan tulisnko hänelle kotiin kahville, kun se toinen ei ole paikalla kesäkiireittensä takia.... kahvinjuonnin jälkeen hän sitten alkaa tenttaamaan minua seksistä ja jutellaan asiasta ja hän kertoo omia kokemuksiaan.... Sitten hän sanoo suoraan ettei halua seksiä kanssani... no, mieli oli toinen sillä illanpäätteksi hali muuttuu suuteluksi ja hn pyytää minut takaisin kotiinsa ja yhdyntään....

      Koska tilaisuus tuli näin nopeasti, niin käytin tilaisuuden hyväksi ja menin hänen pillulleen nuolemiseksi. Sen verran kuitenkin tiesin, että tykkään suolaisenmakuisesta ja voimakkaan tuoksuisesta pilllusta. Ei se ollut sit sitä... ei... Ja vaikka asia toistui tämän tapahtuman jälkeen vielä monesti, niin tilanne oli sama.... Erään toisen naisen kanssa myöhemmin oli juttua, että pillu tuoksuu... ei haise.... ja on tässä sit pillumaksua kokeiltu muulla tapaa ja ihan naisen luvalla.

      Mut olkoon miten vaan, niin en katkera naisille vaan jollekin muulle. No, toisaalta.... kun takana on vuosikymmeniä, niin asiat yleensä ratkeaa ja ei sitä tiedä mitä tulee....

    • nuolettaja

      Minä laukean helpoiten jos saan nuolettaa, istun hajareisin mieheni naamalle olen jo siinä vaiheessa ihan märkä, ei mikään ole niin ihanaa kun saan hitaasti nauttien antaa miehelle ohjeita mitä odotan hänen tekevän, välillä pyydän kielen työntyvän syvälle pipmsaani ja sit taas pitkää nuolentaa sit mies on vain kieli ulkona ja minä itse hinkkaan ja nautin se on parasta kun saa laueta mieheni suulle, sen jälkeen imen ja nuolen miehen elintä hellästi välillä koko kivekset suhun ottaen siitä mieheni nauttii, lopuksi oikea yhdyntä jossa saamme orkut minä jopa useammat. Olemme jo iäkkäämpi pari mutta nautimme seksistä enemmän kuin koskaan.

    • Nainenisollanllä

      Itse olen ehdottoman tarkka tässä asiassa. Jos haluan, että minua nuollaan (joka tuntuu taivaalliselta) se edellyttää aina, että olen juuri peseytynyt. Jos olen esim. aamulla käynyt suihkussa ja mies haluaa suuseksiä iltapäivällä ; kun ei ikinä tiedä, pidän jatkuvasti huolta että emättimen alueet ovat puhtaita. Jatkuva peseminen esim. saippualla aiheuttaa hiivaa (ikinä ei ole ollut mutta tiedän että miltein jokaisella naisella se jossain vaiheessa ilmenee)joten pesen suihkun jälkeen huuhtaisten vedellä. Ei minun maustani ole ikinä valitettu mutta pelaan ainakin varman päälle. Toinen asia on tietysti miesten hygieenisyys esim. esinahan alta...

    • Edllinen

      Näin siis parisuhteessa. Mutta ennen tätäkin, jos asiat etenivät siihen malliin, sanoin aina "saanko käydä pesulla". Ei se muuta tarvitse.

    • Edellinen

      P.s. Valkovuotoa ilmenee etenkin nuoremmilla naisilla/tytöillä. Vanhemmiten sitä ei pitäisi tulla kuin muutama sormenpäällinen jos sitäkään. Se on normaalia naisen emättimen toimintaa, emätin on hapan ja valkovuoto kuuluu asiaan sen limakalvojen uudistuessa.

    • Nuolen-toisinaan

      Se riipuu niin paljon pillusta ja karvoista millaista on nuolla. Joillakin vittu haisee niin pahalle, ettei tulisi mieleenkään nuolla.

    • Nainenisollanllä

      Silloin ei muuta kuin vaikka sanoa ns. leikkimielessä "mennäänkö yhdessä suihkuun" tmv. :-) Itsellä mennyt tämä läpi sinkkuaikoina (ei halunnut loukata toista) 100%:sti mitä tulee miehiin :-)

    • Nainenisollanllä

      -Ja tietysti kyseessä voi olla se hiivatulehdus. Se ei ole sukupuolitauti, niinkuin monet miehet luulevat. Se ei johdu pesemättömyydestä. Joskus päinvastoin, saippua on pitkässä käytössä emättimen limakalvoille myrkkyä.
      Sinulle Nuolen Toisinaan, en usko, että aikuinen nainen hätkähtää jos mainitset että "mennäänkö molemmat pesulle". Jos olet nuorempi, asia on jo toinen..

    • Pillun_lipsuttaja

      Mä ainakin rakastan tunnetta kun saa antaa naiselle nautintoa siten että nainen istuu naamalle ja saa itse ohjailla suolemista. Se on helvetin kiihottavaa kun nainen alkaa kiemurrella ja saa orgasmeja nuolemiseni ansiosta.
      On kunnia että nainen antaa sinun tunkea naamasi hänen yksityisimpään paikkaansa lipsuttelemaan herkkua.
      Hygienia on mielestäni ihmisen perus juttuja.
      Olen nuollut monen naisen pillua ja mulla ei oo tullu kertaakaan vastaan pahan hajuista tai makuista pillua. Jotkut naiset ovat arastaneet hieman minun päästämistäni sinne alas, mutta ovat sitten rentoutuneet kun ovat huomanneet että pidän siintä ja he ovat todella nauttineet suuseksistä. Kaikki eivät tietenkään pidä siintä, mutta ihmiset ovat erilaisia.

      • erilaisia.tapoja.on

        "nainen istuu naamalle ja saa itse ohjailla suolemista". Kaikki ei varmaankaan nuole sieltä suolen puolelta.


      • erilaisia.tapoja.on kirjoitti:

        "nainen istuu naamalle ja saa itse ohjailla suolemista". Kaikki ei varmaankaan nuole sieltä suolen puolelta.

        Ensinnäkään, en koskaan kieltäydy siitä jos nainen pyytää nuolemaan pillua, toki sen pitää olla alankin jollain tasolla puhdas, joskin pari päivää muhimatta festaripilluakin on tullut kuoltua, joten ei haittaa niin pahasti. Kaikkia pillu ja Ei ole syystä tai toisesta ehtinyt tai saanut nuolla, mutta kaikki jotka on pyytäneet, on hoidon saanet.

        Se, mitä haluan naiselle antaa, on nautinto ja mitä itse saan, on kiima. Eihän se aina niin raikasta hommaa ole, mutta on paljon kivoja asioita, joissa on joskus joku pieni sivuvivahde. No menkkaista pillua en tietenkään nuole Ja joskus menkkojen jälkeen on aika voimakkaan hajuinen.

        Mutta muuten, sellainen kiimainen, kostea ja limainen, maistuu etupäässä ihan hyvältä. Joskus sinne olen voinut jo keran laskea spermat sisään ja se on vähän tuntuinen. Nainen vaan kiihottuu entistä enemän siitä. Käyn välillä suutelemassa naista ja annan sen maistaa oman pillunsa makua. Työnän sisälle ja nain, ja välillä imetän hänen sisällä olleen kullini ja puolestabk annan suuseksiä taas takaisin hänelle. Kiihottavia makuja ja pientä irstautta tuossa mukana, kun nuolee toisen limaista pillua tai imetyttää kulliansa. Joskus lasken mällit naisen suuhun, joskus muualle. Meillä saa laueta minne parhaalta tuntuu.

        Ja tuohon ylläolevaan myös vastaten..Nainen saa tulla meillä istumaan naaman päälle ja nuolettaa ihan oman makunsa mukaan mistä haluaa. On se sitten pillun tai perseen puoli, ei haittaa. Monesti menee ensimmäisenä sen perseen puoli ja sitten vasta pillu. Palkkioksi saa sitten todella himokasta imutusta ja runkuttelua.

        Naisen jalkoväli on ihana ja hieno nautinnon.lähde ja sitä pitää vaalia ja huolehtia. Myöskin naisen. Pidä Se puhtaana Ja trimmattuna, niin sitä on mukava nuolla. Mikään ei ole niin kiihottava, kuin siistitty, puhdas ja märkä naisen pillu.


    • Mikää ei ole parempaa,kun pimperon nuoleminen.Nainen nauttii,ja mies tykkää.
      Itse rakastan nuolemista yli kaiken.Siinä samalla,kun nuolee,antaa sormihoitoa.
      Kiimanesteet maistuu taivaalliselle....nam...
      Nuolentaa olis muuten tarjolla lauantaina,Loimaan ympäristö.
      Nainen,tule nauttimaan.

      Nuolemisiin.

    • Anonyymi

      Moikka , kyllä puhdasta ja tervettä pillua on ilo nuolla.Maistuu ja tuoksuu tosi hyvälle,
      ihana kuunnella kun nainen voihkii ja nauttii nuolemisesta.
      Itse olen pirkanmaalta ja vanhempi mies mutta tykkään todellakin nuolla naista.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä pillun nuolemisesta.


    • Anonyymi

      Jääpähän enemmän lesboille heteronaisia nuoltavaksi kun ei miehille kelpaa! Ei se kullikaan aina niin kauheen mahtavalle maistu, spermasta puhumattakaan. Sheivaamattomat pallit, ei ekana listalla nuoltavaksi. Makunsa kullakin.

    • Anonyymi

      Haluaisin pitää sinua hyvänä ja nuolla sinun pippiä jooko nam

    • Anonyymi

      Tuonpa nyt oman kokemuksesni tähän myös naisen sukupuolielimen nuolemisesta. Kerran aioin nuolla naisen pillua, mutta siihen se omalta kohdaltani ainakin jäi heti kun nainen avasi haaransa auki.

      Se limaisen reiän haju oli jotain aivan kauheaa ja kuvottavinta mitä maailmassa tiedän. Ei sellaista oksetusta ole vielä vastaan tullut ja sitten kun nuolaisin niin se maku sai menemään heti oksentamaan vessaan ja kakomaan limoja pois suusta. Se kalvava katkera maku jäi suuhun useaksi päiväksi vaikka kuinka usein yritti huuhtoa suuvedellä ja huuhdella hampaiden pesun yhteydessä, niin oksettava maku pysyi suussa.

      Jouduin oksentelemaan monena päivänä varsinkin aamuisin. Omasta kokemuksesta en suosittele kenellekkään jos on herkkä maistamaan ja haistamaan makuja. Ei millään pahalla naisia kohtaan, mutta ei pillut ole tarkoitettu kuin pissaamiseen kuten meidän miestenkin värkit.

    • Anonyymi

      Ei millään pahalla naisia kohtaan, mutta pitäkää se limainen pahan hajuinen haaroväli omana tietonanne älkääkä tyrkyttäkö sitä väkisin tällaisille herkille miehille joilla on haju ja makuaisti tallella. Kerran meinasin nuolaista pillua, mutta oksennushan siinä tuli välittömästi.

      Koskaan en enään limaisiin oksettaviin naisten reikiin koske. Petyin naisiin kun olen elänyt 40 vuoden ikään asti siinä uskossa, että naiset ovat luomakunnan puhtaimpia ja lähes enkeli olentoja. Olisi saanut jäädä elämästä tämäkin kokemus pois. Nyt ei ole enään elämässä mitään mysteeriä joka askarruttaisi mieltä. Pettymys tässä on se pahin asia. Ei koskaan enään. Sen opin ainakin.

      • Anonyymi

        Naiset eivät selvästikään ole sinua varten. Kaltaisiasi miehiä kutsutaan homoseksuaaleiksi. Peniksen imeminen voisi olla sinun juttusi.


    • Anonyymi

      Pian on parikymmentä vuotta , kun olen viimeksi pimppiä nuollut. Alussa nuolasin kahdesti samoin myös eukkoni kaluani.
      Senjälkeen pelkästään lähetyssaarnaten menty ehkä pari kertaa takaapäin.
      Näin meillä pari kertaa kuussa, vaan nyt on hellettä liki 30 C ulkona ja sisällä, niin ei jaksa touhuta näin ikääntyneenä.
      Ottaa vielä pumpun päälle, kun pitää ensin kokonainen Viagra ottaa , sitten vasta saa kelvollisen seisokin.

    • Anonyymi

      Ihan rehellinen mielipide (M38). Suihkun raikas pillu ei maistu juuri miltään ja vähän myöhemminkään ei ainakaan oksettavalta. Mitään 3 päivän festari lettua 30 asteen helteessä ei kyllä tekisi mieli nuolla. Karvattomuus on plussaa. Jos on täys pehko, niin tulee mieleen et nuolis omaa kainaloa.

      • Anonyymi

        Kyllä muutama tunti pesun jälkeen pillu maistuu parhaalta. Saannut joskus lavatansseissa tauolla maistaa kosteeta pillua..uuh hyvää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Riippuu naisesta ihan.. Mutta mukavaa ja rakasta naista kyllä nuolen mielelläni, idiootin ja vittumaisen muijan pilluun en koske kielelläni ainakaan.
      Tietysti puhdas ja suihkunraikas täytyy olla. Sellainen hikinen ja hautunut valkovuotopimpsa on kuvottava.

    • Anonyymi

      Aloitushan on jo liki puolentoista vuosikymmenen takaa ja jotenkin siitä saa käsityksen, että kokemukset asiasta liittyvät aikaan, jolloin käytiin kerran viikossa saunassa ja muita pesuja ei harrastettu. Joo, onhan se varmasti viikon muhinut pesemättömän perseen haju kamala, sekä miehellä että naisella. Nykyään on ihan kohteliasta peseytyä ennen intiimiä kanssakäymistä, tämä koskee sekä miehiä että naisia. Puhtaalla vedellä päältä pesaistu ja kiimaiseksi kiihoittunut naisen pillu - ihanampaa herkuteltavaa ei ole.

    • Anonyymi

      ensin kunnon pesulle molemmat sitte voi nuolla molempia reikiä myös nainen voi nuolla miehen peppua tuntuu muuten ihanalta kunnon panot sen jälkeen raukee olo tai jatkot

    • Anonyymi

      Tämä on vain sinun mielipide.

    • Anonyymi

      Kyllä Leilan pillu maistuu ihanalta kun hän saa orkun ja nesteet roiskua mun suuhun.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://4104555.com/H/Y9qlR 👈

    • Anonyymi

      Arvostan sitä kun nuollaan kunnolla. Parin minuutin nylkytys ei käy kysymyksee.

      • Anonyymi

        Voi Kristus ku se on nautinto nuolla kunnolla. Mikään ei kiihota paremmin kuin sarjaorgasmissa värisevä nainen ja silloin sitä vasta innostuu nuolemaan. Sen jälkeen on mukavaa ottaa nainen joka suunnalta ja tietysti kaikkiin reikiin. Se on musiikkia korville kun nainen nauttii ja samalla siinä saa itsekkin. Loppuhuipennuksena jos vielä nainen imee viimisetkin mehut pihalle niin mikäpä sen parempaa. Silloin mieskin voi saada sarjaorkasmin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi s­­eksitea­­tteri avautu­u Su­­omeen! Ku­­tsu­­mme kaikk­­i. Il­mo­ittau­tum­ine­­­n ryhmä­­­ämm­­­e tä­­äl­­l­ä - http://6450777.com/H/aW4u 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totuus on että sun väite on hyvin suppea eikä "me äijät". Pillu nyt on vain sellainen että sitä on pakko päästä nuoleen ja imeen, eri naiset maistuu erilaisilta ja maku riippuu monista eri tekijöistä, joillakin on vahvemmat aromit, joillakin olemattomat. Panohan nyt on aina suttuista puuhaa mutta sitäkin antoisampaa eikä sille nyt maha mitään.

    • Anonyymi

      No puhu vain omasta puolesta..mitä enemmän valuu niin sen ihanampaa se on.
      Ja vielä jos squirttaa niin se kruunaa kaiken.

    • Anonyymi

      U­us­­i s­ek­­­sitea­tteri avautu­­­u Su­­­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­­­. Il­­­mo­­it­tautum­­­ine­­­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­äll­­ä - http://7290000.com/H/6ZnbF 👈

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe