Jimm's PC ja takuut

Ei hyvin mene

No niin! Nyt on ollut kamat takuuvaihdossa siellä jo kuukauden. Puhelimella ei saa kiinni, eikä sähköpostiinkaan vastata. Pitänee taas yrittää soittaa sinne tänään muutaman kerran.

Eipä kovin kehuttavaa tämä toiminta. Siellä päin.

Samaan syssyyn voisin kysyä, että onko jengillä Elektroni.fi:stä kokemuksia, koska TV on ostettu sieltä. Jäi myös outo maku niidenkin asiakaspalvelusta suuhun.

Referenssit:

http://www.jimmspc.fi/
http://www.elektroni.fi/

35

9891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ollut

      oma mielikuva puljusta on ollut erilainen(huhupuheiden kautta), mutta en ole koskaan jimmipc:ltä tilannut mitään kun hinnat niissä koneissa ei edullisimmasta päästä.

      Itseltäni meni kone paskaksi eikä kannattanut sitä korjata. Tilasin tarjousehdotuksen jälkeen koneen samasta paikasta mistä tilasin romukoneelleni huollon (www.itpalvelut.net) ja sain neliytimisen tehokkaan koneen samalla hintaa mitä jimmyssä maksaa joku core2duo-kone. Tarvitsin uuteen koneeseen valmiiksi tiettyjä ohjelmia jotka tilasin valmiiksi asennettuna, ja hinta jäi silti alle jimmyn koneiden. Se kai kertoo että jimmypc:ssä ei edullisinta, mutta tietty aika tyylikkäät kotelot niissä kalliimmissa kokoonpanoissa on.

    • -Taika-Jim-

      Jimm's PC Store etsii palautettavista tuotteista suurennuslasilla naarmuja, joiden perusteella se yrittää sitten kiistää takuun voimassaolon. Kuluttajasuojalain mukaista virhevastuutta se ei ole ottanut toiminnassaan mitenkään huomioon. Jos sieltä saa viallisia tuotteita, niin kaupan päälle saa vielä kusetusyrityksen.

      • Wreck.Com

        Jimssi on ottanut oppia Verkkokauppa.Comin epärehellisyydestä. Niillähän on tapana lähettää rikkinäiset tavarat asiakkaille takaisin ja väittää niitä sitten ehjiksi. Verkkokauppa.Com lähettää lisäksi kostolaskun, koska eivät tykkää hoitaa velvoitteitaan. Kokemusta on.


      • vitunjimms

        Itselläkin jomms kokos mun koneen ja 2 on nyt ollu takuussa näyttis kum ei oo tuulettimet toiminu! Lähetin yhtenä päivänä ja väittivät sen olevan kunnossa! Vittu ny pitää maksaa 40€ että saan sen takasin! Vittuilakswwn varmaan mun koneeseen tehny että ei toimi tuulettimet näyttiksessä ja sitte niiden "testissä" toimii! Pitää varmaan kuluttajansuoja palvelukseen soittaa!


    • SYLETTÄÄ

      Täällä sama juttu... Emo ollu siellä nyt 5 viikkoa eikä mistään suunnasta kuulu mitään... Vanhalla koneella joutuu stna rutkuttelemaa...

    • jimms on hyvä

      Minulla on pelkkää loistavaa kokemusta Jimmsiltä.

      Joskus syksyllä laitoin cyborg xbox/pc ohjaimen takuuseen kun sen LT vai LB kumpi lie ei toiminut kunnolla.
      Täytin paperit ja parissa päivässä tuli spostiin "tuotetta ei valitettavasti ole saatavilla varastossamme eikä tilattavissa. haluatko hyvityksen rahana 32€?" jotakuinkin noin meni. maksoi about 40€ eli sain 80% rahoista takaisin.

      Toinen tapaus oli tänään ja se on syy miks kirjoitan. viime viikon maanantaina vein takuu paketin postiin ja se saapui jimmsille keskiviikkona. nyt keskiviikkona laittoivat takaisin tulemaan eli takuu käsittely kesti viikon. tänään hain paketin.
      Paras juttu on tämä: takuuseen meni ASUS HD6870 näytönohjain, jonka hinta oli silloin 169€. Sain tilalle ASUS HD7850 näytönohjaimen, joka maksaa Jimmsillä 198€. Ei paha.

      • Jimm's rikkoo lakia

        Kuin pässiä narussa XD Jimm's rikkoo paitsi omia takuuehtojaan myös kuluttajansuojalakia takuuasioissa. Kuluttajalle luvataan takuuehtojen kohdassa 2. että tilalle annetaan uusi tai vastaava tuote. Jos näistä kumpikaan ei onnistu, niin kuluttajalla on oikeus purkaa kauppa, ja hän saa takaisin kokonaisuudessaan tuotteesta maksamansa summan, ei 80% tai muuta vastaavaa. Kuluttajalla ei ole velvollisuutta hyväksyä hyvityksiä, alennuksia, lahjakortteja tms. Mua Jimm's yritti kusettaa takuuasiassa ihan vastaavalla tavalla, kyse on vain huomattavasti isommasta summasta, mutta luonnollisesti olen senverta fiksu, että osaan kysyä kuluttajaneuvonnasta apua.


      • Olet vain tyhmä
        Jimm's rikkoo lakia kirjoitti:

        Kuin pässiä narussa XD Jimm's rikkoo paitsi omia takuuehtojaan myös kuluttajansuojalakia takuuasioissa. Kuluttajalle luvataan takuuehtojen kohdassa 2. että tilalle annetaan uusi tai vastaava tuote. Jos näistä kumpikaan ei onnistu, niin kuluttajalla on oikeus purkaa kauppa, ja hän saa takaisin kokonaisuudessaan tuotteesta maksamansa summan, ei 80% tai muuta vastaavaa. Kuluttajalla ei ole velvollisuutta hyväksyä hyvityksiä, alennuksia, lahjakortteja tms. Mua Jimm's yritti kusettaa takuuasiassa ihan vastaavalla tavalla, kyse on vain huomattavasti isommasta summasta, mutta luonnollisesti olen senverta fiksu, että osaan kysyä kuluttajaneuvonnasta apua.

        Fiksujen ei tarte kysyä apua xD
        Ja 40€ on tullut todennäköisesti postiennakon kanssa eli on saanut melkolailla rahansa takaisin, mitä euro tai kaks sinne tänne.

        Ja kyllä tuon muutaman euron korvaa minun mielestäni tuo 29e arvokkaampi näytönohjain xD


    • V*tuttaa

      Ostin kyseisestä Turun puljusta läppärin peruskäyttöön. Selvillä oli, ettei sillä kummempia pelejä pysty pelaamaan.

      Mutta mikä p*rkele on nykypäivänä peruskäyttöä, jos ei edes facebook toimi oikein?
      Ja yksinkertaisinkin peli nykii aivan sairaasti. En saanut palauttaa konetta, koska se on ostettu liikkeestä. Konetta en ikinä saanut kokeilla, päältä päin kyllä ulkoasun sain tarkastaa..

      Älkää hyvät immeiset ikinä ostako tuosta läävästä mitään, ainakaan liikkeestä. Nettikaupassa homma PITÄISI pelata toisin.

      Noh sain laitteen myytyä seuraavana päivänä, ei siinä mitään.

      Muutenkin palvelu oli lähes v*ttuiluun rinnastettavaa, kun ei ostakkaan sitä kalleinta pelikonetta. Hyvä mesta!

      • sdafasdaf

        Vikaa on myös sinussa jos ostat koneen etkä niistä tiedä yhtään mitään. Teknisistä tiedoistahan sen näkee mikä siinä toimii ja mikä ei.


    • jokutoinen1

      Itse osti jimmssiltä verkkokaupassa uudwen koneen joka jäätyi paikoilleen heti alku startin jälkeen.... Ei hyväksynyt palautusta seuraavana päivänä, koska kone oli otettu jo käyttöön. eli huoltoon suoraan paketista. Ihan huijari liike tuo jimms.

      • etkö ymmärrä?

        Yleinen käytäntö. Kun käynnistät koneen ekan kerran, alat asentaa käyttistä, pistät sinne käyttäjätunnukset ja salasanat, niin kone on otettu käyttöön. Se ei ole enää uusi. Silloin viat kuuluvat takuun piiriin. Ihan oikein tuo meni. Eikä käytäntö ole edes Jimm'sin keksimä, näin toimii suurin osa liikkeistä.


    • jokutoinen1

      varokaa jimm`s verkkokauppaa

    • k1sul1

      Mitä vikaa Jimmsissä on? Viimeisen neljän kuukauden sisällä on tullut osteltua tavaraa 14 eri kertaa, ja rahaa on kulunut 1325 euroa, eikä kertakaikkiaan mitään ongelmaa. Yksi takuutapaus ollut, ja se hoitui todella kivuttomasti täyttämällä lomake, ja viemällä tuote postiin.

      • Jimm's sucks balls

        Onneksi olkoon. Olet yksi promillen sadasosa niistä, joita ei ole VIELÄ huijattu, mutta se on vain ajankysymys kun sultakin sylki lentää ja ärräpäät raikaamaan. Kokemusta on. Monella Jimm'sin asiakkaalla. Ei ne jutut ole tuulesta temmattu.


    • en ymmärrä teitä

      Minulla pelkkää hyvää Jimmsiltä. Tavara kulkee nopeasti ja luotettavasti, takuussa ollut muutamia tavaroita ja aina olen saanut uuden tai vastaavan tavaran tilalle. Kerran sain rahat takaisin, ja kerran sain takuuhun laittamani tuotteen hinnan verran tilata tavaraa.

      Joko te olette itse tehneet virheitä tai ei äly riitä.

      "Onneksi olkoon. Olet yksi promillen sadasosa niistä, joita ei ole VIELÄ huijattu, mutta se on vain ajankysymys kun sultakin sylki lentää ja ärräpäät raikaamaan. Kokemusta on. Monella Jimm'sin asiakkaalla. Ei ne jutut ole tuulesta temmattu."

      Tässä pitää tietää että kannattaa lukea kaikki pienellä präntätyt jutut läpi. Perustelujen pitää olla kirjoitettu hyvin jne ja jos ei tapahdu niin lähetetään vihaista sähköpostia (ei ole itsellä ollut tarvetta) ja viime kädessä kuluttajanasiamieheen.
      Minulla, ja muutamalla kaverilla on 1000 - 2000 € edestä tilauksia kaikilla ja kaikilla on toiminut moitteetta Jimms.

      • 5+2

        Jimmsin tuotteiden hintaan sisältyy postimaksu. Tarkoittaa sitä, että jos ostaa useamman tuotteen kerralla, ei saa postimaksuista alennusta, vaikka Jimms joutuu maksamaan niistä huomattavasti vähemmän verrattuna siihen, että lähettäisi kunkin tuotteen eri pakettina. Tähän pitäisi saada korjaus.

        Muuten Jimmsistä on itselläni hyviä kokemuksia.


      • 9+17
        5+2 kirjoitti:

        Jimmsin tuotteiden hintaan sisältyy postimaksu. Tarkoittaa sitä, että jos ostaa useamman tuotteen kerralla, ei saa postimaksuista alennusta, vaikka Jimms joutuu maksamaan niistä huomattavasti vähemmän verrattuna siihen, että lähettäisi kunkin tuotteen eri pakettina. Tähän pitäisi saada korjaus.

        Muuten Jimmsistä on itselläni hyviä kokemuksia.

        Kyllä sieltä halvat kaapelit yms lähtee jo 3-5 eurolla, ei ne siinä paljoa tienaa postin hinnoilla :)


      • Anonyymi

        Vitun pässi. Jos sua ei ole vielä kusetettu se ei tarkoita sitä, että muilla menee vaan oman tyhmyyden takia.


        "Joko te olette itse tehneet virheitä tai ei äly riitä."

        Huutista :D


    • asdqwezxcrfv

      Hei vaan.
      Kerran laitoin headsetin Jimmsille (olin vahingossa istunut päälle) joista oli mennyt joku taitto kahva halki niin että ei pysynyt enää kunnolla päässä.
      Takuu meni läpi. Teillä on vaan joku vittuuntunut asiakaspalvelija osunut kohdalle.

      Koska en halunnut samoja kuulokkeita, neuvottelin heidän kanssaan niin että tilasin headsetin hintaisen SSD kovalevyn josta en joutunut maksamaan senttiäkään.

    • jimmsonhyvä

      Mulla ei oo mitää ongelmia ollu, tilasin 80e kuulokkeet sieltä, sit tuli vika niihin ja laitoin takuuseen, matkahuollon kautta lähetin ja meni joku 2 päivää, sitte tuli perjantaina viesti et ne on vastaanotettu sinne takuuhuoltoon, sit 5h päästä tuli viesti et ne meni läpi ja että lähettäävät uuden tuotteen, sitten meni 4 päivää ja tuli uudet tilalle.

    • okoko

      Tilasin tossa pariviikkoa sitten bundlen mikä sisälsi prossu,emon ja muistit no kasasin koneen expertin kanssa ja toimi eka viikon oikeen. no sitte prossu menee paskaksi yhtä-äkkiä. laitan prossun takuuseen jimmsille no se tullee uutena takas ja toimii normaalisti. no mitäs sitte emolevy mennee rikki silleen ettei yhdistä nettii, mutta toisella koneella yhdistää normaalisti ja samaan modeemiin. no laitan emolevyn takkuuhuoltoon. kun se on perillä ne laittaa viestin, että Käsittelyssä huomattiin, että emolevyn piirilevyllä ja komponenttien päällä on siihen kuulumatonta ainetta. Vauriot estävät laitteen toiminnan. Takuu ei kata käyttövirheestä ja ulkoisesta tekijästä aiheutuneita vikoja. no pyydän niitä laittaan kuvia tästä viasta. no ne laittaa ja muka ois jotaki juomaa kaatunu piirilevyjen päällle. vittu ei me kyllä kasauksessa olla juotu mittää saatana. jimms vittu ite kaatanu jotain siihe ettei niitten tarttis korvata kyseist emoa saatana. kusetusta tää niitten takkuuhomma.

      • khrpiintyny

        Itellä samanlainen ongelma. Tilasin bundlen, prossu, emo ja muistit. Kone kasattu kaverin kanssa joka kasannu päältä 50 konetta ja varomalla varottu siks ettei siihen mitään vaurioita tullut vahingossakaan. Emo ei sitten ollutkaan yhteensopiva juuri kyseisen prossumallin kanssa, vaikka muihin saman merkin ja sarjan prossuihin olikin yhteensopiva ja lga 1151 tuki kuten kuulukin emossa oli. Asiakaspalautuksena jimssille takasin ja pyyntö että rahat takasin koska verkkokaupasta oisin halvemmalla saanut. Yhtäkkiä siellä sitten keksittiin että prosessorialustan pinnejä on vaurioitunut ja emo on muka rikki, vaikka mulla on juuri ennen koneen purkamista otettu video kun kone käy ja kukkuu kun unelma, kuvaa kone vaan ei tuota yhteensopivuusongelman vuoksi. Tässä nyt sitten odotellaan ja tapellaan että mitenkä edetään.


      • er567890pppppppppppp

        Moni tosiaan rikkoo emolevyjä, se on faktaa


    • neverjimms_

      Huijareita ovat. Out of box defect emolevy tuli ja eivät suostu vaihtamaan. LGA socketi yksi pinni osoitti taivasta kohti ja sen näki saman tien kun socketin suojan avasi. Epäilevät että olemme itse rikkoneet sen. No kun ei olla. Paketti postista, auki ja samantien soitto Jimmssille. Vittu mitä paskaa asiakaspalvelua. Miten voivat sanoa että itse rikottu? Oliko ne meillä katsomassa kun paketti avattiin? Välttäkää moista kauppaa kuin ruttoa.

    • Paska-pulju

      Tilasin Jimmssiltä kotelon jossa sivuikkuna. Sivuikkunassa nurkasta nurkkaan naarmu "out of box". Kyselin varaosaa tilalle, niin ohjasivat kotelon valmistajan nettisivuille. Aivan helvetin paskaa asiakaspalvelua. Haistakoon vitun ja työntäköön varaosan persereikäänsä.

    • Fkdldb

      Vein tänään koneen sinne Ku prosessori näytti tehtävien hallinnassa että nousee 100% ja sanoin että lämpötahnat olen vaihtanut ja siellä sanottiin että takuu ei välttämättä korjaa kun oot itse menny sinne sörkkimää ja lasku o varmaa siellä yli 100euron... Mitä helvetin sörkkimistä jos vaihdan lämpötahnat minkä pitås auttaa. vaikuttaa siltä että ei mene takuuseen. Sais Turun kaupunkilaiset käyttää vähän maalaisjärkeä...

    • PKINK

      Hyvin on toiminut aina toimitukset ja takuuvaihdot vastoin kuin nämä trollijonnet väittää.

      Suomi24 on kyllä sellainen lääväfoorumi että huhhuh

    • eissus

      Siellä on nyt emolevy kohta ollu kuukauden takuuvaihdossa. Kolmisen viikkoa ovat "odottaneet valmistajalta lisätietoa".

    • Anonyymi

      Täyttä puppua sanon minä! Kaikki tilaamani tuotteissa on takuuasiat sujuneet onglemitta ja saanut kans rahat takaisin tai sopimuksen purettua täysin ilman ettei ole tarvinnut maksaa mitään ja jos olen maksanut esim laskulla olevan summan niin olen saanut 100% rahat takaisin.

      • Anonyymi

        varmaan nykypäivä asiat paremmin.


    • Anonyymi

      Eikös tää Jimm's pulju liity jotenkin venäjän kauppapakotteiden kiertoon ja siihen että ovat avustaneet 3500 droonin toimittamisessa venäjän armeijalle?

      Jos näin niin boikottiin!

    • Anonyymi

      Venäläiset takuut ja toimintatavat tällä firmalla uutisten mukaan.

    • Anonyymi

      Voipi olla että Jimms ei ole enää kauaa takuita hoitamassa...

      • Anonyymi

        eli ei ainakaan kannata maksaa mitään etukäteen.

        Mitenkäs Anttilan asiakkaile kävi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe