Eroon kiroilusta.

lukiolainen-.

Olen 17-vuotias opiskelija ja kiroilen aivan liikaa! Aina kun ärsyttää tai jokin asia menee pieleen, pääsee ärräpää automaattisesti huuliltani. Miten päästä eroon kiroilusta, varsinkin kun olen harrastanut sitä jo vuosia? Toivoisin pääseväni tästä huonosta tavasta eroon nyt, kun en vielä viljele sitä omille lapsilleni. Haluan näyttää muutenkin parempaa esimerkkiä nuoremmille, mikä siis avuksi kiroilun lopettamiseen?

19

5750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadasdasdsa

      Mä kiroilen kans, mut ei se mua haittaa.

    • Itse yritän myös päästä tavoista eroon ja olen huomannut, että tarkkailu auttaa jonkun verran. Kun yrittää kitkeä tapaa pois tarpeeksi kauan niin lopulta ärräpäitä ei pääse enää kuin tilanteissa joissa kuvaavat sanat loppuvat kesken ja kirosanoja oikeasti tarvitsee jos tarvitsee silloinkaan.

    • HengenpidättäjäPRO

      Ehkä lukemalla ääneen tai kuuntelemalla jottain jossa ei oo semmosta sanastua..?

    • kyrpae

      kokeile merkata paperille aina ku kiroilet, se toimi ainakin mulla

    • nimimerkki on rekisteröity ...

      haista vittu vitun spede ^^

      • HengenpidättäjäPRO

        Sano jottain selekiämpää, ja ASIALLISEMPAA niin me muutki ymmärrettää.


      • lukiolainen-.

        Mitä noloa tai anteeksi pyydettävää siinä on, jos haluaa päästä eroon jostain ERITTÄIN HUONOSTA tavasta? Ymmärrän kyllä, jos joku hyväksyy kiroilemisen, mutta itse en halua enää kuulua heihin.


      • ...vaan ihmiset
        lukiolainen-. kirjoitti:

        Mitä noloa tai anteeksi pyydettävää siinä on, jos haluaa päästä eroon jostain ERITTÄIN HUONOSTA tavasta? Ymmärrän kyllä, jos joku hyväksyy kiroilemisen, mutta itse en halua enää kuulua heihin.