Menetin neitsyyteni...

enkelini

eilen!oon vasta 12.v (täytän joulukuus13.v) ja niile jotka epäilee ettei tää oo totta ni tiedoks tää on!mä oon ollu koko tähänastisen elämäni aikana 7:n eri pojan kaa ja nyt jonka kanssa seurustelen;aivan upea nuorimies =P (16.v),mentin hänelle neitsyyteni...emme olleet kännis tai mitää muutakaa,eikä tää mun jätkäni painostanu, vaan molemmat päätettii ihan yhes et mennäöä sänkyy..ehkäsy oli kunnos et ei tarvi pelätä ny raskautta tai mitää tautia...onko ketää muuta joka on menettäny neitsyyttänsä alle 15.v

34

8237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain... =)

      mahtaako olla totta?jos, niin en taida nyt pahemmin ottaa kantaa, sehän on jokaisen oma asia koska sänkyyn menee...itse menetin neitsyyteni 17.v

      • Urmas

        38 vuotiaaná omalle kätöselleni. Kiva kaveri ei oo pettäny eikä jättäny eikä järkännyt kavereille.


    • Jammu S

      Upeaa! Haluaisitko mahdollisesti jatkaa elämystesi etsimistä?

    • ura alkoi

      Kun sitten 20v olet maannut noin 100 miehen kanssa, oletkin jo elämäsi elänyt ja valmis eläkkeelle.

      Pistä perse testiin, kuinka paljon kestää ?

    • Mietteliäs

      Noh onko nyt sitten aikuinen ja vähän kypsempi olo??!! Mitä sä tänne tulet tota kertoon, jos se kerta on ollu sinusta oikein? Taitaa kaivertaa vähän mieltä, kun täytyy tänne tulla kommentteja kyselemään.

      No tästä saat sitä kritiikkiä mitä haluat. Olet mielestäni aivan liian nuori sänkyhommiin. Vaikka se on ehkä tunutnut nyt oikealta, niin tiedän että se tulee kaduttamaan sinua myöhemmällä iällä. Toivottavasti sinulla on likainen olo. Minua ällöttää kun peukaloa vielä imeväiset leikkivät aikuista ihmistä.... Noh pilatkaa vaan elämänne ihan rauhassa.

      • Päivi

        Olet 12v ja olet ehtinyt olla jo seitsemän pojan kanssa ja nyt sit menetit neitsyytesi. Varo vaan, ettet ole muutaman vuoden päästä huonossa maineessa...


      • KetäänEiKiinnostaNimeni

        Ai? Et olisi noin ankara. Ja 12 v ei ime peukaloa. -_- Vähättelet lapsia, ja puheestasi saa käsityksen, että mielestäsi lapsilla ei kuuluisi olla minkäänlaista arvoa. Ja tuosta "aikuisen leikkimisestä" tuli mieleen, että kuvottaako sinua pikkulapset, jotka oikeasti vain leikkivät aikuista?


      • KetäänEiKiinnostaNimeni

        Ja hän itse tuli kysymään onko täällä
        ketään muuta kuka menetti neitsyytensä alle 15v


      • Päivi kirjoitti:

        Olet 12v ja olet ehtinyt olla jo seitsemän pojan kanssa ja nyt sit menetit neitsyytesi. Varo vaan, ettet ole muutaman vuoden päästä huonossa maineessa...

        Muista olla ylpeä mitä olet tehnyt niin kiusaajat ei pääse tarttumaan siihen. Tein mitä halusin. Mutta älä toisaalta mainosta sitä. Kaikille eka kerta tulee eri ikäisenä.
        Mulle se oli 10-vuotta vanhempana. Aina se on liian myöhään tai liian varhain.


    • kiss§

      menetin neitsyyteni tossa 13wee. eikä sitä sitten kannata jäädä murehtimaan.

    • saatana

      kiitos kun jaoit kanssamme tämän mielenkiintoisen kokemuksen, nyt me kaikki olemme sen verran viisaampia että tajuamme kuinka naurettavaa on tullla suomi24:n foorumille julistamaan neitsyyden menetystä!

    • pupu...

      mahtoikohan pojan mun edes mahtuu sun pienee pilluun..?!?!jaah,nii mut jätkälläs varmaan niin pieni et mahtu kevysti..!!juuh,mut hei voisitko mennä kelaa noita asioitas sen jätkäskaa ettei tarvii tänne tulla kertoo noit sun paskamaisii juttujas...tai kysyppä vaikka äidiltäs olitko liian nuori siihen hommaan...ja kuuntele mitä se vastaa..!!?äidit on aina oikeessa..!!:D

    • Fucking Female

      Kuulostaahan tuo vähän pelottavalta, että 12vuotiaat alkaa jo naiskentelemaan mut en mie ite oo kovin paljoo vanhempana, ja jokainenhan tekee omat päätöksensä tuon asian suhteen. Tosin laissahan se on kiellettyä mutta jos osaa varoa eikä se vaivaa niin mikäs siinä. Ja mie menetin neitsyyteni 14vuotiaana, pari vuotta sitten siis. Enkä mie sitä oo katunu tai mitään.

    • tytsy- 92

      mä menitin viime vuon (10v.) neitsyyteni omalle veljelleni...se oli ihanaa kun sai kokea tämän jonkun lähimmaisen kanssa...nykyään vietämme isäni kanssa aina silloin tällöin tälläisiä "mukavia" iltoja ja isä opettaa minulle aina uusia asentoja ja esileikkejä....KANNATTAA KOKEILLA
      T:kokemusta on

      • Anonyymi

        Mitä helvettiä... Ei veljen kaa voi seurustella saatika panna! Hyi että!! Ja toi sun iskä juttus... Sun iskä on pedofiili


    • tyttö

      annoin jätkälleni jo ajat sitte ku se halusi mua. Ooon nyt 10wee jätkäni on 18 mut mä oon henkisesti paljon kehittyneempi ku te. me ollaan menossa naimisiin ku täytän 18. REPIKÄÄ SIITÄ!!

      • En usko!!!

        En usko että sä oot 10 ja sun poikkis 18!!!!!!18 vuotiasta ei 10 vuotiaat kiinnosta!!!!!


    • tintti

      mun ura alkoki jo kerhossa 5 vuotiaana sain ekan pusun sit esikoulussa jo lähentelin jätkii, 2 luokal meni neitsyys ja nyt oon 13v uran huipulla venäjällä katuhuorana!!!!

    • PikkuRunoEnkeli

      mä menetin viikoa ennen kun täytin 15..:)

    • meitsi23

      Kyllä olisit ehtiny myöhemminkin. Seksi on kivaa, ei siinä mitään, mutta jos 12v. siskoni edes kuvittelisi hyppäävänsä sänkyyn lähiaikoina, antaisin sille turpaan. Ja se olisi siitä kiitollinen myöhemmin.

      Kamalaa. itse olin 15 ja liian nuori.

    • *kizu*

      Mun mielest toi on ihan sopiva ikä menettää neitsyys.. Täytän itekki joulukuus 13 ja on ollu tosi lähel etten kerran menny sänkyyn yhen jätkän kaa.. Se on ihan kaikkien oma asia millon sen tekee!!!

      • ...ihmeessä...

        ...pidä mitään kiirettä asian kanssa. Onhan se joo jokaisen oma asia, mutta jo ihan fyysisistäkin syistä noin nuorten ei pitäisi harrastella mitään sen kummempia seksileikkejä. Ja eikö olisi kivempaa odottaa sitä ehkä vähän oikeampaa? Tuossa iässä en edes usko että, seksistä saa mitään tyydytystä. Mene vaikka sormelle. Harjoittele. Sullakin on loppuelämä aikaa sekstailla. Ettei vaan sitten vanhempana kaduta...

        Vaihtaisin osia sun kanssas ihan koska tahansa. Ottaisin uusiks koko aikuistumisen. Meni itellä vähän säädön puolelle ja näin 23 ollessani kaduttaa. Lapsuutta ei saa takasin ja se kestää niin vähän aikaa. Aikuisena ehtii olla koko lopun elämää. Vittu, mul on kauhee ikäkriisi... No toiv. teet järkevät ratkaisut elämässäs. tzemiä!


    • minzu

      joo mä menetin neitsyyteni 13 vuotiaana..pojalle joka oli mua 2,5 vuotta vanhempi ,olin kännissä mutta olin seurustellut kyseisen pojan kanssa puoli vuotta..
      liian nuorena meni..

    • plaaplaa

      mut hei älkää nyt.... mäki menetin sillon enkä kadu sitä kun se oli vakava suhde

    • antitroll

      Ihmettelen vaan että se n3rd tr0ll 13 ei oo pätemäs täällä, no ei sitä kaivattaiska enää mihkää palstal trollaa, keksikää ees uus trolli.

      • Anonyymi

        Jos ei jutut lopu niin MÄÄ TUUUUUN!!!!!!


    • tämmönevaa98

      jjoo, ei oo paha ikä.. ja ite sen päättää et millon panee ja kenen kaa.. oon 13 ja neitsyyteni menettäny vähä aika sit :)) ei ollu paha

    • slkhfpskdjfpsfj

      Mä oon vasta 13. En oo ees seurustellu yhenkää pojan kaa. Oonks mä jotenki jäljessä..?

      • minäsejäljessäolen

        Olen viisitoista, enkä ole ikinä edes halannut poikaa. :( Se ei tosin tarkoita, etten olisi halunnut.


    • OIer

      Jaa? Miksi sinä tulet leijumaan tänne? Ja ei tuossa mitään leijumista edes ole. :-D Ei kiinnosta. :-)

    • Tyttyli

      Oon ite 12.v ja täytän kuukauden päästä 13.v, seurustelen mua 4 vuotta vanhemman pojan kaa ja tiiän että hää haluu panna mua. Mut mua pelottaa se et miten mun pitää olla, tehä tai ym. Oon valmis, eikä hän oo mitenkään painostanut mua.

      • Hellouuu

        Jos sua pelottaa nii et oo valmis seksiin.


    • Anonyymi

      Hahaha

    • Anonyymi

      Minä menetin neitsyyteni 10-vuotiaana 18-vuotiaalle poikaystävälleni. Nyt olen 13v, meidän lapsi on reilu 2v ja lapsen isä on 21v. Odotan kaksosia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe