Flamingo Spa kokemuksia?

Kukaan käynyt?

Mitenkäs tuo Flaming Spa? Onko porukalla kokemuksia sieltä? Ainakin hinnasto on aika härski, onko palvelut sen arvoisia?

http://www.flamingospa.fi/

- Kiitos

kw: kokemuksia, kokemus, kylpylä, kylpylästä, flamingosta, spasta, jumbo, pk-seutu, vantaa

50

57570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just viikonloppuna

      Vietimme viikonloppun kylpylässä ja hotellissa.

      Kylpylän puoli oli mukava liukumäkineen, mutta uimiseen siellä ei ole tilaan.

      Wellness-osostosta jäimme ihmettelemään, että mikä siinä olisi ollut lisämaksun arvoista (meillä onneksi kuului hotellupakettiin). Miksi sinne ei voi mennä lapset ja/tai nuoriso vaikka känniset örisijät olivat tervetulleita.

      Flamingoon voi mennä, jos ei ole mahdollisuutta Katinkultaan tai euroopan kylpylöihin.

      Meille riitti yksi kerta.

      • ihmettelyysi

        Tai siis yhden ihmisen, minun, mielipiteeni.

        Siis mikä Wellness-osastossa on lisämaksun arvoista? Juuri se, ettei sinne päästetä penskoja. On mahdollisuus nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta, kukaan ei hyppele altaisiin, kukaan ei juoksentele edestakaisin eri saunoihin ja takaisin.

        Toivon, että säilytetään näin. Itse kun olin siellä, selvinpäin, perjantai-iltana, niin silloin en nähnyt yhtään kännistä örisijää, vaan lähinnä itseni kaltaisia naisia, jotka nautiskelivat olostaan. Miksi ei aikuisillekin voisi olla edes yksi paikka, kun nykyään lapset on huomioitu hyvin lähes joka paikassa, ja kaikki muut joutuvat sopeutumaan heidän tarpeisiinsa? Kyllä, olen itsekäs ihminen, joka toivoisi Suomeen muitakin lapsettomia paikkoja.

        Kallis paikka se on kyllä.


      • IRINÅ

        SE ON MAHTI PAIKKA :D
        Siel on KAIKKEE! Siel on lapsille vaikka mimmosia liukumäkiä ja altaita =)
        KANNATATATATTAAAAA :D


      • Anonyymi

        Ryssistä saat kohta pyytää anteeksi.


    • Itse en vielä kokeillut

      Helsingin eri Day Spa-juttujen vakiokäyttäjänä olen odottanut kovasti tuota Flamingoa, koska Suomesta on tähän asti puuttunut vain aikuisille suunnattu kylpylä, jossa saisi olla ilman lasten kirkunaan (noissa Helsingin paikoissa ei tietenkään lapsia ole, mutta niissähän on vain (höyry)sauna, ei uintia). Ja heidän hoitolistansa vaikutti ihanalta!

      Mutta ainakin tämän tyypin kokemukset ovat aika negatiivisia: http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=1500000000000015&posting=22000000038054791

      Olen itse menossa joulukuussa; täytyy katsoa miten menee. Ikävä, jos homma ei toimi. Itse olisin ihan valmis maksamaan vaikkapa 300-400 euroa hoitopaketista, jos se oikeasti olisi jotain vähän extraa ja hemmottelevaa!

      • Kommenteistasi

        Kiitokset ja tuo linkki oli eri hyvä.

        Näköjään keskustelut on täällä tosi hajallaan.


    • glöakagjjaöl

      Kauneusalan ammattilaisena voin todeta, että spahoitoloiden hinnat ovat huomattavasti kalliimmat ja hoitoihin käytetty aika huomattavasti lyhyempi kuin keskimäärin pienissä hoitoloissa. Työ tehdään kuin liukuhihnalta, pitkäaikaisia asiakas-suhteita syntyy harvoin ja henkilökunta on usein epäpätevä joihinkin antamiinsa hoitoihin. Kysymys kuuluukin, kannattaako maksaa pelkästä miljööstä hoidon tason kustannuksella? Olen työskennellyt itsekin eräässä isossa spassa Helsingissä ja toimin tällähetkellä yrittäjänä omassa pienessä hoitolassani. Itselläni on onneksi muodostunut kestävä vakioasiakaskunta, mutta olen huolestunut aloittavista pienyrittäjistä, jotka saavat raapia elantonsa kasaan kilpaillen spa-laitosten kanssa. Jos käy 1-2krt vuodessa kosmetologilla, kannattaa käydä pienessä ja monipuolisessa hoitolassa. Jos taas käy useammin kuin kahden kuukauden välein, vaihtelu voi virkistää tunnelmallisessa spassa.

      • Poikkeuksiakin on

        Itse en esim. koskaan ole saanut kahden tunnin jalkahoitoa missään pienemmässä paikassa (vaikka nuo jalkahoidot ovat toki hyviä olleetkin).

        Minusta Day Spat puolustavat paikkaansa nimenomaan extra-hemmotteluun.


      • kertokaa toiveenne
        Poikkeuksiakin on kirjoitti:

        Itse en esim. koskaan ole saanut kahden tunnin jalkahoitoa missään pienemmässä paikassa (vaikka nuo jalkahoidot ovat toki hyviä olleetkin).

        Minusta Day Spat puolustavat paikkaansa nimenomaan extra-hemmotteluun.

        Jalkahoitoja on todella erilaisia! On "pikaa" ja "luxusta", känsien ja kovettumien poistoa, kynnen oikaisuja, kynsilakkausta ja ilman lakkausta, hieronnalla ja ilman hierontaa yms. Tutustukaa hoitoon etukäteen ja kertokaa toiveenne! Ihan minimaalisenkin sisällön voi venyttää kahteen tuntiin jos haluaa olla tuolissa kaksi tuntia puunattavana..


      • TanjaL

        Just,joo......kävin kasvohoidossa---eikä hojtaja osannut suomea ...englanniksi tuli 3 sana.loppuksi kasvoille jäi joku naamio. Yritin selvittää naamion koostomusta mutta ihan turhaan. Sen kanssa kävelin suihkuun ja pesin pois ))))))))


    • Nautiskelija

      Flamingossa kannattaa ostaa paketin, sitten hinta-laatu suhde on paikallaan. Toisissa day-spassa sillä hinnalla saa vain jotain tunnin hoitoa, kun täällä taas saa nauttia monta tuntia peräkkäin. Tuoksut ovat todella ihanat, mm. Rasulissa saa itse valita oman tuoksun vartalo-naamiota varten. Pantai Luar on myös hauska ja mukava (erilainen!) hieronta. Toisaalta ehkä ei kannata mainostaa, muuten tulee liikaa väkeä ja nautinto on pilalla.

      • Vesipeto81

        EN voi suositella Flamingo Spata, ainakaan uimapuolta. Suihkutiloissa oli kylmä ja jos lämmittelemään kaipasi, oli vastassa tulikuuma sauna, jossa ei pystynyt olemaan 3-4min kauempaa. Lattia ja lauteet tosiaan polttivat iholla. Ja miksei tavallisen saunan lisäksi paikassa voisi olla höyrysaunaa, vai pitääkö tästäkin maksaa se wellness-maksu?

        Pienempiä lapsia ei oltu ajateltu tarpeeksi, vaan kohderyhmään sopii ehkä paremmin 10-15-vuotiaat kakarat. Upea vesipuisto oli jokseenkin kaukana tästä kokemuksesta. Tilassa oli oudot ja tylsät vesiliu-ut. Ei ollut ollenkaan kotoisa ja nautinnollinen käynti muutenkaan. Pukuhuoneet ja suihkutilat ovat kolkkoja... koko juttu on lisäksi ylihinnoiteltu.


      • Nautiskelija
        Vesipeto81 kirjoitti:

        EN voi suositella Flamingo Spata, ainakaan uimapuolta. Suihkutiloissa oli kylmä ja jos lämmittelemään kaipasi, oli vastassa tulikuuma sauna, jossa ei pystynyt olemaan 3-4min kauempaa. Lattia ja lauteet tosiaan polttivat iholla. Ja miksei tavallisen saunan lisäksi paikassa voisi olla höyrysaunaa, vai pitääkö tästäkin maksaa se wellness-maksu?

        Pienempiä lapsia ei oltu ajateltu tarpeeksi, vaan kohderyhmään sopii ehkä paremmin 10-15-vuotiaat kakarat. Upea vesipuisto oli jokseenkin kaukana tästä kokemuksesta. Tilassa oli oudot ja tylsät vesiliu-ut. Ei ollut ollenkaan kotoisa ja nautinnollinen käynti muutenkaan. Pukuhuoneet ja suihkutilat ovat kolkkoja... koko juttu on lisäksi ylihinnoiteltu.

        Se puoli, mistä kirjoitat, ei ole Flamingo SPA, vaan vesipuisto. Sitä voi olla monta eri mieltä, mutta ei se huono ole. Minä taas kirjoitin spa-puolesta, jossa ilmeisesti et ole käynyt. Jätä lapset kotiin ja mene kerta kaikkien rentoutumaan!


      • kylpijä
        Nautiskelija kirjoitti:

        Se puoli, mistä kirjoitat, ei ole Flamingo SPA, vaan vesipuisto. Sitä voi olla monta eri mieltä, mutta ei se huono ole. Minä taas kirjoitin spa-puolesta, jossa ilmeisesti et ole käynyt. Jätä lapset kotiin ja mene kerta kaikkien rentoutumaan!

        Hei,Sveitsissä SPA puolelle ikäraja vaihtelee 16-18 vuoden välillä. Eiköhän sen ikäisen pitäisi jo
        tietää miten käyttäytyy kylpylässä. Tyttäreni täytteässä 18 hän meni ystävätterensä kanssa turkkilaiseen hamamiin, jossa hoito kesti 2,5 h / 70 euroa.
        He ainakin halusivat nauttia hemmotella itseään, koko rahan edestä.


      • hoitolaan
        kylpijä kirjoitti:

        Hei,Sveitsissä SPA puolelle ikäraja vaihtelee 16-18 vuoden välillä. Eiköhän sen ikäisen pitäisi jo
        tietää miten käyttäytyy kylpylässä. Tyttäreni täytteässä 18 hän meni ystävätterensä kanssa turkkilaiseen hamamiin, jossa hoito kesti 2,5 h / 70 euroa.
        He ainakin halusivat nauttia hemmotella itseään, koko rahan edestä.

        Flamingo-Spahan pääsee viikolla kyllä 15-16 vuotiaatkin! Ikäraja on vain suuntaa antava, eikä mitenkään lain säätelemä.


      • kysymys?
        hoitolaan kirjoitti:

        Flamingo-Spahan pääsee viikolla kyllä 15-16 vuotiaatkin! Ikäraja on vain suuntaa antava, eikä mitenkään lain säätelemä.

        tietääkö joku, että kysyvätkö noi spa-osaston tyypit esim. papereita tms. ? haluisin viedä 18-vuotiaan siskon ylioppilaslahjaksi sinne.


    • pahasti pettynyt

      Kävin puolisoni kanssa hoidoissa ja rentoutumassa. Kylpylän puoli on vielä siisti. Suomalainen sauna oli kylmä tai rikki. Kahviosta oli kaiki loppu myivät viinoja ja kahvia mutta mitään leivoksia tai suolasta ei juuri nyt sattunut olemaan.
      Hoidoiksi otimme yrttipussi hieronnat. Hoidon aikana oli mahdotonta rentoutua sillä yläkerrassa piikatiin betonia. Melu oli huumaava. Hoitajattaren sormuksen kivet hankasivat inhottavasti ihoa. En ole aikaisemmin nähnyt hoitoja tekevällä henkilökunnalla käsikoruja hoidon aikan käsissä mutta siis flmingo spassa oli. Hintaan nähden todella iso pettymys. Toiminta oli epä ammatillista.
      Kerran käyty, ei tarvitse uudeleen mennä.

    • januka

      Onko keilausmahdollisuus aivan kylpylän kupeessa ja millainen on majoittuminen ? Onko se aivan liki kylpyläosastoa ?

      • pisa190

        ..tulimme just, eikä ainakaan uintipuolelle enää ole tarvetta mennä; ylihinnoiteltu, kylmää vettä, kolkkoa, meluisaa, yksi suomalainen sauna, pukeutumistilojen kopeissa ei ovia, kamala musiikki soi melun taustalla, tosiaan voi sanoa viisitoista vuotiaiden kakaroiden laskettelupaikaksi!!


    • todella pettynyt

      Hei, olimme käymässä Flamingo Vantaan vesipuistossa, liukumäet olivat hienoja ja siistiä oli, mutta saunan pyllyalukset olivat nenäliinan kokoisia ja uimapuvun vuokra oli jopa 7 €.
      Vesipuisto oli liian kallis 20 €/henkilö. Kannattaa miettiä laittaako tuon rahan johonkin muuhun?

      • Respan väkeä

        On todella mukava lukea sekä risuja että ruusuja työpaikastani. Mutta miksi ihmeessä ette laittaisi meille suoraan palautetta? Me Flamingo Spa:ssa arvostamme kaikenlaista palautetta, ja yritämme mahdollisuuksien mukaan toteuttaa asiakkaiden toiveita ja ottaa opiksemme. Meille on myös asiakkaiden toiveiden perusteella tullut uusi infrapunasauna!
        Meille ammattitaitomme kehittäminen, sekä asiakkaiden viihtyvyys ovat kaikki kaikessa. Pyytäkää vaikka vastaanotosta tullessanne tai lähtiessänne palaute-lomake, jonka voitte palauttaa vastaanottoon joko nimellä tai nimettömänä.


      • n78
        Respan väkeä kirjoitti:

        On todella mukava lukea sekä risuja että ruusuja työpaikastani. Mutta miksi ihmeessä ette laittaisi meille suoraan palautetta? Me Flamingo Spa:ssa arvostamme kaikenlaista palautetta, ja yritämme mahdollisuuksien mukaan toteuttaa asiakkaiden toiveita ja ottaa opiksemme. Meille on myös asiakkaiden toiveiden perusteella tullut uusi infrapunasauna!
        Meille ammattitaitomme kehittäminen, sekä asiakkaiden viihtyvyys ovat kaikki kaikessa. Pyytäkää vaikka vastaanotosta tullessanne tai lähtiessänne palaute-lomake, jonka voitte palauttaa vastaanottoon joko nimellä tai nimettömänä.

        ilmanettä vesipuistotyperysmaksu olis pois hinnasta. jos kiinnostaa vaan pelkkkä hoito.


      • tinkeritankerilaalaa
        n78 kirjoitti:

        ilmanettä vesipuistotyperysmaksu olis pois hinnasta. jos kiinnostaa vaan pelkkkä hoito.

        Kylpylä on kuin tehdashalli. Palvelu respassa ja kylpyläss töykeää ja hidasta. Ryhmän alaikäiset testasivat liukumäkiä todeten ne vaarallisiksi ja ennalta-arvaamattomiksi . Liukujen saumakohdat olivat teräviä aiheuttaen helposti naarmuja. Wellnes-alueen 20 eken lisähinnalla sai vähän himmeämmän valaistuksen altailla ei muuta extraa. No meillä kuului pakettiin joku energiahoito joten maksaa ei tarvinnut lisähintaa. Hoidot kaikki vähän outoja ja lähinnä taas se rahastus.. Paikka sopii ihmisille jotka eivät muusta tiedä. Hotelli, elokuvateatterit ja keilaus ja ostoksilla käynti parasta antia alueella.


      • OonaZ
        Respan väkeä kirjoitti:

        On todella mukava lukea sekä risuja että ruusuja työpaikastani. Mutta miksi ihmeessä ette laittaisi meille suoraan palautetta? Me Flamingo Spa:ssa arvostamme kaikenlaista palautetta, ja yritämme mahdollisuuksien mukaan toteuttaa asiakkaiden toiveita ja ottaa opiksemme. Meille on myös asiakkaiden toiveiden perusteella tullut uusi infrapunasauna!
        Meille ammattitaitomme kehittäminen, sekä asiakkaiden viihtyvyys ovat kaikki kaikessa. Pyytäkää vaikka vastaanotosta tullessanne tai lähtiessänne palaute-lomake, jonka voitte palauttaa vastaanottoon joko nimellä tai nimettömänä.

        Tämä keskustelukana ei ole teidän palautteen antoanne varten, vaan nimenomaan asiakkaita varten. Ehkäpä palautteenantojärjestelmänne on huono, jos ette kerta saa palautetta? TÄSSÄ PALAUTE: kehittäkää parempi palautteenanto järjestelmä tai olkaa asiakkaan poistuessa tavoitettavissa ja kyselemässä asiakkaan kokemuksien ruusuja ja risuja.

        Me haluamme tietää muiden asiakkaiden kokemuksia ennne kuin teemme itse päätöksen asioimisestamme. Teiltä eli henkilökunnalta ei saa puolueetonta vastausta, vaan kaikki palvelunne ovat vähintäänkin toisiaan parempia tai ammattitaitoisempia.

        Mutta kannattaa se kerran koikeilla, vaikka ei etukäteen kehuta.


    • Aatami&Eeva

      Miten Welness puolella on vaatetuksen kanssa, siis pidetäänkö uikkareita tai pyyhkeitä päällä saunassa tai osastolla? Oli hieman ylläri kun ensimmäistä kertaa kävin Katinkullassa, kun koko saunaosasto oli Aatameja ja Eevoja täynnä, toki ei se loppujen lopuksi ollut suurikaan juttu olla itsekkin Eevana, eevojen keskellä, mutta miten on Flamingon laita, kuinka siellä käyttäydytään?

      • fruitshake

        Vaatetus normaali uima-asu ja kylpytakki. Kylpytakki on tarpeen esimerkiksi suolahuoneessa pötkötellessä. Ei nakuilua eikä vilkuilua. Tilaa on paljon, joten altaissa ei tartte istua naapurin kanssa sylikkäin. Ihanan tunnelmallinen valaistus ja hyvää musiikkia myös pinnan alla ;) Toisin kuin Katinkullan oudolla ylivalaistulla nudistipuolella, jonka ideaa en ole koskaan ymmärtänyt.


      • mfg80q

        tä saunaosasto = alaston osasto= aikoihin eletty. alastomuusko voittaa uimapuvut? iekö naturisteille pitäs olla oma osasto ja yleisosasto normeille.


    • vesionelämä

      Suomen ykköspaikka hemmottelupuolella - parantanut jatkuvasti hoitovalikoimaa, saunoja ja palveluja. Jos haluaa pois kehätien hulinasta tai vaikka lapsiperheen arjesta on ikärajallisuus todellinen siunaus. Käyn noin kerran kuussa nollaamassa pään ja kropan. Hyvä paikka viedä myös ulkomaan vieraita jos oma rivarisauna käy ahtaaksi. Eikä tule krapula..heh heh. Pariskunnille paratiisi. Jotka toisin väittää ei itse osaa rentoutua vaan nipottaa kaikesta, varsinkin rahasta. Ostavat sitten jumbon puolella sipsiä ja limppaa hoitoja vastaavalla summalla kärryn täyteen ja menevät kotiin kattomaan telkkaa. Suosittelen 32 asteen lämmöllä :)

    • suomalaiset juntit

      Millainen urpo paskoo uima-altaaseen?

    • venäjälläkin käynyt

      en tiä mutta ei oo käymisen arvoinen paikka kuin enintää vettä näkemöttämille kersoille.

    • ihastutaivihastu

      Asenne kohdilleen sinne kylpylään mennessä,käyttäytymis säännöt koskee meitä kaikkia.On jokaisen oma valinta minne menee ja missä käy,palautteen kasittääkseni voi jättää" respan" (sisääntulon) vieressä olevaan laatikkoon.Ei kaikkia voi millään miellyttää ja voihan tänne laittaa sitä positiivistakin palautetta.

    • Kivaa ja ei

      Tänään tuli käytyä Wellness puolella, olen yli 50 v. täti. Kaunistahan siellä oli ja hieno idea. Mineraalialtaassa oli kiva kellua kun laittoi korvat veden alle kuului musiikki. Poreissakin tuli viihdyttyä. Saunoja oli montaa sorttia. MUTTA hygienia? Saunoissa oltiin uikkarit päällä, vain yksi suihkupaikka-kukaan ei käynyt suihkussa (paitsi minä). Isoon altaaseen en ilennyt mennä kun katsoin valon kohdalta: hurjan näköistä sameaa ja täynnä jotain "hiutaleita". Pyyheliina oli ihan litimärkä-eli 2 tarvitaan.
      Kysyin ennen maksua-onko ryhmiä. Koska ei ollut menin, ehkä puolet asiakkaista oli venäläisiä?

    • mariaa_198

      Saako teillä olla siellä string bikineissä ja onko siellä vain aikuisille olevaa paikkaa?

      • jomppa91

        On melkein aikuisille tarkoitettu osasto, eli ikäraja 20, ei tosin välttämättä kysytä ikää. Siellä on rauhallisempaa. Ite menossa 5 päivä, venäläisiä tosin varmaan on mutta eiköhän siellä selviä


      • Jomppa91

        Ja ainakin bikineissä saa mutta en tiiä string bikineissä. Mua ei ainakaan haittaa:)


      • uutelias90
        jomppa91 kirjoitti:

        On melkein aikuisille tarkoitettu osasto, eli ikäraja 20, ei tosin välttämättä kysytä ikää. Siellä on rauhallisempaa. Ite menossa 5 päivä, venäläisiä tosin varmaan on mutta eiköhän siellä selviä

        näkeekö naisia alasti yhteissuihkussa tai -saunatilassa


      • Ismolaiii

        Ei.


      • Stringmies

        Stringit käy hyvin Flamingossa. Olin siellä joulukuussa ja minulla oli string uikkarit päällä. Eli käytä mitä haluat.


    • SaunaanAlasti

      Ei niin mukavaa ja hygienistä saunoa märissä ja kylmissä uikkareissa. Ei kuulu suomalaiseen saunakulttuuriin.

    • Aurinkoinen123456

      Tietääkös joku saako hotellin asiakkaat alennusta spa:sta? Mistään ei tunnu löytyvän tietoa asiasta.. Kaverin kanssa suunniteltiin kylpylä reissua vähän kauempaa ja mikäs sen parempaa jos voi hieman nautiskella ja olla rauhassa ilman kiirettä takaisin. Mitään muuta syytä hotellissa yöpymiseen ei ole eli ei varmaan tule mentyä jos sitä ei kannusteta. Luulisi heillä olevan joku systeemi? Muilla sama tilanne?

    • Kylpylämamma

      Moi,
      En tiedä tosta hotellin asiakkaille annettavasta alennuksesta. Tonne kylpylään on kuitenkin aina välillä tarjouksia, jolloin pääsee kylpylään puoleen hintaan tms. Ainakin Offerilla ja Letsdeal on sellasia mestoja, joista oon ite noita alennuksia koittanu bongailla.

      Itellä ei pahaa sanaa ainakaan tosta span puolesta Flamingossa. Aina kun oon siellä käyny, niin kokemukset ollu positiivisia. Kallishan tuo vähän on, mut kuten sanottu löytyy välillä ainakin tarjouksia.

    • jontinen
    • Minävainjasinä

      Onko Flamingo tosiaan Suomen suosituin kylpylä, niin kuin sanoo nettisivuillaan. Onhan Suomessa Karibiat Naantalin kylpylät sun muut, jotka on varmaan paljon suosituimpia. Onko jollain tietoa asiasta?

    • flaamiingoo
    • Nautinto

      Hieno kokemus, aikuispuolella olin lähinnä. Palvelu oli todella ystävällistä,ihmisiä ei ollut paljoa,kaunis ja siisti paikka. Ihanaa rentoutua lillumalla eri altaissa. Luxukselta tuntui,kun henkilökunta kaatoi juomaveden ja teen,vaikka saisin ne yksinkin. Hinta,siitä en osaa sanoa,hoitojen hinnasta en tiedä.

    • Polskuttaja

      Suomen suosituin kylpylä? Olin todella pettynyt. Typerä istuma-allas jossa wannabe kokoomuslaiset istuskelivat shampanjalasit kädessä typerän näköisinä. Mineraaliallaskin oli surkea ja vesi likaisen näköistä. Sokkeloinen ja sekava paikka. Yrittävät ilmeisesti pitää sitä paremman väen paikkana ja hinnatkin sen mukaiset. Kauppa ei taida käydä koska Offerillassa jatkuvasti isot alennukset. Kerta riitti, täältä Helsingistä kun pääsee laivalla Viroon kunnon kylpylöihin.

      • Kylmänalle

        Jääkylmää vettä ja kylmä varsinkin vedestä noustessa. Ei enää Flamingoon


    • Ylihintainen mutta suomen mittapuussa kuitenkin tasokas paikka.

      • Anonyymi

        Tasokkuus on katsojan silmissä


    • Anonyymi

      Olimme viettämässä hääpäiväämme. Meillä oli hotellikylpylä paketti kahdelle. Kaikki oli oikeen mukavaa. Menimme kuitenkin aikuisten spahan Flamingon pukuhuoneitten kautta. Jätin suihkutiloihin kangaspussin missä oli pyyhe ja pesuaineet tarkoitus peseytyä siellä . Palattuani suihkutiloihin oli pesuaineeni varastettu. Ihmettelen kelle voi toisen pikkupulloissa olevat pesuaineet ja käytetty pesusuti kelvata. Itse olin ihan ihmeissäni sillä minullahan oisi voinut olla ihan mitä vain pesuainetta näissä pikkupulloissa. Mietinkin että seuraavalla kerralla karvanpoisto aine voisi olla kova juttu. Syylinenkin varmaan löytyisi kun hiukset
      tippuu. No se pointi on . ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ MITÄÄN MISTÄ ETTE HALUA LUOPUA YLEISEEN TILAAN. Minulle opetus sinänsä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe