Kuinka painavaa naista jaksatte kantaa?

ellu.

Onko teillä tapana nostella/kanniskella naisia? Luulisi olevan rankkaa puuhaa, mutta hyvin monet tuntuvat jaksavan. :D Minkä painoisia naisia olette kanniskelleet....missä alkaa mennä se yläraja, että jaksatte kantaa? Onko 52kg semmoinen että jaksatte just ja just nostaa nopeasti ylös vai kanniskella vähän pidempiäkin matkoja?:D

21

3668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtää

      vähääkään ihmisen fysiikasta.

      On kiinni hyvin pitkälti asennosta missä kannetaan ja minkä päällä paino lepää.

      Sitten vielä on niitä joilla on isot lihakset ja jaksvat varmasti nostaa isommankin naisen mutta lihaskestävyys sekä yleinen kunto voi olla todella heikko joten pitempi kantelu on mahdotonta heille.

      • ymmärrän hyvinkin.

        Ymärränpä hyvinkin. Et tainnut vain tajuta että tarkoitin kuinka painavaa SINÄ jaksat nostaa. Tiedän että ihmiset ovat erilaisia ja erilaisilla voimilla varustettuja.


    • exexex

      Voipi sanoa, että tavaksi on tullut ja rankkaa ollut.

      • Nimetön

        hyvä vastaus


    • eukkonen

      Oletko tähtäämässä eukonkannon kisoihin?

    • ..............

      Yks exä (n.172cm 65-70kg) jaksoi kantaa, kun olin niihin aikoihin noin 65-70kg. Edellinen mies oli pieni heiverö, eikä koskaan edes kokeillut. Nykyinen mieheni (n. 173cm n.75-80kg), joka on lihaksikas, jaksaa kantaa minua pitemmänkin matkan ja myös seksin aikana jaksaa kannatella. Nyt olen itse 59kg. Ei näytä mitenkään tuskailselta ja tykkää tosi paljon nostaa syliin ja kantaa sänkyyn. =)

      • tykkää, kun

        apinamies kantaa metsään.


      • ellu.

        ensimmäinen asiallinen vastaus. semmosta mitä haettiin.


      • nainen .
        tykkää, kun kirjoitti:

        apinamies kantaa metsään.

        Minusta se on aika teennäistä. Eksälläni oli sitkeässä tuo ajatus, että naiset tykkäisivät, kun kannetaan sänkyyn... Oli ilmeisesti katsellut liikaa elokuvia.


      • ....................
        tykkää, kun kirjoitti:

        apinamies kantaa metsään.

        Mikään ei ole ihanampaa kuin että mies nostaa syliin ja kantaa sänkyyn. Tuntee että minulla on vahva uros joka kykenee suojelemaan minua. Saan olla pieni ja heikko naaras. Kyllä se kiihottaa :)


      • sinätarzanminäjane
        .................... kirjoitti:

        Mikään ei ole ihanampaa kuin että mies nostaa syliin ja kantaa sänkyyn. Tuntee että minulla on vahva uros joka kykenee suojelemaan minua. Saan olla pieni ja heikko naaras. Kyllä se kiihottaa :)

        Juuri näin! Se tunne, kun tissini painuu miehen rintaa vasten ja tiedän, ettei mies tiputtaisi pois ennen aikojaan. Tykkään muutenkin, kun mies ottaa ohjat sängyssä ja kääntelee mieltymystensä mukaan. Ui, ui, ui...


    • kysymys,

      mutta kyllä jokaisen miehen pitäisi jaksaa kantaa oman painonsa verran.

      Käsivarsilla olen kantanut 172cm ja olkapäällä 178cm. Normaalikroppaisia, olisikohan painoa silloin 60-70kg?

      Sitä pitempää ei ollut kukaan aikaisemmin edes yrittänyt kantaa, tykkäsi kovasti :)

      • ellu.

        voiko tästä sitte päätellä sen että olkapäällä on helpompi ja ns. kevyempi kantaa ku käsivarsilla? Mä en vaan voi tajuta, miten joku pystyy kantamaan ihmistä olkapäällä. :o ehkä siksi että olenkin nainen. :D


      • Nimetön

        Jos 90-100 kiloa niin ei toikaan nyt ihan enää päde.


      • Nimetön
        ellu. kirjoitti:

        voiko tästä sitte päätellä sen että olkapäällä on helpompi ja ns. kevyempi kantaa ku käsivarsilla? Mä en vaan voi tajuta, miten joku pystyy kantamaan ihmistä olkapäällä. :o ehkä siksi että olenkin nainen. :D

        Onhan se helpompi kantaa olalla tai selässä kun siinä kannetaan selällä ja jaloilla, ei kovin romanttista tosin. Mutta jos ottaa käsivarsille kantoon niin onhan siinä nyt sitä vipuvarttakin sen verran että on rankempaa.

        Miksiköhän tästäkin nyt tuli näin iso keskustelu aikaiseksi


    • nainennouseeko

      Itse nostan penkistä tangon ja 2,5 kg kiekot päissä, enkka on 1x5. Laske siitä.

    • Onnellinenmies2016

      Tyttöystäväni (thaikku) 154 cm ja painaa about 75kg. Helposti menee. Läski painaa vähemmän kuin lihasta.

      • hyyyyiheh

        Läski eukko :D


    • En ole päässyt tuolla tavalla käsiksi naiseen ellen ole maksanut hänelle 200 euroa mutta silloin ei tullut mieleen kokeilla tuota kantamista.

    • anonanon

      Viime kuussa oli yhen illa juttu yhen pikkunaisen kanssa, jota nostelin koko illan kun se oli niin kevyt. En oo hyvä numeroide kanssa mutta ei varmana painanu yli 50kg. Se ei ite tkääny siitä. emt jokku semmoset "vahvat itsenäiset" naiset ei kai sitte tykkää kantamisesta. lol

    • vältteleturhiakantoja

      Söpömpää kun kädestä ohjataan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe