huijaako bonnier

kun.-

se lupaa nettisivuillaan antavansa tilaajalahjana 3 kpl hienoja HASAKI kokkiveitsiä; nooh, tilasin toista kuukautta sitten ko lehden ja valitisn lahjaksi ko hienot veitset, no nyt ne tuli; 1 kpl keskikokoinen ja 4 !!!! kpl pientä ns juuresveistä, bonnier ilmotti paperipalassa että ko ISOILLA veitsillä on toimitusvaikeuksia ja he lähettävät saman arvoiset- ja tasoiset veitset tilalle!! Valetta ja huijausta!!! Mitä helvettiä teen 4 :llä samanlaisella veitsellä eli ei koskaan enää svedujen asiakkaaksi!!!

22

8259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --eex--

      Toisilla on elämässään suuret murheet, toisilla vähän pienemmät. Olet maksanut niistä veitsistä (sekä 1-2 lehdestä) n. 4,90 euroa...mielestäni se on varsin kohtuullinen hinta :)

      • ---

        Paitsi että lehdistä maksetaan 4,90 ja veitset ovat lahja ;)

        Olivatkohan ne pienet muuten varmasti juuresveitsiä vai olisivatko ehkä pihviveitsiä? Se selittäisi paremmin, miksi niitä on neljä.


    • ---

      Muistapas nyt vikkelästi peruuttaa _kesto_tilauksesi, ellet sitä ole vielä tehnyt, koska jos et peruuta, niin lehti tulee edelleen ja mukana lasku.

    • yrittää saada

      rahaa, lähettelee jotain kamaa ja laskujaan
      ja uhkailujaan,

      vaikka AVAAMATTOMISSA muoveissa PALAUTIN kolme lehteä,

      niin nyt tuli kirje, että
      "vaikka on palautettu lehdet, ne pitää maksaa!"

      KUNINGASKULUTTAJAAN tulee nyt kyllä tästä juttu,
      maanantaiaamuna menen kuluttaja-asiamiehen luo.

      Kuulun Edpoossa 160 ihmisen seuraan, jossa kerron kaikille huijarifirmasta.

      ILMAISEKSI ei tätä tyttöä kiusata!

      • V***uuntunut asiakas

        Kyllä tuo pulju osaa vedättää. Itse jouduin maksamaan lehtiä ylipitkän ajan, johtuen siitä että väittivät muka tilauslahjaksi luvatun tuotteen loppuneen suuren kysynnän vuoksi kesken ja odottelevat muka uutta erää muka tuotteen valmistajalta, no sitten odotelessa pari kuukauttahan siinä menikin. Itseltäkin asia kun unohtui jollainlailla kokonaaan ja siksi ei tullut kiinnitettyä sillalailla enää koko asiaan huomiota, kun onhan nyt maailmassa muutakin kuin lehtitilaukset.Mutta kyllä tuo kieroa kusetusta on, jos kerran ensimmäisen laskun maksettua luvattua tilauspalkintoakaan ei ole, eikä tilaaja ajoissa saa, niin miksi helvetissä he sitten työntävät lehtiään kun itse ainakin luulen että jos tilauksen tuollaisessakin tapauksessa peruutta, siis ENNEN kuin on tilaajalahjan saanut, niin saako silloin yleensäkään koko tilaajalahjaakaan.Tosin eiköhän se sillä perusteella se tilaajapalkintokin tule saada kun on vain sen ensimmäisen laskunkin jo maksanut, sehän siinä se ehto sen tilaajapalkinnon saamiseksikin käsittääkseni on, vaikka sitten tilaajapalkinnon saanti takertelisi.Eli ensimmäisen maksun suorituksen jälkeen vain tilaus heti poikki, niin eiköhän tuo sillä hyvä liene ja tilaus peruutetttu, itse en ainakaan sitä tilausehdoissa mainittua lehtien vähimmäismäärää enempää vastaanota, enkä näinoleen enää maksa olipa tillaajapalkinnonkin tilanne sitten mikä hyvänsä.


      • voi voi teitä tietämättömiä
        V***uuntunut asiakas kirjoitti:

        Kyllä tuo pulju osaa vedättää. Itse jouduin maksamaan lehtiä ylipitkän ajan, johtuen siitä että väittivät muka tilauslahjaksi luvatun tuotteen loppuneen suuren kysynnän vuoksi kesken ja odottelevat muka uutta erää muka tuotteen valmistajalta, no sitten odotelessa pari kuukauttahan siinä menikin. Itseltäkin asia kun unohtui jollainlailla kokonaaan ja siksi ei tullut kiinnitettyä sillalailla enää koko asiaan huomiota, kun onhan nyt maailmassa muutakin kuin lehtitilaukset.Mutta kyllä tuo kieroa kusetusta on, jos kerran ensimmäisen laskun maksettua luvattua tilauspalkintoakaan ei ole, eikä tilaaja ajoissa saa, niin miksi helvetissä he sitten työntävät lehtiään kun itse ainakin luulen että jos tilauksen tuollaisessakin tapauksessa peruutta, siis ENNEN kuin on tilaajalahjan saanut, niin saako silloin yleensäkään koko tilaajalahjaakaan.Tosin eiköhän se sillä perusteella se tilaajapalkintokin tule saada kun on vain sen ensimmäisen laskunkin jo maksanut, sehän siinä se ehto sen tilaajapalkinnon saamiseksikin käsittääkseni on, vaikka sitten tilaajapalkinnon saanti takertelisi.Eli ensimmäisen maksun suorituksen jälkeen vain tilaus heti poikki, niin eiköhän tuo sillä hyvä liene ja tilaus peruutetttu, itse en ainakaan sitä tilausehdoissa mainittua lehtien vähimmäismäärää enempää vastaanota, enkä näinoleen enää maksa olipa tillaajapalkinnonkin tilanne sitten mikä hyvänsä.

        Tilauksen voi peruuttaa ennen tilaajalahjan saamista, sillä tilaajalahja kuuluu tuohon muutaman lehden tilauksen lahjaksi ekä sillä ole mitään merkitystä jatkatko tämän jälkeen tilausta. Itseasiassa jos haluat saada vain tuon tilaamasi tarjouspaketin, sinun tulee tehdä peruutus netissä 5 päivän kuluessa ensimmäisen lehden saapumisesta. Vaikka olet peruuttanut, niin tilaajalahja tulee sinulle (tulkoonkin sitten vaikka 2 kk päästä maksusta)


      • tt
        voi voi teitä tietämättömiä kirjoitti:

        Tilauksen voi peruuttaa ennen tilaajalahjan saamista, sillä tilaajalahja kuuluu tuohon muutaman lehden tilauksen lahjaksi ekä sillä ole mitään merkitystä jatkatko tämän jälkeen tilausta. Itseasiassa jos haluat saada vain tuon tilaamasi tarjouspaketin, sinun tulee tehdä peruutus netissä 5 päivän kuluessa ensimmäisen lehden saapumisesta. Vaikka olet peruuttanut, niin tilaajalahja tulee sinulle (tulkoonkin sitten vaikka 2 kk päästä maksusta)

        Just tuli postiluukusta tuo alkuperäisen kirjoittajan veitsisetti. Tilasin juuri veitsien takia ne kaksi säälittävää Tieteen Kuvalehteä hintaan 4,90. Pienet on näet pihviveitset ja ihan ok oloiset. Aiemmin reilu vuosi sitten tilasin kans saman lehden ja sain 3 veistä. Veitset ovat ihan ok. En käytä ihan päivittäin kun on niin paljon erilaisia veitsiä, mutta hintansa väärtti ja jopa terottuvat puikolla. Ainoa miinus on bambukahva, mutta eihän veistä muutenkaan kuulu vedessä liotella:-) Laadukkaita pihviveitsiä tai yhtä paistiveistä ei saa mistään tuohon 4,90 hintaan ja onhan Tieteen Kuvalehdissä ihan ok kuvia vaikka askarteluun tai voi lahjoittaa terveyskeskukseen ja tulee vielä hyvä mieli:-).


      • terveisin ansku

        Sain tänään kirjeen Bonnierilta, että olen tilannut Kunto Plus-lehden puhelimessa...Ei todellakaan kukaan ole kysynyt minulta, että tilaanko ko. lehden!
        Kirjeessä mainittiin, että kun käytät muutaman minuutin kyselylomakkeen täyttämiseen, ohjaan sinut helposti ja nopeasti Kunto Plus-lehden maailmaan!!
        Aloin miettiä että kuka minulle on soittanut 24.9.2011..muistin että joku yritti myydä minulle jotain kotivakuutusta ja kieltäydyin siitä. Haastattelu/esittely puhelimitse kesti varmaan tuon pari minuuttia ja se riitti Heille, joten olen kuulemma tilannut ko.lehden !! Että tallasta paskaa Bonnier tekee!!


    • jonottanut 8min jo

      voitin pilipalo gpssän joka toimi 3pv , nyt sanoo että paa virta päälle tai epäsopiva gps laite.nyt soitan

      • Karmanlaki

        Bonnier lähettelee lehtiä ilman tilausvahvistusta ja sitten laskuttaa. Kun laskua ei maksa Intrum Justitia uhkailee ja laskuttaa suhteettoman suuria perimismaksuja.

        Varokaa Bonnieria, muut lehtikustantajat ovat oikeudenmukaisempia.


    • hnbvfg

      joo on toi bonnierin toiminta h i e m a n outoa! Tilasin lehden helmikuussa. Lasku tuli pääsiäisen jälkeen. Tilausehoissa lukee että laskun maksettua saa tilaajalahjan noin kuukauden kuluttua. Eli toukokuun puolelle menee. Tilaajalahjakin on vaihtunut tässä kuukausien saatossa. Kaupanpäälliseksi saa myös cityhoppari 2010 kortin, mutta onhan siinä vähän eroa pääseekö sitä hyödyntämään toukokuussta vai helmkuusta alkaen kuten olin etukäteen ajatellut. Vuoden loppuun tosiaan tuo korttikin voimassa.

    • njbkhblk

      Sama homma vielä 3v ekasta viestistä. vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • 15

        korjaan 4. en osaa näköjään laskea


    • zsau

      Paljon olen tilannut Bonnierilta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia kun on peruuttanut ajoissa. Olen tilannut useita tilausjaksoja sekä Historiaa, tieteen kuvalehteä, ja National Geographicia. Lisäksi nano-takki jonka sai tilaajalahjaksi on todella hyvä ja vedenpitävä.

    • Huippuutettu

      Nyt ne on keksineet uuden jutun! Jos maksat tilauksen luottokortilla, niin tilauksesi jatkuu ilman lupaasi loputtomiin ja luottokorttiasi veloitetaan samaten ilman lupaa!
      Älkää maksako luottokortilla.

    • pahamielijää

      Nyt on menossa 17.10 2015...ihan samat jutut...Tilaajalahjat loppuneet suuren kysynnäntakia.Nopenan tilaajan lahja että, Nano-kuoritakki.yli kaksikuukautta jo tilauksesta,laskut maksettu ajallaan.Epäluotettava on bonnier, harmittaa että hyvän lehden pilaa mainoslahjojen lupauksien vastaisesti.
      Tilaus poikki nyt.

    • Annelimatti
    • Peruutuskannattaa

      Jaa a, mulla on aina tullu lehdet ja tilauslahjat juuri niinkuin on sanottu, ja ei oo yhtäkään ylimäärästä laskua tullu. Ei oo ainakaan mua huijattu, juurikin sain postissa sen softcell takin ja sekin vaikuttaa erittäin hyvältä hintaan 4,90€ ja siihen tietty viel lehdet mukaan. Jos jsokus olisi kusetus menoa niin lopettasin kyllä tämän...mutta miks ei käyttää tätä, aina se joku unohtaa peruuttaa lehden tilauksen ja varmasti suurin osa juurikin sen takia täällä itkee, en ole unohtanut perua eikä ole tullut laskuja perässä.

      • Anonyymi

        Bonnier toimii hyvin. Olen tilannut useita tuotteita itselleni ja lahjaksi ystäville. Kaikki lahjat on aina tulleet ja ovat tosi laadukkaita. Bonnierin peruutus toimii hyvin peruutus automaatilla, se on auki 24 / 7. Sinne vain naputtelee asiakasnumeron. Ei ole vaikeaa, täytyy peruuttaa ajoissa ja lahja tulee. Mikäli ei jostain syystä tule kannattaa soittaa asiakaspalveluun. Erittäin tyytyväinen Bonnierin asiakas.


    • Bonnierboikottiin

      Joo peruin bonnierin National Geographin toukokuussa. Lähettelivät edelleen ja nyt karhuavat ensimmäisen kerran neljää numeroa. Onkohan toiminta harkittua huijausta?

    • Teemu5

      Ihmiset näemmä itkevät täällä kun eivät osaa peruuttaa lehtitilaustaan! Älkää tilatko mitään, ellette ymmärrä mihin olette ryhtymässä! Minä olen tilannut useita parin lehden tutustumisjaksoja, ja tehnyt peruutuksen aina ohjeiden mukaisesti, tilaus loppuu siihen, ja saan tutustumislahjan. Siinä se! Ei ylimääräisiä lehtiä, ei perimisiä, ei pettymisiä, koska hinta ei tosiaan ole ollut paha.

    • Anonyymi

      Tilasin Kunto Plus lehdestä kolmen numeron tarjouksen lahjoineen. Laskun maksoin "etuajassa", ajattelin saavani lahjani nopeammin. Lehti on peruutettu oikeaoppisesti, eikä siinä mitään, mutta lahjaa ei ole näkynyt. Lehtitilaus päättyi jo viime vuoden puolella, Helmikuun alussa kyselin lahjaa, kuulemmea silloin lähetettiin mutta kehotettiin olemaan yhteydessä ellei ole viikon kuluessa tullut. Kahden viikon kuluttua kyselin uudelleen ja vastauksena tuli, että "odotamme kun lahjani palautuu postista niin postitamme uudelleen" ??? Mielenkiintoista, lähipäivinä otan jälleen yhteyttä. Katsotaan kuinka kauan kestää. Tämä on nyt periaatteellinen kysymys sopimusten pitämisestä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe