Naiseni ei osaa käydä paskalla !

Boyzone

Olen 22-vuotias mies ja asun yhdessä 18-vuotiaan naiseni kanssa pienessä kaksiossa. Mieltäni vaivaa se, että aina kun tyttöystäväni käy paskalla, kaikki äänet kantautuvat vessan ulkopuolelle.
Pahemmaksi asian tekee se, että hän ei näytä ollenkaan välittävän ulkopuolelle kantautuvista loiskahduksita ynnä muista kivoista äänistä.
Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.
Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?
Olen epätoivoinen. Haluaisin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta aihe on niin arka, että pelkään hänen loukkantuvan verisesti. Mitä minun tulisi tehdä?

500

98719

    Vastaukset

    • muija

      hahahahaaaaa!! voi että mä nauroin kun joillakin on niin suuret ongelmat. hah ;P teillä taitaa olla aika huono parisuhde kun ei voi tuollaisesta asiasta puhua. sano vaan suoraan. mua ei ainakaan häiritsis jos minulle huomautettais. enemmän minua huvittais.

      • 435345345

        pidät vesihanaa aina auki kun oot paskalla? EI VITTU ;___; en ihmettele jos tässä maailmassa ei viidenkymmenen vuoden päästä ole enää jääkarhuja.


      • ei_vittu

        Kyllä joillakin on sitten suuret huolet elämässä....


      • Taasnäitä
        435345345 kirjoitti:

        pidät vesihanaa aina auki kun oot paskalla? EI VITTU ;___; en ihmettele jos tässä maailmassa ei viidenkymmenen vuoden päästä ole enää jääkarhuja.

        Ei liity suoraan asiaan mutta yhden vessan seinään oli kirjoitettu teksti: Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskot kattoon olet sankari.


      • -------
        435345345 kirjoitti:

        pidät vesihanaa aina auki kun oot paskalla? EI VITTU ;___; en ihmettele jos tässä maailmassa ei viidenkymmenen vuoden päästä ole enää jääkarhuja.

        AHHHAHH!!!! :DDDD
        Just näin!! :D


      • Potku perseelle
        Taasnäitä kirjoitti:

        Ei liity suoraan asiaan mutta yhden vessan seinään oli kirjoitettu teksti: Ei se vielä mitään jos kuset lattialle mutta jos paskot kattoon olet sankari.

        Tuollasia possun alkuja ne onki suomi naiset mitä voit muuta odottaa toi sikamainen ura alkaa jo nuoresta tyttösestä voit vaan kuvitella mitä se on kun ikää tulee lisää.Sinuna potkisin pellolle tommosen tyttelin.


    • huhhuh!

      Tässä ehkä kummallisin "parisuhdeongelma", jonka olen koskaan kuullut! =D

      Jos vaikka kokeilisit laitta sterkat täysille heti kun tyttösi hiippailee vessaan. Ehkä hienovarainen vihje menee perille tai sitten joudut vain elämään vessanäänifobiasi kanssa tai harkitsemaan hiljaisemmin tarpeilla käyvään kumppaniin vaihtamista (se voisikin olla vetävä juttu senssipalstailmossa)!

      Ei hyvänen aika mitä juttuja! *hihihiiii* :))

      • hahahhahehehehheihih

        en oo pitkään aikaan nauran ut näin paljon :))))))))


      • ploiskis

        Etkö ole vielä hankkinut paskat kuulosuojaimia? Nykyisin niitä suositellaan kaikille nuorillepareille, joilla on hevkät kovvat.


      • kakkahätä
        hahahhahehehehheihih kirjoitti:

        en oo pitkään aikaan nauran ut näin paljon :))))))))

        Kiva että tää kaveri kertoi tämän asian saatiin nauraa:))))
        Nyt täytyy sit tässä pienessä yksiössä miettiä käynkö pa...lla ollenkaan kun parisuhde on kotona:)


      • Pena690
        kakkahätä kirjoitti:

        Kiva että tää kaveri kertoi tämän asian saatiin nauraa:))))
        Nyt täytyy sit tässä pienessä yksiössä miettiä käynkö pa...lla ollenkaan kun parisuhde on kotona:)

        Niin ja meillä kuuluu kerrostalossa vielä naapurinkin vessaäänet....Onneksi en ole vielä naapurin ukon kanssa seksiä harkinnut


    • fox

      tätä viestiä keksiessäsi mukamas hyvää vedätystä? Menes kuuntelemaan se iltasatu, äiti odottaa....

    • Maiden

      Oletko vakavissasi? Ei kellään voi olla tuollaista
      "kunkuulenpaskanloiskahtavanpöntöönjärkytyn" fobiaa. Luonnollinen juttu. Älä viitti.
      Ja jos et tienny niin ei se kaikkia ääniä peitä se vesihanan avaaminenkaan....iik kamalaa! =)

      Hah hah! =D Älytöntä

      • kelaakukahei

        no mun yks exä jätti paskat pönttöön ja vittu että kuvotti

        voimia sulle, kandeis ehkä sanoo et ootsä kokeillu laskuvarjoo eli 5-6 palaa paperii vedenpinnalle niin se vaimentaa kaikki (kakki) hihihihi äänet


      • privaattihetki

        En mie ainakaan halua kuulla kenenkään paskantavan. Vaikka olisi kuinka luonnollinen juttu, niin sitä hetkeä ei ole tarkoitettu jaettavaksi muiden kanssa. Oksettavaa.


      • JUULO ASSER

        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.


      • Hyvittaa huvitta
        privaattihetki kirjoitti:

        En mie ainakaan halua kuulla kenenkään paskantavan. Vaikka olisi kuinka luonnollinen juttu, niin sitä hetkeä ei ole tarkoitettu jaettavaksi muiden kanssa. Oksettavaa.

        Jos wc-äänet olisi "tarkoitettu" salattaviksi, niin wc:t rakennettaisiin äänieristeisiksi, siispä opetelkaa vain suvaitsevaisuutta. Samanlaiset äänet ne syntyvät Teidänkin wc-reissulla. Ettekä taatusti itse tiedä mitä oven taakse kuuluu.


      • kjvcx
        Hyvittaa huvitta kirjoitti:

        Jos wc-äänet olisi "tarkoitettu" salattaviksi, niin wc:t rakennettaisiin äänieristeisiksi, siispä opetelkaa vain suvaitsevaisuutta. Samanlaiset äänet ne syntyvät Teidänkin wc-reissulla. Ettekä taatusti itse tiedä mitä oven taakse kuuluu.

        ikävä kyllä olen asiasta eri mieltä.. WC:stä kylläkin tehdään äänieristettyjä, seiniin laitetaan villaa ettei kaikki äänet sieltä kuulu.. Enkä nyt tarkoita yleisvessoja vaan ihan kotivessoja..


      • 29456
        kjvcx kirjoitti:

        ikävä kyllä olen asiasta eri mieltä.. WC:stä kylläkin tehdään äänieristettyjä, seiniin laitetaan villaa ettei kaikki äänet sieltä kuulu.. Enkä nyt tarkoita yleisvessoja vaan ihan kotivessoja..

        seiniin laitetaan kyllä ihan normaalistikkin villaa! Äänieristys tehdään jollain ihan muulla..


      • löysäälöllöä
        kelaakukahei kirjoitti:

        no mun yks exä jätti paskat pönttöön ja vittu että kuvotti

        voimia sulle, kandeis ehkä sanoo et ootsä kokeillu laskuvarjoo eli 5-6 palaa paperii vedenpinnalle niin se vaimentaa kaikki (kakki) hihihihi äänet

        Niin, ja jos paskantaa reunaa pitkin ettei kuulu pulahdus niin kyllä haju tulee käyjän mukana ja paljastaa millä asialla huusissa oltiin. Aika paha ongelma kun paskatilla joutuu käymään herrat, narrit, köyhäät, rikkaat, hienohelmat, tuulipukukansa, kaiiiiikkkiiiii.


      • skdjksa
        kelaakukahei kirjoitti:

        no mun yks exä jätti paskat pönttöön ja vittu että kuvotti

        voimia sulle, kandeis ehkä sanoo et ootsä kokeillu laskuvarjoo eli 5-6 palaa paperii vedenpinnalle niin se vaimentaa kaikki (kakki) hihihihi äänet

        Meillä tota sanotaan pommisuojaks :D:D:D:D:DD:D:D


      • siisti mies
        privaattihetki kirjoitti:

        En mie ainakaan halua kuulla kenenkään paskantavan. Vaikka olisi kuinka luonnollinen juttu, niin sitä hetkeä ei ole tarkoitettu jaettavaksi muiden kanssa. Oksettavaa.

        ajattele kun oot vaikka sairaalassa ja sua kylvetetään paskat tulee lattiaalle kyllä sitä on montakertaa sanonnut ei haittaa mä siivoon ,kaikkeen pitää valmistautua eikä tehdä ongelmaa .kyllä mä hämmäsyin suuresti ainakin mun nuorisolla soi koko ajan huushollissa radio tai muu .täytyy kysyä onko niillä tämmönen ongelma


      • kjvcx kirjoitti:

        ikävä kyllä olen asiasta eri mieltä.. WC:stä kylläkin tehdään äänieristettyjä, seiniin laitetaan villaa ettei kaikki äänet sieltä kuulu.. Enkä nyt tarkoita yleisvessoja vaan ihan kotivessoja..

        Mä asun uudessa rivarissa ja täälä ei ainakaa oo aateltu yhtää WC:n äänieristystä. Seinät on pahvia ja kaik äänet kuuluu keittiöön asti.


      • h
        29456 kirjoitti:

        seiniin laitetaan kyllä ihan normaalistikkin villaa! Äänieristys tehdään jollain ihan muulla..

        sisä seinissä käytetään villaa äänieristeenä. juntti.


      • hiljaa siellä
        h kirjoitti:

        sisä seinissä käytetään villaa äänieristeenä. juntti.

        eipä oikeastaan. lämmön karkaaminen sillä estetää, ja eristäähän se ääniäkin vähän, mutta ei nyt pelkkä villa äänieriste ole :D juntti


      • Hannah
        hiljaa siellä kirjoitti:

        eipä oikeastaan. lämmön karkaaminen sillä estetää, ja eristäähän se ääniäkin vähän, mutta ei nyt pelkkä villa äänieriste ole :D juntti

        Meilläkin on villat keittiön ja olohuoneen välisessä seinässä..... Ettei vain lämpö karkaa keittiöstä olohuoneen puolelle.....

        Ja voihan paskan marjat, toivottavasti tämä on vitsi.... Mua niin naurattaa ne vessassa kävijät jotka pitää hanaa auki :D


      • plumps
        hiljaa siellä kirjoitti:

        eipä oikeastaan. lämmön karkaaminen sillä estetää, ja eristäähän se ääniäkin vähän, mutta ei nyt pelkkä villa äänieriste ole :D juntti

        kerttuki käyttää äänieristeenä villiksiä...mut paskokaa karhuntaljapussiin tahi menkää riuvulle laskeen hyttyjä!!


      • JustMMMMMeeeee
        kjvcx kirjoitti:

        ikävä kyllä olen asiasta eri mieltä.. WC:stä kylläkin tehdään äänieristettyjä, seiniin laitetaan villaa ettei kaikki äänet sieltä kuulu.. Enkä nyt tarkoita yleisvessoja vaan ihan kotivessoja..

        Ja silti tarkkakorvaiset naapurit jaksaa kuunnella naapureidensa paskomista, ei elämä! Hommatkaa jo se elämä!
        Niin huonosti ei mulla mene, että joutuisin kyttäämään muiden paskomista...
        Ja hei ap!Mikset sano tytöllesi, että en halua kuulla "likaisia yksityiskohtia!?"


      • pkm´0j
        kelaakukahei kirjoitti:

        no mun yks exä jätti paskat pönttöön ja vittu että kuvotti

        voimia sulle, kandeis ehkä sanoo et ootsä kokeillu laskuvarjoo eli 5-6 palaa paperii vedenpinnalle niin se vaimentaa kaikki (kakki) hihihihi äänet

        Niin teki aina yks proffakin ja ilahdutti koko työyhteisöä, kun vaikkapa viikonlopun muhinut pötkö odotti löytäjäänsä yleisessä vessassa.


      • pa kamat
        Hyvittaa huvitta kirjoitti:

        Jos wc-äänet olisi "tarkoitettu" salattaviksi, niin wc:t rakennettaisiin äänieristeisiksi, siispä opetelkaa vain suvaitsevaisuutta. Samanlaiset äänet ne syntyvät Teidänkin wc-reissulla. Ettekä taatusti itse tiedä mitä oven taakse kuuluu.

        Nykyvessat on vartavasten tehty äänimaailmaa tehostavaksi. Tehkää ulkona sama asia niin saundit on ihan eri ja mitättömän vaimeat.


    • sharon

      Olette näemmä vasta muuttaneet yhteen, kun ei ole kokemusta paskan "loiskahduksista"....On se niin kumma, että miehen puolikkaat saa kyllä röyhtäistä ja piereskellä ja elää muutenkin kuin tahtoo, mutta annas olla kuin omasta naisystävästä löytyykin näitä inhimillisiä piirteitä, niin siitähän nousee hirveä haloo!!
      Oisko se teidänkin suhteeseen arki iskenyt, kun noin on ruennut häiritsemään??

      Tosin en ymmärrä, miksi tyttöystäväsi kertoilee vessassa käynnin yksityiskohtia, jos hän näkee, ettet ole järin kiinnostunut asiasta....

      Eiköhän teidän olisi parempi selvittää ihan kahden kesken tällaiset "ongelmat", kun ihmisillä on täällä ihan OIKEITAKIN ONGELMIA!

      • kaikkea sitä kuulee

        Joo, ja mua ärsyttää kun miesystäväni käy kusella, lorottaa pönttöön niinsanotusti keskelle lampea ja piereskelee siina samalla että varmaan kuuluu naapuriinkin.
        Kaiken huipuksi jättää vielä vessan istuinsuojuksen renkaan laittamatta paikoilleen poistuessaan.


      • todellinen ärsytys
        kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Joo, ja mua ärsyttää kun miesystäväni käy kusella, lorottaa pönttöön niinsanotusti keskelle lampea ja piereskelee siina samalla että varmaan kuuluu naapuriinkin.
        Kaiken huipuksi jättää vielä vessan istuinsuojuksen renkaan laittamatta paikoilleen poistuessaan.

        Mua taas ärsyttää kun mun muija jättää kannen yläasentoon.


      • Kärpix
        kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Joo, ja mua ärsyttää kun miesystäväni käy kusella, lorottaa pönttöön niinsanotusti keskelle lampea ja piereskelee siina samalla että varmaan kuuluu naapuriinkin.
        Kaiken huipuksi jättää vielä vessan istuinsuojuksen renkaan laittamatta paikoilleen poistuessaan.

        Laittamalla paikoilleen. What? Sehän On oikeassa paikassa, kun kansi on ylhäällä.Onnex meillä on emännän kanssa omat vessat talossa. Ei tarvii Koko ajan olla nostamassa ja laskemassa kantta.


      • hohhoijaa
        kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Joo, ja mua ärsyttää kun miesystäväni käy kusella, lorottaa pönttöön niinsanotusti keskelle lampea ja piereskelee siina samalla että varmaan kuuluu naapuriinkin.
        Kaiken huipuksi jättää vielä vessan istuinsuojuksen renkaan laittamatta paikoilleen poistuessaan.

        Paikoilleen? Sillä on siis joku "oikea asento"? Eikö miehesi voisi sanoa samaa kun jätät renkaan alas? Mikä velvollisuus miehillä on vaihdella renkaan asentoa jos naisetkaan eivät sitä tee?


      • voiha vittu
        kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Joo, ja mua ärsyttää kun miesystäväni käy kusella, lorottaa pönttöön niinsanotusti keskelle lampea ja piereskelee siina samalla että varmaan kuuluu naapuriinkin.
        Kaiken huipuksi jättää vielä vessan istuinsuojuksen renkaan laittamatta paikoilleen poistuessaan.

        on täälläki kyl hyvät ongelmat!! xD ei voi ku nauraa :d kuulostaa vähä homojen hommalta ku jätkä 22-vee valittaa äänistä joita tyttöystäväsä päästelee pöntöllä ollesansa xD :D:D ei pahalla x) ei siinä mitää mut ku meillä miespuoliset kuseksii pitkin lattioita ja renkuloita.. eikä viitti pyyhkiä mitään pois vaa ku me naiset tullaan vessaan ni alkaa puunaus ennenku perkele saa ite istua pöntölle ku vittu se on nii perkeleen inhottava mennä siivoomaan muitten kusia siitä lattialta ja pöntönreunuksilta -.-


      • voi luoja..
        todellinen ärsytys kirjoitti:

        Mua taas ärsyttää kun mun muija jättää kannen yläasentoon.

        joo pidän itekki siitä että pöntön kansi on kiinni.. mut se et ku tuut vessaan ja mies käyny viimeks vessassa.. kannet ja renkulat.. kaikki on ylhäällä ja kusta joka paikassa.. saatana etton vittumaista ku kuseksitaan mihi sattuu ja sit ei viititä ees siivota jälkiäsä..istutaan pöntöllä tai kuseksitaan seisaaltaan OVI SEPPOSEN SELÄLLÄÄ.. mua kiinnostaa siis iha vitusti nähä mitä se sielä vessareissun aikana tekee -.- ja ei pestä käsiä ja räplitää muniasa ja sitte mennää keittelee kahvia ja laittaa ruokaa kaikille... paskasilla käsillä.... -.- joo haluun munakarvoja ruokaani!! (y)


      • Munakarvamussukkasi
        voi luoja.. kirjoitti:

        joo pidän itekki siitä että pöntön kansi on kiinni.. mut se et ku tuut vessaan ja mies käyny viimeks vessassa.. kannet ja renkulat.. kaikki on ylhäällä ja kusta joka paikassa.. saatana etton vittumaista ku kuseksitaan mihi sattuu ja sit ei viititä ees siivota jälkiäsä..istutaan pöntöllä tai kuseksitaan seisaaltaan OVI SEPPOSEN SELÄLLÄÄ.. mua kiinnostaa siis iha vitusti nähä mitä se sielä vessareissun aikana tekee -.- ja ei pestä käsiä ja räplitää muniasa ja sitte mennää keittelee kahvia ja laittaa ruokaa kaikille... paskasilla käsillä.... -.- joo haluun munakarvoja ruokaani!! (y)

        muahahahahahaha

        olet siis rakkaani vihdoinkin huomannut, kuinka minä sinulle ruokaa laitan....

        aroomit ruokaan pussukoiden välistä, siellä sitä munahikeä on....nami nami!


      • voe_että
        hohhoijaa kirjoitti:

        Paikoilleen? Sillä on siis joku "oikea asento"? Eikö miehesi voisi sanoa samaa kun jätät renkaan alas? Mikä velvollisuus miehillä on vaihdella renkaan asentoa jos naisetkaan eivät sitä tee?

        Vessan kansi kannattaa laittaa kiinni ainakin sitä vetäessä, jotta ei ulosteiden mikrobit pääse huoneilmaan. Siellähän ne sitten nätisti leviävät muihin tavaroihin. Vähän kuin pesisit hampaasi paskalla. Nam nam.

        Alkuperäinen viesti nauratti makeasti. On se harmi kun elämisestä kuuluu ääniä...


    • Lumi

      En nyt ole varma on ko tämä provo...mutta siis, luonnollisesta jutustahan tossa on kyse. Voi olla että teillä om erilainen kotikasvatus. Minun kotonani esim. ei ole hirveesti tämmösistä jutuista puhuttu enkä mä halua kuullakaan mitään vessajuttuja. Entinen poikaystäväni kertoi joskus liikaakin yksityiskohtia wc-sessioidensa tuotoksista ja mua yökötti. Onneksi se tajus lopettaa sen kun ilmoitin ettei tarvi kertoa.

      Tee niinku tuo yksi kirjoittaja ehdotti ja laita musa soimaan niin ei tarvi kuunnella loiskahduksia. ja jos hän ketoo yksityiskohtia niin ilmoita vaan sarkastisesti, että kiitos kun jaoit tämän kanssani, ei olisi tarvinnu tai jotain. Mun mielestä parisuhteessa ei silti tarvi jakaa ihan kaikkea...

    • maasika

      Se hanan auki pitäminen paskantaessa on vedentuhlausta! Häpeisit!
      Sun tyttöystävä taitaa olla aikamoinen variksenpelätti, koska hyvännäköiset naiset ei käy savella... se nyt vaan on niin (kirjoittamaton sääntö). Ja jos joku on eri mieltä, niin älkää vaan mulle kertoko siitä! Mä katsokaas haluan pitää tämän päässäni olevan mielikuvan koskemattomana aina hautaani asti.
      Hmmm... mitäs vielä... niin siis tuo vessa saavutuksistaan kertominen on luultavasti piruilua, koska muijas tietää että sä inhoat niitä. Varmaan taitaa olla muutenkin erittäin tietoinen tuosta sun paskafobiastas...

      • kasvattaja...

        Jotku ei välttämättä oo niin sivistyneitä... Tai huonosti muotoiltu. Mulla oli yks kaveri, se oli ihan mukava, mutta kun sillä ei ollu minkäänlaisia käytöstapoja. Se yhtäkkiä koulussa voi töräyttää kauheen pierun ja sit tuumata no, nyt pierettää. Samaa tämä naispuolinen ihminen teki röyhtäilemisen suhteen... Musta toi oli tosi inhottavaa. Muutenki nää käytöstavat oli aika...ihmeelliset... Muuten tyyppi siis oli ihan mukava, mutta...no, yksinkertanen.

        Jospa tyttöystävässäs on vähän samoja piirteitä. Kieltämättä se yksityiskohtanen kertominen ei oo kauheen mielenkiintosta, mut varmaan kannattais mainita siitä. Ei kai se muuten voi tietää mitä mieltä sä oot. Mun mielestä vessa-asiat on vessa-asioita eikä yleinen keskustelun aihe. Ei ainakaan meillä, vaikka 4 vuotta seurusteltu.


      • t. Nainen

        Joo, naiset ei oikeasti käy paskalla. Sehän on tunnettu tosiseikka ;)


      • jep (y)
        t. Nainen kirjoitti:

        Joo, naiset ei oikeasti käy paskalla. Sehän on tunnettu tosiseikka ;)

        no näimpä! :D niinku paskalla käynti tekis naisesta jotenki ruman ja niin leimatun ettei sitä saa enää ees kattoo :D


      • Maasikafani

        Sä oot ihku maasika! Eihän hyvännäköiset naiset ihan oikeesti käy savella....ihan oikeesti! Jättää syömät, ei savee!
        Ei kato oo mitään saveis..(kuonat saa muikeesti vesiperäruiskeella vek salassa, sit kun on tarvis ) Ja taas säästettiin hemmetisti vettä.
        Kaikki kunnia hyvännäköisille naisille.


      • näinon
        t. Nainen kirjoitti:

        Joo, naiset ei oikeasti käy paskalla. Sehän on tunnettu tosiseikka ;)

        Ei niin me puuteroidaan nenämme aina kun mennään vessaan,ei meillä ole koskaan pissa eikä kakka hätää:-D


    • BUAHHAHHAA

      enää muuta sanoo ku et

      PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

      :DDDD

    • kikkare

      olen tietysti mies kun näin käyttäydyn.otan joskus kakkoistani digikamerallani kuvia ja myöskin kuvaan pieruja videolle.sitten esittelen näitä vaimolleni.joskus myös kaivan aanustani sormella ja pyydän häntä haistamaan.

      • hankielämävink

        hyivittu.


      • pippali

        no huuuuuuuuuuh saakeli yäkk olet ilmeisen tyytyväinen ..muista maistaa myös itse..se voi piristää


      • tosi utelias

        Kun sä oot tommonen videoharrastaja, niin kertoisitko mulle miltä pieru näyttää?


      • anuz

        avot, minäpäs venyttelen aanusrenkaani oikein löysäksi ja otan hd-kamerallani videokuvaa kun pieraisen. Hidastettuna se näyttää kovin ihmeelliseltä. Tätä myös esittelen naapurilleni.


      • lerva lentää >.<

        hyi saaTana! v1ttu mikä elukka sä saakeli oot.. onnek mullon kunno mies eikä joku v1tun fiikki ...en oo lissu mut lerva lentää keltä tahasa :D maalla asun ja piän vessassa ihan niin palio meteliä ku haluan haitatkoot se sitte muita nii palio ku vaa voi.. ei se mun persettä kutita :D


    • no niih

      Näin myös meillä, paitti että emäntä ei aina viitsi pistää edes vessan ovea kiinni...

      Tyrkkään sen ohi mennessäni yleensä kiinni, tai TV:tä katsoessani hiukka ääntä kovemmalle. Jos muuten sattuu olemaan hiljainen hetki ja kylppäristä vaan kuuluu "plumps, plumps, aaaahhh...", niin koitan keskittyä tuijottamaan pihalle ja vaikka laskemaan ohiajavia autoja.

      Olen kyllä sanonut että en halua kuulla hänen kommenttejaan aikaansaannoksistaan, alkaa pikku hiljaa mennä perille, kun meinaan yökätä lattialle...

      Erityisen inhottavaksi asian tekee se että jos itse olen suljetuin ovin ähkimässä niin tämä naiseläjä saattaa tempaista oven auki, kysyä jotain rutiininomaisesti ja hihittää...

      Miten luonnollisesta asiasta voi tehdä muutamalla pikku eleellä täysin luonnotonta.

      • hihhihii

        hahhahahahahaaaa voi että voi olla hullun hauskaa kun lukee tuota :DDD


    • Kansanparantaja

      Tämäkin kirjoitus on hyvä esimerkki siitä, mitä seuraa, kun keskenkasvuiset lapsukaiset yrittävät leikkiä kotia ilman turvallisten vanhempien ohjailua! On suoraan lastenkamarista yritetty hypätä yhteiseen kotiin, ja onhan siinä silloin "vaikeita" ongelmia.

      Koska naisesi paskan loiskahdukset Sinua niin suuresti häiritsevät, ja naisesi ( tyttönen vasta) on iältään hyvin nuori, niin voisitte hyvin vielä palata ajassa muutaman vuoden taaksepäin. Hanki naisellesi vaippoja opeta hänet vielä paskantamaan niihin, niin silloin loiskahdukset eivät ollenkaan häiritse. Onko se vaippojen putsaaminen sitten mukavampaa kuin siististi pytyllä käyminen??? HERÄTYS NUORI KOLLI, ON SINUNKIN JO AIKA KASVAA AIKUISEKSI!!!

      • eukko vaan

        oli tosi hyvä vastine noille murkkuikäisille tenaville.


      • Augustin

        Paskajuttu,mutta tuleepahan tuo nyt aika perusteellisesti käsitellyksi !
        Ei muuten ole niin vahvaa miestä eikä naistakaan,joka ie ähki paskatessaan ainakin
        joskus,piereskelystä nyt puhumattakaan.Että ei kun ovet kiini ja mölytoosat täysille !


      • eukko vaan kirjoitti:

        oli tosi hyvä vastine noille murkkuikäisille tenaville.

        Oli tosi hyvä kannanotto. Toivottavasti aikuistuvat?


    • Otus

      heti se veden tuhlaus! On suorastaan rikollista pitää vettä valumassa hukkaan vain siksi, ettei kukaan kuulisi, kuinka kakkaat. Laula vaikka pöntöllä istuessasi, jos nuo "loiskahdukset" jollain pitää saada kuulumattomiin.

    • kokenut mies elämässä

      kuules vyöhyke poika, yks varma keino on tämä:
      hankit jostain mm. muikkuverkon, leikkaat siitä pienen sopivan palan ja sovitat sen pönttöön lätäkön yläpuolelle.
      Sitten ei muuta kun päästelee plörää pyttyy ja kas kummaa, ei lätise enää vaan se materiaali pysää verkkoon. Ja jos on kovin löysä päivä, niin sit ois varmaa toi hyttysverkko parempi vaihtoehto.
      Lopuks sit vaa löysätää verkkoo nätisti ettei lätise ja vessa vetoon, tai jos sittenki viä lätisee liikaa ni vedä vessa ensin ja sitten nopeesti löysäät verkon jos kerkeet vedon aikaan.

      • :))

        Kakkahuumori rulaa :))


      • nig4

        ihan vitun ygöne neuvo


    • paskalla

      sinne ne muutkin elukat tekee tarpeensa, sit vaan Haupaska-pussi käteen ja nouki paska siitä nurtsilta ja heitä roskiin. Eikä taatusti lotise eikä loisku, perseen voit kesäaikana pyyhkii vetämällä peppua nurtsilla, niin koiratkin tekee, talvella voit hoitaa sen lumihangessa ja tulee pestyykin samalla puo. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Angelina

      Joissakin maissa ihmiset kuolevat, koska heillä ei ole puhdasta vettä. On suorastaan loistavaa, että sinulla on varaa noin tuhlata vettä...Ostakaa vessaradio, saa hoppihollista.

      • Vatu

        Se etta kayttaa vetta Euroopassa ei vaikuta kuivien alueiden vesitilanteeseen.


      • ekfk32

        voi vitun nössö mee sinne muihin maihin niitä sitte auttamaan.


      • luonnonsuojelija
        Vatu kirjoitti:

        Se etta kayttaa vetta Euroopassa ei vaikuta kuivien alueiden vesitilanteeseen.

        Vaikuttaapas. Mieti miten. Vinkki: juomaveden valmistus kuluttaa sikana energiaa


    • Hunaja23

      Oli siis ihan pakko vastata sulle ku sun kirjotukses on tyhmin minkä oon hetkeen lukenu..Jokainen käy vessassa niin kuin haluaa ja jos sä et jaksa kuunnella ku sun ihana avopuolisos käy vessassa niin laita musiikki päälle tai nosta kytkintä..

      Kuka hullu pitää hanaa auki ku käy vessassa..???En mä ainakaan ja jos mun mies sen takii mulle saarnais niin se olis sitte soronoo..Vaikka sä luulet ettei sulta kuulu ääniä niin tasan kuuluu vaikka niitä yrität peitellä..Niin ja sehän on normaali asia et paskalla käydään..

      Mut siinä mä oon sun kanssa samaa mieltä ettei niitä kikkareiden määriä tarvi kertoa..eipä se muakaan kiinnosta oksettaa pahemminkin..

      Älä anna sille jos ei kiinnosta ku se on käyny hetki sitte paskalla..sano et käy pesulla ensin tai jotain..Tee hyvä mies asialle jotain ennen kuin oot hermoraunio..

    • m..

      sun pitää varmaan rakentaa veskis kellariin tai maan alle.. vittu sä oot pentu!!!!!!!!!kasva aikuiseks!

    • Voi helvetti!

      Ala mennä sanomaan nyt välittömästi sille naiselles että opettelee käymään paskalla, eihän siitä tule mitään jos vuositolkulla kuuntelee samaa sontaa mitä hyvällä akustiikalla varustetusta vessasta pääsee. Voit antaa myös ilmaisen oppitunnin jos hän ei itse opi ;)

      • Voi vittu uuno

        Vastasit sitten melkein kymmenen vuotta vanhaan viestiin. Onnea, pösilö.


    • ei taas

      Miksi nostelette näitä ikivanhoja viestejä???

    • voi ei :(

      Voi ei. Olen kuullut romaanikulttuuria edustavan ihmisen kertovan samaisesta ongelmasta ja siitä, että vesihana on tosiaan pidettävä auki. Se kuuluu heidän kulttuuriinsa, koska siihen kuuluu paljon häveliäisyyssäädöksiä, mutta ei se kuulu suomalaiseen kulttuuriin! Mutta mitä vedentuhlausta! Nuohan ovat ihan normaalielämän ääniä, ihan normaaliasioita. Miten tuo aihe voi olla arka???? Ei se mikään tabuasia perussuomalaisessa kulttuurissa ole.

      • -

        "Se kuuluu heidän kulttuuriinsa, koska siihen kuuluu paljon häveliäisyyssäädöksiä"

        Et saa vääntää torttuja Jumalasi alttarille.


      • Mikä nyt sitten on vedentuhlausta? Helsingissähän joskus kesäisin kehotetaan käyttämään enemmän vettä jotta jätevedenpuhdistamo ei ala haista. Suomi on toistaiseksi niitä paikkoja joissa on loputtomiin puhdasta vettä.

        Maalla on tietysti eri juttu jos oman kaivon varassa on.


      • mannekiinni

        Täyteen ääneen mölyävät mannet voisivat opetella ihan tavallisten ihmisten tapoja, esim. lopettaa hameen alle piilotusleikit kaupoissa.


    • 20

      "hiljainen hetki ja kylppäristä vaan kuuluu "plumps, plumps, aaaahhh...""

      Aaaahhh?!!

    • Dadzone

      Voi sinne pyttyy opetella pistään paperia niin hirveät loiskahduksen kuulu. Lisäksi pylly kuuluu pyyhkiä. Pyllyn voi myös pestä jos on liisterikakkaa. Kyllä naistenkin pitäisi ymmärtää ihan perushygienia.

      Teidän kämppä on vähän kämäinen jos kaikki äänet kuuluu vessan oven ja seinän läpi pyttytuhnuja myöten. Muuttakaa.

      • Tosiasia*

        Jos loiskuu niin pylly kastuu askavedestä


    • ShitHappens

      nyt kun olet 9 vuotta vanhempi niin oks tullu paskabänät vai oletko oppinut vaan kuuntelee paskan ääniä? Valaisehan hieman tämän päivän liisteristä tilannetta.

    • älä unta nää

      Huomioni kiinnittyi siihen, että tyttö halusi muka heti ulostamisen jälkeen saada seksiä takaapäin. Kukaan nainen ei voi väittää nauttivansa takaapäinpanosta, miehet vain luulevat, koska ovat katselleet pornoleffoja.

      • biux

        Kyllä mä ainakin nautin saada takaapäin. Ja silloin jos on vessahätä, täytyy tietty ensin käydä vessassa. Olisi suuri menetys, jos mieheni ei pitäisi siitä asennosta.


      • ettäs tiedät!

        takaapäin pano ja peppuun pano on mielestäni aivan eri asioita!
        itse tykkään ekasta mutta en jälkimmäisestä!


      • 83

        VÄÄRIN!! Seksi on parasta just takaapäin


    • .....,,..,..,,.,..,,

      täyttää skeidaa koko ketju, kuuntele apulantaa!

    • vege22

      mun muija oli samanlainen. oli olevinaan niin seksikäs rokkimimmi.. pistin poikki. kamala pieruhuora.

      • exäs

        luuseri pierupetteri,pikkumuna


    • koska pääsis vessaan

      Tiedän mistä puhut. Minulla oli varmasti paljon pahempi ongelma mutta mutta...
      Nykyinen mieheni on sellainen jonka kanssa voin puhua mistä vaan ja hän siten opetti mut eroon siitä kammosta.
      Se on sun ainoa vaihtoehto.
      Puhukaa, make fun of it. You´ll get over it.

    • strhsehe

      Huomaa, että aiheen aloittaja on keksinyt tarinan naisesta.

      Harva nainen haluaa takaapäin ja naiset ovat vessa-asioissa muutenkin siistimpiä kuin miehet.

      • ettäs tiedät!

        kyllä minä tykkään ku takaapäin otetaan!
        se ei siis ole sama asia kuin että peppuun pannaan! siitä en tykkää!


      • kaksseiskaseiska

        on se sit takaapäin ja tai anaaliseksiä molemmat käy .. voi eiiiiiiii tuo on kamalaa, hyvät hyssykät... kasvakaa aikuiseks. ja olen nainen


    • JH

      VAI NIIN

    • .scd

      TostA tulikin mieleeni että olen sata kertaa sanonut miehelleni että pistää vessan oven kiinni kun käy kusella. AINA jättää sen auki ja minä käyn sulkemassa. Aarrgghhh.

    • mennään pissalle

      Olen varmaan poikkeusnainen, mutta tykkään vessaäänistä. Vallankin pissanlorina on kivaa kuultavaa. Voin mennä ihan katselemaankin, kun mies on pissalla. Söpö suihku. Voin vaikka pidellä avuksi ja ravistaa tietty. Ja sitten pieni suukko vielä lopuksi.

      • golden shower

        Niin onkin söpö suihku. Ja ihanaa kun se lorisee sängyssä päälleni. Saan yleensä heti kun mieheni pissaa päälleni ;)


      • mennään vaa pissalle

        Hahah, hauska viesti, kiitos nauruista ^^


      • -Tatjaana-
        golden shower kirjoitti:

        Niin onkin söpö suihku. Ja ihanaa kun se lorisee sängyssä päälleni. Saan yleensä heti kun mieheni pissaa päälleni ;)

        On teillä sitten kova ruljanssi, kun kusi rupeaa äkkiä haiskahtamaan: eli on kai varauduttu muovitetuin patjasuojuksin?
        Minä hakisin haulikon, jos päälle ruvettais kusahtelemaan.
        Mutta ei ole pelkoa.


    • golden shower

      Ollos hyvä vaan ;)

    • Köhöm.

      Miten minusta tuntuu että jos tuossa talossa on edelleen sama ongelma, on kyse läheisriippuvuudesta, trollisairaudesta, takaapäinpanon puutteesta tai WC:n akustiikan huonosta laadusta jota ei olla osattu korjata.

      • luonnollisia ääniä

        Minuakin huvittaa tämä aihe, samoin jotkut kommentit!

        Miten voisi olla kyse läheisriippuvuudesta, jos joku ei pidä toisen aiheuttamista vessaäänistä? Entä "takaapäinpanon puute", mitä sillä on tekemistä aloituksen kanssa?

        WC:n akustiikkaa (?) tai yleensä äänien kantautumista sieltä ulos ei paljon voida millään seinämateriaaleilla ehkäistä, kun heikoin lenkki on se ovi! Eipä kukaan asenna vessan oveksi ulko-ovea vain äänien vuoksi!


    • S e t ä

      Kerro anopille, että kasvattaisi tyttärensä ihmiseksi.

    • paskaonIN

      paljon puhetta paskasta nykyään

    • Neuroottinenko

      Ok, mä voin ymmärtää sen, että jotkut asiat tuntuu toisista vastenmielisiltä. Ei paska ole herkkua kenestäkään, eikä paskantamiseen liittyvät yksityiskohday kiinnosta yleensäkään ketään.

      Itseäni oksettaa (kirjaimellisesti) ruoan syöminen suu auki. En tiedä miksi, mutta näin vaan on.

      Joten ymmärrän että paskantamisen äänet voi oksettaa, mut mikä estää esim. viemästä roskat silloin? Huikkaat oven läpi, että viet roskat, tai pistät tv:n päälle tai teet mitä vaan, mikä vie keskittymisen. Itekin oon käyttänyt noita keinoja, kun oon yrittänyt paeta mässyttäjiä. En ala mässyttäjille valittamaan siitä, koska joillakin on vaikeuksia hengittää syödessään, joten siksi pureskelevat ruokansa suu auki. Se on täysin mun ongelma, että koen sen vastenmielisenä, enkä kyllä tiedä mikä parantaisi itseni tuosta :D Ehkä jonkinlainen siedätyshoito voisi tehota.

    • Jesus_love_you

      kummalla pieraisit sanon, kun kuuleen outoja ääni meidän veskistä:) tulee yleensäkin hiljaista sinne veskiin:) kandee koittaa :)

    • q.w.w

      No meillä kävi seuraavasti; tätini tuli miesystävänsä kanssa pitkästä aikaa meille käymään ja vieläpä yllätysvierailulle. En ehtinyt siis sanoa tyttöystävälleni sääntöjä, miten heidän kanssaan käyttäydytään. Tätini kun on melkoisen konservatiivinen ja hyvinkäyttäytyvä nainen. No, istuimme siinä hetken aikaa kahvitellen kun tyttöystäväni sanoi: "Täytyypä mennä tästä paskalle!". Vessassa ei ääneneristeet ole niin hyviä, kun keittiöön kuuluu niin selkeästi kaiket äänet. Ensin kuului töräys hänen istuessaan pöntölle ja sitten molskahduksia. Sitten tyttöystävä huusi "Wouu! Mikä monsteri syntyi!" Tätini ilme oli näkemisen arvoinen ja pyöritteli silmiään vaivaantuneena. Miesystävä ikäänkui hätkähti jokaisen molskahduksen kohdalla. Voitte kuvitella ovatko käyneet meillä vierailulla sen jälkeen.

      • vessamessu

        Siis etkö tajunnut, että tyttöystäväsi nousi paskakapinaan?

        Luulisin, että kyseessä oli seuraavanlainen juttu: Tätisi ja hänen miesystävänsä ärsyttivät tyttöystävääsi konservatiivisuudellaan, mielipiteillään, käytöksellään yms. Hän päätti tehdä jotain, joka varmasti tuntuisi tädistä ja miehestä aivan hurjalta. Sitten alkoi sopivasti painaa perälle ja hän päätti ottaa kaiken irti tilanteesta. Huonoa käytöstä häneltä. Minun olisi varmaan vaikea luottaa häneen eri tilanteissa.


      • Augustin

        Sehän oli tarkoituskin, etteivät tulisi toista kertaa passattavaksi.Hyvin toimi !


    • 325235235

      Olisipa avausviestin kirjoittaja vielä paikalla kertomassa, onko hän vielä naisensa kanssa yhdessä :D Mutta joo, kuulostaa kyllä ihan meikäläisen exältä. Ilmoitti menevänsä paskalle ja jysäytteli pommeja altaaseen. Inhottavaa.

      • Ratkaisu on nykyaikainen japanilainen teknologia, linnun laulua ja muuta kivaa on saatavissa pönttöön kuin pönttöön. Japanissa tämä asia otetaan vakavammin kuin täällä kylmässä pohjolassa jossa piereskely on miehisyyden mitta ja osoitus mahtavuudesta.

        Pönttö ja teknologia kannattaa tilata Japanista, jos vessa äänet häiritsee ja saavathan vierailijatkin iloa.


    • siisti mies

      tuollaiset paskantajat kannattaa jättää samantien. Ei mitään muiden paskomis ääniä jaksa siisti ihminen kuunella.

    • kokeilepas tätä

      Tuossa auttaa vaikkapa mielikuvitus. Niitä molskahduksia kuunnellessa voi kuvitella lohien hyppivän vastavirtaan Tenojoella ja törähdyksien tai jyrähdyksien kuuluessa voi ajatella Retuperän VPK:n harjoittelevan tai ukkosmyrskyn nousevan Himalajan jylhiin vuorenrinteisiin.

      Kun tyttöystävä luettelee onnistuneiden pökäleiden lukumääriä, niin kuvittele hänen kertovan esim. grillimakkaroiden valmistuksestaan.

      Näin käsiteltynä hankala asia muuttuu pelkäksi riemuksi.

      • xvc

        Tämä oli ihan paras :-D :-D


      • Mielikuvitutus

        Kyllä, juuri tuolla tapaa elämästä selviää. Työstä, avioliitosta, ja varsinkin lasten kasvatuksesta.

        Kun nyt armaskiaisesi sitten kumminkin taas kerran kerjää siinä perä tuoreenkuohkeana pystyssä hankoa, niin tartu hommaan kuvitellen lykkiväsi tuttua mäen juurelle uuvahtanutta pappatunturia ylös sitä sairaalan jyrkkää tietä. Siinähän oli aina sen verran tuoretta rasvaa ja rapaa kyljessä, että piti varoa nojaamasta ja melko tarkkaan katsoa sormitukset. Ja lähistöllä häämöttää Tahvanaisen navetta, sieltäpäinhän tapasi silloinkin usein tuuli käydä.

        Vuorokerroin palauttele mieleesi jokin seesteinen corollantankkaustuokio. Tai kiihkeä, jos semmoinen löytyy. Kottikärryt ja huussitalkoot.

        Velvoitteiden täytyttyä katoat kiireet vilkaten suihkuun merkillepantavan reippaasti.

        Vielä jos kustannat vaikka vuosipäivälahjaksi tyllerön kylkeen pystysuuntaisen Tunturi-tatuoinnin. On huomispäivän tribaali, lupaat.


    • kakarat

      likkaas ei ole opetettu sivistysasioissa.kerro suoraan että et ole paskafetissi eli sua ei kiinnosta juttus skeidoista ja se loppuu nyt-ja että opasta likkaa laittamaan vessapaeria jonkun verran pyttyyn jotta ne ikävät äänet ei kuuluisi.opasta lapsikasta tyttökaverias.nolo akka

    • jassi

      idootti jätkä

    • ourraitjuusee

      ok muru, mä meen jatkossa paskalle kerrostalon kellarikerroksen kerhohuoneelle...kauankohan sulla kestää että tajuut etten pasko enää kotona....

      muuten siel kellarissa muuten on välillä nostelemassa puntteja yks kiva naapurimies, mukava aina jutella hänen kanssaan ;)

    • Muppis

      hihhiiiihii

    • Jöötijukka

      Mulla tulee yks iso jööti (n.2 kg.), loiskahdus on valtava ja vettäkin pärskähtää seinille, nyt mietin miltä vaimolta tuntuu, ja miten äänen kuuluminen vaikuttaa parisuhteeseemme.Niin hajustahan ei ollu sulla mainintaa mutta monesti ennen ruokailua käyn "kakalla" ja haju on myös läsnä keittiössä syödässemme.

    • marjanpaskat

      Kyllä te miehet ootte pässejä jos ette jo ekoilla treffeillä kysy osaako nainen käydä paskalla. Minä en ainakaan odota siihen asti että oon päästänyt kämpille ja sitten huomaan ettei se osaakaan.

    • Aika sairas nainen, kannattais sivistää häntä.

    • meiilä menee hyvin

      Olen 22 vee ja naiseni on 18 vee. Meillä on sellainen tapa, että aina passkannamme lautaselle ja sitten kun alamme syömään, laitamme passkalautaset pöydälle ja vertailemme passkan määrää ja laatua, esim. väriä ja koostumusta.
      Jos laatuarviointi on hyvä, lusikoimme passkat lautaselta suuhumme. Jos passka on tavallista kiinteämpää, käytämme veistä ja haarukkaa.

      • Veistelijä

        Ja sit ku se passsska on oikein sitkasta, käytätte varmastikin sahalaitaista pihviveistä.


    • _Juuso

      Sano sille että syö pari Läkeröl Plus Sitruuna karkkiaskia pari tuntia ennen asiointia WC:ssäm ja juo runsaasti vettä päälle. Ei kuulu molskahduksia.

    • .

      On siinä meillä neiti :D Vai että pitää vettä laskea paskalla istuessa LOL

    • On sinulla ongelmat :O

    • kak

      Ehkä tyttöystäväsi rajulta kuulostava paskantaminen on hänen keinonsa kertoa sinulle, että on ihan luonnollista että paskantamisesta kuuluu ääniä eikä niitä tarvitse peittää vesihanan äänillä. Hän luulee että sinä olet arasteleva paskantaja, jonka takia hän pyrkii puhumaan omista tuotoksistaan että sinäkin mahdollisesti voit tulla ulos paskakaapista.

      • kärysauhuhaiku

        Eipä ole tämän multisensorisen viestinnän haltuunottoon oikotietä. Kaikki aistit vain auki, niin uusi maailma aukeaa.

        Ajan mittaan herkkyys pienille vivahteille lisääntyy ja vähitellen aukeaa yhteys toisen ihmisen kokemusmaailmaan ihan uudella tasolla.

        Pian laulaa entinen arastelija uusin kielin, ja yhteisessä kodissa kaikuu sakeana uuden kielen runous. Siinä on sellaista alkuliman yhteishenkeä.


    • huhh huhhh

      Mulla tuli mieleen kun tapasin mieheni eka trehveillä. Syömässä ym käytiin ja tultiin mun luokse. No hän paineli sitten vessaan ja ... ihan hirveetä, alkoi oikeasti semmonen piereskely ettei paremmasta väliä! Oikein kaikuivat äänet, teki niin pahaa tai oikeastaan noloa, hänen puolestaan. Sellasia pieruja oikein tyyliin "viiiiiiiiiiiuuuunggg, pieeeeeerrrrr, prrrrrrrrrrr, törrrrrrrr..."
      Olin ihan punaisena ja toisaalta mua kuvotti ja toisaalta hävetti ja toisaalta naurutti....

    • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

      asutteko vielä b-rapussa, kuten minä(kin)?!

    • valkosolutyyny

      Mene ja tee sinä samoin :)

    • paskajaakko

      VARMAAN IHAN TOSISSAA KIRJOTETTU :PPPP

    • fy5475u5

      Mitä minun tulisi tehdä?

      vetää kätees.. vituttaa tollaset urpot keillä on nainen ja sit ei muuta tehä
      ku tullaan tänne ruikuttaa mikähän noita naisia vetää näissä pelleissä.....

    • Niin kumpiko teistä sitten olikaan se nainen? :D. Oma naiseni oli aluksi juuri sellainen että hyvä kun uskalsi käydä paskalla seurassani, mutta nykyään kun asumme yhdessä niin jompikumi voi olla tarpeillaan samalla kun toinen vaikka laittautuu vessanpeilin edessä. Toiset vain ovat suorapuheisempia kuin toiset, ja kyllä itseänikin "paskajutut" hieman ällöttää, mutta hei, kaikki paskoo!. Ei se nyt niin kamalaa voi olla jos kuuluu "plumps". Ja laita vaikka korvatulpat ensikerralla niin ei kantaudu epämiellyttävät äänet korviisi.

    • ei liity mihinkään

      Itse rakast pieruja . niiden hajua ja ääntä on vaan niin taivaaallista kunnella ja haistella

    • ttytyty
    • ninniteini

      Eihän naiset käy paskalla, se on miesten tehtävä käydä.

      • ninniteini

        Itse olen nyt 13v ja en ole käynyt kertaakaan kakalla.


      • ninnivaari
        ninniteini kirjoitti:

        Itse olen nyt 13v ja en ole käynyt kertaakaan kakalla.

        Ei ole mikään kiire sinulla vielä, kulta pieni. Kannattaa rauhassa antaa sen ekan kakan odottaa. Nauti lapsuudestasi rauhassa vielä. Turhaa lähteä tuollaisiin kokeiluihin vielä moneen vuoteen. Vielä tulee aika, jolloin elämäsi voi olla kypsästi yhtä kakkaa, ja koska paremmin tiedät mitä haluat, saat sitä kaikilta tahoilta niskaasi aivan tarpeeksesi. Jotkut siihen jopa täysin kyllästyvät.

        Sitten kun olet kypsempi jo ja on löytynyt se luotettava ja ihanasti arasteleva kumppani, jonka kanssa yhteiseen paperiseinäiseen opiskelijapuolioon muutettua sen ensimmäisen kerran koet, on se varmasti aivan erilainen elämys, se. Kumpikin sitä ensi alkuun yllättyy. Mutta yhteinen on silloin puna kasvoillanne, ja samaa tahtia olette kyntenne pureva. Olette toisillenne ikuisesti ja erottamattomasti nolot. Se on silloin pyhä ja kaunis asia.

        Ja muistathan, ninni, ettei tarvitse suostua mihinkään sellaiseen, mikä ei itsestä luontevalta tunnu. Ei kaikkea mitä ehdotetaan tarvitse välttämättä ollenkaan kokeilla. Monet yläkouluikäisetkin tuntuvat nykyisin luulevan, että hyvään seurusteluun pitäisi automaattisesti liittyä pissalla käynti jopa kolmekin kertaa viikossa. Ei minun nuoruudessani pissalla ainakaan tuollaisella tahdilla käyty, eikä siitä valistettu kouluissa, ei kotona. Jos kiinni jäi sellaisesta, niin peloteltiin, että päähän ja kainaloihin kasvaa karvoja tai että napa siirtyy eteen.

        Eihän sen nyt kaikilla tarvitse seurustelunkaan sitä samaa olla, eikä tosielämän pissareissut useinkaan ole kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Turhanaikainen mässäily ja leikittely tuollaisilla touhuilla voi johtaa sanomattomaan tyhjyydentunteeseen. Kun mikään ei enää riitä. Kaiken maailman Paris Hiltonit ovat kyllä näyttäneet tässä todella huonoa esimerkkiä. Siksipä varmaan vielä pissimättömät teinitytötkin jo pukeutuvat kuin paatuneet ruotsalaiset pissaliisat ikään. Ja jos vapaamieliseen pissailuun jää koukkuun, voi se sitten aikanaan pahasti hankaloittaa aitoon ja vastuulliseen aineenvaihdunnattomuuteen sitoutumista.

        Malttia ja vastuullisuutta peristänne kuulutan, Suomen nuoret! Et voi samalla torttua sekä vääntää että säästää. Ja autuas se, joka maallisten kaakelikammioiden houkutuksissakin malttaa pysyä ummella, ja säästää sen kauneimman asian kokonaan Jesselle Kristofferille. Koska siellä, siellä on kerran oikeanpuoleinen koppi on sinulle ikuisesti varattuna.


      • Ninnivaarille
        ninnivaari kirjoitti:

        Ei ole mikään kiire sinulla vielä, kulta pieni. Kannattaa rauhassa antaa sen ekan kakan odottaa. Nauti lapsuudestasi rauhassa vielä. Turhaa lähteä tuollaisiin kokeiluihin vielä moneen vuoteen. Vielä tulee aika, jolloin elämäsi voi olla kypsästi yhtä kakkaa, ja koska paremmin tiedät mitä haluat, saat sitä kaikilta tahoilta niskaasi aivan tarpeeksesi. Jotkut siihen jopa täysin kyllästyvät.

        Sitten kun olet kypsempi jo ja on löytynyt se luotettava ja ihanasti arasteleva kumppani, jonka kanssa yhteiseen paperiseinäiseen opiskelijapuolioon muutettua sen ensimmäisen kerran koet, on se varmasti aivan erilainen elämys, se. Kumpikin sitä ensi alkuun yllättyy. Mutta yhteinen on silloin puna kasvoillanne, ja samaa tahtia olette kyntenne pureva. Olette toisillenne ikuisesti ja erottamattomasti nolot. Se on silloin pyhä ja kaunis asia.

        Ja muistathan, ninni, ettei tarvitse suostua mihinkään sellaiseen, mikä ei itsestä luontevalta tunnu. Ei kaikkea mitä ehdotetaan tarvitse välttämättä ollenkaan kokeilla. Monet yläkouluikäisetkin tuntuvat nykyisin luulevan, että hyvään seurusteluun pitäisi automaattisesti liittyä pissalla käynti jopa kolmekin kertaa viikossa. Ei minun nuoruudessani pissalla ainakaan tuollaisella tahdilla käyty, eikä siitä valistettu kouluissa, ei kotona. Jos kiinni jäi sellaisesta, niin peloteltiin, että päähän ja kainaloihin kasvaa karvoja tai että napa siirtyy eteen.

        Eihän sen nyt kaikilla tarvitse seurustelunkaan sitä samaa olla, eikä tosielämän pissareissut useinkaan ole kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Turhanaikainen mässäily ja leikittely tuollaisilla touhuilla voi johtaa sanomattomaan tyhjyydentunteeseen. Kun mikään ei enää riitä. Kaiken maailman Paris Hiltonit ovat kyllä näyttäneet tässä todella huonoa esimerkkiä. Siksipä varmaan vielä pissimättömät teinitytötkin jo pukeutuvat kuin paatuneet ruotsalaiset pissaliisat ikään. Ja jos vapaamieliseen pissailuun jää koukkuun, voi se sitten aikanaan pahasti hankaloittaa aitoon ja vastuulliseen aineenvaihdunnattomuuteen sitoutumista.

        Malttia ja vastuullisuutta peristänne kuulutan, Suomen nuoret! Et voi samalla torttua sekä vääntää että säästää. Ja autuas se, joka maallisten kaakelikammioiden houkutuksissakin malttaa pysyä ummella, ja säästää sen kauneimman asian kokonaan Jesselle Kristofferille. Koska siellä, siellä on kerran oikeanpuoleinen koppi on sinulle ikuisesti varattuna.

        Kiitos. Annoit uskoni takaisin!


      • =D=D
        ninnivaari kirjoitti:

        Ei ole mikään kiire sinulla vielä, kulta pieni. Kannattaa rauhassa antaa sen ekan kakan odottaa. Nauti lapsuudestasi rauhassa vielä. Turhaa lähteä tuollaisiin kokeiluihin vielä moneen vuoteen. Vielä tulee aika, jolloin elämäsi voi olla kypsästi yhtä kakkaa, ja koska paremmin tiedät mitä haluat, saat sitä kaikilta tahoilta niskaasi aivan tarpeeksesi. Jotkut siihen jopa täysin kyllästyvät.

        Sitten kun olet kypsempi jo ja on löytynyt se luotettava ja ihanasti arasteleva kumppani, jonka kanssa yhteiseen paperiseinäiseen opiskelijapuolioon muutettua sen ensimmäisen kerran koet, on se varmasti aivan erilainen elämys, se. Kumpikin sitä ensi alkuun yllättyy. Mutta yhteinen on silloin puna kasvoillanne, ja samaa tahtia olette kyntenne pureva. Olette toisillenne ikuisesti ja erottamattomasti nolot. Se on silloin pyhä ja kaunis asia.

        Ja muistathan, ninni, ettei tarvitse suostua mihinkään sellaiseen, mikä ei itsestä luontevalta tunnu. Ei kaikkea mitä ehdotetaan tarvitse välttämättä ollenkaan kokeilla. Monet yläkouluikäisetkin tuntuvat nykyisin luulevan, että hyvään seurusteluun pitäisi automaattisesti liittyä pissalla käynti jopa kolmekin kertaa viikossa. Ei minun nuoruudessani pissalla ainakaan tuollaisella tahdilla käyty, eikä siitä valistettu kouluissa, ei kotona. Jos kiinni jäi sellaisesta, niin peloteltiin, että päähän ja kainaloihin kasvaa karvoja tai että napa siirtyy eteen.

        Eihän sen nyt kaikilla tarvitse seurustelunkaan sitä samaa olla, eikä tosielämän pissareissut useinkaan ole kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Turhanaikainen mässäily ja leikittely tuollaisilla touhuilla voi johtaa sanomattomaan tyhjyydentunteeseen. Kun mikään ei enää riitä. Kaiken maailman Paris Hiltonit ovat kyllä näyttäneet tässä todella huonoa esimerkkiä. Siksipä varmaan vielä pissimättömät teinitytötkin jo pukeutuvat kuin paatuneet ruotsalaiset pissaliisat ikään. Ja jos vapaamieliseen pissailuun jää koukkuun, voi se sitten aikanaan pahasti hankaloittaa aitoon ja vastuulliseen aineenvaihdunnattomuuteen sitoutumista.

        Malttia ja vastuullisuutta peristänne kuulutan, Suomen nuoret! Et voi samalla torttua sekä vääntää että säästää. Ja autuas se, joka maallisten kaakelikammioiden houkutuksissakin malttaa pysyä ummella, ja säästää sen kauneimman asian kokonaan Jesselle Kristofferille. Koska siellä, siellä on kerran oikeanpuoleinen koppi on sinulle ikuisesti varattuna.

        Tipahdin xD xD


      • ----------
        ninnivaari kirjoitti:

        Ei ole mikään kiire sinulla vielä, kulta pieni. Kannattaa rauhassa antaa sen ekan kakan odottaa. Nauti lapsuudestasi rauhassa vielä. Turhaa lähteä tuollaisiin kokeiluihin vielä moneen vuoteen. Vielä tulee aika, jolloin elämäsi voi olla kypsästi yhtä kakkaa, ja koska paremmin tiedät mitä haluat, saat sitä kaikilta tahoilta niskaasi aivan tarpeeksesi. Jotkut siihen jopa täysin kyllästyvät.

        Sitten kun olet kypsempi jo ja on löytynyt se luotettava ja ihanasti arasteleva kumppani, jonka kanssa yhteiseen paperiseinäiseen opiskelijapuolioon muutettua sen ensimmäisen kerran koet, on se varmasti aivan erilainen elämys, se. Kumpikin sitä ensi alkuun yllättyy. Mutta yhteinen on silloin puna kasvoillanne, ja samaa tahtia olette kyntenne pureva. Olette toisillenne ikuisesti ja erottamattomasti nolot. Se on silloin pyhä ja kaunis asia.

        Ja muistathan, ninni, ettei tarvitse suostua mihinkään sellaiseen, mikä ei itsestä luontevalta tunnu. Ei kaikkea mitä ehdotetaan tarvitse välttämättä ollenkaan kokeilla. Monet yläkouluikäisetkin tuntuvat nykyisin luulevan, että hyvään seurusteluun pitäisi automaattisesti liittyä pissalla käynti jopa kolmekin kertaa viikossa. Ei minun nuoruudessani pissalla ainakaan tuollaisella tahdilla käyty, eikä siitä valistettu kouluissa, ei kotona. Jos kiinni jäi sellaisesta, niin peloteltiin, että päähän ja kainaloihin kasvaa karvoja tai että napa siirtyy eteen.

        Eihän sen nyt kaikilla tarvitse seurustelunkaan sitä samaa olla, eikä tosielämän pissareissut useinkaan ole kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Turhanaikainen mässäily ja leikittely tuollaisilla touhuilla voi johtaa sanomattomaan tyhjyydentunteeseen. Kun mikään ei enää riitä. Kaiken maailman Paris Hiltonit ovat kyllä näyttäneet tässä todella huonoa esimerkkiä. Siksipä varmaan vielä pissimättömät teinitytötkin jo pukeutuvat kuin paatuneet ruotsalaiset pissaliisat ikään. Ja jos vapaamieliseen pissailuun jää koukkuun, voi se sitten aikanaan pahasti hankaloittaa aitoon ja vastuulliseen aineenvaihdunnattomuuteen sitoutumista.

        Malttia ja vastuullisuutta peristänne kuulutan, Suomen nuoret! Et voi samalla torttua sekä vääntää että säästää. Ja autuas se, joka maallisten kaakelikammioiden houkutuksissakin malttaa pysyä ummella, ja säästää sen kauneimman asian kokonaan Jesselle Kristofferille. Koska siellä, siellä on kerran oikeanpuoleinen koppi on sinulle ikuisesti varattuna.

        AHHAHHAHAHHAH!!!

        XDDD


    • jaska paavola

      voi vitun paska muija saatana

    • Mää voin kyllä panna naista joka on käyny paskalla.. Ja voin nuolla pimppiäkin jolla on vasta pissitty.. Varsinkin jos se pimppi on n. parikymppisen muijan haarovälissä.. Nuoren naisen pimppi on kyllä hyvän makuinen, ei likaisen ja liikaa käytetyn oloinen. Vaan viattoman pimpin puhtaat mehut juoksevat kivasti kielellä..

      • qsisuu:)

        oikein!juu pieni kusen maku suussa vaan kiihottaa enemmän ja perma lentää komeemmas kaaressa!


    • tällasta meillä

      Olen 19 vee ja naiseni on 16 vee. Meillä on sellainen tapa, että aina passkannamme lautaselle ja sitten kun alamme syömään, laitamme passkalautaset pöydälle ja vertailemme passkan määrää ja laatua, esim. väriä ja koostumusta.
      Jos laatuarviointi on hyvä, lusikoimme passkat lautaselta suuhumme. Jos passka on tavallista kiinteämpää, käytämme veistä ja haarukkaa.

      • Jaassss...

        Mitenkäs te synttäreitä vietätte? Meinasitteko lapsillennekin opettaa tuon kuninkaalliselta kuulostavan tavan? No, eipähän mene ainakaan paskat hukkaan...

        Muuten, eihän naisten pitänyt käydä paskalla. Eli aloittaja valehtelee! Tämän ketjun voisi siis tulkita nettiliikenteen häirinnäksi. Vieläkö alottaja olisi rikosoikeudellisessa vastuussa?


    • Viikon vinkki

      Turruta itsesti katsomalla paskapornoa vähintään kahdesti päivässä, joka päivä, ja voin taata, että kun mimmisi sitten ääntelee vessassa, niin joposi keulii taivasta kohden kuin lipputanko. Sen jälkeen onkin kiva työnnellä takaapäin, eikä väliä, vaikka olisi jäänyt pyyhkimättä.

    • Onkohan sulla nyt kaikki muumit laaksossa , kun luonnolliset elämän äänet noin vaivaa..??

      Jos ovi on kiinni , niin ei ole mitään ongelmaa, millainen idiootti oikein olet jos tuhlaat kaiuken lisäksi vielä vetä tuollaiuseen, kannattaisi ehkä harkita psykologista apua..??

      voimia sinulle..

      • Augustin

        Korvatulpat ja päälle kuulosuojaimet,jos vielä kuuluu hanki moottötipyöräkypärä ja mustat lasit,voit olla valmis ottamaan vaikka takaapäin heti kun tavaraa tarjotaan takaapäin otettavaksi,kaasu naamari on vielä hyvä olla kaiken varalta.


    • Kelluke UFO

      Aikoinaan oli myynnissä semmosia muovisia läpinäkyviä ihan ufon muotoisia,päältä katsoen pyöreitä limppuja mitä laitettiin wc-pönttöön kellumaan.Isokin jööti meni alas,eikä muuten kuulunu loiskausta.Toiset tunki wc-paperia ja jopa tiedän tapauksen sahanpurunkäytöstä.

      • hihhiii

        En ikinä ole kuullutkaan tuollaisesta Uffosta. :DD Tuossa voisi olla markkinarakoa!


    • GirlFriend18

      Ok muru, mä meen sit nykyään yhden kivan naapurimiehen vessaan!

    • silikonipallo

      tuo ei ollut ees trolli, eihän kukaan trollaillut 10v sitten :D
      joku ihan tosissaan kirjoittanut :D

    • what a wally!

      Aloittaja on kyllä ihan kipeä, jos sitten kyseessä ei ole provo. Vai että vesihanaa auki paskalla käydessä.... mitähän sitä vielä saa kuulla!

      Nainen on suht tervepäinen, tämä mies taas ei.

    • Hahahahahahahhahax99

      Eipä olis uskonu että tästä ketjusta tulee koko Suomen suurin puheenaihe vielä 10 vuotta ilmestymisensä jälkeen...

    • tilkkutäkki

      Paperia pönttöön, ei kuulu kusen lirinä eikä paskan loiskahdus!

      • kusipaskalirisee

        paitsi sulla päässä


    • Entä sitten se haju?

      • kukkaistuoksut

        ostaa suihkutettavaa raikastinta ja suihkuttaa sitä toiminnon jälkeen :)


    • huh12309

      Haha, aika vanha aloitus tosiaan joo.

      Mutta.

      Jos muuttaa yhteen kumppanin kanssa ilman, että elämän realiteetit ovat tulleet tutuiksi (esim. se että kumppanilla on suolisto), voi arjesta tulla tuskaisaa. Omassa kotonaan pitää pystyä käymään vapautuneesti vessassa silloin kun haluaa. Jos vessakäynnistä tulee asia jota jännittää päivittäin, kannattaa joko ottaa aihe puheeksi kumppanin kanssa tai vaihtaa kumppania, jos tilanne jatkuu pidempään, sillä yleensä jatkuva luonnollisten asioiden jännittäminen on vain yksi suhteen muista samanaikaisista (kommunikaatio-)ongelmista. Tietenkään överiksi ei kannata pistää, tuskin kumppani haluaa kuulla tuotoksesi laaduista sen suurempia kertomuksia, mutta suhtautumisen vessassa käyntiin täytyy olla normaali kummallakin osapuolella.

      Tutustukaa ihmiseen kunnolla, ennen kuin näätte niin paljon vaivaa että muutatte yhteiseen asuntoon, sillä avoliitonkin purkaminen on melko työlästä puuhaa. Yhteinen arki voi olla todella antoisaa ja elämäntäyteistä, mutta jos kotonaan joutuu olemaan ahdistunut, koko homma menee hyvin nopeasti puihin.

    • sormipoju

      ei se haittaa jos vähän ruskeaa liukastetta löytyy takaapäin vaa ;) T:sormipoju

    • jösses

      Taidan lähtee paskalle....

    • Ootuliini

      Me käymme usein vessassa ovi auki, oli hätä sitten iso tai pieni. Normaali asia eikä sitä kannata hävetä tai ällötellä ! Pyydän joskus laittamaan oven kiinni jos en halua kuunnella ähinää ja loiskahduksia, mutta sekin on normaalia. Kannattaa ehkä kohdata normaalit asiat ja arki ja miettiä sitten mikä enää järkyttää.. ;)

      • En tajua

        Mua ei haittaa ne äänet, mutta en kyllä haluaisi olla näkemässä tai että tyttöystävä olisi siinä näkemässä kun käyn asioillani. Jotenkin siinä on jo ihan liikaa informaatiota. Ei p*ska/pask*minen ja virtsa/virt*aaminen ole luonnollisuudestaan huolimatta sellaisia asioita joita tykkäisin katsella.

        En ymmärrä oikein tuota, mutta jokainen tekee tietty kuten haluaa.


      • jaofjapifjapjfio
        En tajua kirjoitti:

        Mua ei haittaa ne äänet, mutta en kyllä haluaisi olla näkemässä tai että tyttöystävä olisi siinä näkemässä kun käyn asioillani. Jotenkin siinä on jo ihan liikaa informaatiota. Ei p*ska/pask*minen ja virtsa/virt*aaminen ole luonnollisuudestaan huolimatta sellaisia asioita joita tykkäisin katsella.

        En ymmärrä oikein tuota, mutta jokainen tekee tietty kuten haluaa.

        Ai, mistäs lähtien virtsaaminen on ollut ruma sana?


    • -----

      Voi Ei :D Päivän paras juttu :D

    • Olotila

      Valio OLO:a ota monta purkkia niin ei tarvii lähteä vessaan

    • pierukammo

      Tuttu aihe, eräs entinen kumppanini ilmensi saman asian piereskelemällä jatkuvasti ja äänekkäästi, myös peiton alle mentäessä. En enää ikinä kammon saatuani pystynyt harrastamaan seksiä hänen kanssaan takaapäin, koska aina hänen peräaukon nähtyään mieleeni tuli ne kamalat "silent killerit", ja himot tyssäsivät siihen ja pikkuveikka valahti veltoksi. Ymmärrän tuskasi. Itse en päässyt koskaan aiheesta yli, vaikka lähihoitaja olenkin, ja ainoa vaihtoehto oli suhteen lopettaminen. Homma toimi muuten kuin junan vessa, mutta kammosta en ole päässyt vieläkään ylitse. Alkaa yököttämään heti kun kuulen naisen pieraisevan. Että näin.

    • kakkakummi

      Olen itse parikymppinen naisenalku ja pari vuotta sitten nukuttuamme yhdessä poikaystäväni kanssa ekaa kertaa, oli tarkoituksena myös puuhata vähän muuta kun nukkua. Oltiin kuitenkin sen verran uusia tuttavuuksia toisillemme, ettei poikaystävänikään kehdannut silloin sanoa, että vatsa on vähän kipeä..
      Ei veitikka meinannut ees seistä kunnolla, mutta jonkin ajan kuluttua kuului peiton alta kovaääninen prööt :D
      Ajattelin antaa asian vain olla, ettei turhaa saisi traumoja ja nolostuisi.. No pian kuului uudestaan pieru ja leikin taas etten kuullut. :D Vaikka mielessäni vähän hihittelin.
      Myöhemmin sitten kerroin, että kuulin kyllä ne silloiset prööt äänet, mutten halunnut nolostuttaa. ;D Mutta ei pierut mikään totaalinen turn-off ainakaan itselleni ole:D

      Kakkaaminen oli ehkä vähän tabu, että hyvä että edes uskalsin alussa käydä miehen kotona paskalla tai missään samoissa tiloissa, joissa hän oli :D Onneksi miehen suhtautuminen paskantamiseen oli vähän avoimempaa ja tästä lähtien olemme aina kakkakummeja toisillemme! :D Ei tarvitse enää kyhjöttää vessassa yksin

    • Veden juoksutus kyllä on tuhlausta.

    • 7

      Ihmiset, seriously?

    • MasterBoi

      Ota jätkä tuplaorkut: pistä muijas imeen sua samalla kun väännät pythonia matkalle viemäriverkostoa. Voi sitä ihanaa ääntä ja tuoksua.

    • paskahousu(ssa)

      Aamulla kahvin ja tupakan jälkeen paska on ihan muualla kuin pöntössä.
      Muutama psisara sinne saattaa osua vaikka istuu siinä.

    • Pertti Ström

      Eroa. Ei kannata kuunnella koko elämää pökäleen putoamista pönttöön. Yök.

    • Käy Mälä

      Mulla oli toi sama ongelma. En kestänyt noita muijan loms ääniä. Vaihdoin meille sellaisen kompostikäymälän, siinä kun ei ole vettä. Suhteen laatu parani heti 100 rosenttia.

    • 4q367545678

      ja mikähän mies se semmone on joka pistää hanan päälle, paska jätkä :D

    • plumsisirmeli

      kuka sairas ääliö kuuntelee ,oven takana,kun toinen on tarpeillaan,kuspiät,jsut joo menkää hoitoon,pönttöjenne ja kakkaplumsahduksienne kanssa,vattu mitä ääliöitä

      • ehjaehjaejaetxf

        Itselleni kehittyi ns. ujopissa monien sattumusten ja tapahtumien kautta. Yhtenä pääsyynä ja viimeisenä niittinä pitäisin kuitenkin ystävääni, joka jostain syystä alkoi hakeutumaan aivan joka kerta kusella ollessani vessan oven taakse kiehnäämään, hiippailemaan tai touhuamaan. Ahdistavaa.. Ei ehkä alkuun mutta pidemmän päälle, kun huomasin käytöksen toistuvan joka kerta. Olin, että mitä vittua? Mitä se tossa härvää aina?!? Kuunteleeko se? Tekeekö se sen tahallaan? Vai onko se jotain alitajuista? Tiedostamatonta? Joku perversio?

        En osannut asiasta oikein alkaa puhumaankaan.. En edes tiedä tiedostaako hän toimintaansa. Yleensä hän ei oven takana puhunut mitään, mutta kuulin hänen tulleen lähietäisyydelle. Ainoastaan erikoistilanteissa, jos olimme vaikkapa lähdössä, juttu kesken tai tullessaan ryminällä ovelle hän saattoi jotain sanoa. Yleensä hän vain muina miehinä hivuttautui ahdistavasti ovelle. Kerta toisensa jälkeen.. askeleita, kahinaa, lattian narinaa, hengitystä.. kusen odotusta


    • lkjh102

      Nämä kirjoittajat, jotka mollaavat alkuperäisen kirjoittajan epämiellyttävää tunnetta tyttöystävän wc-käynnistä tunnistetaan seuraavista:
      - kusi lorisee kovalla äänellä pönttöön
      - paska pötkähtelee pönttöön äänekkäästi ja kusivesi pöntöstä samalla perseiholle
      - miehet kusevat pöntön reunoille
      - omat paskaraidat on siivoamatta wc-pöntöstä
      - käsien pesun jälkeen puolet vedestä on pitkin lattioita ja pesutasoa
      - hanassa on likaisten käsien jäljet
      - pöntön edessä lattialla paskaiset kengänkuvat
      - käsipyyhepaperit on heitetty roskiksen viereen
      - wc-pöntön kansi on jätetty ylös
      - vaatteet viimeistellään/lvetoketjut ja paidat laitetaan kohdilleen vasta toimituksen jälkeen wc:n ulkopuolella

      että silleen, miksi sitä yleensä on erikseen naisten ja miesten WC:eissä sekä pöntöt lukituissa kopeissa. Ehkäpä siksi, että toimitus on mitä intiimein ja yksityisin, ja silloin halutaan olla rauhassa ja huomaamattomasti.

      • antin penaali

        no jos ei saa kusi lorista kai se ny reunoille menee... idiootti ! ! :D


    • jojöpöttää

      mul on semmonen fetissi et pyydän muijaa jättää oven auki ku se"jaskalla"sitkun sielt rupee kuulluu niit ihania ääniä plumps,plumps!(pieru väliin tietysti)niin laukean samaan aikaan juurikin sopivan kokoiselle talouspaperiarkille.UAAAAH AAAH!!

    • Pyyyhkimäään!!!

      Me vaimon kanssa päästiin tämmöisen asian yli sillä että pyydettiin toinen toistamme pyyhkimään pyllymme kakkasession jälkeen.

      Usein kuulestelemme oven takana miltä loiskaus kuulostaa ja sitten keskustelemme ruokavaliostamme. Kovan pinnestelyn (ääni kuin pieni orgasmi "ääh ääh äh") seuraus on kova loiskaus ja kyseessä on silloin kova kakka.

    • Boyzone

      Miksasin ääniä jä lähetin >Youtubeen> kun se perustetiin. Sittemmin äänitteeni on toiminut ruotsin kielioppina

      toivoen, avaaja . Boyzone

    • kunnonsika

      Kerran kaverini paskoi housuunsa ja tuli meille istuksii sohvalle ja sohvat lensi roskiin kun haisi niin paskalle. Kielsin lapsiani menemästä enää sohvalle ikinä!

      • ööhööö!

        veikkaan et oli selvinpäin:)


    • dgfhdergherd

      Tää on kyllä naurettava ongelma. Huh. Kannattais laittaa vaikka kolme palaa paperia sinne pönttöön ennen juttuja niin ei loiski enää.

    • =DDDDDDD

      Et voi olla tosissas? :DD

    • Hoitsu -75

      Huhheijaa...yleensä en näihin viesteihin puutu mutta nyt oli kyllä niiiin hassu juttu että pakko...saatan toistaa edellisiä kun en jaksanut viesteistä lukea kuin puolet.

      KAIKKEIN HELPOITEN PÄÄSET EROON KAKKAÄÄNISTÄ KUN MUUTAT MAALLE TALOON JOSSA ON ULKOHUUSSI!

      Ei nimittäin kantaudu äänet tuvalle.

      Eri asia sitten on se, onko sinusta alkukesästä sen huussin tyhjentäjäksi kun noin vedät hernettä (vai kakkakikkaretta) nenään pelkistä äänistä :D


      Itse olen nyt asunut yli 13 v ihan muista syistä maaseudun rauhassa, mutta vesivessakin on tuttu yli 23 v ajalta.

      Ammatinvalintaa harkitsisin tarkkaan; hoitoalalle sinua en ainakaan suosittelisi, esim pienissä hoitokodeissa joudut

      -antamaan mahdollisesti peräruiskeen
      - auttamaan vessaan ja olemaan vierellä
      - pesemään ja pyyhkimään perseen
      - entäs kun kaikilla 10 asukkaalla on yhtä aikaa ripulitauti.... koko talo lemuaa sille....

      ja tämä on pientä siihen verrattuna mitä esim sairaaloissa ja terveyskeskuksissa ....

      Oman perheen perustamistakin ainakin jälkikasvun osalta kannattaa suunnitella tarkasti, sillä silloin joutuu kuuntelemaan kaikennäköisiä kakkapuheita, pesemään kakkapeppua, jne jne....

      -------------------------------------------------------------------------------------

      Kyllä maailmaan ääniä mahtuu :D

      Mutta sitten se on oma asiasi jaksatko kuunnella emäntäsi kakkakertomuksia :)

      • Amattivalintaa kannattaa tosiaan harkita mutta varmaan onkin jo harkinnut ja on konttorityöntekijä, joitakin putkia avatessani elämäni aikana sitä ehtaa tavaraa on lentänyt ihan simille asti kirjaimellisesti.


    • paskannanÄänekkäästi

      alkuperäinen viesti kirjotettu 2003 ja vielläkin annetaan hyviä neuvoja

      • Pierupuntari

        Miksikä asia siitä muuttuu, vaikka aikaa on kulunut? Aloittaja lienee jo vaihtanut morsianta moneen kertaan, kun on noin angstinen?
        Minä kun käyn paskomassa, niin se kuuluu naapuriinkin aivan varmasti. Siinä ei vesihanat auta, kun pierua ja sontaa lykkää kuin valas suihkuttaisi. Koko takapuoli on märkä kuin uimasta nousisi, mutta ei yhtä puhdas.
        Minun morsiameni ei ole turhan tarkka tuollaisesta.
        Joskus kyläpaikassa vähän hävettää, mutta ei auta, kun ripulia ja kaasua on kuin öljylähteessä.
        Ei siinä sanomiset auta. Häipykööt nurkistani, jos ei kestä kuulla.


      • Augustin
        Pierupuntari kirjoitti:

        Miksikä asia siitä muuttuu, vaikka aikaa on kulunut? Aloittaja lienee jo vaihtanut morsianta moneen kertaan, kun on noin angstinen?
        Minä kun käyn paskomassa, niin se kuuluu naapuriinkin aivan varmasti. Siinä ei vesihanat auta, kun pierua ja sontaa lykkää kuin valas suihkuttaisi. Koko takapuoli on märkä kuin uimasta nousisi, mutta ei yhtä puhdas.
        Minun morsiameni ei ole turhan tarkka tuollaisesta.
        Joskus kyläpaikassa vähän hävettää, mutta ei auta, kun ripulia ja kaasua on kuin öljylähteessä.
        Ei siinä sanomiset auta. Häipykööt nurkistani, jos ei kestä kuulla.

        Kun 60-70 vuotta olette kuunneleet toisianne,eivät vessasta kuuluvat äänetkään enää pahemmin häiritse yteiselämää. Kärsivällisyyttä nuorelle miehelle,kyllä sinä
        tulet aikanaan neutraaliksi kaikelle etkä vain äänille. Että linnun aulua auringonpaistetta teille molemmille.Kokemusta on !


    • DEPITSU

      pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki... MITÄ V.I.T..sairasta... sulla taitaa olla ahdistuneisuus depressio pelko fobia paskasta!!!!

    • MMMMMM35

      Sinun pitää antaa naisesi huomattavasti vanhemmalle miehelle, joka mielellään kuuntelee naisesi kakalla käyntiä ja nai sen jälkeen häntä ihanasti takaapäin peppuun :)

    • Juba_fi

      ASENNA KOVAÄÄNINEN RADIO sinne vessaan - et ku sinne menee, niin se ratkee soimaan... tai soita itte stereoita tms sillo ku naisesi on paskalla.

      Ja jos et haluu panna häntä takaa, niin mie voin tulla panemaan.

    • jäämä

      ei taida kirjottaja olla hetero?...kakka tulee perseestä!!

    • weddy

      Tuksun ja arton sekoilut alkoi siis jo vuonna 2003

    • gfhrfghrjhrt

      Kaikenlaisia pervoja, minulla on muutakin tekemistä kuin miettiä paskantamista. Laita heiniä tai pehkuja nurkkiin niin tyttökaverisi voi käydä paskomassa niille, vähennä ruoka-annoksia syötä laksatiivejä. Tyttökaverit on hyviä lemmikkieläimiä. Miehet on avioliitossa aika siistejä ja häveliäitä naiset emakkoja.

      • 1.

        Ei ole ihan normaali tuo sinunkaan ehdotus.


    • mr big dick

      topicin aloittajalle. jos emäntäs on hyväkroppanen ja kaunis niin tuo tänne se, ei haittaa meikäläistä vaikka akka paskois ovi auki. voin naida sitä vaikka perseeseen kun suolikin on mukavasti tyhjä niin ei tuu nököö meisselin päähän.

      voi helvetti mitä joutilasta itkua turhanpäiväsestä asiasta.

    • nainen, avoliitossa

      Voi teidän kanssanne! Kyllä meillä ainakin hoidetaan asiat vessassa ihan normaalisti eikä niistä sen kummemmin puhuta. Jos nyt joskus sattuu vaikka kauhee ripuli iskee niin minkäs sille voi, että siitä wc:n ulkopuolellekin saattaa jotain kuulua. Ja mitä sitten? Normaalia elämää, yks luonnollisimmista asioista. Aivan varmasti jokainen käy joskus paskalla, joten se siitä. Turhaa sitä on itse hävetä ja turhaa siitä on muiden nähdä vaivaa!

    • ripuli75

      Mee parvekkeelle tai johki muualle pihalle siks aikaa ku leidisi käy paskalla.

      Tai yksinkertaisesti hommaa korvasuojaimet/tulpat. Tai vaihda kämppään uudet eristeet tai muuta.

      Mua ei kyllä haittais yhtään jos tuollaisia paskomis ääniä kuuluis vessan ulkopuolelle. Luonnollinen asia? Ei taida kauhean vankalla pohjalla tuo teidän suhde olevan jos hän suuttuisi sun sanomisista?

    • n41

      Hankkikaa elämä, oikeasti!

    • voi jee

      mies on itse häveliäs kun ei luonnolliset äänet saa kuulua, ja suhde on senverran alussa... eihän sitä naiset yleensä alussa voi edes pieraista tai röyhtäistä, vaan pitää sietää ne kamalat maha tuskat mitä sitten tulle kun pidättelee.... mua ei ole koskaan häirinny miesten kusemiset tai mitkään... ja autoreissullakin käyn puskissa pissalla, tai pakkasella aukastujen etu-taka ovien välissä.... sehän on luonnollinen asia... mitenhän tää mies ottaa vauvojen vaipan vaihdot ym?? suosittelen päiväkotiin töihin menemistä jossa tottuu moiseen asiaan, että se tulee pois mitä on suuhunsa pannu...

    • Girlzone

      Tiedättekös mitä? Aika mennä taas paskalle!

    • Neuvottelija.

      Eipä tämä aloitus ole yhtään sen ihmeellisempi, kuin ne "mun mies ei huomioi mua byäääääh", "mun mies katsoo pornoo byääääh", "mun mies pukeutuu naistenvaatteisiin byääääh". aloitukset.

    • he he he heeh heh

      Niin ajattele miten kauheaa! Naiset ei olekaan niinku pornifilmeissä, hajuttomia, mauttomia, täydellinen vartalo ja ennen kaikkea, ei ne ainakaan ikinä käy kusella ja paskalla ja varsinkaan piereskele.

    • Kaitsu

      Ny hyvät hyssykät!
      Panet sitä kyllä perseeseen mutta et pysty puhumaan paskantamisesta hänen kanssaan.
      Kummassa on vikaa: reiässä vai patukassa?

    • vekle79

      Ei mitään, senkun vain panet takaapäin, eipähän paska roisku silmille.

    • Kakkakepponen

      Voi mitäs jos tulee vaikka pieru persiistä, puhumattakaan vaginapierusta, kesken seksin? Meneekö halut... Kannattais opetella paskomaan. ;DDD

    • fdsdf

      itse ulostan seinille ja lattioille niin ei loiskahtele...

    • Tietoturvaratkaisut

      Monipuoliset tietoturvaratkaisut suurten yritysten tarpeisiin.

    • aahkaksua

      onko normaalia kun käyn kaksulla niin en käytä paperia ollenkaan vaan pyyhin sormilla anusaukkoni ja sitten nuolen herkut sormiltani?t.kaksukkapöksy

    • Teen hörppiä

      Jos hän kertoo esim " tuli iso kökäre ja kolme pientä" niin näytä yökköävää ja sano " Hyi vittu ku mua kiinnostaaki, hei toi on aika oksettavaa ku kertoilet tollasii juttuja..." kantsii kertoo mikä hiertää niin kyllä se nainen tajuaa vähitellen -.-

    • nainen23v_

      Juu no itse kyllä laitan paperia/käyn yksin/vähän aikaa hana päällä.. Eli mies ei niistä äänistä "kärsi"..

      Mutta sen sijaan miestä oksettaa se että joudun JOSKUS työssäni avustamaan takapuolen pyyhinnässä!!! Hyi kamala, sen takiahan olen saastanen ja likainen!
      "Siis mä en vois tehdä tollasta, hyi.."
      Miehet vaan ei kestä mitään.

      • kakkelikille

        "miehet ei kestä mitään"

        eipä yleistetä. itse olen mies ja työssäni olen pyyhkinyt jos jonkinlaisista pyllyistä sekä löysät että kovat paskat ja vaippoja vaihtanut. Siis ei vauvoilta, vaan ihan isoilta ihmisiltä.


      • Ainakaan minun naistani ei häiritse asia että olen rynkyttänyt ihmisten paskaputkia lukemattomat kerrat, suorastaan uinut sellaisessa hartioita myöten. Polskahdusten tuoma kammo katoaa usein kun se vyöryy olohuoneeseen tuoden vastustattamattoman remonttitarpeen. Silloin mittasuhde saa uuden ulottuvuuden.


    • joo.

      2003 vuonna kirjoitettu. Miten kävi??

    • Hahahahahhaa :D

      En kyllä voinut muuta kuin nauraa näille viesteille.. "pidän vesihanaa auki kun käyn paskalla".. Jumalauta :D.. Seriously?

    • -helisinki-

      Mulla on kans kakkafobia, mutta kun otin koiran ja olen seurannut sen paskomista, niin olen tavallaan saanut siedätyshoitoa ja se tuntuu nykyään normaalimmalta.. ennen en voinut oikein katsoa, kun koira paskantaa... nykyään se ei tunnu missään...

    • oi oi oi

      Mistä tietää että nainen on tyhmä ja kädetön?
      no siitä kun se ei saa ees veskin istuinosaa alas,mitenkähän ne osaa pestä sen räkäsen tavaransakaan?

    • kuytonpaska
    • kakkakepponen
    • fggfg

      sullon oltava aika ruma nainen. kauniit naiset ei pasko ollenkaan

    • Suku S varokaa

      Taitaa olla näitä loisia tai yhdistysnaisia , kuten perä-Ojalakin, tulevat toisten asuntoon naiset ja asettuvat taloksi, sitten kolmelta aloittavat kylpemisen , aamupuuron keittämisen , hajotti oman ikkunansakin, kun ei tule tarpeeksi happea, ei se mitään vielä vaikka ei osaa paskalla käydä, sänky haisee, hajuhaitat, luki Hesaria 3-5 väillä aamulla, ja lähti teatteriin, tytär seurustelee pultsareiden kansa ja fiksoitunut siihen.Perä-Ojalahan Espoosta leikkauttaa rintansa kuulemma.,

    • jokunekkenee

      Meillä vessan lukko epäkunnossa, kun itse olen tarpeilla, alkaa mies etsimään mua, avaa vessan oven ja sanoo: ai sä oot KAKKALLA :) sit se jättää oven sepposen seljälleen ja turisee niitä näitä pitkät tovit siinä.. sit ku haju on sietämätöntä, ni sanoo hyi vittu.. lähtee menee ja jättää silti oven auki.. :D ei tämäkään ihan normaalia vissiin, ei liittynyt asiaan mitenkään mutta ajattelin nyt ongelmani kaikille jakaa kuitenki.

    • paskalla käyminen

      Haistakkeehan vittu ku sehän paska lopahtelee sinne pönttöön jjoka tapauksessa!!! :P

    • Schaibaaaaaaaaaaa

      Ihan parhautta koko ketju :D :D :D

    • Was

      Heh, kohta 10 vuotta jauhettu tätäkin paskaa.

      • ruskaa pakkasella

        Kakka näkyy saavan tunteet lainehtimaan laidasta laitaan. On se aika veijari.


    • no moro

      tän täytyy olla trolli. kuinka neiti täytyy olla että pitää paskalla käydessä hanaa auki? ja tuhlaa vettä? ei hyvää päivää. ei se sunkaan paskas varmaan äänettömästi sinne pönttöön tipahada...trollaaja pelle

    • SergeiKuula

      Tässä teille opas äänettömään paskantamiseen:

      1. Pudota vessanpönttöön hieman paperia - se vaimentaa paskan laskeutumisääniä.
      2. Ennen kuin aloitat paskantamisen, tyhjennä suoli ilmasta näin: seiso suorassa ja tartu käsin molemmista pakaroista (melko lailla keskikohdista, tarpeeksi kaukaa persreiästä kuitenkin hygieniasyistä). Pierun äänihän syntyy, kun ilma pääsee suolesta hyvin äkkinäisesti, joten päästä ilmaa H-I-T-A-A-S-T-I levittämällä pakaroitasi ulospäin. Ainakin kiinteäpeppuisella ihmisellä peräaukko avautuu samalla ja näin ulos tulevan ilman määrää voi kontrolloida - hitaasti avautuessa kuuluu korkeintaan pieni ilman suhina.
      3. Nyt paskantamisen pitäisi olla suhteellisen äänetöntä. Varmuuden vuoksi voit vielä yskäistä ponnistaessa, jos pelkäät, että joku ääni voisi vielä kuulua.

      Hajun voi peittää suihkuttamalla ilmaan hieman esim. hiuslakkaa tai vaahdottamalla lavuaarissa runsaan määrän hajustettua saippuaa. Jopa saippuavaahdon tuoksu leviää yllättävän hyvin hetken kuluessa ympäristöön.

      Ei omassa kodissa tarvitse paskantamisen ääniä hävetä, mutta tämä on hyödyllinen taito kylässä käydessä, juhlissa jne. Vaikka usein paskantamista vältellään vieraissa paikoissa, niin ei kuitenkaan kannata mahdottomia pidätellä, koska a) maha tulee kipeäksi ja turpoaa ja näytät lihavammalta ja b) jos sittenkin tulee pakko käydä hädällä, niin ne karmeimmat perseräjähtää-äänet syntyy juuri silloin, kun paskaa on pidätelty pitkään.

    • zoordman

      Loppuu sultakin se vesihanan päälle laitto, kun alat omat vesilaskusi maksaa. Siinä ei paljoa pieni paskanlätinä haittaa, kun vesimaksut tippuu 90%.;-)

    • zoordman

      Ja luulen, että naisesi on sanonut, että "paska reissu, mut tulipa tehtyä", kun susta eroon päässyt. Sillä en usko, että olette enää yhdessä näin liki yhdeksän vuoden jälkeen, jos ongelmat olleet tota luokkaa jo alussa ...

    • Gjördis88

      mielestäni paras tapa on ottaa runsaasti paperia käteen ja pitää tiiviisti persettä vasten, jolloin mikään ääni ei pääse kauas. ja varmuudelta vielä hana päälle, ja lopuksi tiputtaa paketin nätisti pönttöön.

    • kinuskii2222

      Ööh.. Sä tässä olet outo ku et kestä elämän normaaleja asioita ja ääniä. Minä ainaki pelleilen poikaystäväni kanssa tuollaisista asioista ja meillä on hauskaa. :D

    • abcdef

      Joka pieruansa pirättelöö, niin sillon jotakin muutakin salaamista!

      • gampiina

        mun akkani saa paskantaa mun suuhun ja syön kaiken ja juon myös kuset,ja gampinaa päälle röyhhhhh,sitten panen sen paskasta persettä


      • Pierua vai salaamist

        Tuossa on varmaan perää. Vaimokkeeni (nykyinen) vaimo päästi kunnon pierut Kerimäen puukirkossa kesällä. Ja sattui olemaan pappi paikalla. Hän katseli kyllä ihmeissään, kun vaimoni kulki hajuvana perässään kuin ei mitään. Minua hävetti, vaikka ei ollutkaan salaamista.


    • _plurskista

      Kaikkein hauskinta on ripulin tai vatsataudin aikaan, usein tyttöystävällä on vatsa löysällä myös kerran kuussa. Oi niitä ääniä ja tuoksuja. Ja vähän ajan päästä uusintana, mutta entistä vetisempänä. Housutkaan ei aina säily ihan kuivina.

    • Paskaa kokenut

      Paska laittaa puhumaan. Mitenhän on tekojen kanssa?
      Kymmenen vuotta puhetta paskasta.
      On se bakteerikqasa ihmeellistä.

    • gtagrb

      kattokaa video 2 girls 1 cup, nii ei enää tarvii miettiä tommosia(=

    • daijuuuuuuuuuuu
      • daijuinnn

      • daijuuuuu
        daijuinnn kirjoitti:

        http://2girls1cup.nl/ siis tämä?

        Tää netti taitaa sulkee ton sivun. Kirjottakaa guuglee 2 girls 1 cup ni se tulee sielt.


      • kakkaasuuhun
        daijuinnn kirjoitti:

        http://2girls1cup.nl/ siis tämä?

        mitäs tossa nyt sit oli per*eeseen laitettu sukulaatia ja tytöt maiskuttelee .voisin itekki maistaa.ei toi ny mitään pas*aa ollu.


    • woorldlander

      En voi mitään, mut olen sen verran vanhanaikainen ja sovinisti, että esim. naisen piereskely on kaukana naisellisuudesta, enkä voi sietää sitä.
      Paskoakin voi tiiviisti wc:n ovi kiinni ja hajunpoistajia käyttäen.
      Näin sovinistina miehillä ei tietenkään ole niin tiukat rajat.

      • Unimuru

        Eli miehet kyllä saavat helpottaa oloaan ja päästää ilmat ulos, mutta vain koska on nainen niin pitäisi jotenkin maagisesti saada ne ilmat pysymään sisällään, ettei miehiltä vaan mene fantasiakuva täydellisestä naisellisuudesta? --'


    • autero8

      Jos ei tahdo onnistaa, niin istuu vaan ja ponnistaa!!!! Anna tyttökaveris sontii rauhassa...

    • Torttukyttääjä

      Vielä ärsyttävämpää on se kun avopuoliso kuuntelee tolleen korvat höröllä joka kerta kun käyt tortulla!

    • Boyzone

      Huvittavinta tässä on se, että vitsillä tehty aloitukseni on saanut enemmän vastauksia, kuin mikään muu tällä "parisuhde" palstalla tehty keskustelun aloitus.

      Hyvä taas suomalaiset! *huokaus*

      • Ehkä vitsillä tai ei, olen kuitenkin joutunut lukemattomia kertoja todistamaan ja kuuntelemaan tätä ihan tosi elämästä, selityksiä ja huikeita riitoja pariskuntien välillä mitä on tullut tehdyksi ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Vesihanojen auki pitäminen on aivan tuiki tavallista ja törmännyt ihmisiin jotka pistävät pesukoneen pyörimään samaan aikaan ja paljon muuta.


    • Isot Pojat kertoi

      Naiset ei pasko ja niiden pierutkin tuoksuu kukkasilta

    • Kakkapää

      Ootko homo? Vähän tuntuu siltä. Tolla naisella on enemmän munaa kuin sulla! On vähän noloo tehdä maailman luonnollisimmasta asiasta iso numero. Siis se on ihan tavallista!

      Taidampas tästä lähteä vessaan.

      • gbmoesgkoe

        Heterona sitä toivoisi, että nainen olisi erilainen kuin mies, eli edes jotakuinkin naisellinen, eikä käyttäytyisi kuin stereotyyppinen "äijä". Tässäkin ketjussa on usein todettu häveliäästi vessassa käyvän miehen olevan "neiti", joten samaa mieltä useimmat tuntuvat olevan.


      • Äijäpari?
        gbmoesgkoe kirjoitti:

        Heterona sitä toivoisi, että nainen olisi erilainen kuin mies, eli edes jotakuinkin naisellinen, eikä käyttäytyisi kuin stereotyyppinen "äijä". Tässäkin ketjussa on usein todettu häveliäästi vessassa käyvän miehen olevan "neiti", joten samaa mieltä useimmat tuntuvat olevan.

        Aivan niin, täällä kutsutaan häveliästä kaveria neidiksi ja samaan aikaan naista kehotetaan pieremään.


    • Boyzone

      en ole

    • 5¤?GG

      paperia alle ensin kunnolla,niin ei taatusti kuulu mitään ylimääräistä lumpsumista.Ihan naurattaa tälläiset jutut ,jokainen käy tarpeilla,luonnollinen asia..

      • ei hyvää päivää!

        Joo kannattaahan sitä paperia sinne pönttöön tuhlata metritolkulla ettei vaan äänet kuulu... :D Järjen jättiläiset taas asialla.


    • tyttö123456765321§

      kun minä käyn kakalla, suolesta tupruttaa pinkkejä saippuakuplia ja vaahtokarkkeja

    • Paska housu

      Paska juttu.

    • laktaasi

      Arvatkaa kun tuohon vielä yhdistetään laktoosi intoleranssi.

    • paskantaminenvaikeaa

      Ettekö te vitun idiootit osaa paskantaa muualle kun sen syöksytorven keskelle?! No kyllähän se silloin loiskuu ja persekin kastuu. Ihmiset on niin saatana aaseja ettei edes aasit ole niin aaseja perkele.

    • pävö

      Voi luoja hanki elämä; näin 50v. olen nähny ja kokenu paljon pahempaa 2.den lapsen kuoleman ja tosi rakkaan ystävän sairastuminen syöpään.Jos mitenkään saisin vaihdettua osia kanssasi tulisin ilomielin kuuntelemaan kikkateiden loiskahduksia.
      jos sinulla ei muita huolia ole...

      • päiviö peesalo

        Huolensa kullakin. Eipä sinunkaan vastaus varmasti auta viestiketjun aloittajaa, kun ongelma on yhdeksän vuoden takaa ( ! ). Tuskin tuo on enää ongelma jos edes ovat enää yhdessä.

        Elämä koettelee jokaista jossain vaiheessa. Nuori n. 20 v. ei välttämättä ole kokenut läheisen kuolemaa, joten sillä pääsee vanhemmat ihmiset aina pätemään. Mutta kyllä kaikki kokee sen aikanaan, älä siitä huoli.


    • kakkakikkare

      no sano että laittaa paperia ennenku paskantaa nii ei kuulu loiskahukset

    • tee___

      Sitä en tiedä, onko aloitus vitsi, mutta tiedän, että vastaavista asioista ihan oikeastikin riidellään ja laitetaan jopa välejä poikki.

      • täysi mies

        Osta morsiamelle muovipotta niin ei kaiu eikä loiskahtele kun aloitta kuiviltaan. Eikä se takaapäin tarkoita sitä että se tahtoisi veitikkaasi sontahuoneeseen. Puhukaa, se auttaa. Nyt on paskapuheiden aika!


    • Jonne_69

      Minä yleensä paskon suuhuni! Maistuu hyvältä ja on muutenkin terveellistä ja mitään "ihania ääniä" ei kuulu!!1

      • Saatanan akropaatti!

        Opeta mullekin


    • hihih...

      Kyllä sai taas nauraa kun luki näitä :D Osa viesteistä tosin oli hiukan pimeitä...

    • olet prinsessa

      Miten muijasi sietää tuollaista "neitiä"?

      • homoa

        muijakin on äijä


    • _ravintoaineterapeut

      Runsaasti vettä (vähintään 0,5 - 1 litra) ja pellavansiemenöljyä 0,4 - 0,6 dl päivässä, mieluiten aamiaisen yhteydessä. Läkeröl Plus sitruuna pastilleja aski (32 grammaa) vähän alle tunti ennen pääruokailua. Ruokajuomaksi Hyvää Päivää kuitujuoma ½ litraa. Nämä ratkaisee noi ääniongelmat. Iltapalaksi tarvittaessa Valio OLO™ jogurtti.

    • Jan-781678235871253

      En ole 18 vuoden aikana KERTAAKAAN kuullut vaimoni paskan loiskahtavan vaikka olemme asuneet yhdessä kaikki nämä vuodet. Ai niin, hän ei ole Suomalainen.

      • Tupla Agentti

        Namibialainen haamukakka on siitä jännä, ettei sitä voi havannoida ilman tiedustelupalvelutason kuuntelulaitteita! Tietysti yksi vaihtoehto on asentaa turvakamerat wc-pytyn reunan alle että saadaan varma havainto. Ennen sitä ei kyllä voi varmasti sanoa mitä sielä vessassa oikein tapahtuu.


    • - jami

      suosittelen vessaanne tuuletusta, josta kuuluu kova hurina ja pönttöön voi toki laittaa vessapaperia niin ei pahimmat lötsähdykset kuulu !

    • ...

      Suosittelen sellaista vessaa, jossa alkaa soimaan musiikki samalla kun sinne menee. Eli teknovessaa tai sitten sinne voi asentaa kajarit Ihan ite ja vääntää sen musan kovemmalle..

      Vaikka tämä juttu onkin vanha niin...

      • Taasnäitä

        Joo, ja sitten torvimusiikkia täysillä ämyreistä kun tyttöystävä menee vessaan. Itselle voi valita Beethofenia.


    • oletko pöljä naapuri

      > Minä esim. pidän aina paskalla käydessäni vesihanaa auki, jotta muiden ei tarvitsisi kuulla paskantamisestani tulevat "ihanat" äänet.

      Sinäkö pöljä asuit kerrostalossa yläkerrassa? Yöllä kuului kauheata kohinaa putkista ja sitten se loppui vessan vetämiseen.

      Ei yöllä saa juoksuttaa vettä tarpeettomasti. Ja jos kaikki juoksuttasivat vettä vessakäynnin ajan, niin kyllähän se kerrostaloyhtiössä nostaisi vedenkulutusta, vesilaskua ja kuukausittaista vesimaksua. Jo turha veden juoksuttaminen 2-3 minuutin hampaidenharjauksen aikana kahdesti päivässä lisää vedenkulutusta merkittävästi.

    • .hauska hetki.

      .tuli yks hauska hetki tahan paivaan..lisaa samanlaista..

    • tf2g5vwbfg

      jeesus mikä neiti aloittaja

    • neiti.kevat

      kokeilin tuota ravintoterapeutin vinkkiä sillä erotuksella että, pellavansiemenöljyä vain pari teelusikallista ......

      alko mahassa kiertää sitten aika reipppaasti ja eipä sitä isompaa toimitusta juuri erottanut kusen lorinan seasta );

      poika ystäväni on nauranut melkein pissit housuun ..

    • mrrr

      ,, ei enää kitos yhtään vinkkiä jola tulee vain ja ianoastaan housupyykkiä..!!!!


      :(

      nimimerkillä; pessy koko päivän

    • Tämä on hauska! Onkohan provo?

    • pAsKa-vANhA-AkKa

      Jaska-Paska tämmöstä pieree maailmalle ja ihminen on yhtä wanha kuin paska ja sitä kyllä riittää......muutakin kuin takareiästä tullutta ja se vasta PASKAA ONKIN!!!

    • kalle

      LOL! kumpi teistä on mies ja kumpi nainen? meillä kotona ei laiteta edes ovea kiinni ja naureskellaan yhdessä vaimon kanssa ku pommit tippuu ja pierut pauhaa!

    • Jake2

      Olen seurustellut 5 vuotta enkä ole kertaakaan kuullut tyttöystäväni käyneen paskalla. Puhumattakaan siitä että olisi kertoillut jotain paskajuttuja. Todella hyvä niin. Ei ole mitään siistiä siinä vaikka luonnollista onkin.

      • Tupla Agentti

        On paljon mahdollista, että perheessänne asuu haamukakka. Tyttöporukalla jutut voivat sitten äityä tosi pahaksi ja piereskely voi olla äänekästä ja haju kantautua naapuriin asti.


    • teppo82

      Seuraavalla kerralla tunge vain kulli paskaan ja nauti seksistä.

      t. kokenut takaapäin nussija

    • Kakka

      Metrosexual man is here!

    • Edna

      Höh!
      Eiväthän naiset paskanna kuin kukkapuskia!
      Mistä te oikein puhutte?!

    • yäk yäk

      Varmin keino kuolettaa hehkeä seksielämä on tuoda brutaalit piereskelyt, röyhtäilyt ja paskan haisut jokapäiväiseen elämään.

      Tosi inhaa on monen harrastama tapa käydä vessassa ovet auki. Seilä pöntöllä aherrettaessa juttu vaan jatkuu ja tarinoija olettaa, että toinen haluaa siinä kusen lorinassa ja paskaklumpareiden loiskinnassa lähistöllä oleilla!

      Myöskään kuukautissiteen näyttö miehelle("kato millaisia kauheita maksoittuneita klumppeja" ) ei ole omiaan seksielämää vireyttämään. Eikä sekään kun mies käy kaivamaan illon hajuista napanöyhtäänsä.

      Tällaiset toiminnat ei ole mitenkään harvinaisia, esim. naissakissa tunnutaan pitävän selviönä että kaikki on "yhteistä":

    • jolkku76

      Me käymme yhdessä paskalla, pönttö on kylpyhuoneessa ja toinen voi olla suihkussa kun toinen paskoo samalla.
      Maailman luonnollisin asia, anoppikin on ollut paskalla samassa kylppärissä kun olen ollut suihkussa. Ei luonnollisista asioista pidä tehdä luonnottomia.

    • mr.Paska

      hahahaahahha ououuuu lopettakaa kuolen nauruun! :DDDDDD

    • lol

      TROLOLOLOLOLOL

    • Semistisivee

      Kaikilla on tapansa hoitaa asiointejaan. Sopiva hetki hoitaa on, luultavasti, ilman seuraa! ;) Mukavinta ainakin kotona, itsekeen ollessaan.

    • Mane

      Ei kuulke dumppaa nyt äkkiä tommonen hirviö ja ota OIKEA nainen. Ne ei kuse, pieri, pasko, röyhtäile tai muutakaan mihin sattuu, ne tietää et oikea nainen laskee aina miehen suuhun ja silleen. Ei enää eritteitä lakanoilla, pääsee nielemään ne kaikki.

    • kikkare nokareinen

      Aloitusviesti on jätetty jo vuonna 2003, joten mietityttää oletko jo löytänyt paskannusongelmaasi ratkaisun?

      • JOO! Mullapa olis pikku vinki tähän vessasta kuuluviin loiskahduksiin "sano naiselles että laittaa pikkuisen paperia pönttöön ennen kun rupiaa paskantamaan, niin ei kuulu ainakaan niin voimakkaita ääniä!!!... ja auttaa myös tämä sama vinkki siihenkin että ei roisku vesi pöntöstä persposkille:D se ei ainakaan ole omasta mielestä kovin mukavaa jos on kerinny kusta ennen kun paska lumpsahtaa pöntöön vedet persposkille pärskyen! kehotan myös muille paskalla kävijöille!

        ja hyvä mies lopeta se vedellä läträäminen! aattelee kait se sinun naiseskin että "on tuo ukko aivan pöljä " ja arvaa varmasti miksi lotraat sen veden kanssa! NIIN että vähänkö noloa!


    • professionaltroll

      opettele trollaamaan kunnolla olet häpeäksi ammattikunnalle

    • neiti HiljainenPaska

      Huomio kaikki vedenlorottajat!

      Se ei peitä ääniä. Naurettavinta on, jos lorinan aikana paskataan oikein urakalla kuvitellen äänten jäävän piiloon.

      Muutenkin, naisilla veden kanssa pöllöilyn ehkä melkein ymmärtää (häveliäämpi osapuoli, joskus liikaakin), mutta miehen veden lorottelu on jotenkin säälittävää. Yhden tälläisen tapauksen olen tavannut, eikä lorottelu miehisyyden kuvaa ainakaan nostanut.

      En tosin ole varma, miten suhtautuisin täysillä paskaamisen ääniin ilman mitään peittelyn yritystäkään. Perheessäni tietenkin lapsena tälläistä sai kuulla, mutta parisuhteessa en ehkä niinkään toivoisi (olen nainen).

      POINTTI: Kuinka vaikeaa voi olla käyttää paperia äänten vaientamiseen?? Veden lorina ja tuhlaus aivan naurettavaa.

      TV tai mankka päälle ennen paskalle menoa. Sitten pöntöllä ollessa veden pinta peittoon paperilla ja mahdolliset pierut vaiennetaan pitämällä paperia persauksessa (ihan siis aukossa joo, ei pääse pörähtämään).

      Kai etenkin näin anatomiaan liittyen tuon viimeksi mainitsemani paperikikkailun kaikki vähänkään ihmisen kroppaa tuntevat ovat keksineet???

      Liian rempseästi paskaavat ihmiset (etenkin naiset, vaikka en muuten tälläistä ole vielä tavannut :O) vaikuttavat kyllä täytyy myöntää siltä, että heitä voisi varmaan vaikka naida jollain helallakin sinne perseeseen ja tuskin sekään hetkauttaisi...

      Mutta häveliäisyyden kanssa paperia eikä sitä vettä!!

    • Ehkä-Äääliö?!

      Itse heitän paperia pönttöön. jos luulen äänen kantautuvan oven taakse alan joko laulella tai avaan hanan. Kun käyn pissillä avaan AINA hanan! se on paha tapa, mutta onneksi olen nopea pissijä. Olen seurustellut mieheni kanssa vajaa 2 vuotta ja meillä on myös lapsi, mutta en ole vielä kertaakaan pierassut hänen kuullen
      (tosin yötä ei lasketa) Kun minua "ilmavaivattaa" menen aina joko vessaan, toiseen huoneeseen tai ulos tupakalle, vaikkei tekisi mieli polttaa. Kohta tulee siihenkin muutos kun lopetan röökin polton.

      Olen siis 21v ja mieheni on 22v suoraan sanottuna SIKA!
      hän röyhtäilee ja piereskelee myös anoppilassa kuin ruoka ja kahvipöydässä.
      ///edellisissä (2ssa) suhteessa aloitin itse ns sikailun heti jo vuoden ja toisella kerralla ½vuoden kuluttua) Nyt ei vain pysty. Olen pyöristynyt ja vauva tuhonnut kroppani, pelkään että mieheni saa tarpeekseen jos aloitan laiskuuden lomassa myös piereskelyn.. :ccc

      • V|TTUP|LLUPUUPALLO

        Ehkä-Ääliö=
        ei miehesi voi niin sikamainen olla, että sen vuoksi jättäisi sinut ja lapsensa.
        ja kyllä hänen pitäisi olla suvaitsevainen mikäli itse on kauhea sikailia.

        ALOITTAJALLE=
        JOS ITSE PIERET, ET VOI HÄIRIINTYÄ TOISTEN PIERASUISTA!!!!!! Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
        Haluatko että tyttöystäväsi kertoisi täällä palstoilla sun runkkaus tai jytkytys tavoista?
        arvostelisi ja naureskelisi - pyytäisi apua kun miehensä peeenis on z-muotoinen.

        Muille= V|TTUPÄ|LLE=
        Vaikka Suomessa käytetään paljon vettä, se ei vaikuta v|ttuakaan kehitysmaiden ongelmiin. Ei ne vedet katoa niistä maista suomen veden käytön vuoksi.
        Sillä ei se Suomen maa auta kehitysmaita, muuten kuin laittavan mainoksia telkkariin " Jos ostat KAKSI talouspaperirullaa yhden sijaan autat kehitysmaanlapsia saamaan puhdasta vettä. Lähetämme heille YHDEN pillin!
        ETTÄ MITÄ VITTUA!! Apuun tarvitaan vastinetta.

        Minäkin pienenä vein viikottain elmukelmuun käärityn leivän vaatekeräyslaatikkoon, jonka jälkeen uffe laatikon eteen oli tullut iso tarra.
        EI RUOKAA! No minä kilttinä poikana sitten harmistuin kun luulin Afrikkalaisten kuolevan nyt nälkään.


    • julli

      muuttakaa venäjälle.. siellä paska tuipahtaa ensin tarjottimelle sit vesi huuhtelee sen pyttyyn!!

    • hakepaska

      hommatkaa,ny saatana kuiva käymälä,moottorilla toimiva,jää desi tuhkaa jälkelle,ei kuulu lomsahuksia,ja ei tartte hanaa lorisuttaa,tanan valopäät

    • lasse .

      mikset vain sano suoraan että voisitko hoitaa nuo wc asiasi ihan omassa rauhassasi ja kerot etei sinua oikeesti kmiinosta hänen kikareidensa määrä voiko se olla noin vaikeeta luulen että tyttö ystäväsi kiusaamalla kiusaa sinua koska ei tuo vaikuta kauhean naiseliselta käytökseltä voi toki olla että hän haluaamalla haluaa tehdä itsestään vähemän pidetyn että jätttäisit hänet ?

    • kakalla käyvä nainen

      Joo eihän nyt naiset saa käydä, EIKÄ KÄY paskalla!
      Ne vaan syö eikä mitään tulo ulos, ei niillä oo edes peppureikää, miehillä vaan.

      Mä oon aika erikoinen nainen kun mä käyn kyllä paskalla, eikä se mun miestä järkytä yhtään!

    • dtyidtyk

      Heh heh on sulla rankkaa, neitokaisen pitää vielä kinuta sulta seksiä................

    • turnofff

      Tapasin kerran yhden miehen, hänen opiskelija-asunnollaan. Mies oli koko ajan iholla kiinni, itse en niinkään lämmennyt. Mies sitten kävi kusella ja päästi siinä lorottelun lomassa ihan helvetin moisen pitkän pierun. Sitten vain tyytyväisenä uudelleen pyrki lähikontaktiin. Mahtokohan se pierasta vittuillakseen? Lähdin aika nopeesti.

    • teilläkö oli

      ongelmia paskan kanssa.

    • Laina_höyhenissä

      Väität olevasi 22-vuotias mies, huh huh...
      Minusta olet enemmäkin neiti ihmisiä.

    • Hissunkissunkakkaa

      Hommaa sille akalles sellainen painepullosumutorvi ja käske aina töräyttämään siihen kun paskantaa.

      Paskantaa voi myös untuvien päälle kellarissa niin kukaan ei kuule ja itse voi pitää tuplakuulosuojausta samalla.

      Herra neiti voi kuunnella samalla stereoita täysillä. Muistaakseni apteekissa on sellaista voidetta jolla saa prc-reijän umpeutumaan, suosittelen.

    • SANONSUORAAN

      Te aikuiset sitten ette oo pahempia kuin lapset... >,< *häpeys*

      Jos paskatuttaa niin paskattaa tai jos kusettaa sit vaa kuselle, mikä teiän aikuisten maailma voi olla näin vaikeeta? : D

      Itse oon 16wee ajattelen kaiken luonnollisesti onneks parisuhteeni ei ole noin hankala (kuin vanhoilla papoilla) köh köh.. Joten käytä vittu sitä kondoomia jos et haluu paskaa sun kyrpääs!

      P.s. sitten tästä ei kerrota äidilleni! ;)

    • cee

      Nyt kun tuosta on kulunu 9 ja puol vuotta, olis mielenkiintoista tietää ovatko nämä vielä yhdessä ja minkälaisen ratkaisun asia sai!?!?

    • wc-Pönttösi

      Aloittajakaan ei osaa käydä paskalla,koska joudun,kuuntelemaan keleenmoista plumsakhuksia ja ähinää ja peffan pörinää,kuka keksis wc-pöntöllekin korvatulpat.Joudun myös ottamaan vastaan rapulaykät ja kuset.

    • Ninskiminski

      Laita sormet korviin ja anna toisten paskoa... ja lopeta se veden tuhlaaminen! o__O

    • Antaa Kuulua!

      TÄYSILLÄ VAAN ANTAA KUULUUA! EI ME MITÄÄN NYSVIÄ OLLA!!! JOS SITÄ TAVARAA TULEE NIIN ANTAA TULLA, PIERAISE VAAN!

    • Mister suomi 2012

      Meillä on kans sama homma. Aaamulla menessäni harjaamaan hampaita, vessasta tulee vastaa paskanhajuinen seinä. Mikä ihme näitä naisia vaivaa, eivätkö he osaa käydä paskalla ilman haisemista, olisiko ruokavaliosta apua? Mukavahan tuota reikää on dippaila mutta ei haistella.

    • Tää on niin tätä

      Jätä se nainen! Se ei oo sun arvoinen. Tollanen sika jääkööt yksin paskojensa kanssa. Kyllä miehellä täytyy olla oikea nainen eikä mikään sottapytty! Itselläkin oli muutama exä, jotka hörppivät syödessään keittoa tai jättivät kädet pesemättä aivastelun jälkeen. Mikä teitä suomalaisia naisia vaivaa? Ulkomaalaiset ladyt tuntuvat sentään tuntevat yleiset etikettisäännöt. Ei aikuisten naisten tule käyttäytyä kuin lapset! Sano sille tytölle, että kasvaa aikuiseksi tai tulee lähtö! Vaadi häntä vähnitään laittamaan musiikkia taustalle. Jotain kova äänistä kuten esim. Hell's Bells tai Thunderstruck. Jos nainen ei ole huomautuksesi jälkeen valmis panostamaan suhteeseen, niin hän todistaa olevansa sitoutumiskyvytön sika! Poikavoimaa sulle suhteeseen! Kyllä me miehet vielä niille ämmille näytetään.

    • irkkadirkka

      Sano hänelle suoraan että sä et tykkää semmosista ääneistä .Tyttöystävän täytyy olla hiljaisempaa vessassa.Minäkin laitan aina vesihanaa auki, kuin mieskin muuten koko romantikkaa menee pois.

    • Mistä vetoa

      ... että tää on trollausta?

      • Ei hyvää päivää.....

        No tottakai se on trollausta. Enpä olisi uskonut että edes tällä palstalla kestää melkein 10v tajuta että tällainen teksti on pelkkää teinin/jälkeenjääneen kirjoittelua:

        "Kaiken huipuksi hän joskus kertoo miten on päästänyt vessassa ollessaan niin ja niin monta kikkaretta. Voitteko kuvitella ?!? Arvatkaa miltä olo on tuntunut sen jälkeen, varsinkin kun vähän ajan päästä hän ruinaa seksiä ja vieläpä takaapäin ?"


    • MENKKAPIERURÖÖKI

      KATTOKAA ALOTUKSEN PÄIVÄMÄÄRÄÄ JA SYÖKÄÄ PASKAA APINAT

      • -Neliapila-

        Hyvä Menkkapierurööki (hyvin harvinainen nimi sinulla, oletko mistä maasta kotoisin?)

        Kyllä me olemme sen huomanneet - ainkin minä, mutta halusin silti kertoa oman versioni liittyen samaan aiheeseen. Ja mukavaa viihdettäväh tämä on :)
        Kaikki tekemisen puutteessa olevat seilailevat täällä suomi24 keskusteluissa ja vastaavat kaikkeen, joko omana itsenään tai keksittynä hahmona.

        Ystävällisin terveisin: "Ukko-Pekka"


    • Jeppere

      Käykö naisetkin kakalla? O_o

    • öalsdkjöfldkjs

      Mikä pelkuri ja tuhlaat vielä jotta peittäisit luonnollisesta toimenpiteestä johtuvat äänet. On suoranainen ihme, että olet ylipäätään naisen saanut. Oikea neiti!

      Kannattaisi olla varovainen tuolla selkärangalla, voi nimittäin käydä niin, että joku kerta tyttöystäväsi vetelee sinua takaapäin!

      • helppoa kun sen osaa

        Itse laitan wc-pönttöön 2-3 arkkia wc-paperia vaikka olisin yksinkin:
        - ei loiskahda virtsainen vesi peppuun asti kakkakikkaireiden tippuessa veteen
        - ei joudu harjaamaan pyttyä toimenpiteen jälkeen, kun ei jää raitoja, sillä on todennäköisesti paperia kikkareiden ja pytyn seinämien välissä

        Ja jos olen seurassa, niin ne wc-paperiarkit vaikuttavat tähänkin
        - ei kuulu niin kovaa loiskahdusääntä


    • Pudota pönttöön superpall -molskahtiko? Entä raikkasti tuoksuva omena??
      Et taida olla kovin kypsä tyyppi, koska olet noin nuorikin vielä...He kakkiminen on pakko!
      Hanki asuntovaunu wc: llä hänelle synttärilahjaksi, tai oma bajamaja kk vuokralle, tai laita stereot nauhoittamaan oven ulkopuolelle kun käyt vessassa ite... ;D

    • Kanye West

      Mä paskannan ovi auki ja mulla on paskapönttö mikitetty ,kuuluu hyvn kajareista,kunnon möreetä perseääntä.Ajattelin tehdä niistä kusemis ja paskomisäänistä hittilevyn,kusenlirinä ja perseenpörinä taustalla,räppään papapa paskaaa,liirisee

    • vanha vaahtera

      Ongelma on saanut tähän mennesä 281 kommenttia tai vastausta. En olisi ikinä arvannut - kyllä sen täytyy iso ja vakava juttu olla!

    • nätisti_istuen

      Mutta....sitä en jaksa ymmärtää, että aikuiset ihmiset - miehet siis, kotona vessassa käydessään kusevat seisaaltaan! Ei meillä ainakaan ole pisuaaria kotona!! Hyi olkoon! Sen ymmärrän, että yleisissä vessoissa on pisuaarit ja siellä lasketellaan seisaaltaan, mutta kotona? Sitten on roiskeet kaikkialla....

      Sivistymätöntä.

      • yäk yäk yäk

        Varmaankin joku muu siivoaa ne virtsan roiskeet pytyn renkaasta ja lattialta... kai äiti.


    • karvainenelinaismo

      Joo mutta eiks ne tajunnu sillon 2003 että taa onvaa paska trolli :DD

    • King of sopulihill

      Ajattele että kerran tapasin kaunin daamin joka nojaili seinää vasten clubilla ja huikkaili mua sinne päin. menin luokse ja kysäsin mikä meno? daami sanoi että kiva nähä tuollainen komistus täällä ja siitä sitten juttu lähtikin. loppu yöstä tämä känninen nainen halusi mut clubin vessaan naimaan! no meninhän minä ja siellä vessassa kun puristin naista hanurista pikkasen mekon alta niin tunsin kun käsissäni oli jotain pehmeetä. voi jumalauta! naisella oli paskat housussa! ja nyt mun käsi oli siinä paskassa! akka oli niin jurrissa että ei huomannut vaan jatkoi hymyilyä ja koitti suudella! naisia ei saa lyödä joten otin tukasta kiini ja löin sen pään vessan seinään. hotko pyörtyi siihen paskat housussa ja minä menin paniikissa pesemään käsiäni ja kiroilin armottomasti. asiaahan ei auttanut se että vieressäni seisoi joku toinen ämmä ja alkoi kiljumaan että MURHAAJA! jouduin nyt ottamaan sitä riveleistä kiini ja pyyhkäsin sen sinne vessan lattialle. selitin tilanteen ja tää sekopää alkoi kikattamaan. kelasin että se on ihan kamoissa ja löin siltäkin tajun veke ! no mähän otin hatkat sieltä ja menin himaan hakkaamaan hanskaan....kumihanskat kädessä tietenkin. nykyään vieläkin kun herään aamusin pelkään että mulla on sen akan paskaa kynsien alla muhimassa! life is like a box of chocolate. in the end your hands are brown all over!

    • jr

      kokkeileppa varsin virittää emännälles loiskahduksen esto viritys..nosta pytystä istuinosa ylös ja kietaset pöntön yläosaan elmukelmua ikään kuin kalvoksi. ja laita istuinosa takas alas ja kansi kiinni...

    • 661325

      Miten olisi jos koettaisit äänieristää vessasi jotta kyseiset äänet eivät muualle asuntoosi leviäsi. Voit asiasta puhua mm. isännöitsijän kanssa kun hän vastaa noista asioista.

      Kun ikää sinulle kertyy huomaat että puhut itsekin kakka asioistasi jo tuntemattomien ihmisten kanssa sillä juuri kakka on se josta huomaa onko sinulla kaikki asiat mahassa kunnossa. mm. psyykkinen paha olo voi aiheuttaa jopa ripulia jne.

      Pari suhde on aina kahden kauppa. ensi rakkauden mennessä ohi jokainen meistä huomaa parissaan asiota joita pitää ärsyttävinä. Niistä voi toki puhua, mutta 21 vuotta aviossa olleena olen ja joudun monia asioita vain kestämään. samoin lienee vaimonkin laita sillä kaikesta huolimatta minäkään en valitettavasti ole täydellinen.

    • Nasta Muumio

      Ole onnellinen, kun ruinaa takaapäin.
      Kyllä ne molskaukset unohtuu, kun lotistaa
      takaapäin niin, että nivuset helisee.
      Kyllä se elämä vielä yllättää, kun tulee
      eteen ensimmäinen vastoinkäyminen.
      Eiköhän niksipirkan avulla ja sukkahousuista
      saisi tähänkin ratkaisun

    • ulkohuussi

      Menee parvekkeelle istumaan ja päästelee sitten siitä vaan kun riu'ulta, ovi kiinni niin ei kuulu sisälle, ja samalla saa alakerran rouvan kukatkin ravinnetta kerrakseen.

    • nimetön.

      Sitten ku se siun tyttöystäväs kertoo asiasta, nii sano sille suoraan, että sie et tee mitään tiedolla monta paskapökälettä pöntössä on mitään!

    • nyymitys1234567

      Ei voi olla näin selkeä rölli ja 294 vastausta langennu tähän? Hävetkää :D

    • ..........

      En minäkään nyt ehkä nauti siitä, että kuulen mieheni "vessaäänet" mutta hei, THAT'S LIFE. Jokainen meistä käy vessassa asioillaan, niin mikä ihmeen jumala minä olen tuomitsemaan toisen "vessaäänet" kun itsekin joskus valitettavasti sellaisia saan aikaiseksi.

      Kyllä pieleen on mennyt ihminen, jos ei kestä normaalin kehon toimituksen pieniä ääniä kuulla. Eihän se hauskaa ole, mutta ei se nyt maailman loppukaan ole!

      Itse teen kyllä sitä, että laitan pöntön pohjalle vessapaperia vähän valmiiksi, ettei sitten kuulu kauhea "plumps"-plumpsahdus. Mutta en minä kyllä mitään hanaa alkaisi valuttamaan.. Enkä muitakaan jippoja käyttämään. Se on outoa.

    • Heihei Heidi

      Voivoi... Siin vaihees ku alkaa asettamaan ehtoja rakkaudelleen, ni tietää että ei oikeasti ees rakasta toista. Eli: "Rakastan sinua, JOS olet tällainen tai tällainen", "M
      utta EN rakasta sinua JOS olet tuollainen tai tuollainen". Ehdoton rakkaus hyväksyy toisen ihmisen 100% juuri sellaisena kuin hän on. Eiks vaan? On väärin yrittää muuttaa kumppaniaan (tai ketä tahansa ihmistä) sellaiseksi kuin itse haluaisi hänen olevan... Itseään taas VOI muuttaa ja omaa suhtautumistaan asioihin/ ihmisiin. Sieltä sen muutoksen juuri täytyykin lähteä liikkeelle, omasta itsestään. Eli käytännössä: "Okei, toi mun muija puhuu paska-asioista ihan niinkuin kaupassa käymisestä" "Mutta, mitä sitten, hän on sellainen ihminen että pystyy rennosti puhumaan asiasta kuin asiasta ilman turhia jännitteitä". Tässä vain esimerkki siis. Sullehan, eli sun vastuulle jää sitten se että miten loppupeleissä tuut suhtautumaan tähän asiaan. Kysy siis itseltäsi "Olenko valmis muuttamaan itseäni ja omaa suhtautumistani tuohon ihmiseen". Vastuu siitä päätöksestä jää Sinulle. Mut tosiaan ei ole reilua yrittää muuttaa toista ihmistä vain siksi että ei ole itse valmis muuttumaan ihmisenä. Tsemppiä!

    • Asiantuntijamies

      Kyllä se paskakin loiskahtaa ja antaa äänen veteen pudotessaan. Kannattaisi varmaan kysyä joltakin terapeutilta vastaus tähänkin ongelmaan.:)

    • hiirulainen

      Minäkin 15-vuotiaana seurustelin paskavammaisen pojan kanssa. Kerran sitten tarjosi mulle vanhentunutta ruokaa! Auta armias kun en voinut mennä asioille hänen vessaansa niin piti jumalauta paskantaa pihalla housuun.

      Kävellen kotia metsäteitä ja sen jälkeen kilometritolkulla tien viertä. Miehet tööttäili ja vilkutti ja minä polonen luulin että siksi kun olen hemaiseva kimuli!

      Kotia pääsin niin ripuli oli imeytyny farkkujen läpi ja oli jo lahkeessa asti menossa. Silloin itketti ja vitutti paskavammanen poikakaveri tosissaan.

      • jeppiskamaa.

        Miten se tekee kyseisestä pojasta paskavammaisen jos sinä idiootti et voi käydä vessassa vaan ennemmin paskot housuun?????
        AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAH :D Päivän naurut!!!!!!!!!!!!


    • Jeppisheppis

      Itse en halua kamalasti, että wc ääneni kuuluvat muille mutta en kuitenkaan välitä rakastamani ihmisen äänistä. Tällaista naurettavuutta se on kun lapset luulevat rakastavansa ja alkavat leikkiä kotia.. Tulee isoja ongelmia normaaleista asioista.

    • Rainbow Dash

      Hei ihan oikeesti, meinaa yököttää se et paskantaa pönttöön, ja sitten läiskähtää? Teidänkaltaset ihmiset oksentaa varmaan jo sillon, jos joku niistää nenää.

    • Ukkoshuuli

      Ymmärrän hyvin tilanteesi. On ilman muuta selvää, että koet asian vastenmieliseksi - eihän kukaan halua kuunnella toisen ulostuksen ääniä. Piereskelyt, loiskahdukset ynnä muut inhottavat äänet aiheuttavat minussakin suurta vastenmielisyyden tunnetta - varsinkin jos kyseessä on tyttöystävä. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu, kun naisystäväsi paskantamisen jälkeen ruinaa romantiikkaa ja seksiä. Pusuttelu ei varmasti suuremmin houkuttele tuollaisen tapahtuman jälkeen ja romanttisiin tunnelmiin on mahdoton päästä. Voin sanoa, että itse joutuisin torjumaan naiseni lähentelyn ja haihduttelemaan yököttäviä mielikuvia jonkin aikaa ennen läheiseen kontaktiin ryhtymistä. Siitä huolimatta ne toki säilyisivät mielessäni ja voikin sanoa, että tuollaisen kokemuksen jälkeen ei mikään enää ole ennallaan - tietynlainen viattomuus on poissa.

      Monissa vastauksissa on käsittämättömällä tavalla vähätelty ongelmaasi esim. sanomalla, että ilmiö on "luonnollinen". Mätänevä ruumiskin on luonnollinen mutta harva haluaa sellaisen kanssa olla tekemisissä. Yritän tässä tuumata, että miten ongelmasi voisi ratkaista. En keksi muuta keinoa kuin sulkea korvat silloin kun tyttöystäväsi menee vessaan ja pitää ne visusti kiinni siihen saakka kunnes hän tulee pois. Kannattaa myös yrittää ajatella jotakin mukavaa ja kaunista tuon ruman toimituksen vastapainoksi. Muista myös olla menemättä vessaan heti hänen jälkeensä ja odottele kotvanen, että paskanhaju ehtii haihtua.

      Haluan loppuun sanoa, että ymmärrän sinua ja että tuntemuksesi on täysin perusteltu, sanottiinpa siitä mitä hyvänsä.

    • humppaheino

      Mä sanon muijalleni, että pese suklaa hämis hyvin, kun käy paskalla! Saatan lipasta sitä myöhemmin.

    • pasko0ja

      Siis toihan on vedentuhlausta! Taitaa tämä mestari olla joku hesalainen metroseksuaali!!! Ei herra Jumala!!! Ei ainakaan ole mikään järkevä tyyppi tämä näin!!!! Minä olen kerran pitänyt vesihanaa auki WC:ssä kun olin yksissä rippijuhlista kun yläkerrassa oli heidän jtn ulkomaalaisia hienostuneita ystäviä niin en halunnut että minun molskahdus kuuluu sinne... Kotona antaa tulla varpusparvet ja jytkyt niin kovaa kun lähtee!!! Mitenköhän he nyt elävät. Eivät varmaan ole enää yhdessä. Entäs sitten kun ripuli/oksennustauti!?!? Ja tuo ukko varmaan kuunteli sitä oven takana. Jos joku perheeni jäsen oksentaa niin minä menen mahdollisimman kauas ettei tarvitse kuunnella.

    • Pikapano++++++

      Kasvahan poika aikuiseksi. Minä paskon ja pieren niin kovaäänisesti ja sama vika näyttää olevan naapureillakin.
      En ole epätoivoinen ja seksikin maistuu, japa seisaaltaan!

    • "ihanat" äänet

      Hakeudu kiireesti ammattiauttajan puheille.

    • buuweecee

      Hommatkaa huussi niin ei lotise

    • Uusiksi

      "hiljainen hetki ja kylppäristä vaan kuuluu "plumps, plumps, aaaahhh...""

      Aaaahhh?!!

    • pelimies23cm

      taidat olla homo? ehkä sun pitäis vaihtaa mieheen..onnea valitsemallesi tielle.

      • brutaa

        eihän se sitä ongelmaa poista, ja eikö neidit olekaan naisia lainkaan?


    • hanna1113

      ei sit enää muuta provoo keksitty =)

    • hajuhuone

      Itteäni risoo kun oma akka käy vessassa vääntämässä aina hemmetin pahanhajuiset p****t eikä osaa käyttää siihen seinään laittamaani ilmanraikastinta vaikka kuinka asiasta sanoo!

    • luonnollinen_tarve

      Mun naikkoseni tarpeille mennessään ensiksi pieraista pöräyttää niin että pönttö kaikuu, joskus jo siinä yhteydessä jotain märkää roiskahtaa pöntön sisäreunoille. Sitten varsinaisen "toiminnon" alkaessa on enemmän hiljaista, yleensä plops plops ääniä muutama, mutta lopussa taas löysempää tavaraa riippuen syötyjen kuitujen määrästä. Virtsa tahtoo myös tulla samaan aikaan. Emme anna asian häiritä.

    • 13+8

      Kyllä tässä vaiheessa voisit tulla ulos sieltä kaapista :)

    • ll

      Minun naiseeni auttoi Drontal

    • Terå+
    • 20+16

      Aloittaja on toivottavasti huomannut vanhan suolan janottavan ja palannut suhteeseen nyrkki Kyllikin tai pumpattavan Barbaran kanssa. Heidän käytöksensä on riittävän neutraalia.

    • perkel

      Sinä se varsinainen hienohelma oot! Häpee perkeloe!

    • plötsplöts

      Aja se baariin paskomaan.

    • ?

      Nainen ei osaa käydä paskalla jos kuuluu ääniä?
      Mitenköhän itte sitten paskot?

    • meskan parkkaaja
    • Olettaen nyt että tää ei oo provo: paskalla käyminen on ihan luonnollinen asia. Pierut ja loiskahdukset kuuluvat luonnisesti paskalla käymisen riittiin. Jos noi äänet häiritsee sua, niin vika on sinussa ei sun tyttöystävässäs. Mene ulos kun naises menee paskalle, lähde vaikka lenkille. Laitta TV/musa vähä kovemmalle, nii ettet kuule ääniä, tai kuulokkeet korville ni ei tarvi häiritä naapureita.
      Äläkä herrajumala lotraa sitä vettä vaikka hyvinvointiyhteiskunnassa eletäänki ja meillä riittää vettä.
      Ja sit puhut sun naises kans. Sanot sille nätiste kaunis hymy naamallas et 'kulta hei, voisitko kaunis sanoo seuraavan kerran ku meet paskallem ni mä lähen vaik ulos siks aikaa ku oon vähä lahna enkä tykkää kuunnella sun paskontamisääniä? kiitos kulta'
      Näin. On se hyvä et ihmisillä on ongelmia. Tämä tuskin tosin tulee teidän parisuhdettanne rikkomaan.

      • ps. mä en ymmärrä miten täälä nää vastaajat teki tästä sen NAISEN ongelman. eihän se SEN ongelma oo, ku sen miehen. mies ulos, jos äänet häirittee!


    • Ullakkotuulettuu

      Kerran kans kävin siellä, mut sitten se sano et tää ei voi olla totta.

      Mix mahdottomasta on tehty vaihtoehto tollaselle ajattelulle, kaduttaa kyl paljon.

      Kukaan ei kyllä usko, kun sanon tän, ehkä ei pitäis kuitenkaan paljastaa.

      Ajatelkaa vaikka itsekin miten kaikki muuttuu, jos oikein haluaa, tosiasiat vaan pitää vääntää vaikka pökäleestä toisille

    • teekoo

      huh huh repesin kyl totaalisesti.pitäsköhän tän kirjottajan vaik mennä psykiatrille:)))))))))))))))))))))))))))))))

    • Käteenpaskoja
    • LyyrinenS

      Pihal on kamalan ankee sää ja jotenkin fiilikset on maassa... Kuitenkin sain tästä ketjusta piristystä päivääni... Kiitos Suomi24

    • jhdyjut

      Ei jeesus.........

    • kikkakepponen

      Trollihan tää alkuperäinen juttu oli, selkeästi. Vaikka taitaa niitä hygienianipoja olla vielä oikeastikin jossain, niitä kutsutaan sinkuiksi... kannattaa harkita vakavasti ;)
      Parempi vaan tutustua ja tottua kumppaniin ääniin ja eritteisiin, ne tulee tutuiksi viimeistään sitten, kun vanhana joutuu hänelle vaippoja vaihtelemaan....

    • yks kakkaa kaks kakk

      Ihhih hih juu ihanaa, sain loppuillaksi vielä huikeat naurut :D Ei kai tää nyt tosissaan ole? :D Ei? Heh. Joo, niinhän moni mies jostain syystä haluaa kuvitella, että nainenhan ei kaki -ei varsinkaan missit-, nainen säästää sisään, juu. Kyllä se ukon tahi akan sonta yhtä lailla siellä pöntössä loiskahtaa ja molskahtaa ja perspuol turisee. Pitäiskö naisenkin ruveta analysoimaan millaista meteliä mies pitää huussin perukoilla :D Ei kehveli, ei oo todellista, hihih, kiva alotus :D

    • Tuomas02749723

      Meillä alkoi muuten erittäin sisäsiisti nainen jättämään "jarrutusjäljet" siivoamatta, perustellen, että kyllä ne lähtevät myöhemmillä vedoilla. Sanoin heti, että tällainen ei muuten sitten käy ollenkaan, ja hän hymyili erittäin leveästi. Myöhemmin selvisi, että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Ei jäänyt ainoaksi ihme tempuksi muuten päällisin puolin erittäin huolitellulta ja fiksulta naiselta.

    • n

      Hei

      Jokaisella on omat omituisuutensa mutta mikäli vessakäynnin äänet haittaa niin suosittelen äänieristetyn wc: rakentamista, muuten aiheutat ylimäääräisiä rasitteita parisuhteelle. Jokaisen pitäisi saada käydä vessassa niinkuin parhaaksi näkee ilman mitään sievistelyjä. Ainakin meidän 9 vuotta kestäneessä parisuhteessa pierukin on vain ilmaa.

      Vuosien mittaan parisuhteessa tulee muitakin ns. konkreettisesti likaisempia asioita kuin vessassakäynnin äänet ja merkit. Ole ensin mukana synnytyksessa jossa ulosteen mukana tulle samaan aikaan kaikkea muutakin. Sen jälkeet voit miettiä kuinka suuri ongelma naisesi vessassa käyminen on.

    • 3+18
      • Nam!

        Kuin karamelli, kauniisti kuorrutettu.


    • Grande Schaisse

      Et varmaan tiennyt, että myös kauniiden naisten täytyy paskantaa? On tuo silti aika kurjaa jos joutuu loiskahduksia kuuntelemaan.

    • järjen tonavat

      Ei voi kun ihmetellä tätä ketjua....vetää kyllä sanattomaksi,hienoa olla suomalainen!

    • aijaaaa jooooopa joo

      voi kurkku mistä te keskustelette

    • elämän kevät

      EI herranjumala. Kannattaa ehkä noi parisuhdeasiat unohtaa hetkeks jos ei paskan loiskahdusta kestä. Kyllä kotonaan ihminen on sellainen kun on. Ja eikä kenenkään tarvitse ahdistua siitä, että joutuu päivittäin pidättämään esim pieruaan. Kyllä se on yks parisuhteen vaiheista että uskaltaa kumppanin kuullen pitää sellaista ääntä mikä on luonnollista. Ei niistä tuotoksistaan tarvitse välttämättä ääneen puhua, mutta kyl ne pitää kestää. Mitäs jos tää sun tyttöystäväs saa vaikka kauheen vatsataudin ja ripulin? Etkö oo sitä kotona hoitamassa ja lääkärii kiikuttamassa kun et kestä paskantamisen ääntä. Voi sun tyttörukkaa..... Voisit kasvaa aikuiseks. : D

      • elämän kevät

        Niin ja vielä että mistä kuvittelette että se naisen syömä ruoka tulee ulos jos ette anna aivojenne sanoa että nainenkin käy paskalla


    • Lähempä tästä kakall

      Mitä hemmettiä? Paskalla käyminen on luonnollista niin miehille, kuin naisille. Myös koirille ja kissoille, sekä linnuille ja kaloille. Mikä pöljä sinäki oot ku piät hanaa auki, aatteleehan ne vieraat että mitä se sitä vettä lutraa kokoajan?

      Ei mittää muuta ku pönttö kajahtaen täyteen, enimmät kikkareet perskarvoista pois ja nappia painaten, käjet saattaa huuhtasta että kehtaa vieraille tarjota leivosta.

    • juhr_72

      Voi noi on pieniä, tyttö ystäväni istui kevät talvella sylissäni maha taudin aikoihin ja pidin hänestä kiinni ja yhtä äkkiä hän sano että vatsaa vääntää taas ja yökätessään minä tunsin kuinka lasti mustaa lämmintä kiisseliä meni etumuksestani läpi niin hänella oli kylläkin vaatteet päällä

      • juhr_72

        ja reilun vuorokauden päästä me ruikittiin molemmat ja vain yksi vessa


    • Pasi

      Mä pidän yleensä kättä alla ja väännän tavarat siihen ja lasken ne sitten varovasti pöntön pohjalle ettei kuulu molskahdusta.

    • jkndask

      Oletpa sitten pikku sokeripeppu. Pyyhit varmaan hanurisikin pumpulilla ettei kakkapaperin rahina herätä koko taloyhtiötä. NUIJA !!!

    • ....

      Mitäs jos lopetat suhteen ja annat sen tyttöystäväsi ihan oikealle miehelle. Osta siinä samalla itsellesi hame ja meikit.

    • Maijamini

      Hiton vedentuhlaaja! Etkö ajattele yhtään luontoa? Häpeä!

    • peofjps

      vittu vesi kiertää siellä luonnossa joten ihan yks hailee pitääkö sitä hanaa auki vai ei,ite tuhlaan vettä minkä kerkiän hohhohoo ja kyllä,se on erittäin häiritsevää kuunnella toisten paskomisääniä,tai no ei häiritsevää - mutta jos kyseinen osapuoli tulee vielä yksityiskohtaisesti kertomaan tukkireissustansa niin huhhuh :D

      • ei loisku

        Ei se nyt ihan noin mene. Jos jokainen tuhlaisi vettä noin, niin sitä enemmän pohjavettä jouduttaisiin korvaamaan järvivedellä ja puhdistaminen kallistuisi, eli veden hinta nousisi, eikä laatu ainakaan parantuisi.

        Osta polttava tai jäädyttävä wc. Suosittelen jälkimmäistä. On halvempi ja jäätyneillä jööteillä on hauska tehdä käytännön piloja vittumaisille ihmisille.
        (itselläni on tuo jäädyttävä)


    • Kaikki omalla tavallaan.

    • kakkoseen kovaa

      oletko miettinyt että ehkä se samainen peräreikä mistä se loiskahdus johtuu saattaa ruiskaiuttaa jälki after burner kakat sun mahalle kun duunaat takaapäin.. siinä vasta meisselin ja mutterin jälleeen näkeminen.. huh huh sitä paskan määrää.

    • uskova

      Voi että on kaverillaisot huolet. Paskaa sanoisin sulle. Jos huusin ovi läpäisee joitain ääniä niin ok. ne nimittäin ovat maailmman luonnollisimpia. Itse et osaa käydä paskalla luonnollisesti.

    • tyttö sivistynyt

      yks neuvo , ite laitan aina paperia vähän sinne ponttoon niin kukaan ei tiedä että paskon !! ärstyttävää toki toikin kun hanan avaa todella ärsyttävää tietää aaa nyt se paskoo !!

    • peskääedeskädet

      Minua ei kenenkään luontaiset tarpeet ja siitä kuuluvat äänet haittaa, enemmänkin se, jos mies ei pese käsiään sen jälkeen! Ehdoton NO NO!!!
      Tai siivoa jälkiään pöntöstä (edes paskajäkiä). Mitähän varten se vessaharjakin on keksitty...

    • Kauhistunut lukija

      Ongelma on sangen vakava. On vain yksi keino. Juota naisesi sammuksiin. Sitten tunget hanuriin tulpan. Pilttipurkki käy mainiosti. Loppuu se paskominen. Tokihan lopuksi koko toosa räjähtää ja toiletin seinätkin värjäytyvät syksynruskeiksi, mutta sitä ennen sinulla on pari nautinnollista viikkoa ilman kakkaääntelyn kurimusta.

    • se on amerikkaa

      työskentelen isossa tehtaassa ja paskahätä iskee aina juuri työajan puitteissa. suoritan paskantamis prosessin aina muilla osastoilla, missä en itse työskentele. muiden kiusaksi jätän aina paskat pönttöön lillumaan, kun olen saanut paskat pihalle.

    • Nella88

      Yritä sanoa asiasta tytöllesi "hienotunteisesti". Joo, tiiän että varmaan vähän vaikeeta, mutta YÄK!!! Tekisin jotain asialle :d!!!!!

    • KULTTUURI PLÖRTSIS

      Rooman imperiumin aikaan kakkiminen oli hieno yhteinen tapahtuma, neliön muotoisessa huussissa oli joka seinä lankutettu ja rei'itetty kakkimista varten.
      Oli milloin mitäkin orkesteria ja sirkushuveja ym ajanvietettä. Nykyihminen on kyllä vieraantunut entisajoista. Ei siinä mitään, ei muakaan kiinnosta muiden paskomiset mutta ei ne äänetkään kyllä haittaa, normaali asia. Hankkikaa kuivakäymälä ni ei molskahtele :D

    • Eihitto...

      Mitä hemmettiä?! Käykö naiset muka paskalla?! :)

    • jjgy1385

      Vuosisadan PARAS keskustelu ikinä!
      Siis oikeesti mä tulin tänne etsimään piristystä ja ehkäpä jopa ratkaisuja "oikeisiin ongelmiini" Tää on uskomatonta mulla on nyt parempi olo, kun luin tän pikkumielisen paska keskustelun.
      Keksin juuri kuinka ärsytän kämppiksiäni, jotka sattuu olemaan kaikki poikia. voitte kuvitella tytöt ja tytön mieliset pojat minkä laista se on.
      Suunnitelmani on seuraava, syön paljon kuituja ja pidätän oikein kunnolla...odottelen (toivon samalla,että kaikki kolme mihen alkua ovat paikalla)
      Sitten koittaa H hetkikävelen vessaan omana viehättävänä itsenäni, jätän wc.n oven auki (jota en ikinä tee) silloin olen saanut jo luultavasti kaikkien huomion.....siten paskon sydämmeni kyllyydestä, kovia ääniä päästellen.Vosisin jopa laulaa äänien tahtiin, jotain hittiä esim. i'm sexy and i know it

      Helvetti vituttuttaa tollanen plapla ei kauniit naiset pasko yhhysjnm urputus!

    • retetr

      Muijani paska haisee niin pahalle että ero on lähellä

    • eronnomainen
    • hohohoo_trollooon

      Kakkanen on ykkönen ?!

    • Asiat suhteellisia

      Tästäkö Suomi keskustelee? Aivan uskomatonta juttua tässä ketjussa :D Taivas varjele mitä sieltä tulee... :D

      Syyriassa soditaan ja meitä vaan kakattaa ja joku miettii pitäisikö siksi erota.

      • ztsuuuss

        Äijä puhuu asiaa!!! tai muija... t. toinen muija xDDD


    • Aivan oikeassa paikassa tyttöystäväsi hoitaa luonnolliset asiansa luonnollisella tavalla. Meistä jokainen käy wc:ssä useita kertoja päivässä ja pörähtelyt kuuluvat asiaan. Hanki nappikuulokkeet ja keskity oleellisempiin asioihin elämässäsi.
      Alapään huolellinen pesu ennen ja jälkeen seksin kuuluu asiaan niin miehillä kuin naisilla.

    • SPURDO SPÄRDE

      TROLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    • nainen10983

      itseasiassa mun täytyy yhtyä tän ketjun aloittaneeseen. Olen itse noin 3 kymppinen nainen ja minua häiritsee suunnattomasti sama asia. Olen aina pitänyt hanaa auki kun käyn vessassa, oli se sitten pissa tai kakkahätä. Ja teen tätä siis ihan työpaikalla, kylässä, treffeillä jne.. eli mielestäni on erittäin ällöä kuulla toisen kuset ja kakkapökäleet.

      Itseasiassa tämä vaiva alkoi jo teininä kun huomasin veljeni pissan lorinan kantautuvan ulos kylppäristä niin aloin pitämään korvista kiinni kun hän tai muut kävivät vessassa. Usein laitan musiikkia tai teen jotain muuta samalla etten kuulisi lorinaa, siinä on jotain vastenmielistä.

      Hiljattain ollaan alettu deittailee yhen miehen kanssa ja huomaan että hänen luona ollessamme hän jättää melkeimpä aina oven auki kun menee kuselle (paskaa en oo viel kuullut) ja lorisuttaa kusta pönttöön ihan täysiä. Lisäksi hän ei pese käsiä ja se on oksettavaa! Usein hän vain nopee menee lorisuttaa kuset ja tulee jatkamaan suuteluani.. olen onneksi pystynyt vielä piilottamaan tämän puolen muilta mutta aion sanoa siitä miehelle sitten kun suhteemme on edennyt pidemmälle.

      Tiedän että kyse on tyhmästä asiasta mutta se ällöttää minua.

    • ooppa rehellinen :D

      Ohan se menny hommaksi :D

      • ooppa rehellinen :D

        Mikä se on ku caccattaa :D


    • Kaikki käyvät WC:ssä

      Tuo on jo hermoheikkoutta ja luulotautista toimintaa jos ei saa vessassa käydä asioilla normaalisti.
      Suolen äänet ovat kaikki ihan luonnollisia ääniä, vessanne taitaa olla paperista rakennettu, kun noin voimakkaasti kuuluvat..

      Pissatessa lorina kuuluu, mutta eihän se seinien ulkopuiolelle yleensä kuulu. samoin on kun on isolla asialla, saattaa pukata samalla ilmaa ulos ja se isokin asia putoaa veteen, joten ihan ok.
      Jos tuota ilmaa tulee kovin paljon, on syytä tarkistella elintapojaan, olisko niissä korjaamisen varaa, netistä löytyy ohjeit vaikka tohtori sivulta, mikä ruoka saattaa aiheuttaa suuria ilmakuplia.

    • Perseenreikäseksihul

      Perseenreikä seksiä vaan

    • Normaali

      Ihan vinkiksi vain; perustakaa oma kohtauspaikka netissä te jotka podette koprofiliaa.

    • Oppipoika+++++
    • Jännä kakka

      Paska siittä jännää kun se muuttu inhottavaksi vasta silloin kun se on kehon ulkopuolella.

    • döhtori

      Vielä keski-ajalla ulostaminen oli tärkeä sosiaalinen hetki. Miehet ja naiset istuskelivat yhteisissä tiloissa rupatellen samalla kun tekivät tarpeensa.

      Ihme että nykyään paskalla käyntikin saa miehet häpeämään. Niin se kulttuuri muuttuu...

    • tanska

      Ois ihanaa olla täydellisessä parisuhteessa.

      Olla se täydellinen, ihana ja mieltä ylenevä ihminen.

      Viime aikoina olen paiksinut ovia ja raivonnut ja uhkaillut miestä ja seurakuntaa ja Jumalaa.

      Sitä sanotaan mielisairaaksi.

      Mulla menee tosi huonosti.

      Mun paskantamisesta ei ole kukaan ollut erityisemmin kiinnostunut. Kai se olisi kivaa, jos joku olisi.

    • BROWNSLURP

      Mulla oli toi sama trabeli, mutta muija vaihtui ja sitä myötä paskatavatkin - otin meinaan aloitteen KÄSIINI ja sanoin siipalle, että meidän kodissa paskataan HILJAA!

    • Paskaonperseestä.

      Ketä tuollainen voi oikeesti haitata?Mä laitoin exää anaaliin monta kertaa sen jälkee ku oli käyny paskalla.Olipahan ainakin suoli "auki".Sinne vaa sano joku,joskus.

    • oona hiltunen

      Haran ja henden kakka hupi :DDDDDDDDDD

    • hohhohoh

      eikö mikään tässä maailmassa voi olla enää luonnollista? ei uskoisi sinua mieheksi? :o

    • akarraa

      10 vuotta vanha

    • good shit

      Parasta on ottaa koppi lennosta, ei loiskahtele!

    • Bensaa suonissa

      On se vaan helevetin hyvä, että mun ruohonleikkuri käy sentään bensalla.

    • Tomppa

      Ei munkaan. Ei oo helppoo:-[

    • psykologi

      Sun äiti sanoi sulle ihan syntymästäsi asti vaippojasi vaihtaessaan ''hyi kakka'' ja varmaan yökkäsi päälle. Käy terapiassa, ota äitis mukaan, kyl se siitä....

    • k

      hei kakkavammaset kattokaa sodoman 120päivää!

    • voi huoh

      Nii et naiset ei sais käydä paskalla? Missä maailmassa sä oikein elät jumalauta?

    • taskuapu

      HALOO...
      KAKKONEN EI OO YKKÖNEN!!!

      VEDÄ VAIKKA KÄTÖSEEN!!

    • namia

      Hyvät hyssykät... onhan selvää, että huolellinen alapesu, ennen ja jälkeen, sexyn. jos vaikka suu...

    • qwertyuio45674674

      No voi hellan lettas. Mies on hiiri ja naisella on paskafantasia. Mahtava pariskunta ootte.

    • :D

      Repesin kun luin otsikon! :D

    • pröööööt

      Kumpikohan se ämmä on tossa parisuhteessa. Ei helvetti, sain kyllä hyvät naurut!

      • miehekäät pakoputket

        Ei kumpikaan.


    • vitsivitsi

      vitsivitsi

    • PffffF

      Melkonen neiti tämän ketjun alottaja.. Taisit päästä armeijastakin sillä että kävit itkemässä kun ääniä kuuluu vessasta. Kiusasko joku sua lapsena jotenkin vai mistä sä oot elämän ääniä alkanut pelkäämään?

    • PfffFfff

      2003 postattu.. näinköhän kaveri on selvinnyt elämän haasteista vielä hengissä

    • minäkintyttökakkaan

      Hei BOYZONE! Voisitko vielä palata tähän kakka asiaan? Vähänkö mulle tuli hyvä mieli ku luin näitä!!! KIIIITOS

    • jikkilo

      Voe voe...eiköhän nuo provoilut voisi jo jättää. Toisaalta, K 18 palstalle voi kyllä kirjoittaa noista kakki ja pissi leikeistä niin ettei saa halveksuntaa osakseen.

    • Röyh...

      Jaa, et naisetkin sit kakkaa ja pissaa.
      Minä kun oon luullu, et se kuuluu vaan miehille.

    • Voi elämän kevät...

      Tjaa, onpas vain ongelma. Enpä tiä miten suhtautua, kun minua tai miestäni ei toisen paskalla käynti ahdista tai häiritse. Kas kun meistä ne äänet on ihan normaaleja vessaääniä.

      Aika nipo oisin, jos jaksasin valittaa miehen kakkaloiskahduksista tms. Tai toisin päin.
      Sinä kaiketi katsot pahasti jo kun naisesi pierasee?

    • asddsdrdx
    • raksu1112

      Siis prinsessat ei kakkaa!! :D eikä muumit

    • pasko tai kuole

      joo, kuunteles ella ja aleksi- kakkaa lumella, siinäpä valistusta lapsille. (jos ette sitä vielä ole vanhemmilta saanut)

    • pienilapsi38120

      pari siivua vessapaperia pönttöön, ni ei loisku. aika surkuhupaisia ongelmia nykyajan idiooteilla.

    • kädetöntä sakkia

      No piti just kans sanoo samaa et parit vessapaperit pönttöön ni ei loisku eikä ROISKU luulis et olis jo ällöttää ku paskavesi roiskuu perseeseen!! Tolla pienellä toimenpitellä välttyy siltäki ongelmalta!! Suuret on pulmat ihmisillä... =D

    • niih...

      mie paskon aina muovipussiin ja vien sen roskiin ja prese reijän pyyhin vanhoin sukkiin.

    • "Murheita on"

      Jooh, ei muuta kuin proot, ja ehkä jollekin terapeutille.

    • HAHA! PERSREISE

      Kaiken laisia Huolia ! :D

    • pikkuMyy

      rohkeasti vaan puhumaan asiasta naisesi kanssa =) ei se ongelma niin suuri ole, muuten kuin se takaa päin otto jälki käteen =)

    • kauheeta

      Sinun naisellasi on henkisiä ongelmia. Menkää terapiaan.

    • kevigf

      Työnnä nyrkki sen perseeseen

    • aikuinen mies

      Ei helvetti mikä ongelma taas. On luonnollista käydä paskalla ja luonnollisesti siitä lähtee myös ääniä. Aloittaja on varmaan teini-ikäinen tyttö kun ei paskalla uskalla käydä.

    • påöohkgf

      Tarttisin apua, onko täällä ketään joka nyt näkis tän viestin niin vaikka kommentois jottain että tiiän että joku lukis sen mun asian ? :/// pliiis

    • Peruspaakku

      Voi vee meitä suomalaisia...tai siis teitä muita! Tyyppihän heittää paskaa puhellaan oikein oikeen pyllyn takaa..ja kaikki uskoo mitä sanotaan. Kukakohan täs nauraa teille? Hmm...

    • paskamies699

      jos mulla olis tollanen nainen nii olisin onnellinen! ja liittyysisin puhumaan paskantamis asiosta ja kokemuksestani hänen kanssaan! paska reissu jutuista on mukava jutella ja jos vielä huumoria löytyy ;DDDD

    • jwo puppetit

      http://revisionistit.wordpress.com/2012/07/25/muutama-miete/#comments



      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4528



      vai et me peräkammarin pojat ollaan venäjä vastaisia


      http://www.heinola.org/~patato/scorp.html


      tästä voi lukea todellisista venäläisten vihaajista ja teurastajista tälle valitun kansan poppoolle verkkomedia paiskoo hikihatussa silkkaa pas-kaa netin täyteen

      http://www.youtube.com/watch?v=xvM5ZIHQv8g



      Jewish Student Put Swastikas On Her Own Door

      jep jep ettei vain verkkomedian luuseri sakki olisi itse vääntänyt tän tapaus peräkammarin pojan

    • Parisuhdeterapeutti

      Toimi seuraavasti:
      - ala talonmieheksi taloyhtiöönne, saat yleisavaimen
      - naulaa vessan oveen naula (ulkopuolelle)
      - ripusta yleisavain juuri äsken naulaamaasi naulaan
      - kirjoita sen alapuolelle viesti: "Nainen, jos haluat suhteemme jatkuvan, käy naapurissa paskalla. Koska en halua olla rajoittava tyranni, saat itse valita missä naapurissa. Suosittelen sellaista, joka haluaa panna sinua takaapäin sontimisesi jälkeen. Muista palauttaa avain tähän naulaan palattuasi."

      Muuten on todettava, että ketjuun vastanneista useimmat lienevät pienituloisia tai muuten elämässään epäonnistuneita. Itse nimittäin laitan pönttöön aina muutamia sadan euron seteleitä ennen kuin alan pötkyjä tipauttelemaan. WC-paperin käyttö sellaiseen tuntuu niin rahvaanomaiselta, että saattaa koko paskantaminen epäonnistua. Tulee kyllä raskas olo jos useita päiviä on paskantamatta. Pyyhkimiseen käytän ainoastaan hajustettuja silkkinenäliinoja, jotka tuodaan suoraan Ranskasta. Suomi on sellainen sosiaalidemokraattien junttila ettei täältä saa edes niitä.

    • fqwefwf
      • yu

        ons itelläs naista pervo


    • fffffffff

      eiks o kamalaa kun vessast kuuluu lorahdus ha ha haa

    • pera ratkaisee

      Ite istun niin syvälle pönttöön kuin pystyy sit ku paskoo nii ei kuulu mitää ;D

    • namusetä

      Olin ensimmäisiä kertoja naisystäväni luona kylässä. Tuli hätä ja viivyttelin vessassa. Naiselle tuli myös hätä ja hän joutui häveliäisyyttään kakkimaan parvekkeella muovipussiin, kun ei uskaltanut häiritä minua. Vasta parin vuoden kuluttua hän tunnusti minulle tämän.

      Toisen naisystäväni kanssa olimme rakastelemassa siten että hän oli vuoteella vatsallaan ja käsittelin häntä niinsanotulla kahden sormen tekniikalla. Luonnolisesti kasvoni olivat aika lähellä hänen peppuaan. Yhtäkkiä häneltä pääsi paukku. Latisti vähän tunnelmaa!

    • skyliner_80

      Mun muijalta tänään meni aika sorjasti heikosti kuuluneen kurahduksen kera housuun, sattui olemaan maha vähän "löröllä" ja komiasti keltainen laikku valkoisten housujen takamuksessa, ja pikkusen lahkeeseenkin. Oli kertomansa mukaan juonut päivemmällä Hyvää Päivää kuitujuomaa pullollisen. (½ litraa) .. emme silti säikähtäneet kumpikaan, aivan luonnollista se on ..

      Epäilen kyllä silti että hänellä on laktoosi intoleranssi ..

    • skyliner_80

      .. ja jatkoa seuraa .. on veskissä koko illaan kyykkiny, pelkkää "tiskivettä" lorahtelee peräpäästä pönttöön .. on tainnu syödä "hieman" jotain sopimatonta ..

      • onnettomuuksia

        Voi, voi... Taidat olla vielä pikkulapsen tasolla. Varo vain ettei itselläsi tule seuraavan kerran kun olet vatsataudissa märkä pieru kalsonkeihin muijasi nähden. Se voi käydä vaikka nukkuessasi kun pieraiset. Toivo sitten että muijasi on yhtä aikuinen.....


    • suomi2222
    • vastaaja123

      Käske tyttöystäväsi tunkea vessan pönttöön eka vessapaperia ennenkö alkaa paskantaan, ei kuulu loiskausta kun pökäleet tippuu !

    • wtf1992

      mitä vittua just luin...

    • lol

      ei vittu te ootte kaikki sairaita XD

    • plörinää

      Minun mielestäni se on ihan normaalia, jos käy vessassa miksi pidätellä luonnollisia ääniä. Jos kuuluu plörinää tai ruikuliääniä se ei minua haittaa jos on asutaan yhdessä miksi peittelemään veden lorinalla ääniä. Kyllä minullakin kuuluu kaikenlaista ääntä käydessä vessassa eikä siitä koskaaan ole kuullut valittamista.

    • Tehoaa

      Turkkilainen kosto:kuivana kakkoseen!

    • hyvääpäivää11111

      Yleensä saattaa kuulua ääniä jos käy paskalla, ja se on ihan normaalia. Jos jotkut pariskunnat käy niin paskalla että toinen paskoo ja toinen pesee hampaita, niin miten sua voi oksettaa tuollanen? :D tää on jotain aivan outoo :D

    • Ootko

      käyny kattomassa missä vika? Lasinen pönttö ettei mitään missaa, ja yö paskoja varte voi hommata videokameran

    • jejejejejejejejejjej

      tyttöystäväsi voi sitoa sinut wc-pönttöön ja kutsua kaverinsa kusemaan ja paskomaan päällesi,ja herätättämään sinut keskellä yötä pöntöstä nauhoitetulla lirinä ja lorina ja plomsis musalla

    • zöhö

      2 guys 1 horse on kans hyvä pätkä.

    • JoopaJoo

      Miehet käy paskalla, naiset Lady Gagalla :D

    • kiljahdus

      Asuessani aikoinaan Saksassa ,olin tyttöystäväni kanssa kylässä Hänen poika ystävänsä luona ja kyseisen herran mentyä vessaan istuimme sohvalla aika lähellä vessan ovea..Äkkiä veskistä kajahti hulvaton pierun paukku ja siihen perään kaverin ällistynyt parahdus että "hobla" Se sai hillittömän naurun käkätyksen purkautumaan meidän kummankin huulilta. Painuimme ulos ,silmiämme pyyhkien ja suorastaan ulvoen naurusta... Asiasta on nelisen kymmentä vuotta ,mutta aina tuo juttu hymyilyttää...

    • KIRJOTETTU 2003 !!!!

      Boyzone
      15.10.2003 19:23

    • ap:LLE KYSYMYS

      ONKOHAN AP. JAKSANUT PAASKOMISTA KUUNNELLA NÄÄ VIIMESET 10 VUOTTA!

    • kakkiei

      Minä en edes käy kakalla ikinä, nii ei ole ollut tuollaisia ongelmia.
      En edes muista kakkineeni 15v.
      Pissillähän on pakko käydä, muuten rakko räjähtää.

    • Pröött ja plumps!!!

      Siltä varalta, jos aloitus ei ollut provo: On uskomatonta että joku voi vieraantua todellisesta elämästä noin pahasti, että kokee normaalit asiat kuten paskantaminen noin eksoottisina ettei voi edes kuulla pieremistä, paskan plumpsahtelua veteen ym. jotka ovat ihan normaaleja ääniä. Jonkinlainen vamma päässä täytyy olla kyllä jos noi kokee ahdistaviksi. Kuvitteletteko toisenne jonkinlaisiksi prinssiksi ja prinsessaksi jotka elävät jossain haave todellisuudessa, johon ei kuulu paskalla käynti? Oppikaa oikeaa elämää.

    • jvgjvg

      On joku kyllä oudossa suhteessa, jos tollasia ongelmia on...

    • 25

      Voi pyhä jyssäys ! Näin hauskaa iltalukemista mulla ei ole ollut ikinä :))Yritä tässä nyt sitten saada unen päästä kiinni, kun vedet silmissä saa nauraa...Aamusella on ladylla hilpeä olo kun käy kaffen jälkeen aamugagalla.

    • yksilönvapaus

      uskovaiset kristityt jopa syövät näitä öylättejätöksiänsä ja ilomielin hörppivät irstaan pedofilijeesuksensa terskasta rahastusmielessä pakonomaisesti kuolemankoristamillaan pyhillä kätösillään viimeisin voiminensa heruttamaa saastaista verta omissa hengenmaailmoissaan...

    • Mehtimies

      No on teilllä saakeli Ongelmat !! Maailmassa on vähän isompia asiointa kun tämmönen turhanpäivänen piipitystäällä. Perkele jos et tuommosta kestä niin et ole mies vaan marjanpoimia . Pitäisikö avioparienkin moittia toisten paskalla käymistä ja käydä salassa. nyt mene jo itsees ja ruppeee homoks ..

      T.Pohjois-Karjalan kankkaalta

    • Rouva Dents

      Laksatiiviä ja hernekeittoo, ei pitäs enää plupsahdella! :)

    • N.Irvana

      Ratkaisu pulmaanne on yksinkertaisempi kuin arvaatkaan. Päätätte yhdessä, että syötte viikon pelkkää paskaa. Löysää kakkaa, papanoita, pötkylöitä ja vaikka veristä ripulivelliä. Antakaa palaa sydämenne kyllyydestä, kerran se vain kirpasee. Takaan, ettei jaksa paska tuon viikon jälkeen pahemmin puhuttaa.

      P.S. En ole lääkäri.

      P.P.S Niissä harvoissa tapauksissa, joissa nälkä kasvaa syödessä suosittelen kääntymään ammattiauttajan puoleen, mutta ei takapuoleen.

    • halukkaita auttamaan

      kettu että panettaa

    • Serlan pehmoinen

      Ai nää kakkajututko sulla sai hormonit noin hyrräämään ? :))

    • jännäjuttu

      Olen nainen ja vielä hyvännäköinen sellainen, ja paskon joka päivä niinkuin jokainen muukin nainen! :) Ihan kaikki naiset, tytöt, missit, mallit, jopa paris hiltonkin paskantaa. Välillä tulee isoa jöötiä, välillä ripulia ja välillä on kova kakka, ettei meinaa millään punnerruksella tulla ulos. Semmosta se elämä on. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa jos poikaystäväni tai joku muu ihminen käy paskalla. Eikö se ole hyvä juttu että vatsa toimii? Miten se kakka voi olla niin hemmetin jännä juttu? Ruskea paskakasa, joka on alkuperäisesti vaan ruokaa ja muuttuu suolistossa ruskeaksi kasaksi eli paskaksi. Onko se sana "Paska" sitten jotenkin niin järkyttävä vai mikä siinä pelottaa? Vai se että se tulee ulos pienestä peräaukosta? Ja pierujakin päästelen päivän mittaan paljon, kukaan elävä ihminen ei vielä ole elänyt ilman pieremättä täällä. Se on vain ilmaa jota suolisto päästää ulos. Mies, jota inhottaa/pelkää se että nainen paskantaa ja piereskelee, on päästään vialla. Jokainen täällä on vaan ihminen ja meillä kaikilla on valitettavasti sama ongelma; jokaikinen paskoo ja piereskelee. Sille et mitään mahda (;

    • Ei oo todellista

      Kasvaa aikuiseksi!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe