TUROTIM

*???

minkälainen työpaikka mahtaa olla??Tampere?

120

13600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turotim

      Provisiolla lehtien myyntiä? mitäs muuta odotit?

      • tuntipalkka

        jonka ehtona on mm. neljän vuosikerran myyminen päivässä.


      • provisio palkka!
        tuntipalkka kirjoitti:

        jonka ehtona on mm. neljän vuosikerran myyminen päivässä.

        jos ehtona on tulos, niin eihän se ystävä-hyvä ole tuntipalkka, vaan provisiopalkka!!


      • puhumalla
        provisio palkka! kirjoitti:

        jos ehtona on tulos, niin eihän se ystävä-hyvä ole tuntipalkka, vaan provisiopalkka!!

        nimenomaan tuntipalkasta, mutta työsopimusta allekirjoittaessa karu totuus paljastui. Tuntipalkan saaminen edellyttää tietyn määrän puheluita, tietyn määrän vuosikertojen myymistä ja vähintään 30 tuntia töitä viikossa.

        Firma kehtaa mainostaa työkkärin sivuillakin, että turvanasi 7 euron tuntipalkka.
        Tällaista Tampereella.


      • jdowj
        puhumalla kirjoitti:

        nimenomaan tuntipalkasta, mutta työsopimusta allekirjoittaessa karu totuus paljastui. Tuntipalkan saaminen edellyttää tietyn määrän puheluita, tietyn määrän vuosikertojen myymistä ja vähintään 30 tuntia töitä viikossa.

        Firma kehtaa mainostaa työkkärin sivuillakin, että turvanasi 7 euron tuntipalkka.
        Tällaista Tampereella.

        mennä sinne sitten vain kahvia juomaan? vaiko istumisesta olis pitäny maksaa? olen kuullu että hyvä paikka olis..


      • mutta kun se
        jdowj kirjoitti:

        mennä sinne sitten vain kahvia juomaan? vaiko istumisesta olis pitäny maksaa? olen kuullu että hyvä paikka olis..

        myyntitavoite oli aika kova.

        Itse oletin, että tuntipalkka edellyttää vain ahkeraa asianmukaista soittelua.


    • Kirsimaria-70

      Kokemusta on, älä mene.

      • On edelleenkin

        palkka maksamatta.


      • provisio työ vaatii tulosta

        eikös provisio työ vaadi tulosta? jos palkka on maksamatta ja ei tullut tulosta niin mielestäni yhtälö on aika selvä


      • Oletko
        provisio työ vaatii tulosta kirjoitti:

        eikös provisio työ vaadi tulosta? jos palkka on maksamatta ja ei tullut tulosta niin mielestäni yhtälö on aika selvä

        typerä?


      • typerä, turha minua haukkua
        Oletko kirjoitti:

        typerä?

        tuliko riittävästi myyntiä? -eli tuliko palkka myyntisi mukaan?


      • provisio palkka
        typerä, turha minua haukkua kirjoitti:

        tuliko riittävästi myyntiä? -eli tuliko palkka myyntisi mukaan?

        Tuli, mutta en ollut tyytyväinen palkkaan!


      • Kysymystähän
        provisio palkka kirjoitti:

        Tuli, mutta en ollut tyytyväinen palkkaan!

        ei oltu osoitettu sinulle.


      • kun en
        typerä, turha minua haukkua kirjoitti:

        tuliko riittävästi myyntiä? -eli tuliko palkka myyntisi mukaan?

        edelleenkään tiedä kuinka paljon minulle olisi palkkaa maksettu.
        En saanut sieltä palkkataulukkoja.

        Käsittääkseni kuitenkin provikat pitäisi tulla, kun kerta olen saanut sitä myyntiä.
        Ehkä sitten olin ilmaiseksi siellä töissä, vaikka myin 6 lehteä.

        Olisi kohtuullista heiltä edes lähettää jonkinlainen tilinauha.


      • poju22

        Ei ikinä tähän firmaan!


      • VittuunKokoFirma

        Ite olin tampereella 16.5-16.6 välisen ajan töissä ja haastatteluun mennessäni kerrottiin että takuupalkka on 46,5€/päivä. (eka viikko provikkapalkalla) kesäkuun alussa alkoi työantaja "vittuilemaan kuinka en pidä itsestäni huolta ja kuinka omien korvieni välissä pitäis jotain tapahtua. Alkoi huumori loppua kun työki on aivan paskaa ja pomo haukkuu joten lopetin työt. 22.6 piti maksaa toukokuun palkka, eipä näkynyt. Työnantajalle puhuin ja viikonpäästä tulikin jo sit rahaa, mutta vain 103€. Eli 2 päivän palkka 7 päivän sijaan. (en laskenut provikkaviikkoa mukaan) Työnantaja ei kuulemma tiennyt asiasta mitään mutta lupasi selvittää asiaa. 22.7 piti tulla kesäkuun palkka ja loput mitä toukokuulta jäi saamatta, 220€ sain, taas yhteys työnantajaan joka sanoi että enempää en saa poissaolojeni ja perhetilanteeni takia. Olin 3viikkoa töissä ja palkan sain 7päivän ajalta. Monta vihaista puhelua kyseiselle henkilölle äidiltäni ja kihlatultani ja silti jaksaa änkyttää että tässä oli kaikki rahat. Petri Kuittiselle soitettu ja kaikki tuntuvat olevan välinpitämättömiä asian suhteen. Seuraavaksi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Paskan maku jäi suuhun koko firmasta ja toiminnasta, mua kustii linssii, ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ KYSEISEEN FIRMAAN TÖIHIN.
        Ps. Vedotessaan mun poissaoloihin ja perhetilanteeseen sanoin työnantajalleni että kyllähän ystävänikin joka kyseissä firmassa on töissä myös, saa normi palkan vaikka hänelläkin poissaoloja löytyy. Eli kuukauden työjaksosta olin viikon pois henkilökohtaisista syistä ja tämä käy perusteeksi että palkkaa ei makseta. Ja perhetilanne on se että kotona en enää pysty asumaan ja muutan toiselle paikkakunnalle omilleni. (olen 17 v joten ei yksinkertaisin asia)


      • miesiehänmetehe

        Minä myös olin samaisessa firmassa tänä vuonna töissä ja viihdyin hyvin, vaikka paikan toimistovastaava ei tuntunut kovin välkyltä ja oli hyvin toisaikainen. Palkkaus on huono vaikka pääsisikin tavoitteeseen, ja joka palkasta puuttui vähän. Lopputilirahoja on turha odottaa. Olen miettinyt että onkohan tuo toimistovastaava ns. juonessa mukana kun ei saa firmasta rahojaan, mitkä on omalla työllä ansainnut. On nimittäin sen verran kova ihminen selittään syitä miksi ei tule tilit oikein. Oli pakko lähtee muualle sieltä, koska oli niin epävakaista tuleeko palkka ja jos tulee, tuleeko kaikki. Jos joku ei kestä tällaista kritiikkiä kyseisestä paikasta, sopii mennä sinne töihin ja toteamaan asiat paikan päälle. Katsotaan kuinka pitkäksi työsuhde kehkeytyy.


      • Anonyymi
        miesiehänmetehe kirjoitti:

        Minä myös olin samaisessa firmassa tänä vuonna töissä ja viihdyin hyvin, vaikka paikan toimistovastaava ei tuntunut kovin välkyltä ja oli hyvin toisaikainen. Palkkaus on huono vaikka pääsisikin tavoitteeseen, ja joka palkasta puuttui vähän. Lopputilirahoja on turha odottaa. Olen miettinyt että onkohan tuo toimistovastaava ns. juonessa mukana kun ei saa firmasta rahojaan, mitkä on omalla työllä ansainnut. On nimittäin sen verran kova ihminen selittään syitä miksi ei tule tilit oikein. Oli pakko lähtee muualle sieltä, koska oli niin epävakaista tuleeko palkka ja jos tulee, tuleeko kaikki. Jos joku ei kestä tällaista kritiikkiä kyseisestä paikasta, sopii mennä sinne töihin ja toteamaan asiat paikan päälle. Katsotaan kuinka pitkäksi työsuhde kehkeytyy.

        Joo tää satutäti tiedetään, on Tampereella. Ihan kamala selittään, pomon oikea käsi. Silti palkkaa ei tule tilille vaikka luvataan. Tyyliin se on ens viikolla tilillä. Eipä ole ollut.


    • palkat

      ja kaikki niiden mainokset suurista ansioista on täyttä skeidaa.

      Vaikka saisi kohtuullisesti myyntiäkin, voi palkkasi olla tuntipalkan lisäksi joku neljä euroa viikko.
      Tuntipalkkaa ei saa ilman minimimyyntiä/pvä.

    • okkkkkk

      olin viime kesänä ja palkka joka kuukausi yli 1700 eur. minusta se oli hyvin..

      • Huijaat,

        vai mitä?

        Paljonko myit päivässä keskimäärin?


      • että sinä myit
        Huijaat, kirjoitti:

        vai mitä?

        Paljonko myit päivässä keskimäärin?

        yhtään mitään!


      • Hienoja voileipiä

        Joo on mäkin kuullut, että tällaisia okkkkk juttuja, että 2000 e/kk opiskelijapojalle kesätyönä.

        Työhönottoilmoitus laaditaan houkuttelevaksi, mutta pian ilmestyy totuus, että alkaa palkka olla korkeimmillaan 400 e - 50 e/kk, jos ei käy kauppa, ja aina on syy myyjänvika.Tietyt Suomen alueet on köyhiä, jossa ei liiemmin ole yleellisyyttä ostella.

        Vanhuksia käytetään yksinkertaisuudessaan hyväksi heille myydään, kun eivät osaa sanoa EI. Tämä on paljastunut kuningaskuluttajassa, että "kuollutkin" on tilannut lehtiä.Omaiset nosti haloon.Tai sanotaan vanhus ei muista on dementiaa

        . Työporukka on nenäkästä, omaa kuppikuntaa vedetään, kyttäilyä, kuuntelulaitteita on pomoloilla. Kellään ei ole edes päälliköillä kunnon koulutusta esimiesasemaan. Pomoja nuoleskellaan ja mielistellään.Ilmeisesti Amerikoista tuotu malli.

        Pieniä lahjuksia annetaan, jotka hajoo vähän ajan päästä. Nuoret ja vanhat eivät pidä yhtä. ruokapöydässä katsotaan halvasti kotiruoka tai muu sellainen.Pöytä keskusteluja leuhkoja.


    • kokemusta on

      Turotim ei lähetä palkkakuitteja sinulle, palkanmaksussa ongelmia, kesälomarahat saamatta vaikka työsuhde loppunut... Eikä tämä ole "epäonnistuneen" valitusta. Myyntikilpailuista tuli ihan kivoja palkintoja. Mutta mitäs materiasta, jos eivät maksa edes sovitusti!!!

    • pulihomma

      MOT TV ohjelma paljasti kierrot lehtimyyjät, heikosti siellä tienataan, joku voi tienata.

      Annetaan paremmille rikkaimpien alueet myyntiin, missä on ostovoimaa.Johjtajilla on komeat autot ja osakkeet. Lahjukset on sitä mitä sattuu ja onko niitä ulkomaan matkoja oelmassakaan, vai tuotu kotoa tarralla nähtäväksi korkeelle seinälle jonkun tutun ulkomana postikortti, että kun myyt pääse tänne matkalle. Rauhanlahden 3 pv matka oli paras Solarisreissu mun aikana. Paska homma.

    • juustonaksi

      Pettymyksiä tulee monelle, työhön haku on laadittu ovelasti, että moni menee luulemaan liikaa. Isot pomot tienaa hyvin (veropörssistä katsottu). Myyjät tekee kovan työn. Huono tili. Salaperäistä, kyttäilyä, akkamaista "nyppistä". Hampurilasbaarissakin saa enemmän. Työhön otetaan kuka vaan..... ja nekään ei pysy.

    • ManseBoitsu

      Muutamassa puhelin myynti firmassa oon ollu töissä ja Turotim oli niistä ankein. Tuntui että pomoilla ei kiinnosta asiat pätkääkään ja henki puuttuu. Se ei oo huono. Sitä ei vaan oo. Muualla oon ollu yli vuoden töissä, Turolla en ollu kuin hetken

      • Meikis

        Ihan samat kokemukset oli meikämannella vuonna 2016.


    • Rita Å

      Vieläkö tää on olemassa?

      • ttttttttt

        upeeta porukkaa ja kauppa käy...mikä kaupungissa olit?


    • Nyt tarkkana!

      Itse olin siellä Helsingin toimistossa töissä vajaa puoli vuotta joitain vuosia sitten. Mulla kävi kauppa ja joitain heidän (tarpeettomia" palkintojakin sain. Sitten menin parempipalkkaisempaan ja reilumpaan paikkaan. Nimittäin ongelma Turotimilla oli seuraava:

      Toistuvista pyynnöistäni huolimatta en saanut kaikkia palkkakuitteja. Se herättää aina epäilyjä. Lopputilinkään yhteydessä en saanut palkkakuittia. Lomarahaakaan eivät maksaneet. Joten homma haisee k*setukselta.

      Toinen ongelma oli eräs esimies (keski - ikäinen nainen, mikäköhän niitäkin vaivaa, nainen harvemmin on hyvä laumanjohtaja). Hän oli niin vttumainen akka, että alkoi jo kollegoiden kanssa naurattamaan. Joku herkkänahkaisempi varmaan sielläkin on asiaa surrut, että lähin esimies on niinkin vttumainen. Nimeä en paljasta, mutta liittyy Tanskaan;)

      Ja minä en ole kauppaatekemätön kitisijä vaan tuloksen tekijä. Ja sen takia en tuollaisiin puliveivauspaikkoihin enää mene. Säälittävää pohojaalaista ahneutta. Kyseessä siis perheyritys Pohoojanmaalta.

    • Turotim oy

      Nyt on viimeisessä Jyväskylän Kaupunkilehdessä, että Turotim maksaa myyntineuvottelijalla 1000 e/kk provision. Työhön saa koulutuksen. p. 044-5711246, voipi kysyä!

    • eienäänp.myyntiä

      Kokemusta löytyy myös, palkkoja ei makseta ja palkkanauhoja ei tule. kusetusta koko paikka ja lupaukset.

    • töihin

      Uusia kokemuksia Tampereen Turotimistä? Mainostavat MOLissa, että takuupalkka 1000e/kk, mutta paljonko tuohon pitää tehdä töitä?

      • puhuttaja

        ahaa....Olen ajatellu hakee. Mun tuttu oli ollu aiemmin ja hän ainakin piti paikasta, koulutettu hyvin ja sai rahaakin hyvin toisin kun muualla..onx muilla tietoo tästä turotimistä?


      • Palkkausselkkaus

        "takuupalkka 1000e/kk, mutta paljonko tuohon pitää tehdä töitä?"

        Samaan kiinnitin huomiota (summa siis sama vuonna 2016)
        Kokoaikaisesta työstä puhuttiin, silloinhan 1000€/kk on laiton - reilusti alle minimipalkan.


      • sopimusoikeusjristi

        Suomessa ei ole minimipalkkalakia. Kuten julkisuudessa on ollut, siitä on lakialoite tehty. Pelkkä provisiopalkkakin, 0 euroa myyntiä on 0 euroa palkkaa, on täysin laillinen. Moraalikysymyksiin en ota kantaa. Mutta laitointa tuo ei ole. Lisäksi työnantajalla on oikeus asettaa vaatimuksia työn suoritustavalle, työntekijän osaamiselle ja työn tehokkuudelle ja laadulle. Kuuluvat direktio-oikeuteen.

        Jos muutama fakta älämölön sekaan sallitaan...


      • Anonyymi

        Voihan jristi! Otahan selvää, mitä tarkoittaa yleissitova työehtosopimus sekä millainen on contact ja call -centereiden yleissitova työehtosopimus. Tai opettele kirjoittamaan edes oma elämänkoulutittelisi oikein. T. ei-jrsiti


    • Ei laitonta

      Tuossa liitossa mukana olevilla on monilla "luurankoja" kaapeissa joten ei yksi tai kaksi vankeustuomiota mitään merkitse. Eikä liiton säännöissä taida olla kiellettyä harrastaa hieman laitonta puuhaa?

    • Miten käy?

      Onkohan tutkinta jo käynnissä?

    • Mukana vai ei?

      Onko Martti Metsänummi vielä mukana toiminnassa?

    • Palkintomatkoille

      Se tehtaili melkein 30 konkurssia ja viettää nyt eläkepäiviä sekä auttelee poikaansa Mauria liiketoimissa, näin ainakin on kerrottu. Onko se ollut vielä jollain palkintomatkoillakin mukana?

    • Konkka historiaako

      Mitä ihmettä? Eikö Metsänummet ole rehellisä yrittäjiä?

    • taas selityksiä...

      Mauri ja Martti vaan

    • kuka enää menee

      Uskaltaako mennä kesäduuniin enää noille?

      • neemos

        Minulle jäi hyvä kuva, pääsin ja aloitan pian


    • boxklik

      Millainen on turo?

    • ????????????????????

      ?

    • tewsrybguhiljoömklpm

      paskaaaaaa

    • ETTÄ sellasta

      Itse tienasin noin 1200-1800 e/kk noin keskiverroin.En ollut hyvä myyjä,mutta sain sentään opiskelijalle ihan kivan tilin kasaan.Jotkut vetivät todella kovaa palkkaa,mutta ne olivat sitte todella hyviä myyjiä.Siitä se riippuu,että paljonko saat myytyä.

    • tarinoitsijaaaaaaaa

      Hei, hei ja haloo.............kovat on kertomukset....

    • 7

      puhelinmyynti

      • tuomiot julki vaa

        Eikö kukaan halua kertoa mistä rikoksesta se viimeksi tuomittiin? Miksi tää on kauheeta salailua koko ajan? mitä tässä piilotellaan?


      • mmmmmmmmmmmMMMM
        tuomiot julki vaa kirjoitti:

        Eikö kukaan halua kertoa mistä rikoksesta se viimeksi tuomittiin? Miksi tää on kauheeta salailua koko ajan? mitä tässä piilotellaan?

        ???


    • joo o.

      Takuupalkat on täyttä paskaa, itse en saanut takuupalkkaa ikinä vaikka työsopimuksessa niin luki..kusettajia

      • telemyyjätär2

        missä näin tapahtu,kaupunki? miten siellä muuten meni, olen itse ajatellu hakea sinne


      • dgss

        sama kokemus. vituttaa tommonen. jos on provikka niin sen vois kertoa


    • hahahaahahahahaa

      vittu jotkut on tyhmiä. :D

    • parempi kuin....

      mieluummin sinne kun johonkin lahjakortin perään :D

    • nakki1

      Mites, tietääkö kukaan tilannetta messumyyntipuolella? Luvattiin 8€/h provikka.

    • huippumyyjä

      ja mites tuollakin se TES.

      • Ana

        Aateltiin kaverin kanssa mennä tuonne. Hakemukset siis vasta laitettu meneen. Mut positiivisia juttuja me kyllä kuultiin. Et saako sieltä nyt sit hyvää palkkaa ja onko provikka tuntipalkka vai pelkkä provikka? Ja onko takuupalkka puheet totta?


      • turo
        Ana kirjoitti:

        Aateltiin kaverin kanssa mennä tuonne. Hakemukset siis vasta laitettu meneen. Mut positiivisia juttuja me kyllä kuultiin. Et saako sieltä nyt sit hyvää palkkaa ja onko provikka tuntipalkka vai pelkkä provikka? Ja onko takuupalkka puheet totta?

        Kuten arvata saattaa, niin et sinä istumalla sitä rahaa saa. Eli provikalla palkkaukset menee siellä.
        Mutta jos oikeasti soittelet päivässä sen 4-6 tuntia tai edes yrität, niin ei se rahan saaminen oikeasti vaikeaa ole. Toki työ on henkisesti melko raskasta joten varaudu siihen.
        Tampereen turotiimistä sen verran, että työilmapiiri on mukava ja työkin on melko joustavaa.


    • daavitti

      Puhelinmyynti on kyllä mainettaan parempaa. Suurin osa luulee että soittelusta maksetaan. Ei vaan raha tulee kaupoista. Puhelinmyynti on ollut minulle kouluttamattomana ainoa mahdollisuus päästä kelvollisille ansioille. Paikat tosin kannattaa kilpailuttaa alussa ettei mene huonoon taloon. Viihtyvyys on tietenkin makuasia. Surullisinta on nämä jotka jatkuvasti vaihtaa firmaa ja luulee että aina on muualla asiat paremmin. Ei ne ole jos oma työ ja asenne on vinksallaan.

    • riku

      Täyttä kusetusta koko duuni Turotim Oy:ssä. En suosittele kenellekkään! Menkää muualle jos mahdollista.

    • poju4

      Täyttä kusetusta koko firma.

      • tyty5

        Ja taas yksi järjen jättiläinen leimaa kusetukseksi ilman MITÄÄN perusteluja. Kilpailija vai luuserimyyjä. Eihän kyllä voi parempaa viestiä odottaa jos älykkyysosamäärä on hädin tuskin sama kuin kengännumero.


    • tanskaska

      Kokemukseni Turotimista työnantajana Helsinkin Hämeentielltä joitain vuosia sitten oli huono.
      En ole luuserimyyjä vaan palkinnoille päässyt tasaisen hyvää myyntiä tehnyt. Palkoista puuttui lakisääteiset lomakorvaukset ja tunnelma töissä oli huono erään esimiehen (vanhempi nainen) kärttyisen asenteen vuoksi.
      Kun soitin palkanlaskijalle ja valitin, ettei palkka ollut täysimääräinen minulle valitettiin että soitan työajan ulkopuolella vaikka soitin ennen neljää. Palkka jäi vajaaksi.

      Kusetusta Turotimissa on myös asiakkaalle valehteleminen hänen osallistumisestaan johonkin tutkimukseen, jota ei tietenkään ole ollut koskaan pidettykään.

      Sellainen on Turotimin pohoojaalaanen asenne. Jäyhää toimintaa työntekijän selkänahasta.

      • Monni

        Täyttä kusetusta koko paikka ja ei ihme että firma tekee tappiota. Tsekkasin juuri. Voi jäädä palkat saamatta...


    • Mä vaan tälläkertaa

      Just mulle soitettiin turotimista et oon JOSKUS osallistunut ??johonkin kyselyyn..en tietenkään muista..mut olisin SAANUT 60euron EDUN...näistä lehdistä,pitkä lista plaa plaa..lueteltiin lehtiä....sanoin et otan sen minkä saan 60e ..heh vaikka tiesin et eihän toi noin mee..mut ilmaistahan ei oo..60e on aika paljon et kuinkahan ison tilauksen vain olis pitänyt tehdä et 60 e olis lehtiä saanut..en jäänyt ottamaan selvää..koskaan ei oo vielä ilmaisia lehtiä saanut ilman tilausta vaikka aina aloittavat puhelun niin et nyt vähintään joku jättipotti tulos...oli niin hoono soomikin myyjällä et ei meinannu saada selvää..sori vaan..nyt ei ollu hyvä päivä soittaa mulle..

    • yäkkis

      Lehtimyynti on vaikeaa ja harva onnistuu mutta oman kokemuksen mukaan ei ollut mitenkään mielekäs puuha turotimillä

    • pettynyt222

      Paska paikka ei tule liksaa tilille

      • Anonyymi

        Turotim- Kodin fakta- kfmyynti-suomen saraste.
        Nimi vaihtuu kun konkka uhkaa. Poika oli tuossa firmassa töissä ja palkasta sai huomauttaa joka kuukausi. Kun lopetti niin palkkaa joutui kyselemään. Nuorelle huono työkokemus, ei ikinä enää moiseen työhön. Sopimusta ei noudateta, eväät haukuttiin, jos kävi vessassa kysyttiin onko rakkovikaa


    • mihin palkka menee ?

      mihin ne sen palkan sitten maksaa?

    • KKe

      Onko kukaan ollut lahden konttorilla

      • töissäsiellä

        minä ja kivaa porukaa


    • RAILI KEMISTÄ !

      joku myyntityöstä kiinostunut lähetti soiton jälkeen käsityölehden ja seuraavana päivänä kestotilaus laskun 10 numeroa 3 x17,30 € vaikka nimenomaan sanoin , etten tilaa lehteä enään koskaan ,vaikka 10 vuotta sitten lehti minulle tulikin ! ikäni on jo esteenä etten lehteä tarvitse , se on vaatevalmistajille , jotka ovat toimintakykyisiä nuorempia kiinnostuneita muodista yms ! EN MAKSA LASKUA KUN EN TILANNUT LEHTEÄ !

    • sinä aasiakas...

      Enään ei ole sana. Mikäli et osaa edes kirjoittaa niin mitenhän on puheen kanssa? :)

    • Lahtis

      Ihan ok jos tykkää menneille vuosikymmenille jämähtäneestä firmasta

    • riku3

      Luvattiin tuntipalkkaa ynnä muuta mutta kun ei myynyt tarpeeksi niin mitään sovittua ei saanut. Lisäksi piti valehdella puhelimessa koko ajan että on osallistunut kyselyyn tai tutkimukseen mikä oli täyttä valetta.

    • töissäolen

      ihan näin btw takuu palkka kuukaudessa 600e ja myynnit plussaa

    • Vankeuttasai

      Onko tämä sama joka sai vankeustuomion oikeudessa?

      • samastamiehestäkysymys

        sama mies....


    • kovamyyjäsanoma

      ajattelin aloittaa 1.8.2016 Stadis Turotimilllä, olin huippu 2011-2013 Sanomalla

    • työtekijänopettaa

      Kokemuksen rintaäänellä en suosittele firmaa kenellekkään. Vaikka myisi hyvin, palkkaa jää maksamatta ja selitellään sitä ja tätä. Toimistolla ei saa minkäänlaista kannustusta, päinvastoin hapanta naamaa päivästä toiseen. Ja ne kuuluisat kilpailut, hahaha sanon minä. Kivojahan ne on, mutta eikös voittajille kuulu antaa se palkinto jonka voittaa?!

    • edelleenpuhelinmyyjänä

      Olin aikoinaan Tampereen toimistossa ja kokemukseni on huono. Tein tulosta ja toimisto oli rauhallinen pienimuotoinen paikka, jossa olisi ollut mukava työskennellä. Mutta toimiston vetäjä oli ankea, suurimman osan ajasta hyvin tosikko eikä minkäänlaista tsemppausta heikommille myyjille. Ja voipi sanoa että taloonpäin kallellaan oleva satutäti. Mitkä selitykset mistäkin, huh huh. Teki joskus mieli sanoa että luuletko tosiaan että me tuo uskotaan...mutta tietenkin ne joilla ei ollut vertailukohdetta, eivät tienneet mistään mitään, ihmettelivät vaan että ensi tilissä sitten korjataan virheet. Mutta kaikista huonointa oli tuo palkanmaksu. Koskaan ei ollut tili ihan oikein ja jos nyt oli jotain kisoja, piti kuukausitolkulla odotella palkintojaan. En suosittele kenellekkään enkä missään tapauksessa tätä firmaa. Kannattaa käydä vaikka useammassa tällaisessa firmassa töissä, niin voi vertailla ja huomaa selkeän eron. Itse pidän tärkeimpänä palkkaa, koska sitä varten käyn työssä. Ihmiset saa olla mitä hapankaaleja haluavat, kunhan palkka juoksee sovitusti.

      • työtekijänopettaa

        Kiitos asiallisesta kommentista. Mielestäni on hyvä asiallisesti keskustella näistä asioista, vaikka aina sanotaan ja luullaan että huonot myyjät ja lonkan vetäjät vaan purnaa kaikkea. Voin sanoa että Tampereen toimistossa ei ainakaan vedetä lonkkaa eikä turhia kahvitella. Hyvä kun uskaltaa yhdellä ainoalla tauolla käydä tupakalla. Kuusi tuntia töitä ja yksi ainoa tauko työntekijöillä, mutta toimistonhoitaja kyllä vetää lonkkaa. Suurin asia mitä siinä firmassa ihmettelen, on se että tupa ammottaa melkein tyhjyyttään kun kaikki lähtee sieltä ja jos sinne tulee myyjä joka myy kohtalaisesti ja sopeutuu toimistonhoitajan joukkoon, miksi ei yritetä pitää sellaisesta kiinni. Jos palkat ym edut tulisi sovitusti, varmasti siellä joku pysyisi pidemmänkin aikaa.


    • mansetar00

      Kokemusta on, en suosittele. Kummastuttaa että on vuosi 2016 ja kohta 2017 ja kyseinen firma saa jatkaa touhujaan. Nimittäin sen verran oli häikkää kaikessa että en suosittele paikkaa kenellekkään. Puhelinmyyjäntyö on antoisaa ja mukavaa, mainettaan parempaa ja rehellisiä vakavaraisia firmoja kyllä löytyy jos vaan tulosta saa. Itse toimin vielä tänäkin päivänä kyseisessä työssä, mutta en kyseisessä paikassa.

    • mannemanne

      "Puhelinmyyjän työ" kirjoitetaan erikseen.

      • mansetar00

        Kas niinpä tuleekin, kiitos mannemanne terävästä huomiosta. Kaikessa pitää olla tarkka.


    • Meikis

      Pas** paikka, ei voi muuta sanoa. Ei minkäänlaista yhteishenkeä tai kannustusta. Toimistonhoitajaa ei voi sanoa ruudin keksijäksi ja palkkaus on melkoisen syvältä. Sääli nuoria jotka ei tiedä näistä "systeemeistä" ja eksyvät tuonne.

    • teeteev

      Puhelinmyyjän työ on mielenkiintoista ja kaikki päivät on erilaisia sekä palkan suhteen että muutenkin, suosittelen. Mutta että tämä paikka ja Tampere, en suosittele. Liikaa vilunkia eikä pätevää toimistovastaavaa. Kaikilla ei ole toimistovastaavan taitoja ja hänhän on se joka luo paikan hengen ja tunnelman. Mutta ajat muuttuu ja ainahan voi tulla parannusta joka paikkaan.

    • etsioikeitatöitä

      Erehdyin joskus hetken työskentelemään kyseisessä firmassa. Samaan aikaan oli eräs nainen jo viikon tehnyt hommia ilman työsopimusta!! Sitä kysyessään päällikkö aina tokaisi että älä huoli kyllä se tehdään kun ehdin. Kauankohan lie teki ilman sopimusta töitä, en saanut tietää kun katsoin aiheelliseksi häipyä firmasta ajoissa. Pomot tietävät hyvin että kyseisellä alalla on paljon vaihtuvuutta,siksi sopimukset tehdään niin kuin ne tehdään, kun ei ehdi tulla tarpeeksi myyntiä ennen kuin taas joku häipyy niin eihän sille tarvitse mitään maksaakkaan vaikka pari tilausta olisi saanut tehtyä, kaikki siis firmalle voittoa puhumattakaan että tehdään töitä ilman työsopimusta!!

    • Mietteliä1111

      Onko kukaan hakemassa ensi kesäsksi kyseiseen firmaan? Kovasti etsivät uusia kesämyyjiä

      • Samposampo111

        Ite oon hakenu ja työhaastatteluunkin tullut jo kutsu. Mietin vaan että ois kiva saada varmuudella edes jonkinlaista palkkaa. Eikä olis kiva työskennellä ympäristössä jossa pitää kokoajan olla tarkkana ettei joudu huijatuksi...


    • hessuhopi

      Nyt tämä sama huijari porukka pyörittää firmaa nimellä Kodin Fakta Oy. En suosittele kenellekään.

      • Murrr-771

        Niin näyttää pyörittävän Kodin Fakta Oy nimellä. Yhdyn edelliseen viestiin: EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN! Ja miksi firman nimi muuttui? Olisiko syynä Turotim Oy:n usean vuoden myynti ja tulostiedot. Myynti laskenut vuosi vuodelta ja tappiota tehnyt. Ei ihme jos myyjiltä jäänyt palkat saamatta.


    • Stinna

      Edelleen toimii 2018 marraskuussa nyt KF myynti ja toinen aputoiminimi vastaavanlainen. Kävin työhaastattelussa. Haastattelija söi mikroruokaa suoraan rasiasta haastattelun aikana. Sama nainen pomona jo turotimillä 2007 ehkä oli vuosi

    • Anonyymi

      Täysi huijari firma. Kertoohan se jo jotain että firman nimi muuttuu koko ajan. Samat hemmot pyörii taustalla ja keräävät rahat liiveihinsä. En suosittele kenellekään kyseistä paikkaa.

    • Anonyymi

      Paskin paikka koskaan. Palkkaa ei makseta ja pomot ihan perseestä. Jos ei tule kauppaa niin se on aina myyjän vika. Ei koskaan kannata hakea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Bruh fr like shit place.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bruh fr like shit place.

        TUROKÄNNIIII!!!1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bruh fr like shit place.

        Siis onks tota vieläkin. Niinku mitä helvettiä ne ei edes maksa palkaa. Olin siellä kesällä ja oli maailman huonoin kesätyö koskaan.


      • Anonyymi

        Jokainen ammattilainen tietää, että suurin syy löytyy peilistä. Muutkin asiat vaikuttaa, mutta vain vässykät itkee olosuhteita ja selittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ammattilainen tietää, että suurin syy löytyy peilistä. Muutkin asiat vaikuttaa, mutta vain vässykät itkee olosuhteita ja selittelee.

        mä olin siellä päivän ja lähdin heti pois.


      • Anonyymi

        Minä taas pidin. Oli kiva esimies ja hyvät työkaverit. Kovaa työtä se oli, eikä kannata pitää hermoja mukana. Minä sain myytyä ja palkka tuli, niin kuin pitikin. Moni asia on kiinni omasta asenteesta. Soittaa piti paljon, et sai sovitut myyntipisteet kasaan.


    • Anonyymi

      ootko siellä töissä vai

      • Anonyymi

        Ei koskaan kannata hakea!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      KF-Myynti hakee duunareita :

      Asiakasneuvottelija (oppisopimus), 2 paikkaa, KF-Myynti Oy, Helsinki Hakaniemi Hämeentie- KF-myynti Oy, Helsinki

      Yhdistä työ ja opiskelu!
      Tule töihin meille oppisopimuksella! Oppisopimusopiskelijana tienaat jokainen arkipäivä ja saat samalla merkonomin tutkinnon.

      Oppisopimus lyhyesti:
      - Oppiminen tapahtuu pääosin omalla työpaikalla ja lisäksi täydennät opintojasi oppilaitoksessa n. 2 pvä/kk
      - Olet vakituisessa työsuhteessa opiskelun ajan, samalla koulua käyden.
      - Oppisopimuskoulutus kestää noin 1,5 - 2,5 vuotta, jonka jälkeen tutkinto on siis suoritettu.
      - Hakijoilta edellytetään ainoastaan peruskoulun päättötodistusta, iällä ei ole väliä kunhan olet 15 vuotta täyttänyt.
      - Takuupalkka. Varman palkan lisäksi antaa mahdollisuuden saada reilu provisio myynnistä. Palkkaus on erityisen selkeä ja kannustava, jokaisen vuoron päätteeksi saat joko takuupalkan tai provision oman etusi mukaisesti. Odotamme sinun ansaitsevan 1480-2140€/kk

      Koulutukset alkavat pian, mutta tienaamaan ja treenaamaan työtä on mahdollisuus heti.

      Yhteistyökumppaneita ovat Suomen suurimmat kustantajat ja Suomen Terveysravinto, joiden tuotteita myymme ja markkinoimme. Asiakkaat tulevat suoraan tietokonepohjaiseen soittojärjestelmään aktiivitilaajarekisteristä.

      Emme edellytä aikaisempaa kokemusta, reipas ja positiivinen asenne riittää. Henkilökohtainen koulutusohjelma auttaa alkuun ja tarjoamme koko työsuhteen ajan kannustuksen ja esimiesten tuen.

      Hae rohkeasti ja tule tienaamaan muhkea palkkapussi! Miksi kituuttaa opintotuella kun mahdollista on ansaita samalla rahaa ja kouluttautua myynnin ammattilaiseksi! Kokopäivä, osa-aika, oppisopimus, kesätyö, työharjoittelu. Meillä onnistuu nämä kaikki!

      Tutustu meihin Facebookissa https://www.facebook.com/KF-Myynti-Oy-334505167303414/

      Täytä haku www.kf-myynti.fi

      Lähde: TE-palvelujen asiakastietojärjestelmä

      Onks tää todellaki sama firma kuin tuo turotim ??

    • Anonyymi

      Myös huonoja kokemuksia kf myynnistä tältä kesältä. Kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja. Ei tunnuta oikein arvostavan siellä työntekijöitä

    • Anonyymi

      Joo, onko nyt tuolla kf myynti nimellä? Laps oli siellä eikä homma oikein toiminu. 8 pv oli töissä ja käteen jäi 23e

    • Anonyymi

      Lopettaneet ovat aina jotenkin sairaita, pää ei kestä, näin kuulin että musta sanottiin kun olin lopettanut. Ei pidä paikkaansa, olen hyvä ja kehuttu myyjä asiakaspalvelussa.
      Jotain vikaa kun ihmiset ei jaksa tehdä töitä tässä firmassa....

      • Anonyymi

        Kehut eivät tuo senttiäkään rahaa. Asiakkaat kehuu eniten mätisäkkiä myyjää joka luovuttaa vittu heti ekaan pieneenkin epäilyyn. Myyjän työ on saads tulosta eikä selitellä pomoille ja työkavereille miksei sitä tule. Syy on aina muissa kuin itsessä. Tuloksentekijät nauraa näille selän takana ja joistakin eri paikkojen kiertäjistä tulee ihan kahvihuonelegendoja.


    • Anonyymi

      Viestiketju on aika vanha jo mutta sama meno sun kuin jatkuu. Firman nimi on KF myynti. Olin pari päivää työssä ja palkka saamatta. Asia on laitettu eteenpäin ja olen valmis tappelemaan niin kauan että saan minulle kuuluvan palkan. Kiertäkää kaukaa tämä pulju.

    • Anonyymi

      Mä oon siellä duunissa. Ollu nyt muutaman kk n ja aion pysyä. Puhelinmyyjän työ ei sovellu kaikille. Se ei vittu ole helppoa työtä ellei sitä osaa. Ja kun sitä ei osaa, tulee kaiken maailman pyyntöjä maksaa kahden päivän Palkka tilille kun ei olla myyty yhtään vaan pyöritelty papereita ja ravattu hanan ja vessan väliä. Se, et jos sä et jaksa istua siinä tuolissa sitä viittä tuntia kun teitä jännittää puhua ja opetella tätä työtä, ei minusta semmonen oo päivän palkan ansaitsemista. Paikat on paskat, sitä en sano. Mutta se päivän Palkka tarkoittaa et sä sen viisi tuntia YRITÄT PARHAASI. Kuten jokaisessa muussakin "oikeassa" työpaikassa. Eikö?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe