Miten vältytte armeijalta

Kansalaisvelvollsuus

Onko mustalaisille annettu armahdus armeijan suorittamisesta?

24

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On käyty armeija

      Samanlailla annettu armahdus, kuin valkolaiselle.Siis lääkärin lausunnon perusteella. Ei pitäis yleistää, jos ei tunne kuin ne armeijan käymättömät tapaukset.

      • Edvard.B

        että sujuu nuo meijän sodat ilman koulutustakin.

        t.fänrik.


      • JUUNÄINONONON

        ROMIEN EI TARVITSE MENNÄ USKONNOLISISTA SYISTÄ ARMEIJAAN, AIVAN SAMOIN KUIN KENKÄÄN VALKOLAISENKAAN EI TARVITSE MENNÄ ARMEIJAAN, JOS ON JEHOVAN TODISTAJA. SIIS ROMANIT ON JEHOVANTODISTAJIA


    • s. suomalainen

      Entä, oletko itse saanut armahduksen järjenkäytöltä?

      • Edvard.B

        että olis ihan väärin muuta maailmaa kohtaan, että tultais kaikki vielä ammattilaiseks.

        kuitenkin on ollut mustalaisia jotka viime sodissakin puolusti isäinmaatamme

        ja kyllä sinne lähtiöitä on vieläkin jos tarve vaatii


      • Edvard.B
        Edvard.B kirjoitti:

        että olis ihan väärin muuta maailmaa kohtaan, että tultais kaikki vielä ammattilaiseks.

        kuitenkin on ollut mustalaisia jotka viime sodissakin puolusti isäinmaatamme

        ja kyllä sinne lähtiöitä on vieläkin jos tarve vaatii

        JALON TAIDON, JO LAPSETKIN HIEKKALAATIKOILLAAN


    • mitään koulutusta

      Mustalainen ei tarvitse, mitään koulutusta armeijalta, hänellä on taitot luonnostaan. Ei meidän tarvitse tappamista olpetella. Mutta paavojen tarvitsee, PAAVOT EIVÄT OSAAA MITÄÄN

      • Edvard.B

        MUTTA SILTI KÄVELEN JOKA PÄIVÄ SILIMÄT MUSTANA.

        NT SANO TUO AKKA ET HÄÄ EI LYÖ ENNÄÄ KASVOIHI


    • OO MITTÄÄN

      MITÄ MYÖ PUOLUSTETTAS

      • Vai ei mitään?

        Missä muualla on näin hyvät elämän olot kuin täällä,ja varsinkin romaneilla???


      • totuusontää

        En tiedä Suomesa muita kuin Jehovan-todistajat joiden ei tarvitse käydä armeijaa


    • ijoijer

      SA ei anna meiän suorittaa asepalvelusta suorissa housuissa ja nahkatakissa. Pääsi sisäisessä lintukirjassa ei taida olla merkintää meistä muussa varustuksessa ni vaikeehan se on tunnistaa.

      • KOITAS

        KÄYTTÄYTYÄ!!!!


      • oieroiuwjer
        KOITAS kirjoitti:

        KÄYTTÄYTYÄ!!!!

        mikä sekopää ottaa itteensä kirjotuksen joka ei oo osotettu hänelle vaan tän ketjun alottajalle. käyttäydy vaan itekses paskanaama


    • kdgdksgko

      Romanien valioyksilöt käyvät intin ja kotiutuvat yleensä kunniamerkeilä ja korkein natsoin

      • Kernaali

        Posttimerkeilä ja tupakinnatsoila


    • mekostetaa

      Remu on käyny intin, mutta se onkin puoliks valakolainen.

    • kahdeksan_eri_vastausta

      Hyvää huomenta!

      AV-palstalla on ollut vuonna 2013 keskustelua samasta aiheesta. Tällaisia vastauksia löysin sieltä:

      "Miten niin miksei käy? Oli mun veljellä ainakin mustalaisia inttikavereina."

      "Mihin aloittajan käsitys perustuu? Olihan sodassakin rintamalla mustalaisia, ja ainakin minun tuntemani ovat käyneet intin."

      "Meillä oli kasarmilla romaneja. Yksi oli alikessuna."

      "Meidän naapurissa asuu romaniperhe, jossa on kolme poikaa. Kaikki ovat käyneet intin."

      "Kyllä romanit opetetaan puolustamaan isänmaataan kuten valkolaisetkin. He eivät ole kuin jehovantodistajat, jotka puolustavat vain paratiisin portteja."

      "Ainakin mun tutut romanit ovat käyneet, ja isäni, ukkini ja setäni ja enojeni aikaan on armeijassa ollut romaneja. Samoin rintamalla oli."

      "Jaa, kyllä naapurit vaan ovat käyneet."

      "Mistä ap on tuollaista saanut päähänsä, ystäväni on armeijassa töissä ja siellä on paljon romaneja varusmiehinä."

    • armeijan.harmaissa

      "Tuttavani ja sukulaiseni kävivät armeijan

      Monet romaninuoret menevät myös armeijaan, vaikka eivät niin usein kuin vanhempi polvi. Näin arvioi itse armeijan käynyt kolmekymppinen Kari Asp Lahdesta:

      - Se ei ehkä ole niin yleistä että nuoret romanit menevät armeijaan mutta kyllä tuttavapiirissäni ja sukulaisissani on monia, jotka ovat käyneet armeijan.

      Ennen se oli ehkä yleisempää, molemmat ukkini ovat esimerkiksi käyneet armeijan."

      http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=185&artikel=5100037

    • Armeijan.jälkeen

      "Oppisopimuksella myyjäksi valmistunut Leevi on saanut itse kokea, että työpaikan saaminen vaatii työtä. Armeijan jälkeen nuorukainen haki ahkerasti töitä, mutta lupaavalta vaikuttaneet tilaisuudet tyssäsivät aina viimeistään työpaikkahaastatteluun.

      – Kuvittelin, että ne haastattelut menivät hyvin, ja aina sanottiin että "otetaan yhteyttä", mutta ei ne ikinä ottaneet.

      Vuoden verran kestänyt työpaikanmetsästys päättyi vihdoin onnellisesti, kun Leevi pääsi kokeilujaksolle jyväskyläläiseen Myyntisaagaan. Hänen isänsä oli pestattu firmaan jo aiemmin, ja Leeviä työpaikan saannissa auttoivat Sovatekin Töihin! -palvelu ja Valoa huomiseen -ohjelma."

      https://yle.fi/uutiset/3-9690040

    • Panssariiimersuu

      Sanoo,ettei voi pahviihousujaaaa riisuuuuu. Intin saappaat ei kelpaaaa.

    • 12kk_armeijassa

      Nimimerkki "DuuniMustalainen" kirjoitti aiemmin eräässä palstan keskustelussa armeijaan liittyen näin:
      "Niin ja olen kyllä aina tehnyt töitä, lukion ja ammattikoulun tosin kävin välissä ja armeijankin ehdin suorittamaan, alikersanttina kotiuduin 12kk varusmiespalvelun jälkeen. Sain myös FRDF:n koulutuksen tuossa samalla muun armeijatouhun ohella.
      Rikosrekisteriä multa ei löydy, tietenkään kun en ole rikoksia ikinä tehnytkään. Ei sitä kyllä valtaväestön valioyksilöt usko, mutta tämä on kuitenkin täyttä todellisuutta kohdaltani ainakin.
      Ja kyllä muitakin kaltaiseni tavoin eläviä mustalaisia kyllä löytyy mun lisäkseni."

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe