Haluaisitko

varattu mies

tietää, jos exäsi rakastaisi sinua edelleen?

57

5381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminä******

      No EN TODELLAKAAN. Ex on ex eikä vois vittujakaan kiinnostaa, ihan uudet kuviot menossa, "rakastakoot" ketä tykkää mikäli siihen kykenee.

      Mut voi jättää laskuista pois!

      • Eitäällätänään

        Herää kysymys: Miksi olet tällä palstalla (vanha suola janottaa)?


    • haluaisin tietää

      . Niin, että kertokoon vaan. :)

      • varattu nainen

        Ehkä tässäkin asiassa tieto lisäisi tuskaa, tai sitten ei, mutta haluaisin silti...


    • kyllä

      Riippuu tietenkin vähän, että kuka existä. Mutta kyllä silti haluaisin tietää.

    • tumpeli

      Kyllä haluaisin tietää ja itse asiassa minulle onkin eräs exäni kertonut tunteistaan ja minä olen sitten myös kerran kertonut että on tunteita exääni kohtaan.

    • ..........

      Tulee liikaa muistoja mieleen, ja mielestäni ne kuuluisi menneisyyteen.-

    • nataliiiiiiiiiii

      kyllä todellakin!!!!!!!

    • åqåq

      En, koska ei ole mitään tunteita ketään exää kohtaan ja toivon samaa heille. Ovat menneiden jääkausien jäitä. :)

    • Babarr

      En, mutta haluaisin kuulla kuinka hänellä menee nykyisin. Olenko sairas kun tuollainen kiinnostaisi, olenpa vielä miespuolinenkin, niin minulle on sanottu että kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään. Olen vaan mies joka välittää ja jolla on tunteita, rakkaus on kuollut vuosikymmeniä sitten mutta kauniit yhteiset hetket säilyvät mielessäin kuolemaani asti. Ajattelen niin että tärkeät ihmiset elämässäni pysyvät iäti, tunteiden muoto muuttuu ja kukapa ei haluaisi kuulla kuinka vanhoilla kamuilla menee.

      • åqåq

        Meitä on erilaisia, kaikilla meistä ei ole kauniita muistoja mitä muistella yhtään, silloin asiat jäävät ansaittuun unholaan.


    • vuodenpaastataas

      Mielestäni.....
      On osattava erottaa ihmiset ja asiat toisistaan. Itse en tuomitse menneitä suhteita ihmisillä vaan asiat jotka ovat vieneet suhteen erilleen. Itse en pysty elää niin ettenkö joskus jossain asiayhteydessä miettisi mitä kellekkin kuuluu . Itse pystyisin kyllä kohtaamaan kenet tahansa ja vaihtamaan kuulumisia . Onhan ne exätkin olleet joskus niitä joille sisintään on tullut avettua ja kaiken jaannut. Ketään ei voi omistaa eikä ketään voi pakottaa toimimaan vasten tahtojaan mutta mikäli tunnistat itsesi tän asian rinnallani kulkeneesi niin heitäthän viestillä niin voidaan vaihtaa kuulumisia....minä sinua vaan.......soitan vuoden päästä ......

      • Rusakkoeläin

        Arvostan mielipidettäsi ja olen samaa mieltä. Itselläni oli nuorudessa jokunen suhde johon näin iän tuoman kokemuksen myötä totean, että voi sitä ihanaa nuoruutta mutta en osannut sitä hyödyntää oikealla tavalla. Näin jälkeenpäin totean käyttäytyneen, sanisinko ailahtelevasti. Nyt vain muistelen nuoruuttani.


      • OlisipaHyviäMuistoja
        Rusakkoeläin kirjoitti:

        Arvostan mielipidettäsi ja olen samaa mieltä. Itselläni oli nuorudessa jokunen suhde johon näin iän tuoman kokemuksen myötä totean, että voi sitä ihanaa nuoruutta mutta en osannut sitä hyödyntää oikealla tavalla. Näin jälkeenpäin totean käyttäytyneen, sanisinko ailahtelevasti. Nyt vain muistelen nuoruuttani.

        Minun nuoruuteni ei ollut ihana eikä silloiset suhteet, mutta eihän kaikilla voi ollakaan.


    • romantikkokovai

      Ensinnäkin mikä on se exä?
      Nuoruuden ihastuksia (kyllä) ja pidenpiaikainen suhde josta lapsia (en)

      Täytyy olla realisti ettei sitä tunteidenpaloa ole enään vuosien jälkeen ja oli monia ikäviäkin asioita silloin mutta aika kultaa muistot....ja joitakin olen nähnyt....
      Kyllä siinä useampi kahvikupponen ja tuoppikin menisi illan aikana kun se jokin silloin veti meitä yhteen...

      Se kun monella naisella tuo sukunimi, asuinpaikkakunta ja kuvakin on vuosien jälkeen muuttunut ettei google hakukaan auta....

    • Näinkinvoikäydä

      Kyllä se varattu mies tietää kun käy edelleen luonani vaikka exiä ollaan. Me ei vain voitu vastustaa kiusausta. Nyt minäkin koen häpeää kun roolit kääntyi näin päin. Ei vain voi tuolle vetovoimalle voi mitään. Jään odottamaan että milloin pääsee eroon nyxästään. Olenko paska ihminen?

      • kappasvaanminttu

        :))


    • SAsd

      Eikai enää merkitystä. life goes on..

    • 887

      Kyllä haluaisin tietää, jos exäni rakastaisi minua edelleen.

    • todellaohi

      kuka kaivelee näin vanhoja ketjuja? en todellakaan haluasi. menneet on menneitä.

    • mitäsluulisit

      Jos itsekin rakastaisin eksääni edelleen, niin totta kai haluaisin tietää. Sitten jos en rakastaisi, niin minulle olisi ihan sama rakastaako hän minua vai ei.

    • poriiiiiiiiiii

      En rakkauden tilanteesta tiedä, exä pyytää keskellä päivää työpaikalleen päiväkahviseuraksi tietäen, että miehellä on jo uusi rakkaussuhde,. aiemmin on kumminkin käsketty lähtemään "niin sanotusti v.....n", miltä tämmönenkin näyttää lähimmäisten ja muiden sivusta seuraajien silmissä ??Ei tulisi mieleenikään ruveta sotkemaan keneekään rakkaussuhteita !! Tommoset lutkat sais hävittää porin keskustasta,.

    • Enpystyantamaananteeksi

      Tieto ei muuttaisi mitään elämässäni, koska minun EX:NI ei rakastanut minua oikeasti.
      Mies meni avioon kanssani, vain saadakseen lapsia.
      Eli vähän niin kuin harkittu hyväksikäyttö suunnitelma omaan tulevaisuuteensa.
      Josta ei sitten tullut, kuitenkaan mitään ylpeilemisen aihetta vuosien aikana.

    • xcfgvhesd

      En. En halua kuulla mitään. Tajusin hänen seukkaavan ja silti nuolevan lisäksi muitakin. Vedättävän lisäksi väärällä profiililla. Todellisuus pitää tajuta että hänen kanssaan en olisi voinut koskaan olla varma mistään. Pitkään tuntui että menetin, nyt tunnen että kohtalo oli puolellani.
      Pitää muistaa varoa henkilöitä ketkä jatkuvasti painostavat että minuun voit luottaa.

    • Miksenhaluaisi

      Tottakai haluaisin.

    • onkertonu

      se rakastaa

    • En haluaisi. Ei ole mun asia. Ei pitäisi olla kenenkään asia. Kuolkoon yksipuolinen rakkaus.

    • Veitsisydänmessäni

      En olisi halunnut saada tietää yhestä mulkusta mitään jota kohtaan tunsin yksipuolista raullautta parikymppisenä. ko tein monta vuotta töitä hänet unohtaakseni.
      Ja kärsin tuskaa ja niin nyt ei kyllä vanha suola janota vaikka han jotain vihjaisi vaan kosto on suloista. ...
      Sitte taas toisen ääripään exä rakastaa mua vieläkin vaikka minä en välitä ja tamppasin tyypin sydämmen samalla kylmyydellä ko toinen teki mulle.
      Seuraava murunen sais sitte olla parempi ihminen.

    • Cloettaent

      Minä sain tietää. Seurustelimme eksäni kanssa 70-luvun lopulla parisen vuotta. Hän muutti pois ja seurustelumme kuivui itsestään kokoon. Tapasin pian uuden miehen, jonka kanssa olen edelleen naimisissa.

      Nyt tama eksä on eronnut ja yhteisten kavereiden kautta kysellyt kuulumisiani ja nyt viime viikolla otti yhteyttä facebookin kautta- kaipaa kuulemma kovasti ja haluaisi tavata. Ei ole lakannut rakastamasta vaan perheensä pakottamana aikoinaan muutti ja yritti unohtaa (joka sinällään on totta. En ollut ihanneminiä vilkkaan ja eloisan luonteeni puolesta, vaikkakin tulin varakkaasta perheestä, joka oli kuullemma plussaa)

      Meillä oli aikoinaan ihanan kiihkeä suhde ja hän on edelleen komea mies, mutta kun ei kiinnosta. Ehkä voisin vaihtaa kuulumiset mutta sekin on siinä ja siinä. Vielä en ole suostunut tapaamiseen ja luultavasti en suostu koskaan.

    • Adalminaaaa

      En haluaisi tietää. Epäilen että rakastaa ja kaipaa edelleen. Hän ei voi enää minua saada. Tieto olisi turha ja säälittäväkin. Hän ei pystynyt käyttäytymään siten, että olisi voinut minut pitää. Rakkaus ei riitä jos on kovasti häiriöitä persoonallisuudessa tai riippuvuuksia. Säälin häntä muutenkin niin paljon, etten halua kuulla edes kuulumisiaan (jotka nekin ovat säälittäviä).

      Rauha hänen muistolleen. Toivon että hän joskus kykenee johonkin ja löytää jotakin. Epäilen ettei niin tapahdu.

      Joskus on parasta vetää iso rasti suhteen päälle ja antaa sen homehtua. Kadota pois omasta mielestä. Se saa mennä, se on menneisyyttä. Tulevaisuus on minua varten. Hän ei kuulu siihen mitenkään.

      • Yhkko

        Kirjoituksesta päätellen tämä kyseinen ihminen ei menettänyt mitään, päinvastoin, pääsi eroon ihmisjätteestä :)


    • lifeiskiva

      Toki haluaisin, niinhän jokainen haluaisi. On mielenkiintoista leikkiä ajatusleikkiä siitä että mitä tai miten keskustelisimme mikäli noin 30v jälkeen yllättäen tai sovitusti tapaisimme, vieläkö nauraisimme toisiemme jutuille tai kokisimme toisen olevan kiinnostavaa seuraa. Tälläiset asiat eivät mielikuvissa ole muuttuneet tietenkään koska exä ei siellä pääkopassa ole vanhentunut viime tapaamisesta lainkaan - totuus tietenkin on toinen. Oma rakkaussuhteeni kuoli kun rakkaani, minulle maailman tärkein ihminen huijasi minua viimeiseen asti yhteisellä matkallamme kunnes päädyimme tilanteeseen jossa hän oli suunnitelmallisesti päättänyt kertoa ettei matkamme jatku enää yhdessä vaan jatkamme erisuuntiin, kyllä temppu oli rumaakin rumempi mutta jälkeenpäin olen ymmärtänyt että se oli helpoin tapa irrottautua riippakivestä eli minusta. Silti olisin hänet valmis tapaamaan mikäli hän niin myös haluaisi, elämän jatkovaiheet toki kiinnostavat kuinka tarina sitten jatkui, muutoin ei kipinää puoleltani löytyisi.

      • meitäonmoneenluotijunaan

        Ei "jokainen haluaisi", jos sinä haluaisit. Ne ovat kaksi eri asiaa. Jos joku on jättänyt mielestään huonon suhteen (käytät ilmaisua "riippakivi") taakseen, tuskin kaikki sellaiset haluaisivat tietää, jos jotkut jäävät roikkumaan menneeseen turhaan. Kaikista ei ole myöskään "mielenkiintoista leikkiä ajatusleikkejä" että joutuisi vielä tapaamaan. Ehkä mielenkiintoisemmat ajatusleikit ovat joskus niitä, olisiko kaikki elämässä paremmin, jos ei olisi joitakin ihmisiä koskaan edes tavannut!


      • junallaperseeseen
        meitäonmoneenluotijunaan kirjoitti:

        Ei "jokainen haluaisi", jos sinä haluaisit. Ne ovat kaksi eri asiaa. Jos joku on jättänyt mielestään huonon suhteen (käytät ilmaisua "riippakivi") taakseen, tuskin kaikki sellaiset haluaisivat tietää, jos jotkut jäävät roikkumaan menneeseen turhaan. Kaikista ei ole myöskään "mielenkiintoista leikkiä ajatusleikkejä" että joutuisi vielä tapaamaan. Ehkä mielenkiintoisemmat ajatusleikit ovat joskus niitä, olisiko kaikki elämässä paremmin, jos ei olisi joitakin ihmisiä koskaan edes tavannut!

        aivan varmasti rakkaussurut olisi poissa jos ei koskaan tälläistä olisi edes tavannut, mutta se on tosi asia mitä ei enää voi muuttaa ja se kuuluu täysin menneisyyteen joka kulkee aina mukana. on kiva leikkiä ajatuksilla salaisesti toivoen että joskus ne saattaa toteutua, nähdä vanha ryppyinen akka pukeutuneena pissis luukkiin kuvitellen olevan vielä kissa joka nappaa kaiken minkä haluaa, tai sitten mahdollisuus tavata normaali järkevä elegantti vanhempi nainen jonka kanssa muistella sitä hulluutta nuoruutta yhdessä hetki..niin, on näitä mahdollisuuksia jos sitten niin tapahtuu.


      • senpituinenserip
        junallaperseeseen kirjoitti:

        aivan varmasti rakkaussurut olisi poissa jos ei koskaan tälläistä olisi edes tavannut, mutta se on tosi asia mitä ei enää voi muuttaa ja se kuuluu täysin menneisyyteen joka kulkee aina mukana. on kiva leikkiä ajatuksilla salaisesti toivoen että joskus ne saattaa toteutua, nähdä vanha ryppyinen akka pukeutuneena pissis luukkiin kuvitellen olevan vielä kissa joka nappaa kaiken minkä haluaa, tai sitten mahdollisuus tavata normaali järkevä elegantti vanhempi nainen jonka kanssa muistella sitä hulluutta nuoruutta yhdessä hetki..niin, on näitä mahdollisuuksia jos sitten niin tapahtuu.

        Tosiasioita ei voi muuttaa, mutta osa tosiasioista on huonoja sattumia, joita ilman olisi aivan yhtä hyvin voinut olla, ja elämä olisi kenties jopa parempi. Niistä voi siis oppia tulevaisuuteen, koska huonotkin kokemukset muuttavat ihmistä ja hänen tulevia valintojaan. Jopa traumatisoivat joskus. Mutta sinä se jaksat keskittyä naisen ulkonäköön! Jotkuthan toivovat pahaa, jotta saisivat iltasadulleen omaa itseään kohottavan lopputuloksen. Minä en kyllä tule exiäni tapaamaan.


    • Voishansitäyrittää

      Olisi kyllä mukava tietää, sillä olen tällä hetkellä sinkku, ja jos tää tykkääjäkin on sinkku niin voishan sitä yrittää uudelleen - paremmalla menestyksellä.

    • kuolaukko

      härregood, ex rakkaani vaihtoi profiilikuvansa ja voi pimpula miten hän näyttää hyvältä vielä vuosikymmenten jälkeen...

    • smallelectricspace

      Haluaisin ainakin tietää mitä hänelle nykyään kuuluu ja ajatteleeko minua koskaan. Minä ajattelen ja kaipaan häntä. Kunpa asiat olisivat menneet eri tavalla. No omapa oli päätökseni lähteä ja hän löysi uuden rakkaan nopeasti tilalleni. Itse olen myös omalla tahollani varattu. Meillä oli vain paljon enemmän yhteistä kuin aikanaan ymmärsin enkä kohdellut häntä reilusti ja haluaisin hänen tietävän että olen vihdoin sen sisäistänyt ja pyytäisin myös anteeksi.
      Veljeni kautta olen saanut tietää, että hän kulkee nykyään aina yksinään kun veljeni hänet näkee, joten liekö eronnut. En silti uskalla edes kuulumisia kysyä, koska hänen uusi rakas on/oli erittäin mustasukkainen. Ja hän itse myös joskus sanoi että jos erotaan niin välit katkeavat siihen. Silti toivon koko sydämestäni hänelle kaikkea hyvää.

      • toivonsullehyvää

        Olihan tää niin hauska. Veljeni näkee hänet aina yksinään. Niin tietenkin, meillä kun on aina kuljettu yksinään kaupungilla, vaikka tiimissä ollaankin. Ei me olla koskaan julkisesti kuljettu käsikädessä, saati pussailtu, koska sellaiset asiat hoidetaan ihan kotona, hotellihuoneessa tms vastaavassa paikassa poissa muiden arvioivilta katseilta. Voi siis se yksin kulkeminen johtua tuostakin, kun molemmat haluavat kulkea vapaana ilman riippaa ja silti he voivat rakastaa toisiaan siellä, mihin muiden katseilla ei ole asiaa.


    • Tellenoma

      Sinä puhuit vain kuinka kaipaat aikaan Venetsialaisten, kynttilöiden loisteeseen ja ystävien kera. Kuinka luulin sinut tuntevani mutten sitten tuntenut ollenkaan, olit kiltti ja hellä miltei täydellinen morsian minulle jolta löytyi rakkautta joka yö. Lopulta olitkin aivan vieras, maailman nainen joka kaipasi tunnelmaa Venetsialaisten ja hyväksyntää kavereiden. Kysyn, löysitkö onnesi maan ja taivaan valon joka sinulle rauhan soi, kysyn löysitkö ?

    • tulevaisuusparempi

      En haluaisi elän nykyisyyttä en menneessä.

    • ränniin

      En arvosta ihmisiä menneestä en nykyisyydestä joilla itsekeskeisyys ajaa kaiken hyvän ohi, tekopyhää uskonnollisuutta tai äiti Teresamaista kanaemoa on helppo esittää kun siltä tuntuu. Kun näen vaikka vanhojen heilojeni kasvot naamakirjasta alkaa oksettaa niiden kohdalla kun mieleen muistuu aiempi käytös. Mutta kellä on oikeus moralisoida nuoren naisen kauppaa puutarhallaan joka kiinnostaa varsin monia juuri silloin, nainenhan etsii parasta mitä puutarhallaan saa. Sääli vaan niitä tulevia aviomiehiä joihin lopulta päädytään kun kierros on ohi, silloin kelpaa jo normaalit tahvotkin. Eihän tässä ole mitään väärää, tämä ilmiö on ollut iät ajat olemassa ja tunnetuimmaksi sen ovat tehneet käsitteet jääkiekkoilioita jahtaavista naisista. Sen ympärillä kaikki pyörii, tunteet tulee myöhemmin.

    • Miksitännepitäisikertoa

      Sain pari viikkoa sitten asiasta tietää pariltakin taholta. Kukaan ei kysynyt haluanko vai en.

      • Olisinarvostanutsitä

        Tosin hän olisi itse voinut kertoa.


    • haluaisintietää

      Tottakai haluaisin tietää. Joskus parit ovat löytäneet toisensa uudelleen kymmenenkin vuoden päästä. Tuolla se kaipaus minussakin on, se vaan on niin syvällä ettei se enää päivittäin kummittele mielessä.

    • arvaaPois

      No, tuota, ainakin eräältä olen saanut kuulla että yhä vuosien jälkeen rakastaa. Millä tavalla, sitä en tarkalleen tiedä. Taisimme olla biologisella ja geenien tasolla sopivat toisillemme, ja olisimme sisimmässämme halunneet lisääntyä, mutta erilaiset lähtökohdat ja elämänarvot tekivät suhteestamme toimimattoman. Ei se minua häiritse että hän yhä tuntee ilmeisesti vahvojakin tunteita, hän merkitsi minulle aikoinaan paljon.

    • nytjomies

      tämä arvaa pois voisi olla vaikkapa minukkin, tosiaan minusta tuntui että olimme yhdessä kuin yhtä puuta, tuntui että kiinnostimme toisiamme jokaisella tasolla. Ilmeisesti elämänarvot ja kova halusi menestyä elämässä löytämällä itsellesi mies joka takaa hyvän elämän taloudellisesti oli päätöksesi takana lopettaa suhde, ymmärsin sen vasta myöhemmin ettei nuorten elämäntapa enää istunut sinulle vaikka uskon että se huoleton elämäntyyli oli myös nautinto sinulla. Ne ole kuullut sinusta vuosikymmeniin,enkä varmaankaan kuulekkaan.

      • arvaaPoisVaan

        Se oli mieheltä naiselle. Mieheltä joka tykkäsi kovasti eräästä naisesta noin 10 vuotta sitten, mutta naisen perhe ei hyväksynyt työläistaustaista miestä ja miehellä oli paljon taloudellisia ongelmia. Nainen tuli raskaaksi, oli aluksi onnellinen, mutta teki abortin jota uskoakseni katuu. Eivät tullet toimeen keskenään kun naiselta puuttui oma identiteetti, hän eli sukunsa hyväksynnän kautta.

        Ja nainen soittelee yhä silloin tällöin ja kertoo ettei ole kokenut mitään vastaavaa seksuaalista vetovoimaa sitä ennen tai sen jälkeen.

        Miksi mies vastaa hänelle että turha heidän on kuitenkaan enää tavata - siksi että mies ei usko ihmisten kykenevän muutokseen ihan niin perusteellisella tavalla kuin tässä vaadittaisiin. Sellaisen mahdollisuus on ehkä yksi miljoonasta.


    • naikkonenen

      Kyllä haluaisin tietää.

    • kevättäilmassa123

      Jos itsellä olisi vielä tunteita niin kyllä,muuten tilanne olisi vaivaannuttava.

    • IkuisestiMyösSun

      Kyllä se kivalta tuntuisi vaikka mahdollisuudet ovat olemattomat yhteenpaluuseen perheellisä kun olemme kumpikin tahoillamme.
      Kyllä edelleen rakastan Mirkka nimistä ihanaa naista joka tuli erittäin vahvasti mieleen kuunnellesani CMX:n vanhoja levyjä ;)

    • Raastavaa

      Riippuu varmasti paljon millaisissa väleissä on erottu ja millaisesta suhteesta. Itse rakastan edelleen miestä, jonka kanssa olin kolme vuotta sitten puoli vuotta yhdessä ja sen jälkeen vielä tapailtu aika ajoin, ja meillä on yhteys olemassa yhä eli kirjoittelemme viestejä, vaikka hän seurustelee. Olen hänelle kertonut tunteita itsellä edelleen olevan, mutta en koskaan ole kertonut miten voimakkaita, sillä hän on kertonut, ettei rakastunut minuun koskaan ja siksi suhde hiipui. Riitoja ei ollut, sovimme siis muuten tosi hyvin yhteen, mutta ikäero on iso. Hän haluaa silti olla ystävänä tekemisissä kanssani. Joskus se tuntuu todella pahalta ja tiedän, että rakkauteni häneen on jo kauan estänyt löytämästä ketään uutta, kaikki jutut ovat yhä vain "laastaria". Odottelen koska olisi voimia ja kykyä "repiä itseni irti", vielä ei ole ollut, kaipaan tuon ihmisen luo niin hirveästi.

    • Hahahaaaah

      Se olisikin uutta että olisivat alkaneet rakastaa minua. Kyllä minä sellaisen ihmeen haluaisin kuulla ja nauraa. Ei parisuhteenkaan aikana rakastaneet niin olisihan se uutta. He on patologisia valehtelijoita, pettäjiä, väkivaltaisia, päihdeongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä että eiköhän tuollaisten ihmisten tunnustuksilla voi pyyhkiä perseensä. Ei kuulu enää minun elämänpiiriini kyseinen pohjasakka. Olen nostanut tasoani.

    • jätetty

      Haluaisin, mutta kun eksäni sanoi eron hetkellä halveksuvasti että ei ole enää mitään tunteita jäljellä, niin on aika epätodennäköistä että rakastaisi.

    • eronnut2018

      Halveksunta kertoo että jotain on vielä tunteista jäljellä.Jotain syvästi loukkaavaa ilmeisesti tapahtunut.Molempia voisi puhuminen auttaa.

    • Minä11

      Kyllä,haluaisin tietää....❤️❤️

      • Sinä12

        Kysy tai kerro mitä itse tunnet. Minä en kysynyt, mutta kerroin hänelle, mitä tunnen häntä kohtaan. Hän halusi pitää omat tunteet vielä toistaiseksi omana tietonaan. Aika näyttää 😘


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe