laulutunteja tampere/kangasala

riina82xxx

moi.olen kiinnostunut laulamisesta,sillä laulan karaokea ja haluaisin oppia laulaa kunnolla ja muutenkin,mut olenko liian vanha jo 25v?ja tietääkö kukaan missä olis tampereella tai kangasalla laulutunteja ja paljon ne maksaisi?

23

5116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prakrete

      Et todellakaan ole liian vanha. Kukaan ei ole liian vanha laulamaan!

      Tampereella on ainakin Tampereen laulukoulu (http://members.tripod.com/helge2004-ivil/) jota olen itsekin vähän katsellut, mutten tiedä siitä sen enempää. Yksityisesti on myös mahdollista saada, itse sain laulun opetusta muutama vuosi takaperin vanhalta musiikin opettajaltani. Olen ymmärtänyt, että esim. Tampereen konservatorion ilmoitustaululta voi löytyä ilmoituksia, tai voit laittaa oman ilmoituksen sinne. Joku musiikkipedagogiksi opiskelevakin voi pitää tunteja, josta on hyötyä molemmille osapuolilla, josset vaadi täyttä ammattilaista.

      Itsekin haluaisin taas laulutunneille, kun ei tuo minun vanha opettaja enää ole opettanut vuosiin yksityisesti. Opettajan löytäminen on vaan hieman kinkkistä, kun pitäisi kumminkin kemioidenkin kohdata kyseisen ihmisen kanssa suhteellisen hyvin, kun se on aika henk.koht. hommaa.

      Mutta onnea metsästykseen ja lauluharrastukseen! :)

      • 1+18

        Onko Nokialla opettajaa, käykö joku? Ei tarttis Tampereella käydä.


    • kanttoreita

      hekin antavat laulutunteja.

    • laittamaan nämä

      kysymykset kaupungit ja kunnat osioon.Sieltä kysyt kangasala-tampere palstalta.

      • laulaja tampere

        ja työväenopistollakin on laulutunteja. soita ja kysy.


      • Hakuaika nyt
        laulaja tampere kirjoitti:

        ja työväenopistollakin on laulutunteja. soita ja kysy.

        joten kannattaa toimia, jos työväenopistoon menee. Yksitystunteja voi kysyä mihin aikaan vuodesta vaan, ei tarvi olla syksy tai tammikuu, kuten työväenopistossa.


      • Keväthaku
        Hakuaika nyt kirjoitti:

        joten kannattaa toimia, jos työväenopistoon menee. Yksitystunteja voi kysyä mihin aikaan vuodesta vaan, ei tarvi olla syksy tai tammikuu, kuten työväenopistossa.

        Nyt voi kysellä musiikkiopistoista ja kansalaisopistoista syksyn tilannetta, joihinkin paikkoihin on nyt hakumutta yksityistunteja voi ottaa usein kesälläkin.


      • jopibff91
        Hakuaika nyt kirjoitti:

        joten kannattaa toimia, jos työväenopistoon menee. Yksitystunteja voi kysyä mihin aikaan vuodesta vaan, ei tarvi olla syksy tai tammikuu, kuten työväenopistossa.

        Kyllä voi kesken vuoden joskus päästä jos joku lopettaa, mutta nuo on ryhmässä ei niin paljo keskitytä yhteen laulajaan.


    • Pohjoiseen, pohjoise

      Paras, monipuolisin, kannustavin ja hauskin laulunopettaja löytyy Kemistä.

      • laulajaksi

        entä itä-Suomen opettajat? Kokemuksia? Kemi on kaukana.


    • ammattimuusikko

      Tampereella on paljon yksityisiä opettajia. Ensimmäinen tunti on yleensä aina kokeilutunti, jonka jälkeen voi sopia jatkotunneista, jos opetus on mielekästä. Muussa tapauksessa kannattaa käydä seuraavalla ja etsiä hyvältä tuntuva opettaja.
      Hyvä opettaja on ammattilainen, kokenut ja kykenee kertomaan laulamisen tekniikasta ymmärrettävästi. Mistään mystiikasta laulun tekniikassa ei siis ole kysymys.
      Ammattimuusikkona voin suositella seuraavia:

      www.laulustudioaaniaaltonen.com
      Aino Aaltosen studio on hyvällä paikalla Hämeenpuistossa. Hänen kanssaan työskentely onnistuu varmasti hyvin.

      www.helge2004-ivil.tripod.com/
      Helge Nyman on hyvä ja kokenut opettaja. Hän opettaa sekä kevyttä, että klassista. Laulustudio on Hämeenpuiston ja Satakunnankadun kulmatontilla.

    • 1123q

      mulla on kyky oppia laulut nopeeta olisko missään kangasalla laulutunteja ja oon tulos 13

      • Muutama vuosi..

        Ehkä kannattaa odottaa vielä muutama vuosi, myöskään et taida löytää (ketään pätevää ja vastuullista) opettajaa, joka ottaisi noin nuoria oppilaita. Kangasalta voi kysyä laulutunteja vaikka joltain kanttorilta tai kuoronjohtajalta. Mutta jos kevyttä haluat laulaa, varmista että kanttori hallitsee sellaisenkin äänenmuodostuksen. Ja ohjelmiston. Ja fraaseeraamisen. Kaikki klassisen puolen laulajat ei näitä kovin hyvin osaa, vaikka itse niin sanovatkin. Ja ehkä jopa luulevat niin itsekin.


    • xxxxtuntematon..xx

      Haluaisin laulaa ja saada siihen opetusta koska tuntuu että äänen ei kanna mutta vanhemmillani ei vaan tunnu olevan varaa minun laulutunneille. Rakastan laulamista ylikaiken tiet'ääkö kukaan mistä saa halpoja laulutunteja?

      • halpoja, ehkä hyviä

        musiikinopiskelijoilta ja laulupedagogiksi opiskelevilta voit saada edullisisa tunteja, kysy konservatoriolta.


      • Hyvä kuoro?

        Kuorossa pääset laulamaan ja useinmiten siellä saa hieman opastusta hengittämisestä ja äänenmuodostuksesta, ei tietenkään ole niin perusteellista ja henkilökohtaista kuin laulutunneilla. Kuoroja on ilmaisiakin. Kansalaisopistolla edullisempia ryhmäopetustunteja myös, ja muita kuuntelemallakin (niillä tunneilla) oppii paljon ja korva kehittyy.


      • cvt?
        halpoja, ehkä hyviä kirjoitti:

        musiikinopiskelijoilta ja laulupedagogiksi opiskelevilta voit saada edullisisa tunteja, kysy konservatoriolta.

        Hyviä cvt-opettajia Tampereella, klassinen ja kevyt?


    • Kesäkurssit

      Kesäkursseille otetaan usein myös vasta-alkajia, voit näin tutustua opettajaan ja opetustyyliin ja jatkaa syksyllä. Tai ottaa kesällä "irtotunteja."

      • suosittelenlämpimästi:)

        Aivan mahtava ja symppis laulunopettaja löytyy Pispalasta www.teroikavalko.fi. Sopii myös mun opiskelijabudjettiin koska 45min oli vain 32e kun monilla muilla mitä katselin on suunnilleen sitä 50euroa.


    • Senpaidude

      Myös mun vaimolta on Tampereella mahdollista saada laulutunteja. En tiedä mitä tuo tuosta haluaa maksettavan, mutta pitäisi olla kyllä suhteellisen edullista ainakin ennen kuin aloittaa opettamaan vakavemmassa mielessä. Hänellä on takana 2 vuotta klassisen laulamisen yliopistossa, mutta vaihtoi sen jälkeen pop-musiikkiin. Pystynee siis kumpaakin opettamaan.
      Sähköpostilla voi kysellä:
      senpaidude miukumauku hotmail piste com

      • Hehhoh

        Laulamisen yliopisto :)


      • senpaidude
        Hehhoh kirjoitti:

        Laulamisen yliopisto :)

        Joo hihhihohoh. Lue edes tarkemmin. Tämä ei ollut myöskään Suomessa. Suomessa on vain sibeliusakatemia, jossa on opetetaan edes jokseenkin vakavasti otettavia laulamisen ammattilaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe