Rasvaimu

tukihousut

Kuinka tiukat tukihousut teillä on ollut reisien rasvaimun jälkeen ja kauanko niitä käytitte? Minulle tehtiin muutama päivä sitten rasvaimu reisiin ja ylälantion jenkkakahvoihin. Sain mielestäni liian suuret tukihousut. Ovat kyllä napakat, mutta kuvittelin että niiden tulisi olla todella piukeat, jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä.

10

2651

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olivat

      Ihanaa, että pääsin niistä eroon ;-) ! Oli jopa hieman vaikeuksia pukea niitä päälle juurikin johtuen tuosta tiukkuudesta. Lääkärin ohjeiden mukaisesti pidin niitä 6 viikkoa yötä päivää.

      • tukihousut

        Kiitos vastauksesta! Minkä merkkiset tai kenen valmistamat sinun housusi olivat? Otettiinko sinusta mitat, joiden perusteella housut valittiin? Ja kun pesit niitä, niin oliko sinulla jalassa jotkut varahousut, vai tuuletitko vain "paikkoja" niiden kuivuessa?


      • merkkiset
        tukihousut kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Minkä merkkiset tai kenen valmistamat sinun housusi olivat? Otettiinko sinusta mitat, joiden perusteella housut valittiin? Ja kun pesit niitä, niin oliko sinulla jalassa jotkut varahousut, vai tuuletitko vain "paikkoja" niiden kuivuessa?

        Olivat Lymed merkkiset ja mittojen mukaan tehtiin. Sillä välin kun olivat pesussa käytin ihan tavallisia perustrikoita.


    • tulosta näkyy

      Itse kävin samassa operaatiossa reilu 3 kk sitten. Tukihousuja kehotettiin käyttämään 1 kk yötäpäivää ja toinen kk päivisin. Käytin kaksi kuukautta lähes yötäpäivää, vasta viimeiset pari viikkoa jätin yökäytön pois. Tukihousut olivat aluksi todella tiukat ja niiden päälle pukeminen oli tuskan takana (onneksi oli se aukko vessareissuja varten :)). Mitat otettiin niitä varten, merkkiä en muista, joku saksalainen. Turvotus ja mustelmat olivat mahtavat. Pikkuhiljaa housut kävivät jos ei nyt väljiksi, niin helpoiksi pukea. Koin, että olo oli tukevampi ja tuetumpi niiden kanssa, sen vuoksi käytin yölläkin niin pitkään. Mielestäni käsiteltyjen alueiden tunnottomuus oli varsin epämiellyttävää (on edelleen) eikä tuntunut ollenkaan niin paljon, kun tukihousut oli jalassa.

      Tulos alkoi näkyä hyvin pian ja nyt olen jo todella tyytyväinen. Selvästi vieläkin on lievää turvotusta ja tunnottomuutta, mutta ero entiseen on huomattava!
      Tsemppiä sinulle! Onko muuten kovin kipeä olo? Omalla kohdallani mustelmat olivat kyllä erittäin kipeät koskettaessa, mutta muuten suurempia kipuja ei ollut. Jalat aivan kirjavat!

      • tukihousut

        Minulla ei ole mielestäni näkyvää turvotusta ollenkaan, mustelmia jonkin verran. Kipuja tai tunnottomuutta ei myöskään esiinny, ainoastaan jonkinlaista kihelmöintiä. Minulta poistettiin vain 0,6 litraa rasvaa, joten pääsen varmaan helpommalla kaiken kaikkiaan. Menetelmällä voi myös olla merkitystä. Minulle tehtiin ns. vesisuihkurasvaimu, joka on uudehko menetelmä.


      • ylylylylyl
        tukihousut kirjoitti:

        Minulla ei ole mielestäni näkyvää turvotusta ollenkaan, mustelmia jonkin verran. Kipuja tai tunnottomuutta ei myöskään esiinny, ainoastaan jonkinlaista kihelmöintiä. Minulta poistettiin vain 0,6 litraa rasvaa, joten pääsen varmaan helpommalla kaiken kaikkiaan. Menetelmällä voi myös olla merkitystä. Minulle tehtiin ns. vesisuihkurasvaimu, joka on uudehko menetelmä.

        Olen lukenut tästä Water Jet Liposuction. sta.(vesisuihku rasvaimu)
        Menetelmä ei aiheuta turvotusta, eikä kudosvaurioita normaalien, perinteisten rasvaimujen tapaan. Lopputulostakin ajatellen menetelmän pitäisi olla hyvä, koska kirurgin ei tarvitse poistaa rasvaa summamutikassa, vaan tilanteen pystyy näkemään paremmin toimenpiteen aikana. Millä klinikalla kävit, niitä on kait vasta kahdessa paikassa Suomessa tällä hetkellä.


      • tukihousut
        ylylylylyl kirjoitti:

        Olen lukenut tästä Water Jet Liposuction. sta.(vesisuihku rasvaimu)
        Menetelmä ei aiheuta turvotusta, eikä kudosvaurioita normaalien, perinteisten rasvaimujen tapaan. Lopputulostakin ajatellen menetelmän pitäisi olla hyvä, koska kirurgin ei tarvitse poistaa rasvaa summamutikassa, vaan tilanteen pystyy näkemään paremmin toimenpiteen aikana. Millä klinikalla kävit, niitä on kait vasta kahdessa paikassa Suomessa tällä hetkellä.

        Vesisuihkurasvaimu (WAL) tehtiin minulle Tampereen Terveystalossa.


    • toipilas2008

      Mut operoitiin eilen päivällä, reisistä katosi 1,8 litraa rasvaa. Vaikka jalat ovat turvoksissa, eron näkee jo nyt. Epätasaisuuttakin on nähtävissä ulkosyrjien yläosassa jonne ratsupaikat ylettyivät. En aio huolestua siitä vielä, monen kuukauden toipuminen edessä.
      Pääsin aamulla kotiin, olen kiivennyt rappusia, ollut jalkeilla ruuan valmistuksen ajan, käyn itse vessassa, puen(jopa sukkahousut sain jalkaan!), riisun jne normaalit toiminnot sujuvat ilman avustusta, kipulääkkeitäkään ei ole tarvinnut ottaa. Istuminen ja sängystä ylösnouseminen ovat hieman haastavampia toimenpiteitä.... Tunnottomuus on epämiellyttävää ja tukihousut on sen puolesta oikeastaan ihan miellyttävät. Ne pitävät lihat koossa ja ovat jonkinlaisena suojana. Eivät ole häiritsevän tiukat, mutta napakat kyllä. Minäkin kuvittelin ensin että mun pitää sulloutua johonkin xs-kokoiseen makkarankuoreen, mutta jälkikäteen ajateltuna liian tiukat housut estäisivät kunnon verenkierron. Siitä eivät ennestäänkin hematoomaiset koivet pitäisi :)
      Olen onnellinen kun kaikki kävi niin helposti, nopeasti ja vaivattomasti. Sitten vain malttia toipumiseen.

      • tulosta näkyy

        En ole vesirasvaimusta kuullutkaan... itselleni tehtiin perinteisesti ja reisien&lantion alueelta lähti yli 3 litraa rasvaa! Muuten en ole lihava, mutta tuonne alavartaloon oli suurin osa läskistä kertynyt. Varmaan suuri määrä oli myös syynä runsaisiin mustelmiin ja turvotukseen. Mutta siedettävää kaiken kaikkiaan, Buranalla pärjäsin kipulääkkeenä. Edelleen esim. kävellessä tärähdys tuntuu vähän epämiellyttävältä. Yli 3 kk sitten siis tehty operaatio.
        Huvittavaa muuten, kukaan ei ole huomannut mitään: turvotus tavallaan "korvasi" rasvan, ja vaikka jalat oli pahimmillaan kuin pölkyt, sai peitettyä normaaleilla housuilla, jotka olivat heti väljät...


      • rasvis
        tulosta näkyy kirjoitti:

        En ole vesirasvaimusta kuullutkaan... itselleni tehtiin perinteisesti ja reisien&lantion alueelta lähti yli 3 litraa rasvaa! Muuten en ole lihava, mutta tuonne alavartaloon oli suurin osa läskistä kertynyt. Varmaan suuri määrä oli myös syynä runsaisiin mustelmiin ja turvotukseen. Mutta siedettävää kaiken kaikkiaan, Buranalla pärjäsin kipulääkkeenä. Edelleen esim. kävellessä tärähdys tuntuu vähän epämiellyttävältä. Yli 3 kk sitten siis tehty operaatio.
        Huvittavaa muuten, kukaan ei ole huomannut mitään: turvotus tavallaan "korvasi" rasvan, ja vaikka jalat oli pahimmillaan kuin pölkyt, sai peitettyä normaaleilla housuilla, jotka olivat heti väljät...

        Vesisuihkurasvaimusta kerrotaan viimeisimmässä Jade-lehdessä. Sillä on paljon etuja perinteiseen verrattuna. Tehdään myös muualla kuin jutussa mainitulla klinikalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe