Älkää koskaan kokeilko spiritismiä.

jassu_23

28.10.2008


Noin kaksi kuukautta sitten kokeilimme noin kolmatta kertaa spiritismiä. Olimme kokeilleet sitä aikaisemmin kesällä ja se oli toiminut niin kuin pitikin. Tuolloin noudatimme aivan täysin sääntöjä ja kyselimme kaikenlaisia kuten "Onko taivasta olemassa?" ja "Kenestä Anna (nimi muutettu) tykkää?".
Emme silloin aavistaneet, kuinka vakava asia tuo henkien peli olikaan.
Siispä kokeilimme sitä kolmatta kertaa pari kuukautta sitten. Pelasimme kumminkin jo paljon keveämmällä asenteella ja erilaiset säännöt rupesivat unohtumaan. Saatoimme jopa nauraa kesken pelin vaikka kyseessä olisi melko vakava asia. Ensimmäisiä kertoja kun peliimme tuli 666 eli Saatana, pelkäsimme melko paljon. Varovaisuus kumminkin unohtui kun paholainen oli tullut useampia kertoja ja saatoimme jopa puhua tuolle vaikka se oli ankarasti kiellettyä säännöissä.
Saatana pyöritti lasia pitkin leivinpaperia ja vastasi "ei" kun pyysimme päästä pois. Kumminkin saimme seuraavalla kerralla hyvän hengen joka kutsui itseään emiliaksi. Tuolle puhuimme usein ja hän osasi jopa sammuttaa kynttilän.
Kerran Annan ja Katrin (nimi muutettu) pelatessa Emilian kanssa ystävämme Sanni (nimi muutettu) avasi tuon huoneen, jossa he pelasivat. Se oli säännöissä myöskin kiellettyä, ja niimpä Katri ja Anna kysyivät hengeltä mitä tuosta seuraisi.
Emilia vastasi pahimmalla tavalla mitä olimme kuvitelleet. Hän sanoi että tappaisi Katrin äidin.
Emme ottaneet sitä vakavasti emmekä rikkoneet lasia vaikka sekin oli vastoin sääntöjä. Henki jäi lasiin jonka vein kotiini.
Siitä lähtien Annalle, Katrille ja Sannille on tapahtunut hyvin outoja asioita kuten valojen välkkymistä, vaikkei valo ole edes seinässä, koputuksia vaatekomerosta, koiran haukkumista turhaan, peiton nykimistä, varjojen näkemistä. Itselle ei tapahtunut yhtään mitään tällaista, joten en jaksanut uskoa että niistä oikeasti koituisi jotakin haittaa. Tällä viikolla sain kuulla, kuinka Sannin kissa oli tullut sanomaan tuolle hyvästit. Ovi oli avautunut itsekseen, oli kuulunut naukaisu ja hänelle oli tullut hyvin lämmin tunne, aivan kuin joku kehräisi. Kissa oli ollut jo kuukauden kadoksissa, joten se tuli luultavasti sanomaan hyvästit Sannille.
Seuraavana päivänä istuin autossa, kun sain Annalta viestin.
"Nyt sain sit kuulla et miun täti on kuollu, sille oli luvattu viel kuukausi elin aikaa mut se kuoli tänä aamuna." En ollut vieläkään rikkonut lasia ystävieni kehotuksista huolimatta. En ottanut asioita vieläkään vakavasti.
Eilen Katri lähti tunnilta kesken kaiken kotiin. Hänen äitinsä oli joutunut sairaalaan Helsinkiin. Kaikki tämä liittyi siis jollain tapaa touhon peliin, jota emme ottaneet vakasti. Pari tuntia sitten Katri soitti minulle. Hän itki puhelimeen ja sanoi ettei hänellä ollut enää äitiä. Henki oli hakenut hänet.
Katrin äiti oli päässyt jo leikkauksestakin pois, ja kuollut sen jälkeen. Vihdoin rupesin ymmärtämään kun muistin mitä Emilia oli sanonut.
Itselleni ei ollut vieläkään käynyt mitään, johtuen varmaan siitä että säilytin lasia pöytälaatikossani. Luultavasti Emiliakin oli 666, joka oli valehdellut meille. Tajusin että tästä on tehtävä loppu.
Rikoin juuri äsken tuon kyseisen lasin, joka oli kylmä vieläkin vaikka oli ollut kädessäni puoli tuntia.

Meidän ei olisi koskaan pitänyt kokeilla tuota helvetillistä peliä. Toivon koko sydämestäni että tämä olisi ohi ja henki olisi kuihtunut lasin mukana.
Se tuhosi meidän elämämme, Katrin, Annan, Sannin ja minun. Kukaan meistä ei koskaan unohda minkä hinnan maksoimme siitä että pelasimme noudattamatta sääntöjä tai ottamatta sitä tosissaan.
Älkää tehkö samaa virhettä, älkää kokeilko sitä ikinä. Tämä on tosi tarina ja kuka päättää uskoa ja kuka ei, te päätätte.

~Jassu

267

41856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taamu1

      Henkivallat on todellisia, niinkuin tästäkin luimme. Valitettavasti liian moni nykyään on mennyt näihin piireihin mukaan, jonka jälkeen huomataankin että voi kun en olisi koskaan aloittanutkaan. Haluaisi vain päästä pois siitä kierteestä.
      Mutta arvatkaa mitä: ainoa vastaus tähän on Jeesus Kristus, Hän on Jumalan poika ja kaikkea pahan valtaa suurempi. Jeesus on voittanut kuoleman ristillä ja samalla voittanut saatanan. Paholainen yrittää vain epätoivoisesti eksyttää mahdollisimman monia ihmisiä itsekin tiedettyään sen että yhtenä päivänä hän häviää Jumalalle. Vain Jeesus voi antaa täydellisen rauhan ja turvan ihmiselle näistä asioista.
      Todella toivon että voit nähdä tämän asian oikealta kantilta. Itsekin tiedän seurakunnastani erään uskovan joka aikoinaan on koittanut myös spiritismiä. Jos otat Jeesuksen vastaan sydämeesi niin takaan sinulle 100%:sesti että saat rauhan eikä sinulla ole enää mitään pelättävää.
      Kehotan sinua ja kavereitasi hakeutumaan esimerkiksi johonkin seurakuntaan jonkun uskovan ihmisen puheille, hän varmasti ymmärtää tuon ongelman. Tai sitten voitte rukoilla Jumalalta että Hän pelastaisi tilanteen. Kannattaa kokeilla Jeesusta, sen jälkeen paholaisella ei ole mitään valtaa enää teihin, Jumala pitää teistä huolen!

      Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta. Rukoilen puolestanne!

      • ehehehehe

        rofl


      • Kokeiltu on
        ehehehehe kirjoitti:

        rofl

        Älä naura tämä on totta itsekin olen tätä kokeillut mutta en ole saanut sen pahempia seurauksia.


      • jonna..

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu


      • jonna..

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu


      • jonna..

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu


      • Kyselijää
        jonna.. kirjoitti:

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??


      • Jassu12W

        Moi!
        Mua kiinnostaa niinku tarkemmin mikä se spiritismi oikein on tai mitä tapahtuu ja niin pois päin?? Mulle on aina sanottu ku oon kysysny älä vaa pelaa sitä eikä kerrottu mitä se voi tehä/ mitä haittaa tai mitä pahaa siin on????????????
        Haluisin et ees joku vastais mulle ? :-O


      • TheTruth
        jonna.. kirjoitti:

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu

        Auttaa kun ei mieti sitä tai menee mielisairaalaan aivopesuun


      • superfroggoon

        Mäki tiiän tää on totta sun kannatas uskoo meki kokeiltiin tätä kamalaa peliä leirikoulussa ja kuusi päivää myöhemmin äiti soitti että meiän kissa kuoli. Sitten taas kuusi päivää myöhemmin mun koira kuoli. Ja kuusi päivää myöhemmin mun ukki kuoli tajusin vasta sen jälkeen että se tarkoitti saatanaa 666


      • emmanenxd
        Kyselijää kirjoitti:

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??

        Huhujen mukaan se toimii vain paikassa jossa toinen ihminen on kuollut


      • just3

        Voi vtun törppö. Meeppä kokeilemaan ite spiritismiä. Ei taida sen jälkeen enää nössöttää.


      • Kannataa
        jonna.. kirjoitti:

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu

        Kannattaa ehkä käydä jossain kirkossa tai joka ilta rukoilla :)


      • piituu-

        Miksi pitää hakeutua hoitoon jos sattuu uskomaan yliluonnolliseen? Tiedän parikin ystävää joilla on terveet paperit, ei mitään mielenterveydellisiä ongelmia ja he uskovat henkiin. Järki käteen lapsi. Anna immeisten uskoa mihin he uskovat.


      • paskaläjä

        Paskaaa


      • pikku pyhimys

        Itse uskon spiritismiin , mutta kunnioitan silti mielipidettäsi siitä ettei ole olemassa mitään yliluonnollista. Olisi kiva jos voisi ilmaista jollain muulla tavalla oman mielipiteensä kun haukkumalla muiden mielipiteitä. Sillä tästäkin asiasta ollaan monet aika eri mieltä.


      • Kummitus

        Kuuleppas 10v., täällä ei saisi haukkua tai kiroilla ja jokainen saa uskoa mihin haluaa! >:()


      • Spiritismi

        Ketää ei kiinnosta


      • katariinuska

        vitsi oot sitte tyhmä! ett sitte usko tuohon vai!!!?? senkus meet sitte kokeilee, ku kerra ei siit voi mittää tapahtuu!!!!! :S


      • PewewLydia

        Hei.... -.- täällä on myös ateisteja! Tajuutko kuinka ärsyttävää on ateistin kuunnella tommosta jeesusteluu? -_____-


      • tiede jätkä
        katariinuska kirjoitti:

        vitsi oot sitte tyhmä! ett sitte usko tuohon vai!!!?? senkus meet sitte kokeilee, ku kerra ei siit voi mittää tapahtuu!!!!! :S

        Ei pahalla mut ootte väärässä. Spiritismi ei mielestäni ole totta.tienkin saa uskoa jos haluaa mutta jos siitä tulee jotaki kannattaa kääntyä tieteen puoleen.


      • ateisti
        PewewLydia kirjoitti:

        Hei.... -.- täällä on myös ateisteja! Tajuutko kuinka ärsyttävää on ateistin kuunnella tommosta jeesusteluu? -_____-

        Samaa mieltä ehdottoman varmasti


      • pääkii
        Spiritismi kirjoitti:

        Ketää ei kiinnosta

        kuules joitain voi kiinnostaa ;) miks sä tulit tälle sivulle jos sua ei kiinnosta!?!


      • pääkii
        Kyselijää kirjoitti:

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??

        vanhemmat ei suosittele koska itekki pelkää :D muttahhh... munkin äiti pelas spiritismii kun se oli nuori ainakin äiti väittää että se on totta!


      • APUA!!! :0

        Pelasin spiritismiä yksin keskellä yötä. Ystäväni oli yökylässä mutta he eivät uskaltaneet pelata mun kaa. Kysyin milloin äitini kuolee hän laittoi 2015 12.4 ja sit mä tietty kauhistuin. En uskaltanut enään jatkaa joten rikoin lasin. Kerroin ystävilleni tapauksesta mutta he eivät uskoneet ): minua pelotti. Pelasin sitä vuona 2013 ja olen nytten suunnilleen vuoden kantanut tätä taakkaa yksinäni. En kertonut enään kenellekkään koska ne olisivat pitänyt minua tyhmänä. Aina kun menin jonnekkin tuntui että joku tallustaa perässäni mutta kun käännyin sielä ei koskaan ollut ketään. Nyt olen kertonut vanhemmilleni mutta pelottaa vielä! Pääsenkö enään ikinä tästä tuskasta!? TÄMÄ ON AIVAN TOTTA ELKÄÄ IKINÄ KOKEILKO TÄTÄ PELIÄ ELLETTE HALUAVELÄMÄSTÄNNE YHTÄ HELVETTIÄ!! P.S olen 12w


      • Froggy

        Kuuleppas sinä 10v paska. Henkiä on olemassa ja olen itse saanut kokea sen. Kävin tässä meedion luona kun kaverit sitä suositteli. Samaan huoneeseen tuli 2 viikkoa sitten kuollut mummoni henkenä. Kysyin miltä hän näyttää sillä en meinannut uskoa häntä ensin. Kaikki tuntomerkit meni nappiin. Kamalla hän myös ennusti tulevan työsopimuksenkin.


      • onnee vaa sullekki

        En hauku suo tai mtn enkä oo itekkää kovin vanha. Mut sä oot kymmenen. Et sä ymmärrä viel mistää mitää. Itekki luulin olevani kymmene vuotiaana viisaskin. En sillon itekkää uskonu tähä paskaan. Tää onnihan vitusta. En oo kokeillu mut siskonkokeili ku olin läheises huonees ja kuulin vaa huutamista ja ku kirjojen sivut lepatti... en haluu kokeilla ite.


      • Timotein spermaseikkailu
        Spiritismi kirjoitti:

        Ketää ei kiinnosta

        Itse kokeilin spirtismiä autiotalossa ja minulla rupesi seisomaan (älkäää naurako) ja yhtäkkiä siemennestettä ryöppysi ja spermaa tuli ja tuli kuin hanasta yhtäkkiä ikkunat menivät rikki juoksin yltäpäältä spermassa kotiin ja pelkään tapahtunutta vieläkin


      • huhuu nuuu
        emmanenxd kirjoitti:

        Huhujen mukaan se toimii vain paikassa jossa toinen ihminen on kuollut

        huhujen mukaan ei pidä paikkansa


      • tosiovelanimimerkki

        Ja paljonko tiede on todellisuudessa selvittänyt asioita. Tiede perustuu suurin osin asioihin jota ihmiset on aikoinaan olettanut. Esimerkiksi minkä värisiä ovat olleet dinosaurukset. Kuka sen todistanut on että ne on olleet ruskeita tai vihreitä?


      • Monottaja
        Jassu12W kirjoitti:

        Moi!
        Mua kiinnostaa niinku tarkemmin mikä se spiritismi oikein on tai mitä tapahtuu ja niin pois päin?? Mulle on aina sanottu ku oon kysysny älä vaa pelaa sitä eikä kerrottu mitä se voi tehä/ mitä haittaa tai mitä pahaa siin on????????????
        Haluisin et ees joku vastais mulle ? :-O

        Spiritismi ei ole mitään sen kummempaa kuin alitajuntasi jonka vain vitun tyhmänä ihmisenä päästät valloillesi. Muka kamala peli, mutta todellisuudessa pikemminkin kuin monopoli. Pelaa sitä jos uskot mielikuvituksesi tuotantoon.


      • koska ES
        Timotein spermaseikkailu kirjoitti:

        Itse kokeilin spirtismiä autiotalossa ja minulla rupesi seisomaan (älkäää naurako) ja yhtäkkiä siemennestettä ryöppysi ja spermaa tuli ja tuli kuin hanasta yhtäkkiä ikkunat menivät rikki juoksin yltäpäältä spermassa kotiin ja pelkään tapahtunutta vieläkin

        Ei juma :'D


      • iKnow
        katariinuska kirjoitti:

        vitsi oot sitte tyhmä! ett sitte usko tuohon vai!!!?? senkus meet sitte kokeilee, ku kerra ei siit voi mittää tapahtuu!!!!! :S

        Spiritismi ei toimi, jos siihen ei usko.


      • charlotte972
        jonna.. kirjoitti:

        kokeilin sitä, vain siksi että halusimme tietää onko tämä totta. Tietenkin se toimi. Noudatimme sääntöjä ihan oikein mielestäni, ja kun lopetimme, kysyimme luvan ja sen myös saimme. Se oli niin jännää että kokeilimme uudestaan ja uudestaan. Pelasimme sitä koko viikonlopun, ja sitten emme enää pelanneet. Mutta pelasimme liikaa ja alettiin vahingossaa kyselemään vääriä kysymyksiä. Sen jälkeen olen itse alkanut kuulemaan outoja asioita ja näkemään. Myös ovet paiskautuvat edestäni kiinni. Radiot käynnistyvät itsekseen ja olen hikoillut kaiket yöt ja itkenyt ja katunut, on ollut niin tuskallista, että auttaako sitten vain rukoilu?vai pitääkö mennä manaukseen?? lu

        Pyydä henkeä/henkiä ystävällisesti lähtemään. Sano vaikka:

        - En voi valitettavasti auttaa sinua, hyvä henki. Pyydän sinua ystävällisesti lähtemään. Jos voin auttaa sinua harmittomalla tavalla, ole hyvä ja kerro. Anteeksi, jos olen loukannut sinua väärillä kysymyksillä.

        Hyvät henget on kuolleita ihmisiä, joilla on ihmisen ymmärrys ja luonne. Miksi pelätä jotain, joka on kuitenkin samankaltainen kuin ihminen, ruumista lukuunottamatta? Hekin loukkaantuvat, mutta voivat leppyä, kun heiltä pyydetään anteeksi.


      • mievaan1
        Kyselijää kirjoitti:

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??

        Spiritismi ei toimi, jos henkiä ei ole paikalla tai kaikki pelaajat eivät usko spiritismiin. Muista noudattaa KAIKKIA ohjeita hyvin tarkkaan. Voit selvittää, onko henkiä paikalla sytyttämällä kynttilän paikassa, jossa ei tuule. Jos liekki on pieni ja normaalivärinen, eikä heilu, henkiä ei ole paikalla juuri sillä hetkellä. Jos liekki on suuri ja normaalivärinen ja heiluu, hyvä henki on paikalla, tai ehkä montakin. Mutta jos liekki on (pieni) ja sininen, paikalla on paha henki. Viisainta on odottaa, että paha henki poistuu paikalta ennen pelaamista.
        Muista aina kysyä ensimmäiseksi, onko henkiä paikalla. Jos on, kysy, onko kyseessä hyvä henki. Jos on, kysy lupaa pelaamiseen. Jos saat luvan, jatka vaan.

        Vanhempasi voivat olla spiritismistä huolissaan, sillä jotkut ovat tehneet itsemurhan pelin jälkeen, joillakin se laukaisee mielisairauden tai pahaa oloa yms. ja epäonnisia tapahtumia.

        Spiritismin ohjeet: http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html


      • enoovihaaja
        superfroggoon kirjoitti:

        Mäki tiiän tää on totta sun kannatas uskoo meki kokeiltiin tätä kamalaa peliä leirikoulussa ja kuusi päivää myöhemmin äiti soitti että meiän kissa kuoli. Sitten taas kuusi päivää myöhemmin mun koira kuoli. Ja kuusi päivää myöhemmin mun ukki kuoli tajusin vasta sen jälkeen että se tarkoitti saatanaa 666

        Joo mäkin oon kokeillu ja onhan se pelottavaa kun ei tiiä miksi se liikkuu ja mitä tapahtuu. Se on selittämätöntä ja siksi mystistä. Mutta sille lasin liikkumiselle on ihan oma syy. Voitte tämän vaikka googlettaa jos ette usko. :) Eli pelaavat ihmiset alkavat pelosta ja jännityksestä liikuttamaan lasia vaikka eivät sitä itse huomaa. Sormen liike jota ei voi huomata saa lasin liikkumaan ja vastauksiksi tulee mitä itse tahtoo.


      • Pääkii:P
        katariinuska kirjoitti:

        vitsi oot sitte tyhmä! ett sitte usko tuohon vai!!!?? senkus meet sitte kokeilee, ku kerra ei siit voi mittää tapahtuu!!!!! :S

        Pidä sinä turpaskii vitu idiootti ku et oo koittanut :P


      • lol2

        mie uskon et suurin osa näistä ihmisitä jotka kirjottelee nettiin jauhaa pelkää paskaa sitä n kyl ymmärrä miks vaivautuu


      • )()Uhhnj
        iKnow kirjoitti:

        Spiritismi ei toimi, jos siihen ei usko.

        totta ei se kai toimi jos siihe ei usko koska vai ihminen nähä vaikka joulupukin jos se tosiaan uskoo siihen jos spiritsmi toimii nii tuskin niit henkiä kiinostaa uskooko siihen vai tuskin e siit on kii näyttäytyykö ne


      • )()Uhhnj
        )()Uhhnj kirjoitti:

        totta ei se kai toimi jos siihe ei usko koska vai ihminen nähä vaikka joulupukin jos se tosiaan uskoo siihen jos spiritsmi toimii nii tuskin niit henkiä kiinostaa uskooko siihen vai tuskin e siit on kii näyttäytyykö ne

        ite kyl uskon spiritsmii mut en usko et siihe voi kuolla niiku jotkut väittää eikä sitä oo vkertaakaan todistettu et siihe ois joku kuollu ku korkeintaan sen takii et pelottija ja sai psykoosin ja tappo ite ihtesä


      • scissors
        superfroggoon kirjoitti:

        Mäki tiiän tää on totta sun kannatas uskoo meki kokeiltiin tätä kamalaa peliä leirikoulussa ja kuusi päivää myöhemmin äiti soitti että meiän kissa kuoli. Sitten taas kuusi päivää myöhemmin mun koira kuoli. Ja kuusi päivää myöhemmin mun ukki kuoli tajusin vasta sen jälkeen että se tarkoitti saatanaa 666

        Kun rulettipyörän luvut lasketaan yhteen, tulee summaksi pahamaineinen luku 666, mikä ei ainakaan himmennä uhkapelin mainetta.


      • sakkez

        Nyt sinä vitun törppö piät turpaskii


      • lensman

        Hölynpölyä, että jaksat
        te


      • TOTTA!!

        Kuules, spiritismi toimii! Sitä ohjaa Helvetin henget!! Ja ei ihme että et usko ku oot vasta 10. Ite oon 16. Oon ite kokeillu kavereitten kaa sitä peliä. Tuskin oot ikinä ees kokeillu sitä. Mut älä koikeilekkaan. Seuraukset voi olla pahat!!!!


      • listi

        Et sä tiiä mitää oot vaan kymmenen vuotta ja kokeile sitte ite jos et usko.


      • protestoin!

        Kuuleppa "10v" oot aika lapsellinen kun pidät tiedettä itsestään selvyytenä. Mie oon 2002, ja mie uskon kyllä tieteeseen, mutta mie uskon myös henkiin ja Jumalaa, vaikka pidänkin raamattua harhauskoisena. Ihmiset uskoo eri asioihin, ja minä itse olen siitä täydellinen esimerkki. Mutta pointtini on, että kukaan ei voi tietää totuutta. Universumin on saattanu luoda Jumala, alkuräjähdykset, tai vaikka siivekäs karvapallero! Kukaan ei esimerkiks tiiä mihin universumi loppuu ja mitä sen jälkeen on, että mietippä sitä PITCH!!


      • yritän auttaa...
        Kyselijää kirjoitti:

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??

        Sinuna (jos pokka pitää) kävisin puhumassa koulukuraattorille tai jolle kulle muulle jolla on vaitiolo velvollisuus. Se vois auttaa kysely ongelmaan.


      • Vekezzpvp
        protestoin! kirjoitti:

        Kuuleppa "10v" oot aika lapsellinen kun pidät tiedettä itsestään selvyytenä. Mie oon 2002, ja mie uskon kyllä tieteeseen, mutta mie uskon myös henkiin ja Jumalaa, vaikka pidänkin raamattua harhauskoisena. Ihmiset uskoo eri asioihin, ja minä itse olen siitä täydellinen esimerkki. Mutta pointtini on, että kukaan ei voi tietää totuutta. Universumin on saattanu luoda Jumala, alkuräjähdykset, tai vaikka siivekäs karvapallero! Kukaan ei esimerkiks tiiä mihin universumi loppuu ja mitä sen jälkeen on, että mietippä sitä PITCH!!

        Kyl se saa olla lapsi vitsin turpaaottaja


      • saunatonttu12
        PewewLydia kirjoitti:

        Hei.... -.- täällä on myös ateisteja! Tajuutko kuinka ärsyttävää on ateistin kuunnella tommosta jeesusteluu? -_____-

        jep


      • mooba

        Ole hiljaa ja mee ite pelaan niin katotaan ku kuset housuihin ite asun vanhassa riihessä toi mun piha on suuri koska se on vanhaa peltoa (riihi= ennen vanhaa sodan aikana sinne heitettiin kuoleit) mulle on tapahtunu outoja juttuja ja ne rajottaa mun elämää esim. En saa laittaa jalkoja sängyn reunalle koska sillon tunnen että mua purraan tai joku nykäsee jalasta, en saa kirjottaa mun tärkeiden ihmisten nimii mihinkään tai menetän ne tavalla taikka toisella. Kuulen öisin olohuoneessa ja keittiössä askeleita ja ku meen kattoon siellä ei oo ketään ja ku lähen pois niin joskus ne askeleet seuraa (luulette että kuulen omat askeleet mut ku pysähyn ne jatkaa käveliemistä) mua on potkittu ja tökitty ku oonnollu yksin. ja oon saanu hautaus maalta seuraa olin hautaus maalla mun äitin ja iskän kaa (siinä haudassa oli neljä ruumista) ja ku äiti astu haudalle tunsin että kaks pitkää hahmoa seiso mun selän takana sit äiti sano et lähetään ja sit tunsin mun oikeassa kädessä että joku puristi mun käsivartta, mitä kauemmas lähin sieltä sitä kovempaa se puristi ku olin kotona mun kädessä oli punaset jäljet niinku joku ois puristanu mun käsivartta. kotona omassa huoneessa mulla on kaks katto lamppua joskus ku käveleen niitten ohi niin ne räpsähtää ku kävelen niiden alta. Ja aina ku joku puhuu jostaki saatanaan liittyvästä asiasta (mun kotona) niin aina tapahtuu jotaki. Kerran katottiin elokuvaa saatanan palvojista koska ei tullu muuta telkkarista niin me vaan naurettiin sille ohjelmalle ja oltiin sillee miks joku palvois saatanaa niin just ku minä sanoin sen niin mun pikku veljien huoneesta kuulosti siltä että niiden kaappien hyllyt ois tippunu mut ku menin kattoon mikä siellä oli niin mitään ei ollu tapahtunu hyllyt oli paikoillaan.

        ~täysin totta joka väittää vastaan niin sitä vaan pelottaa...

        Ps. Oon 15 ja haluisin testata oon vaan värkänny puhelimella spiritismii XD


      • lilokjgjzuz
        Jassu12W kirjoitti:

        Moi!
        Mua kiinnostaa niinku tarkemmin mikä se spiritismi oikein on tai mitä tapahtuu ja niin pois päin?? Mulle on aina sanottu ku oon kysysny älä vaa pelaa sitä eikä kerrottu mitä se voi tehä/ mitä haittaa tai mitä pahaa siin on????????????
        Haluisin et ees joku vastais mulle ? :-O

        Voit kuolla,paikka missä se suoritetaan voidaan riivata jos se suoritetaan porukassa kaverilta voi kuolla vaikka rakas lemmikki säännöt on niin tarkkoja että jos yhtäkin rikkoo esim kysyy kuka kuolee ekana niin yhtäkkiä tulee vastaus "sinä,nyt"


      • Juusto69864785
        Kyselijää kirjoitti:

        Pelattiin mun kamujen kaa päivällä ja illallalla. Ja se toimii!! Mut seuraavana päivänä ei toiminu?? Miks ei?? Pitääks olla eri paikka tai jotai?? Jaa mitä käy jos lopettaa pelin ilman lupaa?? Ja Mitä kannattais kysyy?? Mää oon jääny tähä koukkuu ja kaikki kamut käskee mun unohta se peli.. Miks kaikki vanhemmat on sillei että älkää vaan pelatko!!??

        Käytä urpo järkeä ehkä ne varottaa sua ymmärrätkö että täs pelis puhutaan kuolleiden kanssa voit jopa puhuu saatanan kanssa autistit toki ei ymmärrä kuinka paha asia on. ite oon 2krt pelannu enkä uusiks aatellu


      • Jukkapoika.fi

        Joo oot oikeessa oon itekki pelannu spiritismiä ja koitu vaan pahaa tuoleja pitkin seinää.


      • Anonyymi
        Jassu12W kirjoitti:

        Moi!
        Mua kiinnostaa niinku tarkemmin mikä se spiritismi oikein on tai mitä tapahtuu ja niin pois päin?? Mulle on aina sanottu ku oon kysysny älä vaa pelaa sitä eikä kerrottu mitä se voi tehä/ mitä haittaa tai mitä pahaa siin on????????????
        Haluisin et ees joku vastais mulle ? :-O

        No mun mielestä sun ensin kannattaisi lukea ne ohjeet ja sitte kokeilla uudelleen jos ei toimi. Ja ite en oo kuin yhesti kokeillut, ei toiminu. Ja jos ette tiiä sääntöjä ne löytyy netistä ja sieltä löytyy myös, se jossa sä etit että mitä tapahtuu. Mutta sen enempää en osaa sanoa, tai auttaa, mutta ehkä joku muu osais paremmin?


      • Anonyymi
        enoovihaaja kirjoitti:

        Joo mäkin oon kokeillu ja onhan se pelottavaa kun ei tiiä miksi se liikkuu ja mitä tapahtuu. Se on selittämätöntä ja siksi mystistä. Mutta sille lasin liikkumiselle on ihan oma syy. Voitte tämän vaikka googlettaa jos ette usko. :) Eli pelaavat ihmiset alkavat pelosta ja jännityksestä liikuttamaan lasia vaikka eivät sitä itse huomaa. Sormen liike jota ei voi huomata saa lasin liikkumaan ja vastauksiksi tulee mitä itse tahtoo.

        Se on kyllä ihan totta. Ja kyllä mielkin oon kokeilu spiritismiä, ja ei toiminu. Liikuttaminen niin ettei ite huomaa niin on ekä jotain niin sanottua (elektroniikkaa) jota ei voi selittää. Kertokaa mulle jos tiiätte jotain.


    • tällaista tänään

      kiva copypaste

      ongelmana vaan on yleisimmät teoriat henkimaailman suhteen, joten epäilenpä että pelottelun takia on alunperin koko teksti laitettu kiertämään.

      internetin ihmeellisestä maailmasta löytyy enemmän tai vähemmän omituisia tutkimuksia liittyen kyseiseen aiheeseen. niidenkin lopputulokset on aina olleet ristiriitaisia.

      • spiritismiii??!!

        Pelattii peliä eikä toiminu aamulla. Illalla oltiin pelattu ja toimi. Toimiiko se vaa iltaisin vai myös aamuisin?? Ku me oltiin pelattu edellisellä päivällä ja toimi. Sit pelattii vähän ajan päästä uusiks. Ja lopetettii keske. !??


      • TheTruth
        spiritismiii??!! kirjoitti:

        Pelattii peliä eikä toiminu aamulla. Illalla oltiin pelattu ja toimi. Toimiiko se vaa iltaisin vai myös aamuisin?? Ku me oltiin pelattu edellisellä päivällä ja toimi. Sit pelattii vähän ajan päästä uusiks. Ja lopetettii keske. !??

        Toimii vain kun on erittäin väsynyt ja aika pelokas koska sillon aistiharhat tulevat parhaiten näkyviin:)


    • Mörkö ;)

      Mä ainakin uskon tuohon :O vaikka joidenkin mielestä tyhmältä kuulostaa että miten tollaseen muka uskoa just joo.. Te ette vaa ymmärrä :)

    • Paranormal91

      Toi on kyllä totta, minä ja mun kaverit pelattiin tota kerran ja sit ei kysytty lupaa poistuu.... meilt putos verhot mun niskan päälle! (totta) ja kun olin kamun kaa röökil meidän tupakat sammu samaan aikaan. :o

      • TheTruth

        Wow, duuude thats paranormal:O You should grow up maybe:O


    • jenska 11.v

      mä oon vast 11.v mut spiritismii ei kannata pelaa. mä pelasin mun bestiksen kanssa spiritismiä ni mun tasku peiliin alko ilmestyy hiljaa jonku kasvot, me kai kysyttiin jotain mistä henget suuttui.sit me lopetettiin peli.mulla on traumoja peileistä . en uskalla mennä suihkuun yksin. JA KAIKKI JOHTUU SIITÄ *** SPIRITISMISTÄ...

      • Sori ny vaa

        Sori nyt vaa,mut eikai jonkun 11v kandeekaa alkaa pelaa jos ei kestä tällästä. ei pahalla mut iha oma valinta pelaatko vai et joten turhaa syytät spiritismiä :)


      • TheTruth

        Ensinnäkin olet vasta 11 vuotias jolloin mielikuvitus laukkaa todella lujaa ja jos ne kasvot tulivat hitaasti niin se oli vain aistiharha:)


      • Anonyymi

        Enpä usko, että nyt oikeasti sieltä ilmestyi kasvot. Siis joo, en kuitenkaan nyt sano, että sä et olis voinu nähny sitä, mutta se ei vaan niinku voi olla totta. Mutta kommentoikaa jos uskotte tohon, (ps. Mä kyllä uskon tai en tavallaan usko, mutta uskon jotenkin.)


    • spiritismi ei!

      joo mä uskon oon 11.v ja kokeillut spiritismiä kaverin kanssa ja yksin.
      me pelattiin mun kaverin vajassa/varastossa. aluks kysyttiin et ootko hyvä vai paha henki. sit kysyttiin et miten voit sen todistaa? se sano et kuolemalla.sit ulkoa kuului ääniä ikään kuin joku olisi tukehtumassa. sit me lopetettiin ilman lupaa ja se henki vilistää nykyäänkin ja tällä hetkelläkin siellä vajassa.ja seuraavana yönä mun kaverin rakkain mummu kuoli se oli vielä kuitenkin aika nuori.kuolin syytä ei selvinnyt

      ps.älä koskaan plaa spiritismiä! pps.mulle ja mun kaverille vastas saatana.

      • Anonyymi

        En väitä että se ei ois voinu johtuu siitä spiritismistä, mutta varmasti siihen löytyy joku luonnollinen selitys ja varmasti näille ihan kaikille. Siis jos haluutte uskoo uskokaan vaan! Mielin uskon vaikka mihin. Mut siis se on totta: älkää koskaan kokeilko spiritismiä ja vaikka et uskoisi siihen, ÄLÄ SILTI KOSKAAN KOKEILE! Ja jos joillekin muille tapahtuu jotain yliluonnollista, kertokaa siitä täällä! Ja muistakaa vielä: mitä ikinä teksitkään lue ensin spiritismin ohjeet. Jos niitä et lue sun pitää välttää siis älä pelaa sitä.


    • Karmeaa...

      mie koklasin kaverini kanssa eilen spiritismiä. meillä oli sellane mini lasi jutska. se näytti et se liikkuis alux. kysyimme monesti et onko täällä ketään, mutta ei vastausta. Luin ja kuulinkin sen pelin pahoja seurauksia joten oon jättäny sen pelin pelaamisen sikseen...kai... kyllä minä siihen peliin uskon...vakavasti. olen 12 vuotta kohta 13. seurauksia ei ole oikein tullut, paitsi kuulin viime yönä askeleita ja koputuksia huoneestani. menin pikkusiskoni huoneeseeni nukkumaan kun pelotti... sitten n. klo 2 yöllä valot sammuivat käytäväst ku mie ja siskoni viel valvoimme, saman tien ulkona välähti joku...kai salama. Kuulin sitten aikaisemmin yöllä korvani juuresta möreän äänen. Rukoilin illalla, että olen pahoillani, että toivoisin että kaiki olisi ok, normisti kuin ennen. Se oli karmivaa kuitenkin. Toivoisin että tämä jäisi sikseen, ei pelottavia ääniä eikä muita enään. Tykkään tai itse asiassa rakastan kauhu elokuvia, mutta toi oli jo liikaa. Kattokaa hikipediasta "spiritismi". siellä ne vain pelleilevät, vaikka tämä asia on VAKAVA ! Siellä sanottiin että "spiritismi" on mukava seura peli jossa voi hävitä vain sillon kun joutuu mielisairaalaan tai kuolee. Se EI ole totta. Toivoisin että miettii monesti ja järkevästi, ennen kuin pelaa sitä peliä.
      Ajatelkaa...siihen voi kuolla tai saatana seuraa sinua koko ikäsi ajan, etkä saa mielen rauhaa. Spiritismin pelatessa, voi myös joutua mielisairaalaa ja tulla IHAN pähkä hulluksi! IHMISET, MIETTIKÄÄ NYT... ÄLKÄÄ KOSKAAN KOKEILKO SITÄ.
      PS. jos kokeilet spiritismiä...ota risti mukaan...mutta toivon, ettette kokeile sitä ... KOSKAAN!

      PS. se EI ole mikään peli! Se on vakava juttu !

      • Jassu12Ww

        Moi, eli siis älysinkö oikein, jos pelaa spirtismiä voi tulla hulluks tai kuolla tai jotain sinne päin? ois kiva tietää :/ (sen takii oikeest haluisin tietää ku kaikki kamut on koko aja (ku pidetää tyttöjen iltaa) kokeillaaks spiritismiä?


      • ruusu<3
        Jassu12Ww kirjoitti:

        Moi, eli siis älysinkö oikein, jos pelaa spirtismiä voi tulla hulluks tai kuolla tai jotain sinne päin? ois kiva tietää :/ (sen takii oikeest haluisin tietää ku kaikki kamut on koko aja (ku pidetää tyttöjen iltaa) kokeillaaks spiritismiä?

        Voi tulla, mutta ei aina. Muistakaa noudattaa KAIKKIA ohjeita hyvin tarkkaan. Jos olet herkkä mieleltäsi, ÄLÄ MENE MUKAAN.


      • Moiheimoiheimoi
        Jassu12Ww kirjoitti:

        Moi, eli siis älysinkö oikein, jos pelaa spirtismiä voi tulla hulluks tai kuolla tai jotain sinne päin? ois kiva tietää :/ (sen takii oikeest haluisin tietää ku kaikki kamut on koko aja (ku pidetää tyttöjen iltaa) kokeillaaks spiritismiä?

        Älä ees kokeile


      • Anonyymi

        Kaikki ketkä sitä peliä on pelanneet tietää kyllä ite valehteleeko vai ei. Ja netissä mitä lukee ei todellakaan aina oo totta. Hei haloo! Uskokaa tai älkää, mutta ne ihmiset jotka yrittää kertoa, että sitä ei kannata pelata niin puhuu totta! Olkaa kilttejä ja älkää oikeasti kokeilu sitä vaikka se ei olis ees totta!


    • Nii varmaa....

      Ai näitä 11v kauhutarinoita... :D

    • idiot

      nice story bro

    • JoseSkyFreedom

      Me kokeiltiin spiritismiä kaveri-porukassa johon kuuluu 8 henkilöä. Me luvattiin toisillemme että otettaisiin se vakavasti ja niin me tehtiinkin. ensin me kysyttiin tavanomainen kysymys, - "oonko sielä ketään?"
      ja lasi liikui kohtaan "kyllä".
      Me kaikki oltiin vähän peloissamme, mutta jatkettiin ja kysyttiin seuraavaksi -"millä vuosiluvulla elit ja olit täällä niinkuin me?" henki vastasi -"1900".
      Olimme kaikki hengessä mukana. Kysyimme muuamia kysymyksiä ja henki vastaili niihin. Henki kertoi olevansa jännittynyt ja me pahoittelimme jännittävämme häntä. Hän kertoi myös ettei ollut onnellinen. Juteltuamme hetken saimme luvan lopettaa ja kiitimme hänen seurastaan. Meille tuli myöhemmin lieviä "sivu-oireita". Kuten äänien kuulemista sun muuta. Muuten meille ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Mielestäni ihminen saa kokeilla spiritismiä kerran elämässään, ei yhtään sen enempää, yhden kerran. Pitää tietysti tietää mitä saa kysyä, ei siis mitään hengelle "henkilökohtaista" sillä se saattaa muistaa jotain ikävää. Ei myöskään IKINÄ saa kysellä helvetistä ja taivaasta, eikä myöskään kuolemasta, se on tärkein sääntö.

    • En osaa sanoa onko tämä totta vai ei.. itse en nimittäin usko.. Tässä on kokemukseni:

      No itse kokeilimme sitä ystävien kanssa juuri ennen vuoden vaihtumista.
      Emme olleet varmaankaan lukeneet riittäväksi sillä näin me pelasimme:
      Kello oli joku 10 illalla kun aloitimme.
      Kysyimme aluksi olemmeko me yksin, lasi liikkui 'Yes' kohtaan. Sitten kysyimme jos henki tuntee jonkun meistä, ja että liikkuu sitä päin jos tuntee. Lasi liikkui ystäväämme päin (sanotaan vaikka Miia), hän alkoi itkemään. Pyysimme voimmeko lopettaa, lasi siirtyi kohtaan 'No'. Meitä alkoi pelottamaan. 'Miia' mietti jonkun kuolleen läheisensä, hänelle tuli mieleen vaarinsa.. Kysyimme hengeltä jos hän on 'Miian' vaari. Lasi liikkui 'Yes' kohtaan.

      Kysyimme hengeltä monta kysymystä, aina välillä kysyimme jos voisimme lopettaa. Kysyimme uudelleen, jos henki on hyvä tai ei, no.. Saimmepahan tietää että henki olikin paha. Meitä kaikkia alkoi pelottamaan. Kysyimme taas jos voimme lopettaa, mutta ei.. Henki ei halunnut vieläkään lopettaa. Kysyimme jos henki aikoo tehdä meille jotain pahaa, henki vastasi kyllä.. Kysyimme että jos hän aikoo tehdä jotain, liikkuu heidän sukunimensä alkukirjaimen päälle... Tässä se pahoin kohta tuleekin..
      Lasi liikkui minun ja 'Miian' sukunimen alkukirjaimen päälle. Katsoimme toisiamme silmiin, ja purskahdimme itkuun. Kysyimme jos tämä tapahtuisi ennen vuoden vaihdetta, henki vastasi kyllä. Halusimme selvittää että kuka se henki oikein oli, joten kyselimme lisää. Henki väitti että hän oli siskoni ystävän äiti, joka kuoli vuosi sitten. Lopuksi pyysimme jos voimme lopettaa, lasi liikkui ensiksi No, sitten Yes, sitten taas No, sitten Yes, sitten No, sitten Yes, sitten No, sitten taas Yes, ja lopuksi se liikkui starttiin. Kysyin jos tuo tarkoitti yes, ja jos tarkoitti, niin liikkuisi se suoraa tietä Yes, ja takaisin starttiin.
      Lasi totteli, ja lopetimme pelin.

      Tuo oli aivan hirveä kokemus. Itse olin sitä pelannut jo pari kertaa, mutta ystävilleni se oli hirveä kokemus. Sinä yönä emme nukkuneet ollenkaan, olimme kaikki aivan paniikissa..
      Seuraavana päivänä huomasimme, että huoneessani oli roikkunut cd levyjä, jotka selvästi heijastivat, ja ristin joka roikkui kirjahyllystäni... Mitään meille ei silti ollut tapahtunut.

      Tämän jälkeen olin alkanut kuulemaan, ja näkemään harhoja. Eli kuulin usein kun musiikki soi, että biisissä olisi ollut ylimääräisiä sanoja, niinkuin 'die' tai jotain samaan suuntaan.
      Näyt olivat enemmänkin mustia kuvioita, kuten ihmisiä, tai eläimiä.

      Yhtenä junamatkana, kun olimme olleet sellossa ystävieni kanssa.. aloin vain itkeä, syytä en tiennyt.. Itkin ja itkin, naamani puutui, aloin voimaan pahoin.. Pääsin junasta ulos ja juoksin vessaan. Yksi nainen kysyi minulta jos kaikki on ok, vastasin että kaikki on hyvin.. Katsoin peiliin, suoraan silmiin, näytti kun silmäni ei olisi saman väriset kuin normaalisti. Ne näyttivät enemmänkin turkoosilta, vaikka oikea silmänvärini onkin keltavihreä.

      ...Tämä sama oli tapahtunut uudestaan 2 kertaa.. Olin niin peloissani, että hain vain lisää ja lisää informaatiota netistä. Kerroin asiasta siskollenikin, hän sanoi että siihen ei kannata uskoa, tuntui se kuinka todelta tahansa.. Lopuksi päätin etsiä vielä vähän lisää informaatioita.. Aloin lukemaan palstoja missä väitettiin, että se ei olisi totta. Lopetin uskomisen kokonaan, ja tajusin, että kaikki se oli pelkkää mielikuvitusta.

      Tämän jälkeen en ole nähnyt tai kuullut harhoja, eikä ole tullut minkäänlaisia kohtauksia.

      Elikkä siksi en tuohon usko :)
      En siltikään suosittele spiritismiä, VARSINKAAN heikkohermoisille :)

    • ??

      Mä uskon.. Mutta ois yks kysymys: mun kaveri pelasi peliä ja unohti sanoa hyvästi tuleeko siitä seurauksia?

    • spiritism

      pelasin tänään ja eilen spiritismiä ja se oli tosi pelottavaa mä kysyin että kuka sinä olet lasi rupesi oikeasti liikkumaan eikä kukaan liikuttanut !!!!! olin :o näin hämilläni se lasi meni kohtaan (d) ja (e) mut sit meit pelotti ja me otettiin lasi pois elikkä ja epäselväksi olikose demoni vai enkeli ps: Tämä on tosi tarina vannon sen jos ette usko niin pelatkaa ITSE JA muistakaa säännöt

      • häähh??

        Mitä kannattaa kysyy?? Ja mää uskon spiritismiin mut mun kamut ei ja ne ei oikee haluu pelata,mut mää haluisisin. Mää oon jääny siihe vähä koukkuu... Ja me pelattiii sitä päivällä ja illallaa niin se toimi mutta aamulla se ei toiminu?? Miks ei ja miks vanhemmat on aina sillei et ei saaa pelata??


      • Headshotrpofoeodooeoeoe

        Tää on kamalaa,, pelasin veljeni kanss spiritishmiä 2 kertaa päivässä ja sitte siin mukis luki et alone ja kysyin et mitä nii? Ootko yksin voin olla sun kaveri. Sitten nukuin menin juomaan siskoni vanha nukke oli maassa nostin sen takasin ja menin alas kuulin yläkerrasta kävelyä ja menin katsomaan nukke oli siinä lattialla heitin mukin pois ja menin velin huoneeseeseen veli otti turhaan pesäpallomailan kun ei uskaltanut tulla kysyimme spiritishmissä että miksi kiusaat meitä se liikkui siihen että un..under ihmettelin ja seuraavana päivänä näin parvekkeella mustan miehen joka katosi ja sitten veli kuuli koputusta ja meni avaamaan oven ei ollut ketään ?!! Älkää jumalauta kokeilko jos ette halua hullua elämää


    • spiritismi1

      En itse usko tätä koska kaverini on pelannut tätä ja he eivät sanoneet että saavatko lopettaa pelin... eikä mitään tapahtunut..

    • konkari6

      Spiritismi perustuu hypnoosin kaltaiseen tilaan, johon henkilö vajoaa vapaaehtoisesti. Lasin liikkuminen johtuu siitä, että joku pelaajista liikuttaa lasia tietämättään sitä. Ihmisen mielessä on kaksi puolta, tajunta ja alitajunta. Spiritismiä pelatessa kummatkin puolet ovat aktivoituneena samaan aikaan. Se on äärimmäisen vaarallista. Siitä voi palautua vain "vahvan" mielen avulla. Niin kauan kuin kummatkin puolet ovat aktivoituneet samaan aikaan, ihminen voi saada käskyjä omalta alitajunnaltaan, joka voi loppujen lopuksi viedä ihmisen mielisairaalaan. Se ei kuitenkaan ole hyvä vaihtoehto, koska muutos on lähtenyt ihmisestä itsestään ja sen palauttamiseen vaaditaan samaa. Ystävien ja läheisten tuki on tärkeintä. Spiritismi ei ole mitenkään sidonnainen eri uskonto kuntiin. Eli esim. hindun ei kannata rukoilla jeesusta, koska se ei auta. Rukoilemalla omaa jumalaa, voidaan transsi saada loppumaan. Se on tosin vain yksi vaihtoehto monista. Ja mitä henkiin tulee; ikävä tuottaa pettymys, mutta niitä ei ole.

      Tästä opimme, että älä ikinä kokeile tuota "peliä" se on saanut jo monet sekoamaan. Älä ole seuraava.

      • 20 year faith jesus

        Jeesuksen veri voittaa kaikki perkeleen lähettämät demonit joista yksi eksytyksen muoto ja petos on juuri spiritisti, tiedetään aivan varmasti että henkivallat vaikuttaa esim lasien siirtymistä tms.jeesuksen elämän historian aikana 4 evankeliumia apostolien teot demonien vaikutus tuli esiin julkiselle tasolle Jeesuksen auktoriteetin ja pyhyyden edessa, henget tulivat esiin ja antoivat suoria komentoja ennenkuulumattomalla tavalla ja HerraJeesus pyöritteli niitä niinkuin tahtoi.mitä alitajuntaan tulee niin olettajia on paljon ja tietäjiä vähän ,vaikka totuus alitajunnasta ei olisi henkimaailma sidonnainen, pitäisi kuitenkin selittää miksi ristiriitaisuus tietosuuden kanssa on usein suuri, jos ihminen ajattelee olevansa hyvä , ja kykenevä muuttamaan oman elämänsä ja sen sisällön niin miksi ihminen ei muuta alitajuntaa hyväksi käskyttäjäksi niin että se todistettavasti muuttuu alitajunnan nähdään kuitenkin antavan pahoja käskyjä silloin ihmisen kokonaisuus ei voi olla täydellisesti hyvä, tuskin kukaan sekoaa tai joutuu miel sair.tai lähtee kysymään tunnistamattomalta henkimaailmalta neuvoja jos on ymmärrystä muuttaa tilaansa tai tehdä toisin.Jumala on antanut pyhän raamatun ja itsensä Jeesuksessa Kristuksessa, Pyhä Henki tekee eläväksi ja ymmärtäväiseksi demonien ja alitajunnnan sijaan


      • Alkoholisti1
        20 year faith jesus kirjoitti:

        Jeesuksen veri voittaa kaikki perkeleen lähettämät demonit joista yksi eksytyksen muoto ja petos on juuri spiritisti, tiedetään aivan varmasti että henkivallat vaikuttaa esim lasien siirtymistä tms.jeesuksen elämän historian aikana 4 evankeliumia apostolien teot demonien vaikutus tuli esiin julkiselle tasolle Jeesuksen auktoriteetin ja pyhyyden edessa, henget tulivat esiin ja antoivat suoria komentoja ennenkuulumattomalla tavalla ja HerraJeesus pyöritteli niitä niinkuin tahtoi.mitä alitajuntaan tulee niin olettajia on paljon ja tietäjiä vähän ,vaikka totuus alitajunnasta ei olisi henkimaailma sidonnainen, pitäisi kuitenkin selittää miksi ristiriitaisuus tietosuuden kanssa on usein suuri, jos ihminen ajattelee olevansa hyvä , ja kykenevä muuttamaan oman elämänsä ja sen sisällön niin miksi ihminen ei muuta alitajuntaa hyväksi käskyttäjäksi niin että se todistettavasti muuttuu alitajunnan nähdään kuitenkin antavan pahoja käskyjä silloin ihmisen kokonaisuus ei voi olla täydellisesti hyvä, tuskin kukaan sekoaa tai joutuu miel sair.tai lähtee kysymään tunnistamattomalta henkimaailmalta neuvoja jos on ymmärrystä muuttaa tilaansa tai tehdä toisin.Jumala on antanut pyhän raamatun ja itsensä Jeesuksessa Kristuksessa, Pyhä Henki tekee eläväksi ja ymmärtäväiseksi demonien ja alitajunnnan sijaan

        Eli jos pelaatte ottakaa viinii ja juokaa sitä nii mitää pahaa ei tapahdu :D


      • Truestory.

        Tää on oikea vastaus! Ihmisen mieli on hyvin jännä.


      • ateistinen

        Odotin tätä vastausta pitkään! kiitos että selitit mistä on kyse :D Itse en pysty uskomaan mihinkään yliluonnolliseen, edes jumalaan


    • PoniHeppa

      Joo mä ainakin uskon tohon. Pelattii sitte minä ja kolme kaveria, lasi on vielä yhden meistä kodissa... Pelasimme minä ja yksi niistä kolmesta kaverista eilen aamulla ja siellä puhui mummuni. Tai sitten siellä oli joku muu kuten 666 joka vain valehteli. Mekin pelasimme useasti mutta lopetimme heti kun tuo eilis aamuinen juttu tapahtui. Soitin heti äidilleni ja kysyin oliko hän kuullut mitään mummusta. Hän vastasi että oli puhunut pari kuukautta sitten puhelimessa mummuni kanssa. Ja meille käy samoja juttuja. Näemme varjoja, kuulemme askelia, minä jopa näen ihmisiä(!), ovet liikkuvat itsekseen, mikro piipittää et olen valmis kun aikaa piti olla vielä 25 minuuttia.... Tuon kamalan eilis aamun jälkeen tajusimme lopettaa pelaamisen... Että kaikki ihmiset:
      TÄMÄ ON TODETTU TODEKSI!¨
      "Kadun syvästi että koskaan lähdin pelaamaan"

      • PONIHEPPAPELKÄÄ

        HAHHAHAHAHAHAH!
        Sait kirjeeen mummiltasi pari päivää sitten anteeksi kun pelottelen mutta minäpäminä se täällä ;) jäittte pelaamisestakin kiinni yhden henkilön vanhemmille USKON että muille ette jääkkään! ;) PELATKAAPA VIELÄ NIIN MINÄ PALAAN ;) OOTKOS VARMA ET KELLEKKÄÄ SINUN PELIKAVEREILLE EI OLE TAPAHTUNUT MITÄÄN?!
        PS.!.... Ole varuillasi!


    • TOTTA!

      Mä ja mun kaveri pelattiin spiritismii ja me ei peitetty mun peiliä ja sit rupes näkyy varjo tai jonkun kasvot vähitellen.Lähettiin kiljuen mun huoneest ja kun mentiin sinne se peilikuva oli kadonnut. Me lähettiin polttaa lautaa ja rikkoo lasii ja sit me muistettiin että ei kysytty hengelt lupaa lopettaa pelii. Kolmen päivän päästä mä sain kuulla että mun mummu on kuollu ja mun kaveri sai tietää että sen äiti joutu autokolariin ja se kuoli.. Tää kaikii johtuu siit helvetin spiritismistä!!!! ÄLKÄÄ KOSKAAN KOKEILKO SAIN TRAUMAT!!!!!!!!

      • leil.K

        Mut tehän rikoitte lasin eiks se haihdu sen mukana?


      • te senkin...

        Vähänkö te ootte tyhmiä! Hullu ki ny tajuais et toi o iha pelkää huuhaata! Ite ainaki uskon tieteeseen. Vastatkaa tähä jos ootre samaa mietä.


    • 666

      Kannattaa kokeilla

      • zozo1

        Keltaisessapörssissä on pari lautaa myynnissä


    • hävettääääääääää

      Kpkeiåtiin tänää kamujen kanssa ja sen jälkeen kyl hävetti

    • Mc Murbat

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      Spiritismi pahuuden lähde



      Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

      Aion tässä kirjoituksessa tuoda esille Jumalan sanan (Raamatun) todistuksen sekä oman kokemuksen kautta sen, että spiritismi on pahuuden lähde, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät ihmisiä.

      Oma kokemus

      En ollut 80-luvulla uskossa Herraan Jeesukseen ja silloin olin mukana spiritismin harjoittamisessa. Näin omin silmin kuinka spiritismin kautta tapahtui yliluonnollisia asioita, joita ei ihmiskäsi ja voima saanut aikaan. Tunsin jo silloin, vaikka en ollut uskossa kuinka persoonallisen pahuuden läsnäolo vaikutti voimakkaasti spiritistisessä istunnossa, vaikuttaen yliluonnollisia asioita.

      Monet leikkivät spiritismin kanssa tietämättä millainen pahuus spiritismissä on. Tämän asian kanssa ei kannata leikkiä, vaan pysy poissa spiritismistä, sillä spiritismi jättää sieluusi haavan ja kanavan, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät sinua sekä koittavat tuhota sinut.

      Kuinka sokea ihminen onkaan, sillä spiritismin kautta sain kosketuksen persoonalliseen pahaan ja näin saatanan tekoja, mutta en silloin silti vielä uskonut Jumalaan.

      Vuonna 1991 Herra Jeesus pelasti minut ja samalla sanouduin irti spiritismin harjoittamisesta. Ainoa tapa vapautua spiritismin kahleista ja sen aiheuttamista haavoista sekä eksytyksestä on tulla uskoon Herraan Jeesukseen.

      Spiritismin eksytys

      Spiritismin takana oleva voima on saatanan voima, jonka kautta hän haluaa eksyttää ja tuhota ihmisiä. Spiritismin kautta pahuuden henkivallat matkivat ja jäljittelevät kuolleita ihmisiä, mutta he eivät ole kuolleita ihmisiä, vaan pahuuden (demoneja) henkivaltoja.

      Spiritismin kautta tapahtuvan yliluonnollisen sanoman avulla henkivallat eksyttävät ihmisiä. Spiritismi on myös henkivalloille kanava minkä kautta saatana demoneineen ottaa vahvemman otteen ihmisen sielunelämästä. He koittavat spiritismin kautta eksyttää ihmiset syvemmin sielunvihollisen otteeseen. Tästä seuraa usein syvällisempi kiinnostuminen okkultiikkaan, noituuteen tai johonkin muuhun sielunvihollisen eksytykseen.

      Spiritismin tai okkultiikan kautta toimivat henkioppaat ovat pahuuden henkivaltoja (demoneita), jotka eksyttävät ihmisiä sanoen olevansa hyviä henkioppaita, vaikka itse asiassa he ovat pahoja henkiolentoja (demoneita).

      Vainaja- ja tietäjähenget

      3 Moos 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

      Alkutekstin mukaan vainajahenki on paha henkiolento (demoni) ja tietäjähenki on sellainen ihminen, jonka sisällä asuu paha henki tai jonka kautta paha henki toimii.

      Raamatun mukaan vainaja- ja tietäjähenget saastuttavat ihmisiä, siksi heidän puoleensa ei saa kääntyä, vaan tulee kääntyä Herran Jumalan puoleen. Pahat henkivallat eksyttävät ihmisiä tekeytyen milloin kuolleiksi ihmisiksi tai hyviksi henkioppaiksi, he jopa eksyttävät ihmisiä tekeytymällä Jumalaksi.

    • Köyhäsisältöelämässä

      Ootko noin laiska että copypastaat ylläolevaa samaa pas... lukuisiin eri viestiketjuihin

    • UskoPoka1

      Ite en ees uskalla kokeilla tota koska kun lukee noita juttuja niin tulee jo kylmät väreet.......

      • leila.Kuchey 11.v

        Samoin oon ihan kuset housuissa............ ;-(


    • totta1

      itse en ole kyseistä peliä kokeillut mutta muita saman tapaisia tapahtunut

    • huuhaa3

      Täällä puhutaan ihan puuta heinää, olen pelannut spiritismiä enemmän kuin teidän perseet on työntänyt paskaa....pelissä on tarkoitus olla suopea ei pelokas...itse jos pelkäät niin pelkää henkikin.... jos tekee kaiken oikein eikä kysele tyhmiä niin kaikki hyvin....kannattaa olla vahvassa uskossa siihen mutta myös kannattaa erottaa se todellisuudesta...kaikki mikä niin "sanotusti" on käynyt esim "mummu kuoli" okei ymmärrän mutta en pysty liittämään mummoa siihen peliin ellei mummo ollut itse kova pelamaan spiritismiä.. kuolema on luonnollista ja tännehän synnytään kuolemaan...älkää syyttäkö spiritismiä...kyselkää vanhalt kansalt tästä pelistä.

    • Totta joka sana

      Tämä on totta olin kavereitteni kanssa puistossa ja pelasimme tätä peliä kysyimme jos olet hyvä henki anna joku merkki mitään ei tapahtunut sen jälkeen kysyimme jos olet paha henki anna joku merkki nostimme vähän sormia kukaan ei koskenut lasiin mutta lasi liikkui ainakin 5cm ja yhtääkkiä aurinkö meni pilveen ja rupesi tuulemaan tämä oli pelottavaa halusimme vain kokeilla onko se totta ja niin se olikin me olimme peloissaan mutta lähdimme puistosta ja meitä ei enää pelottanut nyt kun näemmekin puiston muistamme heti sen mitä teimme ja nyt kun yritän sanoa itselleni se ei ole totta niin yhtääkkiä tapahtuu outoja asioita esim. Pihamme aidat rupeavat heilumaan jää kaappimme pitää outoa ääntä keittiöstä ja auto tallista kuuluu koputusta ja radiot menevät yksin päälle
      Ps. Ei kannata kokeilla tämä on totta joka sana

      • en oo kyllä kokeillu

        Miten te teitte sitä oikeen puistossa... eiks siel ollu liian valoisaa


    • ~Glambert~

      OMG, ollaan pelattu tosi monia kertoja kavereiden kanssa, mutta mtn ei koskaan ole käynyt,:O voi teitä... :O

      • pakkopuuttuahups

        Mitä jos ootte pelannut väärin?
        Vai voiko sitä ees pelata väärin :D
        Kun mietin vaa et n. 90% vastanneista (ketkä on tähän palstaan jotain vastannut) on sanonut että niille on tapahtunut kaikkee outoo, ja noin 10% on sanonu että mitäänn ei tapahdu... (Tähän asti vastanneista)
        Joo oot pelannu sitä peliä kavereiden kanssa monta kertaa ilman mitään seurauksia. Mistä me tiedetään että onko teille mitään tapahtunut, jos onkin mutta haluutte/haluut uskotella että mitään ei tapahtunut koska ette pysty käsittelemään jotain mikä on vähänkin yliluonnollista
        (en tullut haastamaan riitaa!!)


    • paska3

      vittu ei toimi ollenkaa

    • Pänniikö

      Mistä tietää mihin näistä kirjoituksista voi luottaa? Ei mistään siksi kokeilinkin itse. TADAAAA täällä olen ja elän tai sitten tuonpuoleisessa on wlan. Ähä kutti ettepäs tiedä, lällälläää...

      • TheTruth

        Ja sä et varmaan ulkona käy ku ittekki tiiät vaan wlanista että missä ootXD


    • varoittaja
    • .......

      Toimi. Pelattiin neljän kamun kaa ja toimi.

      • jeijjonnuppi

        Piri toimii


    • :Ohui

      spiritismi on totta ja me katottiin mun kavereitten kaa spiritismi video sitä ei ollu muokattu vaan siin liikku muki jossa jotain juomaa ja se tyttö pysäytti sen koska se muki olisi tippunut ja lamppu heilui!ei kannata kokeilla

    • tapanikoivula

      Hei

      Olen yli 40 vuotta tutkinut spiritismiä, spiritualismia, henkimaailmaa, tieteellistä parapsykologiaa ym. paranormaaleja ilmiöitä.

      Valitettavasti virallinen yhteiskuntamme luottaa sokeasti tieteeseen, jonka välineillä ei pääse kovin lähelle tärkeitä kysymyksiä, kuten: Jatkuuko elämä kuoleman jälkeen? Onko muualla maailmankaikkeudessa elämää? Onko olemassa Jumala, enkeleitä tms. henkimaailmaa?

      Voin kertoa, että näitä asioita voi tutkia ja löytää todisteita henkilökohtaisella tasolla. Siksi yhä useammat tohtorit ja professoritkin ovat innostuneet aihepiiristä tämän päivän Suomessa.

      Omiin kokemuksiini pohjautuen kertoa ilosanomana, että kaikkiin em. kysymyksiin on syytä vastata myönteisesti.

      Kaikille spiritismin kokeilijoille on korostettava, että kysymyksessä on toimiva väline, joka sinänsä on neutraali. Käytäntö osoittaa, että jos haluaa yhteyksiä vain positiivisiin voimiin, on ennen istuntoa pyydettävä mielessään suojausta. Se tapahtuu siten, että joko rukoillaan tai pyydetään, että vain postiviisisia energioita tulee paikalle.

      Vakavamielinen (samalla iloinen) spiritualismi on Suomessakin yhä suositumpaa. Sen osoitti viime vuonna meedio Lisa Williamsin vierailu, joka sai Finlandia-talon suuren salin täyteen kiinnostuneita. Williams on tv:stä tuttu meedio, jonka erinomainen kirja kuolemanjälkeisestä elämästä ilmestyi viime vuonna.

      Tapani Koivula
      arkkitehti, kirjailija

      • epä varma

        Toi helpottaaki paljon uskon tohon ja en uskalla kokeilla mutta mua pelottaa silti vaikka osaan käsitellä henkii yms.


    • Kokenut-kauhun

      Olen kokenut spiritismin. Ensimmäisellä ei tapahdu mitään pahaa vaan se tuntuu jännittävältä ja haluat sitä kokeilla joskus toiste uudestaan. Toisella keralla rupeaa tapahtumaan outoja ääniä ja jos pyydät poistumaan se ei päästä. Ja kuin kysyimme aikookose tehä pahaa meille se vastasi KYLLÄ! Älä ikinä kokeile SPIRITISMIÄ!

      • Haisu Hon

        PAVIAANITISSI PELI

        on gorillojen oma peli jolla otetaan yhteys kakkaan sillä heittää kakkaa pierun päälle se on lääke mielisairauteen tai PAVIAANITISSI PELIN PELKOON
        KANNATTAA KOKEILLA... OTTAKAA KAKKAA SE AUTTAA RIPULIIN


    • välinpitämättömyys

      Mikset rikkonut lasia!!? tapoit kaveris äidin.. ja henkee ei oo mitää asiaa suututtaa. Henget on paljon voimallisempia kun me ja niillä on yhteys hyvään ja pahaan vaikka se emily oiskin ollu hyvä henki ni seon iha hyvi voinu ryhtyy yhteistyöhön saatanan kanssa sen jälkee ku kohtelitte sitä niin välinpitämättömästi. spiritismi on vaarallinen peli kun mennään sille tasolle että sääntöjä ei noudateta

      • minäpä minä

        Eiks toi oo vähän kohtuutonta?Syytät yhtä toisen mutsin taposta,mut eiks ne kaikki yhessä suostunu pelaamaan. kuiteski?Täytyy kyl myöntää et oli tyhmää suututtaa se ja kyl niit sääntöi pitää mustaki noudattaa tai saa kärsiä seuraukset.


    • asiantunteva
    • SAMPPAJAEMPPARULEZ

      mie ja emppa pelattii spiritismiä ja kyllähä se toimi, ihan totta turiset kamu!

      • EMPPAJASAMPPARULEZ

        olet oikeassa samppa!


    • kyllätoimii

      kerran pelattiin kavereidnen kanssa ja kysyttiin et jos oot paha henki ni anna merkki. sitten vähän ajan kuluttua kaverini maija (nimimuutettu) väänsi aivan järjettömät paskat housuunsa eikä eesitte tajunnu! en kyllä suosittele peliäkenellekkään.

      • vilkkutöl

        mulla kävi sama! eiollu ollu kyl yhtää jees


    • ....................

      Mä pelasin kerran yhen mun kamun kans spiritismiä ja mun kaveri pelästy jotain en tie mitä ja sit se lähti ja mä jäin ja sit laitoin valot pääl nii mä näin seinäs jonkun naaman ps.teimme tämän vessassa pps.spiritismi on vaarallista oon nähny näkyjä ja kuulen välillä ääniä!!!

    • gabri4

      Oon 11 ja kokeiltii kavereittenkaa tuota kyseistä peliä kuukaus sitten leirillä. Meillä oli raamattu jäänyt vaatekaappiin ja kysyttiin seuraamuksia ja siinä sanottiin että joku ohjaajista kuolee parin päivän kuluttua. No sitten olimme mummokeinussa ja sielä oli meijän kanssa ohjaaja nimeltä Aino. Yhtä äkkiä se ei saanut henkeä, sillon mietimme että se voi liittyä hänen vakavaan astmaan mutta sitten oikeesti se meni todella vakavaksi. Ajattelimme että tää ei voi olla totta ja että miten tuo peli saattaa aiheuttaa tollaista tuskaa. Aino joutui sairaalaan ja sieltä tuli soitto että Aino oli todella päättänyt elämänsä tähän.... Löydettiin tämä kyseinen pelilauta leirin rajojen ulkopuolella olevasta puskasta ja silloin haluttiin kokeilla että onko se todella totta. Kadumme sitä koko loppu elämämme että olimme tavallaan päättäneet 22 vuotiaan Ainon elämän pelatessamme tätä kamalaa peliä. ÄLKÄÄ KOSKAAN KOKEILKO SITÄ!
      tunnetaan kaverin kanssa peiton nykäsyjä, puhetta ja viikatemiehiä nukkuessamme :( tää on kauheeta. Aijotaan polttaa koko pelilauta ja lasi. Toivottavasti kaikki tämä olisi sitten ohi.

      • johanna818

        Voi mikä kohtalo teillä on jo tuon ikäisenä. Toiviottavasti Piina loppuu. Ette kestäisi sitä loppuelämäänne kun teillä sitä on viellä jäljellä :)


    • rospea

      Mä en oikee usko itse spiritismiii. :D Oon kerra kokeillu eikä oo toiminu. Jote tnääki juodaa vähä viinaaa ja pelataa , jos toimii ni helveti siistii. :) Ku en usko kummituksii tai mihenkä yliluonolliseee.. Mut hmh pistää mietittymään jos muil o tapahtunu noi, ni mitäköhä itelle mahtaa tapahtua ?

    • Tapani Koivula

      Sen jälkeen kun kirjoitin oman viestini (14.6.2013) asiaan perehtyneen tutkijan näkökulmasta, tänne ei ole kirjoittanut yksikään joka olisi alkanut oivaltaa spiritualismia laajemmasta ja syvemmästä näkökulmasta.

      Asiantuntevia vastauksia on todella vaikea saada materialistisessa yhteiskunnassa, joka luovuttuaan aidosta uskonnollisuudesta ja vieraannuttuaan kirkosta, on ottanut tilalle tiedeuskovaisuuden.

      Samalla ihmiset ovat joutuneet todellisen tiedon ulkopuolelle, koska aiemmin sentään kirkko yritti vastata, mitä meille tapahtuu kuoleman jälkeen. Mikä energian hukka, kun useimmat pelkäävät kuolemaan.

      Vasta kun ihminen oivaltaa, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen. Sinne me siirrymme siinä henkisessä tilassa, jossa olemme kuoleman hetkellä. Siinä mielessä uskontojen oppi taivaasta ja helvetistä pitää paikkansa. Sekoileva juoppo tai murhamies elää niissä merkeissä myös kuoleman jälkeen - kunnes sieluna on valmis kehityksen tielle. Silloin positiiviset henkivallat (enkelit, läheiset kuolleet sukulaisemme ja ystävämme) ovat heti valmiita auttamaan...

      Eli spiritualismi on pieni osa tämän suuntaista maailmankuvaa. Rajan takana on sekä positiivisia että negatiivisia henkiä. Jos lähestymme viihteenomaisesti rajan takaista maailmaa, emmekä mitenkään suojaudu, sieltä todellakin voi tulla pelottavia henkiä... Myös kummitukset ovat osa tätä maailmaa. Jos ihminen kuolee äkkikuoleman, hän usein saattaa jäädä kiinni tapahtumapaikkaan, eikä välttämättä edes täysin tajua, mitä hänelle on tapahtunut. - Tähänkin löytyy apu, jos asiaan perehtynyt auttaja, kuka tahansa ihminen, saa telepaattisesti yhteyden tuohon sieluun. Voidaan tehdä tilat puhdistava rituaali ja pyytää kummitusta poistumaan (jos se häiritsee). Usein jo se voi auttaa, että henkilö, joka kokee kummituksen - selittämättöminä ääninä, liikkuvine esineinä tai ihmishahmoina -, pyytää sielua siirtymään muille tasoille mukaan kehitykseen.

      Korkeampitasoisella spiritualismilla on mahdollista saada yhteys kehittyneisiin sieluihin, jotka ovat kaiken aikaa valmiita meitä auttamaan. Meillä on kuitenkin vapaa tahto, eivätkä hekään saa meitä auttaa, ellemme pyydä. Sama laki vallitsee enkelien ja Jumalan suhteen...

      Kuolemaa ei tarvitse pelätä, jos tietää, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen, ja meistä riippuu, saammeko yhteyden korkeisiin vai mataliin henkiin.
      Tapani Koivula

      • Ope_vaan

        Itse pelasin nuorena poikana spiritismiä useaan otteeseen isoäitini opastuksella. Pelasin mm. kahden veljeni ja yht. neljän eri ystäväni kanssa. Joka kerta peli toimi, vaikka se oli vain yksinkertainen leivinpaperi ja juomalasi nurinpäin. On varmaa, että kukaan meistä pelaajista ei ollut missään transsissa tai hypnoosissa. Aivan normaali olotila ja kaiken muistaa jälkeenpäin. Itse emme kokeneet pahempia pelkotiloja. On toki selvää, että 12-vuotiasta pojankloppia pelottaa pimeässä moisen pelisession jälkeen. Tieto pelistä levisi pikkukylän nuorten pariin ja jälkeenpäin kuulimme, että jotkut tytöt olivat lähes seonneet koettuaan lentävien esineiden ja pelottavien peilikuvien koko kirjon. Mutta siis oma kokemukseni pelistä on, että lasi liikkuu, vaikka kukaan ei siihen kosketa. Toisinaan nostimme kätemme jopa 10 cm:n korkeudelle lasista, mutta lasi vain edelleen liikkui.
        Myöhemmin 16-vuotiaana poikana tulin aidosti uskoon, jolloin ymmärsin, että spiritismi on keskustelua itse paholaisen kanssa. Vapauduin kaikista pelkotiloistani ja ahdistuksistani ja sain levon ja rauhan sydämeeni. Elämälläni on nyt tarkoitus. Melko pian uskoontuloni jälkeen koin jotain sellaista, mitä en koskaan tule unohtamaan. Pyysin eräänä iltana rukoushetkessä, että saisin täyttyä Pyhällä Hengellä. Melko pian rukoushetken alettua käteni nousivat ylös ja tunsin, että minuun kaadettiin ylhäältä ikään kuin lämmintä hunajaa. Olin aivan kuin pumpulin sisällä ja aloin rukoilla ääneen. Mutta en rukoillutkaan suomen kielellä vaan jollakin ihan vieraalla kielelä, jota en ymmärtänyt. Tätä jatkui ehkä kymmenisen minuuttia ja kun rukoushetki oli päättynyt, niin suustani edelleen tuli vierasta kieltä ja oli suorastaan vaikea puhua tavallista suomea. Kun myöhemmin luin Raamatusta, millaista Pyhällä Hengellä täyttyminen on, ymmärsin, että olin kokenut juuri sen ja saanut vielä lahjaksi kielillä puhumisen armolahjan.
        Jos olet kiinnostunut näkymättömistä voimista ja pidät mahdollisena, että on elämää kuoleman jälkeen, niin unohda henget. Unohda energia. Hanki Raamattu ja lue Uutta Testamenttia. Opi tuntemaan Jeesus Kristus ja anna koko elämäsi Hänen johdettavakseen. Silloin koet todellisen pelastuksen ja huomaat, että elämäsi alkaa mennä raiteilleen, asiat järjestyvät, sinun on hyvä olla ja voit ensimmäistä kertaa elämässäsi sanoa olevasi todella onnellinen.
        Sinulle, joka pidät minua seonneena hihhulina voin kertoa, että olen ihan tavallinen suomalainen mies, 49-v opettaja. Ajattelen järjellä enkä helposti lähde mihinkään huuhaajuttuihin mukaan. Nuo lapsuuteni ja nuoruuteni kokemukset vaan ovat saaneet minut vakuuttumaan, siis itse asiassa olen sataprosenttisen varma Jumalan olemassaolosta ja siitä, että Raamattu ei todellakaan ole mikään satukirja, vaan sieltä löytyy vastaus meille jokaiselle.


    • tammone

      Veljeni pelasi ja toimi kuulma. Kyselin ja eipä muuta puhunu ku vakuutti, että kukaa kavereista liikuttanu lasia. On kyllä ollu sen jälkee hiljane kaveri tuosta asiasta. Mut pitäähä se ite kokeilla. Sillo sen ainaki tietää mini uskoo pierskeles.

    • en usko...

      ja vitut tohon uskotaan, oon samaa mieltä sen yhen tyypin kanssa, että alitajunta tekee teille vaa kepposen. Jos päätät ettet usko tohon hömpötykseen, kaikki "äänet, ja nykäisyt yms. " loppuvat. Ja esim. Vanhemmat kieltävät sen siksi, että lapset eivät ala pelkäämään turhaan erilaisia asioita, ja joudu psykiatriseen hoitoon. Kaikki kuolemat ja yms. tapaturmat eivät liity millään lailla tuohon peliin. Myös kaverillani on kuollut äiti ja vaari, eikä hän ole koskaan pelannut tuota kyseistä peliä. Joten älkää antako pelon johdatella teitä.

      • banzai

        REPIKÄÄ SIITÄ!!!


    • kauhistunut1

      ELÄ IKINÄ PELAA SPIRITISMIÄ !!
      pelasimme eilen yölllä kahden kaverini kanssa spiritismiä..teimme laudan katsoimme netistä ohjeet . ensiksi kysyimme että monta henkeä huoneessa on ja lasi liikkui numeron 3 päälle. sitten kaverini kysyi että voiko hänen ex poikakaveristaan ja hänestä tulla enää mitään ja lasi liikkui kohtaan ei . henki vai mikä lie 666 tai demoni olikaan ,käyttäytyi ja vastasi kokoajan negatiivisesti.
      pelkäsimme hirveästi. lopetimme pelin ,emmekä edes kysyneet lupaa. yhtääkkiä minulta alkoi vuotaa verta nenästä vaikka ei ole ainakaan kahteen vuoteen alkanut ilman mitään syytä vuotaa ..sitten minua alkoi yskittää ja tuli tunne kun joku olisi kuristanut minua ! olin aivan kauhuissani ja mietin miten tämä kaikki kohdistui minuun ! sitten tajusin että kun aloitimme pelin hain meille kaikille kolmelle mehua ja minun mehut kaatuivat siihen matolle niin karjasin saatana.. rupesin heti tuon tajuessani itkemään ja olin varma että kuolen.
      rupesin kuitenkin nukkumaan mutta aamulla ikkunani oli halennut itestään.

      • SPIRITISMIN PELKÄÄJÄ

        Olimme jo "sopineet" parin kaverini kanssa että pelaisimme spiritismiä. Kysyin äidiltäni lupaa pelata sitä ja hän kielsi pelaamista ehdottomasti. Hän kysyi minulta että tiedätkö edes mikä spiritismi on. (Olen siis 2001 syntynyt) Vastasin vain jotain, että siinä on henki jolta kysytään kaikkea jne. Seuraavaksi äitini kysyi että tiedänkö kuka se "henki" on. Vastasin en tiedä ja äitini vastasi että se on saatana. Säikähdin kamalasti niin että säpsähdin ja melkein kiljaisin. (uskon siis 100% Jesukseen ja Jumalaan ja kaikkeen siihen). Äitini kertoi myös että jostain miehestä oli tehty dokumentti ja hän kertoi että hän oli pelannut spiritismiä ja kun hän oli mennyt nukkumaan hän oli herännyt keskellä yötä ja nähnyt katossaan punaisen henkilön. Pirun. Äitini myös kertoi että moni ihminen on tehnyt itsemurhan, koska henki vainoaa heitä. Äitini kertoi myös, että jos joku hahmo tulee eteesi ja esittää toiveen ja tarjoaa vaikka, että menestyt elämässäsi niin se on vain Saatana. Minua pelottaa tuo ajatus, koska kuulen koko ajan mielessäni kaiken laisia ääniä ja juuri niin että kun teet jotain niin saat sitä ja tätä, mutta minulle se kyllä on tepsinyt...!!!??? Siis että olen saanut sen mitä "henki" tai Jesus on minulle luvannut. Olen ennen luullut, että puhun Jesuksen kanssa, mutta ei puhun Saatanan kanssa! Voisiko joku kertoa onko tuo totta? EN KOSKAAN PELAA SPIRITISMIÄ!!!!


      • elä pelaa
        SPIRITISMIN PELKÄÄJÄ kirjoitti:

        Olimme jo "sopineet" parin kaverini kanssa että pelaisimme spiritismiä. Kysyin äidiltäni lupaa pelata sitä ja hän kielsi pelaamista ehdottomasti. Hän kysyi minulta että tiedätkö edes mikä spiritismi on. (Olen siis 2001 syntynyt) Vastasin vain jotain, että siinä on henki jolta kysytään kaikkea jne. Seuraavaksi äitini kysyi että tiedänkö kuka se "henki" on. Vastasin en tiedä ja äitini vastasi että se on saatana. Säikähdin kamalasti niin että säpsähdin ja melkein kiljaisin. (uskon siis 100% Jesukseen ja Jumalaan ja kaikkeen siihen). Äitini kertoi myös että jostain miehestä oli tehty dokumentti ja hän kertoi että hän oli pelannut spiritismiä ja kun hän oli mennyt nukkumaan hän oli herännyt keskellä yötä ja nähnyt katossaan punaisen henkilön. Pirun. Äitini myös kertoi että moni ihminen on tehnyt itsemurhan, koska henki vainoaa heitä. Äitini kertoi myös, että jos joku hahmo tulee eteesi ja esittää toiveen ja tarjoaa vaikka, että menestyt elämässäsi niin se on vain Saatana. Minua pelottaa tuo ajatus, koska kuulen koko ajan mielessäni kaiken laisia ääniä ja juuri niin että kun teet jotain niin saat sitä ja tätä, mutta minulle se kyllä on tepsinyt...!!!??? Siis että olen saanut sen mitä "henki" tai Jesus on minulle luvannut. Olen ennen luullut, että puhun Jesuksen kanssa, mutta ei puhun Saatanan kanssa! Voisiko joku kertoa onko tuo totta? EN KOSKAAN PELAA SPIRITISMIÄ!!!!

        itse ainakin uskon että tuo on totta ! itse olen pelannut ja tapahtui kaikenlaista


    • wake up!

      Jos joku todella luulee, että henkimaailma näyttäytyy pelin pelaamisen hetkellä, on suhteellisen pahasti eksyksissä koko aiheesta...

      Peli on tehty _avaamaan "ovi"_ henkimaailmaan. Mikäli yhteys onnistuu ja olette vastaanottavaisia aistimaan näitä asioita, niin tapahtumat alkavat vasta pelin jälkeen. Mitään ns. pelin lopettamiskeinoa ei ole olemassakaan. Monille ei pelin jälkeen tapahdu yhtään mitään, mutta vastaanottavalle ihmiselle se voi aiheuttaa järkyttäviä kokemuksia ja mielenterveydellisiä häiriöitä, eivätkä ne lähde millään "teininoitakirjasta" opetellulla loitsulla pois. Ne vievät pitkän ajan parantuakseen ja monesti jättävät elinikäiset arvet.

      Se miksi aihe ja peli kiiinnostaa on sen tuottama jännityksen tunne, halutaan tuntea se pelon ja kauhunsekainen fiilis, joka aiheutuisi niistä esineiden lentelyistä ja peilien heilumisista. Mutta pelaamistilanne sinällään on käytännössä aika tylsä, toisinsanoen siinä ei tapahdu yhtään mitään eikä kukaan teille lähettele viestejä tuonpuoleisesta. Kuten sanottu, tapahtumat alkavat jälkeenpäin jos alkavat ja silloin ne eivät enää tuo sitä jännityksen tunnetta... Silloin on kyse paljon vakavammasta, joihin ei äiti eikä isi auta. Kuvitelkaa se hetkittäinen pimeänpelko, joka tulee joskus tai kauhuleffoissa koettu jännityksen tunne juuri ennen kuin jotain kamalaa tapahtuu tai kun sydän hyppää kurkkuun läheltä piti tilanteessa, jossa teille olisi voinut käydä pahemminkin... tämä moninkertaisena ja jatkuvana tunnetilana, ilman taukoja.

      On olemassa hyvä ja paha, suosittelen seuraamaan hyvää ja pitäytymään poissa leikeistä, joista monikaan ei tiedä yhtään mitään... ei niiden tarkoituksesta tai varsinkaan seurauksista. Useat kertomukset spiritismistä ovat keksittyjä, halutaan luoda se jännityksen tunne ja ovathan ne tarinat viihdyttäviä. Todellisuudessa leikitään asioilla, joita ihminen ei kykene ymmärtämään eikä kontrolloimaan.

    • ...

      Paska rölli.

    • Anathema 11

      En ole itse kokeillut spiritismia, mutta olen hyvin kiinnostunut okkultismista ja uskonnoista. On täysin validia väittää, että koko spiritismi prosessi (ja sen jälkeiset tapahtumat) johtuvat suggestioalttiudesta eli uskotaan siihen, koska on kuultu (esimerkiksi ystävältä) , että se toimii ja asennoidutaan sen uskomiseen. Eli toisin sanoen mieli koittaa tehdä siitä väkisin totta. Mutta on myös täysin validia väittää, että koko spiritismi prosessi on oikea ja todellinen prosessi/tapahtuma (niin edeltävät kuin jälkeisetkin) eli siis totta ja konkreettista. Se vain riippuu siitä, mihin itse (subjektiivisesti ja eksistentalisesti) uskoo. Ja tämä väittämä pätee sekä niihin, jotka uskovat spiritismin olevan totta että niihin, jotka uskovat, että se on vain alitajunnan luomaa harhaa. Sillä kumpaakaan näkökantaa ei ole vielä kumottu tai todistettu, koska aina löytyy joku, joka väittää toista näkökantaa vastaan. Itse olen sitä mieltä, että henkimaailmat (esimerkkinä vaikka Alisen -matkat) ovat hyvinkin konkreettisia, mutta samalla tiedän (tai oikeastaan pidän mahdollisena), että se on vain alintajuntani, tai jonkin muun mieleni osan, keksimää valhetta. Me näimme sen vasta kun kuolemme. Ja vielä lyhyesti kuolemasta. Se on elämän normaalein (jos jokin on normaalia) asia. Eikä sitä todellakaan tarvitse pelätä.

      • kokeiltu on

        Me kaverin kannssa testattiin äskön spiritismiä ja se todellaki TOIMI!! Me kyseltiin kaikkee mahollista ja se kaikki toimi!!!


    • Oululainen proxy

      Aijon kokeilla spiritismiä, mutta pidän kehotuksesi mielessä. En riko lasia, ja varmistan, että kukaan ei tule huoneeseen. En myöskään lopeta ilman lupaa.

    • Haamukirjoitus

      Itse olen kokeillut haamukirjoitusta ollessani 13 vuotta. Kun kynä alkoi liikkua, sain pienen sokin, mutta kokeilin uudestaan. Sai nteitää ettei henki ollut onnellinen, ja hän oli 90 vuotta. Kärsivällisyys ei riittänyt nimeen asti. Kysyin vanhemmiltani saanko kokeilla haamukirjoitusta ennen kuin aloin kokeilemaan. He vastasivat Kyllä. Kysyin haamukirjoitusken jälkeen, seuraavana päivänä, että saanko kokeilla spiritismiä. vanhemmat nauroivat ja sanoivat Kyllä. Koska eivät itse usko tähän. Olen sitä mielät että se on totta, ja vähän ajan päästä kunnolla mietittyäni jätin pelin kokonaan sikseen. En halua ottaa riskiä. haamukirjoitusta voisin ehkä joskus uudestaan kokeilla, jos kyseessä on hyvä henki.

    • jokuuiiuu

      Ei toiminut! Pelasimme yöstä ja ei mitään. Puppua koko touhu. Jos siihen uskoo ja pelaamisen aikana pelottaa tottakai kuulee ääniä, joku liikuttaa lasia tietämättään tai toisin päin. Kaikki mahdollista kun se on sinun päästäsi kiinni. Annat mielikuvitukselle vallan.. Ja siinähän ei ole rajoja

    • joku tyyppi

      En tuu koskaa pelaan sitä

    • njä

      täyttä paskaa koko peli... mä oon monta kertaa pelannu eikä mitää oo tapahtunu. Tajuukste et teijä kaverit liikuttaa sitä, ja outoi juttui tapahtuu koko aja te vaa kuvittelette et se johtuu siit pelist... ROFL

      • njäh

        Kääks! Alkoipas minua pelottamaan tämä touhu. Voi näitä nykynuoria kun tälläisiin höperö kujeisiin pitää ryhtyä. Minusta tuo on oijjjkeeesti vähän lapsellist iha oijkeasti! Blääh-.-


    • Järjetön

      Ei ole tullut vielä koskaan pelattua oikeaa spiritismiä. Joskus kavereitten kaa kokeiltu paperilla ja lasilla mutta tietenki yks sitä liikutti. Ja hirveäksi kiljumiseksihan se meni kun yks kaveri lähti pois ja alkoki koputtelemaan seiniin ja ikkunoihin. Hirveestihän tää spiritismi mua kiinnostais et olishan se jännä kokeilla. Mut siltikään en oo varma että onko kyseessä oikea henki vai onko lauta jotenkin mangetisoitu ja tungettu siihen äänitunnistin. Ite rakastan kaikkee kauhuun liittyvää ja musta on ihanaa pelätä. :D

    • wanda3

      Mä uskon sua !

    • Herätkää

      Vitun idiootit.. Liikutatte sormianne huomaamatta, koska luulette että siinä laudassa on jotain henkiä. AP uskoo siihen, tai sitten se on trolli. Asiahan on niin, että siinä menee mieli ihan sekaisin jos pelaa tätä ja tulee juuri APn kaltaisia yhteensattumia. Pelin voi selittää myös niin, että uskoo henkien liikuttavan sormia näppäimistön päällä ja sormi painaa jotain tiettyä näppäintä. Alitajunta muodostaa kirjaimista sanoja, ja niiden uskotaan liittyvän kysymyksiinne. Kuinka tyhmä pitää olla, että uskoo tämmöseen? Ouija lautaa alettiin valmistamaan rahan toivossa, ja voin sanoa, että siinä he ovat onnistuneet. Tällästä paskaa jauhetaan junnuille, ja tyhminä he kokeilevat sitä.

      Lyhyesti: On todistettu, ettei kyseinen peli toimi. Ihmiset kysyvät "hengiltä" kysymyksiä, ja ajattelevat niitä alitajunnassaan niitä. Aivot reagoivat täjän liikuttamalla lasia sormella tiettyihin kirjaimiin ja muodostamalla niillä sanoja. Eli paskaa koko lauta. Joistain on tullut kyseisen pelin takia hulluja..? Syyn selitin juuri, mutta lisäykseksi vaan, että kirjaimista on tullut vastauksia ja "oikeassa" elämässä on tapahtunut jotain vastaavaa. Siihen alkaa uskomaan, ja laittaa tota paskaa jakoon. Lopettakaa jo, pliis.

      - Viisas

      • granÞèamexē

        Voi fucket arvakkaas mitä jonnet, ;) kokeilin peliä ja sanoin saatanan homo haluun jeesuksen tänne sevastas no ja mä sanoin nyt suutun tapan sutja ei enää tullu mitää kai tiedätte että jeesus ja jumala ovat maailmamn haltioita ja täällä ei ole mitääm vitun rumia noobeja


      • granÞèamexē

        Voi fucket arvakkaas mitä jonnet, ;) kokeilin peliä ja sanoin saatanan homo haluun jeesuksen tänne sevastas no ja mä sanoin nyt suutun tapan sutja ei enää tullu mitää kai tiedätte että jeesus ja jumala ovat maailmamn haltioita ja täällä ei ole mitääm vitun rumia noobeja


    • en usko

      Itse en ole koskaan kokeillut, enkä ole edes ennen kuullut tuosta vitsin spiritismistä :O enkä taida kokeillakkaan, tyhmältä vaikuttaa (vaikka itse olenkin todella herkkähermoinen) ja ihan sattumalta tänne eksyin kun etsin kauhutarinoita :D ja minulle ei ole oikeastaan koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista (ja hyvä selitys siihen on se että en usko kummituksiin, henkiin, aaveisiin yms. vaikka olenkin hyvin pelokas ihminen) Muutamia kertoja ala-asteella muutama vuosi sitten oli sellainen "leikki" johon itse typeränä menin mukaan. Mentiin vessaan, sammutettiin valot, suljettiin silmät ja laskettiin hitaasti mielessä 10, sitten avattiin silmät ja näki peilissä haamun tai vieressä tm. Itse menin loppujen lopuksi kokeilemaan sitä parhaan ystäväni ja entisen parhaan ystäväni seurassa (jota nykyään vihaan henkeen ja vereen :P)
      No sitten teimme sen ja kiljuimme täyttä (niin ja ovi täytyi myös laittaa lukkoon). Sitten haparoimme lukkoa kunnes saimme sen auki ja juoksimme äkkiä turvaan muiden luokse, itse näin aaveen peilissä, mutta voin sanoa että se varmasti oli vain omaa mielikuvistusta ja "uskoa" että se on totta koska niin kaikki väittivät. Joten hölkäyksen pöläystä kaikki tuollainen! muuta ei ole koskaan tapahtunut (olen 14 vuotta). Eikä koskaa, tavarat eivät ole lennelleet, en ole nähnyt aaveita, outoja ilmiöitä, kuullut outoja ääniä yms. Vaikka asun kahdessa kodissa, toinen ei ole kovin vanha mutta toinen talo on todella vanha jota perheeni remontoi, sielläkään ei ole koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista ja uskon ettei minulle tulevaisuudessakaan tapahdu mitään tuollaista, Se joka uskoo sille varmasti tapahtuu mielikuvituksen takia!

      Ketkä ovat samaa mieltä?

      • hitto

        Samaa mieltä. Painukoon kuuseen ne jotka uskoo siihen soopaan!


    • ABSP

      Pelasin kerra spiritismiä ja teitenkin oli jätetty puhelimet pöydälle. Emme noudatteneet edes kunnolla sääntöjä ja kysyin kaikenlaisia kysymyksiä hengiltä.Ovet olivat auki muhin huoneiseiin kunnos yhdessä huoneessa näkyi KÄSI!. EN ainakaan suosittele pelaamaan.

      • Witchyyyyy

        Niinku minkä laine käsi et ootteko varmoi ettei se ollu jonku systeri siellä vaa vähä pelottelemas


    • SAATANAN TEKOSIA

      KYLLÄ TOIMII !!!! Pelasimme kerran kyseistä peliä kavereideni kanssa, ja olimme aivan varmoja että peli ei toimisi. Kunnes lasi alkoi kiitää sormiemme alla. Olimme kaikki kauhusta kankeina ja päätimme lopettaa pelaamisen, tietenkin kysymättä lupaa. Tuon jälkeen meille kaikille on alkanut käymään outoja asioita, muunmuassa minulla on alkanut vuotaa ripulia nänneistä ja korvista. ÄLKÄÄ KOSKAAN PELATKO TÄTÄ PELIÄ! TARINA ON TOSI, USKOITTE TAI ETTE.

      • EN KOKEILE!!

        Uskon!.. sattuuko se nänneihin ku sitä ripulii alkaa vuotaa? tai korviin o_o onko de vuotaminen loppunu vai vaivaako se sua ja sun kavereita vielä ? Vai vaivaako se ees sun kavereita ? Hui onneks en oo kokeillu enkä kokeilekkaan!!!!o_o


      • Herran lapsi

        Totta han tuo.
        5 Moos 18:
        10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
        13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.
        14 Sillä nämä kansat, jotka sinä nyt karkoitat, kuuntelevat kyllä merkeistäennustajia ja taikureita, mutta sinulle ei Herra, sinun Jumalasi, sitä salli.

        Riivaajahenget (demonit, pahat henkivallat) tekeytyvät kuolleiksi ihmisiksi, hyviksi henkioppaiksi jne. mutta aina heidän saatanallinen vaikutus on sellainen, joka johdattaa ihmiset harjoittamaan noituutta ja velhoutta, eli syntiä Jumalaa vastaan.

        Pahuuden lähde johdattaa ihmiset aina okkultiikkaan, eli eksytykseen jossa ihminen johdatetaan yliluonnollisten asioiden sekä valheiden kanssa tekemisiin. Pahuuden lähde ja siinä olevat asiat ovat kauhistus Herralle, siksi Herra karkottaa heidät kansansa keskeltä, etteivät he pääse turmelemaan Jumalan kansaa.


    • mävaaan

      Turha uskoa tällaiseen mielikuvitushömppään. Se on susta itestä kiinni haluutko uskoa siihen ja nähdä harhoja yms vai olla välittämättä koko asiasta. Ja mitkään jeesusjutut ei oikeesti auta mitään sekin on vaan siitä että uskottelet ittelles että se on olemassa ja auttaa kaikkeen mutta oikeesti kaikki tää on susta ja sun mielestä kiinni, joten suosittelen olla puuttumasta koko näihi taikauskomis asioihin :'D

    • todenpuhujat

      me pelattiin spiritismiä kyllä ja se ei toiminut... aijotaan yrittää kyllä uudelleen koska se oli niin kivaa;D mutta en tiedä että toimisiko se jos olisi pelilauta mutta en usko... se pelihän perusuu siihen että joku sitä kuitenkin liikuttaa tai jos kaikki pelkäävät sitä nii niiden kädet tärisee ja se tavallaan liikuttaa sitä lasia. en usko kyllä mihinkään noihin puppu hommiin

      • spiritismi

        joo todella... mä kerron yhen tosi jutun:oli neljä tyttöä jotka pelasivat spiritismiä. niille oli sanotttu ettei kuolemasta tai mistään muusta vakavasta saisi kysyä... no tytöt kysyivät silti koska eivät uskoneet tuohon väitteeseen. tytöt kysyivät että kuka meistä neljästä kuolisi ensimmäisenä? sitten henget sanoivat yhden tytön nimen jolloin kaikki lähtivät juoksemaan rappusia alas alakertaan... se jonka nimen henki sanoi kaatui rappusissa ja kuoli. niinhän ne henget oli sanoneetkin...


      • hämähäkkivapaa
        spiritismi kirjoitti:

        joo todella... mä kerron yhen tosi jutun:oli neljä tyttöä jotka pelasivat spiritismiä. niille oli sanotttu ettei kuolemasta tai mistään muusta vakavasta saisi kysyä... no tytöt kysyivät silti koska eivät uskoneet tuohon väitteeseen. tytöt kysyivät että kuka meistä neljästä kuolisi ensimmäisenä? sitten henget sanoivat yhden tytön nimen jolloin kaikki lähtivät juoksemaan rappusia alas alakertaan... se jonka nimen henki sanoi kaatui rappusissa ja kuoli. niinhän ne henget oli sanoneetkin...

        http://www.kotipetripaavola.com/spiritismi.html raju paljastus!


      • Jokurandom

        voi vitsi ihmiset, jos haluutte tietää kusettaaks joku nii sillon ku se liikkuu nii ottakaa ne sormet pois! ainaki nähää onks se totta. ei se henki teidän lihaksia siihe tarvi vai häh? o__o


      • TheTruth

        Spiritismissä ei ole mitään hauskaa! Se on täyttä paskaa ja jos joku naurattaa täydessä paskassa niin on ehkä hiukan vajaa!


      • Kulisseissa kulkija
        spiritismi kirjoitti:

        joo todella... mä kerron yhen tosi jutun:oli neljä tyttöä jotka pelasivat spiritismiä. niille oli sanotttu ettei kuolemasta tai mistään muusta vakavasta saisi kysyä... no tytöt kysyivät silti koska eivät uskoneet tuohon väitteeseen. tytöt kysyivät että kuka meistä neljästä kuolisi ensimmäisenä? sitten henget sanoivat yhden tytön nimen jolloin kaikki lähtivät juoksemaan rappusia alas alakertaan... se jonka nimen henki sanoi kaatui rappusissa ja kuoli. niinhän ne henget oli sanoneetkin...

        Tämän tarinan kuulin myös kun siskolta vuonna 1991, että tarina on tosi vanha.


    • Uskokaataiälkää

      me ''yritettii'' pelaa mun kavereiden kaa! sit lopussa ku oltii kyselty kaikkii kysymyksii kysyttiin saatiikme lupa lopettaa tää peli koska meit pelotti iha hirveesti! ja sit mun yks kavereist sano siin lopus et se oli kokoaja heiluttanu sitä kuppii

      SILTIKÄÄN EN SUOSITTELE (en usko nii paljoo mut lol ja yolo)

    • kapitalismi ftw

      voi idiootit:Dddd

    • kakka kalevi

      Kokeilemme tänään spiritismiä jos emme kirjoita tänne huomenna olemme joko kuolleet tai perseessä o_O

      • lahti2

        olette siis kuolleet tai perseessä!


      • mietin tässä

        Eipäs tullut tekstiä seuraavana päivänä. Mieti vaan, että ollaanko sitä kuolleita vai perseessä


    • Nimimerkki1

      Kokeilin tänään haamukirjoitusta, ja yritin saada yhteyden kuolleeseen tätiini, jonka kuolemasta ei ole kauan. Ikävöin häntä. Olen 11-12 v. En usko tähän, eikä haamukirjoituskaan toiminut. Teinköhän sen oikein vai.. No niin tai näin, olen ateisti, enkä siis usko niin jumalaan enkä saatanaan. Koetin tätä kyllä päivällä. Voisin mielenkiinnosta spiritismiäkin kokeilla, mutta en siihenkään usko. Kaverit ei vaan uskalla pelta. Mutta, pointti oli se, ettei haamukirjoitus minulla ainakaan toiminut.

    • fuck this game!!!

      Kokeilin spiritismii otettiin iha läpäl ja aluks ei tapahtunut mitää!! Sitte kynttilä sytty itestään koska kaveri ei uskoltanu sytyttää . Sillo alko jo pelottaa !!! Kaveri sano et sillä tulee paskat housuun ja sillo kuulu nsuruu ja kaikilla tuli paskat housuun ei oikeesti paitsi sillä yhdellä! Sit kysyin et onks mul persereikää joku toinenkin oli kokeillu. Tuli vastaus : ei revettiin kanssa!! Sit mulla on ollu maha kovalla ja paska ei meinaa irrota kysyttiin kaikkee tyhmää onneks ei kuollu ketää :) jos pelaatte ottakaa tosissanne tais Meijä onneks olla hyvä henki aukon pelata uudestaan MUTTA OTAN TOSISSANI!!! jos pelaatte nii ottakaa tosissanne!! Kiitos jos luitte :)

      • TheTruth

        Jos kynttilä ittestään sytty niin sitten se ei ollu spiritismi-leikistä ja jos paskat tuli sillä yhellä housuun niin kysehän on... Täydestä paskasta!


    • En kokeile

      Totta vai tarua?

    • jumalansiunauiusta_j

      jassu walaal jumala on kanssassi älä sekoa allah help you!

      • fiksu12w

        En todellakaan usko spiritismiim.
        Niinkuin jotkut teistä ovat sanoneet, kaikki äänet, kolautukset yms. Ovat teidän OMAA mielikuvitusta.
        Ja kaikki kuolemat ovat vain sattumaa eivätkä ne liity mitenkään spiritismiin.
        Tai sitten te kirjoittajat olette provoja..
        Ja ne ihmiset jotka joutuivat mielisairaalaan tuosta pelistä, ovat menneet sekaisin koska he oikeasti uskoivat tuohon huuhaaseen ja heillä mielikuvitus laukkasi vähän liikaa.
        Olen myös itsekokeillut sitä kolmen kaverini kanssa ja lasi liikkui, mutta kaverini myöhemmin tunnusti itse liikuttaneensa sitä.
        Se on mun mielipide, olen puhunut.


      • Vittuuntunut
        fiksu12w kirjoitti:

        En todellakaan usko spiritismiim.
        Niinkuin jotkut teistä ovat sanoneet, kaikki äänet, kolautukset yms. Ovat teidän OMAA mielikuvitusta.
        Ja kaikki kuolemat ovat vain sattumaa eivätkä ne liity mitenkään spiritismiin.
        Tai sitten te kirjoittajat olette provoja..
        Ja ne ihmiset jotka joutuivat mielisairaalaan tuosta pelistä, ovat menneet sekaisin koska he oikeasti uskoivat tuohon huuhaaseen ja heillä mielikuvitus laukkasi vähän liikaa.
        Olen myös itsekokeillut sitä kolmen kaverini kanssa ja lasi liikkui, mutta kaverini myöhemmin tunnusti itse liikuttaneensa sitä.
        Se on mun mielipide, olen puhunut.

        ihanaa täällä on joku järkevä 12 v. mun lisksi ;) . menee hermot (huoh) kun kaikki on noin tyhmiä.


    • Älkää pelleilkö

      Voi paska ihmiset on tyhmii. Kaikki spiritismi jutut on kautarinoita nykyää. Jos pelaa säätöjen mukaan eikä tee typeryyksii ni ei kukaa siihe kuole jumalauta. Ite n pelannu ja ei oo koskaa mitää sattunu. Jos on hermoheikkone ei kannata pelata. Ei pahal mut pännii ku kaikki pelaa ja sit ihmiset valittaa et tapahtuu outoi juttui ja kaikkee.

    • 2013

      me oltais tänään parin kaverin kaa pelamas spiritismiä, meitä on kuusi henkilöä täällä. mua vähä kyl jännittää ja epäröin tän jutun kaa.. oishan se kyllä kiva tietää toimiiko se sitten oikeasti vai ei!

    • ällistynyt

      Vittu jos joku uskoo spiritismiin ja henkiin nii voin maksaa vaikka hoidot sairaalassa. Täähän pelästyttää kaikki lapset, henkiä, haamuja ja muitakaan noitia tai vastaavaa EI ole olemassa. Elätte varaan vieläkin keskiajalla, noitavainojen aikaan. Herranjumala ei ole olemassa jumalaa, jeesusta, henkiä tai muuta. Ihmisen valtaama pelko vaan asiat tekee, ja muutenkin ystäväiseni, tarina EI OLE TOTTA, EI MYÖSKÄÄN MIKÄÄN MUUKAAN HAAMUILU. tietenkin jos haluat kuolemasi jälkeen mennä kummittelemaan muita, niin mikäs siinä. Valitettavasti se ei ole mahdollista. Kun kuolee, sydn ei enää pumppaa verta aivoihin, ja aivot eivät enää toimi. Se aiheuttaa kuoleman, ei kukaan saatana tule hakemaan ketään minnekkään tuonpuoleiseen Vitut niille ketkä uskoo.

    • Tämä on tosi tarina

      No me olemme tässä pari päivää pelanneet tätä peliä ja voin sanoa että toimii, pelissä pitää ENSINNÄKIN olla kärsivällinen! Ja kyllä meilläkin tullut pahoja henkiä useampikin mutta silti pitää säilyttää rauhallisuus ja pyytää nätisti saako lopettaa pelin yms. 3x jos henki sanoo et saa lopettaa pitää sanoa tietty lause että henki poistuu.. Ja minä sain tänään pelistä pahat järkytykset kun edesmennyt ystäväni otti minuun suoran kontatkin haamukirjoituksella kirjoitti paperiin lempinimeni ja huutomerkin ja kysyin nimellä onko henkinystäväni ja vastasi kyllä, itkuhan siitä pääsi ja shokki.. Seuraavaksi spiritismi laudalla hyvä henki kertoi minulle vähän aikaa sitten kuolleen isäni viestin.. Mm. Kiitos rakas ja muutakin. Enkä tiedä tosta alitajunta bullshitistä jos lasi lähtee suunnileen lentoon sormiesi alla yhtäkkiä nii ei nyt oikee muhun iske minä uskon tähän. Ja muistakaa spiritismissä ON SÄÄNNÖT jota pitää noudattaa jos teet jonkun virheen pyydä hengeltä heti anteeksi! Olkaa aina rauhallisesti ja kärsivällisiä..

    • Tämä on tosi tarina

      No me olemme tässä pari päivää pelanneet tätä peliä ja voin sanoa että toimii, pelissä pitää ENSINNÄKIN olla kärsivällinen! Ja kyllä meilläkin tullut pahoja henkiä useampikin mutta silti pitää säilyttää rauhallisuus ja pyytää nätisti saako lopettaa pelin yms. 3x jos henki sanoo et saa lopettaa pitää sanoa tietty lause että henki poistuu.. Ja minä sain tänään pelistä pahat järkytykset kun edesmennyt ystäväni otti minuun suoran kontatkin haamukirjoituksella kirjoitti paperiin lempinimeni ja huutomerkin ja kysyin nimellä onko henkinystäväni ja vastasi kyllä, itkuhan siitä pääsi ja shokki.. Seuraavaksi spiritismi laudalla hyvä henki kertoi minulle vähän aikaa sitten kuolleen isäni viestin.. Mm. Kiitos rakas ja muutakin. Enkä tiedä tosta alitajunta bullshitistä jos lasi lähtee suunnileen lentoon sormiesi alla yhtäkkiä nii ei nyt oikee muhun iske minä uskon tähän. Ja muistakaa spiritismissä ON SÄÄNNÖT jota pitää noudattaa jos teet jonkun virheen pyydä hengeltä heti anteeksi! Olkaa aina rauhallisesti ja kärsivällisiä..

    • LisseKisse_

      Itse olen kokeillut spiritismiä ystävieni kanssa viime syksynä (2013) meillä ei onnistunut peli lauta eikä kyllä pelikään, teimme varmaankin kaiken aivan väärin :/ olimme kysyneet suunnilleen 10 kertaa onko siellä joku muttei lasi liikkunut 10nellä kerralla lasi liikkui YES sanaan, kysyimme monia kysymyksiä, mutta useimpiin tullut vastausta. Vastaus tuli vain yhteen kysymykseen. Olin pelannut sitä 2 pojan kanssa jotka ovat minua 2 vuotta nuorempia. Itse olen 12 ja tyttö, kaikkia meitä pelotti todella paljon, paitsi minua, koska olen uskovainen. Luimme ohjeet tooodella tarkasti, ja teimme kaiken ohjeiden mukaan. Emme saaneet mitään jänitystä eikä muutakaan. Kysymyksemme oli että Palaako ystävieni talo? lasi liikkui sanaan YES. Säikähdimme todella paljon. Kysyimme monia kertoja voisimmeko lopettaa pelin, muttei vastauksia tullut kerran se liikkui vähän sanaan YES muttei kokonaan. Päätimme lopulta lopetta pelin tästä vain. Meille ei tapahtunut mitään sen jälkeen eikä heidän talo palanut. Isänikin oli Nuoruudessa pelannut spiritismiä, heillä se onnistui, iskä ei kuitenkaan suostunut kertoa tapahtuneesta toista kertaa, kun olin jo siitä kysynyt jo kerran. Muistan vain että se sano että ne oli heidän mökillä ja sen jälkeen kun iskä ja porukat oli säikähtäny nii paljo ne juos mettää ja heitti sen jauda ja lasin mettää, vai sit ne oli tehny niille kuopan ja laittanu sinne, iskän työkaveri oli myös pelannu sitä, hänellekkin oli käynyt kaikkea pelin aikana, ja vähän jälkeenkin.
      Jos jotkut tulevat Imatralle tai Rauhaan kannattaa mennä pelaamaan sitä Holidäy Club Saimaa hotelliin, se on nimittäin vanha mieli sairaala. Sanotaan että yöllä siellä saattaa kuulua naisen laulua ja siellä kummittelee yöllä ja yms. itse olin yöpymässä kyseisessä hotellissa mutten kuullut mitään, enkä edes tiennyt että se on vanha mielisairaala. Vieressä on myös vieläkin Mieli sairaala. Sanotaan että yöllä on monta kertaa nähty kun Joitain ihmisiä on tullut ulos vastapäätä olevasta vanhasta mielisairaalasta. saattaa ollakkin että ne ovat haamuja. Ikkunoista saattaa nähdä välkkyviä valoja ikkunoista ja verisiä sairaala sänkyjä. Saimaa Gardens Hotellin kellaristakin on löydetty mullistettavia asioita. Itse uskon spiritismiin. mutten aijo kokeilla sitä enään koskaan.

      • LisseKisse_

        anteeksi kirjoitus virheeni! korjaus 'ja heitti sen laudan'


    • Hyi!

      Itse en aijo IKINÄ kokeilla spiritismiä, vaikka kaverit on kokeillut sitä eikä mikään liikkunut. Tosin juttu tehtiin hiekkaan piirtämällä ja lasin tilalla oli kivi....

    • LfgfgfR

      Kokeilkaa laittaa kädet kiinni selän taakse ja pelatkaa sit

    • Jees

      Ite kokeilin kavereitten kanssa joskus ala-asteella tätä, mutta ei kyllä mitään tapahtunut. Oltiin jossain pimeessä huoneessa ringissä ja pelattiin mutta ei mitään.

      Uskon kyllä näihin juttuihin jonkun verran, tai en ainakaan pidä mahdottomana.
      Veikkaan kyllä että monella vaan mielikuvitus laukkaa tätä pelatessa tosi kovin kun haluaa uskoa että jotain tapahtuisi.

      Mutta joo, oon kuullu kyllä monilta tutuilta että outoja asioita on tapahtunu.... uskoo ken tahtoo.

      • Joo-o

        Jatkoa edelliseen viestiini...

        Luin äsken tuon ensimmäisen viestin ja totesin että sehän on aivan täyttä paskaa.
        Kusetusta siis. Ja syy tähän miksi täällä kusetetaan ja "varoitellaan" ihmisiä on nämä helvetin hihhulit jotka tuputtavat omaa uskontoaan muille, yrittäen aivopestä ihmisiä. Lopettakaa tuo vitun pelleily nyt ja antakaa ihmisten olla rauhassa.


      • mjösse
        Joo-o kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen viestiini...

        Luin äsken tuon ensimmäisen viestin ja totesin että sehän on aivan täyttä paskaa.
        Kusetusta siis. Ja syy tähän miksi täällä kusetetaan ja "varoitellaan" ihmisiä on nämä helvetin hihhulit jotka tuputtavat omaa uskontoaan muille, yrittäen aivopestä ihmisiä. Lopettakaa tuo vitun pelleily nyt ja antakaa ihmisten olla rauhassa.

        Totta, tämmöset on täyttä aivopesua niinku kirkossa oleminen jne. uskokaa pois oon kuitenki isonen, mutta rahan takia siihenki rupesin. Pyörin näillä sivustoilla vaan ku nää jutut on tosi kiehtovia vaikka vaan tarinoina samalla tavalla kun joku kauhu elokuva yms.


    • super5

      Olen itse kutsunut henkiä pimeässä vessassa ja en saa nukuttuta kuulen lapsen itkua huoneessani ja kun kutsun henkeä peilin yläkulmaan ilmestyy outu valo ilmiö ja olen saanut tietää vasta äsken että se on kuoleman vaarallista! joten olen pyytänyt apua jeesus kristukselta ja elämäni on muuttunut parempaan suuntaan ja olen saanut jeesukselta anteeksi ennen tätä ystävääni pistettiin kyseisessä vessassa selkään neulalla ja siitä on jälki ja eräs ystäväni sai sieltä vessasta viillon käteensä sen jälkeen sanoimme hengelle älä satuta meitä ja hoimme sitä kun katsoimme ystävämme käteen viilto oli kadonnut

    • Runkkaaja apina

      Ite pelasin spiritismiä ja kysyin et voiko joku kuuma misu tulla yöllä hoitelee mut ni sain sinä yönä elämäni parhaimman bj:n paras peli ikinä!

      • aasha

        kertokaas joku että mitkä tämän pelin säännöt sit on mitä saa ja mitä ei saa kysyä?


    • mömmöm

      En tiiä oikeen mikä uskoltani oon. Oon omasta mielestäni ateisti, oon isonen mutten usko millään tavalla kristinuskoon mutta jotkut henki asia hömpötykset on aika kiehtovia ja kuitenki mietin ettei varmasti olla yksin täällä.

    • kirottu

      Joo-o. Mä en oo koskaan kokeillut spiritismiä, mutta silti on tapahtunut elämässä kaikenlaista.
      Mitähän kaikkea sitä oikein olisikaan elämässä tapahtunut, mikäli olisin kokeillut spiritismiä?

      • vaarallista

        mun kaverit aikoo kokeilla spiritismiä yhden meidän luokkalaisen synttäreillä. Ite en kokeilis spiritismiä sillä se on hengenvaarallista joten en aio mennä siihen juttuun mukaan. Älkää tekään koskaan kokeilko spiritismiä.


    • EN.SUOSITTELE

      Äläkää ny helevetissä ottako sitä RISTIÄ sinne mukaan huoneeseen jossa pelaatte!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ei oikeesti kannata

        Olin kerran kaverini luona yötä ja päätimme kokeilla spiri
        Tismiä.vapautimme sitten vahingossa itse 666den
        Eli itse saatanan!!!menimmä suoraan kirkkoon
        Rukoilemaan eikä meille sen jälkeen tapahtuntut
        Mitään outoa.sen jälkeen mun kaverit oli jääny
        Koukkuun siihen peliin ja ne pelas lisää sitä
        Juteltiin viestien kautta että mitä siinä pelis tapahtu
        Ne sano et ne jutteli jonkun norax nimisen hengen
        Kanssa.sit niitten pöydällä olevasta mukista
        alko valuu verta.yks niistä kavereista oli ruvennu
        huutaa tuskissaan ja itkemäänki.sit ne kysy et
        Mistä tuo veri tuli niin henki sanoi:siastani.sen
        Jälkeen he olivat kysyneet että miksi sika vuosi
        Verta.henki sanoi:koska sillä oli menkat....ystäväni saattaa olla riivattu nii ei HELVETISSÄ kannata pelata tätä peliä!!!!!!!!!


    • älkää ikinä pelatko

      Pelasin spiritismiä parin kaverin kanssa joskus 4aikaan aamuyöstä ja se oli paha henki kenen kanssa juttelimme niitä perus kysymyksiä emmekä olleet lukeneet ohjeita kunnolla sitten ku kysyimme että voidaanko me lähteä se sanoi että 123 goodboye
      Ja 3tunnin jälkeen klo 7 aamulla heräsimme kauheaan pamahdukseen ja kun olimme jättäneet laudan ja lasin vaan siihen niin se lasi oli räjähtänyt ja huusin heti faijalle eikä se herännyt mitenkään vasta sitten kun heitimme vettä sen päälle se heräs ja olimme ihan et voi v!ttu ja kolmen päivän päästä olin pihalla ottamassa aurinkoa ja kuulin naaputista kauheaa kiljumista mutta kun menin soittamaan ovikelloa niin ketään ei tullut avaamaan vaikka näin sen vielä sinä samana aamuna

    • Sanzkuu

      Mä kokeilin spiritismiä parin tyypin kaa nii kyl se toimi mut en aio pelata toista kertaa

    • gigngngsn

      Itellä ei ole muuta kokemusta ku kerran yritin humalassa pelata mutta ei onnistunu mikä on sinäänsä aika ihmeellistä koska silloisessa asunnossani eli mun lisäks jonkun naisen henki. Mutta kaverit oli joskus 17-18 vuotta sitten pelannu spiritismiä yhessä luolassa jossa säilytetään hiekkaa. Jossain vaiheessa sitten eräs kaveri kysyy että koska markku kuolee (markku ei ollu itse pelaamassa eikä tienny koko pelistä) sormus liikku kyllä kohtaan ja markku löydettiin viikonpäästä vanhempiensa sängystä kuolleena,kuolin syytä ei selvinny,epäiltiin että joku piilosairaus? En sitte tiiä johtuko pelistä mutta aika pelottava juttu ja tää ei ole sitte mitää paskapuhetta vaan ihan tosi tarina et olkaa hel-vetin varovaisia sen pelin kanssa,opetelkaa hallitsemaan pelkojanne koska pelko vetää puoleensa ikäviä henkiä/olentoja ja teidän pelko on niille "ruokaa". Tarinoiden seassa on ihan todellisiakin tapauksia joissa pelaajille on käyny todella huonosti,et te alaikäset nassikat lopettakaa se henkien kanssa pelleily ja tehkää niitä asioita joita lapset/nuoret normaalisti tekee,te kerkiitte kyllä vanhempanaki perehtyy henkien maailmaan.

      • gigngngsn

        Ja lisäisin vielä että mun sisko on joskus nuorena pelannu ja pelästy niin pahasti että en edes uskalla kysyä mitä tapahtu ja mun kaveri joka oli joskus nuorena pelannu sitä rupes itkemään ihan hysteerisesti ku sille tuli vaan mieleen sen kokemus spiritismistä. Mä oon kuullu niin pelottavia tarinoita mun kaverin äitistä joka oli nuorena pelannu ja jotka on ihan tosi juttuja. Suurin osa on luutavasti ihan keksittyjä tarinoita mutta niinku mä sanoin nii seassa on myös tosi juttuja,tää "peli" on täyttä totta ja niin kauan ku ihminen ei ymmärrä henkimaailmasta mitään niin suosittelisin suosiolla pysymään kaukana koska vaara on aina että käy huonosti. Demonit on todella ilkeitä olentoja ja ne haluaa saada sut pois valosta ja käyttää sun tietämättömyyttä hyväksi,koskaan et voi tietää mitä siitä portista tulee. Vaikka olis kuinka paljon hyviä kokemuksia hyvistä hengista niin aina on vaara että sieltä tuleeki joku ilkeä olento,kaikki negatiivisuus ja pelko vetää niitä puoleensa ja jos et ole suojannu itseäsi niin huonosti voi käydä.


    • kumo-chan

      Voi ei :(( Otan osaa sun kavereidenkin puolesta. Onneks se henki ja lasi on nyten poissa!! Tämä on erittäin ikävä esimerkki, mitä voi käydä, jos EI noudata sääntöjä tai noudattaa vääriä ohjeita. Mä ja mun kaverit ollaan pelattu vitun väärin spiritismiä ja selvitty hyvin vähällä. Kerran vastas paha henki ja juuri mitään muuta ei käyny, ko vaan hana irtos suihkussa yhtäkkii.

    • Olen tosissani~(⁰▿⁰)

      Ite oon kokeillu pari vuotta sitten spiritismiä. Se toimi. Lasi liikku ihan itestään. Voin vannoa ettei kukaan mun ystävistä liikuttanu sitä, koska meil oli sormet ilmassa ainakin 5cm etäisyydellä. Ollaan pelattu pari kertaa. Ekal kerral ei tapahtunu mitään erikoista. Tokalkaan ei oikein mitään. Ei vain millään saatu lupaa lopettaa. Kysyttiin neljä kertaa lupaa. Viimeisellä kerralla olin niin hätääntyny et suljin mun silmät ja ajattelin Jeesusta ja ristiä. kysyin uudestaan lupaa, niin saatiin. Sen jälkeen ei oo oikein tapahtunu mitään kammottavaa. Meiän ulko-oven eteen on vain ilmestyny sellane merkki joka muistuttaa ristiä, mut siin oli sarvet. Tiedätte kai mitä se tarkoittaa? Ette vai? No... risti jossa on sarvet tarkoittaa 666:tosta eli yhtä suuri kuin saatana. Yep. Meiän oven viereen oli ilmestyny saatanan merkki.
      Mutta onneks me muutettiin sieltä. Jos asuisin siel viel niin oisin varmaan mielisairaalas juuri nyt. Mut oon pyytäny Jeesukselta anteeksi ja luvannut etten tee enään IKINÄ mitään henkiin liittyviä juttuja. Annoin sydämeni ja elämäni Jeesukselle. Ja siitä lähtien ei ole enään pelottanut. Saatana ei enään hallitse mua eikä liikuta mua kuin pelinappulaa. Olen sulkenut oven pahoilta hengiltä. Sisälläni on pyhähenki. Lahja Jumalalta :') Oi, jos vain tietäisitte kuinka paljon herra rakastaa teitä. Kuinka paljon herra haluaa auttaa ja pelastaa sut iankaikkisesta kadotuksesta. Joten, lopeta ennen kuin aloitatkaan! Älä edes harkitse spiritismiä! SE JONKA KANSSA TE KESKUSTELETTE EI OLE KUOLLUT LÄHEISENNE VAAN ITSE SAATANA! tai demoni JOKA TEKEYTYY TEIDÄN TUNTEMAKSI IHMISEKSI JA NIIN HUIJAA TEITÄ TÄYSIN! pliis, lopettakaa. Älkää tehkö herraa(Jumalaa) surulliseksi :'(

      Ja vielä muutama juttu. Itsemurha ei auta mitään. Jos luulet, että pääset ongelmia pakoon kuolemalla niin ei. Pelasta itsesi kun elät vielä. KUOLEMAN JÄLKEEN ON TURHA KATUA. Koska kun kuolet, joudut iankaikkiseen kadotukseen ellet ole tunnustanut Jeesus Kristusta herraksesi ja vapahtajaksesi. Etkä ole pyytänyt syntejäsi anteeksi. http://www.amightywind.com/finnish.htm

      • jare

        Kannattasko teinit ja kaikki muutki jättää tollaset leikit leikkimättä..ton ikäsillä mielialanvaihtelut muutenki aika kaakossa...ihan liikaa jo muutenki mielenterveysongelmia nuorisolla, joten älkää nyt hakemalla hakeko niitä lisää..


    • jeesustelijat hys

      Vitun apinat.. Sama saatanan apina kirjoittaa näitä tarinoita täällä. Huomioi capsin käyttö

    • o9u8y7t6yuh

      tässä on muutama tarina jonka kerto mun äiti isä ja sit semmonen jonka tää koko kaupunki tuntee eli enemmän lenegnda ja sit viel omat kokemukset kirjotin sit nää todella lyhyvillä sanoilla ku en ole mikään kirjailija ja ompahan nopeampi lukea vähemmän luettavaa

      eli ekana pelas ammattikoulu asuntolassa kavereittesa kaa joskus myös yksin se oli kysyny kokeisiin vastauksia osa vastauksista oli oikeen osa väärin ja sit sille sanottiin et saa kaksi lasta nimet melkeen oikeen eli mie ja mun sisko sit sen jälkeen ku sille sanottiin kato kattoon eikä enää koskaan pelannu koska e tuntu niin yököttävältä jos siel katossa ois ollukki jotai eli ei kattonu vaa lopetti ja sillä selvä



      ja sit sisälle sanottii kans et saa kaksi lasta jollain tavalla kolmannen eli mun siskopuoli ja takasta oli sammunu tuli ja mopokypärät tippunut hyllyltä eikä muuta



      itellä ei oo koskaan onnistunu sipiritsmi on vaa onnistunu semmonen et pentagrammi tai joku jaacobin tähti minkä päälle sormet ja sanotaan 6 kertaa piru ja sit et jos olet täällä anna joku merkki 2 kerta näin ruumiin näköen tyypin yhesti siin pelin aikana toisen kerran heräsin keskellä yötä siihe ja kolmannen kerta joku karju mun pään sisällä eli jälkeen päin tuli tommosii aika sattumaa ja sit usein näin unia mitkä toeutu ihan arkisista asioista esim et naapuri muuttaa pois ja vähän ajan päästä muutti sit ne loppu ku en enää pelannu tai muuta ja nyt pelasin ekan kerrran 5 vuoteen ja heti näin unta ja aamulla toeutu



      ja sit se ns kaupungin legenda et yhes talos mikä on palanu jo ajat sitten pois ja alto löyty vanhoja hautoja siel kulma kaikki olivat yöllä ku siisti oli nähä ku tavat liikku esim sohva tuli rappusii alas ja meni takasi kuulun et ikkunat särky vaik ei ollu ikkunoita



      ja sit oon kuullu joskus jotai et vaika oli kuinka isko ja karski ukko nii ei siin mehtä kämpässä uskaltanu olla yötä ku nii paljo pelotti ku aina yöl alko semmonen ryminä ja sit joku pentu oli lipsauttanu et isä tappo sinne jonku ja poliisit löyi sieltä ruumiin lehen mukaan ei tietenkään lehes puhuttu mistään kummittelusta


      mut niin ite en usko aaveisiin usko et saatana näyttäytyy kuolleitten ihmisten kautta ku se on ite henkiolento ja haluu uskotella ihmisille et on aave et ihmiset haluis ottaa yhteyttä ku luulee et niiden sukulaiset näyttäytyy aaveena ja saatana vihaa jumalaa ei ihmisiä et se haluu et jumalaa ärsyttää et ihmiset pelaa mut sen takii spiriitsmi ei aina toimi koska jos ihmiset uskoo kaikki saatanaan sillon ne myös luultavasti uskoo jumalaan mitä saatana ei haluu et varmaan jotai ns taktitoinkii kelle ja millon ne näyttäytyy

    • Kakkakalevi

      Kakkakalevi uskoo spiritismiin ja on homo . Piste. Nimi on Homo Paska, ja toinen nimi Kakkakalevi. En pahalla tätä viestiä laita, enkä pilkkaa,kunhan ilmoitin että olen kakkakalevi ;3

    • Rain220102

      me kokeilemme sitä ensiviikolla keskellä yötä lauantaina klo 00.00
      odotan innolla!:)

    • aaasdifncoeu

      Tuu kertoo miten kävi. En kyllä suosittele. Kaveril ei pää kestäny sitä ku pelattii ku usko vähä liikaa siihen.

    • kyrpä66

      spiritismi on perseestö

    • fyreyryr

      Kokeilin kans tätä kavereitten kans ja kesti pari päivää ni mein äiti oli tappanu mun pikkusiskon ja oli kaivertanu puukolla sen vattaan 666 ja syöttäny sille kissanpaskaa.

    • kaikenlaista

      Kyse on ideomotorisesta ilmiöstä, jossa lasia liikutetaan ihan itse. Taikaa tai magiaa ei ole mukana pätkääkään. Asiasta on paljonkin tutkimuksia. Sinänsä hauskaa touhua jos henkiin uskoo, koska vaikutelma saattaa olla että lasi oikeasti liikkuu henkien voimalla. Hihhuleiden kannattaa myös muistaa rukoilla ja pyytää anteeksiantoa jumalalta, ettei tule kuumaa kiveä päälle.

    • vertti nihti

      Pelasin spiritismiä rikoin kaikkia mahdollisia sääntöjä se oli aika typerää sillä päädyin puhumaan saatanan kanssa mukavia hän lupasi tarjota kaljat kun pääsen helvettiin kysyin miten todistat että olet saatana sain rajun vastauksen heräsin
      Lasi tungettuna koirani perseeseen poikittain ja itselläni oli perseessä itse ouja lauta ja kynttilän löysin äitini dildojen seasta
      Heräämis hetkellä korvassani oli steariinia en kyllä ole varma äskeisestä sillä steariini ei ollut jähmettynyt ps. KANNATTAA KOKEILLA SPIRITISMIÄ

    • Kaiken kokenut
    • krisse02

      Joo olen 12v ja kokeilin eilen besun kaa spiritismiä. Eka kerta meni ihan hyvin. Mutta sitten kun kokeilimme uudestaan niin henki hoki mun besulle sanaa anna anna anna... kunnes kysyimme voimmeko lopettaa henki vastasi ei. Kaverini päätti jäädä hetkeksi sivuun. Minä kysyin voimmeko lopettaa henki vastasi joo. Mutta kun kaverini kysyi hengeltä voimmeko me lopettaa. Henki vastasi ei ja siirsi sormusta että sanaksi tuli taas anna. Minä kysyin uudestaan voimmeko lopettaa henki vastasi joo.Me lopetettiin peli ja mietimme miksi hän sanoi kaverilleni ei.
      Voin sanoa että meitä pelotti kun se siirsi sormusta että sanaksi tuli anna.Kysyimme samassa pelissä mitä henki halusi kaveriltani. Henki vastasi siihen taas anna.
      EI KANNATA KOKEILLA!!

    • joku vaa

      Mäkin pelasin mun serkun kanssa spiritismii keskiviikkona se toimi ja oli ihan kivaakin ku pahimmista peloista päästiin ja saatiin hyvä henki kyseltiin siinä kaikenlaista ja sit ku kysyttiin nii saatiin lupa lopettaa mut sen jälkeen sieltä rakennuksesta on kuulunu ihan ihme ääniä et en suosittele pelaa

      • blah blah

        Henkivallat ja Saatana on oikeesti olemassa
        .. Te kaikki päänkutistajat täällä, ennenkun lauotte termejänne, kokeilkaa itse ensin?


    • Pelokas12

      Älkää pelatko!!!
      Mun eno kaverin isä oli tappanu jonkun mustalaisen ja haudannu sen mökin pihaan. Ne pelas yhtenä iltana spiritismiä ja kysy "hengeltä" kysymyksiä esim. Missä olet? Sitten se oli vastannut että hirven päässä joka oli mökin luona. Sitten yhtääkkiä kenkä tuli katosta läpi ja kaikki lähti juoksulla pois. Sen jälkeen mun enon kaveri on nähnyt mustalaisen kuvan ikkunassa ,mutta kun hän on kääntynyt , niin siellä ei ole ollut ketään. Älkää edes kokeilko pelata spiritismiä!!!! Ne eivät ole vainajahenkiä kuten he väittävät vaan demoneita, jotka yrittävät houkutella ihmisen eroon jumalasta ja helvettiin. Tämä on tositarina!!!

    • PipariPiru

      Mistä sais piparia, vai joltain hengeltä?

    • Tarkistakaamielenterveys

      Herätkää ihmiset

    • Shaman63

      Ei todellakaan kannata kokeilla tuolla asenteella ( mulla henki kirjoittaa mun kanssa nyt ) ensin arki kuntoon ja sit kannattaa etsiä merkityksiä muualta

    • Uskonhenkiin

      Mun äiti ja mummo on kokeillut spiritismiä ja niille kävi kaikkee kauheeta. Esim. se lasi alkoi pyörimään siinä laudalla vaikka kukaan ei koskenut siihen ja sitten pelin lopussa mummo oksensi ja kuuli kuolleen isänsä sanovan: Nyt lopetatte tämän pelin ja avaatte kaikki ovet ja ikkunat! Itse en kyseistä peliä ole pelannut mutta muita kokemuksia henkimaailman kanssa on ollut. Mun parhaankaverin äiti oli kuollut monta vuotta sitten syöpään mutta tänävuonna näin unta että hohtava nainen tuli mun luokse ja sanoi: Kiitos kun huolehdin mun tyttärestä, olen kiitollinen! Vasta jälkeen päin älysin sen olevan ystäväni edesmennyt äiti. Ja pienempänä kuulin kuinka joku mies- ja välillä naisäänet huusivat minulle jotain, harmillista en muista enää mitä... Oli kyllä äiti ihmeissään kun 6v. tytär sanoo et "Äiti, mä en halua että ne huutaa mulle!" Joskus olen myös nähnyt ihmishahmoja ja eläimiä kuten krokotiilin. Mummonikin on kokenut kaikenlaista ja näkee enneunia (itse olen nähnyt vain kerran) Hän myös povaa tulevaisuutta, mikä oikeasti vielä tapahtuu. Tämän kaiken takia uskon henki maailmaan, demoneihin en kyllä haluaisi uskoa koska pelkään näkeväni niitä koska olen herkkä näkemään henkiä.

    • April_Anii94

      Olen kuullut spiritismistä. En ole kokeillut tai mitään.
      Mutta ärsyttävää on miksi ihmiset tulee tänne palstalle jos niillä ei ole mitään järkevää sanottavaa. Miksi ne tänne tulee aukoo päätänsä jos muuta tekemistä ei ole.

      Itse en tiedä aina mihin uskoa mutta vaikka en ole kokeillut spiritismiä ikinä, nii silti olen nähnyt ja kokenut vaikka mitä outoo.. Olen vähän vanhempi muutamia teistä ja silti uskon spiritismiin. Ja kaikkeen muuhun yliluonnolliseen.

      Olen lukenut paljon ja löytänyt lehtijuttuja spiritismistä ja se ei ole leikin asia. Jossain Amerikassa useampi oli tullut hulluksi heti kokeilunsa jälkeen.

      Mutta itse uskon, koska olen nähnyt, kuullut ja tuntenut kun joku on ollut lähellä. Se ei ole kivaa. Viimeksi tänään aamulla ennen kuin heräsin vaihdoin asentoa ja silmän olivat kiinni, tunsin kun joku oisi tullut viereeni ja nojasi. Säikähdin koska tajusin että olen yksin ja täällä ei voi olla ketään. Ja en nähnyt ketään.
      Tässä on menny jo muutama tunti. Olen tottunut kaikkeen mutta tämä oli uutta.
      Viime vuonna ennen ku muutin joku avasi oven ja tuijotti minua sängyn päädystä. Kukaan ei tiedä kuka se oli. Se oli avannut muitakin ovia.. Pitkä ja lyhyt polkkatukka.


      Joten sanon teille nuoremmille jotka tulette haukkumaan ja kiusaamaan tänne nii menkää vaa kiltisti leikkimään ja tulkaa nettiin etsimään mielenkiintoista luettavaa josta tykkäätte sitte muutaman vuoden päästä ku ymmärrätte maailmaa enemmän.
      Tämä ei ole pahalla vaa yritän saada heitä ymmärtämään että tämä ei ole soveliasta käytöstä.

      (nämä asiat joista kerroin ovat totta ja tässä on vasta kaksi. Niitä on vielä enemmän..)

      Kokeilu on hyväksi joissakin asioissa, omalla vastuulla. ☝

    • Henki

      Olen nyt lukenut jonkun verran spiritismistä ja hengistä niin olen sitä mieltä että henkiä on olemassa. Tunnen aina joskus kuin joku olisi lähelläni vaikka ketään ei siinä huoneessa olisikaan ja joskus tuntuu kuin joku tarkkailisi. Olen uskonut henkiin sun muihin jo pienenä, mutta en vielä silloin ymmärtänyt niistä mitään. Haluaisin kokeilla pelata spiritismiä mutta en uskalla ja äiti ei kauheasti suosittele sitä.

    • Haruk66

      Lmme ystäväni kanssa kiinnostuneita spiritismistä... Ystäväni sanoi että hämen tuttavansa (en viitsi kertoa kuka) oli pelannut spiritismiä ja kuoli pian (en tiedä tarkalleen milloin mutta varmaan joskus 1-3 vuoden päästä?)....!! Epäileme ystäväni kanssa että se voisi olla spiritismin syy

    • pirimies

      Kuinka paljon pitää vetää piriä että tämä onnistuu?

    • khfg

      Kuka hankais mun teroa? Silleen loppuun asti.

    • Ninja_potatoe

      Mä oon pelannu kahesti spiritismii ja ekalla kerralla ei käyny mitään, mut tokalla kerralla mua alko puristaa joku kädestä ja mä en tajunnu ottaa sitä vakavasti sit mun kaveri menetti tajuntasa ja toinen alko itkee, tärisee, nytkäyttelemään kehon osia esim käsil alko huitoo. Mua puristi joku kädestä ja hetkenpäästä mun kädes ei meinannu kulkee veri enään. Sit mä pyysin lupaa poistuu pelistä, mut se sano ei. Me pelattii viel ja onneks ei muuta enää käyny. Saatii lupa lopettaa peli. Kumminkin mä en enää ton pelikerran jälkee ees halunnu pelaa sitä. Mun äiti tietää yhen tytön joka oli tukehtunu muroihin spiritismi pelin jälkeen toisena päivänä heti aamulla.

    • Karskea45ukko

      Kokeiltiin spiritismiä poikaporukassa. Rikottiin mahollisimman paljon sääntöjä ja kysyttiin että kuollemmeko pian nauraen. Yöllä kun nukuttiin niin kuultiin outoi äänii ja huomattiin että kaveri Tero hakkas päätä seinään ja piti silmiään kiinni. sit ku herättiin huomattiin et Tero oli kadonnut ja Tarmo säikähti ja hyppäsi ikkunasta ulos. Tarmi kuoli pudotukseen. Tämän jälkeen lähdimme talosta pois ja juoksimme metsään. Metsästä pois tullessani huomasin että kukaan muu ei seurannut minua. Menin manaukseen ja sen jälkeen on ollut asiat hyvin. Tämä on vaan varoituksena teille. ÄLKÄÄ RIKKOKO SÄÄNTÖJÄ. tämä tapahtui kun olimme reissulla Virossa 90- alussa mökissä.

      • karskea10vpoika

        Selevä homma kiitos tiedosta karskea45ukko


    • Mötky13

      Spiritismissä vastaukset tulevat pelaajien omasta alitajunnasta. Asiat, jotka alitajuntasi tietää ja muistaa, vaikka tietoinen minäsi on unohtanut ne, nousevat pintaan ja vaikuttavat vastauksiin. Kaikkien alitajunnassa on joitain "synkkiä salaisuuksia", vanhoja kaunoja, kateutta, pettymyksiä, you name it. Kannattaa myös miettiä, minkälaisia kysymyksiä esittää. Ei ehkä kannata kysyä "Onko piru täällä?", jos ei oikeasti halua kuulla vastausta. Mieti miksi haluat pelata, spiritismi ei ole harmitonta, eikä siihen pidä suhtautua kevyesti.

    • vähänrankempiduuni

      Älkää lapset jumalauta leikkikö asioilla mitä ette ymmärrä. Aina vaan tuntuu nämä asiat kiinnostavan nuoria ja sitten tulee itku kun käy vahinko.
      Itse olen nyt kymmenisen vuoden aikana joutunut puhdistamaan varmaan lähes 250 kotitaloutta kun - usein lapset - ovat menneet ja kutsuneet taloon jotain hirveää mistä ei ole päästy ilman ammattiapua eroon.

    • NoVoii

      Itse haluaisin kokeilla tai no ainakin ennen halusin, mutten aijo

    • vitun.idiootit

      SE EI OLE AITO, VITTU KÄTES ALKAA AJATUKSEN TAKIA LIIKKUMAAN.

    • Omppuuuui

      Oon kokeilu spiritismiä

    • spiritismi

      Hankala uskoo mutta kylläkän se voi ollakkin totta itse rupean kohta pelaamaan spiritismiä.

    • Henkimaailma

      Haluaisin kokeilla spiritismiä mutta en oikein tiedä onko siinä mitään järkea tai siis että kannattaako. Itse uskon henkimaailmaan. En halua tulla hulluksi tai kuolla tai mitään joten kannattaako minun edes kokeilla?

    • ghhhjjkk

      Jos henkimaailman asiat kiinnostaa , niin kuin ne usein herkässä iässä nuorena kiinnostaa- muistan sen itsekin.
      Ikääntymisen myötä ihminen parkkiintuu ja kovettuu.
      Tiedä on olemassa kaksi puolta hyvä ja paha. Paha on tosin jo voitettu ja näinollen siis se hävinnyt osapuoli, vaikka se ei läheskään aina täällä ajassa siltä näytä. Jeesus kristus voitti pimeyden henkivallat ristin puulla ja näillä ei ole mitään valtaa heihin , jotka Jeesusta avuksi huutavat.
      Etsi Voittajan voimaa- Jeesusta kristusta niin saat elämääsi rauhan ja tarkoituksen.
      Piru pyrkii aina tuhoamaan elämän, koska se vihaa Jumalan luomaa ihmistä.
      Lue raamattua rukoillen ja mene vaikka helluntaiseurakunnan tilaisuuksiin Jumalan sanan opetusta kuulemaan- se on sinulle elämäksi.

    • Valonlapsi77

      Luojan kiitos, en ole kokeillut mitään niin tyhmää kuin spiritismiä. Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, ja Raamatussa sanotaan, ettei saa yrittää ottaa yhteyttä kuolleisiin, eikä kysellä kysymyksiä hengiltä. Jos maan päällä on henkiä, on ne kaikki lähes poikkeuksetta pahoja henkiä, koska hyvät ja uskossa kuolleet eivät jää maan päälle tallustamaan (Junalan enkelit on eri asia).
      Kerran teininä olin kyllä vähällä kokeilla Quija-lautapeliä, mutta kun seurassa ollut ystävä kertoi, että peliä varten tarvisi tärvellä Raamattu puukolla, niin jätettiin leikkimättä. Kumpikaan ei halunnut Jumalaa pelkäävänä lähteä tärvelemään Raamattua.
      Kehoitan siis, että vaikka olisittekin uteliaita kokeilemaan, niin jättäkää väliin. Mitään ette ainakaan häviä sillä, kun jätätte kokeilematta.

      • Lavey

        hahahahahahahhahahah apina xD Ja nimenomaan häviää jos jättää kokeilematta :D Raamattua on kyllä toisaalta välillä kiva lukea paskalla. Eniten pidän syntiinlankeamuksesta.


    • seontottaoji

      Pelasin piritismia vuoden 2016 lopussa. SE TOIMII!!!!! Hengen kautta pääsin karkkimaailmaan jossa ammuttiin haulikoilla suklaamuroja semmosien Nyan Catteja hengiltä. Ne räjähti sitten sateenkaareiksi ja sitten mä söin ne. Sitten mä lensin putken kautta krokotiilin perseeseen ja poltin vihreää pilveä. Suositan piristimiä kaikille koska oli mahtava kokemus.

      PS: Kaikki tiede valittajat voivat suksia koska henkiä on oikeasti olemassa ettekä te voi todistaa minua vastaan huonoilla argumenteillanne. Elämme liian tieteen painotteisessa maailmassa.

    • Joku sano, että henget jotka ovat maan päällä, ovat pahoja henkiä, niin minä sitä vaan, että mun isäni kotipaikassa liikkuu kuulemma minun isäni äidin ja isäni veljen henget enkelin puvussa, näin ovat sanoneet uudet asukkaat, nää henget pitäneet meteliä mm öisin ja kerran olivat liikkuneet talon ympärillä, tieskö vaikka kuinka useita kertoja??
      Mut on eri asia, onko noi asiat totta sitten.
      Toki kun perhe on tervepäistä sakkia, normaalissa työssä käyviä, eivät pode mitään mielenterveyongelmia, niin se kyllä on aika hämmästyttävää kuulla tommosta.
      Eli onko mun mummo ja isäni veli silloin ns pahoja henkiä, kun ne liikkuu täällä maan päällä?
      En kyllä viitsi ajatella noin, tuntuu ilkeeltä ajatella nuin kuolleista.
      Sen tiedän mummistani, että oli kyllä sisukas luonteeltaan ja vahva mutta samalla herkkä.
      Tietyissä tilanteissa osoitti kovuutta kun puolusti perhettään psykopaatilta, joka oli mummini tyttären kaa naimisissa. Psykopaatti itki mummini edessä, kun mummi oli kovana.
      Osasi siis tarpeen vaatiessa näyttää luonteensa lujuuden/kovuuden.
      Oli kyllä semmonen teräsmummo, hyväkuntoinen, puhelias, seurankipeä, halusi koko ajan seura hakea ja oli taitava käsistään. Vahva mutta samalla herkkä, sillä itki myös aika usein.

      • pahvero

        Spirtismissä ihminen tietämättään liikuttaa sormeaan.


    • Järkyttynyt

      Saatana raiskasi minut kun pelasi spiritismiä. Tietenkään en voinut tehdä rikosilmoitusta.

    • Spiritisminpelaaja

      Ei ole totta luuletteko että joku muka uskoisi

    • Kokeiltu

      Olen pelannut kyseistä peliä ja me ei noudatettu sääntöjä yhtään ja tyhjästä sinne tuli mun nimi sitten päätetiin kysyä mitä minusta? Hän vastasi tapa sitten kysyttiin ajjotko tappaa mut? Se vastasi kyllä kysyin milloin? hän vastasi tänään sitten vasta tajusin KUINKA VAKAVA TÄMÄ ON. Me vaan suoraan lopetettiin ilman lupaa ja lisäksi emme lukeneet säännöt läpi. Lähiaikoina ei tapahtunut ONNEKSI mitään peko ja ahdistus oli suuri. ÄLKÄÄ PELATKO TÄTÄ PELIÄ SILLÄ OLISI VOINUT KÄYDÄ PALJON PAHEMMIN. TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN ALIAS VAAN PAJON VAKAVAMPAA.

    • Kullikiituri5000

      minä pelasin spirinismiä ja olen 9v pelatessani kuulen askelia ja tunnen kun joku hellästi ottaa minulta poskeen :o se oli ystävällinen vanha henki:) mutta kun laitettiin valot päälle se olikin vain minun isäpuoleni :3

      PS: voisin jopa pelata uudelleen <3

    • Kullikiituri5000

      pss isäpuoleni pakottaa minut nykyään pelaamaan vaikken tahtoisi ;) mutta hän on nii velho kullin imemisessä että ei haittaa <33

    • Kullikiituri5000

      psss on se minun rakas isäpuoleni vaan velmu kun se nykyään paskalta tultaessani nuolee pers silimän puhtaaksi ;) äiti on nii ihana kun löysi tommosen miehen <3 t. 9v poika suomesta

    • surullinenpoika

      Pelasimme jouluna perheeni kanssa spiritismiä jouluruuan jälkeen äitini lahjaksi ostamalla ouija-laudalla. Peli toimi niinkuin piti, kun noudatimme sääntöjä. Isäni alkoi olla illan mittaan kovassa humalassa ja hän kyseli hengeltä loukkaavia kysymyksiä. Henki suuttui niin paljon, että tiputti isän kaljat pöydältä. Pullot menivät ihan säpäleiksi ja kalja valui lattiaa pitkin. Isä ei siitä tykännyt ja alkoi vittuilemaan hengelle jolloin henki lupasi tappaa isän. Isä sanoi vitut ja nakkasi laudan takkaan. Viikkoon ei tapahtunut ihmeempiä, mutta uutenavuotena isän sytyttämä raketti räjähti heti sytytyksen jälkeen ja isäni sai vakavia palovammoja. Myöhemmin hän kuoli sairaalassa. Hautajaisissa kesken siunauksen arkusta alkoi valumaan verta. Arkku avattiin ja isäni rinnassa oli numero 666. Älkää koskaan pelatko tätä peliä! Eikä todellakaan ole mikään monopoli vaan vakava asia jolla ei saa leikkiä!

      • Ja tuoko pitäis uskoa?


    • Anusralli

      Hei! olen 9v eikä mua kiinnosta

    • Saatana66huora

      Haluaisin pelailla vähän spiritismkä, mutta kukaan lähimmäisistä ei suostu. Jeesus vois ottaa minults poskeen, koska haluan tavata saatanan ja antaa hänelle kehoni.

      • oikeatlottonumerot

        Et sitten kysynyt oikeita lotto numeroita,??


    • Lanceri69

      Ei jumalauta :'DDDD

    • 666eiolesaatana

      Kaverit hei hei hei!!! 666 ei tarkoita saatanaa eikä sillä ole mitään yhteyttä saatanaan!! 666 on salanimi jonka kristityt loivat antiikin roomalaiselle keisari nerolle

    • Ede

      Älkää vaan kokeilko

      • joopajooo1

        lol sika vanha keskustelu mut haluisin kokeilla spiritismii. ollaa kaveriporukan kanssa kiinnostuneit yliluonnollisest


    • Anonyymi

      HUIJAUSTA! OLEN LUKENUT TISMALLEEN SAMAN TARINAN KAUHUTARINA SIVULTA MONEEN KERTAAN :) ÄLKÄÄ USKOKO

    • Anonyymi

      voi vaikkapa palata hautausmalla yöllä.

    • Anonyymi

      Moi minä tänään lueskelin näitä teidän tarinoita ja ihmettelin että kenellekkään ei oo tapahtunut samanlaista tarinaa kuin mulle ja mun kolmelle kaverille. No siis olin joku 10 vuotias kun mua alkoi kiinnostaa kaikki henget ja spiritismi. Ja sitten eräänä syksyisellä pimeällä yöllä päätin kokeilla spiritismiä hylätyssä talossa kolmelta yöllä mun kavereiden kanssa. Me noudatettiin kaikkia sääntöjä mutta unohtui yksi tosi tärkeä sääntö elikkäs aloitettiin peli niin että otettiin kaikki tavaramme mukaan ja murtauduttiin vaarini ullakolle hakemaan spiritismi lauta ja lähdettiin isolle hylätylle vankilalle ja peli alkoi niin että tehtiin suolasta ympyrä ja asetettiin kaksi kynttilää sen sisäpuolelle ja tietysti itse lauta ja sitten me kaikki neljä alettiin pelaamaan. Kysyttiin tietysti ensin mikä sinun nimesi on? Ja tuossa vaiheessa me tehtiin tosi iso rike eli se lauta vastasi Zozo ja unohdettiin että jos hengen nimi on Zozo niin pitää heti lptettaa. Ja niinpä tietysti ei me muistettu sitä sitten kysyttiin missä sinä olet ja hän sanoi että hän on yläkerrassa. Ja sitten meitä alkoi pelottaa ihan sikana ja kysyttiin milloin tulet luoksemme ja sitten hän vastasi sitten kun olette tehneet keittiössä olevalla puukolla itsellenne käteen saatanan palvonta merkit ja sitten tosi tyhminä me tehtiin saatanan palvonta merkit käteemme ja sitten sanottiin me tehtiin nyt ne merkit ja se sattu tosi paljon. Ja se sana oli elämäni hirvein sana ikinä ja kadun sitä sanaa eniten mun elämässä. Ja sitten alkoi tapahtua hän sitten tuli sinne alakertaan ja sammutti kaikki kynttilät ja karkoitti kaikki muut sieltä pois paitsi minut ja sitten katsoin häntä silmiin ja hän sanoi kuole pois senkin narttu ja myös kaikki rakkaasi. Sitten hän katosi ja kaverinit palasivat ja kysyi missä olet ollut kahdeksan tuntia vaikka se keskustelu Zozon kanssa kesti vain kaksi minuuttia. JOTEN JOS OLET KIINNOSTUNUT SPIRITISMIIN LUE VAIN NÄMÄ TARINAT ÄLÄKÄ IKINÄ IKINÄ KOKEILE SPIRITISMIÄ!



      ( Saara )

    • Anonyymi

      Mitä voi käydä jos lopettaa pelin vaikka henki ei ole antanut lupaa?

    • Anonyymi

      Oon just mun kaverin kanssa koklaas

    • Anonyymi

      Minä olen spirituksen kanssa kokeillut eikä siitä hyvää seurannut. Tuli kaamea kankkunen.

    • Anonyymi

      turha olen jo monen monen kertaa pelannut kyseistä peliä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe