"Lontoolainen" HUIJARI

Otin selvää

Lontoolainen kaveri (Mark Joes) otti yhteyttä mikko.fi sivuilla olevan myynti ilmoitukseni perusteella. Tarjosi tuotteesta 50 eur enemmän kuin oli pyynti myynti ilmoituksessa. Heräs epäily heti, mutta lähdin leikkiin mukaan. Ainoa kauppatapa mikä hänelle sopi oli että, postituksen jälkeen hänen pankki (Charity Bank) maksaa tililleni rahat pk:t. Hänen pankista tuli oikein hieno varmistus maili, jossa vakuutettiin että postitus on turvallista tehdä ja niin poispäin. Logotkin oli haettu ko. pankin sivulta ja liitetty mailiin. Pankki vakuutti että rahat on 2-4 päivän sisällä tililläni kunhan näkevät verkkopostin sivuilta postituksen tapahtuneen. Yllätys, tuote piti postittaa Nigeriaan.
Sekin ihmetytti kun pankki mailaa sunnuntaina.
Välitin pankin lähettämän viestin pankkiin josta myyjä väitti maksun tulevan ja sainkin vastauksen nopeasti että, tämä ei ole heidän viesti eikä tapa toimia. Kyseessä on HUIJAUS.

Tässä tapauksessa postitusta ei koskaan tapahtunut,
mutta samanlaisia tapauksia löytyi espanjankielisiltä keskustelupalstoilta (kyseessä kenties sama kaveri nimellä Frank Joes) ja siellä monet vielä rahojensa perään kyselee.

Onko vastaavanlaisia tai jopa samaa joku kokenut tai jopa langennut ansaan?

134

13496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenmoisia

      Multa olis joku halunnu ostaa loppuunajetun ja suomihinnoitellun rellun Belgiaan.

      Nämä tämmöiset "tarjoukset" voi kaikki kipata suoraan "junk mail" kansioon...

      • Anonyymi

        Ei välttämättä. Itse möin kuplani Puolaan.


    • muttei ansaan =)

      meillä oli läppäri myynnissä ja tuli just englannin kielinen viesti et joo joo haluun ostaa sen maksan reilun korvauksen heti...no tarina oli tämä että asun englannissa ja haluaisin ostaa meidän pastorill ekannettavan näin. Itse en pääse kauppaan joten siirrän raha sulle ja sä lähetät koneen pastorille joka on jossain afrikassa tällä hetkellä...hah hah mä ihmettelin heti et mikäs järki tässä on että se maksais kuluineen enemmän kun mitä se vois ostaa kaupasta?? Kyseessä vanha läppäri.

      Olkaa varovaisia, järki käteen!!

      • mmm

        Mul sama lontoo juttu ja tykistä yli kaupanhintaa maksava.yrittäisivät edes.eihän toi vaan voi noin onnistua.


    • ....

      samanlaisen tapauksen kanssa tässä juuri itse "leikin". Jutusta tiesi heti että kaikki ei ole kohdallaan, kun 240 euron tuotteesta tarjotaan 500 euroa ja tuote pitäisi lähettää..yllätys yllätys, nigeriaan :D
      Huvikseen tässä katselen kuinka kauan he yrittävät pelata tätä peliä kanssani. Viikon päivät ovat jaksaneet tähän mennessä ;)

      • treeso77

        Mr Naan Wagner kanssa UK:sta yrittää tän charity bankin kanssa kännykästä rahoja. Sain puhelunkin sieltä ja sanoin, etä tulen kirjoittamaan joka ikiselle saitille teidänkaltaisista huijareista. No mailissa jo lakimiehillä uhkailivat, mutta kun tämähän ei ole se "oikea" charity bank,niin siinäkö uhkailtkoot. Mutta kirjoitan noihin ulkomaisiin saitteihin,niin jospa edes yksi huijari lopettais toimintansa!! Minulle saa mailata aiheesta :[email protected]


      • ...
        treeso77 kirjoitti:

        Mr Naan Wagner kanssa UK:sta yrittää tän charity bankin kanssa kännykästä rahoja. Sain puhelunkin sieltä ja sanoin, etä tulen kirjoittamaan joka ikiselle saitille teidänkaltaisista huijareista. No mailissa jo lakimiehillä uhkailivat, mutta kun tämähän ei ole se "oikea" charity bank,niin siinäkö uhkailtkoot. Mutta kirjoitan noihin ulkomaisiin saitteihin,niin jospa edes yksi huijari lopettais toimintansa!! Minulle saa mailata aiheesta :[email protected]

        kyseessä munkin kännykän kohdalla on juuri tuo Naan Wagner.. ja kuka ikinä hän onkaan niin on kyllä kauan jo jaksanut yrittää puhelinta multa kärttää.. Toivottavasti kukaan ei ikinä tällaisiin mene lankaan.


      • Mrs.sorjigrices
        treeso77 kirjoitti:

        Mr Naan Wagner kanssa UK:sta yrittää tän charity bankin kanssa kännykästä rahoja. Sain puhelunkin sieltä ja sanoin, etä tulen kirjoittamaan joka ikiselle saitille teidänkaltaisista huijareista. No mailissa jo lakimiehillä uhkailivat, mutta kun tämähän ei ole se "oikea" charity bank,niin siinäkö uhkailtkoot. Mutta kirjoitan noihin ulkomaisiin saitteihin,niin jospa edes yksi huijari lopettais toimintansa!! Minulle saa mailata aiheesta :[email protected]

        Edullinen Laina tarjous ... ... ... ... (Apply Now)

        Huom,


        Tarvitsetko lainaa, tämä on oikea paikka sinulle saada lainaa tahansa summan etsit.Alhainen korko on 2% koron ja oman yrityksen tarjouksen päässä euro50, 000 dollaria 100,000.000 miljoonaa. Tämä yhteydenotto emai lmrs.sorjigricess @ gmail.com jos mikä hakea kiireellistä lainan. Bellow on lainahakemuksen muodossa, joka on lainansaajan täytettävä lomake ja palata, kun Appling Lainan yrityksessämme.


        HAKIJA LAINA LOMAKE


        Full Hakijan nimi:


        tila:

        maa:

        Kaupunki:

        Postinumero:

        Puhelin:

        Lainan tarvittava summa:

        kesto:

        Kuukauden / vuositulot:

        Lähtövaltiossa:

        kiitos

        Odota vastauksesi käsittelyyn välittömästi.

        Mrs.sorjigrices


      • Mr.Ben

        -
        Hei

        Oletko tarvitsevat lainaa tänään yrityksesi? Oletko hämmentynyt
        noin maksaa pois velkojaan? tai sinun ei tarvitse ostaa talon, auton, laitteet
        tai jopa pääoman rahoittaa projekteja? sitten huoli ei
        enemmän Operaattori turvallisen kodeissa on täällä tehdä asioita paljon helpompaa ja nopeampaa
        teille meidän helppo prosessi ja palveluja.
           tarjoamme rahoitus on alhainen korko 3% yksilöille,
        yritykset ja organisaatiot, on vähimmäismäärä $ 20,000.00 ja
        enimmäismäärä $ 40,000.000.00. Hakeminen on erittäin helppoa vain email
        Me täällä toimistoomme sähköpostitse ([email protected]) edelleen
        yksityiskohdat ja hakuprosessin.

        Koko nimi:
        Lainan määrä:
        Maa:
        Kesto:
        Ammatti:
        Matkapuhelinnumero:


        odotamme antaa sinulle parasta mahdollista palvelua.

        Terveisin ...


      • Anonyymi
        treeso77 kirjoitti:

        Mr Naan Wagner kanssa UK:sta yrittää tän charity bankin kanssa kännykästä rahoja. Sain puhelunkin sieltä ja sanoin, etä tulen kirjoittamaan joka ikiselle saitille teidänkaltaisista huijareista. No mailissa jo lakimiehillä uhkailivat, mutta kun tämähän ei ole se "oikea" charity bank,niin siinäkö uhkailtkoot. Mutta kirjoitan noihin ulkomaisiin saitteihin,niin jospa edes yksi huijari lopettais toimintansa!! Minulle saa mailata aiheesta :[email protected]

        Get a life


    • NBF

      mulle tuli huuto.nettiin ROSE SARALTA tarjous puhelimesta ja sit sähköpostia vasiten lähetin!ajattelin että jos vaikka ois tosissaan.charity bankista tuli lopuksi vahvistus maksusta plaa plaa plaa...ainut vaan et idiootti oli menny lähettään vahingossa sen minun vahvistus viestin jollekki toiselle jota yritti huijata,ilmeisesti samaan aikaan ja tämä henkilö otti sit minuun yhteyttä!huh huh!!!puhelinta en missään nimessä olisi edes harkinnut lähettäväni ennen kuin rahat olisivat olleet tilillä.ja joo nigeriaanhan se ois pitäny lähettää!uskomatonta.

      • Mrs.sorjigrices

        Edullinen Laina tarjous ... ... ... ... (Apply Now)

        Huom,


        Tarvitsetko lainaa, tämä on oikea paikka sinulle saada lainaa tahansa summan etsit.Alhainen korko on 2% koron ja oman yrityksen tarjouksen päässä euro50, 000 dollaria 100,000.000 miljoonaa. Tämä yhteydenotto emai lmrs.sorjigricess @ gmail.com jos mikä hakea kiireellistä lainan. Bellow on lainahakemuksen muodossa, joka on lainansaajan täytettävä lomake ja palata, kun Appling Lainan yrityksessämme.


        HAKIJA LAINA LOMAKE


        Full Hakijan nimi:


        tila:

        maa:

        Kaupunki:

        Postinumero:

        Puhelin:

        Lainan tarvittava summa:

        kesto:

        Kuukauden / vuositulot:

        Lähtövaltiossa:

        kiitos

        Odota vastauksesi käsittelyyn välittömästi.

        Mrs.sorjigrices


    • hansveli

      Se yrittää nyt just parhaillaan hieroa kauppoja mun kanssaa! Eka vaikutti ihan hyvältä mut sit ku tuli se viesti "pankista" niin rupes epäilyttämään! päätin googlata nimen ja tadaa, täältä löyty vastaus mikä äijä on miehiään! Kiitosta!!!

      • keikkaa

        meinas mennä N81 viidellähuntilla "Nigeriaan" :)
        Kiitos että informoitte :) Googlen kautta löyty nimellä Naan Wagner, samaan aikaan toinen englantilainen yritti saada minut lähettämään puhelintani Nigeriaan, hän käski minua nimeämään hinnan postikuluineen! TORBENJOHAN@(kai gmail.com) Varokaa häntäkin! Voi olla että jotkut vähän järkevämmät vaihtavat edes osoitettaan.


      • Nimetön
        keikkaa kirjoitti:

        meinas mennä N81 viidellähuntilla "Nigeriaan" :)
        Kiitos että informoitte :) Googlen kautta löyty nimellä Naan Wagner, samaan aikaan toinen englantilainen yritti saada minut lähettämään puhelintani Nigeriaan, hän käski minua nimeämään hinnan postikuluineen! TORBENJOHAN@(kai gmail.com) Varokaa häntäkin! Voi olla että jotkut vähän järkevämmät vaihtavat edes osoitettaan.

        Just tämä sama mies Naan Wagner halusi ostaa minulta puhelin joka oli huuto.netissä myytävänä. Hän tarjosi siitä enemmän rahaa ja luulin että kaikki oli ok.
        Mahatuntoni sanoi heti alusta että hommassa oli jotain outoa, mutta, opiskelijana tarvisin vähän ekstra rahaa, ja kuoppaan meni:(

        Menetin puhelimeni ja 200€.. En voi ymmärrä miten olin niin tyhmä etten googlasi hänen "nimensä" heti!
        Nyt tuntuu kyllä niin paskalta. Kaikki tämä tapahtui 3 tuntia sitten.


    • JJJuha

      Sama tapaus, juuri toisessa ikkunassa auki sähköpostiviesti jossa tämä "naan wagner" tahtoo että postitan huuto.netissä olevan kännykkäni nigeriaan tyttärelleen. Osoite itseasiassa on käypä nigeriassa,mutta arvopostitukset sinne on kielletty!. hämmästyin kun hän tarjosi puhelimestani 200 € enemmän kuin olin pyytänyt, ja siitä miten hän oli osannut tulla suomen kieliselle sivulle, ja kirjoittaa englanninkielisen tarjouksen oikealla tavalla. Huuto.netistä löytyy erittäin laaja keskustelu kyseisestä asiasta ja lisää mm. http://www.itviikko.fi/tietoturva/2008/11/12/nigerialaiset-hilluvat-suomalaisissa-nettikaupoissa/200829358/7
      Suurin osa noista on nigerialaisia joilla tämä tällänen "paypal"kauppa on liiketoimena jo, paypal ei toimi nigeriassa.

    • Mulla kanssa kokemus

      Ylihintaa ei ole tarjottu mutta muutoin epäilyttää.

      Englantilainen Daniel Nola kyseessä. Lähettäisi shekin postitse näkemättä tuotetta ja joku kätyri tulisi paikanpäälle tänne Suomeen noutamaan sen!

      Noup! Heti haisi huijaukselta.

      Olkaa varovaisia näitten ulkomaalaisten kanssa.

      • VALLU88

        Kertokaa miksi joku englannin kielinen kaveri haluaa ostaa mun auton huutonetin ilmoituksen perusteella. Entä mietitään oikein yhdessä miten aikoo huijata minua. Voin viedä leikin kyl loppuun mutta.... Paljon kysymysmerkkejä. Tässä viestit kyseiseltä kaverilta."Hello, Do you still have this car available for sale? What is the final price? Kindly reply me back on this email address below: [email protected] Thanks".Toinen viesti.Thanks for the mail, I want you to understand that am
        really interested in buying the Car and i am ok with the price you gave
        me for it. Kindly send me the following information FULL NAME, STREET
        ADDRESS, CITY, STATE, ZIP CODE, TEL, AMOUNT ( last price ). so that
        payment for the car can be issued immediately. I look forward hearing
        from you. Thanks for the anticipated co-operation.



        I wait to read from you soon.


      • NaanNaan
        VALLU88 kirjoitti:

        Kertokaa miksi joku englannin kielinen kaveri haluaa ostaa mun auton huutonetin ilmoituksen perusteella. Entä mietitään oikein yhdessä miten aikoo huijata minua. Voin viedä leikin kyl loppuun mutta.... Paljon kysymysmerkkejä. Tässä viestit kyseiseltä kaverilta."Hello, Do you still have this car available for sale? What is the final price? Kindly reply me back on this email address below: [email protected] Thanks".Toinen viesti.Thanks for the mail, I want you to understand that am
        really interested in buying the Car and i am ok with the price you gave
        me for it. Kindly send me the following information FULL NAME, STREET
        ADDRESS, CITY, STATE, ZIP CODE, TEL, AMOUNT ( last price ). so that
        payment for the car can be issued immediately. I look forward hearing
        from you. Thanks for the anticipated co-operation.



        I wait to read from you soon.

        Samainen henkilö kyselee myös minulta kännykkää joka on Huuto.netissä ja tismalleen samanlaisilla lauseilla. Tarjoaa 130e luurista 400e! Ja tyttärelle pitäis kuulemma lähettää.... Paskat, täyttä kusetusta!


      • huudossa
        NaanNaan kirjoitti:

        Samainen henkilö kyselee myös minulta kännykkää joka on Huuto.netissä ja tismalleen samanlaisilla lauseilla. Tarjoaa 130e luurista 400e! Ja tyttärelle pitäis kuulemma lähettää.... Paskat, täyttä kusetusta!

        Hello,

        Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 700 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa.

        Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to:

        Name : Biodun Odunayo
        Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun
        City : Akure
        State: Ondo State
        Zip Code : 23434
        Country : Nigeria

        So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment.

        I wait to read from you soon.

        Naan
        _________________________________________________________________


      • Tonnikeiju
        VALLU88 kirjoitti:

        Kertokaa miksi joku englannin kielinen kaveri haluaa ostaa mun auton huutonetin ilmoituksen perusteella. Entä mietitään oikein yhdessä miten aikoo huijata minua. Voin viedä leikin kyl loppuun mutta.... Paljon kysymysmerkkejä. Tässä viestit kyseiseltä kaverilta."Hello, Do you still have this car available for sale? What is the final price? Kindly reply me back on this email address below: [email protected] Thanks".Toinen viesti.Thanks for the mail, I want you to understand that am
        really interested in buying the Car and i am ok with the price you gave
        me for it. Kindly send me the following information FULL NAME, STREET
        ADDRESS, CITY, STATE, ZIP CODE, TEL, AMOUNT ( last price ). so that
        payment for the car can be issued immediately. I look forward hearing
        from you. Thanks for the anticipated co-operation.



        I wait to read from you soon.

        Sattuipas :) Minulle tuli aivan samat yhteydenotot Huuto.netissä myynnissä olevasta autostani. Jätänpä vastaamatta. Kiitos kaikille varoituksista.


      • mpee
        Tonnikeiju kirjoitti:

        Sattuipas :) Minulle tuli aivan samat yhteydenotot Huuto.netissä myynnissä olevasta autostani. Jätänpä vastaamatta. Kiitos kaikille varoituksista.

        ihmettelin hetken aikaa että voiko toi olla totta. onneks nyt päätin googlettaa nimen naan wagner ja löyty muitaki huijausyrityksen kohteita. bulls***


      • huijattu
        huudossa kirjoitti:

        Hello,

        Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 700 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa.

        Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to:

        Name : Biodun Odunayo
        Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun
        City : Akure
        State: Ondo State
        Zip Code : 23434
        Country : Nigeria

        So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment.

        I wait to read from you soon.

        Naan
        _________________________________________________________________

        minä onneton menin lankaan juuri eilen.
        Näillä samoilla lauseilla kyseli puhelintani huutonetissä ja onneton suostuin lähettämään.
        lisäksi menetin 743,50euroa !!!

        tämä liikkuu nyt nimellä tico evizu!!!!!varokaa!!!!

        itselläni nyt pää aivan tyhjä ja hävettää edes kertoa kellekkään tästä sinisilmäisyydestä mutta mitä minulla pitäisi tehdä!!!! ikinä en varmasti rahoja saa takaisin ja saako edes tekijää ikinä kiinni!!!!voi elämä miten sitä on voinu olla näin tyhmä!!!!!!


      • Beni-29
        huijattu kirjoitti:

        minä onneton menin lankaan juuri eilen.
        Näillä samoilla lauseilla kyseli puhelintani huutonetissä ja onneton suostuin lähettämään.
        lisäksi menetin 743,50euroa !!!

        tämä liikkuu nyt nimellä tico evizu!!!!!varokaa!!!!

        itselläni nyt pää aivan tyhjä ja hävettää edes kertoa kellekkään tästä sinisilmäisyydestä mutta mitä minulla pitäisi tehdä!!!! ikinä en varmasti rahoja saa takaisin ja saako edes tekijää ikinä kiinni!!!!voi elämä miten sitä on voinu olla näin tyhmä!!!!!!

        Kyseinen Mr. Tico Evizu yrittää saada meikäläisen lähettämään puhelimen tyttärelleen nigeriaan.Ensin tuli kyselyt,jonka jälkeen pankista tieto että raha liikkuu vasta lähetystietojen saavuttua.Kovin tuo hetken hoputteli,mutta kiire laantui kummasti kertoessani ottaneeni yhteyttä asianajajaan.....SAUNAN TAKANA ON TILAA!!!!!!!!!!!!!!!


      • kysymys__
        huijattu kirjoitti:

        minä onneton menin lankaan juuri eilen.
        Näillä samoilla lauseilla kyseli puhelintani huutonetissä ja onneton suostuin lähettämään.
        lisäksi menetin 743,50euroa !!!

        tämä liikkuu nyt nimellä tico evizu!!!!!varokaa!!!!

        itselläni nyt pää aivan tyhjä ja hävettää edes kertoa kellekkään tästä sinisilmäisyydestä mutta mitä minulla pitäisi tehdä!!!! ikinä en varmasti rahoja saa takaisin ja saako edes tekijää ikinä kiinni!!!!voi elämä miten sitä on voinu olla näin tyhmä!!!!!!

        lähetit tuotteen ennenkuin olit saanut rahat tilillesi? Paljonkotuo lähetys Nigeriaan muuten maksoi ja onnistuiko huijarin antamilla osoitetiedoilla? Ilmeisesti huijari todella on nigerialainen. Minuakin se yritti huijata äsken lähettämään puhelimen.


      • kyllästynyt huijareihin
        kysymys__ kirjoitti:

        lähetit tuotteen ennenkuin olit saanut rahat tilillesi? Paljonkotuo lähetys Nigeriaan muuten maksoi ja onnistuiko huijarin antamilla osoitetiedoilla? Ilmeisesti huijari todella on nigerialainen. Minuakin se yritti huijata äsken lähettämään puhelimen.

        [email protected] - Tico Evizun viimeisin toiminnassa ollut sähköposti-
        osoite...

        Eli pommitetaankos oikein kunnolla tuota sähköpostiosoitetta (;
        Jos joku on jo mennyt lankaan, niin 3000€ ja muiden menetyksiä
        voisi ehkä kokeilla saada takaisin. EU:n sisällä on tällä hetkellä
        jollain tavoin yli rajojen toimiva verkosto ja tuollaisista huijjareista
        ollaan kiinnostuneita. Ehkäpä tarvitsevat rahaa muihin ikävämpiin
        bisneksiinsä, joten INTERPOL voisi olla kiinnostunut tuosta
        englantilaisesta hepusta. Ainut ongelmahan on se, ettei välttämättä
        kenelläkään ole tiedossa miehen oikeaa nimeä tai osoitetta. Mutta
        mene ja tiedä...

        Nuo lähetysosoitteet ovat uskottavia ja tuolla osoitteella löytyy
        Anglikaaninen kirkko tai kirkkokeskus Nigeriasta... Kannattaisi kysellä
        sieltä, että onko sinne ylipäänsä tullut erikoisia tavaroita, mutta
        enpä usko... joku rikollinen toimii jo Nigerian tullissa ja/tai postissa
        ellei valeniminen Tico Evizu itse... Ehkäpä tuo huijari/-verkosto
        saataisiin kiinni, jos joku todellakin tekisi asialle jotain...

        Onko asiasta jo ilmoitettu viranomaisille? Entä huuto.netin ja muiden
        kauppapaikkojen ylläpitäjille, jotta he voisivat varustautua noita
        huijjareita vastaan? Valvontahan on ylivoimaisen hankalaa, mutta
        uskoakseni nuo "uudet asiakkaat" (eli huijjarit) käyttävät esim.
        huutonetin sisällä nimimerkkiään vain hetken... on melko helppo
        parametrein - uusi nimimerkki, englannin kieli ja ylisuuri tarjous
        tuotteesta - sulkea tuollaiset huijjarit kauppapaikkojen ulkopuolelle
        ainakin hetkiseksi. Tietenkin oma maalaisjärki kannattaa säilyttää
        mukana, jos joku tarjoaa aivan mieletöntä summaa ja toimitusmaa
        on jossain ulkomailla...

        Voi kun toivoisin, että nuo rosmot saataisiin kiinni ja vastuuseen
        teoistaan. Ovat vain päässeet liian helpon rahan äärelle ):

        T: kyllästynyt huijareihin


      • Mamuilua?

        "Lähettäisi shekin postitse näkemättä tuotetta ja joku kätyri tulisi paikanpäälle tänne Suomeen noutamaan sen! "

        Laita Thorssin osoite siihen, ok?


      • sukankuluttaja?
        huijattu kirjoitti:

        minä onneton menin lankaan juuri eilen.
        Näillä samoilla lauseilla kyseli puhelintani huutonetissä ja onneton suostuin lähettämään.
        lisäksi menetin 743,50euroa !!!

        tämä liikkuu nyt nimellä tico evizu!!!!!varokaa!!!!

        itselläni nyt pää aivan tyhjä ja hävettää edes kertoa kellekkään tästä sinisilmäisyydestä mutta mitä minulla pitäisi tehdä!!!! ikinä en varmasti rahoja saa takaisin ja saako edes tekijää ikinä kiinni!!!!voi elämä miten sitä on voinu olla näin tyhmä!!!!!!

        "ja onneton suostuin lähettämään.
        lisäksi menetin 743,50euroa !!! "

        Tuohon on vain yx selitys; Hammastahnassa on Fluoria...

        http://www.fluoridealert.org/health/brain/


    • bsjt

      Täälläkin samat tekstit Huuto.net kohteeseen. Erona se, että hän väittää olevansa Malesiasta ja rahat tulee shekillä kotiin ja lunastamisen jälkeen hänen kuljetusliikkeensä noutaa auton ja vie Malesiaan... Kovasti yrittää tingata osoitetta ja puhelinnumeroa.

      • tapani89

        sama viesti oli myös mulla,kun myin puhelinta.Tarjosi 210 euron puhelimesta 500 euron shekkiä:)


      • kävi kiusallisesti

        kaveri laittoi kännykän myyntiin huuto.nettiin, ja sille tuli noita sähköposteja naan wagnerilta. käski että kertoo hänelle puhelinnumeron ja jotain yhteystietoja, ja kaveri meni pistämään ku ei ollut tietoinen huijausyrityksestä. no pari päivää meni, ja tämä "naan" soitti kaverille ja soiton kestoksi tuli melkein 5 minuuttia, ja kauppoja ei sittemmin syntynyt. mutta seuraava puhelinlasku kauhisti, summa oli yli 3000 €. kaveri vastasi vain soittoon joka tuli ulkomailta, jäljityksen perusteella egyptistä. kaveri opiskelee ttk:lla, ja opiskelijan budjetilla tuohon laskuun menee vielä pitkä aika maksaa...


      • Sloinen
        kävi kiusallisesti kirjoitti:

        kaveri laittoi kännykän myyntiin huuto.nettiin, ja sille tuli noita sähköposteja naan wagnerilta. käski että kertoo hänelle puhelinnumeron ja jotain yhteystietoja, ja kaveri meni pistämään ku ei ollut tietoinen huijausyrityksestä. no pari päivää meni, ja tämä "naan" soitti kaverille ja soiton kestoksi tuli melkein 5 minuuttia, ja kauppoja ei sittemmin syntynyt. mutta seuraava puhelinlasku kauhisti, summa oli yli 3000 €. kaveri vastasi vain soittoon joka tuli ulkomailta, jäljityksen perusteella egyptistä. kaveri opiskelee ttk:lla, ja opiskelijan budjetilla tuohon laskuun menee vielä pitkä aika maksaa...

        ""naan" soitti kaverille ja soiton kestoksi tuli melkein 5 minuuttia, ja kauppoja ei sittemmin syntynyt. mutta seuraava puhelinlasku kauhisti, summa oli yli 3000 €."

        Eihän tuo ole mahdollista, puheluun vastaaminen ei maksa mitään.


      • hmmm.m
        Sloinen kirjoitti:

        ""naan" soitti kaverille ja soiton kestoksi tuli melkein 5 minuuttia, ja kauppoja ei sittemmin syntynyt. mutta seuraava puhelinlasku kauhisti, summa oli yli 3000 €."

        Eihän tuo ole mahdollista, puheluun vastaaminen ei maksa mitään.

        itse asiassa on mahdollista että vastaaminen maksaa, varsinkin jos soittaja osaa valita liittymän ja järjestelyt siten että numerosta tulee ns. tukipalvelu. ulkomailta tullut puhelu vielä.


    • po3jtr

      Laitoin juuri tuolle vaaknerille jo tilinumeroni! Voiko hän varastaa rahojani sen kautta! auttakaaaaaaaaaaaaaaaaaa1!!!!!!!!!!!!!!!!

      • HUIJATTU

        Mäkin juuri äsken laitoin tilinumeroni tälle huijaripellelle!!!!!!!!!!Äkkiä tyhjentään pankkitili ja huomena puhelu pankkiin ja poliisille!!


      • näinseon

        perusteella ei kukaan voi tyhjentää pankkitiliäsi. Tilinumerossa ei itsessään ole mitään salaista. Vain nettipankin salasanalla ja kertäkäyttöisillä tunnuksilla voi tyhjentää tilin, tai vaihtoehtoisesti tilin omistaja henkkareita vastaan pankissa.


      • 55295529
        näinseon kirjoitti:

        perusteella ei kukaan voi tyhjentää pankkitiliäsi. Tilinumerossa ei itsessään ole mitään salaista. Vain nettipankin salasanalla ja kertäkäyttöisillä tunnuksilla voi tyhjentää tilin, tai vaihtoehtoisesti tilin omistaja henkkareita vastaan pankissa.

        Samaa yritettin tänään minulle, puhelin h.netissä myynnissä hintaan 125- max 200, kaveri tarjoaa heti 400 plus kulut. Oli liian hyvä tarjous... nimi googleen ja täällä ollaan ;)) Hello, Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 400 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa. Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to: Name : Biodun Odunayo Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun City : Akure State: Ondo State Zip Code : 23434 Country : Nigeria So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment. I wait to read from you soon. Tico


      • kyllästynyt huijareihin
        55295529 kirjoitti:

        Samaa yritettin tänään minulle, puhelin h.netissä myynnissä hintaan 125- max 200, kaveri tarjoaa heti 400 plus kulut. Oli liian hyvä tarjous... nimi googleen ja täällä ollaan ;)) Hello, Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 400 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa. Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to: Name : Biodun Odunayo Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun City : Akure State: Ondo State Zip Code : 23434 Country : Nigeria So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment. I wait to read from you soon. Tico

        [email protected] - Tico Evizun viimeisin toiminnassa ollut sähköposti-
        osoite...

        Eli pommitetaankos oikein kunnolla tuota sähköpostiosoitetta (;
        Jos joku on jo mennyt lankaan, niin 3000€ ja muiden menetyksiä
        voisi ehkä kokeilla saada takaisin. EU:n sisällä on tällä hetkellä
        jollain tavoin yli rajojen toimiva verkosto ja tuollaisista huijjareista
        ollaan kiinnostuneita. Ehkäpä tarvitsevat rahaa muihin ikävämpiin
        bisneksiinsä, joten INTERPOL voisi olla kiinnostunut tuosta
        englantilaisesta hepusta. Ainut ongelmahan on se, ettei välttämättä
        kenelläkään ole tiedossa miehen oikeaa nimeä tai osoitetta. Mutta
        mene ja tiedä...

        Nuo lähetysosoitteet ovat uskottavia ja tuolla osoitteella löytyy
        Anglikaaninen kirkko tai kirkkokeskus Nigeriasta... Kannattaisi kysellä
        sieltä, että onko sinne ylipäänsä tullut erikoisia tavaroita, mutta
        enpä usko... joku rikollinen toimii jo Nigerian tullissa ja/tai postissa
        ellei valeniminen Tico Evizu itse... Ehkäpä tuo huijari/-verkosto
        saataisiin kiinni, jos joku todellakin tekisi asialle jotain...

        Onko asiasta jo ilmoitettu viranomaisille? Entä huuto.netin ja muiden
        kauppapaikkojen ylläpitäjille, jotta he voisivat varustautua noita
        huijjareita vastaan? Valvontahan on ylivoimaisen hankalaa, mutta
        uskoakseni nuo "uudet asiakkaat" (eli huijjarit) käyttävät esim.
        huutonetin sisällä nimimerkkiään vain hetken... on melko helppo
        parametrein - uusi nimimerkki, englannin kieli ja ylisuuri tarjous
        tuotteesta - sulkea tuollaiset huijjarit kauppapaikkojen ulkopuolelle
        ainakin hetkiseksi. Tietenkin oma maalaisjärki kannattaa säilyttää
        mukana, jos joku tarjoaa aivan mieletöntä summaa ja toimitusmaa
        on jossain ulkomailla...

        Voi kun toivoisin, että nuo rosmot saataisiin kiinni ja vastuuseen
        teoistaan. Ovat vain päässeet liian helpon rahan äärelle ):

        T: kyllästynyt huijareihin


      • quas
        55295529 kirjoitti:

        Samaa yritettin tänään minulle, puhelin h.netissä myynnissä hintaan 125- max 200, kaveri tarjoaa heti 400 plus kulut. Oli liian hyvä tarjous... nimi googleen ja täällä ollaan ;)) Hello, Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in buying your item and i will pay you 400 euros for the item and shipping cost through Post Office to my Daughter in West Africa. Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will send the item to: Name : Biodun Odunayo Address : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church Idiagba Titun City : Akure State: Ondo State Zip Code : 23434 Country : Nigeria So get back to me as soon as possible with your bank information so that I can proceed with the payment. I wait to read from you soon. Tico

        joo monet suomalaiset on tähän jujuun mennyt
        lankaa

        kun maksaa tonne niin ei saa koskaan rahoja takas ne kerjää edelleen


    • Mulumuru

      Nettimarkkinoilla myynnissä olleeseen tuotteeseen osoitti kiinnostusta "Naomi Tyler" ja lähetteli hienoja PayPal viestejä samaan tyyliin kuin muillekin on tullut.
      En mennyt halpaan, mutta ajattelin lisätä nimen tänne, kun ei googlettamalla löytyny mitään epäilyttävää.

      Yhteydet tuli osoitteesta [email protected] ja [email protected]
      Jälkimmäinen oli naamioitu [email protected] :iksi.

    • joskus tv:ssä

      juttua kuinka eri kansailuuksilla esiintyvät ihmiset "ostavat" tuotteita ja pyytävät lähettämään nä nigeriaan. kyseessä on iso huijjaus porukka jotka päivät pitkät meilailevat ihmisille ja yrittävät huijata heiltä tavaraa. olkaa tarkkana ihmiset!

      • quas

        älkää vaan vastako noihin ulkomaalaisiin
        juttuihin

        koska itellekin on tullut
        noita viestejä sähköpostiin

        joo kerran kuulin ylex radiossa tästä jutusta noh
        ylex soitti tohon ulkomaalaiseen numer ym juttutti miestä ym
        ja silkkaa huijjausta on


        itselleni tuli kerran että olisin voittanut lotossa
        jostain tanskasta

        vit... noi SPAMMIT
        alkaa olee tuolla suomi24treffit jutussakin

        ei hyvä noh lähetin posti suomi24 että alkaa täälläkin olee näit spamm

        ei suomi24 ole edes ennen huomannut totakaan

        ei hyvä :(


      • quas
        quas kirjoitti:

        älkää vaan vastako noihin ulkomaalaisiin
        juttuihin

        koska itellekin on tullut
        noita viestejä sähköpostiin

        joo kerran kuulin ylex radiossa tästä jutusta noh
        ylex soitti tohon ulkomaalaiseen numer ym juttutti miestä ym
        ja silkkaa huijjausta on


        itselleni tuli kerran että olisin voittanut lotossa
        jostain tanskasta

        vit... noi SPAMMIT
        alkaa olee tuolla suomi24treffit jutussakin

        ei hyvä noh lähetin posti suomi24 että alkaa täälläkin olee näit spamm

        ei suomi24 ole edes ennen huomannut totakaan

        ei hyvä :(

        silloin kun kuuntelin tota
        ylex juttua tuli joskus 2008 joulu-tammikuus
        muistaatkseni
        siinä oli myös rikospoliisi
        kertomassa tästä jutusta


    • Ei saanut:)

      Pyöritin muutama vuosi sitten nettikauppaa jossa oli mm. reppuja. Yllättäin sain Englannista tilauksen jossa tilattiin 10 reppua ja erikoistoiveena oli, että jokaiseen olisi pakattu Nokian määrätty malli. Reput piti lähettää Lontoon lentokentälle jossa joku tuttava olisi ne ottanut vastaan. Maksu olisi kuulemma suoritettu pankista heti kun ilmoitus reppujen lähettämisestä olisi tullut. Pankki oli kuulemma valmis lähettämään varmennuksen maksukyvystä ja suorittamaan maksun.

      Eli aivan samanlainen huijausyritys kuin ekallakin kirjoittajalla. Reput olisin voinut vaikka lähettääkin mutta Nokialaisten pakkaaminen herätti epäluulon.

    • huijauksen kohde

      Mä myin kans huuto.netissä pleikka kolmosta ja sieltä tuli joku Janet Jones kans antaan sähköpostinsa minne pyysi vastaan josko tuote olis vielä myynnissä. Hinta oli tässä tapauksessa epäilyksiä herättämätön. Tässä tapauksessa kaikki kävi juuri kuten viestiketjun aloittaneessa viestissä, paitsi että paketti piti lähettää Espanjaan, jotain ylimäärästä rahansiirtomaksua piti lähettää Nigeriaan : D ja erona myös se, että pankki jonka välikäden kautta kaikki olis tapahtunu oli nimeltään Colony Bank, en oo varma mainittiinko se jo, koska vilkasin vaan noita ekoja viestejä.
      Myöhemmin sit parin päivän päästä tuli viestiä mun toiseen auki olevaan kohteeseen huuto.netissä ja sieltä sit joku heebo taas kyseli ja toimi ihan samalla tavalla, mut tällä kertaa viestiä tuli kans Charity Bankilta, jonka googlettamalla löysin tän sivuston.
      Tohon tokaan Charity Bank -huijaukseen en enää langennu koska olin just menny lankaan ton Colony Bankin kanssa. Leikin mukana liian kauan ja nyt mulla ei oo muuta kun suunnaton vitutus ja 1 000 euroo saamatta.

      • Tarjottiin kanssa

        Hyvää hintaa ja maksu PyPallin kautta. Osoite on Espanjaan:
        Martin Preye Angel.
        PASEO DE VIGO, NO 8 2C
        FUENLABRADA,28942
        MADRID, SPAIN

        Kaikki on hyvin laadittua huijausta PayPallin varjolla. Kannattaa tarkistaa aina PayPallista lähettämällä saatu ilmoitus [email protected] osoitteeseen.Sieltä saa vastauksen nopeasti.
        Ohjeena voi katsoa sivun ylälaidasta onko lukon kuvaa, että suojattu yhteys ja PayPal ei ala ikinä kirjettä "Dear Customer"" tms.
        [email protected] on yksi lisänä huijaamassa.
        Laitoin Espanjan Poliisiin tietoa,että tarkkailisivat hiukan.
        Olen kokeillut Huutonetissä olevia sähköposti osoitteita ja laittanut tietoa, että myyn halvalla ja kaikilta tulee samankaltainen ilmoitus, että on maksettu PayPalliin siihen osoitteeseen (ei ole osoitteella PayPallia) rahaa ja vaaditaan lähetys tunnus jne.
        Ilmoitan vain että olen antanut sen paikkakunnan poliisille ilmoituksen ja sen sähköpostin.IP numerosta saa selville mistä posti tulee.


      • olppa
        Tarjottiin kanssa kirjoitti:

        Hyvää hintaa ja maksu PyPallin kautta. Osoite on Espanjaan:
        Martin Preye Angel.
        PASEO DE VIGO, NO 8 2C
        FUENLABRADA,28942
        MADRID, SPAIN

        Kaikki on hyvin laadittua huijausta PayPallin varjolla. Kannattaa tarkistaa aina PayPallista lähettämällä saatu ilmoitus [email protected] osoitteeseen.Sieltä saa vastauksen nopeasti.
        Ohjeena voi katsoa sivun ylälaidasta onko lukon kuvaa, että suojattu yhteys ja PayPal ei ala ikinä kirjettä "Dear Customer"" tms.
        [email protected] on yksi lisänä huijaamassa.
        Laitoin Espanjan Poliisiin tietoa,että tarkkailisivat hiukan.
        Olen kokeillut Huutonetissä olevia sähköposti osoitteita ja laittanut tietoa, että myyn halvalla ja kaikilta tulee samankaltainen ilmoitus, että on maksettu PayPalliin siihen osoitteeseen (ei ole osoitteella PayPallia) rahaa ja vaaditaan lähetys tunnus jne.
        Ilmoitan vain että olen antanut sen paikkakunnan poliisille ilmoituksen ja sen sähköpostin.IP numerosta saa selville mistä posti tulee.

        kas vain...

        samainen martin p. angel tahtoo ostaa multa kameran hintaan 85 ja ja lupasimaksaa 60e postikuluja. aikaspaljon pk suhteessa kameran hintaan... miksei ostais jo 145 uutta kameraa?.
        Eli mun pitäisi vain lähettää kamera sinne epsanjaan ja kun kamera on siellä niin saan rahat... voi olla että menis kamera hyväntekeväisyyteen. tällä kertaa käytössä on colony bank... buahahah haa!

        http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=53222&rajaus_alku=4920
        ja sieltä findiä colony sanalla.... joku kamera huijari näköjään epsanjassa,,,
        jännittävää on että viesti on lähes identtinen =)

        huuto.net ylläpito kertoi että ks. "huijarin" käyttis roopevonkoch on suljettu koska on luotu väärennetyllä henkkarilla. kysyin "roopelta" itseltä että miksi on suljettu.
        -kuulemma joku oli hakkeroinut hänen käyttiksen ja oli itse pyytäny sulkemaan tunnuksen. yep. miksi kukaan hakkerois tunnusta jolla ei ole yhtään ostoa tai myyntiä, ei siis mitään luottamusta...?

        mikähän se espanjan poliisi osoite on jos sinne haluisi ilmoittaa?


      • olppa
        olppa kirjoitti:

        kas vain...

        samainen martin p. angel tahtoo ostaa multa kameran hintaan 85 ja ja lupasimaksaa 60e postikuluja. aikaspaljon pk suhteessa kameran hintaan... miksei ostais jo 145 uutta kameraa?.
        Eli mun pitäisi vain lähettää kamera sinne epsanjaan ja kun kamera on siellä niin saan rahat... voi olla että menis kamera hyväntekeväisyyteen. tällä kertaa käytössä on colony bank... buahahah haa!

        http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=53222&rajaus_alku=4920
        ja sieltä findiä colony sanalla.... joku kamera huijari näköjään epsanjassa,,,
        jännittävää on että viesti on lähes identtinen =)

        huuto.net ylläpito kertoi että ks. "huijarin" käyttis roopevonkoch on suljettu koska on luotu väärennetyllä henkkarilla. kysyin "roopelta" itseltä että miksi on suljettu.
        -kuulemma joku oli hakkeroinut hänen käyttiksen ja oli itse pyytäny sulkemaan tunnuksen. yep. miksi kukaan hakkerois tunnusta jolla ei ole yhtään ostoa tai myyntiä, ei siis mitään luottamusta...?

        mikähän se espanjan poliisi osoite on jos sinne haluisi ilmoittaa?

        jaa niin ja hän lähetti mulle ekaks viestin jossa hän puhui että ostaa sen puhelimen ja hinta on ookoo.... sitten tuli 30sek myöhemmin viesti jossa hän tahtoikin ostaa kameran, eli sen mitä olin myymässä. mikä ihmeen puhelin?? vai onkohan jannulla hieman copy-pastet menny sekasin kameroiden ja puhelin huijauksien tiimoilla...?? =)

        ps. 30sek on melko vähän aikaa lähettää viesti uudelleen..... tai ainakin epäilyttävää....


      • Tuoppi2009
        Tarjottiin kanssa kirjoitti:

        Hyvää hintaa ja maksu PyPallin kautta. Osoite on Espanjaan:
        Martin Preye Angel.
        PASEO DE VIGO, NO 8 2C
        FUENLABRADA,28942
        MADRID, SPAIN

        Kaikki on hyvin laadittua huijausta PayPallin varjolla. Kannattaa tarkistaa aina PayPallista lähettämällä saatu ilmoitus [email protected] osoitteeseen.Sieltä saa vastauksen nopeasti.
        Ohjeena voi katsoa sivun ylälaidasta onko lukon kuvaa, että suojattu yhteys ja PayPal ei ala ikinä kirjettä "Dear Customer"" tms.
        [email protected] on yksi lisänä huijaamassa.
        Laitoin Espanjan Poliisiin tietoa,että tarkkailisivat hiukan.
        Olen kokeillut Huutonetissä olevia sähköposti osoitteita ja laittanut tietoa, että myyn halvalla ja kaikilta tulee samankaltainen ilmoitus, että on maksettu PayPalliin siihen osoitteeseen (ei ole osoitteella PayPallia) rahaa ja vaaditaan lähetys tunnus jne.
        Ilmoitan vain että olen antanut sen paikkakunnan poliisille ilmoituksen ja sen sähköpostin.IP numerosta saa selville mistä posti tulee.

        Sama porukka yritti ostaa huuto.netissä ollutta kännykkääni, pyyntöhintaa oli maksamassa sekä 60e lähetyskuluja Madridiin.

        Sanoin lähettäväni vain kun rahat ovat tilillä.
        Sitten tuli Colony Bank nimellä viestiä että heille on suoritettu maksu ja tarvitsevat todistuksen ja seurantanumeron lähetyksestä jonka jälkeen siirtävät rahat.

        Ilmoitin vain että kauppa on peruttu.

        Ja Colony Pankkiin ilmoitin että yrittävät käyttää heidän nimeänsä huijaukseen.
        Poliisillekkin pitäisi varmaan ilmoittaa vaikka tuo pankki varmaan hoitaa homman.


      • vaikka poliisi
        Tarjottiin kanssa kirjoitti:

        Hyvää hintaa ja maksu PyPallin kautta. Osoite on Espanjaan:
        Martin Preye Angel.
        PASEO DE VIGO, NO 8 2C
        FUENLABRADA,28942
        MADRID, SPAIN

        Kaikki on hyvin laadittua huijausta PayPallin varjolla. Kannattaa tarkistaa aina PayPallista lähettämällä saatu ilmoitus [email protected] osoitteeseen.Sieltä saa vastauksen nopeasti.
        Ohjeena voi katsoa sivun ylälaidasta onko lukon kuvaa, että suojattu yhteys ja PayPal ei ala ikinä kirjettä "Dear Customer"" tms.
        [email protected] on yksi lisänä huijaamassa.
        Laitoin Espanjan Poliisiin tietoa,että tarkkailisivat hiukan.
        Olen kokeillut Huutonetissä olevia sähköposti osoitteita ja laittanut tietoa, että myyn halvalla ja kaikilta tulee samankaltainen ilmoitus, että on maksettu PayPalliin siihen osoitteeseen (ei ole osoitteella PayPallia) rahaa ja vaaditaan lähetys tunnus jne.
        Ilmoitan vain että olen antanut sen paikkakunnan poliisille ilmoituksen ja sen sähköpostin.IP numerosta saa selville mistä posti tulee.

        laitoin interpoliin viestin, yritti mua kanssa. Suomen poliisiin pitää kaikkien tehdä kanssa rikosilmoitus.


    • tarjottiin N95:sta muistaakseni pyysin n. 300€ niin tää englannin kielinen lupas maksaa 500€.

      Haukuin sen hulluksi ja käskin sen hakea kaupasta =)

      • Minulle tarjottiin myös puhelimesta huutonetin kautta 300 euroa, kerkesin tyhmänä jo tilinumeronkin antamaan, ennen kuin rupesin asiaa oikeen tutkimaan... nyt se tico toimii tällä sähköposti osoitteella Tico Evizu Toivottavasti mitään ei voi tapahtua vaikka tilinumeron annoinkin, vai pitääkö sulkea tili ja vaihtaa uusi numero tilalle??? apuuva, miten tyhmä voi ihminen olla....


      • olppa
        eliise78 kirjoitti:

        Minulle tarjottiin myös puhelimesta huutonetin kautta 300 euroa, kerkesin tyhmänä jo tilinumeronkin antamaan, ennen kuin rupesin asiaa oikeen tutkimaan... nyt se tico toimii tällä sähköposti osoitteella Tico Evizu Toivottavasti mitään ei voi tapahtua vaikka tilinumeron annoinkin, vai pitääkö sulkea tili ja vaihtaa uusi numero tilalle??? apuuva, miten tyhmä voi ihminen olla....

        tein itse saman erheen että lähetin tilinumeron, bic ja swift koodin....
        soitin pankkiin ja sanoivat ettei noilla vielä sinällään pitäisi mitään rikollista pystyä tekemään....


      • moi200912
        eliise78 kirjoitti:

        Minulle tarjottiin myös puhelimesta huutonetin kautta 300 euroa, kerkesin tyhmänä jo tilinumeronkin antamaan, ennen kuin rupesin asiaa oikeen tutkimaan... nyt se tico toimii tällä sähköposti osoitteella Tico Evizu Toivottavasti mitään ei voi tapahtua vaikka tilinumeron annoinkin, vai pitääkö sulkea tili ja vaihtaa uusi numero tilalle??? apuuva, miten tyhmä voi ihminen olla....

        Periaatteessa on hyvin hankalaa nostaa rahaa pelkän tilinumeron perusteella, mutta jotkin näistä ihmisistä harrastavat myös identiteetti kaappauksia. (varastavat toisen ihmisen henkilöllisyyden ja elävät tällä) jos olet antanut myös sos turva tunnuksen, kannattaa ottaa yhteyttä poliisiin. ASAP.


    • rööpe0000903

      mulla oli nokia E65 myynnissä huuto.net:issä ja joku Michelia A. Johnson tarjos heti 110e ja sitte lässyn öässyn lää ja lähetys nigeriaa???? wat?
      no ei se vielä mitään, mutta kun toinen jäbä/tyby ottaa yhteyttä ja yrittää toistamiseen samaa vitun huijausta.. "rahat tulee tilille ku paketti on postitettu ja "seurantakoodi" lähetetty pankille. kaikkea ne keksii

      • HAH HAH

        LOL!! Michael Johnson, Koripallon pelaaja... Eikö ne muuta nimeä keksiny? :D


    • Janitus

      Hello,
      > Thanks for the mail. I want you to understand that am really interested in
      > buying your item and i will pay you 400 euros for the item and shipping cost
      > through Post Office to my Daughter in West Africa.
      > Here is my Daughter full contact address in west africa in which you will
      > send the item to:
      > Name : Biodun OdunayoAddress : 26 Olorunsogo Street Opp Luke Anglican Church
      > Idiagba TitunCity : AkureState: Ondo StateZip Code : 23434Country : Nigeria
      > So get back to me as soon as possible with your bank information so that I
      > can proceed with the payment.
      > I wait to read from you soon.
      > Famurewa

      Just joo, en oo niin tyhmä että tuoho uskosin:DD
      Nyt se siis esiintyy nimellä Miila Famurewa ja maili on [email protected]
      Joten varokaa kyseisen henkilön huijausyrityksiä!!!

    • drive

      machine;

    • port

      piece;

      • NeekeriNigeriasta

        Näitä juttuja kun lukee niin kylläpäs olette tyhmän tuntuista porukkaa.

        Nettikaupan perussääntö #1: Vasta sitten tavara postiin ostajalle kun rahat on oman tiliotteen mukaan tilillä
        Nettikaupan perussääntö #2: Jos lähetät tavaran ennen kuin saat rahat, niin ainoastaan postiennakolla jolloin ostaja maksaa postiin ennenkuin lunastaa paketin postista
        Nettikaupan perussääntö #3: Kukaan oikea ostaja ei vastaa englanniksi suomenkieliseen ilmoitukseen - piste!
        Nettikaupan perussääntö #4: Jos ostajalla on aivan liian hyvä tarjous niin kyseessä on 100% huijaus
        Nettikaupan perussääntö #5: Jos ostajalla selittelee mitä tahansa syytä siihen miksi ostaa niin kyseessä on taas, yllättäen - 100% huijaus!

        Älkää myykö neekereille.


    • discuss

      invent; antabuse alcohol; clomifene; drug viagra; buy ultram; ambien; antabuse medication; impotence treatment viagra; cheap propecia; acetate prednisolone;

    • teach

      continue; benicar 20mg; cialis.com; buy cigarettes canada; cialis professional 10 pills; cytotec; 60mg cymbalta; stromectol 30 pills; buy cialis online; acomplia;

    • Kokemusta on

      Itselläni on kokemusta ihan suomalaisesta toimijasta. Verkkokauppa.com ei korjannut tuotetta, vaan väitti sen olevan ehjä. Kaiken lisäksi lähettivät laskun siitä että laite oltaisiin viety muka turhaan huoltoon. Reklamaatio firmaan ei johtanut mihinkään. Asioita hoitava tyyppi valehteli rutiinilla. Netissä on monen vuoden ajalta samantyyppisiä kertomuksia siitä kuinka ihmiset ovat saaneet tarpeekseen verkkokauppa.comin epärehellisyydestä.

      • pamila

        Itselläni oli Huuto.netissä myynnissä Nikonin digikamera, ostaheti hinta oli 120e. no tämä Frank laittoin mulle sähköpostia ja Tarjosi heti 180e, olis eka että JES! No aikamme viestitelleen, mies alkoi kyselemään ahneesti tilinumeroani. En sitten vielä antanut. Mies olisi tarvinnut kameran mahdollisimman pian veljenpojalleen Espanjaan, itse sanoi asuvansa Lontoossa.

        No aikamme väännettyämme, mies lupasi maksaa 300e postikuluineen. Nytkin hän laittaa vielä viestiä ja kyselee tilinumeroani. Jotta voisi pikemmiten maksaa. Kysyin mieheltä miksi ihmeessä hän suomesta asti haluaa ostaa veljenpojelleen digikameran espanjaan ja itse asuu lontoossa! Siinä vaiheessa hälytyskellot alkoi soida. TIli numeroa en laittanut tms.

        Näistä kannattaa pysyä kaukana!! Tein myös poliisille nettiilmoituksen! Aivan selvä huijari!


      • 12+15=52
        pamila kirjoitti:

        Itselläni oli Huuto.netissä myynnissä Nikonin digikamera, ostaheti hinta oli 120e. no tämä Frank laittoin mulle sähköpostia ja Tarjosi heti 180e, olis eka että JES! No aikamme viestitelleen, mies alkoi kyselemään ahneesti tilinumeroani. En sitten vielä antanut. Mies olisi tarvinnut kameran mahdollisimman pian veljenpojalleen Espanjaan, itse sanoi asuvansa Lontoossa.

        No aikamme väännettyämme, mies lupasi maksaa 300e postikuluineen. Nytkin hän laittaa vielä viestiä ja kyselee tilinumeroani. Jotta voisi pikemmiten maksaa. Kysyin mieheltä miksi ihmeessä hän suomesta asti haluaa ostaa veljenpojelleen digikameran espanjaan ja itse asuu lontoossa! Siinä vaiheessa hälytyskellot alkoi soida. TIli numeroa en laittanut tms.

        Näistä kannattaa pysyä kaukana!! Tein myös poliisille nettiilmoituksen! Aivan selvä huijari!

        http://www.youtube.com/watch?v=OdzNHJN8q3I
        tässä lähes uskomaton tarina, nainen menetti 400 000 $ huijarille


    • Pähkinöitä

      Sain juuri tällaisen meilin kun kauppasin kännykkää Keltaisen Pörssin kautta:

      "Hello ,Thanks for the mail and i will like to tell you that Mr David
      is my Name from U.S.A and i will like you to go ahead and calculate
      the total cost of the item including the shipping cost through POST
      OFFICE to my Son Address for is programmed in college and send me the
      information below for the transfer to be made fully. i want you to
      give me the total cost,and get me back how many product you have for
      sale,

      Here is the Information Needed For Payment:
      Account Holder Name......
      Account Number............
      Bank Name..............
      Bank Address............
      Country................
      your mail..............
      Item Name.............
      Total Cost................

      This is the shipping address:

      Name: ODE Olawale
      Address: N0 13 Lagere Area.
      City: Ife
      State: Osun State
      Country: Nigeria
      Zip Code:23436


      l'm waiting to hear from you...
      Thanks"

      Että näin...

      • rikas nigerialainen

        Kauppasin luuria keltaisessa pörssissä ja Jones Mike lähettää aluks ihan viattomalta vaikuttavan viestin jossa koittaa tinkiä hinnasta ja kyselee tavaran kuntoa. Sekä tietenkin pikaista vastausta. Vastasin siihen ja seuraavaks tyyppi kertoo olevansa itse kanadassa ja tarjoaa jo 80euroa ylimääräistä postikulujen maksua vaikka äsken vielä tinkas innoissaan. Luuri pitäs lähettää hänen pojalleen nigeriaan syntymäpäivälahjaksi. Ja lähetyksen kanssa tulee tietenki pitää kovaa kiirettä ku hänen poikansa synttärit koittavat as soon as possible. Just. Sit kyselee noita pankkiyhteyksiä samaan tapaan ku edellä.

        En olis tietenkä lähettäny mitään ennen ku rahat olis näkyny tilillä mutta en jaksanu lähtee ees koittamaan, kuitenki olis tullu jotain tyyliin "siirrämme rahat ku olet lähettäny blaa blaa.."

        Et jos tulee [email protected] :sta postia niin tehkääpä elämänne kaupat :)


    • .....

      Yks ois halunnu maksaa ylihintaa läpimädästä 15 v. vanhasta rellusta ja laivata sen Saksaan... joo-o.

      • ...

        Alex Dowling niminen heppu koittaa kusettaa meikäläistä autokaupassa tällä hetkellä. Tarjosi kanssa 200e ylimääräistä. Pitäisikö tälläisestä ilmoittaa johonkin?

        1. yhteydenotto:
        I want to buy your vehicle which i offer you 3300 euro for vehicle,wait to read from you soon

        Vastasin ihan leikkimielellä sille kusiaiselle

        2.yhteydenotto:
        Thanks for your reply, can you confirmed the total amount that shipping company in your country can ship to England so that you can add all the money together for me to pay you all the money via western union money transfer and after the payment i will send you information how you will cash your money via western union before you can ship the item through those shipping company you help, then tell me more information about it.

        Kindly get back to me with your information listed below:

        Full Name:
        Address:
        State:
        City:
        Zipcode:
        Country:
        Phone Number:

        Am marring Marines engineer and right now under the sea, so i can not call out due to nature of my work including network but you can call me via my phone number 447529883698 if you can reach me to talk or confirmation.

        Nyt pitäis keksiä jotain ovelaa vastaukseksi.


      • henryking

        Hyvää päivää,
        Herra Henry King, yksityinen lainanantaja. Sain viestisi, että tarvitset hätälainaa / luottoa ja Xmas-lainaa? Onko sinulla rahoituskriisiä? Tarvitsetko rahaa aloittaaksesi oman yrityksenne? Tarvitsetko hyvitystä maksamaan velkasi tai maksamaan laskuja? MR HENRY KING LOAN COMPANY LTD, tämä loistava yritys voi tarjota sinulle kaiken lainan määrän, jota etsit ja tarjoan kaikenlaisia lainoja ihmisille, jotka tarvitsevat alhaisia 2 prosentin korkoja. Lisätietoja antaa tästä -mail: [email protected]

        Rehellinen on nopean lainan vastauksen portti.

        Jumala siunatkoon sinua.


    • Siviili

      Saman niminen tyyppi yrittää ostaa autoani! Sanoo maksavansa pay-pal kautta, väittää olevansa sukellusveneessä (!!) työssä, eikä välttämättä pysty puhelimessa puhumaan. Kuriiripalvelu hakee auton jne. En uskaltanut leikkiin ryhtyä, kun näin edellisen kirjoituksen! Kiitos!

      • k a l l e

        Kirjoitan nimet googlen takia, Micheal Ray kirjoittaa tekonimensä vielä "väärin", ei siis Michael. Yhteistä näille:
        - @aol -päätteinen sp-osoite
        - Western Union, jonne rahtirahat tulisi lähettää herra Leo John merkkiselle kaverille
        - PayPal toimisi ylisuuren kauppasumman maksunvälittäjänä
        - Elite Shipping toimisi tavarankuskaajana.

        Kahdelta jälkimmäiseltä tulee viestejä, jotka ovat pienellä kokemuksella tunnistettavissa vääriksi, näyttävät monelle oikeilta.

        Jos tulee uusia nimiä, nimet otsikoihin, tietävät ihmiset varoa joa älyävät googlettaa.


      • TR

        Viesti :
        I want to buy your vehicle, so what is your final price? and still available?
        Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Alex Dowling
        Puhelinnumero : 7529883698
        Sähköpostiosoite : [email protected]

        En tietenkään vastaa. Näitä olen nähnyt aikaisemminkin. Kerran lähettivät tuplamäärän tekaistuja shekkejä, joista heti näki, että ne on tehty tulostamalla tai kopiomalla.


      • dooris24
        TR kirjoitti:

        Viesti :
        I want to buy your vehicle, so what is your final price? and still available?
        Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Alex Dowling
        Puhelinnumero : 7529883698
        Sähköpostiosoite : [email protected]

        En tietenkään vastaa. Näitä olen nähnyt aikaisemminkin. Kerran lähettivät tuplamäärän tekaistuja shekkejä, joista heti näki, että ne on tehty tulostamalla tai kopiomalla.

        Viesti :
        I want to buy your vehicle, so what is your final price? and still available?
        Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Alex Dowling
        Puhelinnumero : 7529883698
        Sähköpostiosoite : [email protected]

        ^-IHAN TASAN SAMA VIESTI OOTTI MULLA TÄNÄÄ S-POSTISSA!!!

        Vastasin kyllä viestiin, mutten laittan siihen kun nelinumeroisen rahasumman, en muuta. Onneks huviksee googlasin!!!


      • Astra myynnissä yhä
        dooris24 kirjoitti:

        Viesti :
        I want to buy your vehicle, so what is your final price? and still available?
        Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Alex Dowling
        Puhelinnumero : 7529883698
        Sähköpostiosoite : [email protected]

        ^-IHAN TASAN SAMA VIESTI OOTTI MULLA TÄNÄÄ S-POSTISSA!!!

        Vastasin kyllä viestiin, mutten laittan siihen kun nelinumeroisen rahasumman, en muuta. Onneks huviksee googlasin!!!

        Samainen Dowling otti minuun yhteyttä samoilla sanoilla Nettiautoon jätetyn ilmoituksen pohjalta. Vastasin vaan tylysti, että Not available, vaikka auto könöttää edelleen tossa pihassa.


    • Järkeä kalloihin

      Onhan se tietysti hyvä että te julkaisette tässä näitä huijareiden käyttämiä nimiä, mutta ei tälläkään tavalla
      tyhmien kalloon lisää järkeä saa.

      Jokainen normaalilla älykkyydellä varustettu myyjä eBayssa, huutonetissä ym. kaupoissa lähettää tavaran VASTA SITTEN KUN MAKSU NÄKYY HÄNEN TILILLÄÄN.

      Oli sitten ostajana Micheal Ray London citystä tai Urpo Turpeinen SUOmaasta.

      • karmeaa luettavaa

        NÄIN ON

        Järkyttävää lukea noita juttuja ja vielä järkyttävämpää ett porukka lankeaa vielä niihin.........no, yhden osuudessa oli ahneus...piti saada heti rahaa ja yli iso tarjous houkutti.Sen siitä sitten sai.
        Mutta, ei naurata yhtään........musta noi huijarit pitäisi saada banniin käyttämiensä ip lähteiden osalta. Kaikki nigerian posti vaan rajalla kiinni ;))

        Ja jjoo, telkusta on tullut ohjelmaa, olisko olllut A-studio tai silminnäkijä missä oli juttuu näist nigerialaishuijareista. Niillä on oma office mistä ne tehtailee näitä ja hölmöt suomalaiset ja muun maalaiset uskoo niihin.......
        no, jokainen menettää just sen verran kun on varaa?


      • k a l l e

        Entäpä jos näitä nimiä ei tänne laitettaisi. Kuten arvoisa kommentoija voi useista viestiketjuista lukea, muutama sielu on pelastettu nimien ansiosta. Elämänkokemusta omaavat tietävät paljon muutakin kuin kertomasi hyvät neuvot. Kaikki eivät, ja viisaampien velvollisuus on kartuttaa tietovarantoa. Itsekin teit tarpeesi kakarana housuihisi. Hyi !


      • xx,cc
        k a l l e kirjoitti:

        Entäpä jos näitä nimiä ei tänne laitettaisi. Kuten arvoisa kommentoija voi useista viestiketjuista lukea, muutama sielu on pelastettu nimien ansiosta. Elämänkokemusta omaavat tietävät paljon muutakin kuin kertomasi hyvät neuvot. Kaikki eivät, ja viisaampien velvollisuus on kartuttaa tietovarantoa. Itsekin teit tarpeesi kakarana housuihisi. Hyi !

        ja kai osoite pitää olla kun jotain laittaa. niin eikös sitten muka tiedä kuka huijari on.


    • Arttu...............

      HEH pitää vissiin vähän vejättää kaveria.


      Lähetti viestin:
      I want the vehicle as matter of urgent as xmas gift to my colleges that was retired from work and i will handle the picking up by one of the best shipping company in the world, then i will pay you via Paypal and the money will be credited into your account before you can handle over the vehicle to those shipping company, Please tell me more information about vehicle.

      wait to read from you soon because i need to confirmed me if your email address ******@windowslive.com is your paypal account email address, so that i can proceed with the payment, but if you do not have paypal account kindly set up through www.paypal.com.

      Am marring Marines engineer and right now under the sea, so i can not call out due to nature of my work including network but you can call me via my phone number 447529883698 if you can reach me to talk or confirmation.

      Alex Dowling

      [email protected]

      tonne voi pistää palautetta halukkaat!

      • Alex Dowling

        Sain myös ostotarjouksen - copy/paste


        I want the motorcycle as matter of urgent as new year gift to my colleges that was retired from work and i will handle the picking up by one of the best shipping company in the world, then i will pay you via Paypal and the money will be credited into your account before you can handle over the motorcycle to those shipping company, Please tell me more information about motorcycle.

        wait to read from you soon because i need to confirmed me if your email address [email protected] is your paypal account email address, so that i can proceed with the payment, but if you do not have paypal account kindly set up through www.paypal.com.

        Am marring Marines engineer and right now under the sea, so i can not call out due to nature of my work including network but you can call me via my phone number 447529883698 if you can reach me to talk or confirmation.

        Alex Dowling

        [email protected]


      • noonsejokumma
        Alex Dowling kirjoitti:

        Sain myös ostotarjouksen - copy/paste


        I want the motorcycle as matter of urgent as new year gift to my colleges that was retired from work and i will handle the picking up by one of the best shipping company in the world, then i will pay you via Paypal and the money will be credited into your account before you can handle over the motorcycle to those shipping company, Please tell me more information about motorcycle.

        wait to read from you soon because i need to confirmed me if your email address [email protected] is your paypal account email address, so that i can proceed with the payment, but if you do not have paypal account kindly set up through www.paypal.com.

        Am marring Marines engineer and right now under the sea, so i can not call out due to nature of my work including network but you can call me via my phone number 447529883698 if you can reach me to talk or confirmation.

        Alex Dowling

        [email protected]

        Olisi halunnut ostaa minun mönkijän ja vielä suuremmalla hinnalla kuin pyynti. näyttää laittavan saman tekstin jokaiselle. varuillaan saa olla. ikinä en ole lähettänyt tai luovuttanut ennenku rahat on tilillä tai kourassa ja jatkan tästedeskin samalla linjalla!


    • 66lök

      Nyrkkisääntö netistä ostaessa, koskee nimenomaan yksityishenkilöiden ilmoituksia ulkolaisilla autopalstoilla, ilmoittaja ei välttämättä olekaan Saksalainen Hans vaan ihan jotain muuta, kaveri ei ole edes saksassa ja siksi et pysty edes maksamaan käsirahaa EU pankkitilille. Pyytävät maksut yleensä PayPal, Money Gram jne palvelujen kautta.
      tässä Ebayn ohjeet autohuijauksista. '

      http://reviews.ebay.com/ebaymotors/Car-Scams-Beware-of-Extremely-Low-Buy-It-Now-Offers_W0QQugidZ10000000001242172

      Netistä löytyy paljon saitteja joissa ohjeet kuinka vältät kusetuksen.
      Läytyy hakusanoilla "419 scam" tai "nigerian scam"

    • kolapuu

      Asiani ei liity tähän viestiin! Mutta kaikille vanhan elektroniikan kunnostajille olisi tässä viesti: Varokaa tilaamasta mitään Hollantilaiselta J.Van Schaik Consultancyltä! Vaikuttaa tilausvaiheessa erittäin luotettavalta, pyytää vielä hyväksynnän ja lähettää asiallisen laskun pdf-muodossa. Laskun maksamisen jälkeen TÄYSI HILJAISUUS LOPULLISESTI! Ongelmani on vielä siinä miten saisin lähetettyä tästä toimijasta viestin Googlelle, -Symantecille tai F-Securelle. JOTTA TÄLLE TOIMIJALLE TULISI PUNAINEN "ruksi" kentän alkuun. Yst. Neuvot osoitteeseen ensalo ät luukku.com Kiitos!

    • Oppirahat..

      Ite haistattelin tuollaisen viestin lähettäjälle sillä seurauksella, että jouduin kuulusteluun poliisilaitokselle. Juttu on nyt menossa syyttäjän arvioitavaksi. Sen verran on tietoa, että juttu menee oikeuteen, vaikkei syyttäjä näkisi sen arvoiseksi.

      Lienee selvää, etten paljasta nimeä enää tässä tilanteessa.

      Hienoa tämä EU, kun voi jossain eteläisessä EU-maassa tehtä rikosilmoituksen suomalaisesta.

    • höpöhöpöhöpöhpööö

      Jaksat kerto satujasi toisessakin palstassa. Varsinainen satusetä.

    • pissoffer

      edelleen samaa schaittia


      Hello,

      Thanks for the response, i would like to inform that am willing to
      buy and pay for this item and i will offer you 200 Euro including the
      shipping charges via Post Office to my Client address so kindly send
      me your full Bank Details or PayPal money Request to make the payment
      of the item to you..

      Send me any one of the details stated below for the payment...

      Account Holder's Name:
      Account Number:
      Bank Name:

      However here below is the shipping address:-

      Name....Abass Iroko
      Address....6 irepodun street leventis coca cola
      City............Ibadan.
      State........Oyo
      Zipcode....23402
      Country........Nigeria.
      Phone.........08183854860

      Await your reply soon with your Bank information's , and the total
      amount including the shipping cost

      so that i can able to quickly make the payment.



      Thanks
      franks

    • Mipo-

      Yep yep, sama homma täällä.

      Suomi24:n torilla myynnissä puhelin, hinnaksi oli laitettu 170,- Henkilö otti yhteyttä ja tarjosi 250,- puhelimesta. Hetken siinä ihmettelin että voiko olla totta... Tosiaan paketti olisi pitänyt lähettää NIGERIAAN hänen poikaystävälleen joka on punaisella ristillä... Haha. Mietin että ok jos summa tulee tilille niin mikä ettei, MUTTA ei "pankista" viesti sähköpostiin.. Eka pitäisi lähettää puhelin jne jne ennen kuin maksu tulee tilille. Haha. Joo kiitos ei. :)

      Olkaa tosiaan varovaisia !!!!

    • SaunanTakana

      Hei mihin näistä voi ilmoittaa!?

      Täytyyhän jonkun tahon kerätä näitä!!
      Ja tehdä asialle jotain.


      Nollatoleranssi on todettu toimivaksi, jos näihin ei puututa niin näistä pikkuhuijareista kasvaa isoja.

      En käsitä miten meillä voi olla työttömiä poliiseja.

      Jos valtio ei tee työtään, ottaa kansa tuomionjaon omiin käsiin...

      • aijaijaija

        Tarvittais sellanen ylikansallinen "bounty hunter" -tyylinen yksityisorganisaatio jolla olisi lupa kerätä nämä huijarikaverit nippuun, johonkin käsittelyvankilaan odottamaan "kansainvälisen oikeuden" tuomiota, samalla otettaisiin DNA:t, sormenjäljet jne. kunnon tiedostot herroista, koska sehän tiedetään että sakoilla, joita eivät maksa, he selviävät.

        Sitten kun rötöksiä on tarpeeksi monta, niin ei muuta kuin kansainväliselle vankityöleirille jossa pojat pääsevät valmistamaan perushyödykkeitä halvalla muiden tarpeisiin, näin sovittaisivat rikoksensa aktiivisesti, ettei tarvitse pelkkiä putkan seiniä katsella. Samalla kustantaisivat oman vankilaelämänsä.

        Tämän kaiken voisi suunnitella yhteistyössä Amnestyjen ja kaikenmaailman Edjucational organisaatioiden kanssa. Niin kaikilla olis lopulta hyvä mieli.


    • Sir Emerson

      Hei teille kaikille
      Oletko tarvitsevat lainaa Olemme erikoistuneet nopeasti lainoja 48 tunnin käänne. Ei hätää, jos olet evätty tai vähentynyt ennen. Käytä vakuutena lainan mihin tahansa tarkoitukseen ja käyttää rahasi haluamallasi tavalla. Toimitamme lainan tahansa osassa maailmaa, on se liike, asuminen, yritykset, yksityiset ja yksittäisten tarkoituksiin, tule meille ja teidän rahahuolet on poissa annamme sinulle lainaa kun maksat takaisin korkojen 2%, vuodesta $ 1,000.00 dollaria 90,000,000.00 Yhdysvaltain dollareina tai GB Pounds jos olet kiinnostunut meidän lainaehtojen yhteyttä nyt sähköpostitse aiheista: [email protected]

    • vaarako

      Joku ostattelee autoa eng. ja haluaisi maksaa tilille (joku tulisi auton hakemaan maksun jälkeen). Kannattaako näille ulkomaalaisille laitella edes tilitietoa :/

      • Lyhyesti

        ei.


    • Tyhmyydestä sakot:))

      Älkää nyt hyvät ihmiset edes yrittäkö saada rahojane/tavaroitanne takaisin. Tuonlaiset idiootit kuin te vain rasittavat turhanpäiten Poliisia. Vähän ihmetyttää mitä noin tyhmät ihmiset, joita on noin helppo huijata, ovat ylipäätänsä saaneet omaisuutta. Sosiaalihuollosta?

      Ihan oikeasti ihmisen pitää olla todella tyhmä lähettäessään omaisuuttaan ulkomaille saamatta siitä rahoja ensin. Älykkyysosamäärä ei voi olla isompi kuin 10.

      Suositus: Lähettäkää loputkin omaisuudestanne samaan osoitteeseen ja keskittykää tyhjässä kodissanne johonkin paremmin teille sopivaan toimintaan kuten päänraapimiseen.

    • Elämä on

      Mitenhän ne on osannut jättää ilmoituksen tänne kun siihen pitää osata laskea tuo alla näkyvä laskutoimitus? Kumma juttu....

      Niin kauan on olemassa "huijareita" kun on olemassa tarpeeksi tyhmiä ihmisiä huijattavaksi.

      Valitettavasti tyhmyys ei ole hoidettavissa oleva sairaus,; se on peritty ominaisuus joka valitettavasti osuu joillekin suvun jäsenistä. Toisiin sukuihin enemmän toisiin vähemmän. Joten älkää syyttäko huijareita vaan huonoa tuuria ja perintötekijöitä.

    • mr blessed

      Laina tarjous annamme lainan 2% korkoa, jos todella olet teko tarvitsevat lainan takaisin kautta ([email protected])

      nimi
      tarvittava määrä
      maa
      sukupuoli
      ammatti
      mountly tulot
      kesto

    • Dr. Snyder Anderson

      Tervetuloa EXPRESS VARAT LAINAN YRITYSTEN PLC.
      60-62 Margaret Street, W1W 8TF. N.Y.
      U.S.A
      18003266000.
      Reg.NY34/79923/US812A
      Lisenssi nro: Lx6n77y10006
      Email: - [expressfundsloans.llc @ aol.com]
      Kotisivut: - [www.expressloansllc.com]

      Hei Rakas Hakija,

      Olen tohtori Snyder Anderson William, toimitusjohtaja EXPRESS VARAT LAINAN YRITYSTEN PLC.

      Meidän velvollisuus on auttaa tarvitsevia saada taloudellista vakautta, jotta voidaan vastata kysynnän kanssa elämisen. Ja auttaa niitä, jotka ovat taloudellisissa kriiseissä.
      EXPRESS RAHASTOT LAINA YRITYSTEN PLC, on amerikkalainen kansainvälisen luotonannon hallituksen hyväksytty ja sertifioitu kansainvälisen laina luotonanto yritys, jolla on yli 36 vuoden lainoja kokemus ja palkinto. Me lainata lainan asiakkaille ympäri maailmaa välillä $ 2,000.00 USD 45.000.000 dollari USD korolla 1,5%.

      Tarjoamme seuraavia lainoja alla:
      * Henkilökohtaisia ​​lainoja [turvallista ja vakuudettomien]
      * Yrityslainojen [turvallista ja vakuudettomien]
      * Yhdistelmä lainat
      * Opiskelijoiden lainat
      * Vakauttamislainat ja niin monet muut.

      kiinnostuneiden Hakijan tulee täytä meidän hakemuslomake alla:

      Lainahakemuksen FORM [varauslomakkeemme]
      PREFIX [MR-, MRS-, DR-,]
      [1] Nimesi: -----
      [2] maasi: ----
      [3] ammattisi: ---
      [4] siviilisäätysi: ----
      [5] Puhelinnumerosi: ---
      [6] YOUR tulot kuukaudessa: -
      [7] Postiosoite: ----
      [8] Käyttötarkoitus: ---
      [9] Lainamäärä PYYDETYN: ----
      [10] lainaus KESTO: ----
      [11] PUHELIN: ----
      [12] I.D KORTTI: ----
      [13] NEXT lehmistä: ----
      [14] matkapuhelinnumero: ----

      Sähköpostilistalle yhteystiedot on [[email protected]]
      Meidän maksutavat ovat -
      Maksu BANK Western Union Money SIIRTO - [25 minuuttia]
      Maksu Money Gram --------- [30 minuuttia]
      Maksaminen pankin pankkisiirrolla ------ [2 h]
      Maksu CERTIFIED CHEQUE ------- [9 päivä]

      Valtuutetut ja sääntelee Financial Services Authority. Rekisteröity Amerikassa No 59LC821NY.
      Kotipaikka: 60-62 Margaret Street, USA W1W 8TF.

      Dr. Snyder Anderson William.
      C.E.O / EXPRESS VARAT LAINAN YRITYSTEN PLC.
      18003266000.
      Email: - [[email protected]]
      Kotisivut: - [www.expressloansllc.com]

    • huijattu12

      Itse jouduin huijatuksi ja menetin 492€ !!
      Huomenna menen tekemään rikosilmoituksen niinkuin Western Union suositteli..

      Varokaa Andrew Hughes nimistä henkilöä joka käyttää osoitetta [email protected]

    • EURON LOANS

      --
      --
      Kiireelliset lainan maksaa laskuja tai vakiinnuttaa velvoitteisiin?
      --
      Tarvitsetko lainaa ostaa talon tai ostaa auton?

      NYT yhteyttä Yhdysvaltain MISTÄÄN tarkoitukseen lainan avulla
      [email protected] seuraavat tiedot, ja olemme iloisia voidessamme auttaa

      sinua ..

      Lainamäärä tarvitaan:

      Lainan tarkoitus:

      Laina Kesto:



      Odotan vastausta nyt

      Vilpittömästi

      Sara Iwola

    • EURO LOANS PLC

      On ollut hylkäsi pankkisi tai sinulla on edessään taloudellisen sulaisi?Tässä on mahdollisuus saada lainan 24hours sovelluksen sisällä.Yhteystiedot euron lainat Plc sähköpostitse:
      [email protected],[email protected]

      LAINAN HAKIJAN PÄTEVYYS:
      * Laina etsijän on oltava luettelo 18 vuotta ja yli.
      * Laina etsijän on oltava tehokas ja luotettava.
      * Laina etsijän on oltava rehellinen ja vakava.
      * Laina etsijän on oltava usein verkossa tietää tilan
      hänen laina.
      * Laina etsijän on voitava esittää tunnistetieto,
      Skannaa kopio hänen henkilökortti työaikajärjestelyjä (henkilökortti) tai (ajokortti)
      tai (kulkea portin kopio) tunnistamiseksi.

      Kiitos ja Ystävällisin terveisin

    • mr james warren

      -
      Olen Mike Jackson, legit laina lainanantaja, annan laina erittäin vakavia ihmisiä avun tarpeessa lainoja. Tarvitsetko lainaa tyhjentää laskujaan? Oletko kipeästi luotto apua? Oletteko missään taloudellisissa vaikeuksissa? Oletko taloudellisesti ahtaalle? Oletko tarvitsevat henkilökohtaista ja yritysten lainoja eri tarkoituksiin? Oletko taloudellisesti alas ja tarvitsee
      pääoman (rahaa) seuraaviin tarkoituksiin: investoinnit, sorvaus laskuja, hankkia uusia ominaisuuksia. Sitten yhteyttä suoraan [email protected]
      Kohtuulliset tarjoavat vakuudettomia lainoja alhaisella korolla 3% maksimi takuiden ja vakuutukset.

      tiedot lainanottajat
      (1) Nimi: ===
      (2) pysyvä osoite: ===
      (3) Sex & Ikä: =====
      (4) Ammatti: ==
      (5) Maa: ===
      (6) Paikka: ===
      (7) Kunto: ===

      luottotiedot

      (1) tarvittava määrä: ====
      (2) Laina Kesto: ===
      (3) Kuukausittaiset tulot: ===
      (4) Mobile Sticky: ==
      (5) saada luottoa: ===

      Ota yhteyttä suoraan: [email protected]

      Ystävällisin terveisin,

    • Mr Zindo Lisa

      --
      Hyvä arvostettu asiakas,

      Olet tervetullut TIMOTHLYSS lainan yritykselle. Olemme tällä hetkellä
      antaa lainaa tahansa päin maailmaa 3% korolla. Jos
      kiinnostunut, ota Mr Zindo Lisa sähköpostiosoite karjua
      Sähköposti: [email protected]

      Annamme lainat 3% korolla. Mitään osaa
      maailmassa. , Joiden kesto on välillä 1-25 vuotta.

      Myös me vain antaa lainoja hakijoille 18 vuotta ja yli.
      Sinun täytyy antaa seuraavat tiedot itsestäsi ja ehdotus niin
      että tiedän miten auttaa.

      * Koko nimi: ......................... . ..
      * Ikä: ......................... ............
      * Sukupuoli .......................... ..............
      * Osoite: ..................... ...........
      * Valtion: ....................... ...........
      * Maa: ..................... ...........
      * Toiminimi (tarvittaessa): ...................
      * Lainan määrä tarvitaan: ......................
      * Käyttötarkoitus: .........................
      * Laina Kesto: .................... ...........
      * Syntymäaika (vvvv-kk-pp): ..............
      * Sukupuoli: ...................... ...........
      * Siviilisääty: ....................... ..
      * Next of Kin: .......................... ..
      * Kuukauden Tulot: ....................... ..
      * Puhelin: ....................... . . .......
      * Faksi: ......................... . . .......
      * Postinumero: ...................
      * Mobile / solu: ............. . . ........
      * Internet kotona .........................
      * E-mail: ...................... ...........

      Tunnustuksena näitä tietoja, Me lähetämme teille ehdot
      yhdessä Maksuohjelman ja Jos hyväksyt ehdot ja
      olosuhteet, seisot saada lainaa sisällä 24hours. Tämä riippuu
      teidän vakavuuden ja kiireellisyyden saada lainaa.

      Ystävällisin terveisin,
      Mr Zindo Lisa

    • Ripworld

      Tällästä tulee www.tori.fi .sta, kun kyselee: kolmen tonnin Canon EOS 5DmkII ja lasi 600€. Uutta vastaava vuoden takuulla. Kaikissa euroCanoneissa on englanti default kielenä:)


      Hello

      I see that you are interested to purchase my product.
      First of all i want to apology that i am writing in english but i don`t speak or write your language because i am british citizen.
      I purchased the product in a business trip in your country because the price was very good but as long as it is your language, with your country language and all the stuff in your language it is very difficult to use it here.
      I tried to sell it in London but with no result...
      So in this situation i have decided to sell it back in your country at a lower price so i can purchase another one here. It is in perfect condition..
      i used it just a few times. I think that the price is good but if you have another price tell me and will talk about it . including all taxes and is not negotiable, the price includes insurance and shipping to your address.
      the price includes all original packaging and accessories invoice and 1 year international warranty.
      (No time for meetings with the buyer or his friends not agree with these proposals)
      (So can not do business directly with the buyer because no time for this sale, so i'm trying to sell it online)
      Now if you understand this problem and you are still interested to buy, I found a solution for deliver it to your location.
      The shipping company we will use is called DPD and is a well known shipping company here in Europe

      Here is DPD company method:
      A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
      1. After I have received your shipping info, I'll go to a DPD Location and I will leave the product onto your name and address as the intended receiver.
      B. DPD will check it to see that the unit was placed with all the papers and to see that is legal.

      2. You will receive a notification from DPD as a confirmation that the product is in their custody and also, that the product has been tested.
      C. DPD verify the transfer of money, and if everything is in order, will deliver the product to your door.

      3. PLEASE READ:Very important!
      -The payment will only reach me after you receive and test the item.
      -The payment details will remain with the company until you confirm that everything is Ok and you want to keep it.

      D. If by any reason, you will not be satisfied with the product, you will return the product to DPD with no expenses.
      Receive the product in 2 days.



      Please complete your details correctly!!!
      Shipping detaills like this:
      First name:
      Last name :
      Address :
      City/State :
      PostalCode :
      Country :
      E-mail 1:
      E-mail 2:
      Phone Number:



      Tell me whether you agree with all to whether I'll wait or I have to find another buyer.
      I am very happy that you are interested my product!
      I await your response.




      Thanks for understanding ,
      Andrew Hughes

      • EriSama

        Ko. Andrew Hughesin email on: [email protected] , olisi kuvitellut että joku andrew@gmail tms...


    • RipWorld

      Ja tällänen vastaus kun www.tori.fi .ssa kyselin Canon EOS 1Ds perään, hinta taas kuutisen sataa, ovh oli 2009 noin 7500€, vastaus näyttää ihan copy/pastelta:) keskustelu käydään nimillä "product, item yms"

      Hello

      I see that you are interested to purchase my product.
      First of all i want to apology that i am writing in english but i don`t speak or write your language because i am british citizen.
      I purchased the product in a business trip in your country because the price was very good but as long as it is your language, with your country language and all the stuff in your language it is very difficult to use it here.
      I tried to sell it in London but with no result...
      So in this situation i have decided to sell it back in your country at a lower price so i can purchase another one here. It is in perfect condition..
      i used it just a few times. I think that the price is good but if you have another price tell me and will talk about it . including all taxes and is not negotiable, the price includes insurance and shipping to your address.
      the price includes all original packaging and accessories invoice and 1 year international warranty.
      (No time for meetings with the buyer or his friends not agree with these proposals)
      (So can not do business directly with the buyer because no time for this sale, so i'm trying to sell it online)
      Now if you understand this problem and you are still interested to buy, I found a solution for deliver it to your location.
      The shipping company we will use is called DPD and is a well known shipping company here in Europe

      Here is DPD company method:
      A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
      1. After I have received your shipping info, I'll go to a DPD Location and I will leave the product onto your name and address as the intended receiver.
      B. DPD will check it to see that the unit was placed with all the papers and to see that is legal.

      2. You will receive a notification from DPD as a confirmation that the product is in their custody and also, that the product has been tested.
      C. DPD verify the transfer of money, and if everything is in order, will deliver the product to your door.

      3. PLEASE READ:Very important!
      -The payment will only reach me after you receive and test the item.
      -The payment details will remain with the company until you confirm that everything is Ok and you want to keep it.

      D. If by any reason, you will not be satisfied with the product, you will return the product to DPD with no expenses.
      Receive the product in 2 days.



      Please complete your details correctly!!!
      Shipping detaills like this:
      First name:
      Last name :
      Address :
      City/State :
      PostalCode :
      Country :
      E-mail 1:
      E-mail 2:
      Phone Number:



      Tell me whether you agree with all to whether I'll wait or I have to find another buyer.
      I am very happy that you are interested my product!
      I await your response.




      Thanks for understanding ,
      Andrew Hughes

    • Mr. Jack

      Hyvää päivää teille kaikille Olen Mr. Jack lämpimämpi, Perustellut, hyvämaineinen rahaa lainanantajalle. Annamme lainaa yritys Business Miehet ja naiset, jotka ovat osaksi liiketoimia, annamme pitkän aikavälin lainan kolmesta 30 vuotta maksimi alhainen korko on 3%, tässä voit myös kertoa meille haluamasi määrä kuin laina. Laina annetaan ulos punnissa euroina ja $ USD suurin annamme on 500.000.000 sekä kiloa EURO ja $ USD ja vähintään 5000 kiloa euroa ja dollaria joten jos todella olet kiinnostunut ota meihin ([email protected]) lisää tietoa siitä, miten saada lainaa.

    • cross1

      Hyvää päivää,

      Tarjoamme erilaisia ​​lainoja yksityishenkilöille (henkilökohtainen laina) ja yhteistyötä elinten korolla 3% annul.This on auttaa sinua saavuttamaan taloudelliset velvoitteet, erityisesti meneillään maailmanlaajuinen talouskriisi. Voit lainata 1000 850,000.00 (puntaa, euroa tai dollaria) Lisätietojen ota yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) Terveisin.

      Terveydeksi

    • Global Link Finance

      Oletko vakava tarve kiireellinen laina, aiotko aloittaa oman yrityksen? olet velkaa? Tämä on tilaisuutesi saada toiveesi, sillä annamme henkilökohtaisia ​​lainoja, yrityksille lainoja, ja kaikenlaisia ​​lainoja, vaihtelevat $ 500 50.000.000dollari 3% korolla. Lisätietoja, ota meihin yhteyttä välittömästi.

      Kiitos ja Ystävällisin terveisin

    • Mrs. Elizabeth Hende

      Dear Sir / Madam,
           Olen Greenwood Omat Luotto Oy: Lontoo / Branche toimisto Euroopassa Espanjassa, Belgiassa ja Saksassa parhaillaan antaa ulos lainan 3% korolla vuotuista lainojen kaikille asiasta kiinnostuneille henkilöille. Greenwood Personal Luotto Oy Yritys antaa lainaa vähintään lainan määrä 10000,00 puntaa, euroa ja Yhdistyneessä Amerikan dollari ja enimmäismäärä 100,000,000.00 puntaa, euroa ja Iso-Amerikan Dollar.If tarvitset lainan maksaa pois teidän velat, opintolaina, yritysten lainoja, yritys laina jne, voimme auttaa sinua tänään. Yhteystiedot Sähköposti: [email protected]

      Ystävällisin terveisin
      Rouva Elizabeth Henderson
      Marketing Department
      447440629330

    • LOAN OFFER

      Tarvitsetko yksityinen tai business-lainan 2%? jos kyllä ​​sähköpostitse:
      [email protected]

      ALLA (täyttää ja palauttaa ilmoituslomakkeen)
      Koko nimi:
      määrä:
      osoite:
      sukupuoli:
      kesto:
      tarkoitus:
      Ammatti:
      Puhelinnumero:
      Kotiosoite:
      Toimiston osoite:

      Kaikki vastaus tulee lähettää osoitteeseen: [email protected]

    • Susan Robinson

      Hyvä päivä Sir / Madam,


      Olet tervetullut Keski notariaattilaina Financial Service, hallitus hyväksyi lainan lainanantajien, joka antaa elämän ajan mahdollisuus lainoja. Tarvitsetko kiireellinen laina tyhjentää velat tai tarvitset pääomalainan parantaa yrityksesi? oletteko hylänneet pankkien ja muiden rahoituslaitosten virastot? Tarvitsetko vakauttamista laina tai asuntolaina? etsi enää kuin olemme täällä tehdä kaikki taloudelliset ongelmat menneisyyteen. Me Lainarahastot ulos tarvitsevien henkilöiden taloudellista tukea, joka on huono luotto-tai tarvitsevat rahaa maksaa laskuja, investoida liiketoiminnan nopeudella 4,9%. Haluamme käyttää tämän keskipitkän ilmoittaa teille, että me tehdä luotettavia ja saajan apua ja on valmis tarjoamaan sinulle lainaa. Alla ovat eri laina tarjoamme meidän yritys,


      Yhteiset palvelut ovat:


      * jälleenrahoittaa

      * Home Improvement

      * Keksijä Lainat

      * Auto Lainat

      * Velka

      * Line Credit

      * Toinen kiinnitys

      * Business Lainat

      * Henkilökohtaiset Lainat

      * Kansainvälinen Lainat

      * Paras vakuutena lainan

      * Cash Loan

      * Edullinen laina

      * Internet Laina

      * Taloudellinen lainan korko

      * Lifestyle Loan

      * Yhteinen Loan

      * Equity Loan

      * Pieni laina

      * hevonen Loan

      * suora

      * Talousarvio Loan

      * Rahoitus lainarahaa

      * Home Omistaja Loan

      * Pankkilainalukemaa

      * Yhtiö laina jne

       
      Mikä tahansa taloudellinen vaatimus on, lainaa Keski Trust varainhoitoelin aina help.No sosiaaliturvaa eikä luotto tarkistaa, 100% takuu. Odotamme avulla voimme palvella sinua. Ystävällisin terveisin, Odotamme Lyhyt Respond.Serious Hakijan tulee lähettää meille sähköpostia heti kautta yrityksen sähköpostiosoitteen ([email protected]) tai (
      [email protected])

      Olemme aina valmiina ratkaisemaan taloudellisia ongelmia. Odotamme lukea
      te pikimmin ...

    • sir joel williams

      Tarvitsetko kiireellinen laina?
      * Erittäin nopea ja kiireellinen siirto pankkitilillesi
      * Takaisinmaksu alkaa kahdeksan kuukauden kuluttua saat rahaa
      pankkitili
      * Matala korko 2%
      * Pitkän aikavälin takaisinmaksu (1-30 vuotta) kesto
      * Joustava lainaehdot ja kuukausimaksu
      *. Kuinka kauan kestää rahoittaa? Kun olet lähettänyt lainahakemuksen,
      voit odottaa, että alustava vastaus alle 24 tuntia ja
      rahoituskierroksen 72-96 tunnin kuluttua tietojen saamisesta tarvitsemme
      sinulta.

      Ota laillista ja lisensoitua laina yhtiön lupa
      että taloudellista tukea muita maita.
      Lisätietoja ja laina hakulomake yhteyttä laitoksen kautta

      email: [email protected]

      SIR EVA Demeter
      pääjohtaja
      CASHFIRMARENA YRITYS
      LONTOO

    • Sir joel williams

      Tarvitsetko kiireellinen laina?
      * Erittäin nopea ja kiireellinen siirto pankkitilillesi
      * Takaisinmaksu alkaa kahdeksan kuukauden kuluttua saat rahaa
      pankkitili
      * Matala korko 2%
      * Pitkän aikavälin takaisinmaksu (1-30 vuotta) kesto
      * Joustava lainaehdot ja kuukausimaksu
      *. Kuinka kauan kestää rahoittaa? Kun olet lähettänyt lainahakemuksen,
      voit odottaa, että alustava vastaus alle 24 tuntia ja
      rahoituskierroksen 72-96 tunnin kuluttua tietojen saamisesta tarvitsemme
      sinulta.

      Ota laillista ja lisensoitua laina yhtiön lupa
      että taloudellista tukea muita maita.
      Lisätietoja ja laina hakulomake yhteyttä laitoksen kautta

      email: [email protected]

      SIR EVA Demeter
      pääjohtaja
      CASHFIRMARENA YRITYS
      LONTOO

    • herraMeganAndre

      Kunnolla esitellä itseni, olen herra Megan Andre yksityinen lainanantaja annan pois lainan 3% korolla. Tämä on taloudellinen mahdollisuus kotiovellesi askel, sovelletaan nykyään ja saada nopeasti lainaa. On monia siellä etsimässä taloudellista mahdollisuutta tai apua ympäri paikoissa ja silti vielä ne eivät pysty saamaan yhteen. Mutta tämä on taloudellinen mahdollisuus kotiovellesi askel ja sellaisenaan ei ole varaa hukata tätä mahdollisuutta. Tämä palvelu on tehdä sekä yksityishenkilöille, yrityksille, liike miehiä ja naisia. Lainan määrä mallistot tahansa määrän valinta Lisätietoja yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

      Lainahakemus täyttää ja RETURN.

      Koko nimi....................................
      Personal Puhelinnumero ............................
      Maa ...........................................
      Osoite......................................
      Osavaltio..............................
      Ikä.............................................
      Siviilisääty.................................
      Lainamäärä tarvitaan lainan .....................................
      Laina Kesto .................................
      Kuukausitulot.............................
      Ammatti ....................................
      Oletko hakenut ennen? .......................

      Tunnustuksena näistä yksityiskohdista, Me lähetämme sinulle termit yhdessä takaisinmaksuaikataulu ja Jos hyväksyt ehdot, seisot saada lainaa 24 tuntia. Tämä riippuu vakavuuden ja kiireellisyyden saada lainaa. Mielelläni odottavat nopeaa reagointia, Kunnioittavasti, herra Megan Andre

    • herraMeganAndre
    • MrsFaridaStephen

      Hyvää päivää, olen rekisteröity yksityistä rahaa lainanantaja. Annamme lainaa auttamaan ihmisiä, yrityksiä täytyy päivittää kuka heidän taloudellinen asema kaikkialla maailmassa, jossa hyvin pieni vuotuinen Korot niinkin alhainen kuin 2% Vuoden sisällä 30 vuotta takaisinmaksuaika kestoisia tahansa päin maailmaa. Annamme lainaa Rajoissa 5000 euroa 100 miljoonaan euroon. Meidän lainat ovat hyvin vakuutettu, maksimaalisen turvallisuuden on tärkeintä. Mikäli henkilö kiinnostunut ota yhteyttä sähköpostitse: ([email protected])

      Oletko hylännyt niin monet pankit
      tarvitset rahoituksen laajentamista teitä liiketoimintaa,
      tarvitset henkilökohtainen laina

      Hae lainaa, lähetä yksityiskohdista alla:
      1. Koko nimi
      2. Osoite
      3. Määrä
      4. Kesto Period
      numero 5.Phone
      6. Ammatti

      Mrs Farida Stephen

    • Ehisdamone

      Mikä yllätys Sain lainan yritys nimeltä Carpa Holdings Limited, ystävä kertoi soveltaa yrityksen, jossa hän sai myös hänen laina, koska neuvot I antoivat ystävä, joka pyysi laina on Carpa Holdings Limited, ja minulle tarjottiin lainan pyysin, joten minun neuvoni teille kaikille on, että Carpa Holdings Limited on yksi parhaista yrityksistä maailmassa, joka antaa lainaa, joten jos olet tarvitsevat lainan voit ottaa heihin yhteyttä sähköpostiinsa yhtiöltä [email protected]

    • olkaavarovaisia

      Joo, näitä riittää. Itse sovin autokaupoista poliisi asemalle. Se hiljeni siihen.
      Toinen autokauppa oli myytävä auto. Itse auton omistaja ei tiennyt, että joku myi hänen autoaan. Halpa oli ja hyvä.
      Olivat kuvanneet auton vaan jossakin ja laittaneet myyntiin.
      En edes jaksanut vääntää sen kanssa.
      Surullista on se, että aina joku niihin lankeaa.
      TÄRKEÄÄ on se, että ilmoittaa myyntikanavan ylläpitäjälle huijareista.
      Ottavat ainakin myynti-ilmoitukset pois.

    • dellloan

      Sveiki visiem, es esmu Mrs Susan ciest badu, es esmu rakstot šo vēstuli liecību Jo es esmu ļoti pateicīgs par to, ko Dell Loan Company darīja par mani un manu ģimeni, kad es domāju, ka nebija cerību jaunā vīna un lai mans ģimenes Reālā Alive atkal noved mūs Low procentu likme Loan vai 2% Es nekad domāja thatthere joprojām īsti aizdevumu aizdevēji internetā, bet mans lielākais pārsteigums man ir mana kredītu bez izšķērdēt daudz laika, tādēļ, ja jūs meklējat aizdevumu jebkāda finansiālu iemeslu dēļ vispār, tad es jums ieteiks rakstiet Dell Loan Company par VIA ([email protected]), lai iegūtu vairāk informācijas par darījumu Es vēlu jums cieņu Ms. Susan ciest badu.

    • DavidPeterson

      Tarvitsetko kiireellistä lainaa yrityksesi rahoittamiseksi tai mihin tahansa tarkoitukseen? Tarjoamme lainoja yrityksille, yrityksille ja yksityishenkilöille korkoineen 2. Se voi olla lyhyt- tai pitkäaikainen laina ja vaikka sinulla on huono luottotiedot, käsittelemme lainaamme heti, kun saamme hakemuksesi. Olemme itsenäinen rahoituslaitos. Olemme vuosien varrella rakentaneet erinomaisen mainetta tarjoamalla erilaisia lainoja tuhansille asiakkaillemme, joten palaa meille sähköpostilla osoitteessa [email protected]. Tarjoamme taattuja laina-palveluja minkään määrän kansalaisille ja muille kuin kansalaisille. Tarjoamme helppoja henkilökohtaisia lainoja, kaupallista / yrityslainaa, autolainaa, leasing- / rahoitusvarainhankintaa, velkojen konsolidaatiolainaa, asuntolainaa jne. Jos tarvitset kiireellistä lainaa, älä huoli enää, ja palaa meille sähköpostitse. davidpetersonloanfirm1@outlook .com ja meillä on ilo auttaa sinua ...

      Nimi: David Peterson
      Sähköposti: [email protected]

    • endre

      Hyviä uutisia!

      Tarvitsetko lainan kiireellisesti velan maksamiselle? Jos tarvitset kiireellistä lainaa ota meihin yhteyttä tänään. Me myöntäkää lainoja, jotka vaihtelevat 2 000 eurosta 1 000 000 euroon kaikille kiinnostuneille yksilöille, yrityksille, kouluille ja kirkoille, vähintään 2 prosentin korko vuodessa. ota yhteyttä lainaopettajaan sähköpostin käsittelyn kautta: ([email protected]) Jumala siunatkoon sinua.

    • niv

      Hei kaikki, Nimeni on Inthupa Mammam, puhumme onnellisimpana ihmisenä koko laaja-ajattelupuheen tänään ja kerroin itselleni, että mikä tahansa lainanantaja, joka pelastaa perheeni huonosta tilanteestani, kerron nimen koko leveäksi maailmaksi ja olen niin iloinen voidessani sanoa, että perheeni on palannut hyvää, koska tarvitsin 200 000 dollarin Yhdysvaltain dollarin lainan, jotta voisin aloittaa elämäni koko ajan, koska olen yksi äiti, jolla on 3 lasta ja koko maailma näytti siltä, että se oli roikkuu minuun, kunnes tapasin tämän Jumalan lähetti lainanantajan, joka muutti elämääni myös perheeni kanssa. Jumala pelkää lainaa, rouva SUSAN JAMES LOAN FIRML COMPANY hän oli Vapahtaja Jumala lähetti pelastamaan perheeni ja aluksi ajattelin, että se ei ole mahdollista, ennen kuin saan lainaani 200 000 dollarin US dollaria 5. / helmikuu / 2018 , kutsuin hänet perheeni kokoontuvaan puolueeseen, jota hän ei hylkäsi ja neuvoisin kaikkia, jotka tarvitsevat lainaa todella ottaa yhteyttä Mrs SUSAN JAMES LOAN FIRML COMPANY -yhtiöön. Email: [email protected] or [email protected] or Website: https://susanjamesloanfirm.wixsite.com/loan-officer

    • wagner

      Tarjoamme lainaa alhaisella korolla 1%, tarjoamme henkilökohtaisia lainoja, velan vakauttamislainaa, riskipääomaa, yritysluottoa, opintolainaa, kiinnitystä tai lainoja mistä tahansa syystä ".
      Menetelmämme tarjoaa kuitenkin mahdollisuuden määrittää tarvittavan lainan määrä ja myös sen keston, jolla sinulla on varaa, antaa sinulle todellisen mahdollisuuden saada tarvittavat varat!

      Jos olet kiinnostunut saamaan lainaa niin ystävällisesti kirjoittaa meille lainan vaatimus.
      Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja: [email protected]

    • Anonyymi

      Luottotarjous, luotettava ja turvallinen 72 tunnin kuluessa.
      Nopea, luotettava ja luotettava lainan tarjous, joka on hyväksytty kaikilla oikeudellisilla menettelyillä (BANK, CENTRAL) ja maksetaan suoraan pankkitilillesi, korko 3%. Henkilökohtaisesta tilanteestasi riippuen sinut hyvitetään suoraan lainalla.
      Ei enää huolta! Tee niin kuin tuhannet ihmiset, jotka antavat meille jatkuvasti luottamusta ja jotka aina lähtevät suurella tyytyväisyydellä ja ilolla sydämessä. Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä sähköpostitse: (Sähköposti: [email protected])

    • Anonyymi

      Tervehdys,

      Olemme valtuutettuja finanssikonsultteja, jotka tarjoavat luotettavia lainoja yksityishenkilöille ja rahoitusta liike-, koti-, henkilökohtaisille ja hankkeille. Oletko kyllästynyt etsimään lainoja vai onko sinulla taloudellista sotkua. Onko sinulla alhainen luottotulos, ja sinun on vaikea saada lainoja pankeista ja muista rahoituslaitoksista? älä hätää enää, koska olemme ratkaisu taloudelliseen epäonneosi. Tarjoamme kaikentyyppisiä lainoja 2 000 eurosta 650 000 000 euroon matalalla korolla 2% ja lainan kestolla 1–35 vuotta lainan takaisinmaksamiseksi turvallisena ja vakuudettomana. Menetätkö unta yöllä huolestuttaessa miten saada laillinen lainanantaja? Jos kyllä, älä huolestu enää, koska olemme täällä auttamassa vähemmän taloudellisia etuoikeuksia saada laina, jota he tarvitsevat takaisinkseen jaloilleen riippumatta luottotuloksestasi, voit jättää hyvästit kaikesta finanssikriisistä ja vaikeuksista. Ota yhteyttä: ([email protected])

      Kiireellinen lainatarjous.

    • Anonyymi

      Etsitkö taloudellista tukea? Tarvitsetko kiireellisen lainan laskujen tai velkojen maksamiseen? Tämä on mahdollisuus, jota etsit. Tarjoamme kaikentyyppisiä lainoja, kuten yrityslainoja, autolainoja, riskipääomaa, asuntolainoja, opiskelijalainoja tai valitsemiasi lainoja 2%: n korolla. Asianomaisten tulee ottaa yhteyttä meihin tällä sähköpostilla: ([email protected])

      Kiireellinen lainatarjous.

    • Anonyymi

      Moikka,

      Samsun Galaxy A 80 olen myymässä ja jo paypalin kautta italiaan, bankin vahvistusviestillä Slovakiaan ja yksi vielä englantiin...kunhan laitan postitustiedot...hah,,, tosi hyviä huijauksia, pankin kaikki logot ym tiedot kopioituina ja vielä kyseinen Sile bank on olemassa...

    • Anonyymi

      Tarvitsetko vakuudellisen ja vakuudettoman lainan? Sijoittajalainat? Autolainat? Yrityslainat? Henkilökohtaiset lainat? Kansainväliset lainat. Lähetä meille sähköpostia, jos olet kiinnostunut. Sähköposti: ([email protected])

      Kiireellinen lainatarjous.

    • Anonyymi

      Tarvitsetko henkilökohtaista lainaa tai yrityslainaa ilman stressiä ja nopeaa hyväksyntää? Jos kyllä, ota meihin yhteyttä, tarjoamme nyt lainoja 3%: n korolla. Lainamme on turvattu ja turvallinen, jos haluat lisätietoja ja hakemuksia, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

    • Anonyymi

      Minulla on pääoma, jota käytetään myöntämään lyhyitä ja pitkäaikaisia ​​lainoja, jotka vaihtelevat 5000 ja 15 000 000 euron välillä vakaville henkilöille, jotka haluavat tätä lainaa. 3% korko vuodessa lainatusta määrästä riippuen, koska en ole yksityinen, en halua rikkoa koronkorotusta koskevaa lakia. Voit maksaa takaisin enintään 3–25 vuotta lainatusta määrästä riippuen. kuukausimaksut riippuvat sinusta.
      Kiitos, että määritit lainahakemuksesi määrän ja keston.
      Sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Etsitkö myös hätälainaa
      - Aloita toimintasi uudelleen
      - Asunnon, talon, rakennuksen jne. sisustuksen kunnostamiseen.
      - Projektin toteuttamiseen
      - Tai muista syistä
      Mutta valitettavasti pankki asettaa sinulle ehtoja, joita et voi täyttää, ei enää huolta. Olemme myös hyvin tietoisia monista verkossa vallitsevista petos- ja manipulointiriskeistä ja lupaamme, että yhteisömme ei jaa tätä muualla Olemme sitoutuneet, jos olet rehellinen, kiitos vakuutuksen myöntävän sinulle lainasi, koska tämän lainan luovat korot autamme puolestaan ​​huolehtimaan orvoista ja kodittomista monissa maissa.
      Hyvä herra, tiedä, että olemme sitoutuneet hymyilemään sinulle
      Älä epäröi lähettää meille lainapyyntösi
      Sähköposti: [email protected]
      Whatsapp tai soita: 33754568456

      Sydämellisesti...

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe