Naantaliin hevostalli

wili2006

Kuulin että Naantaliin on tulossa uusi/uudistettu hevostalli n.vuoden sisällä...tietääkö joku tästä jotakin? minne ja milloin?

121

28558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi heppafani

      Hei!

      Tuo olisikin hieno juttu :) Nuorille ja lapsille hyvää ja tervettä ajanvietettä. Olisi kiva kuulla huhusta lisää.

      • SR-tallityttö

        Anteeks kun vastaan näin myöhään! Mut siis SR-talli on yksityinen talli ja mä kävin siellä hetken kunnes mun liikutusponi myytiin. Eli SR-tallilla ei voi käydä ellei tunne jonkun hepan omistajaa😊


      • Anonyymi

        No ei ollut sitten kovin hyvää ja tervettä ajanvietettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut sitten kovin hyvää ja tervettä ajanvietettä.

        Tosi hyvää ja tervettä sjanvietettä. Huh huh.


      • Anonyymi

        Se oli sitten hyvää ajanvietettä nuorille. Oksettava tapaus!


    • jupa12

      On tulossa ensi kesään mennessä!

      • feisuhullu

        Hei!

        Tosi kiva juttu että Naantaliin on tulossa ratsastus talli! sitä olen meinaan odottanut siitä saakka kun Naantalin ratsupiha muutti pois!:) mutta nyt on kiva kun tulee talli!:) varsinkin kun ei tarvii oottaa kauemmas kun kesään viimeistään!:D

        Kertokaa toki lisää jos saatte
        kuulla asiasta jotain kuten
        missä talli sijaitsee....!:D


        T:Heppahullu!:D


      • minä (:
        feisuhullu kirjoitti:

        Hei!

        Tosi kiva juttu että Naantaliin on tulossa ratsastus talli! sitä olen meinaan odottanut siitä saakka kun Naantalin ratsupiha muutti pois!:) mutta nyt on kiva kun tulee talli!:) varsinkin kun ei tarvii oottaa kauemmas kun kesään viimeistään!:D

        Kertokaa toki lisää jos saatte
        kuulla asiasta jotain kuten
        missä talli sijaitsee....!:D


        T:Heppahullu!:D

        talli tulee samalle paikalle missä naantalin ratsupiha sijaitsi (:
        tunnen pitäjät


      • Anonyymi
        feisuhullu kirjoitti:

        Hei!

        Tosi kiva juttu että Naantaliin on tulossa ratsastus talli! sitä olen meinaan odottanut siitä saakka kun Naantalin ratsupiha muutti pois!:) mutta nyt on kiva kun tulee talli!:) varsinkin kun ei tarvii oottaa kauemmas kun kesään viimeistään!:D

        Kertokaa toki lisää jos saatte
        kuulla asiasta jotain kuten
        missä talli sijaitsee....!:D


        T:Heppahullu!:D

        Oliko ihanaa?


      • Anonyymi
        minä (: kirjoitti:

        talli tulee samalle paikalle missä naantalin ratsupiha sijaitsi (:
        tunnen pitäjät

        Vieläkö pitäjät kuuluvat tuttavapiiriisi? 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö pitäjät kuuluvat tuttavapiiriisi? 🤮

        Oot säkin kyl yks viel oksettavampi paska. Kuka on niin vitun runkkari et ettii jonku kymmenen vuotta vanhan langan ja tulee potemaan pahaa oloaan. Ja niin jos et vittu ymmärrä, niin nimenomaan sun kommentin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot säkin kyl yks viel oksettavampi paska. Kuka on niin vitun runkkari et ettii jonku kymmenen vuotta vanhan langan ja tulee potemaan pahaa oloaan. Ja niin jos et vittu ymmärrä, niin nimenomaan sun kommentin perusteella.

        Sinä vaikutat voivan tosi hyvin. Ymmärtäähän sen toisaalta, jos ottaa päähään ja ahistaa.
        Poliisi nyt onneksi tutkii, kuka on mitäkin.


    • ulla poni

      No mä olisin kuullu et kesään mannessä tulis talli:) en oo kyl ihan varma:/

      • kukavain458

        Kuulin, että Naantalin kaupunki myy Immasen vanhan ratsastuskeskuksen. sen, jossa ei ole ollut toimintaa pitkään aikaan

        Ostaja on perustamassa sinne Ratsastuskoulua! (Kuulin asiasta toiselta tallilta, joka tuntee ostajan.) Oikein SRL:n omaa koulua. ei vain tiennyt koska se sen saa ostaa, että koska se voi sen ratsastuskoulun perustaa.


      • Satu Nli
        kukavain458 kirjoitti:

        Kuulin, että Naantalin kaupunki myy Immasen vanhan ratsastuskeskuksen. sen, jossa ei ole ollut toimintaa pitkään aikaan

        Ostaja on perustamassa sinne Ratsastuskoulua! (Kuulin asiasta toiselta tallilta, joka tuntee ostajan.) Oikein SRL:n omaa koulua. ei vain tiennyt koska se sen saa ostaa, että koska se voi sen ratsastuskoulun perustaa.

        Voi kun tämä pian toteutuisi :) Tyttö jo kovaa vauhtia kasvamassa heppaikään ;) Mikäs sen terveellisempi harrastus omille lapsille.

        Siellä olis kyllä vielä upeat puitteet toiminnalle. Itse joskus aikoinaan "huristeltiin" heppojen kanssa niissä maisemissa ja oli kyllä vallan mahtavat maisemat ja mikä elämys, sitä ei unohda ikinä :)


      • NoArtukainen
        Satu Nli kirjoitti:

        Voi kun tämä pian toteutuisi :) Tyttö jo kovaa vauhtia kasvamassa heppaikään ;) Mikäs sen terveellisempi harrastus omille lapsille.

        Siellä olis kyllä vielä upeat puitteet toiminnalle. Itse joskus aikoinaan "huristeltiin" heppojen kanssa niissä maisemissa ja oli kyllä vallan mahtavat maisemat ja mikä elämys, sitä ei unohda ikinä :)

        Tulisipa oikein kunnon talli! Käyn Artukaisissa mut se ei ole hirveän kiva. Mä kävin kesällä siellä Immalan vanhalla tallilla kävelemässä. Hieno paikka siellä on

        Tietääkx kukaa koska se uus talli avataan? Ja tuleeks sinne poneja vai oikein hevosia?


      • fdffdfd
        NoArtukainen kirjoitti:

        Tulisipa oikein kunnon talli! Käyn Artukaisissa mut se ei ole hirveän kiva. Mä kävin kesällä siellä Immalan vanhalla tallilla kävelemässä. Hieno paikka siellä on

        Tietääkx kukaa koska se uus talli avataan? Ja tuleeks sinne poneja vai oikein hevosia?

        toivottavasti mitään tallia ei tule, paljon turhempaa touhua saa hakea. Kaikki kaupungin 4 harrastajaa voi varmaan käydä muuallakin


      • Heppahullu88
        fdffdfd kirjoitti:

        toivottavasti mitään tallia ei tule, paljon turhempaa touhua saa hakea. Kaikki kaupungin 4 harrastajaa voi varmaan käydä muuallakin

        Onko se sulta pois muka jos me muut käydään talleilla ???


      • fdffdfd
        Heppahullu88 kirjoitti:

        Onko se sulta pois muka jos me muut käydään talleilla ???

        ketkä muut, siis sinä ja 3 muuta?? Näin uutisen tuossa taannoin, jossa keppihevosia hoidettiin kuin oikeita, niitä piti oikein ulkoiluttaa ja harjata jne. Kokeilkaa sitä, Tallin voi tehdä vaikka omaan huoneeseen,


      • Naantalilainen
        fdffdfd kirjoitti:

        ketkä muut, siis sinä ja 3 muuta?? Näin uutisen tuossa taannoin, jossa keppihevosia hoidettiin kuin oikeita, niitä piti oikein ulkoiluttaa ja harjata jne. Kokeilkaa sitä, Tallin voi tehdä vaikka omaan huoneeseen,

        Ratsastuskeskustoiminta on vakavaa yritystoimintaa, jota säädellään EU:n ja valtion määräyksillä. Jos me Naantalilaiset saamme oikean SRL:n hyväksymän ratsastukoulun tänne, se on suuri meriitti kaupungille.

        Ja toivottavasti ko. yrittäjä pystyy toimimaan ja ymmärtää ratsastuskouluyrittäjyyden riskit.


      • buahaahaa
        Naantalilainen kirjoitti:

        Ratsastuskeskustoiminta on vakavaa yritystoimintaa, jota säädellään EU:n ja valtion määräyksillä. Jos me Naantalilaiset saamme oikean SRL:n hyväksymän ratsastukoulun tänne, se on suuri meriitti kaupungille.

        Ja toivottavasti ko. yrittäjä pystyy toimimaan ja ymmärtää ratsastuskouluyrittäjyyden riskit.

        no ei sen nyt sentään niin kauhean vakavaa yritystoimintaa ole. Sääntöjä on nakkikioskin pitämisessäkin, en kuitenkaan sanoisi sitäkään kaupungille suureksi meriitiksi.


      • jippijaijee11
        buahaahaa kirjoitti:

        no ei sen nyt sentään niin kauhean vakavaa yritystoimintaa ole. Sääntöjä on nakkikioskin pitämisessäkin, en kuitenkaan sanoisi sitäkään kaupungille suureksi meriitiksi.

        Mukavampaa ajanviettotapaa saa hakea. Ratsastus ja hevostenhoito on terapeuttista. Ihan todistetusti. Eli tervetuloa sinullekin, jolla ilmeisesti nyt hieman paha olla.


      • Ponipula
        jippijaijee11 kirjoitti:

        Mukavampaa ajanviettotapaa saa hakea. Ratsastus ja hevostenhoito on terapeuttista. Ihan todistetusti. Eli tervetuloa sinullekin, jolla ilmeisesti nyt hieman paha olla.

        No jokohan se olisi pian tulossa se talli? (Ensimmäinen viesti on kirjoitettu 2008...)


      • see
        Ponipula kirjoitti:

        No jokohan se olisi pian tulossa se talli? (Ensimmäinen viesti on kirjoitettu 2008...)

        Se on tulossa täksi kesäksi ostaja on jo! Toivottavasti Khitus tulisi ja Pulla.... Minä menen heti kun se on jo valmis!


      • Nellusss
        see kirjoitti:

        Se on tulossa täksi kesäksi ostaja on jo! Toivottavasti Khitus tulisi ja Pulla.... Minä menen heti kun se on jo valmis!

        Haluasin siellä uusia kavereita. Kenen kanssa voisin hoitaa yhdessä hevosia. Olen syntyny 2000


      • Naantalin ihmettelij

      • heppahullu2000
        Nellusss kirjoitti:

        Haluasin siellä uusia kavereita. Kenen kanssa voisin hoitaa yhdessä hevosia. Olen syntyny 2000

        Mäki oon syntynyt vuonna 2000. Ja mäkin kaipailisin kaveria!:) Voisin olla sun kaa:D


      • -.-
        see kirjoitti:

        Se on tulossa täksi kesäksi ostaja on jo! Toivottavasti Khitus tulisi ja Pulla.... Minä menen heti kun se on jo valmis!

        Ei tuu ainakaan vielä täksi kesäksi. Varma tieto.


      • pessimisti ei pety
        -.- kirjoitti:

        Ei tuu ainakaan vielä täksi kesäksi. Varma tieto.

        ei tuu koskaan ja jos tulee joskus niin korkeintaan yhdeksi kesäksi... kohtuu varma tieto


      • ihmettelenpä vaan
        pessimisti ei pety kirjoitti:

        ei tuu koskaan ja jos tulee joskus niin korkeintaan yhdeksi kesäksi... kohtuu varma tieto

        Mitenköhän niille hänen hankkeilleen sitten on käynyt??
        Ja mihin perustuu tieto siitä, että talli tulisi korkeintaan yhdeksi kesäksi? Onkohan jonkun kateellisen tai katkeran puheita..?


      • tsuippahui

        Tsot tsot: Edellä kyllä ihan selvästi mainitaan KYSEISEN yrittäjän hankkeille käyneen huonosti, ihmettelin vain, että mistä tällainen yleistys, että KAIKILLE muillekin tämän yrittäjän hankkeille olisi käynyt huonosti? Et taida olla hevosystäviä..? Turha ja turha, on sitä turhempaakin tekemistä nuorilla ihmisillä! Ihmettelen vain, että miksi täällä manataan kun joku jotain yrittää, kuin itse tiedettäisiin asioista paremmin?? Oletpa aika negatiivinen:/


      • ----

        No kateellinen siitä että joku viitsii/uskaltaa/pystyy yrittämään, tai katkera siitä että talli mahdollisesti alkaa toimimaan, vaikka itse ei kauramoottoreista tykkää!!


      • neto

        ödlfk... : miksi täällä kirjottelet tallin turhuudesta ja mahdottomuudesta ja siitä että onneksi ei ole vielä mitään tapahtunut..? Pura mieluummin energiaasi jollain muulla palstalla itseäsi kiinnostavaan asiaan:) Miksi sitäpaitsi heppatalli mielestäsi olisi turha..?????


      • Kaupallinen
        ihmettelenpä vaan kirjoitti:

        Mitenköhän niille hänen hankkeilleen sitten on käynyt??
        Ja mihin perustuu tieto siitä, että talli tulisi korkeintaan yhdeksi kesäksi? Onkohan jonkun kateellisen tai katkeran puheita..?

        Ihmettelijälle:
        Luulen, että tuossa tarkoitetaan sitä että, tuo yrittäjämies on vain surullisen kuuluisa siitä, että monet hänen yrityksistään ovat menneet konkurssiin tai lakanneet toimimasta.

        Toimivan ja kannattavan ratsastuskoulun rakentaminen tuohon Immaisten tallin jäänteisiin on kovan työn takana. Ja se vaatii myös aikamoisen kasan rahaa.

        Ja uusien Eu-sääntöjen aikana se on vielä haastavampaa.

        Käy lukemassa Naantalin kaupungin sivuilta tuo tallin vuokrasopimus, niin näet kuinka kovilla ehdoilla tuo yrittäjä tuohon talliprojektiin lähti.


      • sama ihmettelijä
        Kaupallinen kirjoitti:

        Ihmettelijälle:
        Luulen, että tuossa tarkoitetaan sitä että, tuo yrittäjämies on vain surullisen kuuluisa siitä, että monet hänen yrityksistään ovat menneet konkurssiin tai lakanneet toimimasta.

        Toimivan ja kannattavan ratsastuskoulun rakentaminen tuohon Immaisten tallin jäänteisiin on kovan työn takana. Ja se vaatii myös aikamoisen kasan rahaa.

        Ja uusien Eu-sääntöjen aikana se on vielä haastavampaa.

        Käy lukemassa Naantalin kaupungin sivuilta tuo tallin vuokrasopimus, niin näet kuinka kovilla ehdoilla tuo yrittäjä tuohon talliprojektiin lähti.

        Kaupallinen:

        Tiedän kyllä itsekin hevosihmisenä mitä se tallin pitäminen on. Siksi vain ihmettelin, että miksi niin negatiivisesti kyseistä Immaisten yrittäjää täällä arvostellaan, kun en henkilöä tai hänen muita yrityksiään tunne. Joka tapauksessa toivon, että homma kuitenkin onnistuisi!

        Kuulin myöskin joskus ohimennen, että samaan talliin olisi joku sellainenkin henkilö halunnut ratsastuskoulun perustaa, jolla ei liiketoiminnasta ole mitään kokemusta, saati koulutusta hevosalalle. Tuskinpa olisi sekään vaihtoehto kovin hyvä ollut... Kokemuksesta tiedän, että tallin pito vaatii ihmiseltä muutakin kuin kiintymyksen hevosiin, ja vieläpä ratsastuskoulun pito paljon muutakin, esim. asiantuntemusta.

        En tiedä sitten kuinka paljon asiantuntemusta tällä yrittäjämiehellä on, toivottavasti tarpeeksi!


      • Sr-tallityttö
        see kirjoitti:

        Se on tulossa täksi kesäksi ostaja on jo! Toivottavasti Khitus tulisi ja Pulla.... Minä menen heti kun se on jo valmis!

        Sr-talli on yksityinen etkä voi käydä siellä jos sun vuokra/liikutus/oma poni asuu siellä😊


      • Anonyymi
        Satu Nli kirjoitti:

        Voi kun tämä pian toteutuisi :) Tyttö jo kovaa vauhtia kasvamassa heppaikään ;) Mikäs sen terveellisempi harrastus omille lapsille.

        Siellä olis kyllä vielä upeat puitteet toiminnalle. Itse joskus aikoinaan "huristeltiin" heppojen kanssa niissä maisemissa ja oli kyllä vallan mahtavat maisemat ja mikä elämys, sitä ei unohda ikinä :)

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b41595ef-0bcc-4c01-9b84-ef3722349719
        Toivon ettei sinun tyttösi ole yksi uhreista


      • Anonyymi
        Naantalilainen kirjoitti:

        Ratsastuskeskustoiminta on vakavaa yritystoimintaa, jota säädellään EU:n ja valtion määräyksillä. Jos me Naantalilaiset saamme oikean SRL:n hyväksymän ratsastukoulun tänne, se on suuri meriitti kaupungille.

        Ja toivottavasti ko. yrittäjä pystyy toimimaan ja ymmärtää ratsastuskouluyrittäjyyden riskit.

        Ja myös käyttäytymään niin kuin luotettavan aikuisen tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b41595ef-0bcc-4c01-9b84-ef3722349719
        Toivon ettei sinun tyttösi ole yksi uhreista

        Meinasin oksentaa. raivostua, itkeä..... Nykyään paljastuu karmeita eläinrääkkäys tapauksia, tämä vielä tyttöjen hyväksikäyttö ym. kyseisellä tallilla. Miten tämä on yleensä mahdollista, jos toimivat eläinsuojelun omistamissa tiloissa. Ovat tiiviisti olleet tähän järjestöön yhteyksissä. Ei kyllä mene terveen järjen tajuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin oksentaa. raivostua, itkeä..... Nykyään paljastuu karmeita eläinrääkkäys tapauksia, tämä vielä tyttöjen hyväksikäyttö ym. kyseisellä tallilla. Miten tämä on yleensä mahdollista, jos toimivat eläinsuojelun omistamissa tiloissa. Ovat tiiviisti olleet tähän järjestöön yhteyksissä. Ei kyllä mene terveen järjen tajuntaan.

        Tämä taas kertoo mikä on suomen tilanne tällä hetkellä ja kuinka paljon on pimennossa sairasta yrittämistä johon ei puututa koska joukoissa voi olla myös asioista päättäviä tahoja.Se mikä tekee näistä paljastuksista vielä törkeämpää on että on saanut jatkua kymmensiä vuosia eikä kukaan hiisku sanallakaan.Ihmetellä täytyy jos on eläinrakas ja näkee eläinten huonon kohtelun niin ei olla aikaisemmin puututtu,saatikka sitten tähän heppatyttöjen ahdisteluun ja hyväksikäyttöön.


      • Anonyymi
        Heppahullu88 kirjoitti:

        Onko se sulta pois muka jos me muut käydään talleilla ???

        Ei.


      • Anonyymi
        Satu Nli kirjoitti:

        Voi kun tämä pian toteutuisi :) Tyttö jo kovaa vauhtia kasvamassa heppaikään ;) Mikäs sen terveellisempi harrastus omille lapsille.

        Siellä olis kyllä vielä upeat puitteet toiminnalle. Itse joskus aikoinaan "huristeltiin" heppojen kanssa niissä maisemissa ja oli kyllä vallan mahtavat maisemat ja mikä elämys, sitä ei unohda ikinä :)

        Noh, toteutusko heppaunelma? Toivottavasti tyttö ei kasvanu liian nuorena "heppaikään". Tämän tallin terveelliseen kasvatukseen kuului näköjään alkoholi, eläinrääkkäys ja isännän tyydyttäminen, mutta eihän sitä silloin voinut tietää. Äika hirveetä hovostelua.


      • Anonyymi
        Naantalilainen kirjoitti:

        Ratsastuskeskustoiminta on vakavaa yritystoimintaa, jota säädellään EU:n ja valtion määräyksillä. Jos me Naantalilaiset saamme oikean SRL:n hyväksymän ratsastukoulun tänne, se on suuri meriitti kaupungille.

        Ja toivottavasti ko. yrittäjä pystyy toimimaan ja ymmärtää ratsastuskouluyrittäjyyden riskit.

        Ei vaikuttanut olevan kovin vakavaa, enemmänkin hilpeätä aikuistenleikkiä harjoitellen. Aikamoinen meriitti siitä sitten kehkeytyikin viime aikojen uutisten perusteella. Nyt ovat saanu kokea riskit, mitenköhän käy yrittäjien?


      • Anonyymi
        jippijaijee11 kirjoitti:

        Mukavampaa ajanviettotapaa saa hakea. Ratsastus ja hevostenhoito on terapeuttista. Ihan todistetusti. Eli tervetuloa sinullekin, jolla ilmeisesti nyt hieman paha olla.

        Buahahaahhaaa


    • Ei kiitos

      Sit saa kuntoilijat ja paikalliset asukkaat siivota jalkineistaan hevosen p---a, kun on kaikki hiekka ja kävelytiet kasoja täynnä.

      • sillymm

        Näin jo silloin vuosia sitten kun siinä talli oli (siis ennen tätä viimeisintä epäonnistunutta viristystä), postilaatikon edestä sai olla paskoja potkimassa. Eipä ne teinitytöt ja hevoshullut jaksa kavuta itse alas kikkareita potkimaan saati viitti ratsastaa syrjemmälle... Kerta toisensa jälkeen saa todeta, että hevosyrittäjät on toinen toistaan hullumpia ja aina vain harmiksi, sitten niitä tulee vielä omiin nurkkiin.


      • Nöfnöfnöf12345
        sillymm kirjoitti:

        Näin jo silloin vuosia sitten kun siinä talli oli (siis ennen tätä viimeisintä epäonnistunutta viristystä), postilaatikon edestä sai olla paskoja potkimassa. Eipä ne teinitytöt ja hevoshullut jaksa kavuta itse alas kikkareita potkimaan saati viitti ratsastaa syrjemmälle... Kerta toisensa jälkeen saa todeta, että hevosyrittäjät on toinen toistaan hullumpia ja aina vain harmiksi, sitten niitä tulee vielä omiin nurkkiin.

        Millanen kyläpahanen mahtaa olla Naantali? Täällä jaksetaan jauhaa hevostallista kilometrikaupalla. Vaihdettaiskos välillä puhe vaikka sikoihin. Siathan ovat erityisen älykkäitä elukoita. Kenellä suurin sikala ja kuka suurin sika Naantalissa?? Ehdotuksia esille.


      • härveli1001
        Nöfnöfnöf12345 kirjoitti:

        Millanen kyläpahanen mahtaa olla Naantali? Täällä jaksetaan jauhaa hevostallista kilometrikaupalla. Vaihdettaiskos välillä puhe vaikka sikoihin. Siathan ovat erityisen älykkäitä elukoita. Kenellä suurin sikala ja kuka suurin sika Naantalissa?? Ehdotuksia esille.

        Eiköhän sulle nöfnöf sellanen palsta jostaki löydy jos sikoihin olet mieltynyt! siitä vaan etsimään, kyllä etsivä löytää:):):) on se ihmetyyli että pitää tunkea palstalle jonka aihe ei kiinnosta!! -> tsup tsup muille maille:)


      • Kaikkea kanssa
        Nöfnöfnöf12345 kirjoitti:

        Millanen kyläpahanen mahtaa olla Naantali? Täällä jaksetaan jauhaa hevostallista kilometrikaupalla. Vaihdettaiskos välillä puhe vaikka sikoihin. Siathan ovat erityisen älykkäitä elukoita. Kenellä suurin sikala ja kuka suurin sika Naantalissa?? Ehdotuksia esille.

        se sinulle kuuluu mistä Naantalissa keskustellaan. Keskity sinä vaan oman paikkakuntasi asioihin noine "rakentavine" kirjoituksineen.


      • härveli1001
        Kaikkea kanssa kirjoitti:

        se sinulle kuuluu mistä Naantalissa keskustellaan. Keskity sinä vaan oman paikkakuntasi asioihin noine "rakentavine" kirjoituksineen.

        Hah! Oman paikkakuntasi??? Niinpä niin..! Ihanaa jos Naantaliin saatais se talli, ja alusta alkaen tällä palstalla on keskusteltu juuri siitä, joten minkä ihmeen takia tänne pitää tulla jos aihe ei kiinnosta??!!?? Kaikkea kanssa,sinäpä sen sanoit:)


      • Ponit pellolle ja si
        härveli1001 kirjoitti:

        Hah! Oman paikkakuntasi??? Niinpä niin..! Ihanaa jos Naantaliin saatais se talli, ja alusta alkaen tällä palstalla on keskusteltu juuri siitä, joten minkä ihmeen takia tänne pitää tulla jos aihe ei kiinnosta??!!?? Kaikkea kanssa,sinäpä sen sanoit:)

        Se on kuulemma tämä joku pitkätukkajulkimo jöne tms. meediopersoona ite tulossa nyt viikonlopulla huseeraamaan jotain hevosjuttuja.

        Nimimerkki: hevosella pääsee jne.


      • KukaMitäHä?
        Ponit pellolle ja si kirjoitti:

        Se on kuulemma tämä joku pitkätukkajulkimo jöne tms. meediopersoona ite tulossa nyt viikonlopulla huseeraamaan jotain hevosjuttuja.

        Nimimerkki: hevosella pääsee jne.

        Mediapersoonalle:

        Mistä kuulit? Mikä tapahtuma?


      • Mieti hieman

        nykyään on monia lakeja ettei kaikilla yleisillä teillä hevosten kanssa saa liikkua ja kyllä minä ainakin olen aina maastosta tultuani (jos olen huamannut että hevonen on tehnyt pas***) niin käynyt siivoammassa ne julkisilta teiltä pois ... umpinaiset metsätiet ovat eriasia... siellä on monien muitten eläimien pas*** myös.... ja hevosen pask** sentään näkee jos sitä tulee vastaan.... esim. koiran kakkaa ei välttämättä aina kiiressä huomaa ja se vasta haiseekin!!!!!! ja miettikää kevättä jolloin kaikki tiet ovat täynnä koiran pask**... ja vain siksi että ihmiset eivät ole nostaneet niitä.... hevosten karsinat putsataan joka päivä !! ja karsinoita voi olla 20 ja sama ihminen hoitaa ne kaikki yhdellä talikolla ja 2 krt päivässä, kun taas koiran omistajat eivät jaksa nostaa 2-3 kertaa päivässä koiran pas*** maasta ja heittää pussia roskiin, että se joka haukkuu hevosihmisiä laiskoiksi on nyt ihan hiukan VÄÄRÄSSÄ !


    • MissäSielläMennään

      Hei.

      Missä vaiheessa tuo tallin kunnostus nyt on? Tietääkö kukaan onko rakennustöitä jo päästy aloittamaan?

      • ***

        Toivottavasti tulee mukava talli. :) Paikka on ainakin ihana, siellä kun olen kävelemässä käynyt. Kiinnostaisi että koska siellä on hevosia ollut? Ja mitä/kenen tallitoimintaa aikasemmin? Koskaan en silloin sinne eksynyt kun toimintaa siellä on ollut... Aina kiinnostaa tuollasten vanhojen paikkojen historia. :) Osaiskohan joku kertoa...?


      • TiuTiu
        *** kirjoitti:

        Toivottavasti tulee mukava talli. :) Paikka on ainakin ihana, siellä kun olen kävelemässä käynyt. Kiinnostaisi että koska siellä on hevosia ollut? Ja mitä/kenen tallitoimintaa aikasemmin? Koskaan en silloin sinne eksynyt kun toimintaa siellä on ollut... Aina kiinnostaa tuollasten vanhojen paikkojen historia. :) Osaiskohan joku kertoa...?

        90-luvun lopulla/vaihteessa siellä oli ainakin yksityistalli. Sitä ennen en paikan historiaa tunne.


      • ......
        TiuTiu kirjoitti:

        90-luvun lopulla/vaihteessa siellä oli ainakin yksityistalli. Sitä ennen en paikan historiaa tunne.

        juu jos paikalle tulee talli, ei omistajan ole tarkoitus alkaa pitää minkäänlaista ratsastuskoulua kuulemma, enemmän yksityistä ponitoimintaa jos sitäkään. Ja remonttiinhan kuluu kyllä ensin rahaa ja aikaa, saa nähdä tapahtuuko koskaan mitään :D kannattaa mielummin lähteä turun alueen muille talleille kuin odottaa täällä tapahtuvan mitään!


      • yrittäjän järki
        ...... kirjoitti:

        juu jos paikalle tulee talli, ei omistajan ole tarkoitus alkaa pitää minkäänlaista ratsastuskoulua kuulemma, enemmän yksityistä ponitoimintaa jos sitäkään. Ja remonttiinhan kuluu kyllä ensin rahaa ja aikaa, saa nähdä tapahtuuko koskaan mitään :D kannattaa mielummin lähteä turun alueen muille talleille kuin odottaa täällä tapahtuvan mitään!

        Kovat säädökset ja surkea kyläpahanen. Ei tollaseen paikkaan kannata yhtään mitään perustaa. Tappiota vain tuottaisi.


      • kettumus
        ...... kirjoitti:

        juu jos paikalle tulee talli, ei omistajan ole tarkoitus alkaa pitää minkäänlaista ratsastuskoulua kuulemma, enemmän yksityistä ponitoimintaa jos sitäkään. Ja remonttiinhan kuluu kyllä ensin rahaa ja aikaa, saa nähdä tapahtuuko koskaan mitään :D kannattaa mielummin lähteä turun alueen muille talleille kuin odottaa täällä tapahtuvan mitään!

        ...... varmaan tuntee paikan omistajat kun noin hyvin tietää mitä sinne on tulossa??? kerro lisää.
        vai mistä oot kuullu? onko nää näitä "tuttu oli kuullu sen tutulta joka oli kuullu joltain"-juttuja?


      • dzeko
        kettumus kirjoitti:

        ...... varmaan tuntee paikan omistajat kun noin hyvin tietää mitä sinne on tulossa??? kerro lisää.
        vai mistä oot kuullu? onko nää näitä "tuttu oli kuullu sen tutulta joka oli kuullu joltain"-juttuja?

        Repesin jälleen täyteen huutonauruun, kun huomasin, että tänne paasataa vieläkin jostain turhaakin turhemmasta hevostallista. HERÄTKÄÄ, VIESTIKETJU ALKOI VUONNA 2008. Eiköhän laiteta piste tälle ja todeta, ettei mitään tule


      • asddfrigtufjogi
        dzeko kirjoitti:

        Repesin jälleen täyteen huutonauruun, kun huomasin, että tänne paasataa vieläkin jostain turhaakin turhemmasta hevostallista. HERÄTKÄÄ, VIESTIKETJU ALKOI VUONNA 2008. Eiköhän laiteta piste tälle ja todeta, ettei mitään tule

        Juur tässä kuussa luki lehdessä että viimeistään kesällä on valmis heppatalli immaisissa. Koska, ostaja on löytynyt. Ja sinne tulee siis ponitalli.


      • jotottaon
        dzeko kirjoitti:

        Repesin jälleen täyteen huutonauruun, kun huomasin, että tänne paasataa vieläkin jostain turhaakin turhemmasta hevostallista. HERÄTKÄÄ, VIESTIKETJU ALKOI VUONNA 2008. Eiköhän laiteta piste tälle ja todeta, ettei mitään tule

        No itseasiassa tulee, 20011 syksyyn mennessä. Itse olen käynyt katsomassa siellä, ja on kyllä kyltit ja kaikki!!!


    • heppaaa

      Immasiin tulee kesään mennessä. Itse asun imasissa, muuta en tiedä.

      • -miksuii

        Hei mäki asun immasissa ? Ja olis kiva alkaa käydä siel.. Misä päi tääl asut ?


    • ekonomi

      Jos joku näinkin mahdottoman liikeidean toteuttaa, niin voimme olla kaikki varmoja, siitä, että 1-2 vuotta ja paikka konkurssissa, koska asiakasmäärä on yksinkertaisesti aivan liian pieni tällä markkina-aluella

    • Mantu76

      Oltiin siellä Naantalin Soinisissa käymässä perjantaina, ja siellä vanhalla tallilla on kyllä ollut kovat remontit koko talven ja näytti olevan vieläkin päällä. Mukavalta lapsiperheeltä ne tuntui, ja ollaan se äiti ja tyttö ainakin nähty aiemminkin jossain tallilla joku kolme vuotta sitten kun niillä oli joku söpö poni silloin, mistä tykättiin.
      Sinne tulee paikat ainakin 10-12kpl poneille ja hevosille ja myöhemmin varmaan lisää. Luulen ettei heille se ole niinkään bisnes vaan elämäntapa, joten tsemppiä vaan, kiva kun joku uskaltaa yrittää, luulen että siellä ei tule asiakkaista puutetta, on sen verran hyvällä paikalla ja niin lähellä, ei näitä kaupunkitalleja paljoo oo. meiltä vajaa 2 km, nyt ajetaan melkein joka päivä yhteensä 62 km :o

      isäntä (ja koira) tuli oikein traktorista kertomaan että mitä sinne aikovat ja varoitti samalla että ympäristö on vielä valitettavasti rakennustyömaana eikä heppoja vielä ole. Olivat saaneet kaupan tehtyä ja remontin alkuun vasta lokakuussa 2010, ja siellä oli ollut joku muu vuokralainen jotain lautavarastoa kait pitämässä marraskuulle asti, ja vasta sitten pääsivät aloittamaan. Siellä on purettu kaikki vanhat lattiasta kattoon ja näytti että siitä tulee tosi kiva,tilava ja valoisa talli, toivon että saavat auki jo kesäksi tai ainakin syksyksi sitten.

      Pettymys oli se , ettei sinne tule maneesia...ainakaan tähän hätään, joten syksyllä sitten siellä kyllä joutuu märkänä ratsastamaan.

      Tietääx kukaan jotain hyviä metsäreittejä Naantalissa missä vois mennä?

    • hevosia98

      HienoaHienoa, ihanaa et naantaliin tulee talli :) Josko sieltä sitten vois saada hoitoponin, kun mulla sellaista ei nyt ole, enkä tahdo mistään sitä saada! :(
      Toivottavasti siitä tulee jotain muuta ja lisää tietoa johonkin, mä haluun sinne mun kaverin kanssa :D

      • Anonyymi

        Tais saada heppatyttö hoito-orin?


    • Id

      Juu tulee!
      Tiedän mihin, mutta en osaa selittää... Sinne missä on ollu se _tosi_ vanha hevostalli ni sinne.

    • Hotellinpitäjä

      On se voa hienoo että talli tulee. Voisin otta vanhalle Ladallekin sieltä lämminytilaa ettei ruostuis ulkosal. Kenelle vois laittaa varauksen?

    • Nellydaaaa

      Heippaa! Joo kuulin tässä lähiaikoina että tottatosiaan sinne tulee se ponikumpu. Minä en harrasta ratsastusta mutta hoidan tiiviisti hevosia. Tykkäisin, jos joku haluisi olla tallikaveri sielä hoitamassa niitä hevosia!:)

      • -miksuii

        MINÄMINÄMINÄ !!! : )))


    • buahaahaaahaahaa

      onko kesän alkuun vielä pitkä aika, kun mun mielestä sitä tallia ei ole vieläKÄÄN. Eikö tämä ketju alkanut vuonna 2009????

    • Talli Naantaliin

      4.11.2008 09:19 toivottavasti talli Naantaliin tulee, heppaharrastajia naantalissa on tietääkseni paljon. Jotain tallia ollaan Immaisten suunnalla tekemässäkin, onko se sitten yksityinen vai olisiko sinne tulossa myös ratsastuksenopettajan järjestämiä tunteja, en tiedä. aika näyttää.

    • hipposheppos

      Eiköhän siihen tullut yksityinen kesänviettopaikka, kun ei mitään ole kuulunut.

      • naantalin ratsastaja

        TEILLE KAIKILLE TIEDOKSI !!


        lehdistä olen lukenut ja monelta asiaa kysellyt ja itse nähnyt... Immaisiin siis on tulossa ratsastuskoulu ja myös samaan syssyyn kahvila...tallin pitäisi valmistua nyt 2011 syksyllä. itse olen jo odottanut tallia kuan ja nyt on kiva kuulla, että talli on tulossa.
        Olen myös monta kertaa kävellyt koiran kanssa ja pyöräillyt tallin ohi, kun itse asun aivan tulevan tallin vieressä... ja siellä on jo kova vilinä! laitumet ovat jo pystytetty, tallin kattoremontit tehty , piha-portti pystytetty, nurmikkoa ollaan oltu leikkaamassa kun olen mennyt ohitse, ja ilmeisesti perheen pikkupojat juoksenneelleet leikkimässä pihalla.... kyllä sinne talli tulee !! Ja hienolta näyttää :) myös isot pellot ympärillä :) ja kenttä myös varmasti tulossa/ on jo :)
        en ole nähnyt sisäpihalle ... mitä kaikkea siellä mahtaa olla :))


      • get real
        naantalin ratsastaja kirjoitti:

        TEILLE KAIKILLE TIEDOKSI !!


        lehdistä olen lukenut ja monelta asiaa kysellyt ja itse nähnyt... Immaisiin siis on tulossa ratsastuskoulu ja myös samaan syssyyn kahvila...tallin pitäisi valmistua nyt 2011 syksyllä. itse olen jo odottanut tallia kuan ja nyt on kiva kuulla, että talli on tulossa.
        Olen myös monta kertaa kävellyt koiran kanssa ja pyöräillyt tallin ohi, kun itse asun aivan tulevan tallin vieressä... ja siellä on jo kova vilinä! laitumet ovat jo pystytetty, tallin kattoremontit tehty , piha-portti pystytetty, nurmikkoa ollaan oltu leikkaamassa kun olen mennyt ohitse, ja ilmeisesti perheen pikkupojat juoksenneelleet leikkimässä pihalla.... kyllä sinne talli tulee !! Ja hienolta näyttää :) myös isot pellot ympärillä :) ja kenttä myös varmasti tulossa/ on jo :)
        en ole nähnyt sisäpihalle ... mitä kaikkea siellä mahtaa olla :))

        logiikka missä? Minäkin näin kun naapurin äijä leikkasi nurmikkoaan ja niiden pikku pojat juoksenteli ja leikki pihalla. En tosin ymmärrä miten helvetissä se liittyy hevostallin perustamiseen...


    • Heppahullu:)

      Tosi kiva jos naantaliin tulee ratsastustalli itse olen käynyt tähän mennessä Vahdolla Varjotallilla.

      • kerrassaan hupaisaa

        hehehehe. ratsastustalli ja kahvila? Oletteko oikeasti tosissanne? Kahvila kyseiselle alueelle. Eli ne 3 asiakasta/viikko, jotka ostaisivat pillimehun, pitäisivät kahvilaa pystyssä? Ei tänne oikeasti mitään tallia ole tulossa. Tämä viestiketju alkoi vuonna 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        jos reilussa 3 vuodessa ei saa yhtä paskakasaa ja pari vanhaa muovituolia kahvilaksi pystyyn, ei varmaan kannata hirveitä odottaa.


      • Marisa78
        kerrassaan hupaisaa kirjoitti:

        hehehehe. ratsastustalli ja kahvila? Oletteko oikeasti tosissanne? Kahvila kyseiselle alueelle. Eli ne 3 asiakasta/viikko, jotka ostaisivat pillimehun, pitäisivät kahvilaa pystyssä? Ei tänne oikeasti mitään tallia ole tulossa. Tämä viestiketju alkoi vuonna 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        jos reilussa 3 vuodessa ei saa yhtä paskakasaa ja pari vanhaa muovituolia kahvilaksi pystyyn, ei varmaan kannata hirveitä odottaa.

        Hei kerrassaan hupaisa, tuntuu kyllä että et tiedä asiasta mitään, tai sinulla on jotain muuta henkilökohtaista tuota tulevaa tallia vastaa. Asuntaa 400 metrin päässä tolta tallilta ja kävellaan siitä koiran kanssa joka päivä. Ollaan sen perheen kanssa juteltu useamman kerran kun innolla odotetaan että avaavat. Lapussa luki ainakin eilen että aukeaa lokakuussa.
        Siellä on tehty ihan hirveesti remonttia, se perhe sai ne haltuunsa viime vuoden joulukuussa kun siellä oli joku varastoa pitävä vuokralainen joka ei lähtenytkään syksyllä kuten kaupan yhteydessä olivat sopineet. Siitä asti tämän runsaan puolivuotta siellä on jokapäivä häärännyt remonttiväkeä ja erilaisia työkoneita sun muuta. Paikka on muuttunut puolessa vuodessa jo ihan toiseksi, se kun oli ihan ränsistynyt rämeikkö ja purkukuntoiset rakennukset.

        Että älä viitsi kirjoitella tänne vääriä tietoja, siellä alueella on tehty satojen tuhansien remontit ja meillä ainakin odotetaan innolla että sinne päästään tyttären kanssa. Kahvilasta ei ole ollut puhetta, mutta kyllä sekin kesällä voisi ola siellä tosi kiva. Vuosi sitten ei vielä edes uskaltanut kävellä sieltä kun se oli niin ränsistyneen näköinen täysin hoitamaton alue.

        Ja hei miksi muuten, paskalava pitäisi täyttää, kun ei se talli ole heillä edes auki vielä, harvemmin remonttivaiheessa tavoitteena on jotain lavaa täyttää ; )

        Tuntuu niin tyhmältä kun osa on aina täällä niin negatiivistä, valittaa vaan, eikä tiedä mistään mitään. tyhmyys paistaa kun toisia mollaa, toivottavasti et oo samanlainen sun ihmissuhteissa, jos sulla niitä edes on tolla asenteella, ei ainakaan kovin pitkiä varmaan...

        Lisää vaan talleja, se on hyvä juttu!

        Yritä edes, vois tuntuu sustakin kivallta!


    • Iloinen Ohikulkija

      Naantaliin on myös tullut siihen Kirkkoniityntielle hevostalli.
      Se on luultavasti joku yksityis talli kylläkin kun siellä käy aina samat ihmiset.
      Mukavan oloista porukkaa näyttää olevan. En oo kyllä jutellut.
      Ohi lenkkeillyt vaan. Kauniin näköistä siellä nyt kyllä on!
      Kiitokset rakennuttajille! Ei tarvitse enää katsoa ns ''hylättyä tallia''.
      Onnea tallin pitoon heille!! Hieno juttu!

      -TERV: Tyytyväinen ohikulkija!

    • Sonde 86

      Se immasten talli Aurinkogolffin lähellä avaa 22.10.2011, niin ainaski on nettisivuilla www.ponikumpu.fi

      • juup

        Juu, on avattu jo ka oon käyny siel..


      • juup

        Juu, on avattu jo ka oon käyny siel..


      • juup

        Juu, on avattu jo ka oon käyny siel..


    • ??

      Puhutteko ponikkummusta vai mistä?

    • PRETTY <3

      Joo, Ponikumpuhan se siellä on ja ihan huippu talli se on. Kunnon poneja sieltä löytyy, mutta hevoset eivät ole niin laadukkaita. XD Pretty on semmoinen taivaan lahja sille tallille, koska se poni on kuuma kuin mikä, mutta myös paras esteponi jonka tiedän. Se tilastoponi hyppää irtona 120cm, kannatta kuitenkin aloittaa helpommilla ratsuilla. Ystäväni halusi välttämättä päästä ratsastamaan Prettyllä ja Kirsi sitten lopulta antoi sen sille ratsuksi ja hän luuli että Pretty on "paha" mutta se on vain todella herkkä. Hän sitten ratsasti päin aitaa, eikä halunnut enää ratsastaa Prettyllä. Minulla kävi aivan samoin kun ratsastin Prettyllä ekaa kertaa. Nyt kuitenkin olen treenannut ja jopa hyppinyt Prettyllä.

      t. Pretty fani

    • Lellulover06

      Helo

      • Anonyymi

        Taitaa olla se kuuluisa Kullbergin Talli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla se kuuluisa Kullbergin Talli

        Tuli heppitalli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla se kuuluisa Kullbergin Talli

        Kullbergin Talli, jonka pihassa oli kukkiva töllo ja kuulemma sen vintillä oli kettuja?


    • Anonyymi

      Kyl on hienoo ku on hevosii ja sit voi hirnuu

    • Anonyymi

      Kyllä tämä maailma on julma.

    • Anonyymi

      Tätä tallia Naantali ei olisi tarvinnut lainkaan.

    • Anonyymi

      Asiassa yli kaiken kummastuttaa Turun eläinsuojeluyhdistyksen kannanotto rikostutkinnan alla olevaan keskeneräiseen asiaan!

      Mielestäni siinä on toimittu täydellisen epäasiallisesti TESY:n osalta.

      • Anonyymi

        Kyllä todella yllättää, miten TESY voi "tietää" väitteet valheellisiksi? Ovatko TESY:n omistajat olleet kaiken aikaa tallilla valvomassa, mitä siellä lasten ja nuorten kanssa tapahtuu?

        Toinen tallin omistajista on ollut TESY;n päättävissä elimissä jäsenenä, mikä selittää tämän julkitulon.

        Turun Sanomat tuskin olisi lähtenyt toimitukselliseen itsemurhaan köykäisin perustein.

        Eläinsuojelupiireissä liikkuu outoa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella yllättää, miten TESY voi "tietää" väitteet valheellisiksi? Ovatko TESY:n omistajat olleet kaiken aikaa tallilla valvomassa, mitä siellä lasten ja nuorten kanssa tapahtuu?

        Toinen tallin omistajista on ollut TESY;n päättävissä elimissä jäsenenä, mikä selittää tämän julkitulon.

        Turun Sanomat tuskin olisi lähtenyt toimitukselliseen itsemurhaan köykäisin perustein.

        Eläinsuojelupiireissä liikkuu outoa porukkaa.

        Veikkaan että tämä ei ole ainut keissi mikä ilmi tulee valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että tämä ei ole ainut keissi mikä ilmi tulee valitettavasti.

        Mikä osuus tässä tapauksessa on yhdistyksen tiedoittajalla Taru Säterillä.
        Tosin sisäpiiri jäejesti, että puheenjohtaja otti syyn tiedoittamisesta niskoilleen, pelastakseensa Säterin kuntavaalikampanjan.
        Voi selvitä lisää ikäviä asioita.


    • Anonyymi

      Pakko nyt laittaa, että ihmiset eivät syytä tuota Ponikumpua, joka tässä ketjussa on nimeltä mainittu, vaan talli joka tässä casessa on kyseessä oli sr-talli.

    • Anonyymi

      Onko tämä se sama talli, jossa käytetään hyväksi nuoria tyttöjä.

      Valvokaa vanhemmat, ettei lapsianne raiskata ja köytetä hyväksi talleilla, iljettävää toimintaa ja munat pois näiltä runkkareilta, raiskaajilta mahdollisimman pian.

      Siinä on taas nuorta lihaa jokin käyttänyt hyväksi, vai leikkinyt tilan oria ja pannut kaikki alaikäiset? Etovaa.

      Kyllä meilläkin suomalaisissa on jopa sairaita raiskareita ja hyväksikäyttäjiä.

    • Anonyymi

      Vihreät asialla.

      • Anonyymi

        Olivat persuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivat persuja

        Turhaan yrität selitellä tekojasi.


    • Anonyymi

      Koskakohan tutkitaan millä perustein hepat on tuonne päätyny? Jos miehen väitteillä on perää, että hän päättää huostaanotoista ni onko vain käynyt valkkaa mieleisensä itselleen hakattaksi. Heppa parat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008008815.html

      ”Naantalin hevostallin pariskunta vangittiin – epäillään törkeistä lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä”

      ”Rivojen puheiden lisäksi tyttöjä olisi tallilla puristeltu ja suudeltu.”

      Eli Ilta Sanomien mukaan väitteet tyttöihin kohdistuneista rivoista puheista, puristelusta ja suutelusta riittivät vangitsemiseen pariskunnan todennäköisin syin epäiltynä törkeistä lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä.

      Rikoslain 20 luvun 7 §:n mukaan törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä voidaan tuomita vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

      Jokaisen jolla on toimiva suu ja käsi voidaan väittää puhuneen rivoja, puristelleen ja suudelleen.

      • Anonyymi

        Näyttää siltä, että jutun – ”Turun eläinsuojeluyhdistyksen tiloissa kyti heppatyttöjen helvetti – hyväksikäytön uhreja voi olla kymmenittäin” – kirjoittaja on Rebekka Härkönen.

        https://mvlehti.net/2018/06/14/rebekka-harkosen-vihakampanja-sulki-ovet-medioilta-janitskinin-oikeudenkaynnilta/

        Alla lainaus yllä olevan linkin välityksellä luettavissa olevasta artikkelista.

        ”Rebekka Härkönen aloitti somessa kampanjan missä valehdeltiin MV-median tai minun (Juha Korhonen) kehoittaneen häiriköimaan oikeussalissa. Tämän kampanjan Härkönen vei niin pitkälle, että Lännen Media julkaisi heidän kaikissa julkaisuissa kirjoituksen missä valehdeltiin MV-median kehoittaneen häiriköimään oikeutta. Muutama päätoimittaja tosin tajusi jättää tämän kohdan sepustuksesta pois. Tämä häiriköinti väite ei pidä lainkaan paikkansa. MV-media ei ole missään kohtaa kehoittanut häiriköimään, ei oikeudessa eikä missään muuallakaan.”


    • Anonyymi

      Myös tytöt osaavat olla kieroja. Olisiko mitenkään mahdollista, että tallin omistajien "suosikkitytöt" ovat menneet vaihtoon(tosin sekin kyseenalaista, mutta ei laitonta toimintaa) ja entiset ovat päättäneet kostaa. Asioita voi värittää monella tavalla jälkikäteen. Miten seksuaalisesti tyrkkyjä ovat olleet ja mies huumorilla heittänyt alatyylisen vastauksen->kerrotaan, että puhui rivoja. Kaljaa ja tupakka-aski ollut pöydällä...Voi saataisiinko yksi, kun illalla on bileet...no ottakaa nyt yksi, tämän kerran ->Kerrotaan, että tarjoillut viinaa ja tupakkaa jne.jne.
      On syytettyjen kannalta hyvin vakava tilanne. Toivottavasti tyttöjä puhuttavat myös psykologit ja juttu selvitetään juurta jaksaen.
      On ky

      • Anonyymi

        Poliisi kehottaa suhtautumaan kriittisesti tällaisiin perusteettomiin väitteisiin.


      • Anonyymi

        Tytöthän ne vasta osaakin kaikki temput ja kieroudet. Noin yleisesti siis.


    • Anonyymi

      Naantalin SR-tallin omistajille ikuinen eläintenpitokielto ja maksimirangaistus, koska varmasti tuo maksimirangaistus puolittuu!!!.😡

      • Anonyymi

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008046756.html

        ”Varsinais-Suomen käräjäoikeus vapautti vuonna 1975 syntyneen miehen tutkintavankeudesta perjantaina.”

        ”Vuonna 1979 syntynyt nainen pääsi vapauteen keskiviikkona tutkinnanjohtajan päätöksellä.”

        Tästä voidaan todeta, että väitteet tyttöihin kohdistuneista rivoista puheista, puristelusta ja suutelusta johtivat väitteiden kohteeksi joutuneiden osalta noin parin viikon mittaiseen vapaudenmenetykseen.

        Nähtäväksi jää onko kysymys perusteista, jotka tulevat korvattaviksi syyttömästi vangitulle tai tuomitulle valtion varoista vapauden menettämisen johdosta maksettavasta korvauksesta annetun lain perusteella. Noin 150 €/vuorokausi mahdolliset muut vahingot ja kulut.


    • Anonyymi

      Onkohan kukaan tytöistä ollut vangittuna tai pidätettynä?

    • Anonyymi

      Jätit sitten mainitsematta että mies on tehostetussa seurannassa ja saa liikkua vain kilsan päähän kotoaan.
      Valitettavasti monestakin rikoksesta saa odottaa tuomiota vapaalta, esim. Ranta-Aho ja käsittääkseni myös tää juuri törkeistä hyväksikäytöistä tuomittu raviukko.

      • Anonyymi

        Mikä merkitys tiedolla ”että mies on tehostetussa seurannassa ja saa liikkua vain kilsan päähän kotoaan” on siihen nähden, onko tyttöihin (2013-2016) kohdistunut rivoja puheita, puristelua ja suutelua niin kuin etupäässä mediassa on 2021 toukokuussa pyritty esittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä merkitys tiedolla ”että mies on tehostetussa seurannassa ja saa liikkua vain kilsan päähän kotoaan” on siihen nähden, onko tyttöihin (2013-2016) kohdistunut rivoja puheita, puristelua ja suutelua niin kuin etupäässä mediassa on 2021 toukokuussa pyritty esittämään.

        Poliisi on kirjannut rikosilmoituksen myös laittomasta uhkauksesta. Tämä tuli tutkittavaksi sen jälkeen, kun vyyhdistä kirjoitettiin julkisuudessa.

        Onko kyse siis siitä, että epäillyistä teoista ei olisi epäiltyjen mielestä saanut kertoa poliisille?

        – Tuo on aika hyvä johtopäätös, Länsipuro kertoo.

        Suurin osa tutkittavista rikoksista liittyy edelleenkin lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin. Näihin liittyviä rikosilmoituksia on kirjattu noin alle kymmenen, asianomistajien määrä on hieman tätä vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi on kirjannut rikosilmoituksen myös laittomasta uhkauksesta. Tämä tuli tutkittavaksi sen jälkeen, kun vyyhdistä kirjoitettiin julkisuudessa.

        Onko kyse siis siitä, että epäillyistä teoista ei olisi epäiltyjen mielestä saanut kertoa poliisille?

        – Tuo on aika hyvä johtopäätös, Länsipuro kertoo.

        Suurin osa tutkittavista rikoksista liittyy edelleenkin lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin. Näihin liittyviä rikosilmoituksia on kirjattu noin alle kymmenen, asianomistajien määrä on hieman tätä vähemmän.

        https://oikeus.fi/material/collections/20210611114728/7Qyt8lxQ9/11.6.2021_Tiedote_PK21-2281.pdf

        Käräjäoikeuden tiedotteeseen asiassa PK21/2281 (11.6.2021) kirjattujen asianumeroiden:”5650/R/19997/21, 5650/R/20039/21” perusteella voidaan todeta, että kirjoitus: ”Suurin osa tutkittavista rikoksista liittyy edelleenkin lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin. Näihin liittyviä rikosilmoituksia on kirjattu noin alle kymmenen, asianomistajien määrä on hieman tätä vähemmän.” tarkoittanee sitä, että edelleenkin ns. asianomistajien määrä, joihin on etupäässä mediassa 2021 toukokuusta alkaen väitetty kohdistuneen rivoja puheita tai puristelua taikka suutelua aikavälillä 2013 – 2016, on tasan kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://oikeus.fi/material/collections/20210611114728/7Qyt8lxQ9/11.6.2021_Tiedote_PK21-2281.pdf

        Käräjäoikeuden tiedotteeseen asiassa PK21/2281 (11.6.2021) kirjattujen asianumeroiden:”5650/R/19997/21, 5650/R/20039/21” perusteella voidaan todeta, että kirjoitus: ”Suurin osa tutkittavista rikoksista liittyy edelleenkin lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin. Näihin liittyviä rikosilmoituksia on kirjattu noin alle kymmenen, asianomistajien määrä on hieman tätä vähemmän.” tarkoittanee sitä, että edelleenkin ns. asianomistajien määrä, joihin on etupäässä mediassa 2021 toukokuusta alkaen väitetty kohdistuneen rivoja puheita tai puristelua taikka suutelua aikavälillä 2013 – 2016, on tasan kaksi.

        Ja ne kaksi ovat samasta perheestäkö? Olisi kiva tietää ihan koko kuvio kaikkine ihmissuhteineen. Kuka on seurustellut kenenkin kanssa jne. Miten hevoset ja niiden omistussuhteet?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe