Kaunein romani

-ken tietää-nii sanoo-

Tätä on kyselty ennenkin, mutta kysyn nyt taas, syksyn piristykseks. Kuka on kaunein romani nainen,ketä tiedät. Ja kuka on komein romani mies ? Mulla on omat suosikkini, katotaan osuuko yksikin samoihin.

51

4096

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      Taitaapa olla aika pintapuolista määritellä kauneutta vain ulkoisen olemuksen mukaan. Eiköhän se sisäinen kauneus ole kuitenkin kestävämpää ja tärkeämpää.Piristystä vaan kysyjän syksyyn. Väittäisin että " SÄ KAUNEHIN OOT KAI TIEDÄTKIN SEN" , mutta kun en tunne sinua niin....

      • voisi tehdä??

        Vai kaunein nainen,- iliman muuta se on tämä MIRKKU,On niin viini ja hieno. Oppinut ihminen.
        Minä siellä poikiin konsertissa, ihastuin häneen ikihyväsi, tai oikeesti rakastuin, kun se tansi niin villisti siinä, mut mie sammuin loppuillasta, kun heräsin niin Mirkkukin oli poissa.Oi mikä pakkaus, en tiijä millä mie tämän tauvin parannan? - Oi -Mirkku auta minua! Heitä pellolle se suomalainen Juntti, ja ruppee kattomaan mien suuntaan. Olet tosi uppee kimma, niin hyvän näköinen, että hoito pois, ja mitkä muotot! Oon sulla muodot Veenuksen, ja lanteet keinoo sulla notkuen. AAAh mikä makupala, etkä varmaa ole päiväkään yli kolmekymtä!
        Sinut ,kun mä saisin, niin sinua silittäisin, ja palvoisin


      • sulta

        sisäistä kauneutta.ettkö te moukat ymmärrä mikä on kaunis ja mikä ruma. "kauneus on katsojan silmissä voi pyhä sylyvi teijän kanssa" sisäinen kauneus on se kaunein ,no eikä oo torvit.


      • olemassakaan

        kuin luojan luomista kuin kaunis nainen,ei sitä voitä ilta eikä aamu aurinko


      • oikiassa
        olemassakaan kirjoitti:

        kuin luojan luomista kuin kaunis nainen,ei sitä voitä ilta eikä aamu aurinko

        ja minäkin olen luonnon ystävä


      • Mankkaan Mirkku
        voisi tehdä?? kirjoitti:

        Vai kaunein nainen,- iliman muuta se on tämä MIRKKU,On niin viini ja hieno. Oppinut ihminen.
        Minä siellä poikiin konsertissa, ihastuin häneen ikihyväsi, tai oikeesti rakastuin, kun se tansi niin villisti siinä, mut mie sammuin loppuillasta, kun heräsin niin Mirkkukin oli poissa.Oi mikä pakkaus, en tiijä millä mie tämän tauvin parannan? - Oi -Mirkku auta minua! Heitä pellolle se suomalainen Juntti, ja ruppee kattomaan mien suuntaan. Olet tosi uppee kimma, niin hyvän näköinen, että hoito pois, ja mitkä muotot! Oon sulla muodot Veenuksen, ja lanteet keinoo sulla notkuen. AAAh mikä makupala, etkä varmaa ole päiväkään yli kolmekymtä!
        Sinut ,kun mä saisin, niin sinua silittäisin, ja palvoisin

        Voi jukra, no se olisi ihan uutta. Vai joko mieli on muuttunut? Odotin ihan tahallani näin kauan, ennenkuin vastaan.

        Kukas se Sinä olit siellä joukossa? Minun ukko on lähtenyt läiskimään...kuvittelee löytävänsä jotain parempaa. Ei löydä, ja läskisoosinkin osaan tehdä.

        Mutta annapa kuulua itsestäsi, jos vielä kiinnostaa...


        parhain terveisin
        Mirkku


      • Anonyymi

        Onhan se sisäinen kauneus se tärkein, mutta samalla ei ole keltään pois jos sanoo jotain kauniiksi, sillä maailmassa on myös ulkonäöltään kauniita naisia .
        Kauniit valokuvaukselliset kasvot ovat aika harvassa, ja kun näkee erikoisen kauniin ihmisen niin tekee mieli maalata hänet.
        Joten meitä on moneksi , ulkonäköjä riittää eri tyylisiä.


    • minä, sinä, hän

      kaunein, ihanin on ilmanmuuta se joka osaa olla ihmisellee ihminen. Ulkoisella kauneudella ei tee mittään, jos sileu on musta kuin padan kylki.

      • Anonyymi

        No jos vaan näkee kauniin ihmisen joka on vaikka kaupassa ostoksilla niin todetaan itsekseen miten kaunis hän, siinä ei sitten edes tule mieleenkään millainen luonne hän on, nythän oli kysymys ainoastaan kauneudesta


    • Hyvä.

      kirja ainaski!!!

    • tied´nsen

      Komein mies on tietenki se eräs hevosmies jolla on musta mersu.ja kaunein nainen on tietenki jasmi.

    • komia ja kaunis ym.

      Kauneus on niin laaja käsite. Tiedän monta kaunista ja komiaa, mutta heidän pään sisällä on tyhjää ja sydämmessä kylmyys. Eli kuori voi olla kaunis, sisus täynnä mätää! Ja monesti se kauneus on katoavaista.

      Vähemmän kaunis nainen voi olla "kauniinpi" kuin oikeesti kaunis nainen, minun silmin katsottuna. Siihen vaikuttaa tyyli kokonaisvaltaisesti, kuten pukeutuminen, puhe, käytös ja tietenkin sanaton viestintä. Miehet yleensä katsovat ulkonäköä ym. avuja ja ikävä kyllä sanoa, ovat myös monet sitä mieltä, että aivoja ei tarvita.

      Minun mielestä jos mies on komia, ja sillä ei ole aivoja, ei sillä tee mitään! Valitettavasti. Jos miehellä ei ole aivoja, sillä pitää olla todella paksu lompakko. Jotta se saa ostettua apua missä milloinkin. Tämä kyllä on kieltämättä aika harvinainen yhdistelmä. Koska herkästi luullaan, että onhan aivoja, millä oisi tehnyt ne rahat. Ei se ole niin. Aivot saattaa todella vain riittää juuri siihen.

      Moni nainen (mieskin) pilaa oman olemuksensa, olemalla rahnu yleisillä paikoilla tai sanotaanko, että sivistys on jotain kaukaista ja kummallista ja kaajellista. Minun silmin katsottuna, vaikka nainen taikka mies olisi kuinka komeita, niin se häviää välittömästi, se vaan katoaa se nk. kauneus ja komeus.

      Monesti nuorena sitä ajattelee, että kauneus ja komeus on tärkeä asia. Mutta sitten kun ikää tulee ja näkee asioita, sillä ei ole niin merkitystä. Sisin ratkaisee kuitenkin lopulta aika paljon. Näin se on.

      Terv. nainen

    • toimi myös valokuvamallina

      ja vieläkin on todella komia melkein 50kymppisenä ja sydän paikallaan.naisista taitaa olla anneli sari nuorena-

    • Nordic-man

      Anneli Sari, mutta sitten miehistä onkin vaikeampi sanoa, kun niistä kukaan ei ole kauniita. Pitäis järjestää Miss Romani kisat, niin sillähän se selviäis, mutta mienkäs se uimapuku kierros.

      • Luuvinki

        samalla lailla kuin muslimitkin? Kaapu päällä vaan veteen :)


    • Sari...
      • mies vain

        Minusta kauniita ovat. ville ja raija niitä on sanottu elvikseksi ja prisellaksi


      • mä vaan

        Miten tuplaleikaisesta karjalaisneitosesta voi saada kauniin.... no pakkelilla tietysti.
        Eikö se oo myös suomen kaajeimoisin pakkaus


    • mustaviinimarjatta

      Olen valkolainen nainen.Minusta liian moni mustalaisnainen on ihan shokeeraavan kaunis !!!Ei voi muuta sanoa. Ja ne miehet !! Ah ! Te ootte suurin osa todellisia adoniksia. Menkää peilin eteen ja katsokaa.Mutta...yhden asian olen pannut merkille, mustalaisnainen rupsahtaa vanhetessaan äkkiä. Mies taas vaan komistuu, kun harmaantuu.Tiedän yhden vanhemman romani miehen joka näyttää aivan cean conneryltä, siltä james bondilta, nimeään en tiedä, mutta hurmaava on.Onkohan varattu ? Varmaan kai on..voi, voi.Romanit muutenkin ovat ylvästä kansaa, vähän salaperäisiä, sellaisia kuninkaallisia, ja hei sanon tämän tosissani. Minä ihailen teitä.Teissä on jotain sellaista, mitä meistä ei löydy.

      • työmaallasi?

        Onko samassa työpaikassa monta romaania töissä .D


    • ---------------

      mies on pietarsaaresta veijo siinä on mies jota tosissaa voi sanoa komijaks.

      Naisista on komia tampereen lähellä asuva alinda en tiijä asuuko enää, mutta sillä on kaks sokiaa aikuista laista siinä on semmone vaikka on vanha naine nii kyllä jää nuoret naiset sen naisen rinnalla kakkoseks.

      • gaika

        No kyllä kaaleista komeimmat naiset on Lappeenrannan Fanny ja Hämelinnan Tuula ja Oulun Ape


    • Penneli

      Töysän anneli

    • Anonyymi

      Minä olen valkolais nainen. Elämää nähnyt laiasta laitaan. Olen aina sanonut että maailman kauneimmat ihmiset tulevat Intiasta. Ja romaanit ovat sieltä lähteneet kulkemaan kauan sitten. Romani naiset ovat kauniita, kaikki eivät ole saman näkösiä. Joskus oon nähnyt niin kauniim että pysähtyy ihan ”toljottomaan” .. Anneli Sarin tytöt ovat kauniita. Miehet ovat myös komeita. Mulla oli nuorena yksi romani mies, hän oli komea. Oli ainoastaan tämä yksi jota en unohda koskaan. Nimeä en kerro. Niinkuin jo sanoin että romaneilla on geenit Intiasta. Joskus katson youtubesta erisivuja sieltä. Niin ihan missä vaan vaikka olisi New Delhin slummeista kuvattuja ihmisiä. repaleiset vaatteet päällä niin silti ovat kauniita. Terkuin mariapäivi

    • Anonyymi

      Ähtärissä on pari vanhempaa romaninaista,täytyy sanoa että niissä silmä lepää,ja taitaa olla vielä vapaalla markkinoilla♥️

    • Anonyymi

      Mulla oli nuori intialainen tyttökaveri useamman viikon Mauritiuksella keväällä 1975 .- En oo vieläkään unohtanut , harmi että nykyinen vaimo polttanut valokuvat :)

    • Anonyymi

      Rehellinen romaninainen on kaunein, mutta valitettavasti ne on kyllä erittäin harvassa.

      • Anonyymi

        Rehellisyydellähän ei ole kauneuden kanssa mitään tekemistä. Se jonka näkee jossain ja toteaa kauniiksi , voi olla luonteeltaan mikä tahansa, vieras näkee vaan kauniit kasvot ja ihailee niitä.


    • Anonyymi

      Immanuel on kaunein nimi päällä maan vai oletteko noin itsekkäitä romanot?

    • Anonyymi

      Jos oisi Miss Kaalojuuli ni meiän sakkien Mirikli voittasi.

    • Anonyymi

      Ellen Åkerlund,ylivoimaisesti

    • Anonyymi

      Mustalaisakat ovat rumia rupikonnia.

    • Anonyymi

      Kysymyksenasettelu opn väärin. Pitäisi olla vähiten ruma.

    • Anonyymi

      En tunne ketään romaania henkilökohtaisesti , mutta kerran, siitä on varmaan jo 20 vuotta sitten näin tavattoman kauniin romaani naisen, joka olisi varmaan voittanut vaikka minkälaisen kauneuskilpailut, tosi kauniit piirteet hänellä oli, harvoin näkee niin täydellisiä kasvoja kun hänellä oli

    • Anonyymi

      Malmin Möhömaha-Mertsi on komein kaalemies. Kaunein kaalenainen on tietenkin Miranda Vuolasranta pikineissä. Mertsikin suosii samaa asua, siitä tulee kaaleiden uusi kansallispuku.

      • Anonyymi

        Mertsi täällä taas kehuu itseään! On niin paksu, että mersupusakka ei mee kiinni. Komija, joo lol!


    • Anonyymi

      Kirjastahan tässä on ilmeisesti puhe,Sinuhe epyktiläinen ensimmaiset painokset on kauniita ja lujia.Mustalaiset on sitten juttu erikseen.

    • Anonyymi

      Hyvä sydän kaunistaa kasvot , sanassa sanotaan, hyväsydäminen ihminen voi olla myös ryppyinen vanhus, hän on kaunis silloin

    • Anonyymi

      Kaikki mustalaiset ovat poikkeuksellisen rumia. IHan kaikki

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe