En tykkää jousimiehistä

Kyrsiintynyt

Minulla on tästä merkistä huonoja kokemuksia. Lyhytjännitteisiä, epäluotettavia, liian nopeita vetämään johtopäätöksiä, hösääviä, häilyviä ja rauhattomia.
Huh, rasittavia.

Hyvä piirre oli huumorintaju mutta kun se olikin sitten ainoa hyvä piirre,niin ei tule mitään...

Onneksi ei enää ystäväpiirissä olekaan yhtään tätä merkkiä..

25

5194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piirteet

      voi sopia ihan mihin merkkiin tahansa. Ei se merkki kerro 1:1 siitä minkälainen ihminen on luonteeltaan.

    • ollakin

      etteivät jouskaritkaan siedä sun kaltaistasi seuraa:)

      Jos jouskari tuntuu rasittavalta noilla piirteillä, joita tos kuvailit ja itse olet aivan vastakohta niin aika rasittavalta itsekin vaikutat jouskarin kantilta katsottuna.

      Yhtään faktaa ei tullu esille vaan yleistystä ja olettamuksia molemmin puolisesti;)

    • Kyrsiintynyt

      Vielä on yksi akka tätä merkkiä työmaalla. Hän on sellainen "hihihi joo ai kauheeta nii voi kuule nii" ja puhuu liian nopeasti, sinkoilee asiasta toiseen ja hösää ja tekee koko ajan virheitä ja joutuu sit niitä korjailemaan. (ja muutkin joutuvat.)

      Se on rasittava! Muut jouskarit ovat onneksi poistuneet tieltäni... kuten ex tyttöystävä. Itse kun olen härkä, en voi käsittää sellaista ihme häsäystä ja hösäystä. Mistä tähän merkkiin on siunaantunut niin paljon ärsyttäviä piirteitä? Huolimattomiakin ovat eikä heihin voi luottaa.

      • yleistystä

        "Mistä tähän merkkiin on siunaantunut niin paljon ärsyttäviä piirteitä? Huolimattomiakin ovat eikä heihin voi luottaa."


        Kovin sokeasti tunnut tuijottavan vain pelkkään horoskooppimerkkiin, ja teet siitä sen perusteella ehdottoman absoluuttisen totuuden mielessäsi.

        Ps. Mielelläsi varmaan luettelet ne merkit, joissa ei ole mitään ärsyttävää jos kerran pelkkä horoskooppimerkki kertoo totuuden mielestäsi?


      • Jouskarinainen

        Kyllä otti päähän työpaikalla, kun eräs jouskari ukko yritti kännissä tulla meille ja työpaikalla seurasi minua vaikka minne. Minun ei tarvinnut kun kunnolla näyttää hänelle että en ole kiinnostanut hänestä, niin hän on nyt sitten niin nolona kun voi olla. Mulle riitti !!!, kun hän tuli illalla oven taakse pimputtamaan ovikelloa.

        Itse olen jouskarinainen ja en tykkää siitä, että varatut miehet yrittää iskee minua !!!


      • Nameka

        Meitä jouskareita on omalla työpaikallani aika monta...Niin miehiä kuin naisia...
        Tietysti joitain joskus v...taa kuunnella meidän läpänheittoa ja nauramista,sen huomaa, ilmeisesti töissä ei sais olla hauskaa.. mutta kuitenkin työt tulee tehtyä leppoisasti ja kohtuu hyvin kaikenlisäksi...ja sehän on tärkeintä. Olisko parempi sit kulkea naama nutturalla ja kitistä joka asiasta...tiedä sitä???
        En koe että kenenkään tarvii ainakaan minun hommiani hoitaa, päinvastoin, yleensä autetaan sivussa vielä kaveriakin jos ehditään.
        Työnjohto saa kuulla joskus kunniansa, meillä kun ei hirveesti oo tapana puhua paskaa selän takana vaan sanotaan epäkohdista suoraan ja napakasti.
        Sen minkä oon huomannu, niin jousimiehet ovat harvemmin niitä jotka harrastavat suoranaista työpaikkakiusaamista, mikä on ainakin keskisuurissa firmoissa hyvin tavallista. Ko firmassa lauma jouskareita teki sellaisesta toiminnasta lopun, kun nämä "muut merkit" muiluttivat ja savustivat porukkaa pihalle..
        Totta että toiset jousimiehet ovat aikas sohlareita, mut ainakin minä oon itse nauramassa ensimmäisenä jos jonkun kämmin teen ja korjaan myös jälkeni...ja muidenkin jäljet jos tarve vaatii..
        Kaikki ihmiset ei tuu toimeen keskenään, eikä kaikkia voi miellyttää, eikä kyllä ole mikään tarviskaan...ja ainahan voi vaihtaa työpaikkaa jos ei seura miellytä


      • Jouskari Akka

        NO olen minäkin jousimies, mutta en tosiaankaan häslää enkä höslää. Työssäni ja muutenkin olen äärimmäisen tarkka ja terävä, mutta olenkin nouseva neitsyt.


    • J-NaiNen

      Ettei vaan olisi härkä jäänyt rannalle ruikuttamaan...;)

      • jouskari/m

        Höh, mikäs vika muka meissä on? Meidän pikku naposista se sinunkin kasvoihisi paistava aurinkokin aina aamuisin nousee ;)


      • vaaka.
        jouskari/m kirjoitti:

        Höh, mikäs vika muka meissä on? Meidän pikku naposista se sinunkin kasvoihisi paistava aurinkokin aina aamuisin nousee ;)

        Tää on tätä ihanaa joutskarimiehen huumoria! Ilmankos tää vaaka on ihan sekaisin tästä merkistä. ;)


      • Whitesnake73
        vaaka. kirjoitti:

        Tää on tätä ihanaa joutskarimiehen huumoria! Ilmankos tää vaaka on ihan sekaisin tästä merkistä. ;)

        ..Niin ja tämä neitsyt nainen..Jouskari sitäpaitti on niitä harvoja joka ei ole paskanpuhuja,eikä sählää vieraissa jos on oikeesti vakavissaan kumppaninsa kanssa.Niin ja tuo huumori..Mitä elämä olisikaan ilman jouskarimiehen huumorintajua..?Onnellisessa asemassa olen kun jouskareita on ystäväpiirissä valtaosa..Johtuukohan siitä että nouseva merkkini on jousimies..?


    • JokuKumma@

      Tarve piikitellä toisia ilkeästi ja olla tahallaan ilkeä. Tämän olen huomannut lähes kaikista jousimiehistä joita olen tavannut.

      • Anonyymi

        emme tahallamme mutta jos ärsytät pistämme vähäsen vastaan hihi


    • hansunenkohanko

      en tunne yhtään jousimiestä johon voisi luottaa...

      • Luotettava jousimies-nainen

        Etpä tunnekkaan kaikkia jousimiehiä ja -naisia. Ei luotettavuus ole yksin tähtimerkin asia. Luotettavuus on jokaisen oman tahdon asia. Minä voin sanoa olevani luotettava rakkaudessa, mutta se on vaatinut, että minulla on erittäin avoin ja hyvä suhde kumppaniini. Jousimies on avoin ja iloinen ja huumorintajuinen. Hän vetää puoleensa toista sukupuolta. Jousimies on jopa tyhmän avoin ja suorasukainen. Ei tarkoita olla ilkeä, mutta on liiallisella totuudellaan toisia satuttava.


      • paljonkin kuullut
        Luotettava jousimies-nainen kirjoitti:

        Etpä tunnekkaan kaikkia jousimiehiä ja -naisia. Ei luotettavuus ole yksin tähtimerkin asia. Luotettavuus on jokaisen oman tahdon asia. Minä voin sanoa olevani luotettava rakkaudessa, mutta se on vaatinut, että minulla on erittäin avoin ja hyvä suhde kumppaniini. Jousimies on avoin ja iloinen ja huumorintajuinen. Hän vetää puoleensa toista sukupuolta. Jousimies on jopa tyhmän avoin ja suorasukainen. Ei tarkoita olla ilkeä, mutta on liiallisella totuudellaan toisia satuttava.

        jousimiesnaisen suorasukaisia totuuksia /pläjäyttelyjä.Niin jouskariko vain saa päästellä suustaan niitä viisauksia/loukkauksia?
        Eipä kannattaisi olla aina tyhmän avoin.
        Ne tuntemani jouskarit,ei loista viisaudellaan kun
        arvostelevat työkavereitaan "pilkkahymy" kasvoillaan.
        En yleistä tietenkään, aivan kaikkiin jousimiesnaisiin.
        Jousimiesnaiset ei silti hyväsy, että muutkin sais pläjäytellä totuuksia, TARKOITTAMATTA mitään.


      • Jouskarinainen
        paljonkin kuullut kirjoitti:

        jousimiesnaisen suorasukaisia totuuksia /pläjäyttelyjä.Niin jouskariko vain saa päästellä suustaan niitä viisauksia/loukkauksia?
        Eipä kannattaisi olla aina tyhmän avoin.
        Ne tuntemani jouskarit,ei loista viisaudellaan kun
        arvostelevat työkavereitaan "pilkkahymy" kasvoillaan.
        En yleistä tietenkään, aivan kaikkiin jousimiesnaisiin.
        Jousimiesnaiset ei silti hyväsy, että muutkin sais pläjäytellä totuuksia, TARKOITTAMATTA mitään.

        Meidän työpaikalla ei ole kuin minä ainoastaan jouskari ja monet muut haukkuu työkavereita selän takana. Minua oikein ottaa päähän haukkuminen selän takana enkä viitsi itse rueta haukkumaan, koska se ei ole oikein viistastakaan.

        Itse olen hyvin varovainen mitä sanon. Huumoria kyllä käytän paljon ja lisäksi flirttailen, jottei kukaan jää "nurkkaan" yksinään.

        Kohtele muita niin, kuin haluat itseäsi kohdeltavan. ;)


    • joutuukin ongelmiin...

      pitelemättömän jouskarin kanssa. Ensin ihastuu jousimiehen valoittavaan persoonaan, mutta sitten ärsyyntyy kun ei saa tätä mitenkään aisoihin. Härkähän se piti olla se jota jahdataan ja joka asettaa rajat! Kyllä jousimies onkin harvinaisen kyrsiinnyttävä persoona, eihän sitä saa aitaukseen millään. ;;))))))

      • jousimies-nainen

        jousimies tai -nainen pitäisi saada johonkin aitaukseen? Ja yleensäkin...miksi pitää saada jotenkin kiinni tai "kahlittua"? Toista ihmistä ei voi omistaa voit vaan rakastaa.


      • Nameka
        jousimies-nainen kirjoitti:

        jousimies tai -nainen pitäisi saada johonkin aitaukseen? Ja yleensäkin...miksi pitää saada jotenkin kiinni tai "kahlittua"? Toista ihmistä ei voi omistaa voit vaan rakastaa.

        Näitä samoja asioita oon miettiny itekkin....
        Takana pitkiä suhteita ravun, kalojen ja neitsyen kanssa. Kaikkien kans sama ongelma. Sairaanloinen mustasukkaisuus ja kahlitseminen. Neitsyen kanssa jopa vahtiminen ja kontrolloiminen...Mitään omaa ei olis saanu olla vaan kaiken piti mennä heidän tahtonsa mukaan. Kun siihen en alistunut niin musta tuli se ongelma????
        Onko siis ongelma jousimies joka haluaa parisuhteessa ollessaankin toisinaan tehdä oman tahtonsa mukaan, eikä alistu kauheen helposti, vai se joka tahtoo keinoja kaihtamatta yrittää alistaa jousimiehen omaan tahtoonsa???


      • vaaka.
        Nameka kirjoitti:

        Näitä samoja asioita oon miettiny itekkin....
        Takana pitkiä suhteita ravun, kalojen ja neitsyen kanssa. Kaikkien kans sama ongelma. Sairaanloinen mustasukkaisuus ja kahlitseminen. Neitsyen kanssa jopa vahtiminen ja kontrolloiminen...Mitään omaa ei olis saanu olla vaan kaiken piti mennä heidän tahtonsa mukaan. Kun siihen en alistunut niin musta tuli se ongelma????
        Onko siis ongelma jousimies joka haluaa parisuhteessa ollessaankin toisinaan tehdä oman tahtonsa mukaan, eikä alistu kauheen helposti, vai se joka tahtoo keinoja kaihtamatta yrittää alistaa jousimiehen omaan tahtoonsa???

        Itse nousevana jousimiehenä voin todeta, että silloin väliltä puuttuu vain keskinäinen ymmärrys ja toista vastaantuleminen. Jousimies vain todellakin kaipaa omaa tilaa eikä ole hallittavissa saati kahlittavissa, ja sen muiden pitäisi vain tajuta. Jos väittävät että jousimies on ongelma niin voisivat katsoa peiliin. Ei suhteessa yhden ehdoilla mennä.


    • Jouskarinainen

      Yleensä sanotaan että ihminen muuttuu 25v iän jälkeen ja että nousumerkki vaikuttaa loppuelämän.
      Olen huomannut tuon, sillä minä olen jousimiesnainen ja nousumerkkini on vaaka, joka selittää että miksi olen jotenkin "rauhottunut".

      • kans

        nouseva vaaka -jouskatar:)
        Vaa'an ominaisuuksiin kuuluu myös diplomaattisuus, ainakin itse huomaan menneeni siihen suuntaan vanhemmiten...


    • selitystä... :D

      "Jousimies ja härkä. Tässä on jousimiehelle haastetta kerrakseen. Mukautuvainen mutta äkkipikainen jousimies on vaikeuksissa härkäpäisen ja hitaasti syttyvän lemmittynsä kanssa. Miten ihmeessä tuo ihminen voi olla niin naurettavan jäyhä ja varovainen? Hei, huumoria peliin! Härän syvälle juurtunut omistushalu tekee jousimiehen hulluksi. Mutta mitä hän voi tehdä, kun härkä makaa poikittain oven edessä estääkseen puolisonsa iltariennot?"

    • robin hood

      Heh.. Joo sellaisia myö ollaan just :) Nuolet lentää ja nopeita ollaan, mutta olo ilman yhtään jouskariystävää on tosi kurjaa, sillä jouskari ajattelee ystäviään aina lämmöllä ja varmasti auttaa sinua hädän hetkellä ! Usko pois. Nyt vaan hakee lähipiirin edes yksi jouskariystävä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe