minkälaisella bisneksellä saisi kunnon rahat?

oulupoju09

paskalla palkalla en töitä ala tekemään se on ihan selvä ja lainaakin otan tarvittaessa joten joudun miettimään mihin voisin rahani sijoittaa riippuen toki miten pystyn säästämään palkasta ja miten paljon saan lainaa. onko hyviä bisnes ideoita tarjolla ? paskanpuhujat ei tarvitse kommentoida joten menkää suoraan asiaan! mulla ei oo aikaa turhille selittäjille.

26

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä osaat?

      Ainakin auto/kolarikorjaamot menestyvät.

      • oulupoju09

        olen kokki ammatiltani mutta haluaisin jatkaa jotain toista ammattia missä voisi tienata vähän enemmän.


      • oulupoju09

        Uudet haasteet ovat aina tervetulleita ja riskejä tykkään myös ottaa joten pankin kautta varmaan haen myös lainaa mutta haluan kuitenki tarkasti katsoa mitä teen ja mihin sijoitan rahani.


      • repalex
        oulupoju09 kirjoitti:

        olen kokki ammatiltani mutta haluaisin jatkaa jotain toista ammattia missä voisi tienata vähän enemmän.

        jos kerta kokki olet niin eiku kenkäplankkia naamaan ja perusta kebab huva huva kebab!!


    • öaghaö

      Haastemies kävi tuomassa häätölapun ja kertoi hommiensa lisääntyneen puolella tammikuusta lähtien laskettuna. Eiköhän tulevaisuus löydy jostain tuolta suunnalta.

      Suosittelisin perintäalan yritystä. Ei taida tarvita edes mitään lupia. Voit myös ostaa konkurssipesiä halvalla ja myydä sitten joskus kalliimmalla tavarat yksitellen pois ja loput kuskaat kaatopaikalle. Nämä pisnekset toimivat hyvin ainakin 90 luvun alun lamassa.

      Vilkaise vähän tätä.
      http://www.huutokaupat.com/

      • bisnesmies, jos et

        osaa oikeinkirjoitusta!
        Hanki hyvä alakoulun opas ja lue alkeet sieltä.
        Ihan oikeesti, en ostais sulta edes käytettyjä kalsonkeja!


      • aöffhaög
        bisnesmies, jos et kirjoitti:

        osaa oikeinkirjoitusta!