minkälaisella bisneksellä saisi kunnon rahat?

oulupoju09

paskalla palkalla en töitä ala tekemään se on ihan selvä ja lainaakin otan tarvittaessa joten joudun miettimään mihin voisin rahani sijoittaa riippuen toki miten pystyn säästämään palkasta ja miten paljon saan lainaa. onko hyviä bisnes ideoita tarjolla ? paskanpuhujat ei tarvitse kommentoida joten menkää suoraan asiaan! mulla ei oo aikaa turhille selittäjille.

26

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä osaat?

      Ainakin auto/kolarikorjaamot menestyvät.

      • oulupoju09

        olen kokki ammatiltani mutta haluaisin jatkaa jotain toista ammattia missä voisi tienata vähän enemmän.


      • oulupoju09

        Uudet haasteet ovat aina tervetulleita ja riskejä tykkään myös ottaa joten pankin kautta varmaan haen myös lainaa mutta haluan kuitenki tarkasti katsoa mitä teen ja mihin sijoitan rahani.


      • repalex
        oulupoju09 kirjoitti:

        olen kokki ammatiltani mutta haluaisin jatkaa jotain toista ammattia missä voisi tienata vähän enemmän.

        jos kerta kokki olet niin eiku kenkäplankkia naamaan ja perusta kebab huva huva kebab!!


    • öaghaö

      Haastemies kävi tuomassa häätölapun ja kertoi hommiensa lisääntyneen puolella tammikuusta lähtien laskettuna. Eiköhän tulevaisuus löydy jostain tuolta suunnalta.

      Suosittelisin perintäalan yritystä. Ei taida tarvita edes mitään lupia. Voit myös ostaa konkurssipesiä halvalla ja myydä sitten joskus kalliimmalla tavarat yksitellen pois ja loput kuskaat kaatopaikalle. Nämä pisnekset toimivat hyvin ainakin 90 luvun alun lamassa.

      Vilkaise vähän tätä.
      http://www.huutokaupat.com/

      • bisnesmies, jos et

        osaa oikeinkirjoitusta!
        Hanki hyvä alakoulun opas ja lue alkeet sieltä.
        Ihan oikeesti, en ostais sulta edes käytettyjä kalsonkeja!


      • aöffhaög
        bisnesmies, jos et kirjoitti:

        osaa oikeinkirjoitusta!
        Hanki hyvä alakoulun opas ja lue alkeet sieltä.
        Ihan oikeesti, en ostais sulta edes käytettyjä kalsonkeja!

        "osaa oikeinkirjoitusta!
        Hanki hyvä alakoulun opas ja lue alkeet sieltä.
        Ihan oikeesti, en ostais sulta edes käytettyjä kalsonkeja!""


        Olen pahoillani jos järkytin sinua. Olisitko ystävällinen ja laittaisit tähän korjatun version siitä tekstistäni. Ilmeisesti olet itse tuon alakoulun oppaan jo lukenut.

        Vai olet käytettyjä kalsonkeja vailla. Olet ehkä väärällä foorumilla. Luulisin niitä käytettyjä kalsonkeja löytyvän tuolta seksipuolelta. Onkos väliä miesten eli naisten pöksyllä? Voisin ehkä ruveta alihankkijaksi.

        Tuosta luotettavuudestani. Luulisin olevani sitä samaa korkeaa tasoa, kuin kaikki muutkin tällä foorumilla :-D Täältähän me kaikki ideamme ja neuvomme haemme, paras paikka.

        Eikös sillä Harkimolla ole tuo lukihäiriö, niin muistan hänen sanoneen. Nyt ei voida luottaa häneenkään :-d


      • Martta-setä

    • jolla...

      ...menestyt!

      • ma e

        en osaa mitaan


      • tossahan
        ma e kirjoitti:

        en osaa mitaan

        se vastaus tuli mitä sinun kannattaa tehdä!


      • mene,
        ma e kirjoitti:

        en osaa mitaan

        Tuo oli hyvä tarkennus. Ei mene sitten pilalle hyvä työmies.


    • on,,,

      helppoa, ostat 1eurolla ja myyt 2eurolla, voittoa tulee ja ei muuta kun mersua varailemaan.

      • Ex-oulupoju

        Perusta pizzeriabuffet. Kaupungissani on sellainen ja siellä kauppa käy. Ja omistaja rikastuu...


    • rahaa ku roskaa

      meet vaan sillä paskalla palkalla tekee töitä....sillä voit saada kunnon rahat.
      Muulla jutulla voit menettää ne pienetkin setelisi....

    • .........

      Perusta itsepalvelukirppis, eli vuokraa pöytätilaa halukkaille. Rahaa tulee 30-50 eur/vko per pöytä ja muutaman prosentin provisio myynnistä. Kahvi ja pullakin tuovat osansa.

      Ja näinhän muutkin kirppisemännät ja -isännät tekevät: Kun pikkuhiljaa alat tuntea tavaran hintatason, niin osta asiakkaittesi pöydiltä alihinnoitellut tavarat itsellesi ja rahasta ne "omalla pöydälläsi" tai mieluiten huuto.netissä

    • isästäperkeleestä

      Perusta pankki ja korruptoi vapaamuurariuden avulla valtioita ja printtaa tyhjästä rahaa ja velkaannuta valtiot ja sitten saat korkoa kiskomalla rahaa ja lopuksi ryöstät maanluonnon varat. Juutalaisilta mallia. Sitten ostat sotateollisuuden ja luot vastakkain asettelua salaisten palvelujen avulla ja rahoitat molempia sodan osa puolia. Siinä universumin paras bisnes idea.

      SAAT LEMPINIMEN SAATANA. T:rockefeller ja rothschild

    • omaajuttua

      Mistä asioista pidät, mistä sytyt?
      Haluatko tehdä töitä suoraan asiakkaiden kanssa, vai enemmänkin "itsekseen" - kuten keittiöissä useinmiten. Tiimityötä (kuten isommissa keittiöissä) vai ennemmin itsenäisempää? Onko ihmisten auttaminen ja hyvä fiilis tärkeää, entä sinun oma fiilis? Vai haluatko vain rahaa? Miksi ja mitä varten? Jos haluat lisää rahaa asiaa x varten, voisiko tuo sama asia (joka ilmeisesti on sinulle tärkeä?) olla myös avainsana uuteen työhön tai lisätyöhön/sivutoimiseen yritykseen?

      Raha on vain väline. Etenkin kun olet lähdössä jo (ainakin) toiselle kierrokselle, on käsittämätöntä lähteä mistään muusta näkökulmasta kuin siitä, miten sinä voisit tuoda SINULLE mielekästä sisältöä myös työelämääsi, rakentaa omannäköisen elämän ja siten alkaa myös tienata (koska aito innostus näkyy ja tarttuu ja johtaa näin myös positiiviseen kassavirtaan)

    • kulutminimiin

      Osaatko jotakin tai voitko kouluttautua johonkin, mitä voit tehdä kotona tai ainakaan et tarvitse vakituista työtilaa? Säästät vuokrakuluissa tuhansia tai kymmeniä tuhansia/vuosi. Aloituksesi oli hyvin negatiivissävytteinen, en taida siis edes kysellä, mistä olet kiinnostunut ylipäänsä elämässä.

    • jimrohn

      Jos perustaa yrityksen vain siksi, että saisi rahaa niin epäonnistuu jo heti aluksi. Mieti, miten tuotat parhaiten arvoa markkinapaikalle. Raha on siitä seurausta. Se ei ole syy.

    • MietiMitäHaluat

      suomessa ei kannata perustaa yritystä kuten hyvin tiedämme.
      verottaja vie kaiken palkastasi.

      nykyään moni osaa tehdä pimeesti rahaa, tee sinäkin samoin ja
      sinusta tulee iloinen vapaa kauppamies, jolla on auto, talo, mökki ja muija.

      näin tein minä ja hyvin pelaa!

      anna muiden kähmiä pankkilainalla omat paskansa.
      Kovat jätkät ei velkaannuta itseään vaan oppii tekemään itse tuohta
      ja säästämään.
      nytkin 15000 egee tilillä ja perjantaina mökille ryypiskelemään ja tekemään
      vaimon kanssa hyvää ruokaa!


      T : Janne


      PS: En ole päivääkään elämässäni oikeaa duunia tehny!

    • pientälisäystä

      "paskalla palkalla en töitä ala tekemään se on ihan selvä ja lainaakin otan tarvittaessa joten joudun miettimään mihin voisin rahani sijoittaa riippuen toki miten pystyn säästämään palkasta ja miten paljon saan lainaa"


      lainaa todennäkösesti et saa yhtään.

      Osta eurolla ja myy kahdella, mutta tee se järkevästi.
      lainaa et tarvi mihinkään edes.
      olen itse elävä todiste että lainat on köyhille tarkotettu koska niillä
      ei ole munaa alottaa tekemään rahaa ja säästöä.
      minä en ole vittu päivääkään töitä tehny ja en rikas ole mutta
      pärjään, rahaa on hyvin.
      ei kukaan tarvi sataa tonnia, ei sitä saa edes käytettyä.

      ehkä joskus sitten perintönä muta vittuako sillä enää vanhana ukkona
      tekee kun ei huoratkaan anna paitsi rahasta tietysti.
      nyt nelikymppisenä saa hyvin pillua, paremmin kuin finninaamaisena
      20v kuikelona.

      onneksi tosin olen naimisissa, niin varma pilluhan se silloin on!
      haha!

    • Pyrä

      Jos poju joutuu kysymään neuvoja bisnekseen Suoli24-palstalta niin parempi vaan kun jatkat niitä pienipalkkaisia paskahommia.

    • RouvaRaquelSantana

      Tämä on tarina, että sinun täytyy saada rikas, olin etsimässä lainan luoda hyvää liiketoimintaa, joka saa minut enemmän voittoa niin odotan lainan ja niin onnekas minulle i tuli yhteyttä Sheniqua Eatman laina yhtiön kun puhun siellä toimitusjohtaja rouva Sheniqua Eatman loppujen prosessin laina siirtää minut ja tänään minulla on hyvää liiketoimintaa niin ota häntä lainaa, jos sinulla on suunnitelma perustaa yrityksen, mutta sinulla ei ole rahaa sähköpostitse hänen [email protected] hän voi auttaa lainan

      Rouva Raquel Santana

    • Businesluistaa2018

      Rupeaa somaliksi tai mustalaiseksi koska on täysi bisnes täytellä kelan kuponkeja kaikkia avustuksia hakien ja muutenhan voi lorvia kauppakeskuksen kahvilassa molottamassa kovalla äänellä soussusta pummittuun puhelimeen ja tiettty huumeiden diilaus...jos toi ei kiinnosta niin orjakauppa jota mainosmiehet kutsuvat henkilöstö ja asiantuntijapalveluksi..orjakauppa on historiassa aina ollut parasta businesta jote ei kun Romaniasta kerjäläisiä rahtaamaan raksalle duuneihin ja mitäs sitä nyt kaikenmaailman turvakortteja "amatimiehille" tarvita..jospa näistä syntyisi liiketoimintaa??

    • Anonyymi

      Juutalainen mälli imuri! Johon sutki ois pitäny ilmasta 666

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe