Naisen vartalo, miehet?

keiko.

Millainen on mielestäsi kaunis vartalo naisella? Kuvaile tarkasti, esim. ei vain "urheilullinen". Urheilulajejakin on niin monta ja jokaisesta saa erityyppisen vartalon. Voit toki myös mainita jonkun julkkiksen tai linkittää kuvan jos et osaa selittää sanoin.

Itse naisena ihailen Angelina Jolien vartaloa, seksikäs mutta lihaksikas sekä hoikka.

Olisi kiva kuulla asiallisia miesten mielipiteitä millainen vartalo sinun ihannenaisella olisi.
(P.s. lupa olla pinnallinen, toki arvostan suuresti kaikkia jotka pystyvät tosissaan sanomaan ettei asialla ole väliä mutta nyt olisi siis kiva kuulla kuvauksia)

Kiitos.

159

21590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät..

      ..tissitkin...ahh ahh, sellaiset pitää kunnon naisella olla.

      • epänainen

        ja kaikki naiset jolla ei ole angelinan pomppupalloja ei ole "kunnon naisia". Varmaan jotain epänaisia. Tissit taas. Jotenkin menee luotto järkeviin miehiin taas kerran. Tissit ja tissit on se miesten maailma. Aivan sama kaikelle muulle, vaikka käyttäytyis kuin suohirviö, kunhan on tissit.


      • arska
        epänainen kirjoitti:

        ja kaikki naiset jolla ei ole angelinan pomppupalloja ei ole "kunnon naisia". Varmaan jotain epänaisia. Tissit taas. Jotenkin menee luotto järkeviin miehiin taas kerran. Tissit ja tissit on se miesten maailma. Aivan sama kaikelle muulle, vaikka käyttäytyis kuin suohirviö, kunhan on tissit.

        Oletko ehkä rinnaton? Jos olet, niin siltä osin olisit ihannenaiseni. Rinnattomuus on kaunista ja kiihottavan näköistä.


      • jaba2

        On ziligoonit tätä nykyä, että noin että...


      • Notso

        Kaikkea pitää olla; ulkonäköä, älyä jne. Ikäänkuin kokonaisuus kohdallaan...

        Julkisuus on täynnä upeita naisia; on sitten eri asia minkälaisia he ovat siviilissä...

        175cm, pitkät vaaleat hiukset, vihreät silmät, C-kuppi, sopivan urheilullinen vartalo esim. voimistelijat tai yleisurheilija.
        Sopusuhtaiset kasvot; silmät sopivasti erillään, nenä suora (ei kovin iso), sievät korvat, suudeltavat huulet ja sopivasti feminiini leuka. Poskipäät saavat olla vähän tavallista suuremmat.
        Angelina Jolie on sinänsä hyvä esimerkki. Huulia voisi toki hillitä, ja hiukset voisivat olla vaaleat. Eipä hiusten väri loppupeleissä merkkaa mitään. Kokonaisuus ratkaisee - kuuma pakkaus.

        Tuosta älystä, kunhan ymmärrystä riittää. (kait tämä on loppupeleissä jonkinlaista älykkyyttä (viisautta). Voisi kuvitella, että tämä tarkoittaa vähän kokeneempaa naista...


      • haaveilija 28

        millainen vartalo on 43vuotiaalla naisella?voiko se olla kaunis?ja onko sen ikäinen nainen enää kaunis?miten ryppyjen laita


      • epänainen kirjoitti:

        ja kaikki naiset jolla ei ole angelinan pomppupalloja ei ole "kunnon naisia". Varmaan jotain epänaisia. Tissit taas. Jotenkin menee luotto järkeviin miehiin taas kerran. Tissit ja tissit on se miesten maailma. Aivan sama kaikelle muulle, vaikka käyttäytyis kuin suohirviö, kunhan on tissit.

        Aika paljon riippuu vartalon kauneuskin siitä, että miten sitä nainen kantaa. Myönnettävä on, ettei mikään selkeästi lihava vartalo kiinnosta tai mitä näitä ei niin nättejä piirteitä nyt onkaan.

        Jos yksittäisistä osista kasaisi jotain herkkunaista, niin pituus ensinnäkin pitäisi olla joku 160. Pienet hartiat. Sitten c-kuppikoko tai vaikka suurempikin. Selkeä uuma ja jyrkähkö lantion leveneminen. Ei mitenkään erityisen leveäksi, mutta kuitenkin. Ja perse... Sellainen... Hmm... Ei roikkuva, vaan alempaa avoimempi hyvän muotoiset jalat, eikä mitkään ihan luut. Jotenkin tuollainen kai. Mutta sitten kun mennään kokonaisuuteen, niin saattaisin nimetä vaikkapa ihanne kropaksi Lady Gagan kropan. http://www.urbanmusicdirect.com/wp-content/uploads/2009/05/lady-gaga1.jpg Aika hyvän muotoiset jalat ja perse. Ja muutenkin... Joo, aika jees. 8)

        Ja nyt sitten puhutaan kropasta pelkästään ja siitäkin ehdotonta unelmakroppaa. Monenlaiset kropat on upeita ja kuitenkin sitä hullaantuu justiin niihin vahvuuksiin, joita omalla naisella on.


      • seksikäsblondi
        haaveilija 28 kirjoitti:

        millainen vartalo on 43vuotiaalla naisella?voiko se olla kaunis?ja onko sen ikäinen nainen enää kaunis?miten ryppyjen laita

        olen 42 ja mielestäni vartaloni on kaunis koska URHEILEN PÄIVITTÄIN teen voimaharjoituksia ja näitä tekemällä ellei nyt ole mikään lihava niin näitä kun tekee päivittäin saa seksikkään ja nuorekkaan vartalon . ja itseasiassa 43 on vielä nuori! Ja eikai sitä vielä ryppyjä.


      • Helikeiju!!!
        jaripilli kirjoitti:

        Aika paljon riippuu vartalon kauneuskin siitä, että miten sitä nainen kantaa. Myönnettävä on, ettei mikään selkeästi lihava vartalo kiinnosta tai mitä näitä ei niin nättejä piirteitä nyt onkaan.

        Jos yksittäisistä osista kasaisi jotain herkkunaista, niin pituus ensinnäkin pitäisi olla joku 160. Pienet hartiat. Sitten c-kuppikoko tai vaikka suurempikin. Selkeä uuma ja jyrkähkö lantion leveneminen. Ei mitenkään erityisen leveäksi, mutta kuitenkin. Ja perse... Sellainen... Hmm... Ei roikkuva, vaan alempaa avoimempi hyvän muotoiset jalat, eikä mitkään ihan luut. Jotenkin tuollainen kai. Mutta sitten kun mennään kokonaisuuteen, niin saattaisin nimetä vaikkapa ihanne kropaksi Lady Gagan kropan. http://www.urbanmusicdirect.com/wp-content/uploads/2009/05/lady-gaga1.jpg Aika hyvän muotoiset jalat ja perse. Ja muutenkin... Joo, aika jees. 8)

        Ja nyt sitten puhutaan kropasta pelkästään ja siitäkin ehdotonta unelmakroppaa. Monenlaiset kropat on upeita ja kuitenkin sitä hullaantuu justiin niihin vahvuuksiin, joita omalla naisella on.

        Helikeiju: pieni ja siro yläkroppa ja pyöreät muodot lanteilla. Nam!

        Kiintoisa artikkeli ja kuvia maskuliinisista (iso rintakehä, kapeat lanteet) ja femakoista naisen vartaloista ja kasvoista
        Tsekkaa:
        http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine


      • 90E
        jaripilli kirjoitti:

        Aika paljon riippuu vartalon kauneuskin siitä, että miten sitä nainen kantaa. Myönnettävä on, ettei mikään selkeästi lihava vartalo kiinnosta tai mitä näitä ei niin nättejä piirteitä nyt onkaan.

        Jos yksittäisistä osista kasaisi jotain herkkunaista, niin pituus ensinnäkin pitäisi olla joku 160. Pienet hartiat. Sitten c-kuppikoko tai vaikka suurempikin. Selkeä uuma ja jyrkähkö lantion leveneminen. Ei mitenkään erityisen leveäksi, mutta kuitenkin. Ja perse... Sellainen... Hmm... Ei roikkuva, vaan alempaa avoimempi hyvän muotoiset jalat, eikä mitkään ihan luut. Jotenkin tuollainen kai. Mutta sitten kun mennään kokonaisuuteen, niin saattaisin nimetä vaikkapa ihanne kropaksi Lady Gagan kropan. http://www.urbanmusicdirect.com/wp-content/uploads/2009/05/lady-gaga1.jpg Aika hyvän muotoiset jalat ja perse. Ja muutenkin... Joo, aika jees. 8)

        Ja nyt sitten puhutaan kropasta pelkästään ja siitäkin ehdotonta unelmakroppaa. Monenlaiset kropat on upeita ja kuitenkin sitä hullaantuu justiin niihin vahvuuksiin, joita omalla naisella on.

        Itselläni tollainen kroppa kun kuvailit, mutta pituudessa 180! ja E-kuppi


      • efdrfg
        Notso kirjoitti:

        Kaikkea pitää olla; ulkonäköä, älyä jne. Ikäänkuin kokonaisuus kohdallaan...

        Julkisuus on täynnä upeita naisia; on sitten eri asia minkälaisia he ovat siviilissä...

        175cm, pitkät vaaleat hiukset, vihreät silmät, C-kuppi, sopivan urheilullinen vartalo esim. voimistelijat tai yleisurheilija.
        Sopusuhtaiset kasvot; silmät sopivasti erillään, nenä suora (ei kovin iso), sievät korvat, suudeltavat huulet ja sopivasti feminiini leuka. Poskipäät saavat olla vähän tavallista suuremmat.
        Angelina Jolie on sinänsä hyvä esimerkki. Huulia voisi toki hillitä, ja hiukset voisivat olla vaaleat. Eipä hiusten väri loppupeleissä merkkaa mitään. Kokonaisuus ratkaisee - kuuma pakkaus.

        Tuosta älystä, kunhan ymmärrystä riittää. (kait tämä on loppupeleissä jonkinlaista älykkyyttä (viisautta). Voisi kuvitella, että tämä tarkoittaa vähän kokeneempaa naista...

        ohhoh kerrankin löysin vähän minua kuvaavan vartalon! tosin se ei ole yhtään kuin angelina joliella, mutta pituutta 169cm ja muut kohdat osuvat paitsi etten harrasta yleisurheilua tai voimistelua...mutta painoindeksi 21.4-22, tosin haluaisin sen pudottaa 21 :) kerrankin joku kaipaa virheitä silmiä, kun kyselyitä katsoo niin aina halutaan vain sinisiä tai ruskeita!


      • ihailee
        90E kirjoitti:

        Itselläni tollainen kroppa kun kuvailit, mutta pituudessa 180! ja E-kuppi

        Vau


    • veg++

      Pitkälti makuasia, mutta itse kyllä pidän eniten Kiira Korven ja muiden taitoluistelijoiden vartaloista. Olen ns. "peppumies" henkeen ja vereen, joten en pidä rintojen kokoa niin tärkeänä, kuin timakkaa takapuolta. Yleisurheilijoista 3-loikkaajat ja pika-aiturit lienevät lähimpänä ihannetta.

      • .................

        Taitoluistelijoilla sopivan timmi kroppa, näyttää todella hyvältä. Nuo pikapinkojat eivät omaan ihanteeseen sovi. Niitä takamuksia katselee mielellään, mutta yläkroppakin (ja ala) alkaa olla jo liian lihaksikasta sorttia.


      • Parasta vatsa
        ................. kirjoitti:

        Taitoluistelijoilla sopivan timmi kroppa, näyttää todella hyvältä. Nuo pikapinkojat eivät omaan ihanteeseen sovi. Niitä takamuksia katselee mielellään, mutta yläkroppakin (ja ala) alkaa olla jo liian lihaksikasta sorttia.

        Itse pidän naisen kiihottavimpana kohtana vatsaa.. joten siksi myös pidän taitoluistelijoista, yleisurheilijoista yms.


      • Kyllä, kyllä!!!

      • Kuva 11.
        Kyllä, kyllä!!! kirjoitti:

        Juuri näin, pikkuruinen ja siro yläkroppa ja kauniin malliset pyöreämuotoiset lanteet, peppu, reidet. Nam!!! Niin naisellista!

        http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine

        Ns. tissimiehet tykkää varmaan kuvassa 11. tosta vasemmanpuoleisesta, jolla ei oo naisellinen vartalo.


    • <<<
      • ihan itse

        huh..ihan kun peiliin katsoisi..


    • Eräsmies...

      Kyllä vartalolla on väliä, ainakin jonkin verran. Siinä mielessä ainakin, että jos tykkää isoista rinnoista, en minä ainakaan kuvittelisi olevani pienirintaisen kanssa.

      Naisellinen vartalo on mieleeni, ei niinkään lihaksikas tai "kova" vaan kurveja ja pehmeyttä pitää olla. Takamus ei saa olla iso eikä hyllyvä eikä sääret saa olla lyhyet. Naisissa ihailen kauniita pitkiä sääriä ja hyvää rintavarustusta, ei kuitenkaan mitään johannatukiastyylistä ...

    • mies 33

      Omasta mielestäni hyvä vartalo naisella on laiha mutta lihaksikas. Esim. taitoluistelijat ja ehkä vielä enemmän balettitanssijoita. Molemmat ovat hyvin hoikkia mutta ei mitään lihaksettomia tikkuja. Minusta on ärsyttävää kun jotkut dieteeillään pudottavat mielummin lihaskiloja kuin sitä läskiä. Silloin ollaan kyllä laihoja mutta myös löysiä!

      • ..................

        Erittäin hoikka, siro, tanssijan kroppa, pienesti esim. vatsalihakset näkyvät, 160-170 cm, sopivasti ruskettunut, sopivasti muodokas, mutta pienet rinnat...vyötärö/lantio suhde kunnossa, kapea vyötärö leveämpi lantio...pyöreä pieni peppu...kiinteä...siro..hoikka...


      • vainiin.............
        .................. kirjoitti:

        Erittäin hoikka, siro, tanssijan kroppa, pienesti esim. vatsalihakset näkyvät, 160-170 cm, sopivasti ruskettunut, sopivasti muodokas, mutta pienet rinnat...vyötärö/lantio suhde kunnossa, kapea vyötärö leveämpi lantio...pyöreä pieni peppu...kiinteä...siro..hoikka...

        "Erittäin hoikka, siro, tanssijan kroppa, pienesti esim. vatsalihakset näkyvät, 160-170 cm, sopivasti ruskettunut, sopivasti muodokas, mutta pienet rinnat...vyötärö/lantio suhde kunnossa, kapea vyötärö leveämpi lantio...pyöreä pieni peppu...kiinteä...siro..hoikka... "


        taidan olla sitten sinun unelmanaisesi... jeee...


    • sinulle vastausta

      Minun mielestäni on todella upeaa, jos naisella on iso, pyöreä ja leveä pylly. Rinnat saisivat tietysti olla myös sieltä suuremmasta päästä, mutta ei välttmättä. Kyllä sellainen normikokokin on hyvä.

      Toivoisin myös, että naiseni vartalo olisi vähän rehevämpää sorttia. Masu voi olla pyöreä samoin kuin peppukin.

      Olipa nainen pulska tai hoikka, kauniin naisen vartalo ei näytä koskaan miehen vartalolta.

      • nelikymppinen mies

        Itse pidän lihavasta ja muodokkaasta naisesta, mahaa pitää olla, mahdollisimman isot rinnat, iso pyöreä ja leveä peppu. Painoa voisi olla mielellään noin 100-200 kg ja ikää yli 40v koska itsekin olen 41v. Siinä ois minun ihannenainen, oisko täällä missään vapaana tällaista minulle ihan ikiomaksi eikä miksikään pelkäksi seksileluksi.


    • olla liian tosissaan

      näiden kanssa. Itse ihailen Catherine Zeta-Jonesia.
      Mikä mimmi!!!!

    • .....

      Oma mieltymykseni on hoikka vartalo, jossa näkyy jonkinverran lihakset. Tuo Angelina on yksi hyvä esimerkki. Vielä täydellisempi on Jessica Biel. Eli siis lyhyesti hoikka nainen treenatulla pepulla. Rinnat muuhun vartaloon sopivat. Angelinalla on ollut ainakin noissa Tomb Raidereissa liiankin korostetut nuo rinnat.

      Toki pitää ottaa huomioon, että normaalilla ihmisellä ei ole aikaa panostaa ulkonäköön niin paljon kuin noilla näyttelijöillä. Niiden työ on näytää hyvältä.

    • JussiJore

      Muhkee pylly, täyteläiset reidet. vyötärö pitää olla. Rinnat normaalit tai isot. Ehkä sellainen kiekonheittäjänainen.

    • sa9tkq39jt9qj´gtq

      AIDOT RINNAT
      - ovat nuorella naisella yleensä kokoa A-B, eli siis rinnat ovat hyvin pienet, eikä väliin jää vakoa
      - ylipainoisilla naisilla on yleensä suuremmat rinnat
      - aidot, luonnostaan suuret rinnat alkavat helposti roikkumaan

      SILIKONIRINNAT
      - silikonilla täytetyt rinnat tunnistaa siitä, että kun nainen on selinmakuulla, rinnat törröttävät pystyssä. Aidot taas "valahtavat" sivuille ja/tai kehon sisään
      - jos rintoihin on laitettu alkuperäiseen kokoon nähden paljon täytettä, rintojen päällekin tulee sellaiset viivat/vaot. Eli rinnat näyttävät oikeastaan samanlaisilta sekä ylä- sekä alapuolelta.
      - silikoniset rinnat eivät ole niin pehmeät kuin aidot
      - silikonirinnat alkavat ajan myötä "kupruilemaan". Tämä tarkoittaa, että niihin tulee pieniä möykkyjä. Esimerkiksi Pamela Anderssonilla on käynyt näin (en tiedä, onko hän käynyt jo korjauttamassa ne)

      • kannattanut kirjottaa

        "ylipainoisilla naisilla on yleensä suuremmat rinnat"

        Minulla ainakin on D-kupin rinnat ja en ole ylipainoinen, vaan normaalipainoinen
        (peilin, rasvaprosentin ja painoindeksin mukaan)

        Outo yksilö mielestäsi siis, tai sitten viestissäsi ei kaikkea loppuun asti ajateltu. ;D


      • Lue uusiks
        kannattanut kirjottaa kirjoitti:

        "ylipainoisilla naisilla on yleensä suuremmat rinnat"

        Minulla ainakin on D-kupin rinnat ja en ole ylipainoinen, vaan normaalipainoinen
        (peilin, rasvaprosentin ja painoindeksin mukaan)

        Outo yksilö mielestäsi siis, tai sitten viestissäsi ei kaikkea loppuun asti ajateltu. ;D

        Hän käytti sanaa YLEENSÄ


      • hah..just

        ja luulet tietäväsi!! haahahahaha


    • JP

      Usein olen huomannut että normaalikokoiset hoikat naiset turhaan peittävät vartalonsa muodon pukeytymalla turhan väljiin vaatteisiin. En tiedä johtuuko se siitä että halutaan peittää rintojen pienuus mutta tarpeetonta se on. Itse en koe kahden kilon rintoja tarpeellisina, enkä puolipallo pakaroita. Terveen näköinen hoikka nainen olisi lähinä mieleeni (ei anorektikot tai kokaiinimalli tyyppiset). "Muodokkailla" naisilla tuntuu olevan ainaiset murheet vatsan seudusta ja reisistä eikä sellaisia murheita jaksa pitemmän päälle kuunnella. Tanssija tyyppiset tai voimistelijat ovat aika lähelle mieleeni. Kuitenkin on muistettava että nää on kaikki makuasioista, toiset tykkää toisenlaisista kropista.

      • muodottomuudestaan?

        Mielenkiintoinen kuvaus muuten "normaalikokoinen hoikka"

        Hoikalla naisella ei voi olla isohkoja muotoja? :O


      • SporttiKurvi

        Minulla tiimalasivartalo luonnostaan, C-kupin rinnat ja hoikka vyötärö ja normaali, pyöreä takalisto. Lähinnä peittelen vartaloani koska en liikaa huomiota halua.
        Kaikki ihmiset eivät sitä kaipaa.


    • ......

      Sellainen kroppa mitä on naisilla jotka harrastavat joogaa, tanssia, uintia, hölkkää yms. "kevyttä", eikä niin että lihaksia on minun makuuni liikaa (makuja on monia mutta itse en syty todella lihaksikkaista naisista; se ei johdu siitä että itse olisin kukkakeppi mutta näin vaan on.) Sopivan linjakas, ei mitään kauhean näyttäviä kurveja tarvitse olla. Itseasiassa pienet kiinteät rinnat, hoikat sääret ja pieni kiinteä takamus ovat mielestäni paremmat kuin uhkeat... sitten jos on kohtalaisen pitkä vielä niin on aika lähellä täydellistä, about 170cm. Tietty myös terve iho jne. on tärkeää mutta nuo nyt eivät varsinaisesti kuulu tähän.

      Julkkis esimerkkinä vaikka Gwyneth Paltrow
      http://www.rtvchannel.tv/wp-content/uploads/2009/02/gwyneth-paltrow.jpg

      • Itselleni sama, mutta vähän lyhyempänä ja tummempana. :))
        Tanssia harrastavat naiset ovat kyllä poikkeuksetta upean näköisiä. Uinti toisaalta (jos sitä harrastaa ihan kunnolla) saa naisen näyttämään liikaa mieheltä kun lihakset kasvaa liikaa.


    • 6-on-the-dial/S-Ex.

      Parasta itsessäni on tietysti tissipari(-ni).Aika samanlaiset kuin E-Roticin blondilla laulajalla youtubella, se jolla on toosipitkä tukka ja laulaa Friz Love My Tits stadionstagella.Ei siis se frizzykiharainen pikkuruinen.
      Tosin pienemmät.Nykyaikana myös A-kupit saattavat olla kunnon varustus,koska naisten selkäympärysmitat ovat kaventuneet...Itsellä Bt,mutta isohkot Bt.

    • yksi anne

      Mutta tärkeintä on kuitenkin se, että on itse sujut vartalonsa kanssa. Siitähän se vartalon hienous lähtee: kantaa kehoaan hyvillä mielin :)

      Itselläkin on vastaavasti miehistä omat ihanteeni. Mutta jos ihannevartaloinen mies kantaisi kehoaan liian ujosti, ehkä köyrystikin, en enää ihailisi. Ihmisen pitää seisoa suorassa ja pitää katse kohdistettuna eteenpäin :D Seistä suoran rennosti.. rennon suorasti... Jännä sanonta =)

      Jokaisella meistä on täysi oikeus olla sujut vartalomme kanssa. Olisimmepa lihavia tai laihoja. Vanhoja tai nuoria. Kenenkään ei pidä välittää jonkun toisen arvostelevista ja ilkeistä kommenteista. On omalla vastuullamme, että annamme itsellemme luvan olla tällaisia kuin olemme. Jos kiellämme itseltämme luvan olla sen näköisiä kuin olemme, se on täysin oma vikamme. Ilkeilyä ei pidä arvostaa. Se on hyödytöntä ja ihan vammaista. Jos joku hyväksyy muiden ilkeät kommentit omiksi mielipiteikseen, hän ei tiedäkään miten typerän virheen tekee. Emme me huviksemme ole erinäköisiä. Jokainen ulkonäkö vain rikastuttaa päiväämme. Jos haluat elää maailmassa, missä jokainen ihminen on symmetrinen tikku-ukko/akka, niin siitä vain haluamaan. Voin kertoa, että kuolisit ennen pitkää tylsyyteen. Itse nautin ympäristön monimuotoisuudesta ja hienoudesta.

      Niin että ollaanpa sujut itsemme kanssa.. Enkä mä nyt niin tiukkapipoinen ole kuin miltä saatan kuulostaa :)

      • anettelen

        Aivan ihana kommentti!! Kiitos sinulle...


    • epeli.

      OO
      |
      ( )
      ||
      ||

      Ylhäältä luettuna= Tissit muhkeet, isot. Vyötärö kapee tai sit pyöree. Tää ei tärkeä. Persettä paljon lantion kanssa. Pitkät ja laihat jalat sit. Nainen mun makuun. T.Epeli

    • uijuijui

      plussaa:

      Isot rinnat (D-kuppi)
      Hoikka ampiaisvyötärö ja vähän vatsalihaksiakin
      pieni takapuoli (liian pieni :

      • RahMi

        Mahdollisimman suuret rinnat, leveä takamus ja massiiviset reidet. Painoakin saa olla mielellään yli 120 kg.


      • Ampiaisvyötärö?

        Anteeksi, mutta miten voi olla sekä ampiasvyötärö että kapea lantio pienellä takapuolella? En osaa oikein hahmottaa. Eikös ampiasvyötärö tarkoita yleensä sitä, että vyötärön ja lantion erotus on melko suuri? Muutenhan ampiaisvyötäröä ei voisi nähdä.


    • ujhygte

      Lihaksikkaat kädet (ovat naiselle usein aika vaikeat saavuttaa, joten silloin on varmasti treenannut tosissaan), leveät hartiat ja lihaksikkaat jalat ovat seksikkäät.

      • mkpp

        Lihaksikkaat kädet (ovat naiselle usein aika vaikeat saavuttaa, Ei muuten pidä paikkaansa. Mulla itellä on lihaksikkaat käsivarret ilman löysiä ja Ei en käy salilla enkä uimassa. Olen luonnostaan lihaksikas.


      • ujhygte
        mkpp kirjoitti:

        Lihaksikkaat kädet (ovat naiselle usein aika vaikeat saavuttaa, Ei muuten pidä paikkaansa. Mulla itellä on lihaksikkaat käsivarret ilman löysiä ja Ei en käy salilla enkä uimassa. Olen luonnostaan lihaksikas.

        Saat olla siitä onnellinen :) Tosi monille naisille lihaksikkaiden käsien saavuttaminen ON vaikeaa, vaikka kävisivätkin salilla.


    • 6+10

      Hoikka. Pitkät sääret. Pieni peppu. Ei ylimääräistä.

      • fatassbaby

        Ja sairaalloisen alipainoinen, ai niin se on ok. =) Terveisin itsekin anoreksiaa sairastava tyttönen vain 176 cm ja 48 kg... Oon vielä läski verrattuna Miranda Kerriin, joka syö vain kerran viikossa kiinteää ruokaa, hothothot!


    • m24....
      • piristyin n89

        Oi, en tiennyt että munkin vartalomallista joku voi aidosti tykätä :). Itselläni siis pienet rinnat ja leveä lantio..


    • aappan

      Kyllä se Saija Ketola on. Siis näin hyvänä esimerkkinä. Löytyy mm. Hymystä. Vaikka alastonesitys onkin, niin siinä on nainen luonnollinen, erittäin kauniilla vartalolla.

      • -jeppe32-

        pitäisi tietää..?
        Huh huh, ei sytytä, ei sitten pätkääkään. Keinotekoinen rakennelma koko nuori nainen tatskoineen kaikkineen. Reidet kuin miehellä, hyi! Jos tuo on jonkun käsitys "muodokkaasta naisesta", niin siitä sitten vaan. Itsestään huolta pitäminen ja liikunnan harrastaminen ovat ok, mutta tuossa ei ole mitään KAUNISTA.


      • yjmtnhrbgfv
        -jeppe32- kirjoitti:

        pitäisi tietää..?
        Huh huh, ei sytytä, ei sitten pätkääkään. Keinotekoinen rakennelma koko nuori nainen tatskoineen kaikkineen. Reidet kuin miehellä, hyi! Jos tuo on jonkun käsitys "muodokkaasta naisesta", niin siitä sitten vaan. Itsestään huolta pitäminen ja liikunnan harrastaminen ovat ok, mutta tuossa ei ole mitään KAUNISTA.

        Must tol oli kyl hyvä kroppa, lisääkin massaa vois olla :) Kasvot vaan ei olleet mun mieleen...


    • lasse-setä
      • snake2

        Omaan makuun parhaiten noin 170-175cm hoikka ja pienipyllyinen nainen. Mielellään myös tumma ja ruskea/vihreäsilmäinen. Rinnat sais olla mielummin pienet kun isot, jotta ovat kiinteät ja napakat.


    • olis se

      iso ja pehmee varsinkin iso maha on kiva katella ja tuntuu hyvältä mut ei se haittaa mitään jos rinnatkin on isot

      • påsklov

        Anne Borgströmin timmi vartalo.


    • Aikuinen mies
      • jfösks

        No tuolla ei kyllä ole pienet rinnat. :D. Muuten oon kropaltani samassa kunnossa kuin kyseinen nainen, vähän hoikempi vielä oon. Mutta A-kupin pienet rinnat. Noi näyttää C-kupilta.


      • Olipas...

        kaunis kuva ja nainen tuossa ensimmäisessä.

        Heterona naisenakin ymmärrän esteettisen kauneuden.


      • Parempi esimerkki
        jfösks kirjoitti:

        No tuolla ei kyllä ole pienet rinnat. :D. Muuten oon kropaltani samassa kunnossa kuin kyseinen nainen, vähän hoikempi vielä oon. Mutta A-kupin pienet rinnat. Noi näyttää C-kupilta.

        Mutta suurin osa tämän palstan teinimiehistä pitää pienirintaisena.

        Ehkä parempi esimerkki on tuon saitin kaunein ja kuvauksellisin nainen:
        http://1x.com/photo/31835/portfolio/40587
        http://1x.com/photo/35974/portfolio/40587
        http://1x.com/photo/37276/portfolio/59346
        http://1x.com/photo/31120/portfolio/15595


      • Itsekehuako täällä??
        Parempi esimerkki kirjoitti:

        Mutta suurin osa tämän palstan teinimiehistä pitää pienirintaisena.

        Ehkä parempi esimerkki on tuon saitin kaunein ja kuvauksellisin nainen:
        http://1x.com/photo/31835/portfolio/40587
        http://1x.com/photo/35974/portfolio/40587
        http://1x.com/photo/37276/portfolio/59346
        http://1x.com/photo/31120/portfolio/15595

        Taidan haluta lesboksi...

        Pituuteni 155 ja paino 53, siro rakenteeltani mutta muotojakin löytyy, pohkeet ja reidet muodokkaat, perse kauniin muotoinen, kaunis notkoselkä jonka kaarevuus näkyy hyvän ryhdin myötä jolloin sivuprofiili noilta osin kaunism kaulassa lienee jotain erikoisen kaunista koska siitä olen kehuja kuullut usein, hartian seutu sopivasti lihaksikas ja sopusuhtaisen leveä lantioon nähden, lantiokin on sopiva.

        Jos ajattelee että käyn kontalleni, takaapäin katsottuna näkyisi muodokkat pohkeet, reidet jotka saa muodokkaan perseeni takaapäin katsottuna sydämen muotoiseksi paketiksi, sen takaa kaartuisi esiin lihaksikas kolmion muotoinen selkä jota kannattelee kauniin muotoiset kädet, niska kruunaa kaiken..

        Tuliko nyt tarpeeksi kehuja, ainiin joo, hiukset on pitkät ja iho hieman ruskeampi kuin tavallaan.

        Kelepaako jollekin, niin yksi suuri ongelma on, rintani ovat olemattomat, mutta kyllä niissä peukalonpään kokoiset nännit on...


      • 5ryert5
        jfösks kirjoitti:

        No tuolla ei kyllä ole pienet rinnat. :D. Muuten oon kropaltani samassa kunnossa kuin kyseinen nainen, vähän hoikempi vielä oon. Mutta A-kupin pienet rinnat. Noi näyttää C-kupilta.

        Eivät todellakaan ole C-kupit, minulla on C-kupit ja isommat. Nuo ovat B:t!


    • En jaksanut lukea...

      ..kaikkia, mutta onko täällä yhtään sellaista miestä, jonka silmät näkevät muutakin kuin tissit ja pepun?? .. ja lievä pömppömaha suloinen, muodokas mutta ei sentäs kauheen läski, tissit keskikokoiset; ei suuret mutta ei pienetkään (toinen nänni lävistetty), jenkkakahvat joista pitää kii, reidet sileät ja muhkeet, peppuaki löytyy mutta ei kovin pinkeä, enemmänkin pehmee. 169 pitkä, silmälasit; semmoiset tyylikkäät, lyhyet hiukset, huuli ja kielilävistykset sekä kaks tatuointia.. En täällä yritä itseäni mainostaa mutta mietin vain että onko kaikkien naisten oltava Jolien näköisiä? huoh eikö muodokas suomalainen nainen kiinnosta joka syö muutakin kuin porkkanaa? Pitää osata herkutella joskus (mutta ei hautaan asti) ja ennen kaikkea syödä terveellisesti kuitenkin! ja tämä on myös niille naisille jotka on epävarmoja itsestään... olkaa YLPEITÄ siitä mitä olette! Aijemmin en kyllä ajatellut ikinä että minusta tulisi näin muodokas olin nimittäin reilut 10kg laihempi..On hyvä olla näin, mutta olen kyllä nyt pitemmän aikaa syönyt tervellisesti ja liikkunut paljon... laihtunut vain sillä takaisin päin.. Huomaan, että minun on nyt parempi ollakkin, fyysisesti. Ei ahista enää vääntää "kuperkeikkaa" :D

      • Kyllä on..

        ..mutta se vatsa sattuu olemaan seksikkäin osa naisessa, joten tuossa ylempänä olevat esimerkit ovat juuri senkin vuoksi erityisen seksikkäitä.

        Siinä olet oikea, että ylpeä pitää olla siitä mitä on, mutta silloin on turha marista, jos ei ole sitä mitä muut etsivät, se on silloin tietoinen valinta. Toisaalta, eikös se riitä, että sille yhdelle kelpaa.


      • 18.5.2011 21:53 vast
        Kyllä on.. kirjoitti:

        ..mutta se vatsa sattuu olemaan seksikkäin osa naisessa, joten tuossa ylempänä olevat esimerkit ovat juuri senkin vuoksi erityisen seksikkäitä.

        Siinä olet oikea, että ylpeä pitää olla siitä mitä on, mutta silloin on turha marista, jos ei ole sitä mitä muut etsivät, se on silloin tietoinen valinta. Toisaalta, eikös se riitä, että sille yhdelle kelpaa.

        Niin no ei ole sitä yhtäkään.. :D


    • perkele.

      Jooh.. Tässä sen taas näkee mistä miehet oikeesti pitää :( Ne pitkät ja hoikatko vaan on mieleen? :( Vittu että kyrsii. Olen kokoa 40-44 oleva nainen. 162cm. Pieni pömppömassu. Hieman leveät hartiat. En ole ns "siroluinen". Kapea vyötärö. Leveä lantio. C tissit.

      • ....................

        Ei voi käsittää miten joku voi valittaa ja vittuuntua siitä, että miehet eivät tykkää ylimääräisestä läskistä. Onko niin vaikea laihduttaa? Jos kyse on tiedonpuutteesta, niin siihen löytyy helposti apua. Yhtälailla naiset voivat sanoa, etteivät tykkää läskeistä miehistä, ja se on ihan OK!


    • flskfjlsfkj

      Kun naiset on nyt ladelleet että millanen kroppa heillä on niin.

      Minulla on ihan hyvä kroppa ja todella kauniit kasvot mutta silti mies katselee muita, koska minussa ei ole kaikkea sitä mistä hän pitää. Olen kasvoilta enemmän söpö kuin seksikäs, olen 163 cm pitkä, 49 kg, pitkät tumman ruskeat hiukset, vyötärö/lantio suhde on 0,67. Harrastan kuntosalia ja minulla on timmi vatsa ja kädet. Pyöreä peppu. Mutta, minulla on pienet A-kupin rinnat. Mieheni pitää suurista rinnoista ja muodokkaammista naisista, itse olen siroluinen. Että eikö niille ukoille mikään riitä??
      Ja miksi miehet ottaa kauneus ihanteensa vastaisen naisen?

      • Nam nam nam

        Miksi helvetissä olet sitten sellaisen miehen kanssa?!!!!
        Minulle kävisi A-kupin rinnat naisella mitä parhaiten.

        Ukkos on tyhmä.


    • paskamäihä

      Ja miksi miehet ottaa kauneus ihanteensa vastaisen naisen?

      No edelleenki vittu sen takia kun ei saada iskettyä niitä seksympiä muijia, sunki ukkos ajattelee et on tyydyttävä suhun kun ei sitä isotissistä jostain syystä saa.

      • kkkkkjjjjh

        Mitenkäs kun hällä on ollut todella iso rintaisia exiä, mutta yhdenkin niistä itse jätti (tosin niillä naisilla ei ollu muuten niin hyvä kroppa)


    • geru

      Joskus se mieli kertoo enemmän kuin isot tissit :D Ehkä se nainen oli tyhmä..

    • Nam nam nam

      Juoksijan vartalo.
      Solakka, pitkänlaiset lihakset ja vatsa sopivan litteä.

      Ai, ai, ai.

    • eetupetr

      Ei ainakaan isot riipputissit saa olla, niitä näkee jo nuorilla naisillakin. yök. Pienemmät mielummin niin pysyvät paremmin oikeilla paikoillaan...

      • LaSSe-

        muodokas, ei laiha eikä lihava. isot tissit, vyötärö näkyvä. kantaa itsensä hyvin. lantiota tulee olla -tiimalasi. salma hayekin näköinen 100 %


    • Nuorinainen--

      Tiedän,että joku tulee tästäkin valittamaan,että laitan tämän viestin,mutta kirjoitan sen silti. Huomaan taas,millaisia miehet on. Ulkonäön perusperiaatteet ovat juuri nämä ! Olen aika muodokas ja vuosia minulla on ollut huono itsetunto ja siinä tulee kestämään varmasti kauan ennen kuin itsetuntoni paranee täysin.
      Oon kuitenkin tajunnut sen tässä elämässä, että olkaa naiset tyytyväisiä omiin vartaloihinne ja kantakaa sitä arvolla. Meidän ei todellakaan pidä olla nollakokoa vain miellyttääksemme miehiä. Jos miehille ei kelpaa,niin meidän ei tarvitse siitä loukkaantua ja kehittää itsellemme syömishäiriöitä tai jotain muuta vakavaa sairautta. Mielestäni jos ihmisellä on vähän lihaa luiden ympärillä ei se tarkoita,että hänen pitäisi laihduttaa. Toki ymmärrän,jos joku on sitä mieltä,että on selvästi ylipainoinen ja hänen pitäisi laihduttaa (ihan terveydenkin kannalta).
      Tämä sai myös itseni muistamaan miksi teini-iässä tytöt sairastuivat,masentuivat ja ahdistuivat ja se oli tämän syytä. Aukaiskaa silmänne, maailma on täynnä upeita naisia, joilla ei ehkä ole hoikkaa urheilijan vartaloa,jonka vartalo on silti normaali ja sydän täyttä kultaa.

      • ..................

        Nollakoko...ei kiitos! Muodokas...kyllä kiitos, mikäli muodokkuutta ei jälleen käytetä läskiyden synonyymina.


      • Nollakoko

        Jos oikeasti syömishäiriöistä puhutaan, aika harva luultavasti laihduttaa miellyttääkseen miehiä. kyllä se ongelma on paljon syvemmällä omassa päässä. en myöskään ole tavannut paljonkaan miehiä, joita nollakoko erityisemmin viehättäisi. satun olemaan tätä kokoa, ja tyypillisimmät ulkonäköön liittyvä kommentti miehiltä on, että "sulla on tosi kauniit kasvot mutta saisit kyllä lihoa 5/10 kiloa" tai "syö jotain". heh, ihan kuin pari pullaa tekisi heti pari vaatekokoa lisää. kyllä niitä pitäisi syödä sitten varmaan parikymmentä ja joka päivä, ja siitä tuskin tulisi hirveän hyvä olo. mieluummin olen laiha, pirteä ja hyväkuntoinen.


    • Nuorinainen--

      Hyvä,että vielä jotkut miehet arvostavat muodokkuutta.
      Olen ihan normaalipainoinen ja syön terveellisesti liikun säännöllisesti,
      se on kai tärkeintä,eikä se,että on nollakokoa ! : )

    • zimo2,5
    • qwerty323445

      Pitkänä miehenä (196cm) minulle ehkä naisen tärkein ulkonäkökriteeri on pituus, joka saisi olla väliltä 177-187cm. Ruumiinrakenteeltaan normaalipainoinen tai hieman hoikka, rinnoilla ei liiemmin väliä, kuppikoko mieluusti A/B maksimissaan C. Pitkät, kauniit jalat ja/tai hyvä peppu plussaa...

    • 1+12

      Urheilua harrastavana miehenä mulle tärkeintä on että on suht hoikassa kunnossa. Rinnat mielummin pienet kuin "epäluonnollisen" isot. No jos ny ihan ihanteisiin mennään niin timmit pakarat ja jalat on plussaa.


      Ja toki lopulta se luonne on kuitenkin se joka ratkaisee (alkuihastuksen jälkeen). Typerä kana on typerä kana olise kuinka kaunis tahansa.

      • 1+12

        Lisäyksenä edelliseen että en kuitenkaan näe että anorektiset mallit olisi kauniita. Kyllä sitä pitää olla vähän lihaa luiden ympärillä!


    • joni_83_

      mieluiten aika lyhyt nainen (alle 160) ja plussaa olisi suloiset kasvot ei liian hoikka eikä liian pullea

    • jutattaa
    • kolikonpyörittäjä

      Sellainen pieni ja pyöreä, joka pyörii hyvin kalliota alaspäin. Ai niin ja sitten vielä rikas, joka ei halua avioehtosopimuksia.

    • jalatmieles

      Hmmmm..Kaikki sopusoinnussa keskenään..pituus paino. ihanne mittainen mulle esim. siinä 173/175 ja painoa jtn 60-65kg ja kauniit hyvinhoidetut jalat,ni jopas..:)

    • tähtinainen

      minä olen 175cm/68kg/32v.pitkä paksu tukka,hyvä iho ja hampaat.kiinteät, pystyt, suurinänniset, mutta pieni nännipihaiset b-c kupin "teinitissit".minulla on pitkät sääret jotka ovat muodoltaan kauniit(paras piirteeni).pyöreä pylly ja selkeästi erottuva vyötärö.olen ns.tiimalasi.
      olen ollut mieheni kanssa naimisissa jo vuosia, mutta ihan kuumana tuo käy kokoajan ja suorastaan palvoo minua.olen onnellinen ;)

      • Epäonnistunutihminen

        Se käy kuumana minuunkin!
        Olen 150cm/100kg/56v lyhyt ohut tukka, huono iho ja hampaat. Veltot, riippuvat, pieninänniset mutta isonännipihaiset G-kupin "mummotissit". Minulla on erityisen lyhyet sääret jotka ovat muodoltaan kamalat (huonoin piirteeni, ai mut kyllä se taitaa olla kuitenkin vittumainen luonteeni). Laatikkopylly eikä mitään vyötäröä ole koskaan ollutkaan. Olen niin sanottu perunasäkki.
        Olen ollut miehesi kanssa suhteessa jo vuosia mutta ihan kuumana tuo käy koko ajan ja suorastaan palvoo minua mutta olen onneton koska välillä käy kotonaan kääntämässä tiimalasin.


      • näin naisena..

        enpä halua miehen "palvovan" minua, onko mitään häiritsevämpää!!
        Voinhan ostaa koiranpennun!


    • ..........

      Parhaat kropat ovat taitoluistelijoilla, pituushyppääjillä, 400-1500 m juoksijoilla jne.

    • ???

      Samoin itselläni yhä C-kuppi, vaikka liikun paljon. Pituus 170, paino 63, eli en ole ylipainonen.. Sinulle joka pidit epänormaalina normaalipainon, A/B-kuppia suurempien rintojen ja nuoren iän yhdistelmää..

      • !!!

        no, mä oon 174/64 ja kuppikoko on tällä hetkellä (65-70)H. ikää on nyt jo 10 vuotta enemmän kuin lukiossa, mutta kyllä se silloinkin oli iso, vaikka painoa oli vielä 6-7 kiloa vähemmän. silloin olin vain autuaan tietämätön mistään oikeista alusvaatekaupoista, ja yritin huonolla menestyksellä tunkea itseäni 75D-kokoisiin liiveihin, kaupan suurimmat päällä jotenkin pysyvät kun yleensä olivat...


    • Urheilijat sexyjä

      Pidän sellaisesta hoikasta urheilijatyypistä, heillä on kunnon ryhti ja kiinteä kroppa. Ja esim. taitoluistelijoiden seksikkyydestä kertonee jotain se, että mm. Katarina Witt on esiintynyt mm. playboyn sivuilla.

    • 7+20

      Lähes kaikkien ihanteena tuntuu olevan pieni timmi peppu. Kuitenkin maailman kauneimmaksi naiseksi on valittu Jennifer Lopez, jolla iso muhkea pylly. Onko maailmalla erilaiset kauneusihanteet? Vai onko tämä Jennifer naisten tekemä valinta? Eikö miehet tykkääkään Jenniferin tai Kim K:n pepusta, joita naiset jopa implantein haluavat matkia.

      Mulla on aika rehevä lantio ja tosi hoikka vyötärö. Eli vyötärö erottuu erittäin selkeästi. Lantion leveydestä johtuen en voi koskaan saada kovin pientä peppua, vaikka olisi kiva olla pieni ja siro. Onneksi olen kuitenkin aika sopusuhtainen niin, että hartianikin ovat leveähköt.

      • Hommaa lasit

        No huh,huh.....Et varmaan ole käynyt vähään aikaan optikolla?


      • Hommaa lasit kirjoitti:

        No huh,huh.....Et varmaan ole käynyt vähään aikaan optikolla?

        No en oo kyllä käynyt koskaan silmiä tarkistuttamassa kun ei oo tarvinnut, eikä oo nytkään tarvis.

        Mulla vaan on oma erilainen mieltymys, kun tuonkaltainen kroppa on mun ihanne. Mikään hoikka ei mua kiinnosta... oon sen huomannut jo kauan.


    • halla hannu

      Huomioin että kukaan ei mainitse ihailevansa terveitä naisia, eikä se näytä olevan tärkeää edes, kunhan on vaan tissit, ja hällä väliä jos ne ovat tekotissit kunhan ovat.
      Sairasta touhua laittaa täytettä rintoihin jonkun asian vuoksi vaikkapa miehen vuoksi kun se niin tykkää tisseistä. Terve nainen ei sellaista meininkiä ymmärrä ja terve nainen on tytyväinen kehoonsa , ja mies joka on kypsä olemaan MIES ei ole tippaakaan innostunut silikooneista, vaan haluaa älykkään ja mielyttävän naisen jonka kanssa voi keskustellakkin , asioista mitkä ovat ajankohtaisia. Siis te joita kutsutaan miehiksi, ettekö saaneet rintaa tarpeeksi vauvana kun aina vaan haluttaa. Tavallisen kokoiset rinnatkin ovat kauniit, myös pienet, ja nämä isot sitten, mitä on se valkoinen mönjä mitä kasaantuu rintojen alle, hajukin on inhoittava. Sekö se on niin kiihoittavaa näille joita ei ole imetetty tarpeeksi.

      • mene roskiin

        Niin hersyvää argumentointia, että meinaa itku tulla.


      • hohhohoo
        mene roskiin kirjoitti:

        Niin hersyvää argumentointia, että meinaa itku tulla.

        Osuva kehotus nimimerkissäsi - ainoa vaan, että kyseinen henkilö (tai hänen naisensa) taitaa jo olla roskiksessa, mikäli on tissien alta löytyvää mönjää uskominen.


    • Kiva aihe

      Kiinnostava aihe ni tekee mieli munki kommentoida. Oon aina ensinnäki aatellu, että Angelina Jolie ei oo erityisen hyvän näkönen. Sen rooli Aleksanterissa oli aivan hirvee ja lähinki silloin kesken leffan menee elokuvateatterista ku se silloin aikoinaa tuli suomee. :)

      Mut mitä naisii tulee muuten ni pituus on aika oleellinen tekijä naisen viehätysvoimassa ainaki suhteessa muhun. Monesti on kiva tanssii naisten kaa, jotka pituudeltaa on toho johki leukaa asti mua eli 165cm ja semmosta ja tietty hoikkii sekä normaalipainosii. Oikeestaa kaikki naiset näyttää muuten automaattisesti hyvältä, kuha on vaa hyväs kunnossa ja pukeutuu söpösti.

      Sen sijaa esim tissien koolla ei oo välii, eikä erityisemmin millää muullakaa kehon osalla erityisesti. Terve iho, aito hymy ja iloisuus sekä myöhemmin esiin tuleva persoonallisuus muodostavat kaikki yhdessä kivan paketin, jota on sitten kiva halia, pussailla ja pitää kädestä kiinni.

    • richard gere
    • tydukjwar
    • 44445

      Oma vaimoni on maailman kaunein nainen minulle! Onhan hänellä toki muotoja, mutta niitäkin tärkeämpää on omistaa kaunis sielu. Ulkomuotomme tuo fyysinen ei ole ikuista, ei edes mallitytöillä.. Kauneuden voi nähdä muillakin mittareilla kuin esimerkkinä vaikkapa media sen kertoo tabloideissaan, ziljoonissa blogeissaan jne..

    • gjoph

      mulla on hoikka vartalo,kapea vyötäro,naiselliset muodot ja pyöreä pylly MUTTA pienet tissit :(

      • richard gere

        Ei miehiä haittaa pienet tissit, päinvastoin. Tuo on vain teidän naisten omaa kuvitelmaa.


    • ~30v mies vastaa

      Jos kysytään ihannenaisen vartalosta, ilman että luonteesta mitään niin tässä:

      Minun silmissä kaunein naisvartalo on sellainen, että lantio on leveä ja siihen verrattuna vyötärö on kapea mutta ei kuitenkaan liian kapea. Vaikeata kuvailla tarkasti tuota, enkä mitään sopivaa kuvakaan nyt löydä. Myös pylly mielellään isohko. Sitten hartiat hieman kapeammat kuin lantionseutu, sen verran että eron huomaa. En siis tykkää tiimalasimallisesta kuten niin monet muut. Rintoihin en sitten kiinnitä niin paljon huomiota, aika laaja skaala siinä kunhan ei ole aivan olettamat tai aivan älyttömän isot. Siltä väliltä kaikki on tosi hyviä! ;)

    • 11+12

      Oma pituuteni on 155cm ja paino 45kg. Yleisurheilua harrastan ja olen hoikka. rinnat 70B. Näyttävät isommalta mun kropassa. Eniten pidän silmistäni ja rinnatkin on ihan ok :)

    • lihasta

      Suurin osa miehistä pelkää minun kaltaisiani naisia. Minulla on pituutta 180cm ja painoa 80kg. Olen miehisessä ammatissa viranomaisena ja käyn salilla. Yleensä alle 180cm pitkillä olevilla normaalipainoisilla miehillä on jopa minua pienemmät käsivarret ja ovat ruipeloita minuun verrattuna jos eivät ole urheilullisia. Onko miehet oikeasti niin kamalaa jos nainen on hyvässä kunnossa ja hieman atleettinen mutta, kuitenkin muodokas? Okei myönnän en itse edes ottaisi koskaan miestä joka olisi minua pienempi tai huonokuntoinen. Eli joudun miehetkin valitsemaan niin että ovat minua kookkaampia.

    • uhahasexymään

      "Onko miehet oikeasti niin kamalaa jos nainen on hyvässä kunnossa ja hieman atleettinen mutta, kuitenkin muodokas? "

      Ei.

      Mutta sinun tapauksessasi ei olekaan kyse tästä. Pienemmissä mittasuhteissa ihan jees, mutta heri haloo oikeasti 180cm ja 80kg nainen?! Eihän semmoista voi edes naiseksi kutsua! Pituudellesi et mitään voi, mutta pudottaisit nyt edes kymmenen kiloa.

      • thryujtkde

        surullista lukea näitä tekstejä ja katsoa kuvia kun mikään ei vastaa minua :( pieni ja siro en ole, en mikään balettitanssija! pituutta 169cm, tissit C-kuppia, tiimalasivartalo, vyötärön ympärys 67cm, painoindeksi 21.4-22, muutaman kilon haluaisin pudottaa! vaaleat hiukset, vihreät silmät. näiden yhdistelmää lähelläkään olevaa en ole vielä kohdannut..


    • jhskdvö

      no kropallisesti varmaan on kuvailtu juuri sinun kroppasi mukaisesti!
      ja kuvistakin salma hayek voisi olla lähellä sinun mainitseiasi mittoja /lukuja

    • tommy.p

      http://gadjuh.files.wordpress.com/2007/05/allison-stokke.jpg?w=614

      Joku saattaa pitää vähän turhan lihaksikkaana naiseksi, mutta minun mielestä näyttää luonnollisen kauniilta, siltä miltä ihmiskropan kuuluukin näyttää eli tehty liikkumaan.

      Tuo Allison Stokke on aika lähellä omaa ihannettani mitä tulee kaulasta alaspäin. Kaunis nainen se on siis kasvoiltaakin, mutta itse preferoin punaisia ja vaaleita hiuksia sekä vihreitä ja sinisiä silmiä.

      Vanha sanonta "Terve sielu terveessä ruumiissa" mielestäni pitää aika hyvin paikkaansa.

    • Pidän monenlaisesta, mutta jostain syystä aina kun puhutaan ihanteellisesta naisvartalosta, Amber Rosen kuva hyppää jostakin mieleeni.

    • heli

      mulla on j kuppikoko, olen nuori alaikäinen kuitenkin jjust ja just ja en todellakaan ylipainoinen jalat on oikeastaan vähän luisevatkin, olen kiinteä ja vähän lihaksikkaat kädetkin on :)

    • kdkmd

      Kaikkein kaunein vartalotyyppi on pitkä, hoikka, kohtalaisen isorintainen tiimalasi. Toki tämä yhdistelmä on äärimmäisen harvinainen. Hoikkuus ja kurvikkuus lienevät itsestäänselviä asioita, joita ei tarvitse perustella. Pituus taas tuo ne muodot esiin ja korostaa sitä hoikkuutta ilman, että henkilö näyttää nälkiintyneeltä. Toisin sanoen vyötärön kaari näkyy paremmin pidemmässä vartalossa. Samoin pitkät jalat näyttävät yleensä paremmalta.

      Risa Kasumi:
      http://i62.servimg.com/u/f62/15/12/57/81/risa_k11.jpg

      Anita Blond:
      http://img2.bdbphotos.com/images/orig/5/1/51zosm7205e99e2.jpg

    • asd6

      olen 180 cm ja 65-70 kg nainen B-C kuppi, onko pitkät naiset ok?

      • lifemocker

        kuka tykkää mistäkin


    • Super Laatutietoinen

      Ihanne nainen .... ??? No pituudeksi riittää Metriviiskyt senttiä (kun itekkin vaan 189 tappi) Hoikka vatsa ja vyötärö, rinnat joko pienehköt tai keskikokoiset, vähän sama kuin silmien kanssa ei niitten värillä tai koolla väliä kunhan ne on ! Tärkempänä (jos kerta vaan vartalosta puhutaan) Leveähkö Latino-peppu. Ei liian lihaksikas ja ehdottomasti EI tatuointeja !

    • Super Laatutietoinen

      Hups ! Unehtu mainita, että hiukset saa olla pitkät, värillä ei niin tarkkaa. Noissa linkeissä oli muutama aika hääppö esim. Andressa Soares ....vähän ku vielä ohentais vatsaansa ;/

    • Anonyymi

      Tärkeitä on hyvä pylly ja tykkää käydä salilla

      • Anonyymi

        No joo, ihan sama mutta eri perustein. Ei se salilla treenaus pahaa tee mutta mieluummin semmoinen paksun läskin peittämä kuin semmoinen ilmapallomainen pinkeä narttumainen takamus.

        Aikoinaan oli Saunasatu -mainos ja siinä semmoinen "läskiperseinen" vaalea nainen saunan ovella. Ai että oli makea mimmi. Jotenkin jäi mieleen kun selvästi oli niin äijän valitsema mainoskuva että voi jessus. Mikä lie ettei Kingspannille ole kelvannut.


    • Anonyymi

      Iso treenattu pylly mutta kuitenkin niin että heiluu kivasti kävellessä, rasvaa pitää pepussa olla reilusti. Rinnat kokoa A tai B-, sellaiset ketunnenät missä on irtonaisuutta.

    • Anonyymi

      Tärkein ensin, eli isot silikonirinnat. Luomutkin toki kelpaa, jos ovat isot ja kiinteät, mutta mieluummin aidot silikonit. Nöpöttävät nännit.

      Pyöreä peppu. Ei liian iso, vaan aika siro.

      Kohtalaisen laiha. Ei tarvitse olla langanlaiha, vaan pidän vähän pyöreämmistäkin naisista.

      Karvaton. Tiukka.

      Pienehkö suu, mutta paksut, isot pusuhuulet. Käyttää aina huulipunaa.

      • Anonyymi

        Kuvailit just mut 😄


      • Anonyymi

        Aidot silikoonit, heheheheheheheh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit just mut 😄

        Näköjään teitä siis on olemassa. Ihanaa! Ehkä joskus kohtaan ihanteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidot silikoonit, heheheheheheheh!

        Joo. Yksi tyyppi kerran väitti että on silikonit, vaikka ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Yksi tyyppi kerran väitti että on silikonit, vaikka ei ollut.

        Hahahaha, yleensä ja ainahan se on toisinpäin. Ja tottakai huomaa, jos on "aidot silikoonit" nehän on ne muovipussin ihon sisällä. Vähän niinkuin barbinukella, muovia ja kovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha, yleensä ja ainahan se on toisinpäin. Ja tottakai huomaa, jos on "aidot silikoonit" nehän on ne muovipussin ihon sisällä. Vähän niinkuin barbinukella, muovia ja kovat.

        Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Silikonirinnoissa täytemateriaali on ihon alla. Useimmiten ihmisillä on heitä tavatessa myös vaatteet päällä, joten rintojen täytteisyyttä ei ole mahdollista välttämättä havaita. Ne Tokmannin muovikassit, joissa kamojasi kanniskelet, "tottakai huomaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Silikonirinnoissa täytemateriaali on ihon alla. Useimmiten ihmisillä on heitä tavatessa myös vaatteet päällä, joten rintojen täytteisyyttä ei ole mahdollista välttämättä havaita. Ne Tokmannin muovikassit, joissa kamojasi kanniskelet, "tottakai huomaa".

        Hahahah, kyllä ne silikoonit on sen verran feikit, että näkyvät vaikka vaatteita olisi kuinka päällä. Nehän törröttävät huvittavasti joko suoraan eteen, ylos tai vinkaslleen sivuun. Katselehan sieltä tynnyrin reiästä vähän laajemmalle tai isonna sitä reikää, niin huomaat kyllä.

        Ihana typerän ihmisen olettamus lopussa, siitäkin kiitos, mukavaa on naureskella....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juuri sellainen kuin hänellä, eräällä tietyllä naisella. Tykkään hänestä just sellaisena kuin hän on.
      Ja hänen hymynsä on kultaa 🙂

    • Anonyymi

      Hauska juttu että kysytään vartaloihanteita ja melkeen ensimmäisenä joku nainen raivoo kun mies sanonout pitävänsä isoista rinnoista😄 voitasko joskus olla vetämättä hernaria kun tässä nimenomaan ulkoisia mieltymyksiä kysytään

      Itseeni iskee isot luomurinnat, muhkee hyllyvä pehmee pylly ja paksut reidet. Ei haittaa yhtään vaikka on vatsaakin, sopusuhtainen luonnollisesti kurvikas saa mut sekasin. Kasvoilta sellanen girl next door. Hiusten väriä en o koskaan aatellu merkittäväks mutta huomaan kiinnostuvani tummahiuksisista naisista

      • Anonyymi

        "Hauska juttu että kysytään vartaloihanteita ja melkeen ensimmäisenä joku nainen raivoo kun mies sanonout pitävänsä isoista rinnoista😄"

        Just. Kotona on juuri semmoinen "siirerivalas". Montaa viinipullollista en tosin ole onnistuntut sille juottamaan mutta löytyy tissiä ja makkaraa ja takamusta. Hyvä niin ja kuin tiikeri muristen isken hampaani kiinni sen läskimakkaroihin, Mmuurrr !!


      • Anonyymi

        Niinpä. Naisella on tärkeää olla isot tissit, eikä se siitä mihinkään muutu vaikka mitä herneitä vetäisi nenäänsä. Minä en ainakaan suostuisi koskaan seurustelemaan pienitissisen kanssa.

        Tuolla jossain aiemmassa viestissä pienitissinen nainen valitteli, että mies tykkää muhkeista rinnoista ja ihmetteli miksi miehet rupeavat seurustelemaan pienirintaisten kanssa jos oikeasti haluavat isorintaisen. Olen tästä samaa mieltä. Otin jo aikaa sitten isotissisen vaimon ja nyt kymmenen vuoden jälkeenkin alkaa panettaa kun ajatteleekin niitä muhkeita rintoja!


    • Sellainen sopusuhtainen on paras. Ei liian isot munkit eikä liian iso peräsin. Eikä isoa mahaa, vaan litteä. Normaalipainoinen, taikka alle, mielellään toki vähän lihaksikas ja pienellä rasvaprosentilla. Eikä liian pitkä. Itse suosin itseäni reilusti lyhempiä neitoja.

      • Anonyymi

        ai että sua viehättää anorektikot


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai että sua viehättää anorektikot

        Mieluummin laiha kuin läski.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mieluummin laiha kuin läski.

        Tiesitkö että anoreksiaan voi kuolla. Ja sä ihannoit sairaita ihmisiä


      • Anonyymi

        Ja sinähän suosit iän puolestakin pieniä. Mikä tämä pedari on täällä jatkuvasti kirjoittelemassa?


    • Anonyymi

      Kaunis sopusuhtainen Nainen... Ei pituudella ole mitään merkitystä. Lyhyempikin Nainen voi vaikka korkkareilla nostaa itseään miehen pituus tasolle. Mutta kylläkin rasva prosentilla on vaikutusta viehätysvoimaan. Hoikat ja normaalivartaloiset Naiset osuvat kyllä kymppiin. Heitä jaksaa sänkyhommissa nostella ja kysellä mitä Nainen haluaa. Kysyit niin vastasin

    • Anonyymi

      Luonnollinen ja terve, mutta ei treenattu tai pingotettu. Omasta mielestäni paras on runsasmuotoinen, uhkea ja muhkea. Isot rinnat, pyöreyttä vatsassa ja leveä takamus jota peittää paksu läskikerros. Siinä se.

      Kun tuossa on tuo "urheilullinen" niin sanoisin että kiitos ei. Missään nimessä ei mitään bodibuilding tyyppiä, ei varsinkaan mitään rasvatonta vartaloa sen enempää kuin roikkuvia alleja tai roikkuvia läskipanssareita. Rinnat voivat olla roikkomalliset kunhan eivät ole tyhjät läpyskät.

    • Anonyymi

      Aika laiha. Ei liian, vaan sellainen hiukan pehmyt ihanuus. Isot, uhkeat rinnat, ei liian roikkuvat. Kurvikas, eli upeiden tissien lisäksi peppu on kauniin pyöreä. Selkeä reisivako. Pimppi on ajeltu ja houkuttelevan pinkki ja mehukas.

    • Anonyymi

      Luonnollinen nainen, aitona omana upeana itsenään. Muodot ja kilot eivät haittaa lainkaan, pidän naisellisista naisista, tällä hetkellä tosin vain yhdestä tietystä.

    • Anonyymi

      Muodokas vartalo, eli rinnat kokoa C, pyöreä leveä peppu ja reisissä myös rasvaa jotta ne levittää peppua alhaalta. Vatsassa saa olla myös vähän pyöreyttä ja muutenkin vartalossa irtinaisuutta jolloin peppu ja rinnat heiluu kävellessä, alakerta tietysti paljas. Kesä pukeutumiseen riittää hyvin stringit ja päälle vaikka tiukka tuubi puku ja ei rintaikoita ellei sitten vähän hienompi paikka ettei nännit saa loistaa puvun läpi.

    • Anonyymi

      Olen aivan nuoresta iästä saakka ihaillut/halunnut vain tietynlaisia naisia.
      Naisen on vanhempi 60+ iältään. Naisella on iäkkäämmän naisen ihanat isot raskaat rinnat isoilla nänneillä. Hänellä on iäkkään naisen runsaat pehmeät pakarat. Reidet ja masu ovat pyöreät ja pehmeät.
      Syli ihanan iäkkään naisen runsas pyöreä sopivasti karvoitusta.
      15v poikana tätini vei poikuutesi ja hän oli juuri tuollainen ihanuus, olin häntä aina salaa katsellut ja lopulta sain hänet kokea.
      Rakastan ja ihailen tuollaisia vartaloita.

    • Anonyymi

      Millainen on mielestäsi kaunis vartalo naisella?

      -Mehevä, rehevä, persevä, pyöreyttä, isot rinnat, pömppis ...
      -Ei ylimääräisiä karvoja, ei varsinkaan paksuja piikkimäisiä jaloissa
      -Kun kirjoittelit urheilijamaisuudesta, sanoisin että juuri sen vastakohta. Liikunnan harrastaminen ok, roskapussin vieminen ei ehkä riitä, pitäisi jaksaa postilaatikolle myös.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe