Lesboseksi...

eräs

Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta kysynpä kumminkin:

Onko lesbosuhteessa yleensä toinen "antaja" ja toinen "ottaja"? Vai onko tämä anto/otto yleensä aina täysin tasapuolista? Toimiiko sellainen suhde lainkaan pitemmän päälle, jossa toinen vain antaa ja antaa ja toinen vain ottaa mitä annetaan?

Tiedän kyllä heteropareja, joista ainoastaan suhteen toinen osapuoli (=mies) nauttii seksistä...

14

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennifer

      ..variaatiot ovat vallalla myös lesboseksissä.

      Itse haluan antaa sille ainoalle oikealle naiselle, joka on elämässäni tällä hetkellä.. Taitaa olla muuten villakoirana sängyn alla.

      Mutta olen myös tavannut naisia, joille antaminen merkitsee todella paljon ja kun minä en osaa ottaa vastaan, niin päin per....ttä menee sekin hyvä. No joo, leikki leikkinä.

      Nämä ovat kyllä keskustelun arvoisia asioita, vaikkakaan juuri tältä istumalta en osaa sanoa yhtään järkevää sanaa, sillä alkaa tuo uni painaa silmäluomia ja tikutkin ovat loppu, koska en polta ja hammastikut ovat liian teräviä..;D

      Sen vaan sanon, että jos seksissä on yksipuolista meininkiä vähääkään alkuvaiheessa, kannattaa kääntää jalkaterät kohti ovea ja nopeaan tahtiin!

    • NimellinenNimetön

      Suhteita on erilaisia, joskus suhteissa voi olla "antaja" ja "ottaja", mutta usein se on tasapuolista, ja tiedän myös suhteita joissa on ns. "vuorot. Esim. Toinen antaa maanantaina, mutta tiistaina on toisen vuoro.

      Itse olen antaja, suurin tyydytys minulle, on partnerini orgasmi johon aina pyrin. Tietysti joskus vaihdamme osia ihan vain vaihtelun vuoksi, ja ovat nekin yöt olleet loistavia. Joskus antajan rooli aiheuttaa huolta partnerissa, sillä joskus iskee luulo, etten olisi halukas kohtaamaan hänen kosketustaan,
      Siksi ainakin tässä suhteessa pyrimme nykyään parhaamme mukaan tulemaan yhtäaikaa.

    • Hyvinonasiat

      Tasapuolisesti annetaan ja otetaan ja kaikkea siltä väliltä. Lesboseksissä sulautuu yhdeksi:)<3

    • mustavalkoista

      Voi olla, että sinulle on vaan muodostunut heteromaailmasta klassinen perusolettamus, että mies on se, joka käyttää valtaa ja ottaa ja nainen on se alisteinen, tahdoton ja alistettu, jolla ei ole mitään valtaa. Näin ollen voi olla, että sinä pyrit matkimaan tätä perusolettamusta ja stereotypiaa, koska sinulle ei ole muodostunut minkäänlaista muuta käsitystä tai kokemusta parisuhteista ja seksistä.

    • fakfakinfakfakfak

      Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ainoastaan tyhmiä kysyjiä.

      • Kivaaonon

        Feeldoe on ihan huippu lelu, siinä kummatkin ottaa ja antaa. Tai ihan miten itse haluaa nuo termit käsittää ; )


    • siinäaitaakaatuu

      Työpaikoilla ne on mustasukkaisia toisistaan. Joskus työnjohdon on siirrettävä niitä toisille osastoille ,eroon toisistaan. Luulen, että se miehekkäämpi lesbo määrää tahdin seksissä ja vahtii , että se antava lesbo ei vilkuile muita naisia.

      • Vääräluulo

        Hah haa:)


    • eivätkerro

      Sen minkä tiedän eräs lesbo kertoi, että kun nuolee pitää nuolla peräaukon suuntaa, eikä peräsuoleen päin ,näin sen vuoksi, että sinne kaikkein pyhimpään ei pääse pöpöjä peräaukosta.

      • fault

        ymmärsinkö sut nyt oikein, siis pitää nuolla peräaukon suuntaan eikä peräsuoleen päin? Ymmärsitkö sinä mitä kirjoitit?


      • Neuvoton
        fault kirjoitti:

        ymmärsinkö sut nyt oikein, siis pitää nuolla peräaukon suuntaan eikä peräsuoleen päin? Ymmärsitkö sinä mitä kirjoitit?

        Oi voi. Missä vaiheessa bakteerit hyppää kyydistä? Vai onko se yksi nuolaisu ja sitten desinfioimaan?


    • fault

      hiukan on osa eksyksissä tässä ketjussa. Se on jopa vähän liikuttavan herkkää. Seksi ei ole mikään treeni joka kannattaa tehdä tietyin säännöin että se on tehokasta ja oikein suoritettu.
      Seksi on intohimoa ja läheisyyttä ja hellyyttä ja kaikkea sitä mitä ne ihmiset siihen itsestään kaataa.
      Lesboseksi on yhtä monipuolista kuin mikä muukin seksi. Mitään sääntöjä siinä ei ole, miten se tehdään tai kuka eka jne.
      Jotenkin ihmisillä on kadonnut kyky ajatella itse.
      Kun tietoa on liian helposti saatavilla, ei enää osata itse ajatella alkeellisempaakaan asiaa. Sen tiedonkaan etsimiseenkin ei osata edes alkeita.
      Se on yleensä hauskaa ja toisaalta samalla miettii miten nämä ihmiset pärjäävät elämässään. Pienin askelin, tutulla polulla, vähän kuin dementoitunut kissavanhus. Sitten kun päähän tulee uusi asia, mennään ihan sekaisin. Aletaan kehittämään omituisia yleistyksiä ja pyöritään sekaisin kun sille tutulle polulle on tullut kivi joka siinä ei aikaisemmin ollut.
      Voi ihmiset.

    • osaavatkädet

      Oikea antaa, vasen ottaa.

    • mällärintupla

      Mälläsin tälle. Kiitos ja anteex.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe