Teoriakoe treenausta?

pian kortin saava

Onko netissä jotain sivuja, joissa voisi treenata teoriakoetta? Ja olisiko joku toinen hyvä sivu vielä viimehetken pänttäystä varten?

Kiitokset etukäteen

32

48144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoilija85

      minä ainakin sain omalta autokoululta tunnuksia nettiin,osoitteeseen www.ajonetti.com.
      Siellä sain harjoitella ihan tarpeeksi :) Kantsii kysyy omalta autokouluopelta asiasta.
      tsemppiä sulle! =)

      • kuski

        minä sain autokoulusta 'ajokorttikoulu'-nimisen cd-rompun itselle. sitä saa kai ostaa myös jostain kirjakaupoista.

        teoriakokeessa maltti on valttia, eli katso kuvaa rauhassa,siihen voi vastata vielä sen jälkeen kun kuva on poistunut.


      • nimimerkki85
        kuski kirjoitti:

        minä sain autokoulusta 'ajokorttikoulu'-nimisen cd-rompun itselle. sitä saa kai ostaa myös jostain kirjakaupoista.

        teoriakokeessa maltti on valttia, eli katso kuvaa rauhassa,siihen voi vastata vielä sen jälkeen kun kuva on poistunut.

        Mitä turhaa maksaa siitä rompusta kun sen ohjelman saa netistä laillisesti valmistajan omilta sivuilta ladattua: www.sompsa.fi
        50 kuvakoe harjoitus maksaa ohjelmassa, jos haluat niitä harjoitella tulevaa teoriakoetta varten. Itse harjoittelin tällä ohjelmalla ja tänään oli teoriakoe tuloksin 2 virhettä tilanne-tehtävissä ja 0 virhettä yleis-tehtävissä eli hyväksytty tuli.


      • pian kortin saava
        nimimerkki85 kirjoitti:

        Mitä turhaa maksaa siitä rompusta kun sen ohjelman saa netistä laillisesti valmistajan omilta sivuilta ladattua: www.sompsa.fi
        50 kuvakoe harjoitus maksaa ohjelmassa, jos haluat niitä harjoitella tulevaa teoriakoetta varten. Itse harjoittelin tällä ohjelmalla ja tänään oli teoriakoe tuloksin 2 virhettä tilanne-tehtävissä ja 0 virhettä yleis-tehtävissä eli hyväksytty tuli.

        Vähän kusisempi juttu on vain se, että isukki opettaa..


      • Ei ole kusinen juttu
        pian kortin saava kirjoitti:

        Vähän kusisempi juttu on vain se, että isukki opettaa..

        Kyllä isä kortin osaa ajattaa. Teoriakokeeseen sompsan romppu on hyvä. Saat halvalla autokouluihin verrattuna korttisi.


      • peenis
        kuski kirjoitti:

        minä sain autokoulusta 'ajokorttikoulu'-nimisen cd-rompun itselle. sitä saa kai ostaa myös jostain kirjakaupoista.

        teoriakokeessa maltti on valttia, eli katso kuvaa rauhassa,siihen voi vastata vielä sen jälkeen kun kuva on poistunut.

        Pesäpallomailalla


    • Minäpävaa

      Jos omistat ohjelman dc niin sieltä varmaan ajokorttikoulu hakusanalla löytää ripatun ohjelman, en muista nimeä, mutta se taidettiin mainita toisessa vastauksessa, 300MB et se vaan lataamaan ;)

    • jaana

      täällä voi kans harjotella autokoulun teoriakokeeseen. Siis osote oli http://www.verkko-opisto.com

      se tosin maksaa, mutta vain 20 euroo ja on viikon sitten käytössä. sisältää kuvakokeen ja sanallisia kysymyksiä ja muita harjoituksia.

      itse ainakin olin ihan tyytyväinen siihen ja sain kortin

    • vappupapu

      Katsoin et joku oli vastannut ja laittanut jonkun maksullisen harjoittelusivustovinkin! Itse harjoittelin ilmaiseksi http://inssi.fi sivustolla ja läpi meni! Siellä se systeemi kertoo et millä tasolla sun tiedot on jne. Hyvä juttu.
      Tulee ehkä vähän myöhässä tää tieto mutta ehkä jollekin on tästä apua!
      Hauskaa Vappua!

      • Taasa kuluttajaa k...

        Onkohan inssi.fi-sivusto mennyt rikki?

        Muutaman kysymyksen jälkeen pompsahtaa esiin ruutu, jossa mainostetaan "Hei, Voit tilata kätevästi käyttöaikaa Laskentatoimen perusteisiin tekstarilla"

        Mistään sivustolta ei muuten ilmene, että kyseessä olisi mikään kaupallinen palvelu.


      • oonaoona

        Kiitos vappuvappu linkistä! Itse aloitan autokoulun ensiviikolla ja alan harjoittelemaan hyvissä ajoin ja en ole oikein löytänyt mitään kunnollista linkkiä mistään ja nekin mitä olen löytänyt on suomi24:sesta ja nekin maksullisia.. Nyt voin siis harjoitella hyvin mielin! :)


      • Nipsuuuuu

        Kävin vierailemassa tuossa samassa nettisivussa, missä teit ilmaiseksi harjoituksia. Todella hyvä sivu.. Itse en korttia ole muutamaan vuoteen vielä ajamassa, mutta jo harjoittelen nyt kovasti, jotta myöhemmin se sujuisi hyvin.


    • ABC1e

      Ei tollasia kannata kokeilla.. Suoraan ABC-korttien teoria kokeeseen ja läpi meni

    • ........
    • jou

      no joo

    • Minna_1987x

      En päässy ekalla teoriakokeesta. En harjoitellut tarpeeksi. Kokeilin sitten www.ajokoe.fi ja www.indriving.com teoriakoe harjoituksia. Toisella kertaa menikin sitten läpi. Kyllä tosta harjoittelusta on aina hyötyä. Ja netissä on paljon erilaisia harjoituksia, osa huonoja, osa todella hyviä kuten edellä mainitut.

    • Gusi1
    • minna__k

      ei kannata puhelimella reenata teoriakokeeseen, se on niin erilainen fiilis sitten oikeassa kokeessa kun kaikki tehdäänkin hiirellä ja näppäimistöllä.

      • Valaises vähän

        Voisitko kertoa millä katsastusasemalla käytetään kokeen suorittamiseen hiirtä ja/tai näppäimistöä?


      • juhis6
        Valaises vähän kirjoitti:

        Voisitko kertoa millä katsastusasemalla käytetään kokeen suorittamiseen hiirtä ja/tai näppäimistöä?

        ei missään.


    • sampo

      mistä saisin harjoitella teoria kokeeseen netissä eli mikä osoite.

      • teorix

        ajokoe.fi -> 13,90€ niin saa 10 päivää saa harjotella. Suosittelen


    • 9+13

      Minä ja kaikki kaverini saimme inssin eka kerralla läpi. Oli ISO HÄPEÄ
      jos joku ei päässyt.
      Nykyään tuntuu että pulla-mössöt ovat töööööt...

    • LäpiÖ

      Varsinaisessa teoriakokeessa ei tarvitse käyttää hiirtä. Pöydällä on a b ja c - napit, joita saa ennen koetta harjoitella pari todellisen tuntuista testikierrosta. Kannattaa tehdä rauhassa kaikki harjoitukset vaikka kaiken osaisikin: se rauhoittaa ja auttaa keskittymään.
      Lisäksi saat korvakuulokkeet, joista saat kysymykset suomeksi puhuttuna = ei haittaa, vaikka kärsisit luki-häröistä tai sanasokeudesta, kunhan osaat teorian.

      Kuvakokeessa on vain a ja c- napit = kyllä ja ei. Sanallisissa on valittavana kaikki kolme.

      Teoriakokeen harjoitteleminen netissä (jos ei kuulu autokoulun hintaan) ei ole ilmaista, mutta kannattaa: ajokoe.fi on tosi hyvä ja realistinen, vaikka onkin paljon kalliimpi kuin ajokorttikoulu.fi. Jälkimmäiselläkin treenaamalla pääsee näköjään läpi. Ajokoe.fi on kyllä hintansa väärti, mutta ei kannata ottaa koko autokouluajaksi.

    • peenis

      iso eelis mutta mikropeenis

    • Freestylerto
      • Aijaa. Että ratilla on mahdollisuus saada teoriakoekysmyksiä omaan harjoittelukäyttöön jota ei voi muut saada harjoitteluun


    • tuhnukives

      autoliiton sivuilta täysin ilmaiseksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tommi201801

      easyapps.fi myy nykyään kouluilla olevaa ohjelmaa, jossa kaikki luokat mopokokeen hinnalla.
      Mutta toimii vaan winkkarilla

    • Vikus

      Hei, osaako joku sanoa mistä saisin teoria koe harjoittelu C kategorian? ( ei netreeni sivu- se ei kelpaa, ajovarmassa eri kysymykset kun netreeni sivustolla)

      • JYMÄRRÄ

        Ei semmoista harjoitus ohjelmaa olekkaan, missä on samat kysymykset kuin oikeassa kokeessa. Asia pitää ymmärtää, ulkoa ei voi opetella.....


    • Anonyymi

      ajokoe.fi kokemus kouluarvosana 7. Ajokoe tenttiä harjoiteltaessa toistuvasti, ohjelmisto puskee turhan paljo samoja kysymyksiä uudelleen. Tämä ei ole tehokasta harjoittelua, etenkin kun selviää myöhemmässä vaiheessa, että kyllä siellä on uusia kysymyksiä jemmassa. Jotain älykkyyttä ohjelma tarvitsisi. En suosittele, samalla rahalla saa varmasti nykyään parempiakin, mutta minulla ei valitettavasti rahat riitä kokeileen muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe